abonnement Unibet Coolblue
pi_175124151


Expeditie Robinson is een televisieprogramma waarin deelnemers moeten overleven op een onbewoond eiland en tegen elkaar strijden voor de overwinning en de titel 'Robinson'.
De show is bedacht door een Brit en voor het eerst op tv gebracht in Zweden. De Nederlandstalige versie is vanaf het begin een coproductie geweest tussen een Nederlandse en een Vlaamse productiemaatschappij met deelnemers uit Nederland en Vlaanderen. Inmiddels zijn we met enkel Nederlanders verdergegaan. De serie ontleent zijn naam aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven.

Dit wordt het 18e seizoen van Expeditie Robinson. Dit seizoen wordt het programma wederom gepresenteerd door Nicolette Kluijver en Dennis Weening.

Expeditie Robinson is vanaf 7 september elke donderdag om 20:30 uur te zien op RTL 5.

De kandidaten:

Onbekende Nederlanders:
• Carlos Platier Luna (23, Judoka)
• Herold Dat (46, ZZP-er, ex-Wielrenner en ex-militair)
• Imke Wieffer (25,verloskundige en volleybalster)
• Marlé Janssen (54. onderhandelaar bij de politie)

Bekende Nederlanders:
• Anouk Hoogendijk (32, Ex-profvoetballer bij Ajax en Arsenal LFC)
• Brace(31, Zanger bekend van Moppie, Ik ben je zat en Let's Go)
• Carolina Dijkhuizen (37, Zangeres en (musical)actrice bekend van The Lion King en The Bodyguard)
• Danny Froger (29, Zanger en zoon van René Froger)
• Henk Poort(61, Opera- en musicalzanger en acteur.)
• Joëlle Witschge (22, Model en dochter van Richard Witschge)
• Kaj Gorgels(26, Youtuber en presentator bij RTL Concentrate)
• Lil'Kleine(22, Rapper)
• Marieke Elsinga (31, Presentatrice bij o.a. RTL Late Night en Qmusic)
• Nicole Buch (50, Televisieproducent en presentatrice van o.a. Buch in de Bajes)
• Niels Gomperts (26, Acteur bekend van Shocking Blue en Penoza)
• Richard Withschge (48, voormalig voetballer)
• Roeland Fernhout (45, Acteur bekend van Zusje en All Stars)
• Shelly Sterk (26, Presentatrice bij Galileo en verslaggever voor RTL Boulevard)
• Soundos El Ahmadi (35, Actrice, presentatrice en stand-upcomedian









SPOILER: Afvallers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De tasjes proef door Moira
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175124174
Ik ben nu wel klaar met Roeland :P
SOONY
pi_175124201
Het was ook wel redelijk naïef dat ze geen actie van Soundos en Roeland zouden verwachten, maar dan nog... wat mij betreft breekt Roeland volgende week een been :r :r

Zelden iemand zo walgelijk open en bloot in het gezicht van iemand zien liegen en bedriegen, al weken aan een stuk... en als je dan ook nog bepaalde kwaliteiten hebt, maar deze kerel kan echt helemaal niks :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175124277
Iemand nog een stemmenoverzicht, wie heeft nog hoeveel stemmen over?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175124293
Nou ja, Soundos verpest bijna iedere proef _O-
SOONY
pi_175124300
quote:
10s.gif Op donderdag 16 november 2017 23:53 schreef DKUp het volgende:
Nou ja, Soundos verpest bijna iedere proef _O-
Die van vanavond was wel episch

edit: da's eigenlijk niet aardig maar wat een enorm kalf :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175124311
quote:
10s.gif Op donderdag 16 november 2017 23:53 schreef DKUp het volgende:
Nou ja, Soundos verpest bijna iedere proef _O-
Is tactiek. :P
pi_175124435
Ik ben nog mad op Roeland. Echt een zak. Wat onbeschoft. Heeft niks meer met het spel te maken
  PR en moderator vrijdag 17 november 2017 @ 00:03:14 #9
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175124459
Ze hadden gewoon naar me moeten luisteren, Roeland eruit voor 'ie zichzelf alleen nog maar onsympathieker maakt.
In het begin van de aflevering was het erg, toen gaf hij ons (en Imke ook) weer hoop dat 'ie toch nog best oké is, maar dat stampt 'ie zelf allervrolijkst de grond weer in.
Wat jammer, zeg. Ik gunde 't 'm bij de munt van Niels nog ernstig maar hij had er 2 rondes geleden al uit gemoeten.

Ik snap niet waarom ze in eerste instantie al Harold er alsnog uit wilden stemmen. Ja hij kan immuniteit winnen bij de proeven, maar de kans dat je immuniteit wint met nog 7 kandidaten is sowieso niet groot. De kans is groter dat je er door een van die 6 uit wordt geknikkerd bij de eilandraden, dus kun je iemand zonder stemmen er gerust in laten tot je pas echt richting de finale komt.
Stemmen op de mensen die nog genoeg stemmen hebben om invloed op de uitslag uit te oefenen met gluiperij, dus.
Zowel Roeland als Soundos hadden er om die reden inmiddels al uit moeten liggen.

Vanuit hen 2 natuurlijk wel goed gespeeld. Geen reet kunnen in proeven of in het kamp, maar wel met gluiperij continue de eilandraad beïnvloeden waardoor je er zelf niet uitligt. Krijgen we straks weer een weervrouwtje-als-winnaar scenario, als ze op die manier de finale nog halen en per ongeluk winnen ook :')

Oh en tevens Soundos bij die proef, godverdomme please :')__________
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175124465
Ik hoop trouwens tegen beter weten in, dat het succes van de onbekende Nederlanders die massaal worden omarmt nu weer voor RTL reden is om 16 onbekenden naar dat eiland te sturen volgend seizoen... tuurlijk zijn daar ook complotten en achterbakse acties geweest, maar niet in die mate met al die C-BN'ers
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  PR en moderator vrijdag 17 november 2017 @ 00:04:24 #11
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175124480
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 00:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop trouwens tegen beter weten in dat het succes van de onbekende Nederlanders die massaal worden omarmt nu weer voor RTL reden is om 16 onbekenden naar dat eiland te sturen volgend seizoen... tuurlijk zijn daar ook complotten en achterbakse acties geweest, maar niet in die mate met al die C-BN'ers
Dat scheelt al een hoop, ja :Y De combinatie botst iig
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator vrijdag 17 november 2017 @ 00:06:05 #12
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175124497
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Iemand nog een stemmenoverzicht, wie heeft nog hoeveel stemmen over?
Da's lastig bij te houden want het wordt niet altijd duidelijk gemaakt wie met hoeveel stemmen op wie heeft gestemd en hoeveel stemmen die dan nog over heeft.
Vorig jaar geprobeerd maar ze laten gewoon niet alles zien dus soms is 't niet bij elkaar te puzzelen :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175124545
Heerlijke reactie van Niels trouwens bij de eilandraad, die Roeland nog even fijn op zijn nummer zet _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175124567
Ze zegt dat het haar spel niet is op die manier, maar ze stemt wel op Harold. Waarom was dat dan eigenlijk? Om goed te doen bij Roeland en Soundos?
pi_175124589
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 00:10 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Ze zegt dat het haar spel niet is op die manier, maar ze stemt wel op Harold. Waarom was dat dan eigenlijk? Om goed te doen bij Roeland en Soundos?
Omdat ze dacht dat iedereen op hem zou gaan. Een andere optie was er niet.
Die was er natuurlijk wel, maar blijkbaar wordt er totaal niet overlegd. Dus iemand zegt Herold, en iedereen doet braaf Herold.
pi_175124596
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 23:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die van vanavond was wel episch

edit: da's eigenlijk niet aardig maar wat een enorm kalf :')
Fantastische val :D
SOONY
  vrijdag 17 november 2017 @ 00:31:45 #17
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175124785
Super toffe aflevering. Soundos die eraf flikkert. Imke die in precies dezelfde val trapt als Marieke en Anouk. Nog maar 2 Dames over, 6 heren! Wordt echt een mannenfinale nu. Comeback van Niels en bijbehorend commentaar was episch. Evil genie Danny en tijgerin Shelly die weer een ronde verder zijn. Kaj blijft veilig met al zijn stemmen chillen.

Nou moet het doek toch een keer gaan vallen voor Team Evil: Zapdos en Roelhaas...
pi_175124799
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2017 00:12 schreef DKUp het volgende:

[..]

Fantastische val :D
Gelukkig hebben we de gifjes nog :D

jooeldk twitterde op donderdag 16-11-2017 om 21:30:28 Zorgt Soundos er toch nog voor dat ik om d'r moet lachen #ExpeditieRobinson https://t.co/UIHwfT6Pf9 reageer retweet
Maar dat Shelly eraf viel is er uit geknipt. Ze zat opeens aan de kant 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Joosie200 op 17-11-2017 00:40:42 ]
mag het weten
pi_175124886
Shelly viel ongeveer tegelijk met Soundos, dat was te zien.

Ik snap dat gezeik van mensen hier over onsympathiek echt niet. Kijk dan geen Expeditie Robinson man.

Ook vind ik het niet terecht dat Soundos zo afgekraakt wordt. Ze doen niet alleen proeven. Ze zitten al 22 dagen met elkaar op een eiland te verhongeren. Het feit dat zij mentaal zo sterk blijft en het voor elkaar krijgt anderen haar vijanden voor haar er uit te stemmen is ook gewoon een hele goede zet. Het feit dat anderen zich laten inpakken door haar danwel haar er in laten geeft aan dat zij slimmer is dan anderen.

Shelly bijvoorbeeld wil zo graag Herold er uit terwijl hij 0 stemmen heeft. Dat is echt totaal het spel niet begrijpen. Die kan je er uit gooien wanneer je wil. Boeie voor nu dat hij proeven wint man. Soundos is veel gevaarlijker met de manier waar op zij andere mensen bespeelt. Ik vrees wel voor d’r nu haar stemmen op raken en mensen dit misschien eindelijk door krijgen.

Als Soundos en Roeland er dit jaar niet in hadden gezeten was het ook niet goed geweest, want dan was het seizoen te saai en voorspelbaar geweest. Flikker toch op man.

[ Bericht 3% gewijzigd door Shenti op 17-11-2017 00:47:22 ]
pi_175124984
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:12 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zoiets dus na vanavond?

7 Kaj
6 Niels
5 Danny
5 Carlos
3 Shelly
2 Imke
2 Roeland
1 Soundos
0 Herold

Dan hebben die 2 dus echt NIKS meer te vertellen :')
In deze aflevering lieten ze zien dat Imke 4 stemmen had dus Carlos heeft er vier ingezet vorige week.

7 Kaj
6 Niels
5 Danny
5 Soundos (-4??)
4 Carlos
4 Roeland (-3??)
3 Shelly
0 Herold
pi_175124985
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175125011
Blij dat Imke weg is.
Blij dat Soundos en Roeland (naar het schijnt) nog ieders één stem hebben.

Topaflevering.
pi_175125040
Normaal gesproken waren de kneuzen natuurlijk al uit het spel geweest, maar Soundos werd gered door de exit van dikke Brace en Roeland door Niels.

Ik voorspel volgende week de ultieme judasstreek, en hij had er al een paar, van Roeland richting Niels.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175125064
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 01:01 schreef Nober het volgende:
Blij dat Imke weg is.
Blij dat Soundos en Roeland (naar het schijnt) nog ieders één stem hebben.

Topaflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175125087
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 01:08 schreef TheVulture het volgende:
Normaal gesproken waren de kneuzen natuurlijk al uit het spel geweest, maar Soundos werd gered door de exit van dikke Brace en Roeland door Niels.

Ik voorspel volgende week de ultieme judasstreek, en hij had er al een paar, van Roeland richting Niels.
Judas is een goede benaming voor Roeland ^O^ Hij is zeg maar de oom Ben van het boek Oorlogswinter.
  vrijdag 17 november 2017 @ 01:32:04 #26
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175125174
Roeland heeft afgedaan voor mij.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_175125181
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 november 2017 01:32 schreef SEMTEX het volgende:
Roeland heeft afgedaan voor mij.
Heeft wel die saaie Imke die het spel niet wilde spelen eruit gewerkt. _O_
pi_175125240
Wie wat mij betreft van de buis mag? Luuk fucking Ikink. Nog misplaatster als presentator dan Nicolette en Dennis en ook nog eens een stompbare harses.

Verder hoop ik dat de rest gebruik gaat maken van de Rage van Carlos, die gaat iets te veel stemmen op de slangen vuren, waar de rest op de lange termijn van kan profiteren.
pi_175125411
Iemand gifje van die kont van Imke bij die proef damn :9~
pi_175125419
Roeland gewoon slim. Zo kom je ver ipv dat lieve kleffe gedoe over de sterkste :') Het is een spel, geen atletenwedstrijd. Danny is trouwens wel een baas. Gewoon zeggen; Komt uit mijn koker terwijl dat hartstikke gevaarlijk was voor zijn eigen positie en gewoon fuck it gaan _O_
pi_175125534
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 00:09 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke reactie van Niels trouwens bij de eilandraad, die Roeland nog even fijn op zijn nummer zet _O_
Ik vond dat juist zo'n zwakke actie,
Hij heeft Roeland er in gehouden om bij Roeland in het gevlei te komen, maar dat kan Roeland helemaal niks schelen, en daar gaat Niels dan over zitten piepen.

De ondankbaarheid van Roeland viel hem zwaar, terwijl Roeland even ervoor ook al Richard exit liet gaan nadat deze hem erin had gehouden, en daar sprak Niels hem niet op aan indertijd.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 17 november 2017 @ 04:24:16 #32
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175125566
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 04:00 schreef Za het volgende:

[..]

Ik vond dat juist zo'n zwakke actie,
Hij heeft Roeland er in gehouden om bij Roeland in het gevlei te komen, maar dat kan Roeland helemaal niks schelen, en daar gaat Niels dan over zitten piepen.

De ondankbaarheid van Roeland viel hem zwaar, terwijl Roeland even ervoor ook al Richard exit liet gaan nadat deze hem erin had gehouden, en daar sprak Niels hem niet op aan indertijd.
Dat Niels daar over begon kwam door Carlos die was bewust/onbewust goed bezig op winnaars eiland Niels voorzich te winnen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175125568
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 04:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

Dat Niels daar over begon kwam door Carlos die was bewust/onbewust goed bezig op winnaars eiland Niels voorzich te winnen.
OK, maar wat ook de aanzet was, ik vond het een zwakke actie van Niels, hij laat zich zo kennen op deze manier.
pi_175125858
Roeland speelt het spel als een baas sinds hij gered werd door Niels. Hij doorziet als 1 van de weinige, misschien als enige, de mazen van het spel om daarmee 'against all odds' toch de finale te halen. En bij voorkeur met de zwakste (zoals Soundos) om misschien dan zelfs in de finale nog een kansje te maken. Want laten we wel wezen, hij is totaal geen Robinson qua proeven.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 17 november 2017 @ 06:28:19 #35
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_175125896
Ohjowwwwwwwww ik denk gewoon dat Shelly ER gaat winnen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 06:38:36 #36
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175125934
Punt is vooral dat Soundos gewoon productietechnisch gered is

Roeland ok, die gaat er nu wel uit lijkt me. Is te onbetrouwbaar en onvoorspelbaar. Dan moeten mensen toch een keer klaar met je zijn?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 06:41:27 #37
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175125941
Als men volgende week nog altijd op herold gaat omdat ie sterk is is blok Danny/shelly wel af
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175126151
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 00:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Omdat ze dacht dat iedereen op hem zou gaan. Een andere optie was er niet.
Die was er natuurlijk wel, maar blijkbaar wordt er totaal niet overlegd. Dus iemand zegt Herold, en iedereen doet braaf Herold.
Een andere optie was er wel: gewoon op een ander (bijvoorbeeld Soundos of zo) stemmen. Al had het niet uitgemaakt dat ze dan als enige op een ander had gestemd, maar dan blijf je in ieder geval trouw aan je belofte en je principes. Daarom vind ik het ook niet sneu dat ze er nu zelf uitgeknikkerd is.
  Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 08:06:09 #39
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175126289
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 07:40 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Een andere optie was er wel: gewoon op een ander (bijvoorbeeld Soundos of zo) stemmen. Al had het niet uitgemaakt dat ze dan als enige op een ander had gestemd, maar dan blijf je in ieder geval trouw aan je belofte en je principes. Daarom vind ik het ook niet sneu dat ze er nu zelf uitgeknikkerd is.
Ze ging het spel spelen maar nam alsnog geen risico. Het blijft wel raar dat Roeland boos was op Imke - Anouk had tegen haar expliciet gelogen, dus dan is het niet zo gek dat je daar ineens op stemt. Dat Roeland en Soundos daarom zo boos op haar waren klopte simpelweg niet.

Dat Roeland vervolgens tegen Imke zegt 'ja ik ga niet op jou stemmen' en het toch doet is ook wel weer vrij bijzonder, maar geen idee of er nog iemand is die dit gesprek überhaupt heeft meegekregen. Alleen Carlos denk ik.

Maar als je het spel speelt met list en bedrog móet je er toch een keer uit gaan, maar ja Danny en Shelly zijn echt dom. Daarom had Kaj eigenlijk terug gemoeten naar het hoofdeiland.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175126583
Hoe dit spel al jaren gespeeld wordt kan me niet echt bekoren, ik kijk voor de mooie plaatjes en leuke spellen. Ik hoop verder vooral op een sterke mannen-finale (Kaj,Niels,Carlos, Herold minus 1) die twee afleveringen lang duurt.

(en waarbij ze op het einde als eerste de knieën van Roeland en Soundos moeten raken met pijl en boog)
  Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 08:52:16 #41
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175126719
Niels zal de proef wel winnen of Herold. Als Niels niet wint heeft ie wel genoeg stemmen om Roeland/Soundos er uit te spelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175126901
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 00:42 schreef Shenti het volgende:
Shelly bijvoorbeeld wil zo graag Herold er uit terwijl hij 0 stemmen heeft. Dat is echt totaal het spel niet begrijpen. Die kan je er uit gooien wanneer je wil. Boeie voor nu dat hij proeven wint man.
Herold hoeft maar 1 proef te winnen en stand te houden op winnaarseiland. Dat is echt wel boeiend.

De keuze om Imke eruit te stoten en Herold niet begrijp ik wel, beiden sterk (schelen niet veel) maar Herold heb je niets van te vrezen qua stemmen.

Meesterlijk gespeeld door Roeland wat mij betreft, hij snapt het spel tenminste. Alhoewel ik wel denk dat dit hem zijn kop gaat kosten.
  vrijdag 17 november 2017 @ 09:30:54 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175127193
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 07:40 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Een andere optie was er wel: gewoon op een ander (bijvoorbeeld Soundos of zo) stemmen. Al had het niet uitgemaakt dat ze dan als enige op een ander had gestemd, maar dan blijf je in ieder geval trouw aan je belofte en je principes. Daarom vind ik het ook niet sneu dat ze er nu zelf uitgeknikkerd is.
Moet je stemmen dan? Als je nog stemmen hebt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175127196
Ik vind dat Roeland het spel best slim heeft gespeeld met Soundos. Het enige waar hij te ver ging was die uitbarsting tegen Imke. Als je al op iemand boos moet worden kies dan Danny.
pi_175127211
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Moet je stemmen dan? Als je nog stemmen hebt?
Ja, minimaal 1 per eilandraad.
pi_175127483
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Moet je stemmen dan? Als je nog stemmen hebt?
Minimaal een stem

Spuitelf ;(
pi_175127487
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:31 schreef 44rdbei het volgende:
Ik vind dat Roeland het spel best slim heeft gespeeld met Soundos. Het enige waar hij te ver ging was die uitbarsting tegen Imke. Als je al op iemand boos moet worden kies dan Danny.
Slim gespeeld inderdaad, maar nu heeft het ze een berg stemmen gekost. Terwijl je Herold met 1 stem weg had kunnen krijgen. Dan hadden ze volgende aflevering als nog all-in kunnen gaan en zo twee Robinson waardige finalisten op rij naar huis kunnen sturen. Volgende week kunnen ze niets meer forceren, dus meer kans om naar huis te gaan. Herold wint misschien volgende week, en dan moeten ze iedereen zo gek krijgen om Niels naar huis te sturen. Wat ik niet zo snel zie gebeuren :9

Perfecte scenario zou zijn dat Carlos terugkomt voor Niels en dan all-in op Soundos/Roeland gaat, terwijl die net een 'mooi' plannetje hadden :7
  Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 09:54:17 #48
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175127575
Carlos, Kaj en Niels moeten het al bijna heel dom spelen om nu de halve finale niet te halen. Of ze moeten van winnaarseiland afvallen met z'n allen, dan moet er nog 1 van de 3 naar huis. Of 1 van de 3 moet besluiten de ander weg te sturen. Maar volgens mij willen die 3 wel samen naar de finale, Kaj het liefst met Danny, Carlos en Niels het liefst met Herold gok ik.

Er is eigenlijk nog maar 1 plek. Herold moet denk ik komende week echt winnen anders is zijn lot bezegeld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175127643
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carlos, Kaj en Niels moeten het al bijna heel dom spelen om nu de halve finale niet te halen. Of ze moeten van winnaarseiland afvallen met z'n allen, dan moet er nog 1 van de 3 naar huis. Of 1 van de 3 moet besluiten de ander weg te sturen. Maar volgens mij willen die 3 wel samen naar de finale, Kaj het liefst met Danny, Carlos en Niels het liefst met Herold gok ik.

Er is eigenlijk nog maar 1 plek. Herold moet denk ik komende week echt winnen anders is zijn lot bezegeld.
Kaj, Niels, Carlos en Herold zou wel ff de sterkste finale ooit zijn _O_ Maar die finale gaan we niet zien ben ik bang ;(
pi_175127651
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:50 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Slim gespeeld inderdaad, maar nu heeft het ze een berg stemmen gekost. Terwijl je Herold met 1 stem weg had kunnen krijgen. Dan hadden ze volgende aflevering als nog all-in kunnen gaan en zo twee Robinson waardige finalisten op rij naar huis kunnen sturen. Volgende week kunnen ze niets meer forceren, dus meer kans om naar huis te gaan. Herold wint misschien volgende week, en dan moeten ze iedereen zo gek krijgen om Niels naar huis te sturen. Wat ik niet zo snel zie gebeuren :9

Perfecte scenario zou zijn dat Carlos terugkomt voor Niels en dan all-in op Soundos/Roeland gaat, terwijl die net een 'mooi' plannetje hadden :7
Als Herold weg is kan Imke ook wel bedenken dat ze de volgende is en kan dus extra stemmen inzetten. Niet dat ze veel had kunnen doen, ze had alleen Carlos aan haar kant, en zolang hij op winnaarseiland zit heb je daar weinig aan.
pi_175127675
Dit was niet slim van Roeland. Hij is nu een target en heeft geen stemmen meer.
  Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 09:59:21 #52
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175127682
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:57 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Kaj, Niels, Carlos en Herold zou wel ff de sterkste finale ooit zijn _O_ Maar die finale gaan we niet zien ben ik bang ;(
Valt er sowieso nog 1 af. Kaj/Niels/Carlos zou wel een mooie finale zijn, want Herold gaat t niet redden. Maar ben bang dat er nog 1 gaat afvallen. Dan is Shelly de enige die ik het nog wel gun (die heeft doorzettingsvermogen en uiteindelijk toch gewoon Herold en Carlos verslagen in een proef (en Marle ruim verslagen in die eetproef))

Danny kan niks, Roeland is de kandidaat die het stemspel reuring geeft maar er zo ver in gaat dat hij er wel uit moet voor de finale en Soundos... :') Die had er na aflevering 2 al uit moeten liggen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 09:59:47 #53
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175127691
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:57 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Als Herold weg is kan Imke ook wel bedenken dat ze de volgende is en kan dus extra stemmen inzetten. Niet dat ze veel had kunnen doen, ze had alleen Carlos aan haar kant, en zolang hij op winnaarseiland zit heb je daar weinig aan.
Ze had toch ook Danny en Shelly aan haar kant?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175127744
Wat dit jaar wel jammer is is het feit dat de verliezer van een proef geen zwarte stem krijgt. Er is totaal geen stimulans om je best te doen voor een proef als je niet overtuigd bent van je kunnen. Zoals bijvoorbeeld Soundos, even in het midden latend of ze het wel of niet begreep, maar die komt nu weg zonder consequenties maar heeft wel al haar krachten gespaard.
Een volgende proef ligt haar misschien heel goed, en dan heeft ze dus echt een groot pluspunt.

Voorgaande jaren kreeg de verliezer een of meerdere zwarte stemmen. Dat stimuleerde de kandidaten veel meer in mijn ogen.
pi_175127752
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ze had toch ook Danny en Shelly aan haar kant?
Danny wilde gewoon dat het oude team noord niet te sterk zou worden en er dus eentje uit te spelen. Dat was de enige reden om even met Imke en Carlos samen te werken. Shelly weet ik niet, ik denk niet dat je daar hulp van hoeft te verwachten.
pi_175127802
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:57 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Kaj, Niels, Carlos en Herold zou wel ff de sterkste finale ooit zijn _O_ Maar die finale gaan we niet zien ben ik bang ;(
dat zou echt een pracht finale zijn
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 10:07:24 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175127825
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:03 schreef Coritchando het volgende:
Wat dit jaar wel jammer is is het feit dat de verliezer van een proef geen zwarte stem krijgt. Er is totaal geen stimulans om je best te doen voor een proef als je niet overtuigd bent van je kunnen. Zoals bijvoorbeeld Soundos, even in het midden latend of ze het wel of niet begreep, maar die komt nu weg zonder consequenties maar heeft wel al haar krachten gespaard.
Een volgende proef ligt haar misschien heel goed, en dan heeft ze dus echt een groot pluspunt.

Voorgaande jaren kreeg de verliezer een of meerdere zwarte stemmen. Dat stimuleerde de kandidaten veel meer in mijn ogen.
Die zwarte stem voor de verliezer was wel een goed ding, ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175127898
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:03 schreef Coritchando het volgende:
Wat dit jaar wel jammer is is het feit dat de verliezer van een proef geen zwarte stem krijgt. Er is totaal geen stimulans om je best te doen voor een proef als je niet overtuigd bent van je kunnen. Zoals bijvoorbeeld Soundos, even in het midden latend of ze het wel of niet begreep, maar die komt nu weg zonder consequenties maar heeft wel al haar krachten gespaard.
Een volgende proef ligt haar misschien heel goed, en dan heeft ze dus echt een groot pluspunt.

Voorgaande jaren kreeg de verliezer een of meerdere zwarte stemmen. Dat stimuleerde de kandidaten veel meer in mijn ogen.
ja die zwarte stimuleerde inderdaad. Apart dat het nu niet is.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 17 november 2017 @ 10:21:36 #59
213457 engine
pi_175128083
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit was niet slim van Roeland. Hij is nu een target en heeft geen stemmen meer.
Ga dan gewoon meteen naar huis. Wat een verschrikkelijke man.
Je mag best het spel spelen maar dit heeft daar niks mee te maken. Zelfmoord en er dan ook nog over liegen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_175128236
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:21 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ga dan gewoon meteen naar huis. Wat een verschrikkelijke man.
Je mag best het spel spelen maar dit heeft daar niks mee te maken. Zelfmoord en er dan ook nog over liegen.
Geniet dan nog even van deze bazenactie!

pi_175128244
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:31 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Geniet dan nog even van deze bazenactie!

Die was zo gaaf _O_ Juichen
pi_175128262
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:31 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Geniet dan nog even van deze bazenactie!

deze was wel zo mooi _O_ _O_
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175128488
Heb het niet zo op die grote lading extra stemmen, want je kunt je als strategische en sociale topspeler niet verdedigen als 2/3 mensen in de minderheid een kamikazeaanval gaan doen. Je kunt dan wel op safe spelen en je eigen stemmen erin gooien, maar dan ben je later in het spel weer kanonnenvoer. Dit systeem zorgt ervoor dat de meelopers waarvan niemand doorheeft dat ze er nog zitten en waar weinig gevaar in de proeven van uit gaat (Shelly, Danny) altijd ver gaan komen. Tuurlijk is het knap als je achterover kunt leunen en toe kunt kijken hoe de toppers worden opgegeten door de lone wolves, maar door sociaal spel een meerderheid creëren en hiervoor beloond worden heeft ook wel wat. Verstop dan nog een immuniteitsketting op het eiland voor een toegevoegde portie paranoia.
pi_175128543
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:47 schreef Wuwwa het volgende:
Heb het niet zo op die grote lading extra stemmen, want je kunt je als strategische en sociale topspeler niet verdedigen als 2/3 mensen in de minderheid een kamikazeaanval gaan doen. Je kunt dan wel op safe spelen en je eigen stemmen erin gooien, maar dan ben je later in het spel weer kanonnenvoer. Dit systeem zorgt ervoor dat de meelopers waarvan niemand doorheeft dat ze er nog zitten en waar weinig gevaar in de proeven van uit gaat (Shelly, Danny) altijd ver gaan komen. Tuurlijk is het knap als je achterover kunt leunen en toe kunt kijken hoe de toppers worden opgegeten door de lone wolves, maar door sociaal spel een meerderheid creëren en hiervoor beloond worden heeft ook wel wat. Verstop dan nog een immuniteitsketting op het eiland voor een toegevoegde portie paranoia.
Dit inderdaad, ik vind het maar een dom systeem.
  Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 10:51:57 #65
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175128575
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:31 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Geniet dan nog even van deze bazenactie!

Deze komt ook elke drie weken langs he. En ik snap nog steeds niet waarom ze op Geert moest stemmen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175128686
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:31 schreef 44rdbei het volgende:
Ik vind dat Roeland het spel best slim heeft gespeeld met Soundos. Het enige waar hij te ver ging was die uitbarsting tegen Imke. Als je al op iemand boos moet worden kies dan Danny.
Hij heeft met die tirade Imke totaal van de kaart gebracht. Ik vermoed overigens dat hij daar pas achteraf de waarde van inzag en daarom zijn plan heeft gewijzigd.

Fysiek is Imke fantastisch, mentaal deed ze me aan Gaby denken.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_175128741
Niels zit toch sowieso in de finale? Degene die samensmeltingsproef haalde zou toch verzekerd zijn van een plek in de finale alleen z'n plek op Winnaarseiland kon afgepakt worden. Of heb ik dat gedroomd ofzo??
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 17 november 2017 @ 11:03:07 #68
213457 engine
pi_175128750
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:02 schreef Nappetje het volgende:
Niels zit toch sowieso in de finale? Degene die samensmeltingsproef haalde zou toch verzekerd zijn van een plek in de finale alleen z'n plek op Winnaarseiland kon afgepakt worden. Of heb ik dat gedroomd ofzo??
Dat heb je niet gedroomd maar volgens mij was de "twist" dat je dan wel op dat eiland moet blijven zitten.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_175128755
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:02 schreef Nappetje het volgende:
Niels zit toch sowieso in de finale? Degene die samensmeltingsproef haalde zou toch verzekerd zijn van een plek in de finale alleen z'n plek op Winnaarseiland kon afgepakt worden. Of heb ik dat gedroomd ofzo??
Ik weet het ook niet. Het is mij ook niet duidelijk.
pi_175129012
Eigenlijk zou je Roeland en Soundos daar een grote bek terug moeten geven, door de bal der hypocrisie terug te kaatsen, of door aan te geven dat ze snapt dat ze nogal butthurt zijn, maar dat ze het recht heeft genomen een tegenaanval te doen. Maar ik snap ook dat je na 3 weken honger niet helemaal scherp meer voor de dag kan komen en het naar binnen slaat. Maar goed, eigenlijk had Imke daar door moeten pakken natuurlijk. Terug naar het 'het is weer koek en ei, nu kan ik weer risicoloos Herold wegstemmen' had nooit moeten gebeuren.
pi_175129432
Man man man, wat heb ik een hekel aan Soundos. Ze heeft zo'n stompbare kop :')
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:25:15 #72
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175130291
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:03 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Danny wilde gewoon dat het oude team noord niet te sterk zou worden en er dus eentje uit te spelen. Dat was de enige reden om even met Imke en Carlos samen te werken. Shelly weet ik niet, ik denk niet dat je daar hulp van hoeft te verwachten.
Nou ja, als Imke op Danny en Shelley was af gestapt met een geheim plan om Soundos of Roeland te fucken, dan waren ze daar wellicht wel op ingegaan hoor. Vergeet niet dat Imke en Carlos uiteindelijk ook Kamp Zuid waren. Of die twee nou op Herold stemmen of op iemand anders, maakt ze denk ik niet uit, zolang ze geen doelwit worden. Geen van beide heeft veel liefde voor Soundos, zeker Danny niet.

Imke was gewoon te passief deze ronde, besefte niet hoe kwetsbaar ze was zonder Carlos, en onderschatte wat een gore leugenaar en acteur die Roeland is.
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:32:15 #73
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175130410
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 00:42 schreef Shenti het volgende:

Shelly bijvoorbeeld wil zo graag Herold er uit terwijl hij 0 stemmen heeft. Dat is echt totaal het spel niet begrijpen. Die kan je er uit gooien wanneer je wil. Boeie voor nu dat hij proeven wint man.
Als hij naar winnaarseiland vertrekt kun je hem er NIET meer uitgooien, niet totdat hij een duel verliest, en dan heeft hij sowieso nog een ronde immuniteit. Als hij wint komt sowieso een van de ''powermannen'' terug met god weet hoeveel zetels, Carlos kan die van hem nu bewaren, volgens mij hebben Kaj en Niels er ieder nog 7, dus Niels gaat de volgende ronde sowieso domineren. Dus als je van een mega sterke speler als Herold af wil (hij is continu 2e in de proef) dan vind ik haar keuze speltechnisch best te begrijpen.

Hoe zwakker de persoon die je naar het finalisteneiland stuurt, hoe lager de kans dat er iemand terugkomt met ongelofelijk veel macht.
  PR en moderator vrijdag 17 november 2017 @ 12:33:04 #74
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175130428
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:02 schreef Nappetje het volgende:
Niels zit toch sowieso in de finale? Degene die samensmeltingsproef haalde zou toch verzekerd zijn van een plek in de finale alleen z'n plek op Winnaarseiland kon afgepakt worden. Of heb ik dat gedroomd ofzo??
Nee het is finalisteneiland, dus om in de finale te komen moet je daar dus blijven zitten (dus niet uitgedaagd worden of de duels winnen).
Als je een duel verliest heb je bij terugkomst diezelfde eilandraad nog immuniteit, maar de volgende al niet meer. Dan is het dus zaak om de volgende proef te winnen en dus weer terug naar finalisteneiland te gaan.

Zo lang je daar blijft zitten zit je idd in de finale, maar dat je daar ook daadwerkelijk zo lang blijft zitten is dus niet zeker.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175130700
Shelly wordt door niemand getarget, en was in staat om zich aan te sluiten bij het originele kampzuidbondje (Kaj,Danny), bij Carlos/Imke, maar kennelijk ook bij Soundos en Roeland (en Anouk). De enige met wie ze weinig had was Herold. Geen wonder dat ze het liefst een stemmetje doet om risicoloos Herold weg te stemmen. Dat ze verder niet het strategische voortouw neemt wisten we al.
pi_175131328
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:02 schreef Nappetje het volgende:
Niels zit toch sowieso in de finale? Degene die samensmeltingsproef haalde zou toch verzekerd zijn van een plek in de finale alleen z'n plek op Winnaarseiland kon afgepakt worden. Of heb ik dat gedroomd ofzo??
Dat was idd niet duidelijk, maar ik denk dat hij nu gewoon weer weggestemd kan worden.
pi_175131355
Neeeee! Ze hebben gewoon mijn lievelingsdeelnemer weggestemd! Wat een klootzakkuh!
Mon 'en!
pi_175131431
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat was idd niet duidelijk, maar ik denk dat hij nu gewoon weer weggestemd kan worden.
Door wie? Soundos en Roeland hebben nauwelijks stemmen meer over. Niels nog wel.
mag het weten
pi_175131491
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:29 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Door wie? Soundos en Roeland hebben nauwelijks stemmen meer over. Niels nog wel.
In theorie :P
pi_175131507
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ze had toch ook Danny en Shelly aan haar kant?
Ik snap ook werkelijk niet dat ze niks met bijv. Herold en Danny heeft geprobeerd te bekokstoven.
Of ze voelde zich zo veilig omdat Roeland zgn. niet op haar ging stemmen.
Dan is het best dom en stiekem wel een goede blindside.
pi_175131562
Ze had waarschijnlijk de mindset van 'pfoe ik heb net strategisch gespeeld, maar nu gaan we weer terug op het blind vertrouwen en de meerderheid volgen.' En dat terwijl er twee zitten die geprobeerd hebben om je temptation van het eiland te krijgen. Ik zou toch ff kijken of ik kan doorpakken, of even Soundos onderwerpen aan wat gewetensvragen.
pi_175131779
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In theorie :P
En anders Kaj. Bovendien zie ik Carlos going beserk doen als zijn Tukker mattie exit is door Roeland en Soundos. Genoeg vijanden voor die twee, Soundos houden ze erin want makkelijk van winnen in proeven. Maar Roeland zit op de schopstoel.
mag het weten
pi_175131890
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:47 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En anders Kaj. Bovendien zie ik Carlos going beserk doen als zijn Tukker mattie exit is door Roeland en Soundos. Genoeg vijanden voor die twee, Soundos houden ze erin want makkelijk van winnen in proeven. Maar Roeland zit op de schopstoel.
het zou toch wat zijn als Soundos straks alsnog in de finale zit omdat iedereen denkt van haar te kunnen winnen _O-
pi_175131946
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

het zou toch wat zijn als Soundos straks alsnog in de finale zit omdat iedereen denkt van haar te kunnen winnen _O-
Ja... en dat Soundos heeft gefaked met proeven en dat stiekem best wel van wat mensen kan winnen.... :)
pi_175131963
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:55 schreef Rocho het volgende:

[..]

Ja... en dat Soundos heeft gefaked met proeven en dat stiekem best wel van wat mensen kan winnen.... :)
gevolg van geen zwarte stemmen meer (wat ik eerder noemde). Soundos doet niets in het kamp en heeft nog geen enkele inspanning geleverd bij een proef. Erg tactisch!
pi_175131996
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:57 schreef Coritchando het volgende:

[..]

gevolg van geen zwarte stemmen meer (wat ik eerder noemde). Soundos doet niets in het kamp en heeft nog geen enkele inspanning geleverd bij een proef. Erg tactisch!
Heeft ze dat überhaupt al gedaan dan? Met haar claustrofobie :')
  vrijdag 17 november 2017 @ 14:13:50 #87
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_175132170
Nadeel van deze opzet ten opzichte van voorgaande jaren is dat je nu geisoleerd bent als je een proef wint. Voorgaande jaren kon je nog 1/2 mensen meenemen en daar een plannetje mee smeden / uithoren. Nu kom je op een eiland met twee mensen die toch niet weten wat er speelt. En je hebt een grote kans zelf terug te moeten naar het normale eiland. Ondertussen kunnen de achterblijvers een plannetje maken en jouw ene stem is in principe weg gegooid. In dat opzicht was het misschien gewoon slimmer geweest om met het groepje onbekende Nederlanders + Danny, deze proef expres te verliezen. Dan heb je de meerderheid van stemmen en bepaal je wie er uit gaat.
pi_175132521
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:13 schreef benniesnugger het volgende:
Nadeel van deze opzet ten opzichte van voorgaande jaren is dat je nu geisoleerd bent als je een proef wint. Voorgaande jaren kon je nog 1/2 mensen meenemen en daar een plannetje mee smeden / uithoren. Nu kom je op een eiland met twee mensen die toch niet weten wat er speelt. En je hebt een grote kans zelf terug te moeten naar het normale eiland. Ondertussen kunnen de achterblijvers een plannetje maken en jouw ene stem is in principe weg gegooid. In dat opzicht was het misschien gewoon slimmer geweest om met het groepje onbekende Nederlanders + Danny, deze proef expres te verliezen. Dan heb je de meerderheid van stemmen en bepaal je wie er uit gaat.
Dit ja, doordat je aankomt bij de eilandraad heb je geen idee wat de plannen zijn (al helemaal wanneer je al meerdere dagen op winnaarseiland zit).
Normaal gesproken wordt er een beslissing genomen van wie hoeveel stemmen inzet nadat bekend wordt wie de immuniteitsproef wint. Nu komt er iemand met veel stemmen bij, maar is degene niet ingelicht van het eindplan.
pi_175133043
Prima gespeeld van Soundos en Roeland.
Wat me echter tegenstaat is dat Soundos tegen Imke uitvalt dat ze het niet persoonlijk aan moet trekken. Terwijl zij juist degene is die zich het meest persoonlijk aantrekt van de hele groep.
En het is niet netjes van Roeland om op zijn moeder te zweren. Dat is niet netjes. Ik hoop dat zijn moeder dood neervalt. Je hoeft niet te zweren,. Je kan ook gewoon zeggen dat je ECHT niet op iemand gaat zwemmen. Klaar.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 17 november 2017 @ 15:05:01 #90
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175133121
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Prima gespeeld van Soundos en Roeland.
Wat me echter tegenstaat is dat Soundos tegen Imke uitvalt dat ze het niet persoonlijk aan moet trekken. Terwijl zij juist degene is die zich het meest persoonlijk aantrekt van de hele groep.
Inderdaad. Continue dat gejank: "Ik wil wraaaaaak". Maar Imke moet het niet persoonlijk opvatten :') .
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_175133325
Over het zweren op iemands hart gesproken, dat leverde nog een Survivorklassieker op. Dit soort tv missen we bij ER, waarin finalisten zich moeten verantwoorden voor hun spel tegenover de mensen die er mede door hen uit zijn gestemd.

(context: Juryraad, laatste 2, de weggestemden vanaf de samensmelting stemmen wie de winnaar wordt, deze juryleden mogen vragen stellen)

[ Bericht 10% gewijzigd door Wuwwa op 17-11-2017 15:31:14 ]
pi_175134843
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Prima gespeeld van Soundos en Roeland.
Wat me echter tegenstaat is dat Soundos tegen Imke uitvalt dat ze het niet persoonlijk aan moet trekken. Terwijl zij juist degene is die zich het meest persoonlijk aantrekt van de hele groep.
En het is niet netjes van Roeland om op zijn moeder te zweren. Dat is niet netjes. Ik hoop dat zijn moeder dood neervalt. Je hoeft niet te zweren,. Je kan ook gewoon zeggen dat je ECHT niet op iemand gaat zwemmen. Klaar.
Soundos is de belichaming van hypocrisie
  PR en moderator vrijdag 17 november 2017 @ 16:44:28 #93
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175134972
Ik vind dat sowieso een beetje bullshit, zo veel waarde hechten aan 'ik zweer het op mijn moeder' of 'ik zweer het op mijn vaders graf'.

Wat hangt daar nou voor betekenis aan dan? Die woorden blijven evenveel waard dan als je gewoon zegt 'ik beloof het'. Kan altijd verbroken worden.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175135030
Als iemand een gifje kan regelen van een vallende Soundos ben ik diegene eeuwig dankbaar.
Noot noot.
  vrijdag 17 november 2017 @ 17:28:21 #95
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_175135666
Carlos is pussywhipped door Imke volgens Roel, maar zelf loopt hij te janken omdat Anouk naar huis gaat. :')
Bedankt Hans.
  vrijdag 17 november 2017 @ 17:33:36 #96
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175135763
Imke eruit YESSSS, goed gespeeld door Roeland en Soundos :D

en Imke moet niet zeuren, zij als robinson fan moest weten dat er nou eenmaal gelieg en bedrieg in het spel voorkomt ;)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_175135777
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
Imke eruit YESSSS, goed gespeeld door Roeland en Soundos :D

en Imke moet niet zeuren, zij als robinson fan moest weten dat er nou eenmaal gelieg en bedrieg in het spel voorkomt ;)
o|O |:(

:P
SOONY
  vrijdag 17 november 2017 @ 17:35:01 #98
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175135797
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:34 schreef DKUp het volgende:

[..]

o|O |:(

:P
au, dat doet zeer :'(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_175136271
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit was niet slim van Roeland. Hij is nu een target en heeft geen stemmen meer.
Dat lijkt me niet.
pi_175136407
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:47 schreef Wuwwa het volgende:
Heb het niet zo op die grote lading extra stemmen, want je kunt je als strategische en sociale topspeler niet verdedigen als 2/3 mensen in de minderheid een kamikazeaanval gaan doen. Je kunt dan wel op safe spelen en je eigen stemmen erin gooien, maar dan ben je later in het spel weer kanonnenvoer. Dit systeem zorgt ervoor dat de meelopers waarvan niemand doorheeft dat ze er nog zitten en waar weinig gevaar in de proeven van uit gaat (Shelly, Danny) altijd ver gaan komen. Tuurlijk is het knap als je achterover kunt leunen en toe kunt kijken hoe de toppers worden opgegeten door de lone wolves, maar door sociaal spel een meerderheid creëren en hiervoor beloond worden heeft ook wel wat. Verstop dan nog een immuniteitsketting op het eiland voor een toegevoegde portie paranoia.
Eens, maar ik denk dat het toch iets breder is dan dat, want het meelopen van Shelly (met werkelijk elk groepje) is ook wel weer knap. Types als Marieke, Kaj en Imke zitten vanaf dag 1 vast aan hun groepje, maak kijk Shelly eens, dat is niet zomaar een meeloper.

Als strategische topspeler zal je in actie moeten komen voordat de meerderheid je eruit wil flikkeren, door met wat voor argumenten dan ook te komen, want mensen vallen voor van alles.

Het sociale spel kan gewoon niet werken net zomin als een spel met louter “Robinson-waardigen”.

Bij de selectie stond al vast dat bv een Roeland of Soudos nooit een proef zouden winnen, en dat zegt genoeg imo, en betekend dus niet zoals velen hier menen dat ze er daarom gelijk uitgeflikkerd moeten worden, daarnaast heeft zover ik me herinner bv een Imke of Herold ook nooit een proef gewonnen. Het gaat om een rare groep(je)s chemie of het ontbreken daarvan, inzicht, manipulatie, goedgelovigheid, vertrouwen, wantrouwen, de drang naar rust etc etc, en dat is fascinerend.
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:34:34 #101
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175139279
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 18:15 schreef Za het volgende:
Bij de selectie stond al vast dat bv een Roeland of Soudos nooit een proef zouden winnen, en dat zegt genoeg imo, en betekend dus niet zoals velen hier menen dat ze er daarom gelijk uitgeflikkerd moeten worden, daarnaast heeft zover ik me herinner bv een Imke of Herold ook nooit een proef gewonnen.
Imke en Herold hebben de proef gewonnen op het 'onb-eiland' toch?
pi_175141948
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:48 schreef Jojoortje het volgende:
Als iemand een gifje kan regelen van een vallende Soundos ben ik diegene eeuwig dankbaar.
🤗
pi_175142311
Gifje in tweet.

jooeldk twitterde op donderdag 16-11-2017 om 21:30:28 Zorgt Soundos er toch nog voor dat ik om d'r moet lachen #ExpeditieRobinson https://t.co/UIHwfT6Pf9 reageer retweet
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:18:35 #104
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_175143626
Imke is echt dom. Je weet dat Roeland op je gaat stemmen 100% nadat je zijn hele team heb eruit gespeeld. Echt tyfus tyfus dom. Dit had bijna iedereen gezien. Roeland is een rat 1e klas. Het lijkt alsof ze echt blind is, echt waar.
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:22:45 #105
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_175143719
En Niels had 100% een punt wat hij op het einde zei tegen Roeland en lijkt mij ook de meest terechte winnaar van dit seizoen, maarja we zullen het zien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 00:02 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben nog mad op Roeland. Echt een zak. Wat onbeschoft. Heeft niks meer met het spel te maken
Eens. Wij gaan juichen voor Niels ouwe reus. Echt dom van Imke dat ze dit niet heeft gezien.
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:26:05 #106
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_175143788
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:31 schreef 44rdbei het volgende:
Ik vind dat Roeland het spel best slim heeft gespeeld met Soundos. Het enige waar hij te ver ging was die uitbarsting tegen Imke. Als je al op iemand boos moet worden kies dan Danny.
Je bent 1 ding vergeten. Dat Niels zijn ass heeft gered en dat hij nu Niels gewoon een soort van ''fuck you'' geeft op het einde. Als dat het spel is.. :')
pi_175144017
Het is het spel mensen..... Ik moet wel zeggen dat ik Roeland eerst tof vond - nu niet meer. En ook begin ik Soundos nu echt vervelend, hypocriet en niet prettig om naar te kijken.. De tanden, het tandvlees, die vieze geblondeerde dode haren... de tieten... Nee. Terwijl het waars best een mooie dame kan zij! En ze is ook wel weer geinig. Ik moest wel hard lachen toen met dat fluitketel geluid :')

[ Bericht 22% gewijzigd door Aardbeientaartjes op 17-11-2017 23:49:40 ]
pi_175145695
Ik mag toch hopen dat Herold er rap uitgaat. Sterke deelnemer hoor, wel een eeuwige 2e maar sterk....Maar dat gebraak van clichés van die man steeds :r :r het is net alsof die als ware hij een verslaggever steeds commentaar geeft op dat wat we zien. Ook wattie zei toen die net als 2e eindigde.
"het is erop of eronder"
"dit wordt een heel belangrijke proef"
"deze proef moet voor mij zijn "
Het gaat maar door en door en door. Alsof je naar een soort Brabantse combinatie tussen Dirk Kuijt en Marco Borsato zit te kijken. Ik trek hem echt heel slecht.

Soundos kan trouwens wel nu tegen Harald zeggen dat ze haar belofte heeft ingelost. Ze zat toen ze hem overtuigde voor Marieke te gaan steeds van ik heb je rug dit dat...zij kan nu prima zeggen dat doordat zij op Imke stemde zij dus Herold gered heeft.


Ook nog een vraag, tot wanneer loopt dit? Ga half december op vakantie, loopt t dan nog?(1e jaar dat ik kijk)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 18 november 2017 @ 09:09:37 #109
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175147229
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:11 schreef kalinhos het volgende:
Ik mag toch hopen dat Herold er rap uitgaat. Sterke deelnemer hoor, wel een eeuwige 2e maar sterk....Maar dat gebraak van clichés van die man steeds :r :r het is net alsof die als ware hij een verslaggever steeds commentaar geeft op dat wat we zien. Ook wattie zei toen die net als 2e eindigde.
"het is erop of eronder"
"dit wordt een heel belangrijke proef"
"deze proef moet voor mij zijn "
Het gaat maar door en door en door. Alsof je naar een soort Brabantse combinatie tussen Dirk Kuijt en Marco Borsato zit te kijken. Ik trek hem echt heel slecht.
True :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  ESF Reporter zaterdag 18 november 2017 @ 09:15:24 #110
87554 Cee
Welluk?
pi_175147287
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:11 schreef kalinhos het volgende:

Het gaat maar door en door en door. Alsof je naar een soort Brabantse combinatie tussen Dirk Kuijt en Marco Borsato zit te kijken. Ik trek hem echt heel slecht.


Zo heb ik het nooit bekeken, maar nu je het zegt. _O-
Mag hem verder wel, wat mij betreft blijft hij er nog even in en vliegen eerst resp. Soundos en dan Roeland er uit. Hoe sluw en slim Roeland ook bezig is. Ik kijk niet graag naar zijn tactiek.
pi_175147330
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:24 schreef potjecreme het volgende:
Gifje in tweet.

jooeldk twitterde op donderdag 16-11-2017 om 21:30:28 Zorgt Soundos er toch nog voor dat ik om d'r moet lachen #ExpeditieRobinson https://t.co/UIHwfT6Pf9 reageer retweet
_O- _O- _O- _O_
Noot noot.
pi_175147621
Herald is wel lief, maar een beetje nietszeggend inderdaad
pi_175147709
Het begint steeds meer een reality soap te worden op een mooi eiland. Eten hoor je niemand over, iedereen ziet er nog topfit uit. Verder teveel nietszeggende mensen.

Proeven zijn verder alleen maar kracht en uithouding, niks met survivaltechnieken.

So far dus wat teleurstellend wat mij betreft.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_175147899
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:18 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O_
In het gifje zie je dat Shelly net als Soundos zit.
pi_175148142
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:51 schreef danos het volgende:
Het begint steeds meer een reality soap te worden op een mooi eiland. Eten hoor je niemand over, iedereen ziet er nog topfit uit. Verder teveel nietszeggende mensen.

Proeven zijn verder alleen maar kracht en uithouding, niks met survivaltechnieken.

So far dus wat teleurstellend wat mij betreft.
Die proeven zijn idd teleurstellend dit jaar. Ik mis de puzzels en de proeven waarbij je een specifiek iemand kunt naaien door bijv bordjes schieten of water uit hun bak laten lopen. En dan zul je straks zien dat heel de finale wel weer draait om uiteindelijk 1 lucky shot...
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175148989
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:26 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Je bent 1 ding vergeten. Dat Niels zijn ass heeft gered en dat hij nu Niels gewoon een soort van ''fuck you'' geeft op het einde. Als dat het spel is.. :')
Ik vond dat stukje eerlijk gezegd behoorlijk random. Dat Niels hem uit eigen belang heeft gered heeft niks te maken met de stemming tegen Imke. Een beetje een raar moment om daarover te beginnen.
pi_175149006
Zullen we even stoppen met de aardbeien usernames :(
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:40 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Het is het spel mensen..... Ik moet wel zeggen dat ik Roeland eerst tof vond - nu niet meer. En ook begin ik Soundos nu echt vervelend, hypocriet en niet prettig om naar te kijken.. De tanden, het tandvlees, die vieze geblondeerde dode haren... de tieten... Nee. Terwijl het waars best een mooie dame kan zij! En ze is ook wel weer geinig. Ik moest wel hard lachen toen met dat fluitketel geluid :')
Niet nog een aardbei :(

:P
pi_175149190
Vind het ook jammer dat Roeland er zo ver in gaat. Vraag me af wat hij er later/ achteraf (nadat hij eruit ligt) over gaat zeggen, in het programma Eilandpraat bijvoorbeeld.

[ Bericht 4% gewijzigd door goh op 18-11-2017 11:49:13 ]
pi_175149774
Uitzending finale is op 21 december, heb ik gelezen op twitter van Expeditie Robinson:
https://twitter.com/ExpeditieRobRTL/status/931520412734967809
pi_175149996
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 11:33 schreef 44rdbei het volgende:
Zullen we even stoppen met de aardbeien usernames :(

[..]

Niet nog een aardbei :(

:P
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175150017
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:22 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Die proeven zijn idd teleurstellend dit jaar. Ik mis de puzzels en de proeven waarbij je een specifiek iemand kunt naaien door bijv bordjes schieten of water uit hun bak laten lopen. En dan zul je straks zien dat heel de finale wel weer draait om uiteindelijk 1 lucky shot...
ik vind ze juist wel mooi. Zowel op het finalisten eiland als op het gewone eiland.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175150138
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:15 schreef goh het volgende:
Uitzending finale is op 21 december, heb ik gelezen op twitter van Expeditie Robinson:
https://twitter.com/ExpeditieRobRTL/status/931520412734967809
Mooi

Mocht iemand m alsmp4 bestand wil wetransferren houd ik me aanbevolen ;)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_175150275
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 01:08 schreef TheVulture het volgende:
Normaal gesproken waren de kneuzen natuurlijk al uit het spel geweest, maar Soundos werd gered door de exit van dikke Brace en Roeland door Niels.

Ik voorspel volgende week de ultieme judasstreek, en hij had er al een paar, van Roeland richting Niels.
Roelandt heeft nog amper stemmen, denk ik.
pi_175151701
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:34 schreef lars91 het volgende:

[..]

Roelandt heeft nog amper stemmen, denk ik.
Roeland en Soundos nog 2 en 1 stem volgens mij
pi_175153114
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 13:44 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Roeland en Soundos nog 2 en 1 stem volgens mij
Overzicht staat in vorige topic
pi_175153222
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 11:33 schreef 44rdbei het volgende:
Zullen we even stoppen met de aardbeien usernames :(

[..]

Niet nog een aardbei :(

:P
:P
Hoi ;)
pi_175153257
Ben zoooo benieuwd wat er volgende week weer gaat gebeuren. De vorige seizoenen kon ik het maar niet afkijken omdat ik het saai vond en nu kan ik niet wachten. Echt een tof seizoen!
pi_175153641
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:24 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik vind ze juist wel mooi. Zowel op het finalisten eiland als op het gewone eiland.
Het zijn an sich wel mooie proeven, maar de afwisseling ontbreekt. Alle proeven op het hoofdeiland zijn allemaal om kracht/uithoudingsvermogen gegaan tot nu toe en dat is jammer.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175154565
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:44 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Het zijn an sich wel mooie proeven, maar de afwisseling ontbreekt. Alle proeven op het hoofdeiland zijn allemaal om kracht/uithoudingsvermogen gegaan tot nu toe en dat is jammer.
hmmm ja, de balans is een beetje zoek dat is wel zo ja. Op zich hou ik wel van uithoudingsproeven. Maar afgewisseld met vaardigheid zou wel mooi zijn. Die puzzels doen me niet zo veel eigenlijk.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175154822
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 11:32 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik vond dat stukje eerlijk gezegd behoorlijk random. Dat Niels hem uit eigen belang heeft gered heeft niks te maken met de stemming tegen Imke. Een beetje een raar moment om daarover te beginnen.
Dat was helemaal niet random, dat was juist een terechte opmerking op het juiste moment. Die act van Roeland dat hij Anouk heeft gewreekt is ook gewoon echt niet te geloven(hij is acteur, even dat je het weet), net als zijn act wat hij na elke eilandraad neerzet.
  zaterdag 18 november 2017 @ 17:01:14 #131
403253 Meke
after all this time? always.
pi_175155014
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

hmmm ja, de balans is een beetje zoek dat is wel zo ja. Op zich hou ik wel van uithoudingsproeven. Maar afgewisseld met vaardigheid zou wel mooi zijn. Die puzzels doen me niet zo veel eigenlijk.
Of een combinatie binnen een proef. Nu hebben twee weken op rij de mensen met veel uithoudingsvermogen geluk gehad. Ik vond de eerste proef van Imke tof: dat ze met zo'n puzzel een kokosnoot door een gat moesten zien te krijgen en vervolgens die weer konden gebruiken om op een doelwit te schieten. Knopen doen mij niet zoveel, maar puzzels waarbij je een béétje na moet denken vind ik wel leuk *)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 18 november 2017 @ 17:02:46 #132
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_175155031
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:11 schreef kalinhos het volgende:
Herold
Harald
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Herald
pi_175155412
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:01 schreef Meke het volgende:

[..]

Of een combinatie binnen een proef. Nu hebben twee weken op rij de mensen met veel uithoudingsvermogen geluk gehad. Ik vond de eerste proef van Imke tof: dat ze met zo'n puzzel een kokosnoot door een gat moesten zien te krijgen en vervolgens die weer konden gebruiken om op een doelwit te schieten. Knopen doen mij niet zoveel, maar puzzels waarbij je een béétje na moet denken vind ik wel leuk *)
oh ja die was wel leuk ook :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 18 november 2017 @ 18:52:17 #134
194233 Friday12
Originele kloon
pi_175156985
Damn wat een teringlijer die Roeland :{w

En tja Soundos :')

Carlos is pissig _O-
pi_175157747
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:02 schreef Stoffa het volgende:

[..]


[..]

_O- voelde me ff Boskamp
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_175177275
ik verwacht dat carlos wint..
Toen die imke bij eilandpraat gevraagd werd of ze er terug in zou gaan, maar dat carlos er dan uit zou moeten zei ze te blij NEE ik wil dat het zo blijft.. we hadden met elkaar afgesproken dat een van ons moest winnen.
pi_175177861
Ik ga straks de herhaling kijken. :@

In ieder geval tot en met de val van Soundos. :P
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 19 november 2017 @ 19:12:59 #138
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175177875
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:51 schreef Skunk-m het volgende:
ik verwacht dat carlos wint..
Toen die imke bij eilandpraat gevraagd werd of ze er terug in zou gaan, maar dat carlos er dan uit zou moeten zei ze te blij NEE ik wil dat het zo blijft.. we hadden met elkaar afgesproken dat een van ons moest winnen.
Scherp
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175179144
Ik snap nog steeds waarom Roeland zo tegen Imke uitvalt. Ook nu ik het terug zie.
  Leukste jonkie 2022 zondag 19 november 2017 @ 20:11:31 #140
213457 engine
pi_175179320
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:02 schreef potjecreme het volgende:
Ik snap nog steeds waarom Roeland zo tegen Imke uitvalt. Ook nu ik het terug zie.
Oh dat is voornamelijk omdat hij gewoon een heel vervelende persoon is.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 19 november 2017 @ 20:15:53 #141
442280 Prisha
Moonshine!
pi_175179414
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:02 schreef potjecreme het volgende:
Ik snap nog steeds waarom Roeland zo tegen Imke uitvalt. Ook nu ik het terug zie.
Beetje drama creëren? Vond het wat nep overkomen eigenlijk.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175179533
De proef! *O* Ik moet nu al lachen.
pi_175179642
Ik zie nu inderdaad Shelly ook vallen.
pi_175179660
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:51 schreef Skunk-m het volgende:
ik verwacht dat carlos wint..
Toen die imke bij eilandpraat gevraagd werd of ze er terug in zou gaan, maar dat carlos er dan uit zou moeten zei ze te blij NEE ik wil dat het zo blijft.. we hadden met elkaar afgesproken dat een van ons moest winnen.
Volgens mij weten alleen de finalisten wie er heeft gewonnen en die tekenen ook voor geheimhouding. De afvallers zien het tegelijk met ons net als bij WIDM
pi_175183812
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:25 schreef Max23 het volgende:

[..]

Volgens mij weten alleen de finalisten wie er heeft gewonnen en die tekenen ook voor geheimhouding. De afvallers zien het tegelijk met ons net als bij WIDM
vrouwen kunnen zoveel voor geheimhouding tekenen als ze willen zoiets vertellen ze aan hun beste vriendin..
Carlos valt onder die categorie.

Maarja.. ik hoop zelf dat niels wint..
en anders roeland of soundos gewoon omdat dat het meest belachelijke zou zijn.
  maandag 20 november 2017 @ 11:15:40 #146
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175190936
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:22 schreef Skunk-m het volgende:

[..]

vrouwen kunnen zoveel voor geheimhouding tekenen als ze willen zoiets vertellen ze aan hun beste vriendin..
Carlos valt onder die categorie.

Maarja.. ik hoop zelf dat niels wint..
en anders roeland of soundos gewoon omdat dat het meest belachelijke zou zijn.
Carlos vs Niels zou wel een leuke titanenstrijd zijn
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 20 november 2017 @ 12:06:25 #147
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_175192048
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Carlos vs Niels zou wel een leuke titanenstrijd zijn
Nee, Carlos is namelijk best wel dom en verliest daardoor te veel tijd met alles waar je voor moet nadenken.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_175192376
Soundos die als een schaap achter Roeland staat te blèren en knikken als Roeland Imke afbekt. :')

"jajaja hahaha jajaja hahaha" Wat een irritant mens.
  maandag 20 november 2017 @ 12:32:23 #149
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175192548
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:19 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

:P
Hoi ;)
Welkom broeder! ^O^
pi_175192607
Expeditie Aaruhbei
SOONY
pi_175192711
Er was toch ooit een actie dat je een nieuwe username kon kopen?
Ik ben sowieso wel een beetje klaar met de 44 in mijn username. Puistjes heb ik ook al een paar jaar niet meer dus aardbei slaat sowieso nergens meer op.

Ik hoop op een finale van Niels, Carlos en Soundos. Ik wil Soundos wel zien ploeteren terwijl de andere 2 het uit vechten.
pi_175192850
quote:
9s.gif Op maandag 20 november 2017 12:22 schreef BroesWillems het volgende:
Soundos die als een schaap achter Roeland staat te blèren en knikken als Roeland Imke afbekt. :')

"jajaja hahaha jajaja hahaha" Wat een irritant mens.
Kun je het je voorstellen? Meer dan 2 weken lang, 24 uur per dag met dat mens opgescheept zitten, terwijl je zelf honger lijdt, kut slaapt, alles jeukt, je stinkt, en zij doet niets terwijl jij meerdere taakjes doet?
Dat er nog niemand is geflipt a la Franske (ER2007)
  maandag 20 november 2017 @ 12:53:47 #153
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175192980
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:06 schreef avotar het volgende:

[..]

Nee, Carlos is namelijk best wel dom en verliest daardoor te veel tijd met alles waar je voor moet nadenken.
T gata volledig aan de proef liggen. Maar een finale heft meestal wel een puzzle ergens er in ja.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 20 november 2017 @ 12:54:34 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175192996
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:46 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Kun je het je voorstellen? Meer dan 2 weken lang, 24 uur per dag met dat mens opgescheept zitten, terwijl je zelf honger lijdt, kut slaapt, alles jeukt, je stinkt, en zij doet niets terwijl jij meerdere taakjes doet?
Dat er nog niemand is geflipt a la Franske (ER2007)
Ja die Soundos zou van mij echt de volle laag krijgen :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175193047
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja die Soundos zou van mij echt de volle laag krijgen :D
Dat zou heerlijke TV zijn.

Niels zie ik hier nog wel voor aan O+
  maandag 20 november 2017 @ 12:59:24 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175193084
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:46 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Kun je het je voorstellen? Meer dan 2 weken lang, 24 uur per dag met dat mens opgescheept zitten, terwijl je zelf honger lijdt, kut slaapt, alles jeukt, je stinkt, en zij doet niets terwijl jij meerdere taakjes doet?
Dat er nog niemand is geflipt a la Franske (ER2007)
Die gaan dus echt een probleem hebben als ze de "sterke spelers" wegwerken om zelf te kunnen winnen, want dan is er niemand meer die eten voor ze regelt.

Overigens denk ik dat bijvoorbeeld een Niels (of Kay) inmiddels wel beter weet dan ze te laten mee-eten van wat zij vangen of uit een boom halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 november 2017 @ 13:01:27 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175193122
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:40 schreef 44rdbei het volgende:
Er was toch ooit een actie dat je een nieuwe username kon kopen?
Ik ben sowieso wel een beetje klaar met de 44 in mijn username. Puistjes heb ik ook al een paar jaar niet meer dus aardbei slaat sowieso nergens meer op.

Ik hoop op een finale van Niels, Carlos en Soundos. Ik wil Soundos wel zien ploeteren terwijl de andere 2 het uit vechten.
Bij de laatste actie waarbij dat mogelijk was heeft Danny heel kwaad aangegeven dat het nooit meer ging gebeuren, of iig niet voor een goed doel ofzo....
Je kunt natuurlijk ook gewoon een kloon aanmaken, gaat alleen je posthistorie niet mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175193140
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die gaan dus echt een probleem hebben als ze de "sterke spelers" wegwerken om zelf te kunnen winnen, want dan is er niemand meer die eten voor ze regelt.

Overigens denk ik dat bijvoorbeeld een Niels (of Kay) inmiddels wel beter weet dan ze te laten mee-eten van wat zij vangen of uit een boom halen.
Ja die hebben sowieso een 'secret stash' met wat fruit. Gewoon zorgen dat je niks uit de gezamenlijke meel en rijst potten pakt en niemand zal het merken.
pi_175196343
Ik zou het vragen aan verloskundige Imke als ik Dennis was, gewoon voor de lol: "Hoe is de expeditie bevallen?"

:')
pi_175196385
quote:
99s.gif Op maandag 20 november 2017 15:32 schreef So_Surreal het volgende:
Ik zou het vragen aan verloskundige Imke als ik Dennis was, gewoon voor de lol: "Hoe is de expeditie bevallen?"

:')
Dat heb je nog eens knap van Twitter gekopieerd zeg!
  maandag 20 november 2017 @ 15:51:41 #161
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175196787
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:02 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ja die hebben sowieso een 'secret stash' met wat fruit. Gewoon zorgen dat je niks uit de gezamenlijke meel en rijst potten pakt en niemand zal het merken.
Overal geheime "an anusjes" en kokosnoten!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 20 november 2017 @ 15:54:07 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175196847
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat zou heerlijke TV zijn.
Ik die the full angel bitch force unleashed op Soundos? :D

ZEKER!

>:)


quote:
Niels zie ik hier nog wel voor aan O+
Ik hoop t echt :D Alleen denk ik dat een Roeland (en dus Soundos) hun gif gaan inzetten op Niels op de volgende eilandraad. Die moet echt de proef gaan winnen. Alhoewel, Roeland & Soundos staan verder redelijk alleen en ik weet niet of die veel extra stemmen hebben. Niels heeft alle stemmen nog van de tijd dat hij op winnaarseiland zat. Die gaat hij denk ikw eer richting Roeland inzetten, want hij heft een hekel aan dat gekonkel.

Mijn Roeland mening gaat echt van "Pfff irritante aansteller" naar "Wat een pure lieve gast" naar "Wat een slang". :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175197329
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:33 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Dat heb je nog eens knap van Twitter gekopieerd zeg!
Ja en ik moest er om lachen dus plak ik hem hier :)
Zeg ik ergens dat ik het zelf verzonnen heb :') ?
pi_175197890
quote:
99s.gif Op maandag 20 november 2017 16:16 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ja en ik moest er om lachen dus plak ik hem hier :)
Zeg ik ergens dat ik het zelf verzonnen heb :') ?
Niet weten dat je een Tweet hier gewoon kan embedden :')
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 16:43:13 #165
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175197913
Als nu Niels eruit vliegt vanwege Soundos en Roeland de draken dan zou dat extra kut zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175197931
Voor wie zullen Shelly en Froger kiezen?
  Leukste jonkie 2022 maandag 20 november 2017 @ 16:48:14 #167
213457 engine
pi_175198031
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 16:44 schreef potjecreme het volgende:
Voor wie zullen Shelly en Froger kiezen?
Als je kijkt naar de keuze van Shelly voor het duel op winnaarseiland, zou ik zeggen dat ze een sterke speler eruit wil stemmen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 20 november 2017 @ 16:49:06 #168
194233 Friday12
Originele kloon
pi_175198045
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als nu Niels eruit vliegt vanwege Soundos en Roeland de draken dan zou dat extra kut zijn.
Zoveel stemmen hebben ze niet meer toch?
pi_175198078
quote:
2s.gif Op maandag 20 november 2017 16:48 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Als je kijkt naar de keuze van Shelly voor het duel op winnaarseiland, zou ik zeggen dat ze een sterke speler eruit wil stemmen.
Dan denk ik nog steeds Herold.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 16:51:53 #170
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175198104
Vorige keer zat Shelly Nog teveel in team bekednen/onbekenden te denken heb het idee dat dat vooral door Roeland komt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175198156
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als nu Niels eruit vliegt vanwege Soundos en Roeland de draken dan zou dat extra kut zijn.
Hoezo?
Ik zie liever Roeland en Soundos.

Niels is echt een watje. Totaal geen groepsgevoel en zit het liefst in zijn eentje als het eten naar binnen te douwen op een afgezonderd eiland.

Soundos en Roeland geven in ieder geval sjeu aan de expeditie. Die mogen van mij lekker blijven.
  Leukste jonkie 2022 maandag 20 november 2017 @ 16:56:32 #172
213457 engine
pi_175198214
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 16:50 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dan denk ik nog steeds Herold.
Kans lijkt me best groot. Ook omdat Niels hem eruit wou omdat hij te sterk is.
Dan is het ook gewoon een makkelijk weekje voor iedereen en Carlos is te ver weg om Soundos/Roeland haat te versprijden.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 16:56:34 #173
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175198216
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 16:53 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik zie liever Roeland en Soundos.

Niels is echt een watje. Totaal geen groepsgevoel en zit het liefst in zijn eentje als het eten naar binnen te douwen op een afgezonderd eiland.

Soundos en Roeland geven in ieder geval sjeu aan de expeditie. Die mogen van mij lekker blijven.
Omdat ze niks op het kamp doen buiten een beetje stoken en in het water liggen .

Tevens zie ik een van de twee nog wel struikelend de finale winnen of ze gaan gigantisch af tijdens de eindproef dat zou ook lekker zijn.

Maar steekt ergens dat mensen als Anouk en Imke die veel meer Robinson waardig zijn naar huis zijn als daar ook nog een Niels Carlos Harold of Kay bijkomt is het mij net teveel van het goeie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175198998
Kaj speelt trouwens het indrukwekkendst. Hij weet door slap te ouwehoeren met iedereen wel te klikken, en als het een beetje moeizaam gaat (Niels) dan past hij zich aan, waardoor hij later toch nog een vriendschap kan kweken. Hoe meer mensen je mogen, hoe moeilijker die mensen het gaan krijgen om tegen Kaj in te gaan. Niels / Danny hebben hoe dan ook z'n rug, Carlos voorlopig ook wel. Alleen Shelly zie ik nog in staat om iets op handen te zetten, alleen moet ze van goede huizen komen om mensen mee te krijgen.
Dat is het nadeel van een eindproef en geen jury/afvallers die de winnaar bepalen. Bij dat laatste zal Kaj er in deze fase uit moeten, anders gaat ie sowieso met de winst ervandoor, nu gaat iedereen positie innemen om in de rug van Kaj mee te komen naar de finaleproef.
pi_175199131
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:35 schreef Wuwwa het volgende:
Kaj speelt trouwens het indrukwekkendst. Hij weet door slap te ouwehoeren met iedereen wel te klikken, en als het een beetje moeizaam gaat (Niels) dan past hij zich aan, waardoor hij later toch nog een vriendschap kan kweken. Hoe meer mensen je mogen, hoe moeilijker die mensen het gaan krijgen om tegen Kaj in te gaan. Niels / Danny hebben hoe dan ook z'n rug, Carlos voorlopig ook wel. Alleen Shelly zie ik nog in staat om iets op handen te zetten, alleen moet ze van goede huizen komen om mensen mee te krijgen.
Dat is het nadeel van een eindproef en geen jury/afvallers die de winnaar bepalen. Bij dat laatste zal Kaj er in deze fase uit moeten, anders gaat ie sowieso met de winst ervandoor, nu gaat iedereen positie innemen om in de rug van Kaj mee te komen naar de finaleproef.
Ik gun Kaj ook de winst wel. Allround Robinson.
  maandag 20 november 2017 @ 17:43:23 #176
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175199153
Kaj is zeker goed bezig. In voorgaande jaren was een gespierd alfamannetje als hij allang weggestemd want 'te gevaarlijk'. Maar ook dankzij dat finalisteneiland zit nog altijd ver weg van Soundos klauwen. Tenminste nog 1x immuniteit en haar kruit is nu echt verschoten... Stemmen zo goed als op.
pi_175199237
Verder nog benieuwd waar Herold eindigt, zou mooi zijn dat wanneer hij op het hakblok komt hij de proef wint.
pi_175199414
Ik zou goed kunnen leven met Kai als winnaar. Of Niels.

Hmm nooit gedacht aan t begin van het seizoen :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 20 november 2017 @ 18:33:49 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175200182
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 17:57 schreef Prisha het volgende:
Ik zou goed kunnen leven met Kai als winnaar. Of Niels.

Hmm nooit gedacht aan t begin van het seizoen :D
Ik ook niet. Had 'm al afgeschreven, want vlogger. Hij is echter een prima kerel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175200298
Ik vind Kai niet zo leuk.
pi_175200578
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ook niet. Had 'm al afgeschreven, want vlogger. Hij is echter een prima kerel.
Waarschijnlijk ligt dat mede aan de mensen om hem heen, want verder is het niet echt een aangename, prettige cast. Zet hem tussen wat meer Henk Poorten, Berties en Bartho Braats en hij is wat minder prima.
pi_175200726
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 18:52 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ligt dat mede aan de mensen om hem heen, want verder is het niet echt een aangename, prettige cast. Zet hem tussen wat meer Henk Poorten, Berties en Bartho Braats en hij is wat minder prima.
Mwoah, Niels past ook wel in dat rijtje. Toen ze voor het eerst samen op winnaarseiland zaten was er ook wel een bepaalde spanning en zag Kaj het niet meteen zitten. Uiteindelijk zitten ze toch meer op dezelfde lijn dan je van te voren zou denken.
pi_175230978
Het kan toch niet zo zijn dat Kaj, Carlos en Niels met al hun stemmen het volledige spel kunnen bepalen nu, en dan doorstomen naar de finale?

Ik verwacht een proef met eten/stemmen (2 stemmen voor een hamburger/pizza etc) waarbij Roeland en vrienden weer wat extra stemmen kunnen verdienen om zodoende het verloop van het spel nog wat te kunnen manipuleren.

Finale, Roeland, Soundos, Shelly en Niels?
pi_175233270
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:49 schreef Za het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat Kaj, Carlos en Niels met al hun stemmen het volledige spel kunnen bepalen nu, en dan doorstomen naar de finale?

Ik verwacht een proef met eten/stemmen (2 stemmen voor een hamburger/pizza etc) waarbij Roeland en vrienden weer wat extra stemmen kunnen verdienen om zodoende het verloop van het spel nog wat te kunnen manipuleren.

Finale, Roeland, Soundos, Shelly en Niels?
Ik denk het wel. Hoewel ik verwacht dat er een plottwist komt dat er ergens nog wel stemmen te verdienen zijn.

Het is aan de ene kant de keus van iemand hoeveel stemmen hij/zij per ronde wilt geven (soms om zichzelf van wegstemmen te redden) en Kai en Niels hebben het "geluk" dat ze geen stemmen hoefden te geven omdat ze op die eiland zaten.

Tja.

Ik heb het systeem met alle extra stemmen nooit leuk gevonden. Gewoon ieder 1 stem per ronde plus eventueel zwarte stem en een extra stem die ergens een keer te winnen valt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 22 november 2017 @ 08:41:43 #185
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_175233720
Ik vraag me nog steeds af wat Soundos dacht dat de opdracht inhield, omdat zij anders op die balk ging zitten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 22 november 2017 @ 08:47:33 #186
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_175233791
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat Soundos dacht dat de opdracht inhield, omdat zij anders op die balk ging zitten.
Zoals ze zei, ze dacht dat de anderen "echt dom" waren door niet zo te zitten :') Maar ik ben ook nog steeds benieuwd naar wat zij dacht dat de proef dan inhield. Zeker aangezien Imke tijdens Eilandpraat aangaf dat de proef 2x uitgelegd wordt; 1x voor de deelnemers waarna ze de tijd krijgen om 100 vragen te stellen en vervolgens voor de camera's.

Ik mag toch echt niet hopen dat Roeland en Soundos hun stemmen weer kunnen spekken door toedoen van de regie :r Dat vind ik altijd zo jammer, dan hadden de echte Robinsons (Kaj, Niels en in mindere mate Carlos (Herold laat ik even buiten beschouwing omdat hij geen stemmen meer heeft) ) dus helemaal niet zo hun best hoeven doen om te presteren, want de regie helpt de zwakkere deelnemers toch wel...
  woensdag 22 november 2017 @ 08:56:37 #187
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_175233901
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:47 schreef Xurk het volgende:

[..]

Maar ik ben ook nog steeds benieuwd naar wat zij dacht dat de proef dan inhield.
Dat bedoel ik ook.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 22 november 2017 @ 09:18:47 #188
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_175234156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook.
Weet ik ;) Mijn eerste zin was een grapje.
  Leukste jonkie 2022 woensdag 22 november 2017 @ 09:26:02 #189
213457 engine
pi_175234252
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:49 schreef Za het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat Kaj, Carlos en Niels met al hun stemmen het volledige spel kunnen bepalen nu, en dan doorstomen naar de finale?
Waarom zou dat niet kunnen? Zou het nog niet eens erg vinden.
Maar geloof ook niet dat ze alle macht al in handen hebben. Als bijvoorbeeld alle anderen tegen één gaan (Niels bijv. deze week) zal hij toch echt alle zeilen bij moeten zetten om erin te blijven.

Daarnaast kunnen ze ook stemmen gebruiken om aan te vallen en elkaar weg te spelen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 22 november 2017 @ 09:58:55 #190
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175234806
Het is nog mogelijk dat alle niet-finalisten opeens samenspannen om één van de ''titanen'' eruit te wippen, maar niet erg waarschijnlijk. Zeker voor Danny en Shelley is het nu makkelijker en veiliger om Roeland lekker te slachtofferen, zolang zij buiten schot blijven.

Maargoed, ik ben al eerder verrast.
pi_175234810
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:49 schreef Za het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat Kaj, Carlos en Niels met al hun stemmen het volledige spel kunnen bepalen nu, en dan doorstomen naar de finale?
Soundos en Roeland hebben met 'al hun stemmen' de afgelopen 3 afleveringen bepaald, het is niet meer dan fair dat degenen die risico genomen hebben met het bewaren van stemmen nu de eerlijke kans krijgen om ze te gebruiken
pi_175235008
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 09:59 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Soundos en Roeland hebben met 'al hun stemmen' de afgelopen 3 afleveringen bepaald, het is niet meer dan fair dat degenen die risico genomen hebben met het bewaren van stemmen nu de eerlijke kans krijgen om ze te gebruiken
Het ligt helemaal aan de proef die komt en of daar nog extra dingen te verdienen zijn. Het kan best dat de productie nog wat extra stemmen de groep in wil slingeren om het spannender te maken.

Al ben ik niet zo'n voorstander van productie ingrijpen. Behalve als er teveel mensen af vallen door bv ziekte. Voor de rest houd ik meer van duidelijkheid vanaf dag 1.
pi_175235331
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:12 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Het ligt helemaal aan de proef die komt en of daar nog extra dingen te verdienen zijn. Het kan best dat de productie nog wat extra stemmen de groep in wil slingeren om het spannender te maken.

Al ben ik niet zo'n voorstander van productie ingrijpen. Behalve als er teveel mensen af vallen door bv ziekte. Voor de rest houd ik meer van duidelijkheid vanaf dag 1.
Productie vindt het ook prettig als de kandidaten die zich ontpoppen als 'schurken en ratten' later in het seizoen de prijs hiervoor betaald krijgen. De wraak en voldoening wordt ook door de kijker gewaardeerd, dan dat het steeds maar spannend moet zijn, en je daardoor een oneerlijke twist erin pompt.
  woensdag 22 november 2017 @ 10:31:15 #194
194233 Friday12
Originele kloon
pi_175235398
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:28 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Productie vindt het ook prettig als de kandidaten die zich ontpoppen als 'schurken en ratten' later in het seizoen de prijs hiervoor betaald krijgen. De wraak en voldoening wordt ook door de kijker gewaardeerd, dan dat het steeds maar spannend moet zijn, en je daardoor een oneerlijke twist erin pompt.
Soundos zit ik al heel lang op te wachten... tot die even lekker op der bekkie gaat
  woensdag 22 november 2017 @ 10:36:58 #195
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175235492
quote:
6s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Soundos zit ik al heel lang op te wachten... tot die even lekker op der bekkie gaat
Naar eigen zeggen ''de meest gênante deelnemer ooit''. _O- Ik kan er nu wel om lachen.
pi_175235626
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat Soundos dacht dat de opdracht inhield, omdat zij anders op die balk ging zitten.
Shelly O+ ging ook zo zitten :@
pi_175236469
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Naar eigen zeggen ''de meest gênante deelnemer ooit''. _O- Ik kan er nu wel om lachen.
Niks grappigs aan dat iemand die echt niets kan er nu nog bijzit.
  woensdag 22 november 2017 @ 11:56:40 #198
403253 Meke
after all this time? always.
pi_175236979
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat Soundos dacht dat de opdracht inhield, omdat zij anders op die balk ging zitten.
Ik denk dat zij verwachtte dat alleen de middelste balk zou draaien, en die ijzeren stellage op z'n plek zou blijven ipv ook meedraaien :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_175237284
quote:
17s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:56 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik denk dat zij verwachtte dat alleen de middelste balk zou draaien, en die ijzeren stellage op z'n plek zou blijven ipv ook meedraaien :D
Technisch inzicht van een goudvis.
  woensdag 22 november 2017 @ 12:31:29 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_175237672
quote:
17s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:56 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik denk dat zij verwachtte dat alleen de middelste balk zou draaien, en die ijzeren stellage op z'n plek zou blijven ipv ook meedraaien :D
oh ja, dat zou wel eens kunnen inderdaad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_175239583
Dan nog had haar manier best kunnen werken als ze maar snel genoeg terugwiebelt op haar kont, ondersteund door handen........ofzo.
pi_175251625
quote:
2s.gif Op woensdag 22 november 2017 09:26 schreef eNGine10 het volgende:

Waarom zou dat niet kunnen? Zou het nog niet eens erg vinden.
Maar geloof ook niet dat ze alle macht al in handen hebben. Als bijvoorbeeld alle anderen tegen één gaan (Niels bijv. deze week) zal hij toch echt alle zeilen bij moeten zetten om erin te blijven.

Daarnaast kunnen ze ook stemmen gebruiken om aan te vallen en elkaar weg te spelen.
Ze kunnen er een wegspelen, en dan kunnen de eilandraden stoppen want zijn de stemmen op.
Dat lijkt me vrij saai.
pi_175251741
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 09:59 schreef Wuwwa het volgende:

Soundos en Roeland hebben met 'al hun stemmen' de afgelopen 3 afleveringen bepaald, het is niet meer dan fair dat degenen die risico genomen hebben met het bewaren van stemmen nu de eerlijke kans krijgen om ze te gebruiken
Ik vind het helemaal niet fair.

Er hebben er nu elke week 3 immuniteit, de 3 sterkste kandidaten, wat is daar fair aan?
De anderen kunnen niet anders dan konkelen want geen van hen zal een proef winnen die gebaseerd is op fysieke kracht, en toch zijn deze mensen geselecteerd voor het programma.

Bij een eetproef (met alle kandidaten) die smerige slakkenzooi zou Roeland kunnen winnen, een proef met vragen over de kandidaten zou Soundos kunnen winnen, en zo zijn er nog wel wat dingen.
Maar nu is het steeds op uithoudingsvermogen, snelheid en kracht, en de drie die daar het beste in zijn zitten gewoon elke keer safe met behoud van stemmen en kunnen de anderen er een voor een uit stemmen.

Wanneer je een programma als dit maakt, en je zet mensen als Roeland, Soundos, Brace en Henk tegenover types als Niels, Carlos, Imke en Kaj, dan moeten de eersten toch ook een kans hebben proeven te winnen, een kans hebben in de finale te komen, wat doen ze er anders?
pi_175252478
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:39 schreef Za het volgende:

[..]

Wanneer je een programma als dit maakt, en je zet mensen als Roeland, Soundos, Brace en Henk tegenover types als Niels, Carlos, Imke en Kaj, dan moeten de eersten toch ook een kans hebben proeven te winnen, een kans hebben in de finale te komen, wat doen ze er anders?
ze zijn ter entertainment
pi_175253283
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:39 schreef Za het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet fair.

......

Wanneer je een programma als dit maakt, en je zet mensen als Roeland, Soundos, Brace en Henk tegenover types als Niels, Carlos, Imke en Kaj, dan moeten de eersten toch ook een kans hebben proeven te winnen, een kans hebben in de finale te komen, wat doen ze er anders?
Ik kan me herinneren dat het voorheen inderdaad wel anders was.
Eerst vooral proeven op uithoudingsvermogen en dat ging langzaam over in ander sort proeven. De deelnemers waren tegen die tijd ook zichtbaar verzwakt. Je ziet dat nu veel minder terug, die verzwakking.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Leukste jonkie 2022 donderdag 23 november 2017 @ 08:38:02 #206
213457 engine
pi_175253360
Het zal wel iets persoonlijks zijn maar ik vind bijvoorbeeld eetproeven echt verschrikkelijk. Ik zie het liefst gewoon proeven waarin inzicht, kracht en behendigheid nodig is.
Maakt mij dus echt niks uit dat zwakkere spelers zo minder kans maken. We zijn toch op zoek naar een Robinson?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 donderdag 23 november 2017 @ 08:39:42 #207
213457 engine
pi_175253381
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:20 schreef Za het volgende:

[..]

Ze kunnen er een wegspelen, en dan kunnen de eilandraden stoppen want zijn de stemmen op.
Dat lijkt me vrij saai.
Ja, dat is ook wel zo. Toch verwacht ik dat Niels, Kaj en Carlos nog wel stemmen gaan verspelen met tactische spelletjes en wraak gevoelens.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_175253629
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:39 schreef Za het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet fair.

Er hebben er nu elke week 3 immuniteit, de 3 sterkste kandidaten, wat is daar fair aan?
De anderen kunnen niet anders dan konkelen want geen van hen zal een proef winnen die gebaseerd is op fysieke kracht, en toch zijn deze mensen geselecteerd voor het programma.

Bij een eetproef (met alle kandidaten) die smerige slakkenzooi zou Roeland kunnen winnen, een proef met vragen over de kandidaten zou Soundos kunnen winnen, en zo zijn er nog wel wat dingen.
Maar nu is het steeds op uithoudingsvermogen, snelheid en kracht, en de drie die daar het beste in zijn zitten gewoon elke keer safe met behoud van stemmen en kunnen de anderen er een voor een uit stemmen.

Wanneer je een programma als dit maakt, en je zet mensen als Roeland, Soundos, Brace en Henk tegenover types als Niels, Carlos, Imke en Kaj, dan moeten de eersten toch ook een kans hebben proeven te winnen, een kans hebben in de finale te komen, wat doen ze er anders?
Het feit dat er 3 immuun zijn is inderdaad een manko van dit jaar. Voorgaande jaren kwamen ze terug van winnaarseiland en kon je op 2 van de 3 stemmen. Maar daar was weer het manko dat 3 vriendjes naar dat eiland gingen en daar vrijelijk hun tactiek bespraken en uitvoerden.

Maar dat enkel de sterkste daar zitten, dat ben ik niet met je eens. Shelly zou ik niet als 1 van de sterkste classificeren.
pi_175253712
quote:
2s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:38 schreef eNGine10 het volgende:
Het zal wel iets persoonlijks zijn maar ik vind bijvoorbeeld eetproeven echt verschrikkelijk. Ik zie het liefst gewoon proeven waarin inzicht, kracht en behendigheid nodig is.
Maakt mij dus echt niks uit dat zwakkere spelers zo minder kans maken. We zijn toch op zoek naar een Robinson?
die vond ik juist helemaal geweldig :@

Soms heb je proeven waar het niet zozeer op kracht ging maar uithoudingsvermogen. Zoals die keer dat ze in de branding moesten liggen terwijl het vloed werd. Spierkracht was niet nodig. Wel mentaal sterk zijn en uithoudingsvermogen.
Dat vond ik ook wel mooi.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Leukste jonkie 2022 donderdag 23 november 2017 @ 09:39:52 #210
213457 engine
pi_175254240
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:09 schreef Prisha het volgende:

[..]

die vond ik juist helemaal geweldig :@

Soms heb je proeven waar het niet zozeer op kracht ging maar uithoudingsvermogen. Zoals die keer dat ze in de branding moesten liggen terwijl het vloed werd. Spierkracht was niet nodig. Wel mentaal sterk zijn en uithoudingsvermogen.
Dat vond ik ook wel mooi.
Daarom, smaken verschillen :) Ik vind het gewoon te ranzig en kijk constant weg :D

Het hoeft ook niet persé spierkracht te zijn, dat is al snel oneerlijk. Uithoudingsvermorgen en mentaal zijn ook leuke proeven. Maar bijvoorbeeld dat balk staan ben ik wel klaar mee.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_175254753
Shelly won de immuniteitsproef, omdat ze zo licht gebouwd is. Dat is uiteraard een voordeel wanneer je eigen lichaamsgewicht moet dragen. Dergelijke proeven (net zoals hangen aan een paal of een touw dat steeds loos wordt) worden meestal door vrouwen gewonnen.

Wanneer ze moeten puzzelen, wint Niels. Wanneer het op pure kracht aan komt, zijn Carlos en Kaj denk ik de sterksten en van mensen die nu niet op winnaarseiland zitten, Herold of Niels. Je zag in de vooruitblik van vorige week dat het in ieder geval een proef is met klimmen, ook een plus voor Nels.

Waarom zou Soundoz een quizz winnen? Zo sociaal is ze echt niet. Voor mij zijn er 3 criteria die een goede Robinson-winnaar maken:
1) Goed in survival op een eiland
2) Goed in groep kunnen functioneren, incl leveren van eerlijke bijdrage (je overleeft hier nu eenmaal als groep)
3) Goed in proeven

Op al deze criteria scoort Soundoz een zeer dikke onvoldoende. Enige wat ze misschien wel heeft, is mentale kracht, maarja die wordt bovenal gevoed door wraaklust en sadisme. Sommige kijkers vinden intriges leuk, maar ik zie toch liever een eervol spel. Soundoz was vanaf de eerste dag al bezig over mensenlevens kapot maken. Ga dan gewoon je sadisme botvieren op een SM-feest in Amsterdam ofzo. Ze lijdt sowieso aan een behoorlijke mate van waanzin, zelfoverschatting en narcisme.

En dan Roelandt met zijn gelul over wraak voor Anouk. Sowieso kwam die move van Danny (openlijk toegegeven), maar vervolgens krijgt Imke het te verduren. Geef dan gewoon eerlijk toe dat je moeite heb met Imke's eerlijke visie op het spel. Verder slaat wraak nergens op, aangezien Roelandt, Anouk en Marieke zelf als eersten begonnen complotten te vormen. Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in. Intelligent was de move van Roelandt en Soundoz evenmin, want het blok van Kaj, Danny en Shelly had beduidend meer stemmen dan het blok van Imke en Carlos.

Diegene die het spel echt slim speelt, is Danny. Zichzelf op de achtergrond houden, weinig stemmen inzetten, op het juiste moment toeslaan en het dan ook nog zo weten te verkopen aan Roelandt, dat Danny zelf buiten schot blijft.

De enige hoop voor Roelandt en Soundoz is dat ze mee worden genomen naar de halve finale omdat ze niet als concurrentie worden gezien in de proeven. Wat dat betreft, moeten Carlos, Herold en Niels nu erg oppassen en is het lot van Herold waarschijnlijk. Ik hoop dat Niels vanavond de proef wint, Kaj uitdaagt op winnaarseiland, ook die proef wint, en Kaj, Danny en Shelly vervolgens Roelandt en Soundoz er uit knikkeren.

En wat mij betreft zie ik dit programma ook liever met onbekende Nederlanders gespeeld worden. Die hebben veel meer moeite moeten om uberhaupt op het eiland te mogen komen en spelen het spel doorgaans eerlijker. En als je dan kiest voor een combi, dan had je moeten beginnen met twee net zo grote kampen, eentje met onbekende en eentje met bekende Nederlanders. Nu was het geen eerlijke verdeling.
pi_175254830
Wat mij betreft mogen ze meer proeven doen waarbij specifieke survival-skills belangrijk zijn, zoals vissen, vlot bouwen, met pijl en boog schieten of vuur maken.
pi_175255219
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:39 schreef Za het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet fair.

Er hebben er nu elke week 3 immuniteit, de 3 sterkste kandidaten, wat is daar fair aan?
De anderen kunnen niet anders dan konkelen want geen van hen zal een proef winnen die gebaseerd is op fysieke kracht, en toch zijn deze mensen geselecteerd voor het programma.

Bij een eetproef (met alle kandidaten) die smerige slakkenzooi zou Roeland kunnen winnen, een proef met vragen over de kandidaten zou Soundos kunnen winnen, en zo zijn er nog wel wat dingen.
Maar nu is het steeds op uithoudingsvermogen, snelheid en kracht, en de drie die daar het beste in zijn zitten gewoon elke keer safe met behoud van stemmen en kunnen de anderen er een voor een uit stemmen.

Wanneer je een programma als dit maakt, en je zet mensen als Roeland, Soundos, Brace en Henk tegenover types als Niels, Carlos, Imke en Kaj, dan moeten de eersten toch ook een kans hebben proeven te winnen, een kans hebben in de finale te komen, wat doen ze er anders?
Het principe van 2 / 3 man op winnaarseiland, en de vele proeven waarin fysieke kracht de doorslag geeft maakt het inderdaad niet fair voor de fysiek zwakkeren, maar om deze dan met extra stemmen aan te vullen is niet helemaal gewenst. Het is aan de kandidaten om sterke fysieke krachten weg te spelen, maar dat lukt niet als de spierbundels samenwerken / ze gescheiden worden van de groep.
Vergeet ook niet dat het dit jaar een heel fysiek clubje is en dan zijn Anouk en Imke er al uit. Het verschil tussen Soundos, Roeland en de rest is gigantisch. Dat de makers niet meer puzzels/balans/behendigheid/slimheidsproeven doen is dan jammer
  donderdag 23 november 2017 @ 11:14:33 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175256002
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:31 schreef Wuwwa het volgende:
Het verschil tussen Soundos, Roeland en de rest is gigantisch. Dat de makers niet meer puzzels/balans/behendigheid/slimheidsproeven doen is dan jammer
Het is niet zo alsof Roeland en Soundos die wel kunnen winnen. Soundos heeft meerdere evenwichtsproeven gewoon verloren bijvoorbeeld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175256707
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is niet zo alsof Roeland en Soundos die wel kunnen winnen. Soundos heeft meerdere evenwichtsproeven gewoon verloren bijvoorbeeld.
Zo'n proef zou een keer leuk zijn, al denk ik dat veel antwoorden uitkomen bij 'Soundos'
  donderdag 23 november 2017 @ 15:39:58 #216
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175261138
quote:
Soundoz was vanaf de eerste dag al bezig over mensenlevens kapot maken. Ga dan gewoon je sadisme botvieren op een SM-feest in Amsterdam ofzo.
De beelden, de beelden in mijn hoofd... _O-
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 23 november 2017 @ 15:41:52 #217
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175261175
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175261330
quote:
"Nee omdat ik zelf niet meer wilde" :') _O-

:r

[ Bericht 1% gewijzigd door lord_bono op 23-11-2017 15:57:09 ]
pi_175261914
Ik wil een slaaptest!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_175262177
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wil een slaaptest!
Oh dat is lang geleden, geweldig idee!
pi_175263823
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wil een slaaptest!
jaaaa *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175263942
Slaaptest is wat we allemaal willen, alleen was de laatste slaaptest vooral bedoeld om een verliezer aan te wijzen namelijk de eerste die het blokje liet vallen.
Doorgaan tot er eentje overblijft is prima, maar ik vraag me af of het gezond is en of de kandidaten hier naweeën van krijgen (verstoord ritme etc) die nadelig zijn voor het verdere verloop van het spel.
pi_175264776
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Mooi

Mocht iemand m alsmp4 bestand wil wetransferren houd ik me aanbevolen ;)
Dat kan ik helaas niet, ik heb geen idee hoe dat moet.

@iedereen: is er iemand anders die dit
voor kalinhos kan/wil doen? Gaat om de
uitzending van de finale op 21
december.
pi_175265643
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:33 schreef Wuwwa het volgende:
Slaaptest is wat we allemaal willen, alleen was de laatste slaaptest vooral bedoeld om een verliezer aan te wijzen namelijk de eerste die het blokje liet vallen.
Doorgaan tot er eentje overblijft is prima, maar ik vraag me af of het gezond is en of de kandidaten hier naweeën van krijgen (verstoord ritme etc) die nadelig zijn voor het verdere verloop van het spel.
Je moet juist doorgaan totdat de laatste overblijft. Er voor zorgen dat het blokje op iets zachts valt zodat de kandidaten niet weten hoeveel anderen er nog wakker zijn en of het zin heeft om tegen de slaap te vechten. In het ergste geval slaap je de hele nacht niet, daar kun je heus wel tegen.

De slaap proef kan je eigenlijk alleen gelijktijding doen met de samensmelting. Als je vol zit slaap je natuurlijk makkelijker. Dus gaat dit jaar niet meer gebeuren, ik denk trouwens dat ze het sowieso niet meer gaan doen.
pi_175265671
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:52 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Je moet juist doorgaan totdat de laatste overblijft. Er voor zorgen dat het blokje op iets zachts valt zodat de kandidaten niet weten hoeveel anderen er nog wakker zijn en of het zin heeft om tegen de slaap te vechten. In het ergste geval slaap je de hele nacht niet, daar kun je heus wel tegen.
Dat is waar, ik had de laatste keer slaapproef in mijn hoofd (2012). Zo'n blinde proef waarin niemand weet of en wanneer hij gewonnen heeft kan wel.
pi_175265704
quote:
Vandaag hoort Carlos dat Imke naar huis is, hoe zal hij reageren? De terugkeer van Niels op het eiland brengt heel wat teweeg. Elke eilandraad is een verrassing en dit zorgt ervoor dat de expeditieleden elkaar niet meer vertrouwen. Tijdens de proef wordt er weer keihard gestreden om immuniteit. Als het iemand te veel wordt, vraagt deze persoon aan de groep om weggestemd te worden.
Op basis van de preview (Niels: 'als ik nog langer in het kamp moet blijven, word ik echt gek.'); bereid je maar voor op een meltdown en vertrek van Niels.
pi_175265746
Het zou ook wel terecht zijn als Niels naar huis gaat. Hij heeft verreweg de meeste stemmen van iedereen op dat eiland en is dus erg gevaarlijk.
pi_175265758
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:54 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Dat is waar, ik had de laatste keer slaapproef in mijn hoofd (2012). Zo'n blinde proef waarin niemand weet of en wanneer hij gewonnen heeft kan wel.
Eigenlijk moet je beide doen, vrijstelling voor de winnaar en een zwarte stem voor de verliezer. Dan kan niemand direct opgeven en gaan slapen >:)
pi_175265966
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:58 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je beide doen, vrijstelling voor de winnaar en een zwarte stem voor de verliezer. Dan kan niemand direct opgeven en gaan slapen >:)
Soundos zou zelfs dat niet snappen O-)
pi_175265994
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:07 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Soundos zou zelfs dat niet snappen O-)
nee _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175266452
Denk niet dat ze met z'n allen Niels weg gaan stemmen dus verwacht ik gewoon Roeland, Soundos of Herold.
pi_175266485
*O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator donderdag 23 november 2017 @ 20:29:51 #233
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175266487
Ich bin dabei *O* Maar ga wel alleen in de reclames posten anders mis ik te veel :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175266492
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:29 schreef Moira. het volgende:
Ich bin dabei *O* Maar ga wel alleen in de reclames posten anders mis ik te veel :@
yes! leuk *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175266498
:B
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_175266525
Mocht Kaj terugkomen van dat finaleeiland heeft hij dan iets afgesproken met Niels?
pi_175266526
*O*
pi_175266528
Shelly zag het niet aankomen?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175266543
muziek maestro O+ *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175266548
w/
pi_175266558
Ouwe kakkerlak :? :')
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_175266562
Getver Soundos en Roeland is wel de meest verschrikkelijke combi
pi_175266567
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:31 schreef Prisha het volgende:
Shelly zag het niet aankomen?
Nee alleen Soundos en roeland
pi_175266571
waar is Zoem -O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175266576
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:32 schreef pullup het volgende:
Ouwe kakkerlak :? :')
Feijenoord fan :P
pi_175266587
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Feijenoord fan :P
:D Oh ja :P
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_175266589
De zon ruiken opkomen?
pi_175266599
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:33 schreef pullup het volgende:

[..]

:D Oh ja :P
Weet ik niet hoor.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 23 november 2017 @ 20:34:06 #249
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175266600
Spannend
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175266606
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:33 schreef 44rdbei het volgende:
De zon ruiken opkomen?
ja waar zou dat naar ruiken :?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 23 november 2017 @ 20:34:20 #251
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_175266609
Roeland , wat een kwal :r :r :r
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_175266610
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:33 schreef 44rdbei het volgende:
De zon ruiken opkomen?
Tekstschrijver van Blof.
pi_175266622
Soundos en Roeland maar 1 stem nog samen :') maar wel alle sterke kandidaten er uit werken
pi_175266628
ai Roelant :{
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175266636
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:34 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Tekstschrijver van Blof.
Roeland? Verklaard veel
  Moderator donderdag 23 november 2017 @ 20:35:42 #256
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175266639
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:34 schreef Revanches het volgende:
Roeland , wat een kwal :r :r :r
Echt he!!
pi_175266644
Ik denk dat Roeland dankbaar zijn en iemand iets verschuldigd zijn door elkaar haalt.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 23 november 2017 @ 20:36:01 #258
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175266645
Roelant Vs Niels
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  PR en moderator donderdag 23 november 2017 @ 20:36:02 #259
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175266648
Ik kijk altijd weg bij die shots van levende krabben die in de pan gegooid worden :'(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175266651
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:35 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk dat Roeland dankbaar zijn en iemand iets verschuldigd zijn door elkaar haalt.
pi_175266653
Vet, dat finalisten eiland O+
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_175266655
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja waar zou dat naar ruiken :?
Naar opkomst.
pi_175266658
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:34 schreef Revanches het volgende:
Roeland , wat een kwal :r :r :r
Neenee sluwe vos.
pi_175266673
Mafkaan :D
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 23 november 2017 @ 20:37:32 #265
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175266683
haha carlos noemt Niels autist.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175266685
Hopen op Imke
SOONY
pi_175266691
Shelly op Nielsjacht...
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 23 november 2017 @ 20:38:50 #268
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175266706
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:32 schreef Prisha het volgende:
waar is Zoem -O-
Overwerken ivm Black Friday. Ik loop net binnen :)
pi_175266708
Ik vind het alleen maar goed dat Niels zich niet in bochten wringt om goed in de groep te liggen.
pi_175266720
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:38 schreef zoem het volgende:

[..]

Overwerken ivm Black Friday. Ik loop net binnen :)
jaaa..je hebt de intro gemist :{
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175266721
Waarom eerst Herald?
  donderdag 23 november 2017 @ 20:39:27 #272
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_175266723
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:38 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind het alleen maar goed dat Niels zich niet in bochten wringt om goed in de groep te liggen.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  PR en moderator donderdag 23 november 2017 @ 20:39:29 #273
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175266724
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
haha carlos noemt Niels autist.
geen verkeerde observatie imo :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175266731
En nu alle mensen met geen of bijna geen stemmen er een voor een uit
pi_175266739
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
haha carlos noemt Niels autist.
Kai zei nog treffender: Niels is sociaal niet toegankelijk
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175266748
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:39 schreef Moira. het volgende:

[..]

geen verkeerde observatie imo :P
Idd. Maar ik leer zijn eerlijkheid ook wel steeds meer waarderen
pi_175266751
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:40 schreef Prisha het volgende:

[..]

Kai zei nog treffender: Niels is sociaal niet toegankelijk
Ik heb liever een Niels dan een Kai.
pi_175266760
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Idd. Maar ik leer zijn eerlijkheid ook wel steeds meer waarderen
Dit.
pi_175266763
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:40 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik heb liever een Niels dan een Kai.
allebei ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator donderdag 23 november 2017 @ 20:41:00 #280
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175266764
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Idd. Maar ik leer zijn eerlijkheid ook wel steeds meer waarderen
Ja ik hou sowieso wel van directheid, maar bij hem is het soms gewoon onsympathiek, en dat vind ik dan weer wat minder
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 23 november 2017 @ 20:41:09 #281
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175266765
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:39 schreef Prisha het volgende:

[..]

jaaa..je hebt de intro gemist :{
-O-
  PR en moderator donderdag 23 november 2017 @ 20:41:42 #282
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175266781
Niels heeft nog aardige spierballen over :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175266786
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja ik hou sowieso wel van directheid, maar bij hem is het soms gewoon onsympathiek, en dat vind ik dan weer wat minder
Hij heeft bepaald geen tact nee :P
pi_175266788
Dit ziet er weer uit als een heftige proef
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175266795
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:41 schreef Moira. het volgende:
Niels heeft nog aardige spierballen over :o
het is nog geen reclame :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 23 november 2017 @ 20:42:33 #286
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175266804
Harold en Niels zijn al binnen voordat Soundos is begonnen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175266805
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:41 schreef Moira. het volgende:
Niels heeft nog aardige spierballen over :o
Super fit, net zoals Herold. De rest is pure opvulling.
pi_175266813
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Harold en Niels zijn al binnen voordat Soundos is begonnen.
ik zie Danny met dat arm ook geen potten breken
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175266816
Niels wil eerst herald eruit. Lekker snugger
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 23 november 2017 @ 20:43:30 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175266824
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik zie Danny met dat arm ook geen potten breken
is nog sneller als roeland en soundos.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175266829
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:43 schreef -Magica- het volgende:
Niels wil eerst herald eruit. Lekker snugger
Dat is niet erg ver vooruit gedacht nee
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_175266830
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

is nog sneller als roeland en soundos.
true :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175266834
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik zie Danny met dat arm ook geen potten breken
Dat arm :')
pi_175266843
quote:
12s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:43 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Dat arm :')
schouder?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 23 november 2017 @ 20:44:19 #295
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175266844
prima proef weer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175266845
En Soundos moet dit snappen?
  Moderator donderdag 23 november 2017 @ 20:44:37 #297
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175266851
Echt onbegrijpelijk ook dat Soundos er gewoon nog inzit en niet eens gevaar loopt
pi_175266852
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:44 schreef Prisha het volgende:

[..]

schouder?
Die :|W
pi_175266853
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:44 schreef Prisha het volgende:

[..]

schouder?
Die arm.
pi_175266855
Soundos knikt instemmend als of ze het snapt :')
pi_175266866
Y
  PR en moderator donderdag 23 november 2017 @ 20:45:24 #302
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175266873
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:44 schreef noodgang het volgende:
Echt onbegrijpelijk ook dat Soundos er gewoon nog inzit en niet eens gevaar loopt
echt he :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')