Uiteraard. De hele samenleving is er van vergeven. Ik ben niet eens knap, maar zelfs ik heb talloze aanrandingen (ja letterlijk) en meerdere pogingen tot verkrachting mogen ervaren. Het is echt een groot probleem, al lijkt het nu te neigen naar *het is allemaal aanstellerij*quote:
Nee, man. Verschrikkelijk. Sorry.quote:Op dinsdag 14 november 2017 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard. De hele samenleving is er van vergeven. Ik ben niet eens knap, maar zelfs ik heb talloze aanrandingen (ja letterlijk) en meerdere pogingen tot verkrachting mogen ervaren. Het is echt een groot probleem, al lijkt het nu te neigen naar *het is allemaal aanstellerij*
Sickening![]()
*Op persoonlijke aanvallen wacht
Dat doet me goed. Dank!quote:Op dinsdag 14 november 2017 23:02 schreef dellipder het volgende:
[..]
Nee, man. Verschrikkelijk. Sorry.
Gohmert, die is compleet gestoord. Dat is een vorm van Elzies maar dan verkozen.quote:Op dinsdag 14 november 2017 23:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
https://mobile.twitter.com/chrisgeidner/status/930549726814130178
IMPORTANT UPDATE: Here, care of Rep. Louie Gohmert's office, is the full chart he displayed at today's House Judiciary Committee oversight hearing.
[ afbeelding ]
Wtf? Knettergek.
Ik kende deze afgevaardigde nog niet, maar lees zo her en der dat het op een aantal iig overkwam als aardig bizar... waar ik me gezien deze chart alles bij kan voorstellen.quote:Op dinsdag 14 november 2017 23:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gohmert, die is compleet gestoord. Dat is een vorm van Elzies maar dan verkozen.
Maar goed, alles is dus de schuld van de zwarte man? Mooi, ook weer opgelost
Gohmert is compleet geschift, ja. Dit is de man die het over Terror Babies had in relatie tot Syrische zuigelingen die asiel geboden zou worden. En dat is maar een highlight.quote:Op dinsdag 14 november 2017 23:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik kende deze afgevaardigde nog niet, maar lees zo her en der dat het op een aantal iig overkwam als aardig bizar... waar ik me gezien deze chart alles bij kan voorstellen.
Ik geloof het wel, 2 ex vriendinnen die een verkrachting hebben mee gemaakt, en 2 kennissen.quote:Op dinsdag 14 november 2017 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard. De hele samenleving is er van vergeven. Ik ben niet eens knap, maar zelfs ik heb talloze aanrandingen (ja letterlijk) en meerdere pogingen tot verkrachting mogen ervaren. Het is echt een groot probleem, al lijkt het nu te neigen naar *het is allemaal aanstellerij*
Sickening![]()
*Op persoonlijke aanvallen wacht
Niks.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:37 schreef Ulx het volgende:
Wat voor een geweldige aankondiging zou er nou komen?twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-11-2017 om 07:23:12I will be making a major statement from the @WhiteHouse upon my return to D.C. Time and date to be set. reageer retweet
Als je dan toch met paint gaat knutselen, zorg dan tenminste dat je fantasie theoretisch zou kunnen kloppen. Dit is echt weer om te huilen zo dom.quote:Op woensdag 15 november 2017 00:10 schreef brokjespoes het volgende:
Ik heb er al 5 met Obama er in
- in het midden
- linksboven (oranje)
- onder de U van Uranium (grijs)
- rechtsonder (ook grijs)
- linksonder naast Russia (geel)
Als je kunt bewijzen dat Trump Zimbabwe überhaupt weet aan te wijzen op een wereldkaart, wil ik je misschien wel geloven.quote:Op woensdag 15 november 2017 01:01 schreef Nintex het volgende:
Na Saudi Arabie nu een coup in Zimbambwe een bondgenoot van Noord Korea.
Is Jared Kushner weer bezig geweest?
'The FBI and Law Enforcement has have arrived.'? De schietpartij was een week geledentwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 05:34:46May God be with the people of Sutherland Springs, Texas. The FBI and Law Enforcement has arrived. reageer retweet
twitter:GuyEndoreKaiser twitterde op woensdag 15-11-2017 om 05:36:31@realDonaldTrump What took them so long? reageer retweet
Dat zeg je wel, maar wat als vorige week nou een complot was van de libtards in de pers? Dat ze een week te vroeg zijn begonnen met rellen om de NRA in een kwaad daglicht te stellen? Is dat niet plausibeler dan Trumpgod die blundert? Was er vorige wel een schietpartij in Texas?quote:Op woensdag 15 november 2017 05:44 schreef Kijkertje het volgende:
'The FBI and Law Enforcement has have arrived.'? De schietpartij was een week geledentwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 05:34:46May God be with the people of Sutherland Springs, Texas. The FBI and Law Enforcement has arrived. reageer retweet
twitter:GuyEndoreKaiser twitterde op woensdag 15-11-2017 om 05:36:31@realDonaldTrump What took them so long? reageer retweet
Jacob Wohl complimenteerde Trump voor deze tweet. Nobody can unite the country like Trump.quote:Op woensdag 15 november 2017 06:49 schreef brokjespoes het volgende:
1 van de comments: "And this is the man with access to the nuclear codes..."
twitter:brianstelter twitterde op woensdag 15-11-2017 om 04:00:52Sean Hannity breaking with Roy Moore: "For me, the judge has 24 hours. You must immediately and fully come up with… https://t.co/Hv8sMU6f0S reageer retweet
Oh, dat is niet eens nodig. De Republikeinen hebben heel wat land te onteigenen voordat die muur er staat. Wel een dilemma trouwens. Mag de staat land afpakken van de hardwerkende belastingbetaler?quote:
Ziet er naar uit dat ze het land opknippen in hele kleine stukjes en dat dan weer terug geven aan hun donateurs.quote:Op woensdag 15 november 2017 07:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oh, dat is niet eens nodig. De Republikeinen hebben heel wat land te onteigenen voordat die muur er staat. Wel een dilemma trouwens. Mag de staat land afpakken van de hardwerkende belastingbetaler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |