Wintertijdquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch al, tenminste ik zie een tijd staan
Zeker, ik dacht zelfs dat het er 4 waren, maar blijkbaar doen ze daar ook aan zomertijdquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:12 schreef Zipportal het volgende:
Maar drie uurtjes tijdverschil blijft genot.
begint goedquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:17 schreef heywoodu het volgende:
Sow Hartley
Daar gaat de eerste Renault-motor van het weekeinde
Nee, dat doen de amerikanen ook niet met Indyquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Reverse grids en strafgewichten incoming:
https://www.gpupdate.net/(...)-om-races-te-winnen/
"Sport leeft van onverwachte momenten en dat is wat we willen. Je hebt competitie nodig, het onbekende. Je hebt mooie verhalen nodig en drama. Dat moeten we creëren."
Het was te verwachten dat de Amerikanen er een circus van zouden willen maken met kunstmatig gecreëerd drama. Belooft weinig goeds. Hopelijk kan een Ross Brawn op de rem trappen en de Amerikanen behoeden voor al te domme beslissingen.
Ja goed plan, ik kijk nu al uit naar 72 ronden met twee plekken waar ze kunnen inhalen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Prins bernard jr moet gewoon de helft van zijn 152 panden in Amsterdam verkopen en het kan
Circuit verbreden moest sws toch. Ik zie liever dat ze naar Assen gaan en dat Assen het circuit wat verbreed. Al wordt het dan wel kutter voor de TT, maar misschien dat ze met curbstones twee indelingen kunnen maken?quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:39 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja goed plan, ik kijk nu al uit naar 72 ronden met twee plekken waar ze kunnen inhalen.
Assen is een hele grote nee. Dat circuit is niet voor autoracen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Circuit verbreden moest sws toch. Ik zie liever dat ze naar Assen gaan en dat Assen het circuit wat verbreed. Al wordt het dan wel kutter voor de TT, maar misschien dat ze met curbstones twee indelingen kunnen maken?
Dan verkloot je het echt voor de TT inderdaad. De Indycar races op Assen waren behoorlijk saai, dus ook dat circuit zou helemaal op de schop moeten (layout change) om het geschikt te maken voor F1.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Circuit verbreden moest sws toch. Ik zie liever dat ze naar Assen gaan en dat Assen het circuit wat verbreed. Al wordt het dan wel kutter voor de TT, maar misschien dat ze met curbstones twee indelingen kunnen maken?
Zandvoort is al meer circuit dan enkele straatraces die we hebben, daar is op wat ouderdom na niks mis mee. Hooguit moet het paddock even wat groter worden gemaakt door de Tarzanbocht iets sneller te maken.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:43 schreef lord_bono het volgende:
Zandvoort gewoon volledig aanpassen, neem aan dat je op dat terrein best een totaal nieuwe F1 vriendelijke lay-out kunt verzinnen?
hij heeft wel recent een hotel in Bloemendaal gekochtquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Prins bernard jr moet gewoon de helft van zijn 152 panden in Amsterdam verkopen en het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |