De IRL heeft een keer de kwalificatie vervangen door een systeem waarbij de startopstelling random bepaald werd door het trekken van lootjes...quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, dat doen de amerikanen ook niet met Indy
Dat lijkt me het inhalen niet te bevorderen en er zijn al niet zoveel inhaalmogelijkheden op Zandvoort.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort is al meer circuit dan enkele straatraces die we hebben, daar is op wat ouderdom na niks mis mee. Hooguit moet het paddock even wat groter worden gemaakt door de Tarzanbocht iets sneller te maken.
Gewoon samen met Max en Red Bull een circuit tekenen, en dat dan bouwenquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort is al meer circuit dan enkele straatraces die we hebben, daar is op wat ouderdom na niks mis mee. Hooguit moet het paddock even wat groter worden gemaakt door de Tarzanbocht iets sneller te maken.
Aan begin van de motorsport werd de startopstelling bepaald door het trekken van lootjes of de volgorde van inschrijven. Dus eigenlijk gingen ze back to the roots ;-)quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De IRL heeft een keer de kwalificatie vervangen door een systeem waarbij de startopstelling random bepaald werd door het trekken van lootjes...
Ik word zo moe van initiatieven die autosport "spannender" zouden moeten maken doormiddel van kunstmatige ingrepen. Op een of andere manier wordt autosport niet als een pure sport gezien en is het oké om er een soort circus spektakel van te willen maken.
Werkt prima.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Assen is een hele grote nee. Dat circuit is niet voor autoracen.
Je praat natte poep hoor. Er wordt geregeld met auto's geraced. Voor F1 zal het breder moeten maar dat geldt voor Zandvoort ookquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Assen is een hele grote nee. Dat circuit is niet voor autoracen.
Ja, er wordt geracet, en daar is ook alles mee gezegd. Je kan dat circuit niet leuk maken voor de F1 zonder de TT te vernaggelen. Ik snap echt niet waarom iedereen constant Assen zit te roepen, iedereen kan zien dat je daar hooguit een optocht krijgt.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je praat natte poep hoor. Er wordt geregeld met auto's geraced. Voor F1 zal het breder moeten maar dat geldt voor Zandvoort ook
Ja het motorracen zal anders worden.. dat is het grote nadeel. Maar zeggen dat er niet geraced kan worden is nonsens. Het is een prachtig circuit met uitstekende infrastructuur. En wanneer breder echt geen optocht. Zandvoort ombouwen en de infrastructuur verbeteren zal vele malen meer kosten dan Assen klaar maken.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, er wordt geracet, en daar is ook alles mee gezegd. Je kan dat circuit niet leuk maken voor de F1 zonder de TT te vernaggelen. Ik snap echt niet waarom iedereen constant Assen zit te roepen, iedereen kan zien dat je daar hooguit een optocht krijgt.
Er zijn 0 inhaallocaties over heel dat circuit. Het is een motorcircuit en het blijft een motorcircuit, je kan er hooguit een half auto- en half motorcircuit van maken. Nee, Assen absoluut niet. Dat gaat nooit de F1 hosten.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja het motorracen zal anders worden.. dat is het grote nadeel. Maar zeggen dat er niet geraced kan worden is nonsens. Het is een prachtig circuit met uitstekende infrastructuur. En wanneer breder echt geen optocht. Zandvoort ombouwen en de infrastructuur verbeteren zal vele malen meer kosten dan Assen klaar maken.
Ik vond dit concept wel interessant:quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:50 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dat lijkt me het inhalen niet te bevorderen en er zijn al niet zoveel inhaalmogelijkheden op Zandvoort.
Kijkquote:Op vrijdag 10 november 2017 14:04 schreef lord_bono het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-uiterste-best-doen
Met Spa is dat deels al, maar een GP in het buitenland is toch anders dan een in eigen land. Stuk goedkoper ook voor de Nederlandse bezoekers. Zal natuurlijk deels prestige zijn voor gemeente en eigenaar circuit, maar voor de Nederlandse fan alleen maar goed.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ze de GP op de Nurburgring nieuw leven inblazen dan is de Nederlandse markt toch ook goed genoeg bediend?
Die GP gaat eerder Spa in de weg zitten dan de Nederlandse markt bedienen. De Verstappengekte is niet de enige reden dat het zo achterlijk druk is op Spa de afgelopen jaren, het wegvallen van een concurrent dat amper 100km verderop ligt ook.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ze de GP op de Nurburgring nieuw leven inblazen dan is de Nederlandse markt toch ook goed genoeg bediend?
Ziet er interessant uit. Potentieel een verdubbeling van het aantal inhaalplekken naar 4 en toch nog in de spirit van Zandvoort. En een 8 vorm als circuit in altijd leukquote:Op vrijdag 10 november 2017 14:05 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik vond dit concept wel interessant:
[ afbeelding ]
Open deuren intrappen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:04 schreef lord_bono het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-uiterste-best-doen
In de weg zitten weet ik niet, het gaat Spa natuurlijk wel een beetje kannibaliseren maar daar is het nu onmenselijk druk. Er is maar één manier om erachter te komen of de markt groot genoeg is voor twee GP's in de regio. In het verleden was dit natuurlijk wel zo en waren zowel Nurburgring als Spa goed bezochte GP's terwijl ze samen op de kalander stonden.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die GP gaat eerder Spa in de weg zitten dan de Nederlandse markt bedienen. De Verstappengekte is niet de enige reden dat het zo achterlijk druk is op Spa de afgelopen jaren, het wegvallen van een concurrent dat amper 100km verderop ligt ook.
Mini-Eau Rouge gespot.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:05 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik vond dit concept wel interessant:
[ afbeelding ]
Tja, het blijft idd wel zo dat die twee circuits het dichtsbevolkte deel van Europa bedienen. En Spa kan dat niet alleen aan. Maar voor Nederlandse fans wordt het een of-of, als ze niet naar Spa wilden, gaan ze ook niet daar naartoe. Met Zandvoort heb je op eens de complete Nederlandse markt binnen handbereik, dan zal ook Spa nog steeds prima bezocht worden, maar ruimte voor een derde is er niet.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In de weg zitten weet ik niet, het gaat Spa natuurlijk wel een beetje kannibaliseren maar daar is het nu onmenselijk druk. Er is maar één manier om erachter te komen of de markt groot genoeg is voor twee GP's in de regio. In het verleden was dit natuurlijk wel zo en waren zowel Nurburgring als Spa goed bezochte GP's terwijl ze samen op de kalander stonden.
Als Max echt voor de titel gaat strijden dan zal er helemaal een gekkenhuis losbreken in Nederland. Je kan een race op de Nurburgring gewoon GP van Nederland noemen zoals het vroeger als Luxemburg GP door het leven ging. Lijkt me persoonlijk de beste optie. Fans kunnen dan Max dichtbij huis aan het werk zien en je hoeft geen gemeenschapsgeld in Assen of Zandvoort te pompen.
Scheivlak kapot makenquote:Op vrijdag 10 november 2017 14:05 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik vond dit concept wel interessant:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |