Eerst maar eens de lijst inkomen.quote:Op maandag 27 november 2017 14:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik voorzie een opmars voor dit nummer in de Top 2000....
Twee Wilsonnetjes en een Phillips.quote:Op maandag 27 november 2017 14:26 schreef Cee het volgende:
Stukje Beach Boys en Mamas and the Papas er achteraan.
quote:Op maandag 27 november 2017 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Toch wel beter dan die stomme Elbow
Pffff uberboring idd.quote:Op maandag 27 november 2017 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Toch wel beter dan die stomme Elbow
Doet die mee dan?quote:Op maandag 27 november 2017 14:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zonder Gers Pardoel is het nummer wel mooi hoor.
Helaas moest er een versie met Eva e.v.a. uit worden gebracht.quote:Op maandag 27 november 2017 14:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zonder Gers Pardoel is het nummer wel mooi hoor.
Deze klacht was ook wel terecht.quote:Op maandag 27 november 2017 14:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had verwacht dat de klacht zou gaan over Golden Brown...
Ik begreep dat sommigen hier dit nummer wel een tragedie vinden.quote:
Die hebben stiekem gewoon meegedanstquote:Op maandag 27 november 2017 14:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik begreep dat sommigen hier dit nummer wel een tragedie vinden.
quote:Op maandag 27 november 2017 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
Living Doll![]()
gespeeld met de band vroegah
Gewoon de gitaristquote:
Alleen mag Claudia nog niet de schoenen poetsen van AnnemiekeGodin.quote:Op maandag 27 november 2017 14:54 schreef J83 het volgende:
[..]
Die hebben stiekem gewoon meegedanst
Steeds als Annemieke "dit program" zegt (dagelijks dus), dan moet ik aan Claudia de Breij op de vrijdagmiddag van 3FM denken, brrr
zo oud dat ik word nog met dt werd geschreven.quote:Op maandag 27 november 2017 14:59 schreef ddx het volgende:
Shit ik wordt echt oud, collega zat zich af te vragen waar hij naar aan het luisteren was, hij kende dit hele nummer niet
scherpquote:Op maandag 27 november 2017 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
zo oud dat ik word nog met dt werd geschreven.
Wel jammer dat de zanger zijn troefkaart wel erg vroeg inzette.quote:
Wat is dít dan?quote:
Wat een druk hysterisch gedoe idd.quote:Op maandag 27 november 2017 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
Prince heeft veel leuke nummers gemaakt, maar daar is dit er beslist niet eentje van....
Krèkquote:
Toch klonk-ie al alsof-ie al een poos meedraaide.quote:
Vraag je dat aan mij en zo ja, dat mag toch duidelijk zijn?quote:
Oh sorry, nee ik begrijp je!quote:Op dinsdag 28 november 2017 08:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij en zo ja, dat mag toch duidelijk zijn?
Debiel item voor ‘lollige’ mensen. Te kort om er dan weer de radio voor uit te zetten. Te lang om niet te zeggen dat ik het item niet trek.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 08:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh sorry, nee ik begrijp je!
Het was meer een waarom bestaat dit item (nog)?
Oh niet meegekregenquote:Op dinsdag 28 november 2017 09:33 schreef J83 het volgende:
The Offspring hoeft echt niet elke dag hoor
mag wel, maar draai dan wat onbekendere parels als Vultures, Gone Away enzoquote:Op dinsdag 28 november 2017 09:33 schreef J83 het volgende:
The Offspring hoeft echt niet elke dag hoor
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaais dayquote:Op dinsdag 28 november 2017 10:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vind dit wel een zeikplaat van ze.
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaais day.
Dat wel, maar je zal een rammer als A Thousand Trees nooit horen. Dakota komt het dichtste bij.quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vind dit wel een zeikplaat van ze.
"Have an ice thee" zingen zeg toch?quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaais day.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Have an ice thee" zingen zeg toch?
Nou idd. Net zo'n dom deuntje als dat Two Princes.quote:Op dinsdag 28 november 2017 11:25 schreef Bronson het volgende:
Tevens verbaasde ik mij dat zo'n niemendalletje van Eagle-Eye Cherry in de top 2000 staat.
Ik hoor geen geluid. Bij deze welquote:
hebben ze Kensington alweer opgezet?quote:Op dinsdag 28 november 2017 11:27 schreef pipster het volgende:
Ik kan die zanger echt niet aanhoren, heb altijd het idee dat hij aan het kakken is of zo.
Plant is verschrikkelijk, the worst of the worst... Bonham en Page daarentegen hebben nog wel wat verdienstelijke dingen gedaan.quote:Op dinsdag 28 november 2017 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
hebben ze Kensington alweer opgezet?
Robert Plant is een fantastische zanger
Vindt je? Dat album met Krauss is mooooooooooi.quote:Op dinsdag 28 november 2017 11:31 schreef pipster het volgende:
[..]
Plant is verschrikkelijk, the worst of the worst...
Samen met Basyl retour graag.quote:Op dinsdag 28 november 2017 11:42 schreef Elfletterig het volgende:
Kunnen ze dit soort kutplaten niet gewoon bij 3FM laten?
Jaaaaaquote:Op dinsdag 28 november 2017 11:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vind je? Dat album met Krauss is mooooooooooi.
Dacht ik ook, ja.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:15 schreef Cee het volgende:
Een vlot in een Scandinavisch landschap? Volgens mij gewoon een witte zaal.
Is ook zoquote:
quote:
Dat Screeching Weasel wordt genoemd in het radio 2-topic... Verbijsterd. In a good way.quote:
Top bandquote:Op dinsdag 28 november 2017 20:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat Screeching Weasel wordt genoemd in het radio 2-topic... Verbijsterd. In a good way.
Alles beter dan Social Dealquote:Op woensdag 29 november 2017 11:06 schreef J83 het volgende:
Hadewych Minis, wat ben je toch een kutwijf.
Welke versie draaiden ze, de volle of de uitgeklede?quote:
Geen idee ik ging tussendoor naar de wc.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke versie draaiden ze, de volle of de uitgeklede?
De uitgeklede versie dus.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee ik ging tussendoor naar de wc.
quote:Op woensdag 29 november 2017 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De uitgeklede versie dus.
ja, het is fris buiten.quote:
ja heerlijkquote:
ja? was't lekker?quote:
Ach, verder toch wel goede muziek. Smiths, Specials en nu Steve Harleyquote:
neequote:Op donderdag 30 november 2017 15:29 schreef Cee het volgende:
Wist u dat...
Deze zangert ooit de phantom in Phantom of the opera speelde in Londen?
quote:Op donderdag 30 november 2017 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Johnny Cash
beter dan het origineel
kutbono met z'n zeikstem als zogenaamde wereldverbeteraar.quote:
dat. en het origineel is ook best goed.quote:Op donderdag 30 november 2017 15:56 schreef Bronson het volgende:
Doe je het toch goed als band als Cash je covert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |