Hele dag op pas geweest voor m'n werkquote:Op donderdag 16 november 2017 16:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
The Spuit Elf is strong in this one.
Er was laatst al een bericht met de kop 'Trump keeps tweeting in 140 characters and Twitters doesn't know why'.quote:Op donderdag 16 november 2017 16:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waarom gooit hij dat niet in 1 tweet tegenwoordig? Die 1e is ex puntjes 133 tekens en die tweede 119.
Misschien is het een teken dat Trump minder dom is dan we dachten. Hoe langer de tekst, hoe onleesbaarder zijn gelul immers wordt.quote:Op donderdag 16 november 2017 16:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waarom gooit hij dat niet in 1 tweet tegenwoordig? Die 1e is ex puntjes 133 tekens en die tweede 119.
Alsof hij zelf tot 140 zou tellenquote:Op donderdag 16 november 2017 16:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hallo, je denkt toch niet dat hij door heeft dat Twitter de regels veranderd heeft, he?
Sowieso.quote:Op donderdag 16 november 2017 16:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Alsof hij zelf tot 140 zou tellen
Ik had het over de tweets van El Trumperinoquote:Op donderdag 16 november 2017 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hele dag op pas geweest voor m'n werk
Aldus de advocaat van Roy Moore. Die zijn verdediging voert.quote:Op donderdag 16 november 2017 16:26 schreef dellipder het volgende:
[..]
Nee, een mening gebaseerd op het gegeven dat de initialen D.A. niet district attorney betekenen, maar per ongeluk wel als zodanig zijn geïnterpreteerd en zijn overgenomen.
Waar heb je dit vandaan?quote:Op donderdag 16 november 2017 16:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Aldus de advocaat van Roy Moore. Die zijn verdediging voert.
Waterdicht dit.
Maar ik had ze wel reeds vermeld, dus Koos was wel degelijk spuit 11quote:Op donderdag 16 november 2017 16:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik had het over de tweets van El Trumperino
Snap eerlijk gezegd niet waarom je als Nederlander de behoefte voelt om zo'n man fel te verdedigen. Zelfs al is hij geen viezerik, dan nog is hij een reli-fanaat. Niet bepaald een type waar wij mee weglopen in Nederland. Sterker, zo'n Moore zou, als hij in de Tweede Kamer zat, volledig worden afgefakkeld door Nederlandse Trumpisten.quote:Op donderdag 16 november 2017 16:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Aldus de advocaat van Roy Moore. Die zijn verdediging voert.
Waterdicht dit.
Jazeker. Heb je de failing NY Times tweets van gisteren niet gelezen dan?quote:Op donderdag 16 november 2017 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, tijdens de campagne verklaarde Trump krachtig dat de VS niet meer over zich heen laat lopen door gemene landen zoals China, met hun enorme handelsoverschot.
En dat bereikt hij door diep in de anus van Xi te kruipen? Of zou dit nou dat 38D schaak zijn waar zijn fans over reppen?
Jauregui, de advocaat van Moore. Die zegt dat die D.A. niet District Attorney betekent, want dat zou hij niet opschrijven.quote:
Je quote de verkeerdequote:Op donderdag 16 november 2017 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap eerlijk gezegd niet waarom je als Nederlander de behoefte voelt om zo'n man fel te verdedigen. Zelfs al is hij geen viezerik, dan nog is hij een reli-fanaat. Niet bepaald een type waar wij mee weglopen in Nederland. Sterker, zo'n Moore zou, als hij in de Tweede Kamer zat, volledig worden afgefakkeld door Nederlandse Trumpisten.
Had ze gezien ja. Zou die man door hebben dat hij zichzelf aan de lopende band loopt tegen te spreken?quote:Op donderdag 16 november 2017 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazeker. Heb je de failing NY Times tweets van gisteren niet gelezen dan?![]()
Hier de middelste: https://mobile.twitter.co(...)s/930837616714571776
Ter verduidelijking. Mijn bericht ging over Gloria Allred die niet voor het eerst in zulke zaken een foutje maakt.quote:Op donderdag 16 november 2017 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap eerlijk gezegd niet waarom je als Nederlander de behoefte voelt om zo'n man fel te verdedigen.
Ja, als je risico loopt om niet de gewenste kandidaat te krijgen, moet je zelf maar actie ondernemen ... wat een bizar anti-democratisch idee dit.quote:GOP leaders weigh drastic plan to save Alabama Senate seat
[...]
With less than four weeks until the special election and no sign that the party’s besieged nominee will exit the race, Senate Majority Leader Mitch McConnell and his top advisers are discussing the legal feasibility of asking appointed Sen. Luther Strange to resign from his seat in order to trigger a new special election.
[...]
Oprechte vraag: wat vind je nou van zo'n Moore? Een man die heeft verklaard dat 9/11 misschien een straf is van God omdat sodomie is toegestaan.quote:Op donderdag 16 november 2017 16:39 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ter verduidelijking. Mijn bericht ging over Gloria Allred die niet voor het eerst in zulke zaken een foutje maakt.
Nou ja, de rest vd wereld (wellicht ex Trumpfans) iig welquote:Op donderdag 16 november 2017 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had ze gezien ja. Zou die man door hebben dat hij zichzelf aan de lopende band loopt tegen te spreken?
Oké. Ik had het uit de brief van Roy Moore gehaald en Google.quote:Op donderdag 16 november 2017 16:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jauregui, de advocaat van Moore. Die zegt dat die D.A. niet District Attorney betekent, want dat zou hij niet opschrijven.
D.A. staat volgens hem voor de initialen van een assistent van jaren later, die dat ergens achter geschreven heeft, wat vervolgens door Nelson weer gekopieerd is op de vervalsing.
Nee. Doei.quote:Op donderdag 16 november 2017 16:43 schreef dellipder het volgende:
[..]
Oké. Ik had het uit de brief van Roy Moore gehaald en Google.
Dus, als ik het goed begrijp bestrijd jij deze uitleg. Kun je dan ook met wat meer dan met 'aldus de advocaat' en 'waterdicht dit' jouw suggestieve bericht nader toelichten, aub?
Zou grappig zijn als die Moore dan met een write-in mee gaat doenquote:Op donderdag 16 november 2017 16:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, als je risico loopt om niet de gewenste kandidaat te krijgen, moet je zelf maar actie ondernemen ... wat een bizar anti-democratisch idee dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |