Mèh.quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:30 schreef Soof-87 het volgende:
Hier ook wel eens vlokjes.
En net bloed bij het afvegen.
Hoop het ook.quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mèh.Ik hoop dat het onschuldig is voor je.
Meer kun je ook niet doen helaas. Ik heb zovaak beetjes bloed bij afvegen gehad toen ik zwanger was, je schrikt ervan maar het hoeft echt niets te betekenen, dus ik hoop dat het onschuldig is bij jou. We blijven duimenquote:Op zaterdag 18 november 2017 20:34 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Hoop het ook.
Ik wacht nog maar even af.
😁quote:
quote:Op zondag 19 november 2017 10:26 schreef Kleurdoos het volgende:
+ nog een blighted ovum (die niet rondloopt, dat zou raar zijn)
Yeasss I know, ik zag het op instaquote:Op zondag 19 november 2017 00:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
😁
Even totaal off topic maar ik weet niet of je die boeken serie echt volgt. Maar in Mei komt er een nieuw boek van uit
Er zit wel een mooie geschiedenis achter die termquote:Op zondag 19 november 2017 14:29 schreef B.ertha het volgende:
* B.ertha gaat zich schamen voor het lachen om de Nederlandse term: windei
https://onzetaal.nl/taala(...)n-windeieren-leggen/quote:Het Etymologisch woordenboek van het Nederlands (EWN) vermeldt dat windei een leenvertaling is van het middeleeuws-Latijnse ova venti. Letterlijk betekent dit 'eieren van de wind' en figuurlijk 'onvruchtbare eieren'. Ova venti is volgens het EWN een variant van het klassiek-Latijnse ova zephyria (Zephyrus was de god van de westenwind) en ova hypenemia. Hypenemia gaat rechtstreeks terug op het Grieks en betekent 'onder invloed van de wind'; hypo- betekent 'onder' en ánemos 'wind'. In de Oudheid geloofde men dat windeieren door de wind waren bevrucht.
Interessantquote:Op zondag 19 november 2017 14:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Er zit wel een mooie geschiedenis achter die term
[..]
https://onzetaal.nl/taala(...)n-windeieren-leggen/
Met 2 cyclussen nog niet, maar het zou mijn inziens wel een beetje een beeld mogen geven van wat je kan verwachten. Of er een ovulatie is geweest weet ik niet, testen hebben bij mij geen nutquote:Op zaterdag 18 november 2017 17:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Camac kun je met twee cyclussen wel spreken van een regelmatige cyclus?
Had je wel een eisprong?
Vlokjes ook wel eens gehad. Nog nooit blaasontsteking gehad.
13 fucking weken lang. en dan je eerste echo.. geloof me. horror.quote:Op zondag 19 november 2017 14:29 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb even gelezen wat een blighted ovum is, wat moet dat een enorme teleurstelling zijn wanneer je erachter komt..
* B.ertha gaat zich schamen voor het lachen om de Nederlandse term: windei
quote:Op maandag 20 november 2017 08:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
13 fucking weken lang. en dan je eerste echo.. geloof me. horror.
en een windei is een slechte benaming, er is een bevruchting geweest, het is alleen verkeerd gegaan tijdens de innesteling
Zo, spannend zeg!quote:Op maandag 20 november 2017 08:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zit nu 10dpo maar met mijn korte lf 1/2 dagen overtijd. Ik zou zweren dat ik een streepje zie maar misschien wil ik dat gewoon zienkrijg m niet op de foto helaas. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben maar een nieuwe test doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |