abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 november 2017 @ 16:05:29 #1
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 15 november 2017 @ 18:21:12 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175092906
Tante heks
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175096656
Die Lidl scenes kunnen ook echt niet :')
pi_175097042
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:34 schreef Remzz het volgende:
Die Lidl scenes kunnen ook echt niet :')
Eerst jaren nooit boodschappen doen en ineens heel Meerdijk bij de Lidl :')
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_175098822
Begonnen aan seizoen 17!

Ik heb me vroeger zo geërgerd aan de slechte invulling van het personage Dian Alberts van Rixt Leddy. Nu ik het allemaal terug zag op DVD in seizoen 16 zag ik nog beter hoe slecht het nieuwe schrijversteam aan de haal ging met het werk van het oude team. Dian was zó oppervlakkig en alleen op geld belust, alsof het karakter van Chris Jolles niet meer was dan dat. Ook de knulligheid om haar 'gewoon even' jonger te maken. Mislukt in het Frits verhaal en 0 aansluiting bij generatie Janine en notabene Ludo die voor de vorm een paar scenes hadden. Misplaatst tegenover de volledige invulling van midden/eind jaren 90 Dian.

Kan me nog zo goed herinneren dat er een omslagpunt was waarin ze 'ineens' Dian terug brachten richting haar oude invulling. Ineens had ze weer rood geverfd haar en droeg ze weer mantelpakjes en kreeg ze weer een 'zakelijke' insteek. Dat kantelpunt was, zie ik nu, aan de start van seizoen 17. Haar Donald van der Zee verhaal was afgerond en toen zagen ze blijkbaar het licht. Althans, ze deden een poging..

Al zie ik nu ook meteen hoe kinderlijk het geschreven is, toch verheug ik me op wat komen gaat. De strijd tussen Janine en Dian na de 'dood' van Ludo om het bedrijf is het dichts dat de schrijvers bij de échte Dian zijn gekomen. En als ik me het goed herinner gaan ze ook nog ergens in dat verhaal met elkaar vechten :D:D (wat ik destijds overigens weer vergeleek met een oude postkaart waar Caroline en Chris komisch in gevecht op stonden... heerlijk! Wat zou ik die graag nog eens zien!)

Anyway.. ben toch wel blij om ook deze seizoenen weer eens terug te zien

En for old times sake:


  woensdag 15 november 2017 @ 22:47:48 #6
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_175100490
Dian werd ook wel erg makkelijk vergeven door Jef. Zij stond toe dat Pete Jenssens hem kapot zou maken en Jef besefte dat later ook.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_175100649
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 november 2017 @ 23:02:25 #8
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175100842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:54 schreef Alieda-R het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175100878
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:02 schreef James1988 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flexwet!
pi_175102557
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175102818
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:54 schreef SAMBAM het volgende:
Chris Jolles
Daar was ik vroeger echt wel verliefd op. En ze ziet er nog steeds wel goed uit. *;
  donderdag 16 november 2017 @ 01:11:14 #12
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_175103040
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_175104913
Volgende week zie je 2 afleveringen achter elkaar iemand met zo'n collectebusje voor het MS-fonds...

En er is een Loes die in CS werkt. Lol die speelt net als Inge Schrama. Het zou haar jongere zusje kunnen zijn :p

[ Bericht 38% gewijzigd door Nathvi op 16-11-2017 09:00:17 ]
pi_175105846
Chris Jolles als Dian _O_ _O_ _O_ _O_

Dian was vooral rond seizoen 8 en 9 echt mijn favoriet personage samen met Bowien. Lekker samen Ludo het leven zuur maken :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_175108126
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 23:30 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik vind hem ook heel vervelend. Daarentegen speelt hij het wel weer goed dat ik me aan hem erger :P
Hij speelt zeker niet slecht, maar hij is echt crap geschreven. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door miaeak op 16-11-2017 12:30:07 ]
pi_175110030
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:24 schreef miaeak het volgende:

[..]

Hij speelt zeker niet slecht, maar hij is echt crap geschreven. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in mijn beleving ligt meerdijk bij Amsterdam ofzo.

Dan is Rotterdam toch helemaal niet ver weg :P
pi_175113926
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:53 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

in mijn beleving ligt meerdijk bij Amsterdam ofzo.

Dan is Rotterdam toch helemaal niet ver weg :P
Moet Rikki weer met de flex?

Volgens mij versprak Ruud zich laatst tijdens een live stream op Facebook, toen ze die Q gingen teasen. Daarin sprak hij al over Abel/Levi van Kempen in verleden tijd. Dat zou betekenen dat hij alweer vertrokken was.
pi_175118077
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:53 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

in mijn beleving ligt meerdijk bij Amsterdam ofzo.

Dan is Rotterdam toch helemaal niet ver weg :P
Ik had precies hetzelfde :P Abel zei wel dat het 1,5 uur met de trein is van Meerdijk naar Rotterdam. Amsterdam - Rotterdam is een half uurtje denk ik?
  donderdag 16 november 2017 @ 20:32:16 #19
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175118548
Q: "Ik studeer biomedische wetenschappen."
Anton: "Dat is een pittige."
Q: "... Spaanse pepers zijn pittig."
Anton: *juist ja*

Ik denk dat de scènes met Q best vermakelijk kunnen worden wanneer hij wat vaker in beeld komt i.p.v. als verplichte speler op de achtergrond.
pi_175125513
Net het afscheid van Felix gezien. Er wordt hun een baan aangeboden als duo.. Lucas wil toch niet mee, en Felix besluit wel te gaan (dit was gisteravond op tv dus geen spoiler)... maar ze checken niet eerst even of hij die baan uberhaupt in zijn eentje wel krijgt? Volgens mij werkt dit zo niet...

Ik heb nu alle scenes met Q gezien tot die wat James1988 net beschreef en vind hem eigenlijk nog niet zo vervelend? Vond het wel irritant dat hij Lucas vertelt waar hij 3 dingen kan vinden in de winkel en Lucas hem niet eens bedankt maar wel met de ogen rolt.. (vanwege zijn aparte manier van antwoorden). De moderne omgangsnormen zeker. (ja ik ben een oude muts aan het worden :P )

Hoeveel van de acteurs moeten eigenlijk nu binnenkort op hun verplichte flexwetvakantie?

Nog een opmerking: Chloe is een 'sugargirl'... eh? Ik ken wel sugarbaby...

SAMBAM, wat ik me zo herinner van Rixt Leddy's Dian was dat ik haar ontzettend graag leuk wou vinden vanwege Chris Jolles... maar lukte niet echt.
(maar eigenlijk was zij toch ook al de tweede vertolkster van die rol?)

Nog een Nieuwe Tijden dingetje, ik hoorde in Boulevard dat in het volgende seizoen Vajen weer terugkomt als Maan. Er werd geen enkele opmerking gemaakt over de actrice van seizoen 2, alleen iets gezegd van "ja, ze was vertrokken naar China, dus het is wel spannend dat ze weer terugkomt"... Nou vind ik die nieuwe actrice ook niet zoveel, maar lekker respectvol zeg.

Ok, uitgezeikt :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Clemanyana op 17-11-2017 03:41:33 (kan niet tikken zonder fouten blijkbaar) ]
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 17 november 2017 @ 03:53:27 #21
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175125526
Is die werkneemster bij Nina ook een nieuwe rol?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 17 november 2017 @ 06:52:19 #22
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_175125975
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 03:40 schreef Clemanyana het volgende:
Net het afscheid van Felix gezien. Er wordt hun een baan aangeboden als duo.. Lucas wil toch niet mee, en Felix besluit wel te gaan (dit was gisteravond op tv dus geen spoiler)... maar ze checken niet eerst even of hij die baan uberhaupt in zijn eentje wel krijgt? Volgens mij werkt dit zo niet

Nog een opmerking: Chloe is een 'sugargirl'... eh? Ik ken wel sugarbaby...

SAMBAM, wat ik me zo herinner van Rixt Leddy's Dian was dat ik haar ontzettend graag leuk wou vinden vanwege Chris Jolles... maar lukte niet echt.
(maar eigenlijk was zij toch ook al de tweede vertolkster van die rol?)

Nog een Nieuwe Tijden dingetje, ik hoorde in Boulevard dat in het volgende seizoen Vajen weer terugkomt als Maan. Er werd geen enkele opmerking gemaakt over de actrice van seizoen 2, alleen iets gezegd van "ja, ze was vertrokken naar China, dus het is wel spannend dat ze weer terugkomt"... Nou vind ik die nieuwe actrice ook niet zoveel, maar lekker respectvol zeg.

Ok, uitgezeikt :P
* Tjah tis een een soap dus alles is mogelijk. Zelfs dat Felix dan maar alleen gaat.
* Chloe? Je bedoeld vast Zoë.
* Chris was niet eigenlijk toch de tweede, ze was gewoon de tweede Dian.
* Vajen komt idd terug als Moon in nieuwe tijden ipv als Maan, die heeft de The Voice gewonnen. En wat heeft Vajen’s comeback precies met respect te maken.

Best raar lappen met tekst maar je gebruikt foute namen of het woordje toch, waar ik uit haal dat je het niet zeker weet. Maar goed ik ben ook uitgezeikt.
pi_175126616
quote:
* Vajen komt idd terug als Moon in nieuwe tijden...
Dat vind ik leuk om te horen :P
Wel irritant al die rolwisselingen als je er net aan begint te wennen :p
pi_175131904
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 03:40 schreef Clemanyana het volgende:
Net het afscheid van Felix gezien. Er wordt hun een baan aangeboden als duo.. Lucas wil toch niet mee, en Felix besluit wel te gaan (dit was gisteravond op tv dus geen spoiler)... maar ze checken niet eerst even of hij die baan uberhaupt in zijn eentje wel krijgt? Volgens mij werkt dit zo niet...

Ik heb nu alle scenes met Q gezien tot die wat James1988 net beschreef en vind hem eigenlijk nog niet zo vervelend? Vond het wel irritant dat hij Lucas vertelt waar hij 3 dingen kan vinden in de winkel en Lucas hem niet eens bedankt maar wel met de ogen rolt.. (vanwege zijn aparte manier van antwoorden). De moderne omgangsnormen zeker. (ja ik ben een oude muts aan het worden :P )

Hoeveel van de acteurs moeten eigenlijk nu binnenkort op hun verplichte flexwetvakantie?

Nog een opmerking: Chloe is een 'sugargirl'... eh? Ik ken wel sugarbaby...

SAMBAM, wat ik me zo herinner van Rixt Leddy's Dian was dat ik haar ontzettend graag leuk wou vinden vanwege Chris Jolles... maar lukte niet echt.
(maar eigenlijk was zij toch ook al de tweede vertolkster van die rol?)

Nog een Nieuwe Tijden dingetje, ik hoorde in Boulevard dat in het volgende seizoen Vajen weer terugkomt als Maan. Er werd geen enkele opmerking gemaakt over de actrice van seizoen 2, alleen iets gezegd van "ja, ze was vertrokken naar China, dus het is wel spannend dat ze weer terugkomt"... Nou vind ik die nieuwe actrice ook niet zoveel, maar lekker respectvol zeg.

Ok, uitgezeikt :P
Haha, ik had precies hetzelfde. Zeker omdat ik (toen nog meer dan nu) de 'oude elementen' van GTST graag terug wou zien. Dus Linda terug, Dian terug, ik werd daar toen wel happy van. Helaas pakte het allemaal in praktijk wat anders uit... ;) Linda's comeback sloeg nergens op en Dian was verre van Dian.

Chris was inderdaad de 2e Dian. Die overigens in het begin juist tegengestelde reacties uitlokte. Want de 1e Dian, Lotte van Dam, was best geliefd en Dian vooral heel lief. Toen Chris de serie in kwam moest ze echt op het kinderlijke af een jaloerse dochter spelen die Sylvia en haar zoontje Floris te grazen nam en vooral ineens een 'bitch' zijn. Dat contrast beviel niet iedereen kan ik me herinneren. Mijn oppas was not amused over deze nieuwe actrice en de karaktertwist ;)

Daarom vind ik het nog veel gaver dat Chris uiteindelijk uitgroeide tot een van de meest geliefde karakters. Zeker na de dood van Frits gingen ze veel gerichter werken aan haar personage en waarom ze dingen deed.
pi_175134133
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 03:40 schreef Clemanyana het volgende:
Net het afscheid van Felix gezien. Er wordt hun een baan aangeboden als duo.. Lucas wil toch niet mee, en Felix besluit wel te gaan (dit was gisteravond op tv dus geen spoiler)... maar ze checken niet eerst even of hij die baan uberhaupt in zijn eentje wel krijgt? Volgens mij werkt dit zo niet...

Ik heb nu alle scenes met Q gezien tot die wat James1988 net beschreef en vind hem eigenlijk nog niet zo vervelend? Vond het wel irritant dat hij Lucas vertelt waar hij 3 dingen kan vinden in de winkel en Lucas hem niet eens bedankt maar wel met de ogen rolt.. (vanwege zijn aparte manier van antwoorden). De moderne omgangsnormen zeker. (ja ik ben een oude muts aan het worden :P )

Hoeveel van de acteurs moeten eigenlijk nu binnenkort op hun verplichte flexwetvakantie?

Nog een opmerking: Chloe is een 'sugargirl'... eh? Ik ken wel sugarbaby...

SAMBAM, wat ik me zo herinner van Rixt Leddy's Dian was dat ik haar ontzettend graag leuk wou vinden vanwege Chris Jolles... maar lukte niet echt.
(maar eigenlijk was zij toch ook al de tweede vertolkster van die rol?)

Nog een Nieuwe Tijden dingetje, ik hoorde in Boulevard dat in het volgende seizoen Vajen weer terugkomt als Maan. Er werd geen enkele opmerking gemaakt over de actrice van seizoen 2, alleen iets gezegd van "ja, ze was vertrokken naar China, dus het is wel spannend dat ze weer terugkomt"... Nou vind ik die nieuwe actrice ook niet zoveel, maar lekker respectvol zeg.

Ok, uitgezeikt :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175134446
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 03:40 schreef Clemanyana het volgende:
Net het afscheid van Felix gezien. Er wordt hun een baan aangeboden als duo.. Lucas wil toch niet mee, en Felix besluit wel te gaan (dit was gisteravond op tv dus geen spoiler)... maar ze checken niet eerst even of hij die baan uberhaupt in zijn eentje wel krijgt? Volgens mij werkt dit zo niet...

Ik heb nu alle scenes met Q gezien tot die wat James1988 net beschreef en vind hem eigenlijk nog niet zo vervelend? Vond het wel irritant dat hij Lucas vertelt waar hij 3 dingen kan vinden in de winkel en Lucas hem niet eens bedankt maar wel met de ogen rolt.. (vanwege zijn aparte manier van antwoorden). De moderne omgangsnormen zeker. (ja ik ben een oude muts aan het worden :P )

Hoeveel van de acteurs moeten eigenlijk nu binnenkort op hun verplichte flexwetvakantie?

Nog een opmerking: Chloe is een 'sugargirl'... eh? Ik ken wel sugarbaby...

SAMBAM, wat ik me zo herinner van Rixt Leddy's Dian was dat ik haar ontzettend graag leuk wou vinden vanwege Chris Jolles... maar lukte niet echt.
(maar eigenlijk was zij toch ook al de tweede vertolkster van die rol?)

Nog een Nieuwe Tijden dingetje, ik hoorde in Boulevard dat in het volgende seizoen Vajen weer terugkomt als Maan. Er werd geen enkele opmerking gemaakt over de actrice van seizoen 2, alleen iets gezegd van "ja, ze was vertrokken naar China, dus het is wel spannend dat ze weer terugkomt"... Nou vind ik die nieuwe actrice ook niet zoveel, maar lekker respectvol zeg.

Ok, uitgezeikt :P
Moon bedoel je?
speak only if it improves the silence.
pi_175135144
Oops ja, Chloe moest Zoe zijn, en Maan Moon. Was beetje laat gister, sorry!

@Woelli Met respect had ik het niet over Vajen's comeback, maar dat ze in dat item niets zeiden over de actrice van seizoen 2. Alsof zij niet bestaan heeft.

En ik wist idd niet helemaal zeker meer hoe het zat met de eerste Dian, want toen keek ik zelf nog niet. Dankjewel voor de toelichting SAMBAM!
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:08:35 #28
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175138728
Lalala leader
*Beelden die een cliffhanger zouden kunnen zijn*
EERDER DIE DAG

Zucht, hou daar eens mee op :{
pi_175138794
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:08 schreef James1988 het volgende:
Lalala leader
*Beelden die een cliffhanger zouden kunnen zijn*
EERDER DIE DAG

Zucht, hou daar eens mee op :{
Eens! Ik vind dat dus ook megairritant -O-
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:16:47 #30
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175138917
Die sponsoring door Lidl neemt wel steeds meer bizarre vormen aan zeg, nu zoomen ze zelfs al in op het beurtbalkje dat Anton op de band legt. :')
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:32:57 #31
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175139246
Q.

Het is een vreemde snuiter. Maar ik vind hem tot nu toe best leuk.
  zaterdag 18 november 2017 @ 01:08:31 #32
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175145645
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:08 schreef James1988 het volgende:
Lalala leader
*Beelden die een cliffhanger zouden kunnen zijn*
EERDER DIE DAG

Zucht, hou daar eens mee op :{
Whahaha doen ze dat nog steeds? Ik zag dat laatst random in een aflevering toen ik bij een vriendin was, ik dacht 'de fuck, dat deden ze toch alleen maar met de cliff?' :') Wat voor mafketels zijn er aan het roer bij die serie, je maakt een soap, geen fucking dramaserie waar je lekker met de tijd kan spelen _O- Stel je voor dat ze in aflevering 1 van seizoen 1 Laura Robbert door de spiegel lieten flikkeren, en dáárna 'Vier jaar eerder' in beeld lieten verschijnen. Dat is toch nét zo'n achterlijk idee als dit?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_175145721
Ze willen hip overkomen natuurlijk...
pi_175159800
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:08 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Whahaha doen ze dat nog steeds? Ik zag dat laatst random in een aflevering toen ik bij een vriendin was, ik dacht 'de fuck, dat deden ze toch alleen maar met de cliff?' :') Wat voor mafketels zijn er aan het roer bij die serie, je maakt een soap, geen fucking dramaserie waar je lekker met de tijd kan spelen _O- Stel je voor dat ze in aflevering 1 van seizoen 1 Laura Robbert door de spiegel lieten flikkeren, en dáárna 'Vier jaar eerder' in beeld lieten verschijnen. Dat is toch nét zo'n achterlijk idee als dit?
Zo vinden we het niet al te spannend? ;)
  zondag 19 november 2017 @ 23:25:12 #35
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175185415
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:13 schreef loezzzje het volgende:
Ze willen hip overkomen natuurlijk...
Door het gebruiken van een achterlijk achterhaald Hill Street Blues-cliché als dit.

GTST is een soap, geen actieserie of whodunnit.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_175189559
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175192700
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:15 schreef Nathvi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175193445
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:39 schreef loezzzje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen hadden ze nog geen deal met de Lidl...
pi_175193577
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:10 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Eens! Ik vind dat dus ook megairritant -O-
Ik denk dan altijd dat ik een aflevering gemist heb. En blijkt het uiteindelijk om een "eerder die dag" te gaan :r
pi_175193973
Is het huis van Ludo nu trouwens uit de serie verdwenen?
't Echte en 't ware!
pi_175194291
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:24 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik denk dan altijd dat ik een aflevering gemist heb. En blijkt het uiteindelijk om een "eerder die dag" te gaan :r
Ja ik zit de eerste minuut dan okm van :heb ik het gister niet gezien, jawel toch? En dan komt die 'eerder die dag'. |:(

En weeeer een nieuwe ?
:{
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 14:11:56 #43
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175194624
Wat zijn ze aan het doen met die acteurs eerst Felix Bill en Job eruit nu Nina en Rover tijdelijk waarschijnlijk. Gaat lekker daar
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175195034
Nina sowieso vanwege zwangerschapverlof van Marly ;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 14:33:07 #45
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175195078
Oh ja Rikkie ook nog exit naar Rotterdam.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175197619
Die flexwet gaat ze echt opbreken. Acteurs zonder vast contract of zzp-constructie met meerdere opdrachten moeten er na 2 jaar uit voor een half jaar. Dat was eerst 3 jaar en dan 3 maanden er uit. En als Rover er om die rede uit moet (al heeft hij opdrachten zat) dan zijn er meer (Sam, Linda, Rikki, Noud etc.) wellicht aan de beurt. Juist dan hadden ze een Felix en Bill beter kunnen houden. Die zaten er nog niet aan. Bill had zich kunnen laten troosten door Janine, was best een leuk lijntje geweest. Ludo die daar pissig over is, denkt dat het weer wraak is voor het een of ander. Janine boos over het gebrek aan vertrouwen en hoppa we zijn zo een paar maanden verder. Felix en Lucas zat ook meer in. Je had ze nog tot de kerst laten kabbelen en met anderen bemoeien. Felix die een aanbod krijgt om te gaan jureren bij een RTL dansshow en beroemd wordt, terwijl Lucas nog aan de Koning vast zit. Hallo jaloezie! Die familie van Felix had ook nog wel potentie door de ouders van Felix scènes te geven. Janine die een stukkie er over schrijft wat nog meer wrijving geeft. En Felix mag dan gaan jureren in de States. Exit Felix met de zomerstop met als kleine cliff gaat Lucas mee? Veel logischer dan nu van hun top tot exit in 2 weken.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 16:34:13 #47
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175197715
Ook veel nieuwe gezichten die Zoë is irritant Amir weet ik nog niet en die Q is een rare en nu was er laatst ook opeens een werkneemster van Nina die een rol krijgt zo te zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 20 november 2017 @ 20:13:07 #48
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175202757
Linda: "Weet iemand waar Rover is?"
Q: "Hij wou zich in z'n arm snijden, maar ik heb hem gezegd dat hij dat beter niet kan doen."
Linda: "Snijden?!"
Q: "Ja, met dat mes."

Ik mag Q wel. Beetje awkward, lekker droog. _O-
pi_175203299
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 16:30 schreef MrsDuck het volgende:
Die flexwet gaat ze echt opbreken. Acteurs zonder vast contract of zzp-constructie met meerdere opdrachten moeten er na 2 jaar uit voor een half jaar. Dat was eerst 3 jaar en dan 3 maanden er uit. En als Rover er om die rede uit moet (al heeft hij opdrachten zat) dan zijn er meer (Sam, Linda, Rikki, Noud etc.) wellicht aan de beurt. Juist dan hadden ze een Felix en Bill beter kunnen houden. Die zaten er nog niet aan. Bill had zich kunnen laten troosten door Janine, was best een leuk lijntje geweest. Ludo die daar pissig over is, denkt dat het weer wraak is voor het een of ander. Janine boos over het gebrek aan vertrouwen en hoppa we zijn zo een paar maanden verder. Felix en Lucas zat ook meer in. Je had ze nog tot de kerst laten kabbelen en met anderen bemoeien. Felix die een aanbod krijgt om te gaan jureren bij een RTL dansshow en beroemd wordt, terwijl Lucas nog aan de Koning vast zit. Hallo jaloezie! Die familie van Felix had ook nog wel potentie door de ouders van Felix scènes te geven. Janine die een stukkie er over schrijft wat nog meer wrijving geeft. En Felix mag dan gaan jureren in de States. Exit Felix met de zomerstop met als kleine cliff gaat Lucas mee? Veel logischer dan nu van hun top tot exit in 2 weken.
Buddy heeft geen last van de flexwet, die wordt bedrijfsmatig ingehuurd, flexwet geldt alleen voor mensen die in dienst ijn.
speak only if it improves the silence.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 20 november 2017 @ 22:22:46 #50
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_175206217
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 13:18 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Toen hadden ze nog geen deal met de Lidl...
Nee met AH. Die kwamen bij Anton ook tot in de keuken brengen in bedrijfskleding.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_175210257
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:13 schreef James1988 het volgende:
Linda: "Weet iemand waar Rover is?"
Q: "Hij wou zich in z'n arm snijden, maar ik heb hem gezegd dat hij dat beter niet kan doen."
Linda: "Snijden?!"
Q: "Ja, met dat mes."

Ik mag Q wel. Beetje awkward, lekker droog. _O-
Hahahaha jaaa :')
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_175220972
Buddy blijft dus gewoon in gtst, zojuist bevestigd.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 21 november 2017 @ 20:26:25 #53
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175224935
Ik vind Q steeds leuker worden. Dat stuntelige :D
  dinsdag 21 november 2017 @ 21:26:51 #54
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_175226617
quote:
Dat was in 2016.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:18:02 #55
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_175230263
Gaat rover nu weg, of niet?
pi_175241062
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:18 schreef GayGuy het volgende:
Gaat rover nu weg, of niet?
Op 8 december zit hij er gewoon nog in, dus hij gaat niet naar canada.

Buddy komt vanavond met groot nieuws in blvd.
speak only if it improves the silence.
pi_175244501
Straks bij RTL Boulevard gaan ze bekend maken wie GTST gaat verlaten
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_175244544
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:35 schreef superniger het volgende:
Straks bij RTL Boulevard gaan ze bekend maken wie GTST gaat verlaten
Buddy gaat toch weg :'( :'( :'( :o
speak only if it improves the silence.
  woensdag 22 november 2017 @ 18:42:24 #59
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175244643
Wat een leegloop ineens.
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2017 @ 18:44:00 #60
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_175244682
Leuk dat buddy eruit gaat
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_175244721
quote:
14s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:44 schreef markdeajaxfan het volgende:
Leuk dat buddy eruit gaat
Degene met het meeste talent!
speak only if it improves the silence.
pi_175244764
Ik vond Buddy ook wel oke ja.

Gaat idd ineens hard met iedereen die eruit gaat :{
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  woensdag 22 november 2017 @ 18:49:07 #63
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175244786
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:47 schreef ConqueringChaos het volgende:

Gaat idd ineens hard met iedereen die eruit gaat :{
Een teken van wat er gaat komen? Nog een verjongingsslag?
pi_175244849
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:49 schreef James1988 het volgende:

[..]

Een teken van wat er gaat komen? Nog een verjongingsslag?
Zijn dan dalijk Manu,Nola en Lana ineens pubers ofzo?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_175245400
Rover vertrekt dus.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_175245993
Rover weg, Job weg, Maxime weg, Felix weg, Bill weg, Sjors vervangen, Nina met zwangerschapsverlof... Gaat lekker dit seizoen.
pi_175246618
Robin Martens zou toch ook nog vertrekken?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 22 november 2017 @ 20:10:14 #68
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175246674
Dus, Abel kent nietgoedsnikki net een week en wil nu al dat ze met hem meegaat naar Rotterdam? :')
pi_175247800
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:10 schreef James1988 het volgende:
Dus, Abel kent nietgoedsnikki net een week en wil nu al dat ze met hem meegaat naar Rotterdam? :')
Nietgoedsnikki _O-
Goed gevonde
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  woensdag 22 november 2017 @ 20:59:29 #70
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175247845
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:57 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Nietgoedsnikki _O-
Goed gevonde
Die is al zó oud :P
pi_175247902
Maakt toch niet uit?
Ik kende hem niet dus ik vond hem leuk :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_175250695
Ik bedacht me net er gaan al dagen geruchten dat die klootzak van kemma casting ook een gtst acteur heeft misbruikt, misschien wel iemand die recentelijk is opgestapt.
speak only if it improves the silence.
pi_175260251
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175261188
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:56 schreef Alieda-R het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pikte gisteren een stukje van die naaktfoto-lijn van Kimberley mee. Best leuk in elkaar gezet zo. Klein complimentje voor de schrijvers :)
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 23 november 2017 @ 15:47:36 #75
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175261273
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze die Zoë gelijk in een verhaallijn zonder de rest van de cast gooien is in elk geval gedurfd
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175262300
Ik ben trouwens verbaast dat we nu na een jaar niks meer gehoord hebben van Nico, die zwerver. Die ruzie had met zijn kinderen enzo. Vind ik een beetje een domper. Dat had best een goede manier geweest om een nieuw personage te introduceren :P

(die dochter van hem bijvoorbeeld)
pi_175263674
Spoilers 4 t/m 8 december


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175264854
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 november 2017 @ 19:18:59 #79
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175264882
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:17 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2017 @ 20:30:33 #80
230491 Zith
pls tip
pi_175266504
Is er ooit laten zien hoe job, Kimberly en Anna hun CS deel overdragen? Of bezitten ze die shit nog steeds
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 23 november 2017 @ 21:46:54 #81
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_175268348
Jammer dat Buddy eruit gaat
pi_175272371
Wie heet er nou 'Q'?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_175276830
Waarom allemaal van die nieuwe; Doe mij dan maar Helen Helmink ;p
pi_175277587
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:32 schreef Nathvi het volgende:
Waarom allemaal van die nieuwe; Doe mij dan maar Helen Helmink ;p
Wat voegde zij dan toe? Volgens mij was zij een betweterig verbindingspersoon zoals laura dat nu is.
speak only if it improves the silence.
  vrijdag 24 november 2017 @ 20:09:57 #85
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175285802
Hey, ze zijn afgestapt van 'eerder die dag'... het is nu "de vorige avond" :')
pi_175285837
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 20:09 schreef James1988 het volgende:
Hey, ze zijn afgestapt van 'eerder die dag'... het is nu "de vorige avond" :')
Hahaha ik wilde dit ook al plaatsen :')
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  vrijdag 24 november 2017 @ 20:30:22 #87
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175286216
Gelukkig loopt Sjoerd niet meer als een hondje achter Rikki aan. Al zal dat binnenkort wel weer veranderen :')
pi_175298648
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:20 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Wat voegde zij dan toe? Volgens mij was zij een betweterig verbindingspersoon zoals laura dat nu is.
Haha klopt.. verschil was wel dat Helen daarnaast nog allemaal eigen verhaallijnen had en Laura niet
pi_175299112
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:55 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Haha klopt.. verschil was wel dat Helen daarnaast nog allemaal eigen verhaallijnen had en Laura niet
Vooral in beginjaren, de verhaallijn met Rolf, Peter, David.
pi_175299644
Die leegloop bij GTST momenteel doet mij wel enigszins denken aan die van seizoen 9, toen vertrok ook de een na de ander (al dan niet gedwongen) uit de serie. Toen leken de schrijvers nog wel in staat om nieuwe personages te creëren die qua karakter en verhaallijnen nog iets te vertellen hadden. Maar nu... Bij Amir komen ze nog niet verder dan de getraumatiseerde vluchteling (hij is ook echt de enige die we zien in heel Meerdijk, heeft Rover daar actie voor gevoerd? _O- ), met Zoë weten de schrijvers ook niet wat te doen (eerst was ze betrokken bij Laura/Noud en Job, nu ineens weer bij de Sanders?) en dan die Q... tenzij die Q staat voor Quibus (oude spelling van het huidig geschreven kwibus) weet ik ook niet waarom die flapdrol die 'naam' heeft. Verder is hij niks meer dan een vervanging voor Rover en uithangbord voor die toch al belachelijke sponsoring van de Lidl. Want komaan, eerst kopen ze enkel Wasa, Pringles en Haribo, en nu ineens gaan ze voor de goedkopere varianten massaal naar de Lidl? Alsjeblieft zeg _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_175299801
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:32 schreef Nathvi het volgende:
Waarom allemaal van die nieuwe; Doe mij dan maar Helen Helmink ;p
Please no... Niet dat ik tegen een terugkeer van een Helen Helmink zou zijn (al vraag ik mij af wat ze nu nog te zoeken heeft in GTST), maar het is de schrijvers vrijwel nooit gelukt om een oud-personage op een fatsoenlijke manier terug in de serie te schrijven. Paar voorbeeldjes:

- Linda: haar eerste comeback in seizoen 16 was al niks met die schijndood-ziekte, tegenwoordig is er helemaal niks meer over van de ooit gehaaide en manipulerende Linda.
- Dian: haar comeback in seizoen 16 kunnen we ook omschrijven als nogal mislukt.
- Frits: nou ja, dat was dan Hans. Of Frits als Hans. Ik noem hem liever Frats.
- Nick: ik weet dat veel users hier niet kunnen wachten op comeback nummer zoveel van onze Grote Vlaamse Vriend, maar de schrijvers hebben hem ook verpest met al die comebacks de afgelopen jaren.
- Martine: dat wat 'Hafkamp 2.0' had moeten zijn, was gewoon een flauwe parodie op het ooit zo legendarische personage. Ze leek weggelopen uit de Dalmatiërs-films en als je exit dan bestaat uit een kopie van de grandioze helikopter-sprong van Daniël in aflevering 1500...

Dus nee, laten deze schrijvers het maar houden bij hun eendimensionale fantastische nieuwe personages als Amir, Zoë en Q(uibus). Kunnen ze in elk geval niks verpesten aan de goed geschreven karakters uit lang vervlogen tijden :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 25 november 2017 @ 15:35:09 #92
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_175300388
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:53 schreef PeterKelder het volgende:
Want komaan, eerst kopen ze enkel Wasa, Pringles en Haribo, en nu ineens gaan ze voor de goedkopere varianten massaal naar de Lidl? Alsjeblieft zeg _O-
Eerst lieten ze bezorgen door de appie, die had niet de Lidl varianten in de bezorging ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 25 november 2017 @ 18:26:27 #93
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175303288
quote:
Nick: ik weet dat veel users hier niet kunnen wachten op comeback nummer zoveel van onze Grote Vlaamse Vriend, maar de schrijvers hebben hem ook verpest met al die comebacks de afgelopen jaren.
Klopt al was ik blij hem weer te zien kwam alleen zijn duistere kant terug en werd hij neergezet als een gek het personage was eerder veel meer dan dat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 25 november 2017 @ 18:33:56 #94
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175303414
Hij is in ieder geval niet dood, dat vind ik al heel wat voor deze schrijvers. :')

Waarom Maxime dood moest snap ik nog altijd niet.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 25 november 2017 @ 18:35:19 #95
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175303439
Hij zit vrijwillig in de gevangenis voor iets wat hij niet echt gedaan heeft (in mijn ogen dan)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 25 november 2017 @ 18:37:24 #96
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175303486
De dood van die Veltman was toch Nick z'n schuld, waar hij Ludo voor probeerde te framen?
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 25 november 2017 @ 18:42:12 #97
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175303554
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:37 schreef James1988 het volgende:
De dood van die Veltman was toch Nick z'n schuld, waar hij Ludo voor probeerde te framen?
Ja slecht geschreven en uitgewerkt opeens was Nick de badguy van een setup die helemaal niet bij hem past.

Terwijl die Nick die in control was in zijn scènes met Maxime wel weer goed was .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175308233
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:02 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Please no... Niet dat ik tegen een terugkeer van een Helen Helmink zou zijn (al vraag ik mij af wat ze nu nog te zoeken heeft in GTST), maar het is de schrijvers vrijwel nooit gelukt om een oud-personage op een fatsoenlijke manier terug in de serie te schrijven. Paar voorbeeldjes:

- Linda: haar eerste comeback in seizoen 16 was al niks met die schijndood-ziekte, tegenwoordig is er helemaal niks meer over van de ooit gehaaide en manipulerende Linda.
- Dian: haar comeback in seizoen 16 kunnen we ook omschrijven als nogal mislukt.
- Frits: nou ja, dat was dan Hans. Of Frits als Hans. Ik noem hem liever Frats.
- Nick: ik weet dat veel users hier niet kunnen wachten op comeback nummer zoveel van onze Grote Vlaamse Vriend, maar de schrijvers hebben hem ook verpest met al die comebacks de afgelopen jaren.
- Martine: dat wat 'Hafkamp 2.0' had moeten zijn, was gewoon een flauwe parodie op het ooit zo legendarische personage. Ze leek weggelopen uit de Dalmatiërs-films en als je exit dan bestaat uit een kopie van de grandioze helikopter-sprong van Daniël in aflevering 1500...

Dus nee, laten deze schrijvers het maar houden bij hun eendimensionale fantastische nieuwe personages als Amir, Zoë en Q(uibus). Kunnen ze in elk geval niks verpesten aan de goed geschreven karakters uit lang vervlogen tijden :)
Waarom heeft FOK geen like knop?

Deze post wil ik namelijk liken ;)
pi_175308790
Nick was op zijn best tijdens zijn vete met Stefano.

THE WINNER TAKES IT ALL.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_175314461
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:53 schreef PeterKelder het volgende:
Bij Amir komen ze nog niet verder dan de getraumatiseerde vluchteling (hij is ook echt de enige die we zien in heel Meerdijk, heeft Rover daar actie voor gevoerd? _O- ),
en hij spreekt ook perfect Nederlands zonder accent :’)
  zondag 26 november 2017 @ 14:43:39 #101
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175318351
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 23:04 schreef superniger het volgende:
Nick was op zijn best tijdens zijn vete met Stefano.

THE WINNER TAKES IT ALL.
Dat was, ik heb het al vaker gezegd, naar mijn gevoel de laatste aflevering voor het echt shit werd. De cliffhanger van seizoen 15. Het Jumping The Shark-moment.

Trouwens, ik weet niet wie er allemaal aan bezig geweest is maar op Wikisage (een soort Wikipedia 2.0) staat een briljant hoofdartikel over GTST, ik sta te kijken van de vele informatie:
http://nl.wikisage.org/wiki/Goede_tijden,_slechte_tijden

Dat wilde ik even kwijt. _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_175331028
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 11:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

en hij spreekt ook perfect Nederlands zonder accent :’)
Zelfs Nick sprak met accent.
't Echte en 't ware!
  maandag 27 november 2017 @ 20:38:33 #103
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175347124
Ik vind Q steeds leuker worden _O-
  dinsdag 28 november 2017 @ 20:29:51 #104
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175368503
Rikki wil met Abel naar Rotterdam, en ineens wil Rik een sportschool openen in Rotterdam.

Komt er een exit van Rik en Rikki aan ofzo?
pi_175371531
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:29 schreef James1988 het volgende:
Rikki wil met Abel naar Rotterdam, en ineens wil Rik een sportschool openen in Rotterdam.

Komt er een exit van Rik en Rikki aan ofzo?
Goh, misschien nog een spin-off met de titel Rotte Tijden :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 november 2017 @ 22:19:59 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175371544
Haha Zou kijken
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 november 2017 @ 22:24:13 #107
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175371655
Er is een nieuwe Sint !! Geen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sint meer

Oh wacht haha hilarisch _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175373197
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is een nieuwe Sint !! Geen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sint meer

Oh wacht haha hilarisch _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 november 2017 @ 00:09:37 #109
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_175373890
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_175377079
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:19 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Goh, misschien nog een spin-off met de titel Rotte Tijden :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175383216
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 00:09 schreef Frey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kwam me al bekend voor.
pi_175401104
Raar dat iedereen in GTST het normaal vindt dat Rikki haar kind mee naar Rotterdam neemt, terwijl Sjoerd altijd alles voor madam heeft over gehad en Teddy nog heeft teruggehaald :o
pi_175404226
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 00:09 schreef Frey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou leuk zijn als hij hier ook weer compleet doordraait :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_175405152
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 10:07 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat heeft endemol bij een aantal opgelost door de zelfde constructie te gebruiken als marjolein keuning hadt. Verreist wel dat ze een aantal nevenactiviteiten hebben.
speak only if it improves the silence.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 november 2017 @ 15:36:02 #115
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175405193
Ik mag die Q wel.
Ben alleen bang dat ze van die nieuwe die werkt bij Nina weer een gekkie gaan maken die de boel verkloot als Nina in Hongkong zit.

Die helpt iets te goed mee de laatste tijd
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 30 november 2017 @ 20:36:29 #116
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_175411579
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 00:09 schreef Frey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man van Bianca
Schoonvader van Bing
Lol
  donderdag 30 november 2017 @ 21:23:47 #117
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_175412502
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als hij hier ook weer compleet doordraait :P
Geweldige serie was dat nog. _O_

Ongetwijfeld gebaseerd op de verhaallijn met Maximiliaan en Sophia.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_175424675
NWS / Reinout Oerlemans met verlof na aantijgingen van grensoverschrijdend g

Zou 'Arnie' ook iets op zijn kerfstok hebben bij GTST misschien?
pi_175425534
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 21:23 schreef Frey het volgende:

[..]

Geweldige serie was dat nog. _O_

Ongetwijfeld gebaseerd op de verhaallijn met Maximiliaan en Sophia.
De laatste goede serie van ScriptStudio _O_

En ja, de overeenkomsten tussen de verhalen zijn wel overduidelijk. Jammer dat ze dat niet vaker gedaan hebben: sterke verhaallijnen uit de soaps ombouwen tot een goed scenario voor een dramareeks. Een serie gebaseerd op de Celu-verhaallijn bijvoorbeeld zou best interessant kunnen zijn.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:08:05 #120
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175433604
Prinsesje Rikki krijgt weer eens niet wat ze wilt hoor :')
pi_175447451
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De laatste goede serie van ScriptStudio _O_

En ja, de overeenkomsten tussen de verhalen zijn wel overduidelijk. Jammer dat ze dat niet vaker gedaan hebben: sterke verhaallijnen uit de soaps ombouwen tot een goed scenario voor een dramareeks. Een serie gebaseerd op de Celu-verhaallijn bijvoorbeeld zou best interessant kunnen zijn.
Een serie gebaseerd op de Hafkamp vs. Sanders vete uit seizoen 13/14/15 zou pas Videoland materiaal zijn! Ze kunnen ook gewoon die scènes mooi aan elkaar monteren :P
't Echte en 't ware!
pi_175447754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:23 schreef Femke2017 het volgende:
Raar dat iedereen in GTST het normaal vindt dat Rikki haar kind mee naar Rotterdam neemt, terwijl Sjoerd altijd alles voor madam heeft over gehad en Teddy nog heeft teruggehaald :o
Precies. Dat dacht ik ook. Rikki haalt constant het drugsgebruik van Sjoerd aan, maar dat zij zelf link loog tegen Thijs en Sjoerd laat ze maar buiten beschouwing. Rik heeft ook niet zoveel respect voor Sjoerd terwijl Sjoerd over de wereld is geweest om zijn kleinkind terug te brengen. Iets waar opa het lef niet voor had. En dan te bedenken waar Rikki bij Sjoerd mee dreigt en dat er ook in het echte leven van die vrouwen zijn die dat gewoon doen. :N

Van De Jongs wordt je echt kotsmisselijk. Eigenlijk van iedereen tegenwoordig. Ze kunnen er beter mee stoppen want iedereen krijgt zo langzamerhand tig keer een afscheid en comeback. _O-

Q is inderdaad een goede aanvulling. Acteert zeer goed. Ik zet hem in het rijtje met Sjoerd en Anton. Topacteurs. Maar het huidige GTST kennende zal het niet lang duren voor ze ook dit personage verpesten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gruj0 op 02-12-2017 13:36:54 ]
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2017 @ 13:27:29 #123
230491 Zith
pls tip
pi_175448096
Ik hoop dat die leraar snel inziet hoe bipolair die trut is en alleen naar Rotterdam gaat.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 15:40:04 #124
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175450680
Ook zo iets heb je Levi van Kempen binnen best een goeie acteur geef je hem deze flut rol.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 2 december 2017 @ 15:47:27 #125
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175450810
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:10 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Precies. Dat dacht ik ook. Rikki haalt constant het drugsgebruik van Sjoerd aan, maar dat zij zelf link loog tegen Thijs en Sjoerd laat ze maar buiten beschouwing. Rik heeft ook niet zoveel respect voor Sjoerd terwijl Sjoerd over de wereld is geweest om zijn kleinkind terug te brengen. Iets waar opa het lef niet voor had.
Niet te vergeten dat Rikki Anton heeft geframed voor seksueel misbruik en een zelfmoordpoging deed toen haar leugens uitkwamen.
  zaterdag 2 december 2017 @ 17:26:10 #126
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175452622
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:00 schreef DeParo het volgende:
NWS / Reinout Oerlemans met verlof na aantijgingen van grensoverschrijdend g

Zou 'Arnie' ook iets op zijn kerfstok hebben bij GTST misschien?
Nou, dat zou even een portie ongemakkelijk zijn.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 17:26:55 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175452630
Wel die Rohan gotschalk toch verklaard waarom Lucas er nog steeds is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175455220
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:27 schreef Zith het volgende:
Ik hoop dat die leraar snel inziet hoe bipolair die trut is en alleen naar Rotterdam gaat.
Die leraar heeft vast een dubbele agenda.

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:47 schreef James1988 het volgende:

[..]

Niet te vergeten dat Rikki Anton heeft geframed voor seksueel misbruik en een zelfmoordpoging deed toen haar leugens uitkwamen.
Ook dat nog ja. Eigenlijk heeft elk personage wel iets waar je ze niet door kan uitstaan. Aysen, Bing, Laura. Er is geen enkel "schoon" persoon meer.

Ik neem tegenwoordig niet eens de moeite meer om op tijd voor de buis te zitten. Ze starten te laat soms wel 10 minuten later, de reclames zijn te lang en GTST is inhoudloos aan het worden. Iemand zei al, als je een tijdje niet hebt gekeken en dan weer wel kijkt, heb je eigenlijk niet veel gemist.
  zaterdag 2 december 2017 @ 20:10:35 #129
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175455982
Ohja, stoere rechercheur Aysen die Danny de Jong van de trap duwde en daar altijd over heeft gezwegen.

Bing is vooral arrogant, maar wat heeft hij ook alweer op z'n kerfstok?
pi_175474587
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:08 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Stel je voor dat ze in aflevering 1 van seizoen 1 Laura Robbert door de spiegel lieten flikkeren, en dáárna 'Vier jaar eerder' in beeld lieten verschijnen. Dat is toch nét zo'n achterlijk idee als dit?
Ik zie nu pas deze suggestie, en dacht: waarom ook niet? :P

Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 3 december 2017 @ 18:47:29 #131
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_175474752
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 18:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik zie nu pas deze suggestie, en dacht: waarom ook niet? :P

_O- _O- _O- _O- _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_175475725
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:10 schreef James1988 het volgende:
Ohja, stoere rechercheur Aysen die Danny de Jong van de trap duwde en daar altijd over heeft gezwegen.

Bing is vooral arrogant, maar wat heeft hij ook alweer op z'n kerfstok?
Hij heeft toch Ludo grof geld afhandig gemaakt door hem te chanteren met iets? Je weet, die ene paar afleveringen met die VW Passat en een loods of zo. Ludo is nooit achter de dader gekomen. Zou een leuke zijn voor hun huidige relatie, als dat opeens uit zou lekken. Bing zou ook wat uit te leggen hebben aan Nina.
pi_175484432
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 18:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik zie nu pas deze suggestie, en dacht: waarom ook niet? :P

Hahahahaha!
pi_175484456
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 18:47 schreef Frey het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O_
Ook zo'n goeie was die muziek aanpassing van een scene met Ludo en Nina.
Deed jij dat Frey?

De muziek van Merkies vervangen door Schilperoort? Ik zocht dat fragmentje laatst maar kon het niet meer vinden :(
  maandag 4 december 2017 @ 10:28:40 #135
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_175485027
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_175486973
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:28 schreef Frey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halleluja!

<3
pi_175487608
Inge Schrama en die nieuwe Loes... Ze zouden tussen kunnen zijn!
  maandag 4 december 2017 @ 22:13:34 #138
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_175498497
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 12:16 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Halleluja!

<3
Goede muziek die er bij, bij die schietactie op Bing. Dat was de cliff van seizoen 18 geloof ik.
Vooral die 'oeh' van Bing waarin hij door Vadim werd geraakt, sluit mooi aan bij het in-elkaar-zakken :)
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 00:33:32 #139
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175501081
old school eminem in gtst _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175509794
Jef weer terug :{ :{ :{
speak only if it improves the silence.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 16:29:42 #141
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175510107
Even maar
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 5 december 2017 @ 17:04:54 #142
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175510633
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 18:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik zie nu pas deze suggestie, en dacht: waarom ook niet? :P

_O- _O- _O-

Jij wint het internet deze week :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 17:05:52 #143
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175510652
Is die Loes een dochter van Barbara ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175525111
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die Loes een dochter van Barbara ?
Haha heozo dat?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 december 2017 @ 13:13:38 #145
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175526616
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:56 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Haha heozo dat?
Qua gezicht en overkomen manier van praten doet ze me daar een beetje aan denken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 13:38:52 #146
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_175527194
Q is echt genot :D je zou toch maar echt zo iemand in je buurt hebben _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_175542670
http://nieuwstwitter.nl/h(...)n-winter-cliffhanger

GTST komt met eigen winter-cliffhanger
rDe soapserie van RTL 4, Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST), komt met een eigen winter-cliffhanger. Dit nieuws maakten actrices Anouk Maas en Dilan Yurdakul woensdag bekend via Facebook.

De kans is groot dat de personages van Anouk (Zoë) en Dilan (Aysen) in deze speciale winter-cliffhanger zitten. De verhaallijn van Zoë is momenteel best spannend.

Veel inwoners van Meerdijk weten hoe zij aan haar geld komt. Naast haar werk in het ziekenhuis houdt ze mannen gezelschap. Maar één ‘klant’, Jan Maes, wil meer van Zoë. Net nu ze dacht van hem af te zijn komt Zoë hem op haar werk in

...

Eigen cliffhanger?? Itt die van de zomer die ze jatten, eh ik bedoel zich laten inspireren door andere series? :P
pi_175544343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 04:52 schreef Clemanyana het volgende:
http://nieuwstwitter.nl/h(...)n-winter-cliffhanger

GTST komt met eigen winter-cliffhanger
rDe soapserie van RTL 4, Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST), komt met een eigen winter-cliffhanger. Dit nieuws maakten actrices Anouk Maas en Dilan Yurdakul woensdag bekend via Facebook.

De kans is groot dat de personages van Anouk (Zoë) en Dilan (Aysen) in deze speciale winter-cliffhanger zitten. De verhaallijn van Zoë is momenteel best spannend.

Veel inwoners van Meerdijk weten hoe zij aan haar geld komt. Naast haar werk in het ziekenhuis houdt ze mannen gezelschap. Maar één ‘klant’, Jan Maes, wil meer van Zoë. Net nu ze dacht van hem af te zijn komt Zoë hem op haar werk in

...

Eigen cliffhanger?? Itt die van de zomer die ze jatten, eh ik bedoel zich laten inspireren door andere series? :P
Die wintercliff was toch ooit een soort traditie?
Alleen toen werden nog mensen in een slachthuis achterna gezeten door gekken na maanden van rustig opbouwen. Nu is het weer een hap klaar brokje dat in een maand een 'wintercliff' moet waarmaken.
pi_175548618
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:23 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Die wintercliff was toch ooit een soort traditie?
Alleen toen werden nog mensen in een slachthuis achterna gezeten door gekken na maanden van rustig opbouwen. Nu is het weer een hap klaar brokje dat in een maand een 'wintercliff' moet waarmaken.
De verhaallijn met René Meijer was ook zo'n wintercliff. Sweep week, noemden ze het toen.
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 13:09:35 #150
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175548655
Die zoe pushen ze teveel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175564642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:23 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Die wintercliff was toch ooit een soort traditie?
Alleen toen werden nog mensen in een slachthuis achterna gezeten door gekken na maanden van rustig opbouwen. Nu is het weer een hap klaar brokje dat in een maand een 'wintercliff' moet waarmaken.
Nou je het zegt.. idd. Heb het gevoel dat het meer een "als we er de media maar mee halen" dingetje is.

Er zijn wel opeens allerlei actuele dingen in de serie, Kimberly met haar naaktfoto's en nu zelfmoordpoging, Zoe en de sexuele intimidatie.. Hebben ze dit in het verleden ook altijd gedaan? Kan het me niet zo herinneren.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 8 december 2017 @ 01:32:29 #152
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175566947
Waarom heeft die Amir opeens allemaal korsten op zijn gezicht ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175568603
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft die Amir opeens allemaal korsten op zijn gezicht ?
GTST-kijkers op Videoland hebben al gezien dat Alkan Çöklü, oftewel asielzoeker Amir Nazar, een flinke verwonding aan zijn hoofd heeft. Maar hoe komt hij daaraan?
In de serie wordt terloops opgemerkt dat Amir simpelweg een stoepje gemist heeft op de fiets en een smak gemaakt heeft. Op zich een plausibel verhaal omdat niet alle asielzoekers als een pro met hun fiets door het verkeer gaan, maar naar de echte reden van de fikse schaafwonden en het beschadigde oog kunnen we alleen maar gissen.
pi_175568966
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:07 schreef Japepk het volgende:

[..]

De verhaallijn met René Meijer was ook zo'n wintercliff. Sweep week, noemden ze het toen.
Oohh ja! Sweepweek haha
pi_175569844
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft die Amir opeens allemaal korsten op zijn gezicht ?
Heeft alkan niet gewoon een ongelukje gehad?
speak only if it improves the silence.
pi_175592782
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die Loes een dochter van Barbara ?
Het viel me in de aflevering van vrijdag ook op dat Jef zei "dat Loes hem verteld had over Nina's plannen om Hong Kong te cancellen."
Jef is net een paar dagen terug in Nederland, waarom zou hij haar in zo'n korte tijd al bij naam kennen en met haar over Nina hebben..? Tenzij ze elkaar al langer kennen natuurlijk..

Loes is wel een schatje. *;
pi_175596325
Gaat rikki nu wel of niet de serie uit?
pi_175598988
Loes moeten ze maar een vaste rol van maken. Ik zie haar wel met Noud een gezinnetje stichten en het nieuwe jonge gezin vormen. Verhaallijnen genoeg! Trouwen, kindjes (Nieuwe generatie Alberts), gedoe met een huis, Noud die te veel werkt, Nina jaloers, Loes als assistente van Laura waardoor Noud er tussen staat... Etc. En dat rustig opbouwen en ze bij elkaar houden Ik denk dat daar wel ruimte voor is na een homo-huwelijk, relatie met gemengde achtergrond, samengestelde gezinnen etc. Heel veel gezinnen zijn ook nog standaard lang en gelukkig samen ondanks de sleur en tegenslag en het zou goed zijn dat weer eens te zien.
pi_175600012
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:58 schreef MrsDuck het volgende:
Loes moeten ze maar een vaste rol van maken. Ik zie haar wel met Noud een gezinnetje stichten en het nieuwe jonge gezin vormen. Verhaallijnen genoeg! Trouwen, kindjes (Nieuwe generatie Alberts), gedoe met een huis, Noud die te veel werkt, Nina jaloers, Loes als assistente van Laura waardoor Noud er tussen staat... Etc. En dat rustig opbouwen en ze bij elkaar houden Ik denk dat daar wel ruimte voor is na een homo-huwelijk, relatie met gemengde achtergrond, samengestelde gezinnen etc. Heel veel gezinnen zijn ook nog standaard lang en gelukkig samen ondanks de sleur en tegenslag en het zou goed zijn dat weer eens te zien.
Helemaal mee eens, vind haar ook een fijne actrice. :)
pi_175600258
Welnee, Loes zal geen blijvertje zijn. Bing zal wel op haar duiken wanneer Nina in het buitenland zit, dat proberen ze dan geheim te houden maar uiteindelijk komt Prinses Stampvoetje er toch achter en mag Loes haar spullen pakken :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 11 december 2017 @ 00:28:18 #161
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175636242
Ze is wel knap.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175636529
Leuke meid, enge directeur.
pi_175641034
Ben nu bij de aflevering van 18 december, en op een of andere manier vind ik die Loes gewoon nu al een van de leukste karakters :)
pi_175646677
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:58 schreef MrsDuck het volgende:
Loes moeten ze maar een vaste rol van maken. Ik zie haar wel met Noud een gezinnetje stichten en het nieuwe jonge gezin vormen. Verhaallijnen genoeg! Trouwen, kindjes (Nieuwe generatie Alberts), gedoe met een huis, Noud die te veel werkt, Nina jaloers, Loes als assistente van Laura waardoor Noud er tussen staat... Etc. En dat rustig opbouwen en ze bij elkaar houden Ik denk dat daar wel ruimte voor is na een homo-huwelijk, relatie met gemengde achtergrond, samengestelde gezinnen etc. Heel veel gezinnen zijn ook nog standaard lang en gelukkig samen ondanks de sleur en tegenslag en het zou goed zijn dat weer eens te zien.
Doe maar niet . De schrijvers kennende zal het een aan-uit relatie worden zoals Ludo en Janine.
Ik kan echt geen enkel stel bedenken dat al die tijd bij elkaar is gebleven. Janine en Ludo zijn nu weer bij elkaar, maar voor hoelang? :')

quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 01:11 schreef MCH het volgende:
Leuke meid, enge directeur.
Heb je het over Loes of over Zoe?
pi_175661575
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Doe maar niet . De schrijvers kennende zal het een aan-uit relatie worden zoals Ludo en Janine.
Ik kan echt geen enkel stel bedenken dat al die tijd bij elkaar is gebleven. Janine en Ludo zijn nu weer bij elkaar, maar voor hoelang? :')
Anton & Bianca kwamen redelijk in de buurt,
Martijn en irene idem dito :p
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:17:32 #166
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_175664398
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Doe maar niet . De schrijvers kennende zal het een aan-uit relatie worden zoals Ludo en Janine.
Ik kan echt geen enkel stel bedenken dat al die tijd bij elkaar is gebleven. Janine en Ludo zijn nu weer bij elkaar, maar voor hoelang? :')

[..]

Heb je het over Loes of over Zoe?
Ondanks Nina’s gevoelens voor Noud in tussentijd, maar echter niks met hem gedaan. Zijn Nina en bing toch ook al zo’n drie jaar bij elkaar.
pi_175674693
Toch exit Robin Martens..
Had haar gewoon lekker samen met Maxime laten sterven bij de brand.

De zoveelste waardeloze exit.
Waarom denken deze schrijvers serieus dat een random gastrol voor een paar weken een geloofwaardige romantische exit teweeg brengt.

Zonde...
En nu blijft Rik als nietsnut achter
  Miss 200.000.000! dinsdag 12 december 2017 @ 18:42:56 #168
367000 roos94
pi_175675713
Eindelijk Rikki eruit :D :D

irriteerde me al jaren aan haar. vreselijk stom personage en slecht actrice.

*O*
  Miss 200.000.000! dinsdag 12 december 2017 @ 18:43:52 #169
367000 roos94
pi_175675730
Wat een raar accent heeft die loes trouwens, of ligt dat aan mij?
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:56:46 #170
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175676055
Robin Martens verlaat GTST om te vloggen

Je bedenkt het niet :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:54 schreef SAMBAM het volgende:

En nu blijft Rik als nietsnut achter
Nee nee, want Sjors is er nog! :')
pi_175676661
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:54 schreef SAMBAM het volgende:
Toch exit Robin Martens..
Had haar gewoon lekker samen met Maxime laten sterven bij de brand.

De zoveelste waardeloze exit.
Waarom denken deze schrijvers serieus dat een random gastrol voor een paar weken een geloofwaardige romantische exit teweeg brengt.

Zonde...
En nu blijft Rik als nietsnut achter
Rikki dood bij de brand was een mooie exit geweest. Maxime had dan nu, als de actrice er uit wilde, kunnen trouwen En daarna was ze weggegaan met Bill en Rover naar Canada na het drama wat Rover veroorzaakt heeft. Had mooie tv geweest tussen Moeder Linda en Stiefmoeder Maxime.
pi_175676703
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:56 schreef James1988 het volgende:
Robin Martens verlaat GTST om te vloggen

Je bedenkt het niet :')

[..]

Nee nee, want Sjors is er nog! :')
Die zien we wel snel terug in de toekomst, meerdere malen. Het zit in de familie. _O-
pi_175676828
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Die zien we wel snel terug in de toekomst, meerdere malen. Het zit in de familie. _O-
Daarom had ik haar liever dood gezien...
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:46:50 #174
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_175679507
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:56 schreef James1988 het volgende:
Robin Martens verlaat GTST om te vloggen

Je bedenkt het niet :')

[..]

Nee nee, want Sjors is er nog! :')
Waarom heb ik het idee dat Rik en Sjors bij elkaar komen en dat Rik z'n nichtje adopteert als zijn dochter. :O
pi_175681183
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:56 schreef James1988 het volgende:
Robin Martens verlaat GTST om te vloggen

Je bedenkt het niet :')

[..]

Nee nee, want Sjors is er nog! :')
Van die taalvout krijg ik aids ;(

pi_175681404
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:24 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Heeft alkan niet gewoon een ongelukje gehad?
Alkan is een paar maanden geleden gevallen met zijn scooter:

http://www.tvgids.nl/gtst(...)icht/artikel/176281/
pi_175689710
Stel je (stief)dochter doet een zelfmoordpoging... Ga je dan niet hemel en aarde bewegen om vader uit de jungle te plukken om naar haar toe te gaan? Of ben ik nu een overbezorgde moeder?
pi_175690681
Ik heb gister een klein stukje gemist maar zat kimberley niet een heel ander verhaal tegen Malena op te hangen?
pi_175691643
En niemand belt Malena? Zou ik als oom of tante wel gedaan hebben. Wanneer is Kimberly trouwens aan een half jaar flex toe? Zal ze daar tzt wel gaan bijkomen.
pi_175699729
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:37 schreef MrsDuck het volgende:
En niemand belt Malena? Zou ik als oom of tante wel gedaan hebben. Wanneer is Kimberly trouwens aan een half jaar flex toe? Zal ze daar tzt wel gaan bijkomen.
Zal nog wel even duren, ze was 14 november vorig jaar voor het eerst te zien in de serie.
pi_175699888
Bijzonder dat deze exit dan niet vrijwillig was...
Ik snap de schrijvers echt niet. Hoe redeneren zij? Dat ze op dit punt vinden dat Rikki wel klaar is, terwijl ik juist vind dat nadat ze zovaak extreem egocentrisch was, de deur voor een goede dosis borderline wagenwijd open stond. Zodat het toch nog eens interessant kon worden met die Rikki.

Zij laten het hierbij en schrijven dan serieus zo’n lullig liefdes lijntje om haar te laten verhuizen...
pi_175702153
Seizoen 17

Ik heb toch zelf ook best veel niet gezien merk ik. Na de ontknoping van de moord op Ludo ben ik zelf denk ik ook regelmatig afgehaakt.

Ludo zit in de cel, wat ik helemaal vergeten was. Maar toen viel me wel in dat er zo’n bijzondere aflevering komt waar hij allemaal herinneringen en toekomstbeelden krijgt...

Dvd 10 of 11 alweer.. gaat hard
pi_175702287
Robin Martens wilde zelf niet stoppen :o
De schrijvers hebben Rikki eruit geschreven.

Zijn jullie vast blij mee :p
pi_175703583
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:44 schreef Nathvi het volgende:
Robin Martens wilde zelf niet stoppen :o
De schrijvers hebben Rikki eruit geschreven.

Zijn jullie vast blij mee :p
Waar staat dat vermeld? Lees overal dat Robin zelf heeft besloten om te stoppen om verder te gaan als vlogster.


Al gevonden

[ Bericht 2% gewijzigd door Alieda-R op 13-12-2017 20:28:00 ]
  woensdag 13 december 2017 @ 20:24:16 #185
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175703831
Ze moeten Q echt eens een betere naam geven, Quinten ofzo.
pi_175704025
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:24 schreef James1988 het volgende:
Ze moeten Q echt eens een betere naam geven, Quinten ofzo.
Het is eigenlijk Quintus Bouwhuis. Dat vertelde Max in een interview.

https://www.televizier.nl(...)-q-een.4063738.lynkx
  woensdag 13 december 2017 @ 20:30:25 #187
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175704091
Quintus. Goed genoeg. :Y
pi_175704123
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:30 schreef James1988 het volgende:
Quintus. Goed genoeg. :Y
Het blijft dus gewoon Q volgens Max, want Q past beter bij het personage.
pi_175706078
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2017 @ 21:42:15 #190
230491 Zith
pls tip
pi_175706647
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175706792
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef Zith het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door Zith op 13-12-2017 22:03:56 ]
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2017 @ 22:04:23 #192
230491 Zith
pls tip
pi_175707393
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: Per ongelijk ipv quote - Wijzig bericht gedaan, sorry.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175711604
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:04 schreef Zith het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175712926
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:27 schreef Alieda-R het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag hopen dat dit mooie nieuwe verhalen en opties brengen voor haar... en niet dat ze...
pi_175714149
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:58 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat dit mooie nieuwe verhalen en opties brengen voor haar... en niet dat ze...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 14 december 2017 @ 11:48:53 #196
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_175715723
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 03:20 schreef ChrisSchneider het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, maar het onderdeel zelf is onderdeel van een grote groep.
pi_175717463
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:48 schreef Woelli het volgende:

[..]

Yup, maar het onderdeel zelf is onderdeel van een grote groep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 december 2017 @ 14:55:19 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175719406
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:35 schreef Japepk het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175725729
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175725914
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 20:12 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175728637
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 20:20 schreef Nathvi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175729456
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:34 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 december 2017 @ 00:22:22 #203
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175733417
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 december 2017 @ 00:28:50 #204
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175733477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:58 schreef Nathvi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de aflevering die nu op videoland staat het antwoord op de Rozenboom kwestie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175740151
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

In de aflevering die nu op videoland staat het antwoord op de Rozenboom kwestie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_175742375
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:14 schreef Japepk het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175743474
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:14 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175775485
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar bij Rik begrijp ik het al helemaal niet. Zo’n klein kutflatje en er woonde eerst volgens mij wel 6 of 7 mensen. Die hadden toch niet serieus allemaal hun eigen kamer he?
pi_175781312
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:14 schreef Japepk het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dit..

En hoe willen ze dit waarmaken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 17 december 2017 @ 20:46:41 #210
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_175794576
Deze serie loopt in 2017 voor geen meter. De cliffhanger was best aardig en leek zelfs een stap vooruit. Het was niks dat we niet eerder zagen, maar kon slechts één aflevering voor spanning zorgen. Meteen erna werd het afgeraffeld om terug te gaan naar de normale saaiheid, erger dan voorheen.

De inspiratie lijkt op. Ze hebben nu een wintercliff in de serie geschreven. Dan hoeven die 'schrijvers' nog maar tweemaal in het jaar iets 'spannends' te typen. De rest van het jaar kan worden opgevuld met reclame (vroeger was het sluikreclame, nu lopen de acteurs in een reclame-decor van bijv. LidL), mensen die om elkaar heendraaien, onlogische liefdes of vriendschappen zonder opbouw en toewerken naar de 'spannende' cliffhanger. Extra spannend als je bedenkt dat er vrijwel altijd iemand dood gaat of de serie verlaat. Iets anders is niet meer te bedenken. :O

Verhaallijnen gaan nergens heen. Soms wordt het einde in het midden gelaten, om doodleuk aan een volgende verhaallijn te beginnen. Liefst een die je maanden kunt rekken, want anders moeten ze nog ideeën bedenken. Het zou nog eens spannend kunnen worden, zónder dat het een cliffhanger-moment is. Waarom lukte het vroeger op een normale doordeweekse dag wél en de laatste jaren slechts 1 á 2 keer per jaar (als je geluk hebt)? Voorbeeld: vroeger had je een vrijdagavond-cliffhanger. De schrijvers werden gedwongen iets spannends te typen, zodat kijkers na het weekend weer verder wilden kijken. Nu is de gedachte: er wordt toch wel gekeken. Er zit geen voldoening meer in. Kan me voorstellen dat dit ook demotiveert bij het schrijven. Je kunt GTST intussen bijna kijken als een dagelijkse, saaie real-life soap.

Toch een probleem: zekerheid hebben dat mensen toch wel kijken, ook al schrijf je waardeloos. Het is een soap, dus hoogstaand hoeft het niet te zijn (al zou het weer eens leuk zijn). Soms zijn de gegevens leuk, maar wat ze er vervolgens mee doen valt steeds weer tegen. Kijk o.a. naar de afgekapte Martine Hafkamp verhaallijn (de spanning viel weg, omdat de schrijvers geen idee hadden wat ze met haar moesten aanvangen), de lange opbouw naar de cliffhanger die na 1 aflevering weer is opgelost (dat had minimaal een hele week aan spanning moeten zijn!), rare eindes (Maxime had niets met die brand te maken, maar gaat 'toevallig' dood), binding met personages (inwisselen van personages voor anderen werkt niet zonder ze achtergrond mee te geven en een reden om daar te zijn) en vergeten structuur (inleiding, midden, slot).

Intussen hoor je best veel ontevredenheid over de serie. De nieuwe personages slaan nog niet zo aan, in een periode van leegloop. Ongeïnspireerd zijn de schrijvers de afgelopen maanden haast alleen bezig geweest oude personages door nieuwe te vervangen. Jaren terug had de serie daar ook last van, waardoor het een compleet andere serie werd. Intussen kijk ik niet echt meer, al krijg ik het soms nog mee (anderen kijken nog).

Mijn plezier is weg in deze serie. Misschien is dat het probleem ook wel: de rek is eruit. De ideeën zijn op. Misschien een afspiegeling dat de schrijvers het zelf gewoon ook beu zijn of nog weinig plezier uit hun schrijfsels halen. Het wordt tijd dat er gemotiveerde schrijvers worden toegevoegd aan dat team, die wel hun nek uitsteken om een spannende of mooie verhaallijn bij elkaar te typen. In zo'n langlopende serie gaat het natuurlijk met pieken en dalen. Het lijkt alleen of de dalen steeds dieper worden en de toppen steeds lager. Pas maar op schrijvers: de lage toppen beginnen steeds meer op de hoge dalen te lijken. :N
pi_175801312
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:46 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Deze serie loopt in 2017 voor geen meter. De cliffhanger was best aardig en leek zelfs een stap vooruit. Het was niks dat we niet eerder zagen, maar kon slechts één aflevering voor spanning zorgen. Meteen erna werd het afgeraffeld om terug te gaan naar de normale saaiheid, erger dan voorheen.

De inspiratie lijkt op. Ze hebben nu een wintercliff in de serie geschreven. Dan hoeven die 'schrijvers' nog maar tweemaal in het jaar iets 'spannends' te typen. De rest van het jaar kan worden opgevuld met reclame (vroeger was het sluikreclame, nu lopen de acteurs in een reclame-decor van bijv. LidL), mensen die om elkaar heendraaien, onlogische liefdes of vriendschappen zonder opbouw en toewerken naar de 'spannende' cliffhanger. Extra spannend als je bedenkt dat er vrijwel altijd iemand dood gaat of de serie verlaat. Iets anders is niet meer te bedenken. :O

Verhaallijnen gaan nergens heen. Soms wordt het einde in het midden gelaten, om doodleuk aan een volgende verhaallijn te beginnen. Liefst een die je maanden kunt rekken, want anders moeten ze nog ideeën bedenken. Het zou nog eens spannend kunnen worden, zónder dat het een cliffhanger-moment is. Waarom lukte het vroeger op een normale doordeweekse dag wél en de laatste jaren slechts 1 á 2 keer per jaar (als je geluk hebt)? Voorbeeld: vroeger had je een vrijdagavond-cliffhanger. De schrijvers werden gedwongen iets spannends te typen, zodat kijkers na het weekend weer verder wilden kijken. Nu is de gedachte: er wordt toch wel gekeken. Er zit geen voldoening meer in. Kan me voorstellen dat dit ook demotiveert bij het schrijven. Je kunt GTST intussen bijna kijken als een dagelijkse, saaie real-life soap.

Toch een probleem: zekerheid hebben dat mensen toch wel kijken, ook al schrijf je waardeloos. Het is een soap, dus hoogstaand hoeft het niet te zijn (al zou het weer eens leuk zijn). Soms zijn de gegevens leuk, maar wat ze er vervolgens mee doen valt steeds weer tegen. Kijk o.a. naar de afgekapte Martine Hafkamp verhaallijn (de spanning viel weg, omdat de schrijvers geen idee hadden wat ze met haar moesten aanvangen), de lange opbouw naar de cliffhanger die na 1 aflevering weer is opgelost (dat had minimaal een hele week aan spanning moeten zijn!), rare eindes (Maxime had niets met die brand te maken, maar gaat 'toevallig' dood), binding met personages (inwisselen van personages voor anderen werkt niet zonder ze achtergrond mee te geven en een reden om daar te zijn) en vergeten structuur (inleiding, midden, slot).

Intussen hoor je best veel ontevredenheid over de serie. De nieuwe personages slaan nog niet zo aan, in een periode van leegloop. Ongeïnspireerd zijn de schrijvers de afgelopen maanden haast alleen bezig geweest oude personages door nieuwe te vervangen. Jaren terug had de serie daar ook last van, waardoor het een compleet andere serie werd. Intussen kijk ik niet echt meer, al krijg ik het soms nog mee (anderen kijken nog).

Mijn plezier is weg in deze serie. Misschien is dat het probleem ook wel: de rek is eruit. De ideeën zijn op. Misschien een afspiegeling dat de schrijvers het zelf gewoon ook beu zijn of nog weinig plezier uit hun schrijfsels halen. Het wordt tijd dat er gemotiveerde schrijvers worden toegevoegd aan dat team, die wel hun nek uitsteken om een spannende of mooie verhaallijn bij elkaar te typen. In zo'n langlopende serie gaat het natuurlijk met pieken en dalen. Het lijkt alleen of de dalen steeds dieper worden en de toppen steeds lager. Pas maar op schrijvers: de lage toppen beginnen steeds meer op de hoge dalen te lijken. :N
Amen!
pi_175823193
Loes <3 :9 *;
pi_175824604
Ik maak me door Loes eigenlijk een beetje zorgen om Inge Schrama...

Die Loes lijkt zó extreem op Inge en is als personage ook wel een erg vergelijkbaar type als Sjors. Wat als Inge aangegeven heeft helemaal te stoppen? Dan gaan ze de vervangster van Sjors denk ik niet permanent haar rol over later overnemen. Aannemelijker is dat er dan een afsluitende verhaallijn komt.

Gtst werk extreem met typetjes.. als de ene mooiboy vertrekt komt er een andere voor terug. No way dat ze twee Sjors types hanteren. Loes zou in ieder geval goed het gat van de brave girl next door kunnen opvullen...

Integenstelling tot vele hier zie ik Inge wel graag terugkomen. Mijn ergernis zit vooral in hoe onzorgvuldig de schrijvers met haar karakter zijn geweest, maar dat kan gefixt worden. Inge zelf vind ik een erg leuke vrouw.. hoop dat het goed gaat met ‘r
pi_175825920
Natuurlijk hoop ik dat het goed gaat met Inge/Ingmar. En even los van de omstandigheden van de actrice vind ik de rol van Sjors ook wel klaar. Ik weet alleen niet hoe snel ze contractueel van de actrice af kunnen. Ze heeft volgens mij een vast contract en ze is nog geen 2 jaar ziek.

Maar wat doet Sjors nou nog, behalve moederen over Lana en zich overal mee bemoeien? Sjors zou zakelijk gezien ook Nina's en Bing's assistent kunnen zijn, daar had je Loes niet voor hoeven te introduceren. Sjors en Rik zijn het potentieel nieuwe stelletje en Rik heeft nog potentie in de Koning of een andere horecagelegenheid als vervanging van de functie die Jef had. En dan Sjors als de nieuwe Laura?

Loes heeft misschien een vergelijkbaar karakter maar geen bagage. Ze kan dus nog relaties krijgen, kinderen baren, een geheim hebben en familieleden waar je weer wat mee kan. Nu maar hopen dat ze haar houden en niet over 3 maanden weer inwisselen.
pi_175832039
SPOILER: Loes met Kerst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175833331
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:30 schreef MrsDuck het volgende:
Natuurlijk hoop ik dat het goed gaat met Inge/Ingmar. En even los van de omstandigheden van de actrice vind ik de rol van Sjors ook wel klaar. Ik weet alleen niet hoe snel ze contractueel van de actrice af kunnen. Ze heeft volgens mij een vast contract en ze is nog geen 2 jaar ziek.

Maar wat doet Sjors nou nog, behalve moederen over Lana en zich overal mee bemoeien? Sjors zou zakelijk gezien ook Nina's en Bing's assistent kunnen zijn, daar had je Loes niet voor hoeven te introduceren. Sjors en Rik zijn het potentieel nieuwe stelletje en Rik heeft nog potentie in de Koning of een andere horecagelegenheid als vervanging van de functie die Jef had. En dan Sjors als de nieuwe Laura?

Loes heeft misschien een vergelijkbaar karakter maar geen bagage. Ze kan dus nog relaties krijgen, kinderen baren, een geheim hebben en familieleden waar je weer wat mee kan. Nu maar hopen dat ze haar houden en niet over 3 maanden weer inwisselen.
Maar alles wat Loes doet had Sjors ook kunnen doen, inderdaad.
Klopt dat Loes blanco is en daar meer mogelijkheden in zitten, maar toch vind ik het ook een kwestie van goed schrijfwerk.

Daarom geloof ik niet zo in 'klaar zijn met een rol'. Het is vooral je gebrek aan inspiratie als een rol klaar is. Veelal kritiek op de schrijvers. Verbaas me ook altijd dat het als argument gegeven wordt, want ik vind het dan gewoon een faal van de schrijvers.

Ook nu met Rikki.. haar eruit schijven 'omdat de rol op is'.
Als iemand nog veel verbinding heeft, directe familie en kids, dan is een rol nooit op. Maar jouw inspiratie als schrijver.. dat is wat anders.

De reden dat Sjors zo SUPER irritant was, was door een gebrek aan goede input. Daar is Loes nu maar weer een bewijs van. Dus of je nou vrij spel hebt met nieuwe inbreng omdat een personage nieuws is, of een ouder personage met een rijke historie, alles valt of staat met wat je ermee doet. Kansen die je bij Sjors kon grijpen, zoals zich aan de kant van Martine scharen na een verhaal van 12 jaar geleden, had spectaculair kunnen zijn! Maar helaas.. het werd een laffe nietszeggende fase...

[ Bericht 7% gewijzigd door SAMBAM op 19-12-2017 12:47:13 ]
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 december 2017 @ 19:37:14 #217
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175844859
Kerst verrassing :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175853849
[spoiler=Spoilers 1 tot 5 januari!]http://www.gtstfanclub.nl(...)-met-5-januari-2018/

Als ik donderdag en vrijdag zo lees denk ik dat ze Lana binnenkort gaan verouderen, ter vervanging van Rikki![/spoiler
pi_175874386
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 22:52 schreef SAMBAM het volgende:
Ik maak me door Loes eigenlijk een beetje zorgen om Inge Schrama...

Die Loes lijkt zó extreem op Inge en is als personage ook wel een erg vergelijkbaar type als Sjors. Wat als Inge aangegeven heeft helemaal te stoppen? Dan gaan ze de vervangster van Sjors denk ik niet permanent haar rol over later overnemen. Aannemelijker is dat er dan een afsluitende verhaallijn komt.

Gtst werk extreem met typetjes.. als de ene mooiboy vertrekt komt er een andere voor terug. No way dat ze twee Sjors types hanteren. Loes zou in ieder geval goed het gat van de brave girl next door kunnen opvullen...

Integenstelling tot vele hier zie ik Inge wel graag terugkomen. Mijn ergernis zit vooral in hoe onzorgvuldig de schrijvers met haar karakter zijn geweest, maar dat kan gefixt worden. Inge zelf vind ik een erg leuke vrouw.. hoop dat het goed gaat met ‘r
Ik zag haar 2-3 maanden geleden meerdere keren bij de kinkerstraat boodschappen aan het doen.
  woensdag 20 december 2017 @ 20:27:31 #220
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175874879
Zouden de gourmetpakketten in de aanbieding zijn bij de Lidl? :')
pi_175886867
[quote]0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 23:06 schreef Nathvi het volgende:
SPOILER: Spoilers 1 tot 5 januari!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175891240
speak only if it improves the silence.
pi_175891638
het lijkt erop de brugklas en spangas hofleveranciers voor jonge acteurs in gtst is geworden.
pi_175894003
[quote]0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 23:06 schreef Nathvi het volgende:
SPOILER: Spoilers 1 tot 5 januari!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 21 december 2017 @ 15:45:56 #225
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175894120
Dan verwacht ik Bram binnenkort ook wel weer misschien is Rikki er daarom uitgeschreven een Rikki met een puberzoon zie ik niet gebeuren maar Sjoerd zijn personage kan dat denk ik wel hebben.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175897204
quote:
Echt achterlijk dit...

Uitgerekend van de kinderen die ouder gemaakt zijn NU AL hún kinderen ouder maken... dan WIL je gewoon niet dat iets serieus genomen wordt. Sjors (zeker Ingmar) is het toppunt van ongeloofwaardig als moeder voor een puber Lana.

Stakkers

Dat Rohan Gottschalk maar HEEL snel van z'n uitvoerend producent stoel geschopt wordt
pi_175897609
Danny's rol was te zien vanaf 2009, maar Lana's geboortedatum staat op 2005 :N
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_175898480
Edit
Sorry foutje.
  donderdag 21 december 2017 @ 22:03:44 #229
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_175905464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:51 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Echt achterlijk dit...

Uitgerekend van de kinderen die ouder gemaakt zijn NU AL hún kinderen ouder maken... dan WIL je gewoon niet dat iets serieus genomen wordt. Sjors (zeker Ingmar) is het toppunt van ongeloofwaardig als moeder voor een puber Lana.

Stakkers

Dat Rohan Gottschalk maar HEEL snel van z'n uitvoerend producent stoel geschopt wordt
Hoezo is dit achterlijk?
Ik hoor jullie ook niet klagen over andere baby’s.

Jack 1992 was jn 2005 opeens 28
Sjors 1995 was in 2003 opeens 16
Wiet 1996 was in 2005 opeens 16
Nina 1997 was in 2005 opeens 16
Lucas 2000 was in 2009 opeens 18
Rikki 2002 was in 2010 opeens 16
Sil 2003 was in 2010 opeens 16

Dus qua logica kan Lana er zo juist tussen toch
pi_175906589
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:03 schreef Woelli het volgende:

[..]

Hoezo is dit achterlijk?
Ik hoor jullie ook niet klagen over andere baby’s.

Jack 1992 was jn 2005 opeens 28
Sjors 1995 was in 2003 opeens 16
Wiet 1996 was in 2005 opeens 16
Nina 1997 was in 2005 opeens 16
Lucas 2000 was in 2009 opeens 18
Rikki 2002 was in 2010 opeens 16
Sil 2003 was in 2010 opeens 16

Dus qua logica kan Lana er zo juist tussen toch
De meesten die je hier opnoemt waren dan ook wel jarenlang off-screen, dan is zo'n SORAS nog enigszins te aanvaarden (al blijft het vreemd dat Jack een relatie had met Janine terwijl zij al in de serie zat toen Trix nog zwanger was). Bij Lana daarentegen zijn ze vrijwel direct full speed gegaan: in 2012 was ze al 4, in 2016 blijkbaar al een jaar of 8 (dat was dan nog redelijk logisch gezien SORAS #1), en begin dit jaar was ze ineens 12 jaar. En nog geen jaar later, terwijl we de 12-jarige Lana toch nog gezien hebben dit seizoen, is ze ineens 16?

Buiten het feit dat ik deze bizar snelle SORAS al vreemd vind, vind ik het ook nog een waardeloze zet van de schrijvers. Er komt al genoeg kritiek dat er teveel jonkies in de cast zitten momenteel, wat doen zij: ze verouderen nog een kind. En met welk doel? De 12-jarige Lana had evengoed een lastige puber kunnen zijn met alle gevolgen van dien. Sterker nog: ik vind nog altijd dat ze dat al met de Amber Brantjes-Rikki hadden moeten doen, dat had een mooie verhaallijn kunnen opleveren op de lange termijn, maar nee. Hetzelfde bij Lana nu: nu zal ze hooguit voor drie maanden lastig zijn voor het de zoveelste kwelende puber is die enkel verliefd kan worden en verder geen fuck meemaakt. Boeiend, dat hebben we onder deze flutschrijvers al te vaak gezien.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_175906828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De meesten die je hier opnoemt waren dan ook wel jarenlang off-screen, dan is zo'n SORAS nog enigszins te aanvaarden (al blijft het vreemd dat Jack een relatie had met Janine terwijl zij al in de serie zat toen Trix nog zwanger was). Bij Lana daarentegen zijn ze vrijwel direct full speed gegaan: in 2012 was ze al 4, in 2016 blijkbaar al een jaar of 8 (dat was dan nog redelijk logisch gezien SORAS #1), en begin dit jaar was ze ineens 12 jaar. En nog geen jaar later, terwijl we de 12-jarige Lana toch nog gezien hebben dit seizoen, is ze ineens 16?

Buiten het feit dat ik deze bizar snelle SORAS al vreemd vind, vind ik het ook nog een waardeloze zet van de schrijvers. Er komt al genoeg kritiek dat er teveel jonkies in de cast zitten momenteel, wat doen zij: ze verouderen nog een kind. En met welk doel? De 12-jarige Lana had evengoed een lastige puber kunnen zijn met alle gevolgen van dien. Sterker nog: ik vind nog altijd dat ze dat al met de Amber Brantjes-Rikki hadden moeten doen, dat had een mooie verhaallijn kunnen opleveren op de lange termijn, maar nee. Hetzelfde bij Lana nu: nu zal ze hooguit voor drie maanden lastig zijn voor het de zoveelste kwelende puber is die enkel verliefd kan worden en verder geen fuck meemaakt. Boeiend, dat hebben we onder deze flutschrijvers al te vaak gezien.
Had "Amber Brantjes-Rikki" toen niet allemaal producten gestolen bij Charlie's?

Ik vind het zelf wel goed dat ze haar verouderen. Ik weet dat het niet passend is aangezien ze 7 hoort te zijn, maar ik irriteer me al jaren rot aan dat. 'Lana is boven.' of die kinderen die 0 ervaring hebben, zoals die in de tijd van Martine..

Bij Melissa Drost vind ik het wel een ander verhaal. Ze is even oud als Inge, maar oogt op een of andere manier jonger/minder volwassen. Het feit dat zowel Melissa als Inge 32 zijn met zogenaamd een kind van 16 vind ik gewoon vreemd xD. Maar dat vond ik met Rik en Rikki ook al. Dat Anton opa is is nog wel oke, maar Rik had in 2011 gewoon nog de leeftijd dat het niet eens vreemd was als hij zelf nog een kind kreeg.

Ik zie ineens een interessante verhaallijn voor met met Robert die nog een kind verwekt ergens hahaha.
pi_175906953
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:42 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Had "Amber Brantjes-Rikki" toen niet allemaal producten gestolen bij Charlie's?

Ik vind het zelf wel goed dat ze haar verouderen. Ik weet dat het niet passend is aangezien ze 7 hoort te zijn, maar ik irriteer me al jaren rot aan dat. 'Lana is boven.' of die kinderen die 0 ervaring hebben, zoals die in de tijd van Martine..

Bij Melissa Drost vind ik het wel een ander verhaal. Ze is even oud als Inge, maar oogt op een of andere manier jonger/minder volwassen. Het feit dat zowel Melissa als Inge 32 zijn met zogenaamd een kind van 16 vind ik gewoon vreemd xD. Maar dat vond ik met Rik en Rikki ook al. Dat Anton opa is is nog wel oke, maar Rik had in 2011 gewoon nog de leeftijd dat het niet eens vreemd was als hij zelf nog een kind kreeg.

Ik zie ineens een interessante verhaallijn voor met met Robert die nog een kind verwekt ergens hahaha.
Maar dat Rik jong opa werd was niet zo gek gezien Rikke nog maar 16 was toen ze Bram kreeg.

[ Bericht 5% gewijzigd door Alieda-R op 21-12-2017 22:56:42 ]
pi_175907192
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:46 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Maar dat Rik jong opa werd was niet zo gek gezien Rikke nog maar 16 was toen ze Bram kreeg.
Klopt inderdaad. Maar omdat hij zelf dan ook 21 was toen hij Rikki kreeg is het zo raar dat hij in 2012 op 39 jarige leeftijd al opa werd :p
pi_175907306
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:42 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Had "Amber Brantjes-Rikki" toen niet allemaal producten gestolen bij Charlie's?
Klopt. En ze had op een ander moment ook nog sigaretten bij zich en dat soort dingen.. En het beste van alles was dat dát een logische karakterwending was: Rikki was een jaar daarvoor haar moeder verloren, d'r vader begreep haar niet echt (kan mij nog herinneren dat ze ineens ongesteld was en hij het totaal verkeerd aanpakte), ze was uit balans. En dat had ik toen zo graag zien uitgewerkt in een verhaallijn waarin Rikki als tiener steeds minder dat lieve, schattige meisje zou zijn: omringd door foute vrienden/vriendjes, haar school zou verwaarlozen, een pestkop zou worden, zich zou aansluiten bij een soort jeugdbende, al dat soort zaken. En dat alles zou simpelweg te verklaren zijn omdat ze in haar jonge leven zoveel had meegemaakt.
In plaats daarvan kregen we een SORAS, waarna Rikki een mentaal instabiele adolescent werd die niks anders deed dan d'r benen spreiden voor iedere mannelijke Bouwhuis die voorbijkwam (dat ze Q nog niet gedaan heeft verbaast mij), wat kweelde door een microfoon (mijn oren doen er nog pijn van) en verder geen enkele noemenswaardige verhaallijn heeft gehad de afgelopen zeven jaar.

quote:
Ik zie ineens een interessante verhaallijn voor met met Robert die nog een kind verwekt ergens hahaha.
Milan en Daantje al vergeten? Dat was ook zo'n grandioos succes... :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_175907355
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:52 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Maar omdat hij zelf dan ook 21 was toen hij Rikki kreeg is het zo raar dat hij in 2012 op 39 jarige leeftijd al opa werd :p
Laura hebben ze zelfs verjongd.

Sil is nu 23, meen me nog te herinneren dat Laura 47 was toen hij geboren werd. Dan zou Laura nu dus 70 moeten zijn, maar er werd door de directie van de Rozeboom gezegd dat ze bijna de pensioengerechtigde leeftijd heeft.
pi_175907489
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:57 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Laura hebben ze zelfs verjongd.

Sil is nu 23, meen me nog te herinneren dat Laura 47 was toen hij geboren werd. Dan zou Laura nu dus 70 moeten zijn, maar er werd door de directie van de Rozeboom gezegd dat ze bijna de pensioengerechtigde leeftijd heeft.
Sil komt wel als enige *met Amy. In de buurt van de normale leeftijd van een kind :P
pi_175907529
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:00 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Sil komt wel als enige *met Amy. In de buurt van de normale leeftijd van een kind :P
12 jaar voor Sil beviel Laura van Lotje, maar toen had ze ook al een volwassen zoon van een jaar of 20. Dus dan zou ze rond haar 15e voor het eerst zijn bevallen.
pi_175907684
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:01 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

12 jaar voor Sil beviel Laura van Lotje, maar toen had ze ook al een volwassen zoon van een jaar of 20. Dus dan zou ze rond haar 15e voor het eerst zijn bevallen.
Het begon dus al verkeerd after all :p
pi_175912503
Bram :') |:(
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 22 december 2017 @ 05:20:23 #240
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175913044
Zou het ook kunnen dat ze zover soras doen om te voorkomen dat ze te jong casten en die vervolgens teveel uren laten draaien zo als eerder bij Julia Batelaan en Amber Brandjes ?

De tijdelijke ander Rikki of Amy die we dan wel eens kregen werd door fans online altijd helemaal afgemaakt. Misschien willen ze dat nu niet meer en slaan ze daarom de puber tijd grotendeels over.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175918573
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 05:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou het ook kunnen dat ze zover soras doen om te voorkomen dat ze te jong casten en die vervolgens teveel uren laten draaien zo als eerder bij Julia Batelaan en Amber Brandjes ?

De tijdelijke ander Rikki of Amy die we dan wel eens kregen werd door fans online altijd helemaal afgemaakt. Misschien willen ze dat nu niet meer en slaan ze daarom de puber tijd grotendeels over.
Is er dan geen enkele actrice van 16 die er uit ziet als 12/13? Of maak een 12/13 jarige wat vroegrijp... Met alle ellende van dien met foute vrienden.
pi_175919386
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:14 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Is er dan geen enkele actrice van 16 die er uit ziet als 12/13? Of maak een 12/13 jarige wat vroegrijp... Met alle ellende van dien met foute vrienden.
Actrice zoeken die er jong uit ziet zou best kunnen, doen ze met meerdere. Stijn Fransen is zelf 27, maar het personage Sam een jaar of 20.
  vrijdag 22 december 2017 @ 13:17:47 #243
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_175919830
Trouwens niet echt een knappe actrice die Lana nu speelt, jammer.

Wanneer gaat het Tiffy (NT) verhaal met anton spelen eigenlijk?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_175921999
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 13:17 schreef Devil010 het volgende:
Trouwens niet echt een knappe actrice die Lana nu speelt, jammer.

Wanneer gaat het Tiffy (NT) verhaal met anton spelen eigenlijk?
Hoeft toch ook niet? In het echte leven zijn er ook knappe en minder knappe mensen.
pi_175922844
Stijntje morgen in het glazen huis vanaf 10:00 uur.
speak only if it improves the silence.
  vrijdag 22 december 2017 @ 18:50:51 #246
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_175928196
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De meesten die je hier opnoemt waren dan ook wel jarenlang off-screen, dan is zo'n SORAS nog enigszins te aanvaarden (al blijft het vreemd dat Jack een relatie had met Janine terwijl zij al in de serie zat toen Trix nog zwanger was). Bij Lana daarentegen zijn ze vrijwel direct full speed gegaan: in 2012 was ze al 4, in 2016 blijkbaar al een jaar of 8 (dat was dan nog redelijk logisch gezien SORAS #1), en begin dit jaar was ze ineens 12 jaar. En nog geen jaar later, terwijl we de 12-jarige Lana toch nog gezien hebben dit seizoen, is ze ineens 16?

Buiten het feit dat ik deze bizar snelle SORAS al vreemd vind, vind ik het ook nog een waardeloze zet van de schrijvers. Er komt al genoeg kritiek dat er teveel jonkies in de cast zitten momenteel, wat doen zij: ze verouderen nog een kind. En met welk doel? De 12-jarige Lana had evengoed een lastige puber kunnen zijn met alle gevolgen van dien. Sterker nog: ik vind nog altijd dat ze dat al met de Amber Brantjes-Rikki hadden moeten doen, dat had een mooie verhaallijn kunnen opleveren op de lange termijn, maar nee. Hetzelfde bij Lana nu: nu zal ze hooguit voor drie maanden lastig zijn voor het de zoveelste kwelende puber is die enkel verliefd kan worden en verder geen fuck meemaakt. Boeiend, dat hebben we onder deze flutschrijvers al te vaak gezien.
Nina en Rikki waren beide ook maar paar maanden afwezig.

Maar goed, dit is gewoon een soapfenomeen. Kunt er moeilijk over blijven doen maar je gaat dit alleen maar meer zien denk jk. Ik had Valentijn bijvoorbeeld allang terug verwacht.
pi_175935269
Valentijn sorassen zou prima kunnen. Zijn ouders zijn uit beeld dus als knul van 16 kan hij best bij Ludo komen wonen voor studiedoeleinden. Leuk vriendje voor Lana...
pi_175943371
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef MrsDuck het volgende:
Valentijn sorassen zou prima kunnen. Zijn ouders zijn uit beeld dus als knul van 16 kan hij best bij Ludo komen wonen voor studiedoeleinden. Leuk vriendje voor Lana...
Nah, hoewel ik het een leuke combi zou vinden, Ludo met een tienerzoon/jongen, wordt dat dan het zoveelste huishouden waar de halve familie inwoont. Wat dat betreft is het raar dat Kimberley er zo lang in zit, die heeft op het eerste gezicht ook weinig directe binding.
't Echte en 't ware!
pi_175947430
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:41 schreef Japepk het volgende:

[..]

Nah, hoewel ik het een leuke combi zou vinden, Ludo met een tienerzoon/jongen, wordt dat dan het zoveelste huishouden waar de halve familie inwoont. Wat dat betreft is het raar dat Kimberley er zo lang in zit, die heeft op het eerste gezicht ook weinig directe binding.
Als ze het hele schrijversteam - en Frons Servies - gaan vervangen, zie ik alsnog wel wat mogelijkheden voor Valentijn (en eventueel Guus Balk, de zoon van Suzanne Balk).

Even iets anders: is er iemand die seizoen 17 al heeft? Zo ja, is diegene al bij Ludo's Christmas Carol?
pi_175949688
Hmm Guus Balk... Met al die sorassen is hij eind 20. Hij zou het gat van Job kunnen opvullen. En dan zou hij wel een optie voor Sam of Kimberly kunnen zijn. Stel nou dat Suzanne al lang terug is uit Amerika en nu een bureau in Sugargirls is begonnen. Via Zoë zijn ze er dan zo in te schrijven. Guus blijkt een hotelopleiding te hebben en gaat de Rozenboom runnen. Laura gaat in het ziekenhuis werken als interim-manager nadat Jan weg is. Iedereen blij. Maar Jan komt terug voor wraak. Een nieuwe schurk moeten we niet zomaar laten gaan... Zou het schrijversteam meelezen?
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 23 december 2017 @ 17:12:16 #251
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175949896
Laten we een naam van ieder willekeurig kind posten en er dan fiction bij schrijven.

Guus Lotje (want niet dood natuurlijk) Manu Nola en Bram komen allemaal de serie versterken volgend seizoen onder toeziend oog van oud gedienden Daniel Daniel en Helen Helmink die ze uit het bejaardenhuis hebben getrokken.

Lotje krijg gelijk iets met Noud en pas na een halfjaar en een zwangerschap verder komen ze er pas achter dat ze familie zijn.

Manu is een badboy die Nola achter de ramen zet en Lucas trekt Bram uit de kast maar omdat Bram eerst ontkent is GTST weer lekker hip met de eerste #metoo verhaalijn.

Daniel en Helen komen in beeld wanneer Q zijn stage(de sponsordeal) is afgelopen bij de Lidl en hij aan de slag moet bij de nieuwe sponsor.

Ondertussen komt de hele cast van nieuwe tijden een keer voorbij maar daar kijkt nog steeds niemand naar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175950538
Trekt Lucas dan niet Bram in de kast ipv uit de kast?

Daniël als een Hendrik Groen in GTST... :-):-) klinkt goed!
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:30:27 #253
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175952095
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:47 schreef Lisiga het volgende:

[..]

Als ze het hele schrijversteam - en Frons Servies - gaan vervangen, zie ik alsnog wel wat mogelijkheden voor Valentijn (en eventueel Guus Balk, de zoon van Suzanne Balk).

Even iets anders: is er iemand die seizoen 17 al heeft? Zo ja, is diegene al bij Ludo's Christmas Carol?
Lol, alsof die schrijvers nog weten wie Guus Balk is. Ze proberen die namen van vroeger zoveel mogelijk te doen vergeten. Joh, toen ze de familie Huygens introduceerden wisten ze niet eens dat er in de eerste reeksen ZÓVEEL te doen was om die achternaam _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:43:58 #254
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175952348
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Manu is een badboy die Nola achter de ramen zet en Lucas trekt Bram uit de kast maar omdat Bram eerst ontkent is GTST weer lekker hip met de eerste #metoo verhaalijn.

Be careful what you wish for, jij gaat zo pissed off zijn als ze hier meelezen, deze outline gebruiken en er straks scenaristen zijn die betaald krijgen voor jouw werk _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_175985426
't Echte en 't ware!
pi_176001206
quote:
Die speciale uitzending heb ik op dvd,blijft leuk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_176041869
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Alieda-R op 27-12-2017 18:32:01 ]
  woensdag 27 december 2017 @ 20:38:08 #258
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_176052507
Wat is die Jan Maes toch een ongelooflijk naar figuur. Complimenten voor de acteur.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 27 december 2017 @ 20:40:20 #259
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176052577
Die zet het goed neer inderdaad.
Van al die nieuwe irriteer ik me eigenlijk alleen aan die Zoè.

Loes is een knappe dame en Amir en Q zijn eigenlijk nog niet zo verkeerd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 27 december 2017 @ 23:38:42 #260
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_176059896
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 20:38 schreef James1988 het volgende:
Wat is die Jan Maes toch een ongelooflijk naar figuur. Complimenten voor de acteur.
Ik heb ook echt genoten van zijn rol in De Erfenis destijds. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 28 december 2017 @ 06:54:50 #261
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176063860
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 20:38 schreef James1988 het volgende:
Wat is die Jan Maes toch een ongelooflijk naar figuur. Complimenten voor de acteur.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176085009
Ik dacht even dat ze laura een grotere rol zouden geven maar kennelijk moet zij die 50 plusser die niet meer aan een baan komt symboliseren.
speak only if it improves the silence.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 29 december 2017 @ 12:39:50 #263
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176106083
Van mij mag Amy wel terug in GTST de lekkere en betere versie van Nina.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 29 december 2017 @ 20:29:27 #264
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_176123759
* Lucas kijkt naar een scheur in de muur
Lucas: "Oh, dat is maar een kleintje toch?"
Sjoerd: "Nou..."
Lucas: "Oh, of is het net als met kinderen... dat ze steeds groter worden en ook steeds vervelender worden?"

:D
pi_176123934
Seizoen 17:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Lisiga op 29-12-2017 21:33:05 ]
  vrijdag 29 december 2017 @ 20:36:12 #266
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_176124070
Q die aan Kimberley probeert duidelijk te maken dat hij haar wel ziet zitten _O-
pi_176124519
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2017 20:29 schreef James1988 het volgende:
* Lucas kijkt naar een scheur in de muur
Lucas: "Oh, dat is maar een kleintje toch?"
Sjoerd: "Nou..."
Lucas: "Oh, of is het net als met kinderen... dat ze steeds groter worden en ook steeds vervelender worden?"

:D
Hahahaha ik moest hier om lachen :')

De eerste keer dat ik deze week gtst kijk.

En dan Lucas met die opmerking.
En Q met die liefdesverklaring *O*
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 29 december 2017 @ 21:12:27 #268
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176125768
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 20:36 schreef James1988 het volgende:
Q die aan Kimberley probeert duidelijk te maken dat hij haar wel ziet zitten _O-
Volgende week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 30 december 2017 @ 00:16:25 #269
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_176134738
Was dit nu die wintercliff?
pi_176139699
Seizoen 17:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176142029
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 09:54 schreef Lisiga het volgende:
Seizoen 17:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeee ja, speelde Elvira toen niet Emma Snyder ofzo? :P
pi_176142063
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 11:28 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Oeee ja, speelde Elvira toen niet Emma Snyder ofzo? :P
Inderdaad!
pi_176142097
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 11:29 schreef Lisiga het volgende:

[..]

Inderdaad!
En wat grappig van Hein :p
pi_176142175
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 11:30 schreef Nathvi het volgende:

[..]

En wat grappig van Hein :p
Je verwacht het niet van een seriemoordenaar :P
pi_176151426
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 00:16 schreef GayGuy het volgende:
Was dit nu die wintercliff?
Nee.

quote:
De speciale winterweek zal worden uitgezonden in de week van maandag 8 januari tot vrijdag 12 januari 2018.
  maandag 1 januari 2018 @ 18:40:57 #276
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_176219753
Nieuws van de dag:

Seizoen 18 verschijnt 19-06-2018 op dvd

EN!

Seizoen 19 verschijnt 11-09-2018 op dvd

:)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:10:07 #277
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_176221556
Ze mogen de leader wel eens bijwerken, zowel Rover, Job als Rikki zijn vertrokken :P
pi_176233107
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:27 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Logisch????? De laatste vrijdag van december was logischer...
pi_176240151
Nu tiener Lana toch al in beeld is, kunnen er net zo goed drie nieuwe personages erin komen. Namelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over Lana gesproken (aflevering 5716):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf nog even bij Lana: als onze speurneus Jack nog steeds in Meerdijk was, had hij zijn superspeurneus kwaliteiten kunnen inzetten om Lana te zoeken als ze weer eens niet thuis is.
pi_176248970
Wie zitten er allemaal in huize sanders? Kimberley lucas nola?

Ik heb sterk het idee dat ze met een reboot bezig zijn, seizoen 1 begon toch ook met een stel jongeren die allemaal op hun eigen manier de vrijheid opzochten?
speak only if it improves the silence.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 2 januari 2018 @ 22:43:23 #281
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176249042
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:04 schreef Lisiga het volgende:
Nu tiener Lana toch al in beeld is, kunnen er net zo goed drie nieuwe personages erin komen. Namelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over Lana gesproken (aflevering 5716):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf nog even bij Lana: als onze speurneus Jack nog steeds in Meerdijk was, had hij zijn superspeurneus kwaliteiten kunnen inzetten om Lana te zoeken als ze weer eens niet thuis is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176249579
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jette heeft pubiekelijk aankondigd niet ontslagen te zijn en ze krijgt binnenkort een aantal grotere verhaallijnen! Lijkt me dus sterk.
speak only if it improves the silence.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 2 januari 2018 @ 23:04:08 #283
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176249628
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:01 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Jette heeft pubiekelijk aankondigd niet ontslagen te zijn en ze krijgt binnenkort een aantal grotere verhaallijnen! Lijkt me dus sterk.
Misschien is dit er wel een van :)
Amir geloof ik ook niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176249915
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:41 schreef TjjWester het volgende:
Wie zitten er allemaal in huize sanders? Kimberley lucas nola?

Ik heb sterk het idee dat ze met een reboot bezig zijn, seizoen 1 begon toch ook met een stel jongeren die allemaal op hun eigen manier de vrijheid opzochten?
Nola niet, die is bij Bing.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 2 januari 2018 @ 23:21:38 #285
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176249976
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:18 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Nola niet, die is bij Bing.
Aparte keus van de schrijvers die had toch makkelijk mee naar Tokio kunnen gaan welke moeder laat der kind nou zo lang alleen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176250179
We krijgen dus binnenkort weer een ouderwetse Whodunnit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176250345
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Aparte keus van de schrijvers die had toch makkelijk mee naar Tokio kunnen gaan welke moeder laat der kind nou zo lang alleen.
Vanwege de leerplicht? Ze moet naar school.
pi_176250871
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Misschien is dit er wel een van :)
Amir geloof ik ook niet.
Dat zou het einde van haar rol zijn, ze kan niet nog eens met een moord wegkomen.
speak only if it improves the silence.
pi_176250934
Man man man man man, wat een tenenkrommende aflevering was dat vandaag zeg..!! :') :') Wat een slechte actrice is die Babette toch en die awkward fish-eye closeup maakt het er niet beter op..
|:(
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 januari 2018 @ 08:43:16 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176252439
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:34 schreef TheVulture het volgende:
We krijgen dus binnenkort weer een ouderwetse Whodunnit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176252757
Op zich wel weer een keer grappig, al gok ik dat het aan het eind van de rit weer een noodlottig ongeval blijkt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 januari 2018 @ 09:41:42 #292
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176252885
Ze doen ook nooit meer een gastrol die aanslaat veranderen in een vaste rol hé.

De laatste die ik me kan herinneren was Dorothea.

Bill bijvoorbeeld had prima nog kunnen blijven.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176254144
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:34 schreef TheVulture het volgende:
We krijgen dus binnenkort weer een ouderwetse Whodunnit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer zo'n eentje waarvan de opbouw zo gehaast is (hoe lang zit die er nu in, hooguit anderhalve maand?) en de climax een sisser zal zijn :O
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_176254158
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:49 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Vanwege de leerplicht? Ze moet naar school.
Dat weerhield Sjors er ook niet van om Lana een halfjaar mee te nemen naar Rusland hè :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_176256702
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:17 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En weer zo'n eentje waarvan de opbouw zo gehaast is (hoe lang zit die er nu in, hooguit anderhalve maand?) en de climax een sisser zal zijn :O
En de dader ook weer lekker totáál willekeurig om de hoek komt kijken. De vorige whodunnits waren slappe hap (Mike en Bilal). Rutger Goedhart was leuk gedaan op zich, maar ik erger me aan deze werkwijze van GTST. Het kabbelt voort met (liefdes)verhalen die niets opleveren en om de 2 jaar komt er een moord om de verhoudingen ff op te schudden. En dat terwijl andere spektakelverhalen zoals de brand bij Boks uit het niets komen en binnen een week weer afgeraffeld zijn.
't Echte en 't ware!
pi_176257491
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Aparte keus van de schrijvers die had toch makkelijk mee naar Tokio kunnen gaan welke moeder laat der kind nou zo lang alleen.
Ik snap het wel. Zo kan Nina zich volledig daar op concentreren. Ze zullen via facetime wel veel contact hebben. Nu vond ik toch al dat Nina zich niet veel bemoeide met de opvoeding
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 januari 2018 @ 15:29:19 #297
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176260496
Is Lana die ontspoord om te laten zien wat er gebeurd als ouders te beschermend zijn ?

Zie die Sjors muts net met een soda mix apparaat naar binnen stappen omdat Lana geen echte cola mag :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 3 januari 2018 @ 16:15:47 #298
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_176261561
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

Zie die Sjors muts net met een soda mix apparaat naar binnen stappen omdat Lana geen echte cola mag :')
Inb4 "Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Sodastream."
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 januari 2018 @ 16:16:41 #299
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176261582
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 16:15 schreef James1988 het volgende:

[..]

Inb4 "Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Sodastream."
twee maanden terug toen Lana nog 12 was mocht ze ook al geen cola.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176261583
[quote]0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:46 schreef ChrisSchneider het volgende:
Man man man man man, wat een tenenkrommende aflevering was dat vandaag zeg..!! :') :') Wat een slechte actrice is die Babette toch en die awkward fish-eye closeup maakt het er niet beter op..
|:(
[ afbeelding ]


Hahaha

Maar... ze was wel voor het eerst sinds jaren weer eens Linda
Die zag ik zover nog nooit
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 januari 2018 @ 16:18:53 #301
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176261628
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 16:16 schreef SAMBAM het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 januari 2018 00:46 schreef ChrisSchneider het volgende:
Man man man man man, wat een tenenkrommende aflevering was dat vandaag zeg..!! :') :') Wat een slechte actrice is die Babette toch en die awkward fish-eye closeup maakt het er niet beter op..
|:(
[ afbeelding ]

Hahaha

Maar... ze was wel voor het eerst sinds jaren weer eens Linda
Die zag ik zover nog nooit
Ik keek die vorige week met mijn vriendin we dachten dat ze een hartaanval zou krijgen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')