Dat wordt dan heel zachtjes.. Geen kneepjes en geen lachjesquote:Op woensdag 15 november 2017 10:45 schreef silliegirl het volgende:
Oh nou. Iets met “careful what you wish for”
Hallo rode vloed.
Oh ja hoor, nu valt mijn volgende ei dus net in het weekend dat we met mijn familie in een huis in de ardennen zitten![]()
Dat zal wel moeten ja, gezien peuter dan bij ons op de kamer slaaptquote:Op woensdag 15 november 2017 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat wordt dan heel zachtjes.. Geen kneepjes en geen lachjes
Dat er zoveel verschil in zit... Ik ga morgenvroeg maar eens weer testen. Ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:29 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Herkenbaar, bij goede zwangerschappen 😊 Ik heb beide keren ook verschillende felheden streepjes gehad, het HCG verdubbelt in 2 a 3 dagen, en die testen zijn niet allemaal precies even gevoelig. Over een paar dagen nog een keer testen om te zien of je streep groeit. Maar dit zit er gewoon heel normaal uit, tenminste, bij mij zag het er beide keren ook zo uit en daar zijn mooie kindjes van geboren.
En hier ook met middag en avondurine vaak fellere streepjes dan in de ochtend..
Hoe gaat dat je helpen dan?quote:Op woensdag 15 november 2017 11:56 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Dat er zoveel verschil in zit... Ik ga morgenvroeg maar eens weer testen. Ben erg benieuwd.
Oh ja dat maakt het nog wat lastigerquote:Op woensdag 15 november 2017 11:42 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten ja, gezien peuter dan bij ons op de kamer slaapt
Nou wat stomquote:Op woensdag 15 november 2017 12:47 schreef Camac het volgende:
Geen bloed, geen streepjes. Bluh lijf. Cd37 vandaag.
Ik ben benieuwd wat je gyn zegt/ermee gaat doen.quote:Op maandag 13 november 2017 16:32 schreef Kirb het volgende:
[..]
Ja, ik. Ik heb ook een LF van een dag of 7 (is bepaald door prikken op progesteron). Hier kun je zeker mee naar de huisarts. Ik heb donderdag weer een afspraak bij de gynaecoloog en hoor dan wat hij hiermee gaat doen. Verwacht eigenlijk wel medicatie!
Ook irritant zeg, jouw cyclus is normaal rond de 30? 33? dagen? (Heb ik dat goed onthouden?)quote:Op woensdag 15 november 2017 12:47 schreef Camac het volgende:
Je zou toch stoppen met testenquote:Op woensdag 15 november 2017 11:56 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Dat er zoveel verschil in zit... Ik ga morgenvroeg maar eens weer testen. Ben erg benieuwd.
Mijn 1e cyclus was 32 na stoppen met de pil, de 2e was 30 dagen. Dit is de 3e, maar er kan zoveel zijn.quote:Op woensdag 15 november 2017 13:08 schreef Feyre het volgende:
[..]
Ook irritant zeg, jouw cyclus is normaal rond de 30? 33? dagen? (Heb ik dat goed onthouden?)
Heb je pco? Dan is een oplopende cyclus niet zo vreemd. Mijn cycli verliepen zo: 25>39>40>60>100. Ik hoop dat het bij jou niet zo lang gaat duren!quote:Op woensdag 15 november 2017 13:40 schreef Camac het volgende:
[..]
Mijn 1e cyclus was 32 na stoppen met de pil, de 2e was 30 dagen. Dit is de 3e, maar er kan zoveel zijn.
Toch zwanger maar laag hcg? Ontpillen? Pco die toch wat meer problemen geeft? Late eisprong?
Dus ik houd het maar op wachten, ik heb mezelf voorgenomen dat als ik op dag 60 nog geen duidelijkheid heb ik dan eens aan de bel trek bij de huisarts of mn tante (ze is verloskundige).
Ja, aan 1 eierstok.quote:Op woensdag 15 november 2017 13:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je pco? Dan is een oplopende cyclus niet zo vreemd. Mijn cycli verliepen zo: 25>39>40>60>100. Ik hoop dat het bij jou niet zo lang gaat duren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer ben jij naar de huisarts/gyn gegaan?
quote:Op woensdag 15 november 2017 13:47 schreef Camac het volgende:
[..]
Ja, aan 1 eierstok.Dan zou ik het zeker in de gaten houden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer ben jij naar de huisarts/gyn gegaan?
Ik ben na 7 maanden naar de huisarts gegaan. Normaal gesproken kun je dit pas na een jaar doen maar door die oplopende cycli was het bij mij meteen duidelijk dat er iets aan de hand was. Ik kreeg dus zonder problemen een doorverwijzing
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ga ik ook zeker doen.quote:Op woensdag 15 november 2017 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zou ik het zeker in de gaten houden!
Ik ben na 7 maanden naar de huisarts gegaan. Normaal gesproken kun je dit pas na een jaar doen maar door die oplopende cycli was het bij mij meteen duidelijk dat er iets aan de hand was. Ik kreeg dus zonder problemen een doorverwijzing
Afleiding zoeken komt goed. Hèb al besloten dat ik niks ga doen en eind van de week de verloskundige ga bellen.quote:Op woensdag 15 november 2017 15:29 schreef Tink89 het volgende:
Doe maar gewoon niks. Het helpt namelijk niet... Je zult uiteindelijk toch moeten afwachten. En dat is rot en onzeker en kut en het slaat helemaal nergens op voor je gevoel, maar je hebt simpelweg geen keus![]()
Succes met afwachten! Afleiding zoeken geen optie?
Edit: ik ben trouwens echt al uren aan het werk om bepaalde content opnieuw te schrijven en net zijn er ineens (en ik ben geen computernoob ofzo) twee hoofdstukken verdwenen. Alsof ik niks beters te doen heb![]()
Verstandig!quote:Op woensdag 15 november 2017 17:36 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Afleiding zoeken komt goed. Hèb al besloten dat ik niks ga doen en eind van de week de verloskundige ga bellen.
En ooooooo wat een hel. Inmiddels al wat teruggevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Zeg klappie, lief lootje...quote:Op maandag 13 november 2017 15:53 schreef klaprooss het volgende:
Oh lord soon staat er ook echt de horror![]()
Zoon natuurlijk!
quote:Klaprooss
Lieve doos
Natuurlijk ben je niet kloonloos!
Hier ben ik voor jou
Ik kwam niet gauw
Maar soms is dat precies wat je wou. 0-)
Even dacht ik te proberen
met een anonieme vraag op de treksite wat meer te leren
Maar dat lukt niet zo goed
Daarom dat ik het maar zo doet.
Ik ken je wel een beetje
Je bent echt een lief scheetje
maar ik wil nog wat weetje:
je houdt van vintage
maar wat voor kleuren zie je grage?
en je kinderschaar
welke kleuren staan mooi bij hun ogen en haar?
Welke maat dragen zij heden ten dage
Mag ik je dat ook vragen?
Kun je me nog meer vertellen
wat doet jou je pas versnellen?
zijn het boeken of is het creativiteit
of heb je daarvoor allemaal geen tijd?
Ik hoop wat van je te horen
zodat mijn pakje je straks echt kan bekoren.
x van kerstroos
Kan je in ieder geval nog drinken en hoeft de rest niet dronken voor je te zijnquote:Op woensdag 15 november 2017 10:45 schreef silliegirl het volgende:
Oh nou. Iets met “careful what you wish for”
Hallo rode vloed.
Oh ja hoor, nu valt mijn volgende ei dus net in het weekend dat we met mijn familie in een huis in de ardennen zitten![]()
Zou ik peuter ook al wijn kunnen voeren zodat hij vaster slaapt?quote:Op donderdag 16 november 2017 16:35 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval nog drinken en hoeft de rest niet dronken voor je te zijn![]()
Sucks, tho!
Dikke knuf meisjequote:Op vrijdag 17 november 2017 10:21 schreef Debsterr het volgende:
[valt binnen]
Uhh.. hoi iedereen. Zoals jullie hebben gemerkt was ik een beetje verdwenen ineens. De reden is dat iets meer dan 2 weken terug mijn vriend en ik onze relatie hebben verbroken. Dus ja, vandaar dat ik niet meer meepost. Omdat mijn ex ook op Fok! zit ga ik verder niet teveel op in.
Ik wens iedereen hier heel snel streepjes en veel geluk en liefde toe, en wie weet post ik hier over een paar jaar weer mee!
[schuifelt weg]
Oh wat kutquote:Op vrijdag 17 november 2017 10:21 schreef Debsterr het volgende:
[valt binnen]
Uhh.. hoi iedereen. Zoals jullie hebben gemerkt was ik een beetje verdwenen ineens. De reden is dat iets meer dan 2 weken terug mijn vriend en ik onze relatie hebben verbroken. Dus ja, vandaar dat ik niet meer meepost. Omdat mijn ex ook op Fok! zit ga ik verder niet teveel op in.
Ik wens iedereen hier heel snel streepjes en veel geluk en liefde toe, en wie weet post ik hier over een paar jaar weer mee!
[schuifelt weg]
quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:21 schreef Debsterr het volgende:
[valt binnen]
[schuifelt weg]
Och meisjequote:Op vrijdag 17 november 2017 10:21 schreef Debsterr het volgende:
[valt binnen]
[schuifelt weg]
Sterkte lieffie!quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:21 schreef Debsterr het volgende:
[valt binnen]
[schuifelt weg]
Voor jou ook sterktequote:Op vrijdag 17 november 2017 15:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou, ik kom me maar weer aansluiten (en hoop net zo snel weer weg te zijn als de vorige keer)
Mijn lichaam heeft er nogal een optater van gekregen (niet gek, je bent toch 11.5 wk aan het groeien..) maar nu een weekje later is het bloeden gestopt en voelt het weer een beetje rustiger allemaal.
dan gaan ze lallen in hun bedjequote:Op donderdag 16 november 2017 18:59 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Zou ik peuter ook al wijn kunnen voeren zodat hij vaster slaapt?
Blegh! Sterkte (nogmaals). Ik wist even niet dat je moet uitkijken met zwangere bij dat virus.quote:Op vrijdag 17 november 2017 16:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn zoontje heeft hvmz. Buiten dat dat hel voor ons alledrie is kan het dus blijkbaar ook voor miskramen zorgen. Hopelijk ben ik niet zwanger, of wel en gaat het goed..
Ik hoop het ontiegelijk voor je!quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:49 schreef Dromertje23 het volgende:
Wat vervelend debster...
En kleurdoos hoe gaat het met je? Hopelijk kun je het een beetje verwerken en hopelijk ben je inderdaad snel weer weg !
Iedereen succes met de NOD’s.
Ik ben sinds vandaag ongesteld gewordenvanaf dag 3 starten met clomid t/m dag 7 en dan op dag 21 bloed laten prikken en hopen dat ik een eisprong heb gehad !
Heb ovulatietesten gekocht, zodat ik het een beetje mee kan volgen wat er gebeurt.. en natuurlijk gaan we nu optimaal gebruik maken van mijn (hopelijk) ei. Zou toch wel heeel erg toevallig zijn als het dan bij eisprong 1 meteen raak is, maar de kans zit er natuurlijk in dus die laten we niet voorbij gaan !
In de OP staat nu een handige link naar de NOD paginaquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:00 schreef Soof-87 het volgende:
Welke nods komen er aan? Of moet ik even verder teruglezen...
quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
In de OP staat nu een handige link naar de NOD pagina
ik heb die even op volgorde gezet, maakt het overzichtelijkerquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
In de OP staat nu een handige link naar de NOD pagina
Nogsteeds niks. Niet ongesteld, geen strepen.quote:
Ik heb utrogestan (progesteron) voorgeschreven gekregen. Dit zou bij mij m'n LF moeten verlengen aangezien mijn progesteron wel mooi oploopt na eisprong, maar vervolgens ook weer te vroeg naar beneden gaat.quote:Op woensdag 15 november 2017 13:08 schreef Feyre het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je gyn zegt/ermee gaat doen.
Wat irritant zeg.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:18 schreef Camac het volgende:
DebsterSterkte, dat moet geen makkelijke beslissing zijn geweest.
Kleurdoos
[..]
Nogsteeds niks. Niet ongesteld, geen strepen.. CD 39 inmiddels. 10, 12 en 14 november getest, de laatste keer ook een andere test geprobeerd naast de 2v5. Ik wacht nu even tot maandag met weer testen, dan is het CD42.
Stom Camac. Had je eerder wel een regelmatige cyclus? Soms is je lijf je gewoon aan het trollen..quote:Op woensdag 15 november 2017 12:47 schreef Camac het volgende:
Mijn vorige 2 cyclussen waren 32 en 30 dagen. Maar zoals ik eerder deze week al postte, het kan echt zoveel zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2017 13:41 schreef June. het volgende:
[..]
Stom Camac. Had je eerder wel een regelmatige cyclus? Soms is je lijf je gewoon aan het trollen..
Aantal maanden geleden had ik het ook, cyclus helemaal van de waps na een aantal nachtdiensten. CD ineens 40 dagen.
En DebsterrSterkte meid. Kleurdoos ook al geen goed nieuws. Hopelijk ben je weer snel weg hier
Ik sluit morgen ook weer aan op het wachtbankje. Ga over 3 weken naar Wenen, hopelijk moet ik dan de gluhwein overslaan. Of niet, maar dan ga ik ook gewoon lekker aan de zuip. Zo.![]()
Heb ik ook weleens hoeft niks te zeggenquote:Op zaterdag 18 november 2017 17:05 schreef Tink89 het volgende:
Heel irritant ja camac, ik duim voor maandag!
Ik had vanochtend ineens 'vlokjes' in m'n plas. Zo raar... Verder nergens last van, dus ga maar gewoon nergens van uit. Google zegt: blaasontsteking. Maar ik heb verder nergens last van.
Mèh.quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:30 schreef Soof-87 het volgende:
Hier ook wel eens vlokjes.
En net bloed bij het afvegen.
Hoop het ook.quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mèh.Ik hoop dat het onschuldig is voor je.
Meer kun je ook niet doen helaas. Ik heb zovaak beetjes bloed bij afvegen gehad toen ik zwanger was, je schrikt ervan maar het hoeft echt niets te betekenen, dus ik hoop dat het onschuldig is bij jou. We blijven duimenquote:Op zaterdag 18 november 2017 20:34 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Hoop het ook.
Ik wacht nog maar even af.
😁quote:
quote:Op zondag 19 november 2017 10:26 schreef Kleurdoos het volgende:
+ nog een blighted ovum (die niet rondloopt, dat zou raar zijn)
Yeasss I know, ik zag het op instaquote:Op zondag 19 november 2017 00:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
😁
Even totaal off topic maar ik weet niet of je die boeken serie echt volgt. Maar in Mei komt er een nieuw boek van uit
Er zit wel een mooie geschiedenis achter die termquote:Op zondag 19 november 2017 14:29 schreef B.ertha het volgende:
* B.ertha gaat zich schamen voor het lachen om de Nederlandse term: windei
https://onzetaal.nl/taala(...)n-windeieren-leggen/quote:Het Etymologisch woordenboek van het Nederlands (EWN) vermeldt dat windei een leenvertaling is van het middeleeuws-Latijnse ova venti. Letterlijk betekent dit 'eieren van de wind' en figuurlijk 'onvruchtbare eieren'. Ova venti is volgens het EWN een variant van het klassiek-Latijnse ova zephyria (Zephyrus was de god van de westenwind) en ova hypenemia. Hypenemia gaat rechtstreeks terug op het Grieks en betekent 'onder invloed van de wind'; hypo- betekent 'onder' en ánemos 'wind'. In de Oudheid geloofde men dat windeieren door de wind waren bevrucht.
Interessantquote:Op zondag 19 november 2017 14:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Er zit wel een mooie geschiedenis achter die term
[..]
https://onzetaal.nl/taala(...)n-windeieren-leggen/
Met 2 cyclussen nog niet, maar het zou mijn inziens wel een beetje een beeld mogen geven van wat je kan verwachten. Of er een ovulatie is geweest weet ik niet, testen hebben bij mij geen nutquote:Op zaterdag 18 november 2017 17:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Camac kun je met twee cyclussen wel spreken van een regelmatige cyclus?
Had je wel een eisprong?
Vlokjes ook wel eens gehad. Nog nooit blaasontsteking gehad.
13 fucking weken lang. en dan je eerste echo.. geloof me. horror.quote:Op zondag 19 november 2017 14:29 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb even gelezen wat een blighted ovum is, wat moet dat een enorme teleurstelling zijn wanneer je erachter komt..
* B.ertha gaat zich schamen voor het lachen om de Nederlandse term: windei
quote:Op maandag 20 november 2017 08:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
13 fucking weken lang. en dan je eerste echo.. geloof me. horror.
en een windei is een slechte benaming, er is een bevruchting geweest, het is alleen verkeerd gegaan tijdens de innesteling
Zo, spannend zeg!quote:Op maandag 20 november 2017 08:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zit nu 10dpo maar met mijn korte lf 1/2 dagen overtijd. Ik zou zweren dat ik een streepje zie maar misschien wil ik dat gewoon zienkrijg m niet op de foto helaas. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben maar een nieuwe test doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |