Niet dat je iets hebt aan promoties bij de ambtenarij.quote:Op woensdag 22 november 2017 13:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Klinkt als een doorsnee ambtenaar. Die zal snel promotie maken.
Een baan voor het leven, derhalve.quote:Op woensdag 22 november 2017 13:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet dat je iets hebt aan promoties bij de ambtenarij.
Startsalaris = 98% van einde schaal.
Dit is licht overdreven neem ik aan? (geen persoonlijke ervaring mee, gelukkig)quote:Op woensdag 22 november 2017 13:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet voor niets is men in het buitenland jaloers op het ABP.quote:Op woensdag 22 november 2017 13:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Een baan voor het leven, derhalve.
Uiteraard en bij GS draait natuurlijk ook alles om geldquote:Op woensdag 22 november 2017 13:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit is licht overdreven neem ik aan? (geen persoonlijke ervaring mee, gelukkig)
Ik ook niet, gelukkig.quote:Op woensdag 22 november 2017 13:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit is licht overdreven neem ik aan? (geen persoonlijke ervaring mee, gelukkig)
Generatie Entitlement.quote:Op woensdag 22 november 2017 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet voor niets is men in het buitenland jaloers op het ABP.
Hier hebben we 50 Plus die loopt te miepen.
https://www.economist.com(...)ed-members-abp-dutch
Welnee. Het gaat om doen wat bij je past en waar je andere mensen mee kan helpen.quote:Op woensdag 22 november 2017 13:49 schreef 99.999 het volgende:
Uiteraard en bij GS draait natuurlijk ook alles om geld
(⊙▃⊙)quote:Op woensdag 22 november 2017 13:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een walvis en een aap, to the rescue.
Ik vind hem altijd meer weghebben van een breedbekkikker dan van een walvis.quote:Op woensdag 22 november 2017 13:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een walvis en een aap, to the rescue.
De walvis is die andere.quote:Op woensdag 22 november 2017 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd meer weghebben van een breedbekkikker dan van een walvis.
Welke scheldwoorden zijn wel toegestaan?quote:Op woensdag 22 november 2017 14:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Kunnen we stoppen met het woord aap voor een zwart persoon? Walvis is voor een dikke mevrouw ook al niet bepaald netjes.
Het zal wel aan ons vrouwen liggen dat we dit allemaal een beetje stom vindenquote:Op woensdag 22 november 2017 14:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Kunnen we stoppen met het woord aap voor een zwart persoon? Walvis is voor een dikke mevrouw ook al niet bepaald netjes.
Eens.quote:Op woensdag 22 november 2017 14:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Niets, het is tijd dat je braaf gaat worden.quote:Op woensdag 22 november 2017 14:47 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Welke scheldwoorden zijn wel toegestaan?
Geleuter.quote:Op woensdag 22 november 2017 14:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niets, het is tijd dat je braaf gaat worden.
Ik bedoelde geen zwart persoon met ‘aap’ maar die breedbekkikker van het FvD.quote:Op woensdag 22 november 2017 14:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goed nieuws:quote:Op woensdag 22 november 2017 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoelde geen zwart persoon met ‘aap’ maar die breedbekkikker van het FvD.
quote:Rusland dreigt maatregelen te nemen tegen Google, als de websites van staatsomroepen Sputnik en Russia Today lager in de zoekresultaten worden geplaatst.
[..]
Schmidt sprak afgelopen zaterdag op de Halifax International Security Forum over de positie van de Russische sites die door de staat worden gefinancierd. De topman zei dat wordt gekeken hoe die sites minder prominent in de zoekresultaten getoond gaan worden.
Af en toe komt zelfs in Kaas de PVVer boven.quote:Op woensdag 22 november 2017 14:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Moet je een vrouw zijn om het smakeloos te vinden dat zwarte mensen steeds voor aap worden uitgemaakt?quote:Op woensdag 22 november 2017 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
He, jij ook al een mevrouw stiekem?
Volgens mij werd daar jaren geleden zelfs zeer streng op gemod.quote:Op woensdag 22 november 2017 14:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vind dat sowieso altijd zo kansloos. Mensen op hun uiterlijk aan gaan vallen alsof dat wat te zeggen heeft over hoe ze zich gedragen. Zelfs dat gefocus op de kleine handen van Trump vind ik echt te triest voor woordenquote:Op woensdag 22 november 2017 14:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Deze twee FvD'ers zeggen regelmatig hele domme dingen, het kan niet moeilijk zijn om ze daarop te pakken.
Ik was sarkasties.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je een vrouw zijn om het smakeloos te vinden dat zwarte mensen steeds voor aap worden uitgemaakt?
Met walvis voor een dikke vrouw heb ik dan minder moeite. Is in elk geval niet racistisch.
Ja, toen ik nog FA was.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij werd daar jaren geleden zelfs zeer streng op gemod.
En terecht.
s-g vedient meer dan 80% van de corporates.quote:Op woensdag 22 november 2017 13:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat doe jij in een antisemitische chat?quote:Op woensdag 22 november 2017 15:06 schreef Tchock het volgende:
Is maar een grapje toch. Lekker allemaal van dat soort uitspraken nablaten en als iemand er wat van zegt doe je alsof het allemaal komedie was. Hihaho.
Ken een andere chat waar precies hetzelfde gebeurt, maar dan door steeds joden te beledigen. Super komisch.
Mijn tijd verdrijven, net als in deze racistische chat.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat doe jij in een antisemitische chat?
De pec-zwolle-hooligans-whatsappgroep zeker.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn tijd verdrijven, net als in deze racistische chat.
De Far East Ultra's (quote:Op woensdag 22 november 2017 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
De pec-zwolle-hooligans-whatsappgroep zeker.
Heb je 't nou tegen mij?quote:Op woensdag 22 november 2017 15:06 schreef Tchock het volgende:
Is maar een grapje toch. Lekker allemaal van dat soort uitspraken nablaten en als iemand er wat van zegt doe je alsof het allemaal komedie was. Hihaho.
Met het Rijnfront uit Arnhem laat ik mij niet in, dat zijn allemaal kaalgeschoren matties van Constant Kusters.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Far East Ultra's () zijn wat dat betreft erg ongevaarlijk.
Vaak zo hè, bij die harde kernen. Hoewel het in Nederland nog wel meevalt in vergelijking met andere landen.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Met het Rijnfront uit Arnhem laat ik mij niet in, dat zijn allemaal kaalgeschoren matties van Constant Kusters.
quote:Wilders hekelt vandaag in Elsevier Weekblad politici die volgens hem politieke spelletjes spelen door valse vijandbeelden aan te wakkeren
Ja, maar zijn volgelingen niet.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zou hij zelf doorhebben hoe hypocriet dit is?
Alhoewel ik me afvraag of Henk en Ingrid wel ene reet om Rusland geven.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar zijn volgelingen niet.
Phew!quote:Op woensdag 22 november 2017 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.
Of nou ja, ik praatte wel mede tegen jou. Maar niet over jou.
Ik kan alleen over Nederland praten, maar doorgaans zijn dit soort praktijken legaal ja. Stiekem filmen, bij mensen inbreken etc mag natuurlijk allemaal niet. Maar iemand simpelweg observeren is niet verboden.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:42 schreef Igen het volgende:
Dit al gezien?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)us-14161657-a1582177
Ik vraag me af hè, is dit eigenlijk legaal? In hoeverre mag je de gluurbuur uithangen?
Dat is de fijne vent die het Holocaust-monument een "monument van schande" noemde.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:42 schreef Igen het volgende:
Dit al gezien?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)us-14161657-a1582177
Ik vraag me af hè, is dit eigenlijk legaal? In hoeverre mag je de gluurbuur uithangen?
Ik vind het Holocaustmonument ook een monument van schande.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de fijne vent die het Holocaust-monument een "monument van schande" noemde.
Daarom hebben ze nu zo'n monument voor z'n huis gezet
Hij zei het ook in die betekenis. "Wij Duitsers, dus ons volk, zijn het enige volk ter wereld, dat voor zichzelf een monument van schande in het hart van z'n hoofdstad heeft geplant." Wat trouwens een drogreden en bovendien ook niet waar is.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het Holocaustmonument ook een monument van schande.
Maar ik bedoel het vast anders dan hij
Nederland heeft tenslotte ook het homomonument in Amsterdam.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Hij zei het ook in die betekenis. "Wij Duitsers, dus ons volk, zijn het enige volk ter wereld, dat voor zichzelf een monument van schande in het hart van z'n hoofdstad heeft geplant." Wat trouwens een drogreden en bovendien ook niet waar is.
Het slavernijmonument is een beter voorbeeldquote:Op woensdag 22 november 2017 16:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Nederland heeft tenslotte ook het homomonument in Amsterdam.
Maar Yernaz lijkt toevallig gewoon echt op een aap. Voor andere zwarten is dat helemaal niet aan de orde, dus dat is het punt niet zo. En dat dikke wief is gewoon een dik wief.quote:Op woensdag 22 november 2017 14:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Tevens haat hun achterban gewoon lelijke vrouwen, homo's en zwarten.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar Yernaz lijkt toevallig gewoon echt op een aap. Voor andere zwarten is dat helemaal niet aan de orde, dus dat is het punt niet zo. En dat dikke wief is gewoon een dik wief.
quote:Op woensdag 22 november 2017 16:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Nederland heeft tenslotte ook het homomonument in Amsterdam.
Je zult maar een lelijke lesbische zwarte transvrouw zijn en naast dat soort mensen wonen.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tevens haat hun achterban gewoon lelijke vrouwen, homo's en zwarten.
Eens.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:10 schreef Euribob het volgende:
Ieder mens is gewoon een aap. Nu niet zo verheven gaan lopen doen allemaal.
Jup.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tevens haat hun achterban gewoon lelijke vrouwen, homo's en zwarten.
Het scheelt dat je dan enkel aan de digitale schandpaal wordt genageld. Fysieke intimidatie is op meerdere vlakken te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zult maar een lelijke lesbische zwarte transvrouw zijn en naast dat soort mensen wonen.
De echte PVV-junk heeft vannacht anders weer druk zijn gal lopen spuien in het marathondebat-topic. Echt vermakelijk om te lezen op de vroege ochtend. Hoe krijgt die drol het uit zijn toetsenbord.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:29 schreef remlof het volgende:
Ah, onze PVV-junk is ook weer even uit z'n coma.
quote:Op woensdag 22 november 2017 16:31 schreef Tchock het volgende:
Man zegt constant rare dingen op een typische manier
---------------
Zei het toch.
Terwijl de andere PVV-kamerleden gewoon lagen te slapen en dus ook bij de stemming afwezig waren.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De echte PVV-junk heeft vannacht anders weer druk zijn gal lopen spuien in het marathondebat-topic. Echt vermakelijk om te lezen op de vroege ochtend. Hoe krijgt die drol het uit zijn toetsenbord.
Van je collega's moet je het maar hebben inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Terwijl de andere PVV-kamerleden gewoon lagen te slapen en dus ook bij de stemming afwezig waren.
Uitslag: 78 voor 1 pvv'er tegen
Ook echt 35 uur aanvragen en nog geen 7 uur kunnen sprekenquote:Op woensdag 22 november 2017 16:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De echte PVV-junk heeft vannacht anders weer druk zijn gal lopen spuien in het marathondebat-topic. Echt vermakelijk om te lezen op de vroege ochtend. Hoe krijgt die drol het uit zijn toetsenbord.
Niet direct, ik verwees naar een topic dat over het bewuste debat ging, waarin een zekere usert betoogt dat de democratie zwaar geweld is aangedaan doordat Edgar zijn twintig uur niet mocht volmaken.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:35 schreef remlof het volgende:
Oh wacht, ik las Janneke's post niet goed, dacht dat het over die ene PVV'er in de kamer ging
Verkapte sneer naar Wassila Hachchi.quote:D66 wil meer militairen met andere culturele achtergrond en meer vrouwen
Die Vijftigplussert die kan ik dan nog wel waarderen. Na 4,5 uur (over het onderwerp!, al was het natuurlijk wel langdradig) zelf concludeerde dat nog langer spreken niets meer ging toevoegen.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook echt 35 uur aanvragen en nog geen 7 uur kunnen sprekenWat een poppenkast.
Ohquote:Op woensdag 22 november 2017 16:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet direct, ik verwees naar een topic dat over het bewuste debat ging, waarin een zekere usert betoogt dat de democratie zwaar geweld is aangedaan doordat Edgar zijn twintig uur niet mocht volmaken.
Heh ja, las het net even door.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet direct, ik verwees naar een topic dat over het bewuste debat ging, waarin een zekere usert betoogt dat de democratie zwaar geweld is aangedaan doordat Edgar zijn twintig uur niet mocht volmaken.
POL / Het debat dat 37 uur en 40 minuten duren gaatquote:Op woensdag 22 november 2017 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
OhLinkje ter lering ende vermaeck?
Nee, dat vind ik ook onzinnig. In de media een beetje de blits maken met dat je 20 uur gaat spreken en dan nog geen kwart volmaken. Dan verlies je elke pretentie van een inhoudelijk debat.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die Vijftigplussert die kan ik dan nog wel waarderen. Na 4,5 uur (over het onderwerp!, al was het natuurlijk wel langdradig) zelf concludeerde dat nog langer spreken niets meer ging toevoegen.
Gewoon, bij 'ons' in POL:quote:Op woensdag 22 november 2017 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
OhLinkje ter lering ende vermaeck?
Dat is dan ook een redelijk serieus politicus.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die Vijftigplussert die kan ik dan nog wel waarderen. Na 4,5 uur (over het onderwerp!, al was het natuurlijk wel langdradig) zelf concludeerde dat nog langer spreken niets meer ging toevoegen.
quote:Op woensdag 22 november 2017 16:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is dan ook een redelijk serieus politicus.
Ach, die pretentie is er nooit geweest. Dat wist Van Rooijen zelf ook wel. En Mulder/Wilders ook, maar die wisten óók van tevoren dat de spreektijd niet gehaald zou worden en ze dus weer een hoop katskedee kunnen maken over sanitaire cordons, geschonden rechten en meer van dat soort flauwekul.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook onzinnig. In de media een beetje de blits maken met dat je 20 uur gaat spreken en dan nog geen kwart volmaken. Dan verlies je elke pretentie van een inhoudelijk debat.
Precies, dus elke minuut voegde niets toe. Waarom je daar dan respect voor hebt snap ik niet helemaal. Het is tijdverspilling en aandachtshoering.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach, die pretentie is er nooit geweest. Dat wist Van Rooijen zelf ook wel. En Mulder/Wilders ook, maar die wisten óók van tevoren dat de spreektijd niet gehaald zou worden en ze dus weer een hoop katskedee kunnen maken over sanitaire cordons, geschonden rechten en meer van dat soort flauwekul.
Nog even. Begin volgende maand heb ik een kamer.quote:
Weer zo'n laffe partij-springer dus.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ex-staats uit het kabinet Den Uyl zelfs.
Dat zijn alle 50+-leden toch? Ooit hadden ze principes maar nu is het alleen maar gezeik en ikke-ikke-ikke.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:41 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Weer zo'n laffe partij-springer dus.
Dat laatste.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:42 schreef KetchupFTW het volgende:
Hebben ze het debat nou eigenlijk lang genoeg gerekt of is het echt volledige tijdsverspilling geweest?
Gerechtelijk aanpakken, dergelijk tuig.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:41 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Weer zo'n laffe partij-springer dus.
Exact.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn alle 50+-leden toch? Ooit hadden ze principes maar nu is het alleen maar gezeik en ikke-ikke-ikke.
Ik vond het een baggerplan, maar kon de uitvoering van hem uiteindelijk nog wel waarderen.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies, dus elke minuut voegde niets toe. Waarom je daar dan respect voor hebt snap ik niet helemaal. Het is tijdverspilling en aandachtshoering.
Toen was een huis van 90.000 gulden best al een investering.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:44 schreef Tchock het volgende:
Arme ouderen toch. Belasting betalen over een huis met afgeloste hypotheek.
[ afbeelding ]
Ik vind eigenlijk dat (het reglement van) de Kamer zijn functioneren heeft bewezen gisternacht. Filibusteren om een plan te frustreren werkt dus niet. Aan de andere kant, als iemand echt vier uur lang iets te melden heeft is daar ruimte voor.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vond het een baggerplan, maar kon de uitvoering van hem uiteindelijk nog wel waarderen.
Maar dit soort fratsen hoort niet thuis in de Nederlandse politiek. Als de Kamer afspreekt dat er een algeheel geldende maximum spreektijd komt, dan vind ik dat prima.
Tja, ook dat is waar inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat (het reglement van) de Kamer zijn functioneren heeft bewezen gisternacht. Filibusteren om een plan te frustreren werkt dus niet. Aan de andere kant, als iemand echt vier uur lang iets te melden heeft is daar ruimte voor.
Nee joh. Zo lang serieus over hetzelfde onderwerp praten kan helemaal niet.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:53 schreef KetchupFTW het volgende:
Vraag me dan toch af of de twee heren daadwerkelijk een boodschap van 10+ uur hebben voorbereid.
Incorrect; een vrouw kan 10 uur over een fietstochtje van vijf minuten van thuis naar de supermarkt praten.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Zo lang serieus over hetzelfde onderwerp praten kan helemaal niet.
In Amerika praten ze met enige regelmaat acht uur lang.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Zo lang serieus over hetzelfde onderwerp praten kan helemaal niet.
Als je dat als man toestaat, ja. Waarom zou je dat doen.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Incorrect; een vrouw kan 10 uur over een fietstochtje van vijf minuten van thuis naar de supermarkt praten.
Moet je niet ergens fascisme gaan roep-toeteren.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:29 schreef remlof het volgende:
Ah, onze PVV-junk is ook weer even uit z'n coma.
En dan bovendien ook nog een jaar nadat die fietstocht heeft plaatsgevonden. Voorwaar geen geringe prestatie.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Incorrect; een vrouw kan 10 uur over een fietstochtje van vijf minuten van thuis naar de supermarkt praten.
Maar in de VS hoef je niet over hetzelfde onderwerp te blijven praten.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
In Amerika praten ze met enige regelmaat acht uur lang.
Wat?quote:Op woensdag 22 november 2017 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
(...) of het gehele oeuvre van Shakespeare en dat soort dingen.
Er is zo'n hele bekende filibuster, ik meen van voor de tweede wereldoorlog, waarin een senator urenlang Shakespeare heeft voorgedragen en kookboeken heeft opgelepeld (pun intended) en dergelijke.quote:
Dat is correct. Daarom minder vrouwen in de Kamer.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje zonde van het geld ook. Al die tijd van die dure kamerleden die er in zou gaan zitten.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:08 schreef Ryon het volgende:
Het is trouwens by design dat we geen filibusters toestaan. Die Amerikaanse toestanden blieven wij niet. Naar mijn mening ook volledig terecht.
Wat het FvD doet is politiek nog best slim. Door steeds onverwacht hoofdelijke stemmingen aan te vragen houd je de regering bezig. Waar ze op hopen is dat er onverwachts een keer een lid of twee van de coalitiepartijen niet is zodat er een regeringsvoorstel afgeschoten kan worden. Dat zou een behoorlijke politieke flater zijn. PvdD bewijst ook wat je met een stroom van moties kunt bereiken, namelijk best veel als kleine partij.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Beetje zonde van het geld ook. Al die tijd van die dure kamerleden die er in zou gaan zitten.
Maar de PVV heeft sowisieso wel een handje van het verkwisten van geld, zoals met hun kansloze moties. Het FvD lijkt ook die kant op te gaan trouwens.
Mijn schoonmoeder kan dat als geen ander.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dan bovendien ook nog een jaar nadat die fietstocht heeft plaatsgevonden. Voorwaar geen geringe prestatie.
Vijand van democratische rechtsorde gespot.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:08 schreef Ryon het volgende:
Het is trouwens by design dat we geen filibusters toestaan. Die Amerikaanse toestanden blieven wij niet. Naar mijn mening ook volledig terecht.
Exponent van het partijkartel.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:30 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Vijand van democratische rechtsorde gespot.
Ik ben wel benieuwd hoe Wilders gaat reageren (of Braindead, ftm) als GroenLinks en de SP een dergelijke actie uithalen rondom een vluchtelingendebat. Volgens mij is de wereld dan ook te klein.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:36 schreef Kaas- het volgende:
Als je voor filibusters () bent, ben je echt gewoon een domme mongool.
Oh, dat heb ik nou nog geen enkele keer gehoord in de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:42 schreef Tchock het volgende:
Wisten jullie trouwens dat filibuster van oorsprong een Nederlands woord is? Een van de vele sporen van onze taal in de Amerikaanse cultuur.
Oh. Sorry hoor. Ander etymologisch feitje dan: duck tape komt van het Nederlandse doek of doeck.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nou nog geen enkele keer gehoord in de afgelopen dagen.
En school heeft ook Nederlandse origine. En boss.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Sorry hoor. Ander etymologisch feitje dan: duck tape komt van het Nederlandse doek of doeck.
Het is geen duck tape maar duct tape, leiding tape.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Sorry hoor. Ander etymologisch feitje dan: duck tape komt van het Nederlandse doek of doeck.
Klopt. Leuk lijstje:quote:Op woensdag 22 november 2017 17:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
En school heeft ook Nederlandse origine. En boss.
Nee, al is dat wel een veelvoorkomend misverstand.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is geen duck tape maar duct tape, leiding tape.
Duck tape is een merk duct tape.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen ik nog leiding was van de welpen heb ik die kinderen (7-10jr) wel eens verteld dat dukttape zo stinkt omdat het van echte eendjes gemaakt wordt. Vonden ze allemaal heul zieligquote:Op woensdag 22 november 2017 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, al is dat wel een veelvoorkomend misverstand.
http://mentalfloss.com/article/52151/it-duck-tape-or-duct-tape
Wiki weet altijd alles:quote:
quote:Er bestaat geen overeenstemming over het eerste gebruik van de naam.
Een theorie is dat het Engelse woord duck tape is ontstaan tijdens de Tweede Wereldoorlog. Omdat dit plakband leek op de toen gebruikte katoenstof die voor tenten en andere regenkleding werd gebruikt, heeft men hieraan toen de naam duck tape gegeven. Het woord duck werd toen gebruikt als synoniem voor katoenstof.
Een andere hypothese is dat de waterbestendigheid van dit plakband, net zoals die van de gebruikte katoenstof in het leger, de oorsprong van de naamgeving is. Nadat de soldaten van het slagveld huiswaarts waren gekeerd, gebruikten ze de naam duck tape, omdat dit plakband net als de katoenstof uit het leger zeer goed waterbestendig was. Na verloop van tijd is dit toen ingeburgerd.
Een derde theorie is dat men simpelweg gemakkelijk duck tape verstaat wanneer duct tape wordt gezegd.
Een andere theorie voor de naam van ducttape komt vanuit het Latijnse ducere (voltooid deelwoord ductum; leiden). Ducttape heeft daarmee dezelfde achtergrond als ecoduct en aquaduct; leiding tussen verschillende objecten.
Een andere verklaring voor de aanduiding ducttape komt uit de VS. Daar is heteluchtverwarming (koeling) gebruikelijk waarvan de geconditioneerde lucht getransporteerd wordt door middel van luchtkokers (ducts). Ter afdichting van de verbindingsstukken wordt daar plakband voor gebruikt, vandaar duct tape. Dit plakband moet natuurlijk goed afsluiten en duurzame plakeigenschappen hebben.
Een Amerikaans bedrijf (ShurTech Brands, LLC) produceert sinds 1980 ducttape onder de commerciële naam Duck Tape.
Ze moeten jou eens filibusteren.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:36 schreef Kaas- het volgende:
Als je voor filibusters () bent, ben je echt gewoon een domme mongool.
Kurhaus denk ik.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:03 schreef Janneke141 het volgende:
Waar gaan ze die Mladic eigenlijk opsluiten?
Volgens mij worden die min of meer verdeeld tussen de partijen in het Strafhof.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:03 schreef Janneke141 het volgende:
In het Oranjehotel.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:03 schreef Janneke141 het volgende:
Graag in relatie tot China.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:08 schreef Jip141 het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)over-van-geneve.html
Kun je hier iets over zeggen?
Met een zijspoor naar Zimbabwequote:
Cheddar ook?quote:Op woensdag 22 november 2017 18:13 schreef remlof het volgende:
Europese kazen zijn het afgelopen jaar 15% duurder geworden in het VK.
Arme moblo.
Kunnen ze het niet in Jalta doen?quote:Op woensdag 22 november 2017 18:08 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dat is een rechts-conservatief blad inmiddels.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet in Jalta doen?
Kazen uit de EU-27 dan.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:15 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Cheddar ook?
Dat is een Europese Kaaz
Blad?Alleen een site toch?quote:Op woensdag 22 november 2017 18:16 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dat is een rechts-conservatief blad inmiddels.
Grote kans dat de meeste in het VK geconsumeerde cheddar van buiten dat land komtquote:Op woensdag 22 november 2017 18:15 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Cheddar ook?
Dat is een Europese Kaaz
Grote kans dat de meeste geconsumeerde cheddar helemaal geen cheddar is.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Grote kans dat de meeste in het VK geconsumeerde cheddar van buiten dat land komt
Oh, ik dacht van plastic.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:20 schreef Tchock het volgende:
Cheddar is geen beschermde naam dus je mag het in principe overal opplakken. Van die hamburgerplakjes worden vaak grotendeels gemaakt van Goudse kaas en/of plantaardig vet. Echte cheddar is redelijk zeldzaam in vergelijking en cheddar geproduceerd in Cheddar al helemaal.
Cheddar is een dorpje in Engeland waar de kaas oorspronkelijk vandaan komt. Tegenwoordig wordt het op heel veel plekken gemaakt, mede dus omdat de naam niet beschermd is. Daardoor wisselt het ook zo van kwaliteit.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:22 schreef Jip141 het volgende:
Cheddar is toch Brits en Iers?
Echte cheddar heb ik het over. En dat is ook gewoon heel lekker.
Niet die smeltzout met 2% cheddar in onze supermarkten.
Hoewel Alber Heijns tegenwoordig bijna allemaal ook echte cheddar hebben. Kost wel wat.
Ah kijk dat wist ik niet.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cheddar is een dorpje in Engeland waar de kaas oorspronkelijk vandaan komt. Tegenwoordig wordt het op heel veel plekken gemaakt, mede dus omdat de naam niet beschermd is. Daardoor wisselt het ook zo van kwaliteit.
Vergelijk hoe ze dat het Parmezaanse kaas hebben aangepakt en ze hebben een enorme kans gemist als je het mij vraagt.
Maar wel feta uit Denemarkenquote:Op woensdag 22 november 2017 18:23 schreef Jip141 het volgende:
In het VK eten mensen doorgaans het echte product volgens mij.
Net als dat wij hier doorgaans geen Poolse Gouda kaas eten.
Aanrader:quote:Op woensdag 22 november 2017 18:26 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ah kijk dat wist ik niet.
In ieder geval is de goedkope cheddar in Britse supermarkten echt 1000X beter dan goedkope cheddar bij ons.
Maar die goedkope zal dan wel niet uit Cheddar komen.
Ierse was ook heel lekker, beetje andere smaakaccenten.
Dat mag dus niet meer.quote:
Voor Gouda geldt natuurlijk hetzelfde als voor cheddar, al is de naam Gouda Holland wel een beschermde benaming.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cheddar is een dorpje in Engeland waar de kaas oorspronkelijk vandaan komt. Tegenwoordig wordt het op heel veel plekken gemaakt, mede dus omdat de naam niet beschermd is. Daardoor wisselt het ook zo van kwaliteit.
Vergelijk hoe ze dat het Parmezaanse kaas hebben aangepakt en ze hebben een enorme kans gemist als je het mij vraagt.
Klopt. Ik weet van kennissen in de VS dat daar Gouda verkocht wordt die werkelijk niet te vreten is en niets met onze kaas te maken heeft.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:28 schreef freako het volgende:
[..]
Voor Gouda geldt natuurlijk hetzelfde als voor cheddar, al is de naam Gouda Holland wel een beschermde benaming.
Is dat echt overal zo?quote:Op woensdag 22 november 2017 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cheddar heeft de "pech" dat de naam heel erg geassocieerd wordt met die plasticplakjes die nauwelijks kaas te noemen zijn en overal ter wereld op hamburgers worden gegeten.
Ja, dat is echt overal zo. Ik garandeer je dat er véél meer dan die smeltplakjes worden gegeten ter wereld dan "echte" cheddar. Een Brit zal je natuurlijk vertellen dat wat zij maken de echte Cheddar is (en die is ook heel lekker) maar feitelijk bestaat er dus niet zoiets als echte cheddar.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:31 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Is dat echt overal zo?
In het VK dus totaal niet. En wellicht ook niet in andere landen met grote Britse invloed zoals bijvoorbeeld India?
Ik riep meteen: Cheddar? Ieuw dat is plastic in Londen.
En toen werd mij uitgelegd dat mensen dat in Nederland denken maar dat dat dus niet echt cheddar is.
Oh? Waarschijnlijk weer Poetin-fanboys van de Kremlin-loonlijst die me zo noemenquote:Op woensdag 22 november 2017 18:28 schreef Jip141 het volgende:
Ik lees net in NWS dat remlof op de loonlijst is van schimmige figuren die Nederland willen vernietigen.
Deze is wel lekker.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aanrader:
https://www.npo.nl/keurin(...)5-11-2015/KN_1673131
En in schulden maken.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:30 schreef Jip141 het volgende:
Zuid-Europeanen zijn beter in claimen van dingen dus.
Ja, die koop ik ook wel eensquote:Op woensdag 22 november 2017 18:34 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Deze is wel lekker.
[ afbeelding ]
AH sowieso.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, die koop ik ook wel eensSowieso heeft de AH echt een topaanbod aan kaasjes
Ik begin bij de kaassectie van de AH altijd juist zachtjes te schelden, omdat er veeeeeeeeeeeel te veel keuze is en ik dan geen overzicht meer heb.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel. Had laatst na lang twijfelen zo'n tering dure AH Excellent Roquefort gekocht, was helemaal niet lekker.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik begin bij de kaassectie van de AH altijd juist zachtjes te schelden, omdat er veeeeeeeeeeeel te veel keuze is en ik dan geen overzicht meer heb.
Voedsel heeft daar gewoon een hogere status.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:30 schreef Jip141 het volgende:
Zuid-Europeanen zijn beter in claimen van dingen dus.
Die vond jij niet lekkerquote:Op woensdag 22 november 2017 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel. Had laatst na lang twijfelen zo'n tering dure AH Excellent Roquefort gekocht, was helemaal niet lekker.
Ja ze hebben wel het ruimste assortiment.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik begin bij de kaassectie van de AH altijd juist zachtjes te schelden, omdat er veeeeeeeeeeeel te veel keuze is en ik dan geen overzicht meer heb.
Bij ons is eten iets wat je doet zodat je weer energie hebt om te werken. Daar is het een halve dagbesteding.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Voedsel heeft daar gewoon een hogere status.
hihiquote:
Ja, maar nu is ze lijsttrekker van de PvdA in Ljouwert. Vandaag gemeenteraadsverkiezingen daar vanwege herindelingen.quote:
Vast terecht.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:28 schreef Jip141 het volgende:
Ik lees net in NWS dat remlof op de loonlijst is van schimmige figuren die Nederland willen vernietigen.
Lutz in Ljouwert, man mannman.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, maar nu is ze lijsttrekker van de PvdA in Ljouwert. Vandaag gemeenteraadsverkiezingen daar vanwege herindelingen.
Graag. Kort gezegd ruimt geen enkele dictator het veld, en zijn Syrië en Irak twee gefaalde staten waar gewapende milities de dienst uitmaken. Feitelijk heeft iedereen verloren, inclusief de Russen, maar ze willen allemaal boven alles dat Amerika niet meer de baas speelt en dat de door Riyad gesteunde rebellen oprotten. Bij de conferentie gaan ze als heersers het grondgebied 'verdelen' (ook al hebben ze nergens de touwtjes echt in handen). Amerika vindt het op z'n beurt weer prima om minder geld te verspillen in de regio, de Saudi's zijn naarstig op zoek naar andere manieren om Iran en zijn krijgsheren te bestrijden en Israël blijft wapentransporten naar Hezbollah bombarderen.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:08 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Lutz in Limburg lijkt me toch een taalbarrière opleveren.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lutz in Ljouwert, man mannman.
We hebben hier zo'n kaasboer die echt een groot, goedkoop en wisselend aanbod aan kaas heeftquote:Op woensdag 22 november 2017 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, beter! Er zit hier in de buurt alleen zo'n delicatessezaakje die weliswaar een prima aanbod heeft maar wel erg duur is.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We hebben hier zo'n kaasboer die echt een groot, goedkoop en wisselend aanbod aan kaas heeft.
Terecht ook wel.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:41 schreef Jip141 het volgende:
Gemor bij de kleinste regeringspartij over de asielafspraken in het regeerakkoord. Kritische ChristenUnie-leden willen een aanpassing en hebben een motie ingediend waarover zaterdag wordt gestemd op het partijcongres. "De gemaakte asielafspraken liggen heel gevoelig binnen de partij, en dat zal de komende tijd ook zo blijven", zegt politiek commentator Frits Wester.—
CU is de nieuwe GL
Die hebben we ook wel maar ik verkies dan toch het kaaspakhuis, ondanks de foute naamquote:Op woensdag 22 november 2017 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, beter! Er zit hier in de buurt alleen zo'n delicatessezaakje die weliswaar een prima aanbod heeft maar wel erg duur is.
Ben benieuwd wat dat met de stabiliteit binnen de regering doet. Had het idee dat het akkoord potdicht was getimmerd.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:41 schreef Jip141 het volgende:
Gemor bij de kleinste regeringspartij over de asielafspraken in het regeerakkoord. Kritische ChristenUnie-leden willen een aanpassing en hebben een motie ingediend waarover zaterdag wordt gestemd op het partijcongres. "De gemaakte asielafspraken liggen heel gevoelig binnen de partij, en dat zal de komende tijd ook zo blijven", zegt politiek commentator Frits Wester.—
CU is de nieuwe GL
Enkel van de broederliefde.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben jij ook al van de herenliefde?
Niet echt, er is ook Welsh en Amerikaanse cheddar, en ja, goede cheddar is lekker, een goede mature Welsh Cheddar en dan cheese on toast maken....yummmmmquote:Op woensdag 22 november 2017 18:22 schreef Jip141 het volgende:
Cheddar is toch Brits en Iers?
Echte cheddar heb ik het over. En dat is ook gewoon heel lekker.
Niet die smeltzout met 2% cheddar in onze supermarkten.
Hoewel Alber Heijns tegenwoordig bijna allemaal ook echte cheddar hebben. Kost wel wat.
Gewoon naar de markt hier, Hoogendoorn kaas, heerlijke kaas, moet ik altijd een paar kilo van mee naar Wales nemen voor mijn schoonvaderquote:Op woensdag 22 november 2017 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die hebben we ook wel maar ik verkies dan toch het kaaspakhuis, ondanks de foute naam
Broeder Kaas verdient inderdaad wel lof.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Enkel van de broederliefde.
Vind het vooral leuk dat deze zo'n groot en wisselend aanbod heeftquote:Op woensdag 22 november 2017 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gewoon naar de markt hier, Hoogendoorn kaas, heerlijke kaas, moet ik altijd een paar kilo van mee naar Wales nemen voor mijn schoonvader
Ziet er leuk uit, maar aan die website moet nog wat gesleuteld worden.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:00 schreef remlof het volgende:
Achter mijn huis in de Steenstraat zit ook een tof kaaswinkeltje.
www.zuivelhoekje.nl
Die stapel blok ergens bovenin?quote:Op woensdag 22 november 2017 19:00 schreef remlof het volgende:
Achter mijn huis in de Steenstraat zit ook een tof kaaswinkeltje.
www.zuivelhoekje.nl
Ja dat zag ik.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar aan die website moet nog wat gesleuteld worden.
Niet vaak genoeg. De AH is toch makkelijker.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Koop je er wel eens kaas? Ik wou dat ik een kaaswinkel in de buurt had
Begrijpelijk, maar het winkeltje heeft vast meer keus en heeft lekkerdere waar.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg. De AH is toch makkelijker.
Misschien kom je er als kersverse GL'er uitquote:Op woensdag 22 november 2017 19:21 schreef richolio het volgende:
Ben niet eens GL’er, maar ik wil gewoon zien wat voor mensen daarop afkomen en ik wil Klaver in het echt zien
Ben wel benieuwd. Ik hoop weer op een prachtig spektakel en anekdotes a la “ik sprak laatst een jongen..”
quote:Op woensdag 22 november 2017 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gaat gewoon voor d GL-meisjes, geef maar toe.
Dat zou wat zijn ja.. Zou die Jesse dan toch zo overtuigend zijnquote:Op woensdag 22 november 2017 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien kom je er als kersverse GL'er uit
Schijnt dat ie in de pauze een workshop over water lopen geeft.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn ja.. Zou die Jesse dan toch zo overtuigend zijn
Ik ben ook naar een meet up geweest met Klaver. Heb nu zijn poster in mijn kamer hangen.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:21 schreef richolio het volgende:
Ben niet eens GL’er, maar ik wil gewoon zien wat voor mensen daarop afkomen en ik wil Klaver in het echt zien
Ben wel benieuwd. Ik hoop weer op een prachtig spektakel en anekdotes a la “ik sprak laatst een jongen..”
Vind je het niet vervelend als je vriendin dan telkens dáár naar kijkt?quote:Op woensdag 22 november 2017 19:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ben ook naar een meet up geweest met Klaver. Heb nu zijn poster in mijn kamer hangen.
Als het ze allebei kan helpen, alleen maar mooi meegenomen.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend als je vriendin dan telkens dáár naar kijkt?
- krakersquote:Op woensdag 22 november 2017 19:21 schreef richolio het volgende:
Ben niet eens GL’er, maar ik wil gewoon zien wat voor mensen daarop afkomen
quote:Op woensdag 22 november 2017 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het ze allebei kan helpen, alleen maar mooi meegenomen.
quote:Op woensdag 22 november 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
- krakers
- homo’s
- roodharigen
- junks
- hippies
- emo’s
- vrouwen
- klimaathaters
- veganisten
- de moordenaar van Pim Fortuyn
Nee maar oprechtquote:Op woensdag 22 november 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
- krakers
- homo’s
- roodharigen
- junks
- hippies
- emo’s
- vrouwen
- klimaathaters
- veganisten
- de moordenaar van Pim Fortuyn
Presentquote:Op woensdag 22 november 2017 19:53 schreef KetchupFTW het volgende:
Schijnen ook veel D66'ers te komen.
Oké okéquote:Op woensdag 22 november 2017 19:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee maar oprecht
Best wel veel leuke meiden.. ik word lid
Dat snapte ik ook al niet nee. Hoogstens klimaathatershaten of zo.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar slaat dit toch op in combinatie met GL?
GL kiest er bewust voor dat Nederland zal overstromen door potentiële zeteltjes wanneer het te laat is belangrijker te vinden dan kabinetsdeelname met een veel beter klimaatbeleid.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar slaat dit toch op in combinatie met GL?
Onleesbaar. Is dit nou ambtenarenpraat?quote:Op woensdag 22 november 2017 19:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
GL kiest er bewust voor dat Nederland zal overstromen door potentiële zeteltjes wanneer het te laat is belangrijker te vinden dan kabinetsdeelname met een veel beter klimaatbeleid.
Groen(S)linksquote:Op woensdag 22 november 2017 19:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
GL kiest er bewust voor dat Nederland zal overstromen door potentiële zeteltjes wanneer het te laat is belangrijker te vinden dan kabinetsdeelname met een veel beter klimaatbeleid.
Jesse de huichelaar.
En de klimaathater dus.
Eerder een kaassoufflémotie.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:00 schreef Kaas- het volgende:
Is de bitterbalmotie al ingediend door een zuur lid richo?
Ze schenken hier godverdomme _Warsteiner_quote:Op woensdag 22 november 2017 20:00 schreef Kaas- het volgende:
Is de bitterbalmotie al ingediend door een zuur lid richo?
Oh, dat ging snel. Heuijj.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze schenken hier godverdomme _Warsteiner_
Derhalve mezelf geroyeerd als lid.
quote:Op woensdag 22 november 2017 20:03 schreef Kaas- het volgende:
GroenLinks is best wel een kutpartij, maar wanneer lekkere mensen erop stemmen maakt hun GL-stem ze wel echt extra aantrekkelijk voor mij. Wil deze lieve schattige mensen dan beschermen en neuken.
Same.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:03 schreef Kaas- het volgende:
GroenLinks is best wel een kutpartij, maar wanneer lekkere mensen erop stemmen maakt hun GL-stem ze wel echt extra aantrekkelijk voor mij. Wil deze lieve schattige mensen dan beschermen en neuken.
Goddomme gelukkig hebben we hier live verslag van.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:08 schreef richolio het volgende:
Na een opkomst met muziek van the black eyed peace is jesse’s eerste vraag “wie vindt klimaat eigenlijk belangrijk?”
quote:Op woensdag 22 november 2017 20:03 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2017 20:08 schreef richolio het volgende:
Na een opkomst met muziek van the black eyed peace is jesse’s eerste vraag “wie vindt klimaat eigenlijk belangrijk?”
Ik vind het veel erger dat mensen daar in trappen.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]!
Man man man. Ik wil eigenlijk wel een keer heen nu, gewoon ter vermaak. Hele tijd keihard lachen om hoe de Jessias z’n publiek bedriegt.
Klimaathaters? GL? Wat is dat voor rare frame? Klimaatlovers lijkt me logischer.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Schijnt dat ie in de pauze een workshop over water lopen geeft.
Na de pauze is er weer een blok klimaathaten voor beginners.
Ook jij gebruikt die rare frame dus... Bizar.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jesse de huichelaar.
En de klimaathater dus.
Incorrect. Jesse probeert het klimaat kapot te maken door net zolang buiten de regering te blijven tot het te laat is. En het lukt.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klimaathaters? GL? Wat is dat voor rare frame? Klimaatlovers lijkt me logischer.
Je zou Annabel Nanninga niet doen?quote:Op woensdag 22 november 2017 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]_!
Maar je hebt gelijk, met een meid waarvan ik weet dat ze PVV of FvD stemt zou ik ook geen seks kunnen hebben.
GroenLinks is wel prima neukbaar.
Knoopje moet ook gewoon dicht. Ziet er niet uit.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:12 schreef Tchock het volgende:
Het is hilarisch om te zien hoe al die oude partijtjes zich bedreigd voelen door een charmante knul met een knoopje te veel open op zijn overhemd. Iedereen helemaal in de stress whehehe.
Is dat wat kutpubers als sherrif geloven?quote:Op woensdag 22 november 2017 20:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Incorrect. Jesse probeert het klimaat kapot te maken door net zolang buiten de regering te blijven tot het te laat is. En het lukt.
Ja, tuurlijk...quote:Op woensdag 22 november 2017 20:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Incorrect. Jesse probeert het klimaat kapot te maken door net zolang buiten de regering te blijven tot het te laat is. En het lukt.
Enkel bizar hoe een dronken boze madame zo autistisch is dat ze niet aanvoelt hoe serieus het is, zelfs als het er megadik bovenop ligt.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook jij gebruikt die rare frame dus... Bizar.
Ga naar de kroeg....quote:Op woensdag 22 november 2017 20:12 schreef richolio het volgende:
Gezeik over de dividentbelasting nu
“Wij. Komen. In. Actie.”
Ik wil gewoon bier drinken
Nee. Die gelooft gewoon whatever op Twitter, GeenStijl en Jalta staat.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat wat kutpubers als sherrif geloven?
Alles went, zelfs geen belasting op dividendquote:Op woensdag 22 november 2017 20:12 schreef richolio het volgende:
Gezeik over de dividentbelasting nu
“Wij. Komen. In. Actie.”
Ik wil gewoon bier drinken
Ah, nog een bizarre frame.. Gaat lekker Kaas-quote:Op woensdag 22 november 2017 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enkel bizar hoe een dronken boze madame zo autistisch is dat ze niet aanvoelt hoe serieus het is, zelfs als het er megadik bovenop ligt.
Nee, nooit. Wat een dom wijf is dat zeg. Bovendien tienermoeder, daar moet je sowieso kilometers vandaan blijven.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je zou Annabel Nanninga niet doen?
Hoeveelste glaasje ben je nu? Peukje erbij.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, nog een bizarre frame.. Gaat lekker Kaas-
quote:Op woensdag 22 november 2017 20:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoeveelste glaasje ben je nu? Peukje erbij.
Oh ja, het puberbrein waarin nog een aantal fundamentele connecties ontbreekt.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee. Die gelooft gewoon whatever op Twitter, GeenStijl en Jalta staat.
Whiskers telt in flessen.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoeveelste glaasje ben je nu? Peukje erbij.
Jij in blikken... Getuigt van weinig beschavingquote:
Niet vanavond, maar binnenkort. Geen problemen mee.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schuif nog wat drugs naarbinnen![]()
Jij in pillen of grammen. Of kilo's als het om het binnenharken van fastfood gaatquote:
Drank is ook drugs. Of in elk geval is het onderscheid onzinnig.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet vanavond, maar binnenkort. Geen problemen mee.
Dat klopt. Je probeert me te beledigen, maar ik vind dit juist wel chill aan mezelf. Gaat niet goed dit.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij in pillen of grammen. Of kilo's als het om het binnenharken van fastfood gaat
Hele gezeik tegen mij is onzinnig, maar dat moet ook gewoon kunnen toch?quote:Op woensdag 22 november 2017 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drank is ook drugs. Of in elk geval is het onderscheid onzinnig.
Je ging er in dit geval wel erg hard in op een opmerking die overduidelijk niet serieus was. Dan krijg je dat, hè. Been there done that.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hele gezeik tegen mij is onzinnig, maar dat moet ook gewoon kunnen toch?
Was zaterdag weer in een aantal clubs. In de clubs waar men dronk waren veel mensen teringagressief naar me. In die waar men gebruikte was iedereen lievvv.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drank is ook drugs. Of in elk geval is het onderscheid onzinnig.
Kaas- telt in piemels.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij in pillen of grammen. Of kilo's als het om het binnenharken van fastfood gaat
Het is maar wat je chill vind. Maar een poging tot belediging was het allerminst. Beetje lastig zou dat zijn, tegenover iemand die opschept over het betreffende gedrag..quote:Op woensdag 22 november 2017 20:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klopt. Je probeert me te beledigen, maar ik vind dit juist wel chill aan mezelf. Gaat niet goed dit.
Ligt er ook wel een beetje aan welke drugs, hè. Vind mensen op coke ook altijd erg hinderlijk.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was zaterdag weer in een aantal clubs. In de clubs waar men dronk waren veel mensen teringagressief naar me. In die waar men gebruikte was iedereen lievvv.
Zo wordt Whiskers dus ook elke avond dronken en agressief.
Is een beetje alsof je tegen kaas zegt dat hij acht mannen tegelijk kan bevredigen en ondertussen het partijprogramma kan oplezen. Meer een prestatie dan een diss.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is maar wat je chill vind. Maar een poging tot belediging was het allerminst. Beetje lastig zou dat zijn, tegenover iemand die opschept over het betreffende gedrag..
Vindt.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is maar wat je chill vind. Maar een poging tot belediging was het allerminst. Beetje lastig zou dat zijn, tegenover iemand die opschept over het betreffende gedrag..
quote:Op woensdag 22 november 2017 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is een beetje alsof je tegen kaas zegt dat hij acht mannen tegelijk kan bevredigen en ondertussen het partijprogramma kan oplezen. Meer een prestatie dan een diss.
Mwah, ik denk dat Sky het nog meent ook eigenlijkquote:Op woensdag 22 november 2017 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je ging er in dit geval wel erg hard in op een opmerking die overduidelijk niet serieus was. Dan krijg je dat, hè. Been there done that.
Vervelende mensen worden dan wel extra vervelend ja. Maar chille mensen als ik worden dan juist nog extra chill. Zit variatie in.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt er ook wel een beetje aan welke drugs, hè. Vind mensen op coke ook altijd erg hinderlijk.
Sommige mensen zijn wel extra apart.quote:This man is about to launch himself in his homemade rocket to prove the Earth is flat
Seeking to prove that a conspiracy of astronauts fabricated the shape of the Earth, a California man intends to launch himself 1,800 feet high on Saturday in a rocket he built from scrap metal.
Assuming the 500-mph, mile-long flight through the Mojave Desert does not kill him, Mike Hughes told the Associated Press, his journey into the atmosflat will mark the first phase of his ambitious flat-Earth space program.
Hughes’s ultimate goal is a subsequent launch that puts him miles above the Earth, where the 61-year-old limousine driver hopes to photograph proof of the disc we all live on.
Bizar hè. Er is zó veel bewijs voor dat je er een bibliotheek mee kan vullen. Als je dat niet gelooft ben je echt geschift.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wel extra apart.
De atmosflatquote:Op woensdag 22 november 2017 20:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Understatement...quote:Op woensdag 22 november 2017 20:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien wil hij een eindje vliegen op die hoogte? Vanuit 1 punt is het lastig besluiten of de aarde plat is. Al verklaart dat nog steeds niet waarom hij niet gewoon een heli huurt.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bizar hè. Er is zó veel bewijs voor dat je er een bibliotheek mee kan vullen. Als je dat niet gelooft ben je echt geschift.
Overigens is 1800 feet nog geen 550 meter. Er zijn gebouwen die hoger zijn dan dat, waarom zou je een raket gebruiken?
We hadden trouwens vandaag een les die een artikel behandelde over populisme, kwam best goed uit dat we het daar gister nog even over hadden ghehe.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien wil hij een eindje vliegen op die hoogte? Vanuit 1 punt is het lastig besluiten of de aarde plat is. Al verklaart dat nog steeds niet waarom hij niet gewoon een heli huurt.
Ook in de VS? Of meer specifiek in Californie? Misschien wil het het dicht bij huis uitvogelenquote:Op woensdag 22 november 2017 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bizar hè. Er is zó veel bewijs voor dat je er een bibliotheek mee kan vullen. Als je dat niet gelooft ben je echt geschift.
Overigens is 1800 feet nog geen 550 meter. Er zijn gebouwen die hoger zijn dan dat, waarom zou je een raket gebruiken?
Hij denkt echt dat alle 536 mensen die tot nu toe in de ruimte zijn geweest liegen?quote:Op woensdag 22 november 2017 20:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij Wan Hu achterna gaat, zijn we van het gezeur af.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien wil hij een eindje vliegen op die hoogte? Vanuit 1 punt is het lastig besluiten of de aarde plat is. Al verklaart dat nog steeds niet waarom hij niet gewoon een heli huurt.
Het 1 World Trade Centre in New York is 1776 feet hoog. Goed genoeg, toch?quote:Op woensdag 22 november 2017 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook in de VS? Of meer specifiek in Californie? Misschien wil het het dicht bij huis uitvogelen(wat uiteraard al lang gebeurd is, maar ok)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |