abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 november 2017 @ 16:27:51 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174865007
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Donny J. Wright
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).Tom Price (Secretary of Health and Human Services)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 4 november 2017 @ 16:29:35 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174865028
orange and yellow make green ...
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 17:05:57 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174865444
Trump is weer op de knietjes gegaan voor de Arabieren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174865445
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:50 schreef Monolith het volgende:
Speciaal voor Elfletterig. :P

bron
Ik volg O'Malley nog altijd nauwgezet, onder meer op Twitter. Ik vond hem in 2015-2016 al een uitermate geschikte kandidaat en dat vind ik nog steeds.

O'Malley is niet afgevallen omdat hij slecht is of geen goede ideeën had. Hij viel af om twee redenen: de partijtop die volop inzette op Clinton als kandidaat en door een ongelukkige timing: hij maakte zijn kandidatuur te laat bekend en op dat moment had Sanders allang de wind in de zeilen.

De Democratische campagne was sterk gemanipuleerd, zo is later duidelijk gebleken. Ook de media hebben hier een kwalijke rol in vervuld. O'Malley bleef relatief lang in de race en mocht weliswaar aan tv-debatten meedoen, maar kreeg daarin nauwelijks een reële kans, omdat hij laag stond in de peilingen. Er was voortdurend sprake van scorebordjournalistiek: niet de inhoud, maar dagkoersen maakten de dienst uit (zie ook NL verkiezingen in 2017, waarin kleine partijen ook nauwelijks aandacht kregen).

O'Malley is inderdaad volop op pad. Als je zijn Twitter bekijkt, is hij voortdurend op campagne om kandidaten bij regionale verkiezingen te steunen. Hij verschijnt zo nu en dan op tv en laat zich ook duidelijk horen wat betreft Trump. Het aantal Twitter-volgers blijft ook gestaag stijgen.

Overigens antwoordde O'Malley in mei al met de woorden "I might (run)" toen hij de vraag kreeg of hij in 2020 kandidaat zou zijn. Hij liet toen ook al zijn licht schijnen over het deelnemersveld dat hij verwacht.

En een recent tv-optreden waarin hij nogmaals "I just might" zegt:

Dus nee, zeker geen streep zetten door die naam. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2017 17:17:45 ]
pi_174865597
Een lesje trollen

Overall beste user 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 17:29:28 #6
3928 Ulx
pi_174865773
Dat doet de reporter inderdaad goed. Trump zet zichzelf aardig voor lul.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 4 november 2017 @ 17:33:26 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174865817
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:16 schreef Nintex het volgende:
Een lesje trollen

[ afbeelding ]
Wat is dit voor flauwe Monty Python-humor :r.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_174865862
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:33 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat is dit voor flauwe Monty Python-humor :r.
Alle komedie is toegestaan tegenwoordig.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 17:37:58 #9
3928 Ulx
pi_174865900
Bovendien hoor je van je van een les iets op te steken.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 17:40:06 #10
3928 Ulx
pi_174865936
Anyway. Trump op reis. Ik denk dat Noord-Korea het feestje gaat verpesten door een raket af te schieten of een test te doen.

Dat is pas trollen, Nintex.
pi_174865989
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:16 schreef Nintex het volgende:
Een lesje trollen

[ afbeelding ]
Als er geen beelden van waren, was het misschien nog een redelijke spin geweest van Trump. Nu gaat hij gewoon weer af als een gieter. Lekker z'n eindeloze domheid blijven etaleren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 4 november 2017 @ 17:48:11 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174866091
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:40 schreef Ulx het volgende:
Anyway. Trump op reis. Ik denk dat Noord-Korea het feestje gaat verpesten door een raket af te schieten of een test te doen.

Het is wachten waar ie zich gigantisch weer voor lul zet. Hawaii en Japan lijken me nog wel een te nemen horde. Bij Korea denk ik dat ie wel iets stupide doet of domme dingen gaat zeggen: "Mr. Rocket Man, tear down these nuclear things" ofzo.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 4 november 2017 @ 17:49:23 #13
104871 remlof
Europees federalist
pi_174866111
quote:

Het zou me niets verbazen als ze op zondag weer een raket over Japan schieten.
Maar dan nu terwijl Trump in dat land is.
  zaterdag 4 november 2017 @ 17:50:35 #14
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174866140
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als ze op zondag weer een raket over Japan schieten.
Maar dan nu terwijl Trump in dat land is.
Ik moet dan wel hard lachen stiekem :@
  zaterdag 4 november 2017 @ 17:50:36 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_174866142
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:48 schreef Falco het volgende:

[..]

Het is wachten waar ie zich gigantisch weer voor lul zet. Hawaii en Japan lijken me nog wel een te nemen horde. Bij Korea denk ik dat ie wel iets stupide doet of domme dingen gaat zeggen: "Mr. Rocket Man, tear down these nuclear things" ofzo.
En hij sluit af met een paar dagen op de Filipijnen, waar ie vast mooie momenten gaat beleven met zijn mede-nationaalpopulist Duterte.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 17:55:09 #16
3928 Ulx
pi_174866212
Die mafkees met zijn doodseskaders. Dat zal wel een man naar Trump's hart zijn.
  zaterdag 4 november 2017 @ 17:55:41 #17
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174866228
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 13:49:26 Would very much appreciate Saudi Arabia doing their IPO of Aramco with the New York Stock Exchange. Important to the United States! reageer retweet
Jaja, zo'n IPO, daar heeft de gewone Amerikaan veel aan ja :')

Saudi Aramco is een van de grootste bubbles imho. Kan op termijn voor spectaculaire effecten zorgen op Wall Street en ver daar buiten.
pi_174866334
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:55 schreef Ulx het volgende:
Die mafkees met zijn doodseskaders. Dat zal wel een man naar Trump's hart zijn.
Uiteraard. Duterte lapt de rechtsstaat gewoon aan z'n laars. Die macht wil Trump ook hebben.
pi_174866387
Hopelijk gaat Trump veel nare dingen zeggen over de Chinezen. Dan heeft die reis nog enig nut.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  zaterdag 4 november 2017 @ 18:13:03 #20
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174866492
quote:

Was de faciliteiten van NoKo niet zwaar beschadigd waardoor dat projectje even stil ligt?
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 4 november 2017 @ 18:16:22 #21
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_174866544
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uiteraard. Duterte lapt de rechtsstaat gewoon aan z'n laars. Die macht wil Trump ook hebben.
Duterte 'heeft' die macht volgens mij ook niet, maar die neemt hem gewoon. Breng Trump maar niet op ideeën.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 18:16:30 #22
3928 Ulx
pi_174866549
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:13 schreef Montov het volgende:

[..]

Was de faciliteiten van NoKo niet zwaar beschadigd waardoor dat projectje even stil ligt?
Die berg? Dat is waar. Die staat op instorten geloof ik.

Maar een raket afschieten zou wel kunnen.
pi_174866634
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als er geen beelden van waren, was het misschien nog een redelijke spin geweest van Trump. Nu gaat hij gewoon weer af als een gieter. Lekker z'n eindeloze domheid blijven etaleren.
Alsof zijn achterban daar iets om geeft.
pi_174866755
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:21 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Alsof zijn achterban daar iets om geeft.
Tsja, zijn achterban bestaat dan ook niet bepaald uit heldere lichten.
pi_174866809
Zou Trump echt denken dat de interne strubbelingen bij de DNC strafbaar zijn?
pi_174866839
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, zijn achterban bestaat dan ook niet bepaald uit heldere lichten.
Op zich eens, maar aan die constatering heb je niet zoveel.

Het is veel interessanter je af te vragen hoe je de conservatieve bubble kan doorbreken. Straks komt Mueller met snoeiharde conclusies, de rechtse media doen het af als sprookjes (als ze er al over berichten, zie FOX en Manafort) en de Trump-achterban ziet hun vooroordelen bevestigt: de elite moet bloeden.

Dan is er dus écht een probleem: een president / zijn vertrouwelingen hebben bewezen onfrisse banden met een vreemde mogendheden, zijn onrechtmatig aan de macht gekomen en ze blijven doodleuk zitten waar ze zitten. Wat dan?
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 18:32:13 #27
3928 Ulx
pi_174866847
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
Hij vindt in ieder geval dat het strafbaar zou moeten zijn.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 18:33:33 #28
3928 Ulx
pi_174866870
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:31 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het is veel interessanter je af te vragen hoe je de conservatieve bubble kan doorbreken. Straks komt Mueller met snoeiharde conclusies, de rechtse media doen het af als sprookjes (als ze er al over berichten, zie FOX en Manafort) en de Trump-achterban ziet hun vooroordelen bevestigt: de elite moet bloeden.

Dan is er dus écht een probleem: een president / zijn vertrouwelingen hebben bewezen onfrisse banden met een vreemde mogendheden, zijn onrechtmatig aan de macht gekomen en ze blijven doodleuk zitten waar ze zitten. Wat dan?
Dan ben je blij met het 2nd Amendement.
pi_174867095
quote:

[..]

Het is vooral ook de vraag hoe conservatieve media en zijn achterban reageren als het onderzoek van Mueller wel zware gevolgen heeft voor de POTUS. FOX doet immers overkomen alsof de gebeurtenissen van afgelopen week niets voorstellen en dat Trump het slachtoffer is van kwaadwillende 'liberals'.

Wat gebeurt er als Trump wordt afgezet? Accepteren de conservatieve media dat of spreken ze er schande van met het risico dat de achterban van Trump ontploft?
  zaterdag 4 november 2017 @ 18:43:07 #30
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174867125
quote:

[..]

Mag ik je erop wijzen dat er door de federale autoriteiten geen enkel moment is verklaard dat er onomstotelijk bewijs is dat de servers van de DNC gehackt zijn?
En mag ik daarbij ook opmerken dat verschillende woordvoerders van comités van de Senaat en het Huis hebben verklaard dat er geen bewijs is gevonden van 'collusion' (dat an sich niet eens strafbaar is) tussen de Trump campagne en de Russen?

Russiagate is een bubble of zoals Van Jones zei een nothingburger.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 4 november 2017 @ 18:43:29 #31
346939 Janneke141
pi_174867134
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is vooral ook de vraag hoe conservatieve media en zijn achterban reageren als het onderzoek van Mueller wel zware gevolgen heeft voor de POTUS. FOX doet immers overkomen alsof de gebeurtenissen van afgelopen week niets voorstellen en dat Trump het slachtoffer is van kwaadwillende 'liberals'.

Wat gebeurt er als Trump wordt afgezet? Accepteren de conservatieve media dat of spreken ze er schande van met het risico dat de achterban van Trump ontploft?
Hoe groot schat jij de kans dat Trump wordt afgezet?
pi_174867173
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hoe groot schat jij de kans dat Trump wordt afgezet?
Moeilijk te zeggen. Hangt af van waar Mueller de komende maanden nog meer mee komt. Ik ben persoonlijk zeer verrast door wat er afgelopen week allemaal naar buiten is gekomen. Het zaakje stinkt meer dan ik had verwacht.
pi_174867180
quote:

[..]

Trump wordt pas afgezet als hij genoeg Republikeinse politici tegen zich krijgt én als genoeg Republikeinse politici het aandurven dit uit te spreken. Dat gebeurt pas als ze 1) ballen krijgen of 2) clubs als FOX zich tegen Trump keren.

Dus de sleutel ligt bij Republikeinse politici en de media, die houden elkaar voorlopig in de houdgreep. En dan met name de media, want ik zie het voorlopig niet gebeuren dat scenario 1 zich voltrekt.
pi_174867205
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen. Hangt af van waar Mueller de komende maanden nog meer mee komt. Ik ben persoonlijk zeer verrast door wat er afgelopen week allemaal naar buiten is gekomen. Het zaakje stinkt meer dan ik had verwacht.
Stinkt het meer dan je had verwacht of is er meer naar buiten gekomen dan je had verwacht?
  zaterdag 4 november 2017 @ 18:47:51 #35
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174867222
quote:

[..]

Vox had er toevallig 2 dagen terug een artikel over ...

America is facing an epistemic crisis - What if Mueller proves his case and it doesn’t matter?

Bizar hoeveel van die lui echte onzin geloven ... en even zo bizar dat die onzin gepropageerd wordt door die media. Bijvoorbeeld:

Erg belangrijk is denk ik de kaalslag op centrum-rechts in het media-landschap ...

Maar wat er aan te doen zou zijn zie ik zo gauw niet ...
pi_174867264
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Vox had er toevallig 2 dagen terug een artikel over ...

America is facing an epistemic crisis - What if Mueller proves his case and it doesn’t matter?

Bizar hoeveel van die lui echte onzin geloven ... en even zo bizar dat die onzin gepropageerd wordt door die media. Bijvoorbeeld:

[ afbeelding ]

Erg belangrijk is denk ik de kaalslag op centrum-rechts in het media-landschap ...

[ afbeelding ]

Maar wat er aan te doen zou zijn zie ik zo gauw niet ...
Goede post, interessant artikel ook inderdaad. Dat laatste plaatje is echt schokkend, en heeft als gevolg dat Trump voorlopig gewoon blijft zitten waar 'ie zit. Die smoking gun moet onderhand een kanon worden zo weinig gematigde rechtse media er nog zijn.
  zaterdag 4 november 2017 @ 18:52:32 #37
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174867329
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:45 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Trump wordt pas afgezet als hij genoeg Republikeinse politici tegen zich krijgt én als genoeg Republikeinse politici het aandurven dit uit te spreken. Dat gebeurt pas als ze 1) ballen krijgen of 2) clubs als FOX zich tegen Trump keren.

Dus de sleutel ligt bij Republikeinse politici en de media, die houden elkaar voorlopig in de houdgreep. En dan met name de media, want ik zie het voorlopig niet gebeuren dat scenario 1 zich voltrekt.
Wat denk je van de suggestie dat dit pas aan de orde kan zijn als er een daadwerkelijke aanleiding is? 'Ballen' krijgen? Wat heeft dit überhaupt met deze zaak te maken?
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 18:57:58 #38
3928 Ulx
pi_174867477
Trump is nu al een lame duck. Hij krijgt niets constructiefs voor elkaar. Ik denk dat de GOP hem dumpt zodra ze iets hebben wat lijkt op een resultaat. Lagere belastingen of zo.
pi_174867577
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat denk je van de suggestie dat dit pas aan de orde kan zijn als er een daadwerkelijke aanleiding is? 'Ballen' krijgen? Wat heeft dit überhaupt met deze zaak te maken?
Aanleiding is relatief. Een parlement vol democraten had waarschijnlijk al genoeg aanleiding gezien door de Russische inmenging in de verkiezingen (los van eventuele samenspanning), banden met Russische maffiosi, dwangmatig liegen etc.

Het is gewoon een politiek spel, en een meerderheid van het parlement vindt het nog niet nodig hem te lozen. Het kan ook zijn dat ze hem gewoon vier jaar laten zitten, los van wat voor shit er nog allemaal naar boven komt (tenzij extreem, onweerlegbaar gedrag). Herkozen zie ik 'm niet worden.
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:04:48 #40
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174867667
Dit is wel een echte zaak. Documenten van JWICS en SIPRNet afhalen is gewoonweg strafbaar en waarom Comey zijn uitkomst al klaar had voordat de zaak daadwerkelijk ging onderzoeken hebben veel vragen opgeroepen die beantwoord moeten worden.
quote:
FBI turns over new Clinton investigation documents to Congress

The FBI has begun turning over to Senate investigators hundreds of pages of memos regarding the bureau's probe into Hillary Clinton's private email server, sources told The Hill.

The sources said the Justice Department notified the Senate Judiciary Committee late Friday and the FBI began transmitting memos soon after to assist Congress in its review of former Director James Comey's handling of the Clinton email case.

The memos detail how and when the bureau's leadership declined to pursue criminal charges against Clinton for transmitting classified information on her private email server as secretary of State, an investigation that has remained controversial since the 2016 presidential campaigns.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crooked Hillary
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:05:17 #41
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174867681
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
Nee.
Net na de verkiezingen was het nog "We don't care about that anymore" over Lock her up. Toen was er nog optimisme dat hij als onpartijdige president zou MAGA'en via nieuw elan ipv het corrupte politics as usual. Dat is mislukt omdat Trump een Twitterende idioot is en het blijkt dat je als partisan hack meer lof in de echokamer krijgt en politiek erg handig is. En het kan de aandacht afleiden van de incompetentie en corruptie binnen eigen stal.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:09:32 #42
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174867771
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:57 schreef Ulx het volgende:
Trump is nu al een lame duck. Hij krijgt niets constructiefs voor elkaar. Ik denk dat de GOP hem dumpt zodra ze iets hebben wat lijkt op een resultaat. Lagere belastingen of zo.
Neuh, dumpen betekent een vernedering voor de GOP. Er zijn altijd weer verkiezingen om de hoek, en je wilt niet de Trumpians tegen het harnas jagen, en de rest van de GOP demotiveren door toe te geven dat de Republikeinse president gefaald heeft. Alleen Republikeinen zonder herverkiezing in zicht willen/durven iets te zeggen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_174867814
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:09 schreef Montov het volgende:

[..]

Neuh, dumpen betekent een vernedering voor de GOP. Er zijn altijd weer verkiezingen om de hoek, en je wilt niet de Trumpians tegen het harnas jagen, en de rest van de GOP demotiveren door toe te geven dat de Republikeinse president gefaald heeft. Alleen Republikeinen zonder herverkiezing in zicht willen/durven iets te zeggen.
Zodra hij meer en meer geframed wordt als niet-Republikein weet je hoe laat het is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2017 19:11:31 ]
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:18:15 #44
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174867976
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Aanleiding is relatief. Een parlement vol democraten had waarschijnlijk al genoeg aanleiding gezien door de Russische inmenging in de verkiezingen (los van eventuele samenspanning), banden met Russische maffiosi, dwangmatig liegen etc.

Het is gewoon een politiek spel, en een meerderheid van het parlement vindt het nog niet nodig hem te lozen. Het kan ook zijn dat ze hem gewoon vier jaar laten zitten, los van wat voor shit er nog allemaal naar boven komt (tenzij extreem, onweerlegbaar gedrag). Herkozen zie ik 'm niet worden.
Tot op bepaalde hoogte ben ik het wel eens dat het politiek is, maar impeachement is zo'n belangrijke maatregel/instrument dat er volgens mij een supermajority nodig is.
Daar komt dan meer bij kijken dan simpel onderbuik, omdat zo'n procedure, lijkt me, een zware wissel kan trekken op de economie en het dagelijkse bestuur. Dit wordt niet heel onverschillig gebruikt, omdat men het karakter of het Twittergedrag niet aanstaat.
Crooked Hillary
pi_174868056
https://www.washingtonpost.com/politics/brazile-i-considered-replacing-clinton-with-biden-as-2016-democratic-nominee/2017/11/04/f0b75418-bf4c-11e7-97d9-bdab5a0ab381_story.html?utm_term=.00efd3208e94
quote:
Former Democratic National Committee head Donna Brazile writes in a new book that she seriously contemplated replacing Hillary Clinton as the party’s 2016 presidential nominee with then-Vice President Biden in the aftermath of Clinton’s fainting spell, in part because Clinton’s campaign was “anemic” and had taken on “the odor of failure.”

In an explosive new memoir, Brazile details widespread dysfunction and dissension throughout the Democratic Party, including secret deliberations over using her powers as interim DNC chair to initiate the removal of Clinton and running mate Sen. Tim Kaine (Va.) from the ticket after Clinton’s Sept. 11, 2016, collapse in New York City.
Donna Brazile wilde Clinton en Kaine vervangen met Joe Biden.
pi_174868079
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:18 schreef dellipder het volgende:

[..]

Tot op bepaalde hoogte ben ik het wel eens dat het politiek is, maar impeachement is zo'n belangrijke maatregel/instrument dat er volgens mij een supermajority nodig is.
Daar komt dan meer bij kijken dan simpel onderbuik, omdat zo'n procedure, lijkt me, een zware wissel kan trekken op de economie en het dagelijkse bestuur. Dit wordt niet heel onverschillig gebruikt, omdat men het karakter of het Twittergedrag niet aanstaat.
De zaken die ik noem hebben niets met de onderbuik te maken. En dan schaar ik de oligarchen voor het gemak even onder de Russische mafia.
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:24:03 #47
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174868108
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

Misschien zie jij het gewoon niet. Daar kun je oprecht niets aan doen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_174868168
quote:
Brazile writes that she was haunted by the still-unsolved murder of DNC data staffer Seth Rich and feared for her own life, shutting the blinds to her office window so snipers could not see her and installing surveillance cameras at her home.
Dat was fake news toch? De schrik zat er bij deze dame goed in.
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:34:25 #49
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174868400
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:26 schreef Nintex het volgende:

[..]

Vermood door Clinton, toch?
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:36:28 #50
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174868465
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:26 schreef Nintex het volgende:

[..]

Je gelooft toch niet echt dat ze 1) daadwerkelijk dacht een gekozen presidentiele kandidaat in september te (kunnen) vervangen, waar ze zelf ook nog eens campagne voor gevoerd heeft (ter herinnering: ze heeft Clinton nota bene vragen gegeven, wat de reden was voor dat ze vertrok bij CNN) en dat ze 2) dit niet gedaan heeft, omdat het onderzoek naar de moord op Seth Rich geen dader heeft opgeleverd.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 04-11-2017 19:45:07 ]
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:37:47 #51
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174868511
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

De zaken die ik noem hebben niets met de onderbuik te maken. En dan schaar ik de oligarchen voor het gemak even onder de Russische mafia.
Je moet niet vergeten dat de aantijgingen van Hillary Clinton en de DNC waren dat de servers waren gehackt en dat ze daardoor de verkiezingen had verloren.
Het Trump team had het hacken gecoördineerd met de Russen om zodoende de verkiezingsuitkomst daarmee te manipuleren. Op deze aantijging is het onderzoek van de special counsel gebaseerd (hoewel de CIA verklaard heeft dat dit de verkiezingsuitslag niet als zodanig heeft beïnvloed bron)
Collusion op zichzelf is niet strafbaar.
En wat Manafort betreft zijn het serieuze aantijgingen van financiële misdrijven die geen enkele relatie hebben met samenspannen, hacken en verkiezingsuitslag. En dan ook nog eens financiële malversaties met Oekraïners.
Ik denk dat er heel veel hersensgymnastiek nodig is om dit te spinnen naar collusion, Russia en rigged election.
Crooked Hillary
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:40:29 #52
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174868576
Pizza en nothingburgers, ik krijg er honger van.

:o ;)
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:42:42 #53
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174868638
quote:
Die Brazile heeft ze niet allemaal op een rijtje als ik dal allemaal zo lees. :D
Dat doet meteen afbraak van haar versie van gedoe binnen de DNC...
Géén kloon van tvlxd!
pi_174868649
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat de aantijgingen van Hillary Clinton en de DNC waren dat de servers waren gehackt en dat ze daardoor de verkiezingen had verloren.
Het Trump team had het hacken gecoördineerd met de Russen om zodoende de verkiezingsuitkomst daarmee te manipuleren. Op deze aantijging is het onderzoek van de special counsel gebaseerd (hoewel de CIA verklaard heeft dat dit de verkiezingsuitslag niet als zodanig heeft beïnvloed bron)
Collusion op zichzelf is niet strafbaar.
En wat Manafort betreft zijn het serieuze aantijgingen van financiële misdrijven die geen enkele relatie hebben met samenspannen, hacken en verkiezingsuitslag. En dan ook nog eens financiële malversaties met Oekraïners.
Ik denk dat er heel veel hersensgymnastiek nodig is om dit te spinnen naar collusion, Russia en rigged election.
Ik snap niet hoe wat jij zegt verband houdt met mijn post. Nog los van het waarheidsgehalte van je reactie.
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:44:25 #55
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174868683
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:24 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Misschien zie jij het gewoon niet. Daar kun je oprecht niets aan doen.
Ik zie geen federale autoriteiten die hebben verklaard dat er onomstotelijk bewijs is dat de servers vn de DNC zijn gehackt.
Ik heb nog geen comité van de Senaat en het Huis verklaren bewijs te hebben gevonden dat de Russen en het Trump team met elkaar hebben gecoördineerd.
Ik heb de CIA horen verklaren dat de inmenging van de Russen de uitslag niet heeft beïnvloed.
Ik heb een verschrikkelijk slechte Democratische kandidaat gezien die gelogen en gemanipuleerd heeft in de primaries en het Steele dossier.

Zie ik iets over het hoofd?
Crooked Hillary
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:49:25 #56
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174868824
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:42 schreef Montov het volgende:

[..]

Die Brazile heeft ze niet allemaal op een rijtje als ik dal allemaal zo lees. :D
Dat doet meteen afbraak van haar versie van gedoe binnen de DNC...
Ze was ook zo begaan met het oneerlijke verlies van Sanders, dat ze de job aan Biden wilde geven. Sure...
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:59:45 #57
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174869122
Het klopt volgens mij ook niet, want de geheime memo tussen de DNC en Clinton was gedateerd 26 augustus 2015 en trad in werking 1 september 2015. bron
Joe Biden maakte pas 21 oktober bekend niet voor het presidentschap te gaan. bron
Crooked Hillary
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:01:30 #58
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174869176
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:44 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zie geen federale autoriteiten die hebben verklaard dat er onomstotelijk bewijs is dat de servers vn de DNC zijn gehackt.
Ik heb nog geen comité van de Senaat en het Huis verklaren bewijs te hebben gevonden dat de Russen en het Trump team met elkaar hebben gecoördineerd.
Ik heb de CIA horen verklaren dat de inmenging van de Russen de uitslag niet heeft beïnvloed.
Ik heb een verschrikkelijk slechte Democratische kandidaat gezien die gelogen en gemanipuleerd heeft in de primaries en het Steele dossier.

Zie ik iets over het hoofd?
Nee je reageert zonder dat iemand het erover had. Zoals ik al zei; je ziet het niet. Geen zorgen, je hoeft je niet te schamen.
pi_174869392
http://edition.cnn.com/videos/tv/2017/11/04/dilbert-creator-on-trumps-power-of-persuasion.cnn

Leuk interview met Scott Adams. Kijk en leer :7

quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je gelooft toch niet echt dat ze 1) daadwerkelijk dacht een gekozen presidentiele kandidaat in september te (kunnen) vervangen, waar ze zelf ook nog eens campagne voor gevoerd heeft (ter herinnering: ze heeft Clinton nota bene vragen gegeven, wat de reden was voor dat ze vertrok bij CNN) en dat ze 2) dit niet gedaan heeft, omdat het onderzoek naar de moord op Seth Rich geen dader heeft opgeleverd.
Ze zegt de e-mails met de interview vragen niet in haar archief te hebben gevonden en ze kan zich niet herrineren dat ze ooit interview vragen had gestuurd.

Langzaam komt het beeld naar buiten dat Rusland niet alleen gehacked heeft, maar de e-mails ook heeft ge-edit.
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:09:43 #60
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174869419
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nee je reageert zonder dat iemand het erover had. Zoals ik al zei; je ziet het niet. Geen zorgen, je hoeft je niet te schamen.
De Democraten hebben het Huis niet en dat heeft een oorzaak die vooral bij de Democraten ligt.
Maar de samenstelling van het Huis is wel belangrijk, omdat in relatie tot impeachement veel opmerkingen hierover veelal wensdenken betreffen dan dat het een reële mogelijkheid kan zijn op basis van de informatie die tot nog toe hierover beschikbaar is.
Crooked Hillary
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:18:57 #61
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174869604
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:08 schreef Nintex het volgende:

Ze zegt de e-mails met de interview vragen niet in haar archief te hebben gevonden en ze kan zich niet herrineren dat ze ooit interview vragen had gestuurd.
Gaat dit over het presidentiele debat of vragen tijdens primaries?

quote:
Langzaam komt het beeld naar buiten dat Rusland niet alleen gehacked heeft, maar de e-mails ook heeft ge-edit.
Niet geheel ontoevallig was gister ook een artikel over dat ze "confidential" op een mail hadden ge-edit. https://www.salon.com/201(...)-were-edited-report/
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:19:38 #62
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174869613
het feit dat Trump al meer dan 1100 keer heeft gelogen op twitter valt in het niets met de powerstruggle in de DNC
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:23:14 #63
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174869685
Nou als ik zie dat de DNC weer de identity politics omarmt en ook nog eens dat Pelosi de zoveelst brain freeze heeft denk ik dat de problemen bij de DNC niet te overzien zijn.

Crooked Hillary
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:23:37 #64
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174869694
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:19 schreef Re het volgende:
het feit dat Trump al meer dan 1100 keer heeft gelogen op twitter valt in het niets met de powerstruggle in de DNC
Als ik dit zo lees is het niet eens een echte powerstruggle, maar Brazile die uit is op een baantje bij Fox News als pundit en het niet erg vindt daarvoor wat random dingen op papier te zetten.
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:24:21 #65
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174869711
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

De Democraten hebben het Huis niet en dat heeft een oorzaak die vooral bij de Democraten ligt.
Maar de samenstelling van het Huis is wel belangrijk, omdat in relatie tot impeachement veel opmerkingen hierover veelal wensdenken betreffen dan dat het een reële mogelijkheid kan zijn op basis van de informatie die tot nog toe hierover beschikbaar is.
Dat is fijn. Jammer dat je een discussie voert met jezelf, want niemand heeft het hier verder over. Dat probeer ik je te zeggen.

Ik moet wel zeggen dat ik je van de Trumpfans wel het meest oprecht en sociaal vind. Niet dat ik zo fantastisch ben overigens.
pi_174869728
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:23 schreef dellipder het volgende:
Nou als ik zie dat de DNC weer de identity politics omarmt en ook nog eens dat Pelosi de zoveelst brain freeze heeft denk ik dat de problemen bij de DNC niet te overzien zijn.

Was ze dronken of zo?

Low energy, sad speech. :7
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:25:33 #67
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174869740
quote:

Waarom zou je de race-baiting van de GOP met hun southern strategy onder het tapijt willen vegen? Echt, zo'n beetje alles wat je de democraten verwijt is de club die je voorstaat schuldig aan.
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:25:39 #68
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174869744
quote:

Vervelend he als prominente politici liegen?

Goed dat je daar altijd zo op hamert.
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:28:09 #69
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174869805
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:25 schreef Nintex het volgende:

[..]

Was ze dronken of zo?

Low energy, sad speech. :7
Nee, ze is echt aan het aftakelen, denk ik.
Zij en Maxime Waters brengen de DNC niet verder. De DNC snapt wel dat de Bernie supporters nodig zijn, maar die zijn zo enorm in de wind gezet dat dat heel moeilijk goed gaat komen denk ik. En identity politics is een falende strategie.
Crooked Hillary
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:30:03 #70
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174869852
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarom zou je de race-baiting van de GOP met hun southern strategy onder het tapijt willen vegen? Echt, zo'n beetje alles wat je de democraten verwijt is de club die je voorstaat schuldig aan.
Ik had het niet over GOP en race-baiting, maar over de DNC en hun tekortkomingen.
Geen tapijt. Ik leg het hier allemaal neer.
Crooked Hillary
pi_174869907
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:28 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, ze is echt aan het aftakelen, denk ik.
Zij en Maxime Waters brengen de DNC niet verder. De DNC snapt wel dat de Bernie supporters nodig zijn, maar die zijn zo enorm in de wind gezet dat dat heel moeilijk goed gaat komen denk ik. En identity politics is een falende strategie.
Can't Stump the Trump :7
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:34:16 #72
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174869946
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Vervelend he als prominente politici liegen?

Goed dat je daar altijd zo op hamert.
Mijn punt ging niet over de inhoud van haar speech. Daarvoor is er teveel ge-edit. Het gaat erom dat zij voor mij het symbool is voor de ineenstorting van de DNC.

Crooked Hillary
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:35:08 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174869960
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

echt veel meer dan dit soort loze drek komt er ook niet uit je vingers huh
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:37:39 #74
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174870023
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik had het niet over GOP en race-baiting, maar over de DNC en hun tekortkomingen.
Geen tapijt. Ik leg het hier allemaal neer.
Je hebt het over identity politics van de democrats, maar het komt niet in je op dat de andere kant zich hier erger en al veel langer schuldig aan heeft gemaakt. Er is een reden voor dat andere etniciteiten dan non-hispanic whites met name bij de democraten zitten en dat zit hem niet eens in hun identity politics, maar zit hem voor een belangrijk deel in de Southern Strategy van de GOP.

Dat democraten vervolgens zich sympathiek verklaren met bewegingen ligt redelijk voor de hand.

Ik denk overigens net als jij dat een boodschap die zich richt op economie & middenklasse waarschijnlijk beter ontvangen zou worden voor de democratische achterban dan eentje gericht op identiteit. Dus meer richten op klasse en economie dan op identiteit.
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:37:46 #75
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_174870028
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

Trump heeft het beste geheugen allertijde, hij wist zelfs nog wat voor taart hij aan het eten was toen hij het bevel gaf om Irak te bombarderen... uhhh Syrië.

You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_174870068
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:37 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Trump heeft het beste geheugen allertijde, hij wist zelfs nog wat voor taart hij aan het eten was toen hij het bevel gaf om Irak te bombarderen... uhhh Syrië.

Dit is alllemaal onderdeel van de persuasion game.

Net doen of het je geen reet interesseert, zodat je vijanden wel 3x nadenken voor ze weer een grapje uithalen met gifgas.
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:41:45 #77
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_174870148
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:39 schreef Nintex het volgende:

[..]

Net doen of het je geen reet interesseert, zodat je vijanden wel 3x nadenken voor ze weer een grapje uithalen met gifgas.
Ah hij doet alleen maar net alsof hij seniel is! _O_

Heeft hij ons even goed tuk.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:42:11 #78
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174870159
quote:

[..]

pi_174870259
quote:

[..]

pi_174870261

Sinds deze stunt op 16 juni 2015(!) is heel de wereld in de ban van Donald Trump.
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:49:49 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174870340
Meer in de ban over hoe hij de wereld tot puin kan brengen
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:53:27 #82
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174870415
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je hebt het over identity politics van de democrats, maar het komt niet in je op dat de andere kant zich hier erger en al veel langer schuldig aan heeft gemaakt. Er is een reden voor dat andere etniciteiten dan non-hispanic whites met name bij de democraten zitten en dat zit hem niet eens in hun identity politics, maar zit hem voor een belangrijk deel in de Southern Strategy van de GOP.

Dat democraten vervolgens zich sympathiek verklaren met bewegingen ligt redelijk voor de hand.
Ja, maar de GOP is ook slecht.
Dat zal best, maar de 2016 verkiezingsuitslag heeft laten zien dat mensen onder de deken van het slachtofferschap en verdeeldheid vandaan willen. Hillary Clinton was een slechte kandidaat en de Democraten voerden een slechte campagne met een falende strategie. Ze zijn bijna bankroet, er lopen al een aantal rechtszaken tegen hen en dan zijn er ook nog eens de lopende en heropende onderzoeken waar officials van de Democraten betrokken zijn.
De gifbeker is wat het laatste betreft nog niet eens halfleeg, vermoed ik.

quote:
Ik denk overigens net als jij dat een boodschap die zich richt op economie & middenklasse waarschijnlijk beter ontvangen zou worden voor de democratische achterban dan eentje gericht op identiteit. Dus meer richten op klasse en economie dan op identiteit.
Dat zou een goede boodschap zijn, maar ik heb begrepen dat de Democraten zich nog meer en nog nadrukkelijker op de identiteitspolitiek gaan inzetten.
Het is echt een partij in verval.
Crooked Hillary
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:54:29 #83
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174870443
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:46 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

Sinds deze stunt op 16 juni 2015(!) is heel de wereld in de ban van Donald Trump.
Wat is de stunt eigenlijk? Zwaaien op een roltrap?
pi_174870516
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

zaterdag 4 november 2017 @ 21:09:28 #85
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174870821
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:53 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ja, maar de GOP is ook slecht.
Aanzienlijk slechter zou ik zeggen, maar soit.

quote:
Dat zal best, maar de 2016 verkiezingsuitslag heeft laten zien dat mensen onder de deken van het slachtofferschap en verdeeldheid vandaan willen.
Ik snap niet hoe je dat daaruit denkt te kunnen concluderen. Dat gaat veel te ver.

quote:
Hillary Clinton was een slechte kandidaat en de Democraten voerden een slechte campagne met een falende strategie.
Klaarblijkelijk klopt dit inderdaad. Verliezen van Trump is wel echt een wanprestatie.

quote:
Ze zijn bijna bankroet,
Lijkt me wat overdreven gesteld. DNC heeft niet veel geld over op het moment, maar alsnog wel een buffer. RNC doet het goed. DSCC heeft marginaal meer cash on hand dan NRSC en DCCC wat minder dan NRCC. Zie hier: http://classic.fec.gov/disclosure/partySummary.do

quote:
er lopen al een aantal rechtszaken tegen hen en dan zijn er ook nog eens de lopende en heropende onderzoeken waar officials van de Democraten betrokken zijn.
De gifbeker is wat het laatste betreft nog niet eens halfleeg, vermoed ik.
We gaat het zien. Kan hier niet zoveel mee op het moment.

quote:
Dat zou een goede boodschap zijn, maar ik heb begrepen dat de Democraten zich nog meer en nog nadrukkelijker op de identiteitspolitiek gaan inzetten.
Het is echt een partij in verval.
Ik weet niet goed waar je uit opmaakt dat het een partij in verval is. Ze hebben senaatszetels en zetels in het huis gewonnen in 2016. 8 zetels geflipped dit jaar in staatsraces waar van beide partijen kandidaten waren.

Wat dat betreft zou ik juist denken dat de morele rot in de GOP zijn summum heeft bereikt met Trump; hij is het product van een decennia-lange inspelen op onderbuikgevoelens (wederom: Southern strategy), campagne tegen academia, "liberals" en media (identity-politics, anyone?).

Ze zouden inderdaad wel met wat vers bloed kunnen doen; wat dat betreft heeft de laatste 8 jaar onder Obama wel wat stagnatie opgeleverd denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 04-11-2017 21:17:09 ]
  zaterdag 4 november 2017 @ 21:48:08 #86
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174871798
pi_174873394
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik zie er een voorteken in. He's going down.
pi_174873559
quote:
AP finds hackers hijacked at least 195 Trump web addresses

Four years ago, well before the furor over allegations Moscow meddled in the 2016 election that put Donald Trump in the White House, at least 195 web addresses belonging to Trump, his family or his business empire were hijacked by hackers possibly operating out of Russia, The Associated Press has learned.

The Trump Organization denied the domain names were ever compromised. But a review of internet records by the AP and cybersecurity experts shows otherwise. And it was not until this past week, after the Trump camp was asked about it by the AP, that the last of the tampered-with addresses were repaired.

After the hack, computer users who visited the Trump-related addresses were unwittingly redirected to servers in St. Petersburg, Russia, that cybersecurity experts said contained malicious software commonly used to steal passwords or hold files for ransom. Whether anyone fell victim to such tactics is unclear.

A further mystery is who the hackers were and why they did it.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 4 november 2017 @ 23:19:35 #89
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174873833
quote:
Manafort offers $12 million in assets in bid to avoid house arrest: document

WASHINGTON (Reuters) - President Donald Trump’s former campaign manager Paul Manafort offered to pledge $12 million in real estate and life insurance assets and limit his travel in a bid to avoid continued house arrest, according to court documents filed on Saturday.

Manafort, who ran Trump’s presidential campaign for several months last year, and associate Richard Gates earlier this week pleaded not guilty to a 12-count indictment by a federal grand jury. The charges included conspiracy to launder money, conspiracy against the United States and failing to register as foreign agents of Ukraine’s former pro-Russian government.

In the Saturday court filing, Manafort also offered to limit his travel to New York, Washington and Florida.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 04-11-2017 23:26:04 ]
  zondag 5 november 2017 @ 00:15:41 #90
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174874919
vast wel dat hij nog een 10de paspoort ergens heeft verstopt
pi_174874948
Jezus wat een waardeloos topic is dit met de Russische inbreng hier kan iemand die vuiligheid hier even opruimen, er is niemand in Nederland zo dom om jullie te geloven.
  zondag 5 november 2017 @ 00:19:57 #92
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174874992
quote:
3s.gif Op zondag 5 november 2017 00:15 schreef Re het volgende:
vast wel dat hij nog een 10de paspoort ergens heeft verstopt
Eh, nee? Hij had 3 paspoorten, 10 aanvragen, toch? 2 kan ik me sowieso wel voorstellen, omdat in het midden oosten bepaalde landen je niet binnen laten met een bepaald stempel .. en dan een derde voor landen die niet universeel erkend worden oid..
  zondag 5 november 2017 @ 00:26:15 #93
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174875123
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Eh, nee? Hij had 3 paspoorten, 10 aanvragen, toch? 2 kan ik me sowieso wel voorstellen, omdat in het midden oosten bepaalde landen je niet binnen laten met een bepaald stempel .. en dan een derde voor landen die niet universeel erkend worden oid..
nou ja als je al 12 miljoen over hebt om beetje binnen de VS te willen reizen dacht ik, nou, zal me niet verbazen als hij weg wil... vluchtgevaar lijkt me niet ondenkelijk
  zondag 5 november 2017 @ 00:37:41 #94
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174875363
quote:
3s.gif Op zondag 5 november 2017 00:26 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja als je al 12 miljoen over hebt om beetje binnen de VS te willen reizen dacht ik, nou, zal me niet verbazen als hij weg wil... vluchtgevaar lijkt me niet ondenkelijk
True, de rechter is het met je eens, maar het aantal paspoorten is denk ik niet 10.
pi_174876345
Jared Kushner heeft een coup voorkomen in Saudi Arabie.
Reisde 10 dagen geleden af naar de hoofdstad met een waarschuwing.
L0gg0l twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 23:27:43 Chatter is Kushner delivered eyes-only TS CIA intel to Riyadh last week to tip-off MBS on possible coup attempt reageer retweet
In de categorie: "There's a Trump tweet for everything" Alwaleed is opgepakt
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 04:53:02 Dopey Prince @Alwaleed_Talal wants to control our U.S. politicians with daddy’s money. Can’t do it when I get elected. #Trump2016 reageer retweet
Voor wie nog 4D Chess mee speelt

Imperator_Rex3 twitterde op zondag 05-11-2017 om 00:28:46 @ThomasWictor 20. What actually happened? KSA's rulers ASKED Trump whether he would permit them to list Aramco on t... https://t.co/1XNQRP2rtZ reageer retweet
Imperator_Rex3 twitterde op zondag 05-11-2017 om 00:31:21 @ThomasWictor 21. Trump gave the thumbs up,in return for the KSA rounding up ALL the key players involved in corrup... https://t.co/vQGSTod4LN reageer retweet
Imperator_Rex3 twitterde op zondag 05-11-2017 om 00:44:14 @ThomasWictor 29. Oh yeah, that's right. It's a deal. But in this case, it's also a great example of THE ART OF THE DEAL. reageer retweet

[ Bericht 20% gewijzigd door Nintex op 05-11-2017 03:02:46 ]
  zondag 5 november 2017 @ 03:12:13 #96
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174876704

https://www.japantimes.co(...)orth-korea-missiles/

Bij iedere andere president had je gezegd dat het een onzinbericht was, maar bij deze dwaas ga je toch twijfelen :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 5 november 2017 @ 09:46:46 #97
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174878182
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:17 schreef thesiren.nl het volgende:
Jezus wat een waardeloos topic is dit met de Russische inbreng hier kan iemand die vuiligheid hier even opruimen, er is niemand in Nederland zo dom om jullie te geloven.
Misschien even leren om fatsoenlijke zinnen te maken. O-)
  zondag 5 november 2017 @ 09:51:33 #98
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174878252
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 02:06 schreef Nintex het volgende:
Jared Kushner heeft een coup voorkomen in Saudi Arabie.
Reisde 10 dagen geleden af naar de hoofdstad met een waarschuwing.
L0gg0l twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 23:27:43 Chatter is Kushner delivered eyes-only TS CIA intel to Riyadh last week to tip-off MBS on possible coup attempt reageer retweet
In de categorie: "There's a Trump tweet for everything" Alwaleed is opgepakt
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 04:53:02 Dopey Prince @Alwaleed_Talal wants to control our U.S. politicians with daddy’s money. Can’t do it when I get elected. #Trump2016 reageer retweet
Voor wie nog 4D Chess mee speelt

Imperator_Rex3 twitterde op zondag 05-11-2017 om 00:28:46 @ThomasWictor 20. What actually happened? KSA's rulers ASKED Trump whether he would permit them to list Aramco on t... https://t.co/1XNQRP2rtZ reageer retweet
Imperator_Rex3 twitterde op zondag 05-11-2017 om 00:31:21 @ThomasWictor 21. Trump gave the thumbs up,in return for the KSA rounding up ALL the key players involved in corrup... https://t.co/vQGSTod4LN reageer retweet
Imperator_Rex3 twitterde op zondag 05-11-2017 om 00:44:14 @ThomasWictor 29. Oh yeah, that's right. It's a deal. But in this case, it's also a great example of THE ART OF THE DEAL. reageer retweet
Gelukkig geen coup in SA. Dat zou verschrikkelijk zijn geweest! Dan had ik mijn vakantieplannen moeten verzetten.

Nu kan men gewoon weer doorgaan met alle fantastische praktijken.

Ontopic:

Volgens mij is niet iedereen het eens met hoe goed deze POTUS is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vis1980 op 05-11-2017 10:23:57 ]
  Overall beste user 2022 zondag 5 november 2017 @ 12:16:53 #99
3928 Ulx
pi_174880384
Een coup in Saoudi- Arabië zou echt heel anti-democratisch zijn.
  zondag 5 november 2017 @ 12:20:21 #100
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174880461
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 12:16 schreef Ulx het volgende:
Een coup in Saoudi- Arabië zou echt heel anti-democratisch zijn.
Maar goed dat zwaargewicht Kushner dat heeft voorkomen.
pi_174880548
Man who believes current air quality is 'too clean' named to US Environmental Protection Agency advisory board

quote:
A man who once claimed that the air in America was "a little too clean for optimum health", has been appointed to an advisory board of America's Environmental Protection Agency (EPA).

Robert Phalen once claimed that children’s lungs need to breathe irritants so their bodies can learn to fight them.

The former director of the Air Pollution Health Effects Laboratory at the University of California Irvine was appointed to the agency’s critical Scientific Advisory Board by ​EPA Director Scott Pruitt.

The appointment is part of Mr Pruitt’s plan to promote advisers who are “financially independent” from the agency.

He has barred scientists who receive grant money from the EPA from serving on its advisory boards, saying he will instead focus on “fresh perspectives” and “geographical representation”.

As a result, Mr Pruitt has placed 66 new experts on three different EPA scientific committees, according to the Washington Post. Several of these experts come from industries that the agency regulates. New advisers hail from companies such as Dow Chemical, Procter & Gamble, and the French petroleum company Total.

The committees also include current and former members of the American Chemistry Council – the primary trade and lobbying group for the chemical industry. Mr Pruitt is scheduled to give a speech the Council’s annual board meeting next week.
Pro: het is iemand die daadwerkelijk een studie heeft afgerond in het relevante werkveld.
Con: Hij heeft op zijn minst wat onconventionele overtuigingen :').

Pruitt probeert er zeker van te zijn dat de EPA in handen komt van de mensen met het meeste geld (lees: de olie- en chemiewereld).
pi_174880603
Over hypocrisie gesproken

quote:
The Trump Organization has won the permission to hire 70 foreign workers to serve as maids, cooks and servers for the 2017-2018 tourist season, according to data from the U.S. Labor Department.

The Palm Beach Post reported Friday that Trump's Mar-a-Lago resort in Palm Beach, Fla., won the permission after first applying for the H-2B visas in July. The request was originally filed during Trump's "Made In America" week at the White House.

Palm Beach's unemployment rate currently sits at 3.6 percent. A local job placement agency told the Post that there are plenty of local workers who would be eager to fill the positions.

"We currently have 5,136 qualified candidates in Palm Beach County for various hospitality positions listed in the Employ Florida state jobs database," CareerSource spokesman Tom Veenstra said Friday.
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 04:52:01 Thank you Florida. My Administration will follow two simple rules: BUY AMERICAN and HIRE AMERICAN! #ICYMI- Watch:... https://t.co/3vgtzSJsFu reageer retweet
10.gif

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2017 12:28:31 ]
  zondag 5 november 2017 @ 12:38:09 #103
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174880867
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 04:52:01 Thank you Florida. My Administration will follow two simple rules: BUY AMERICAN and HIRE AMERICAN! #ICYMI- Watch:... https://t.co/3vgtzSJsFu reageer retweet
[ afbeelding ]
Ach, het wordt tijd dat zelfs de grootste idioten gaan inzien dat deze man een totale clown is.
pi_174880896
Hihi

quote:
A majority of Americans say President Trump has not accomplished much during his first nine months in office and they have delivered a report card that is far harsher even than the tepid expectations they set for his tenure when he was sworn into office, according to a new Washington Post-ABC News survey.

https://www.washingtonpos(...)b598d8c00_story.html
pi_174881247
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:17 schreef thesiren.nl het volgende:
  zondag 5 november 2017 @ 12:58:28 #106
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174881306
aldus de kremlin troll
  Overall beste user 2022 zondag 5 november 2017 @ 13:01:45 #107
3928 Ulx
pi_174881377
Iemand had een triggerwarning nodig?
  Overall beste user 2022 zondag 5 november 2017 @ 13:02:35 #108
3928 Ulx
pi_174881394
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 12:39 schreef Tijger_m het volgende:
Hihi

[..]

Kolere. Dat zijn slechte cijfers.
pi_174881438
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 13:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Kolere. Dat zijn slechte cijfers.
Dan nog blijft een derde achter hem staan. Dat vind ik nog schrikbarend hoog. :o
pi_174881470
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 13:04 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Dan nog blijft een derde achter hem staan. Dat vind ik nog schrikbarend hoog. :o
Yup, dat is inderdaad schokkend.
pi_174881482
quote:
14s.gif Op zondag 5 november 2017 12:56 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Doet het pijn dat je grote held een landverrader blijkt die he-le-maal niets voor elkaar krijgt?
pi_174881795
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
#MAGA :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 5 november 2017 @ 13:26:42 #113
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174882039
quote:
14s.gif Op zondag 5 november 2017 12:56 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Kom het topic verhelderen met jouw gefundeerde meningen en bevindingen dan? Of draagt reposten zonder wat te zeggen dan wel bij aan een topic. En ga maar eens bewijzen dat Rusland hier invloed op heeft.

Ik vraag me af, als straks de uitkomst is dat de POTUS uit het witte Huis wordt gehaald, of de Elzies, Refragmentals en andere Trump fanboys eerlijk zullen toegeven dat ze er al die tijd kinderlijk naast zaten...
pi_174882309
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 13:04 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

En dat bij een lefty poll. TRUMP zit stevig en gaat helemaal nergens naartoe.

Bring in the tax cut. Zou echt een verademing zijn als hij hem er door heen krijgt. 2020 wordt zo kinderspel..
pi_174882400
Stukje uit de HP over de burgemeestersverkiezing in New York:
http://www.hpdetijd.nl/2017-11-03/new-york-burgemeester/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174882420
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 13:37 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Bring in the tax cut. Zou echt een verademing zijn als hij hem er door heen krijgt. 2020 wordt zo kinderspel..
Hij hem erdoor krijgt? Het is in handen van het Congress en de Senaat, niet Trump.
  zondag 5 november 2017 @ 13:46:02 #117
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174882553
quote:

[..]

Ja want de burgers zullen duidelijk gaan zien wat de taxcuts voor hen gaan doen.

Wat is er zo geweldig aan die tax cuts?
pi_174882578
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 13:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hij hem erdoor krijgt? Het is in handen van het Congress en de Senaat, niet Trump.
Joh....
pi_174882585
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 13:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En dat is nog zeker niet zomaar gebeurd. De Republikeinen proberen het plan zo snel mogelijk op de vloer te krijgen, zodat er niet veel tijd is voor inhoudelijke bezwaren, maar er staat genoeg in waar veel Republikeinse afgevaardigden en senatoren niet makkelijk mee in gaan stemmen.
  Overall beste user 2022 zondag 5 november 2017 @ 14:00:41 #120
3928 Ulx
pi_174882876
quote:

[..]

https://www.washingtonpos(...)m%3Ahomepage%2Fstory

Als Trump het nog wil. Een gedeelte van de middenklasse gaat meer betalen.
  Overall beste user 2022 zondag 5 november 2017 @ 14:02:25 #121
3928 Ulx
pi_174882908
Belastinghervorming is trouwens lastiger dan iets simpels als een ziektekostenverzekering afschaffen.
  zondag 5 november 2017 @ 14:06:19 #122
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174882990
2020: Make America Work in Mines Again
pi_174883005

Spannende race.
  zondag 5 november 2017 @ 14:07:12 #124
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174883014
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 14:02 schreef Ulx het volgende:
Belastinghervorming is trouwens lastiger dan iets simpels als een ziektekostenverzekering afschaffen.
Ja,als je het goed wilt doen. Als het overheidstekort volstrekt irrelevant is wordt het wel wat makkelijker.
  zondag 5 november 2017 @ 14:10:11 #125
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174883114
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 14:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja,als je het goed wilt doen. Als het overheidstekort volstrekt irrelevant is wordt het wel wat makkelijker.
De volgende crisis staat alweer voor de deur, dus voor Trump te hopen dat zoiets nog uitgesteld kan worden tot 2020.
  † In Memoriam † zondag 5 november 2017 @ 14:32:31 #126
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174883681
Carpe Libertatem
  zondag 5 november 2017 @ 14:34:52 #127
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174883730
quote:
10s.gif Op zondag 5 november 2017 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Het gaat dus om dit.

Leuk gedaan maar het lijkt mij fake.

pi_174883806
quote:
  † In Memoriam † zondag 5 november 2017 @ 15:00:47 #129
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174884289
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 14:34 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het gaat dus om dit. [ afbeelding ]

Leuk gedaan maar het lijkt mij fake.

[ afbeelding ]
http://abcnews.go.com/Pol(...)ma/story?id=50927090

Mwa, is wel echt.
Carpe Libertatem
  zondag 5 november 2017 @ 15:04:45 #130
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174884369
quote:
:|W

Het valt soms gewoon niet te verzinnen.
  zondag 5 november 2017 @ 15:17:58 #131
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174884648
Whehehe :')
pi_174884902
Wat een gênante vertoning toch weer.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_174885211
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 13:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Yup, dat is inderdaad schokkend.
Dat is logisch als je ziet wat een zooitje het bij de Democraten is. Je zou denken dat het een inkopper zou moeten zijn om stemmers aan je te binden, maar het is zo erg dat ze maar blijven verliezen. Wat dat aangaat neemt men bipartisanship wel erg serieus; beide partijen zijn een stel kneuzen.
  zondag 5 november 2017 @ 15:59:26 #134
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174885279
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 15:56 schreef drexciya het volgende:

[..]

Dat is logisch als je ziet wat een zooitje het bij de Democraten is. Je zou denken dat het een inkopper zou moeten zijn om stemmers aan je te binden, maar het is zo erg dat ze maar blijven verliezen. Wat dat aangaat neemt men bipartisanship wel erg serieus; beide partijen zijn een stel kneuzen.
Het gaat hier om het functioneren van de President. Daar zijn die ratings voor en die hebben verder niets te maken met enige rommel ergens anders.
pi_174885322
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 15:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het gaat hier om het functioneren van de President. Daar zijn die ratings voor en die hebben verder niets te maken met enige rommel ergens anders.
Het "merk" Democraten is nog steeds toxisch in de flyover states. Dat heeft wel degelijk iets te maken met het gedrag en de houding van de Democraten. Ze hebben voormalige Obama stemmers (!) naar Trump geleid, en zo lang ze geen verbetering laten zien, blijven mensen achter Trump staan, en komt hij met heel veel weg.
  zondag 5 november 2017 @ 16:06:12 #136
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174885390
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:02 schreef drexciya het volgende:

[..]

Het "merk" Democraten is nog steeds toxisch in de flyover states. Dat heeft wel degelijk iets te maken met het gedrag en de houding van de Democraten. Ze hebben voormalige Obama stemmers (!) naar Trump geleid, en zo lang ze geen verbetering laten zien, blijven mensen achter Trump staan, en komt hij met heel veel weg.
Nee, als je nu nog achter hem staat heb je bewuste oogkleppen op. Alsof er alleen maar Demorcraten zijn en Trump.

Het kan zomaar zijn dat je het totaal niet eens bent met Trump, maar verder ook niets hebt met de DNC. Het heeft in deze poll echt geen reet met elkaar te maken.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 november 2017 @ 16:07:07 #137
862 Arcee
Look closer
pi_174885408
quote:

Bring in the tax cut. Zou echt een verademing zijn als hij hem er door heen krijgt.
Wat heeft Jan met de Pet er dan aan?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_174885459
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nee, als je nu nog achter hem staat heb je bewuste oogkleppen op. Alsof er alleen maar Demorcraten zijn en Trump.

Het kan zomaar zijn dat je het totaal niet eens bent met Trump, maar verder ook niets hebt met de DNC. Het heeft in deze poll echt geen reet met elkaar te maken.
Het gaat toch al lang niet meer over inhoud. Mensen hebben zich ingegraven, en komen de loopgraven niet meer uit tenzij er heel spannende dingen zouden gebeuren. Verder vergeet je één van de redenen dat mensen Trump hebben gestemd; om een handgranaat in de politiek te gooien. Wat dat aangaat stelt hij niet teleur.
  zondag 5 november 2017 @ 16:15:16 #139
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174885596
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:09 schreef drexciya het volgende:

[..]

Het gaat toch al lang niet meer over inhoud. Mensen hebben zich ingegraven, en komen de loopgraven niet meer uit tenzij er heel spannende dingen zouden gebeuren. Verder vergeet je één van de redenen dat mensen Trump hebben gestemd; om een handgranaat in de politiek te gooien. Wat dat aangaat stelt hij niet teleur.
Ik begrijp wel dat de groep die nu het langst blijft zitten een bom in de politiek willen. Maar dat zijn de Elzies en dergelijke. Je kan mij niet vertellen dat zij ooit op een democraat zouden stemmen, laat staan op Obama.

Het is juist triest dat het niet over de inhoud gaat, want die is er niet. En een trol willen als president zegt genoeg over iemands intenties met het land. Lekker vanuit de losse pols een land besturen.... Noem eens een succesvolle leider uit het verleden op die dacht zoals 'de normale hardwerkende burger', die alles uit de losse pols deed.

:)

En oja een man kiezen die de boel op stelten zet en hem daar alleen om prijzen...dat is kleuterwerk. Iemand is echt een gevaar voor de samenleving als diegene vindt dat dit (gezond) politiek bedrijven is.
pi_174885626
Mueller Has Enough Evidence to Bring Charges in Flynn Investigation

https://www.nbcnews.com/n(...)nvestigation-n817666

I have the best people. Of zo.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 5 november 2017 @ 16:17:06 #141
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174885632
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:16 schreef OMG het volgende:
Mueller Has Enough Evidence to Bring Charges in Flynn Investigation

https://www.nbcnews.com/n(...)nvestigation-n817666

I have the best people. Of zo.
Nee joh, het is allemaal verzonnen door de MSM en de elite.
pi_174885688
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik begrijp wel dat de groep die nu het langst blijft zitten een bom in de politiek willen. Maar dat zijn de Elzies en dergelijke. Je kan mij niet vertellen dat zij ooit op een democraat zouden stemmen, laat staan op Obama.

Het is juist triest dat het niet over de inhoud gaat, want die is er niet. En een trol willen als president zegt genoeg over iemands intenties met het land. Lekker vanuit de losse pols een land besturen.... Noem eens een succesvolle leider uit het verleden op die dacht zoals 'de normale hardwerkende burger', die alles uit de losse pols deed.
Ik zie de gang van zaken eerder als consequentie van "bipartisan" falen van beide partijen. Als mensen in de gaten hebben dat beide partijen niets voor je doen, en bepaalde geldstromen meer invloed hebben dan de burger, gaan mensen tot extreme acties voer, voorzover dat kan in een tweepartijenstelsel als de VS. Sowieso was de keuze tussen Trump en Hillary al een pijnlijk voorbeeld van een falend systeem.
  zondag 5 november 2017 @ 16:23:38 #143
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174885787
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:19 schreef drexciya het volgende:

[..]

Ik zie de gang van zaken eerder als consequentie van "bipartisan" falen van beide partijen. Als mensen in de gaten hebben dat beide partijen niets voor je doen, en bepaalde geldstromen meer invloed hebben dan de burger, gaan mensen tot extreme acties voer, voorzover dat kan in een tweepartijenstelsel als de VS. Sowieso was de keuze tussen Trump en Hillary al een pijnlijk voorbeeld van een falend systeem.
Er kan ook op andere mensen gestemd worden.

Ik begrijp wel dat mensen uit onvrede op iemand kiezen, vooral uit onvrede over liegen en politieke spelletjes. Nu heeft men iemand die nog veel meer liegt en domme dingen doet. Nu nog de boel aanhangen zegt domweg genoeg over zo'n persoon. Die wil geen goede politiek, die wil blijkbaar een dictator. Of een trol. Het heeft inmiddels niets meer met falen van anderen te maken als je dit nog aanhangt. Dan klopppen die argumenten van het wantrouwen van de politiek ook niet meer natuurlijk.
  zondag 5 november 2017 @ 17:23:12 #144
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174886939
ABCPolitics twitterde op zondag 05-11-2017 om 15:16:10 .@donnabrazile to @GStephanopoulos: "I found no evidence, none whatsoever" that primaries were "rigged." http://abcn.ws/2j2u69i reageer retweet
Joh ... :|W
pi_174887048
quote:
:D :'( :D . Wat een sjonnie is het toch ook.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174887576
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Man who believes current air quality is 'too clean' named to US Environmental Protection Agency advisory board

[..]

Pro: het is iemand die daadwerkelijk een studie heeft afgerond in het relevante werkveld.
Con: Hij heeft op zijn minst wat onconventionele overtuigingen :').

Pruitt probeert er zeker van te zijn dat de EPA in handen komt van de mensen met het meeste geld (lees: de olie- en chemiewereld).
Alle kinderen een uurtje per week achter een uitlaat zetten om weerstand te kweken :')
  zondag 5 november 2017 @ 17:55:24 #147
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174887589
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:07 schreef Arcee het volgende:

[..]

Heeft Jan een MAGA-pet, of een MAEG-pet?
Géén kloon van tvlxd!
pi_174888095
Trump wordt nog steeds beter als president, elke dag is er weer wat te lachen.
pi_174888709
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:07 schreef Arcee het volgende:

[..]

O.a de belasting op bedrijven gaat omlaag. ( klein en groot)

De kapster om de hoek hoeft minder belasting af te dragen.
pi_174888773
Zoiets als erfbelasting verminderen/afschaffen zijn jullie toch niet tegen?
  Overall beste user 2022 zondag 5 november 2017 @ 18:41:53 #151
3928 Ulx
pi_174888782
En dus?
pi_174888837
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 18:18 schreef Wespensteek het volgende:
Trump wordt nog steeds beter als president, elke dag is er weer wat te lachen.
En ondertussen krijg hij er geen beleid door :P
pi_174888922
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 18:41 schreef HendrikV het volgende:
Weinig mis met de wijze waarop in de VS de erfbelasting geregeld is. De eerste pakweg 5,5m zijn belastingvrij, daarboven ga je betalen.
  † In Memoriam † zondag 5 november 2017 @ 18:59:14 #154
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174889215
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 18:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik hoor anders dat hij meer voor elkaar heeft gekregen in de eerste negen maanden dan welke andere president dan ook.
Carpe Libertatem
  Forum Admin zondag 5 november 2017 @ 19:01:25 #155
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_174889259
quote:

[..]

Dat is denk ik alleen maar goed. Lachen is immers gezond.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 5 november 2017 @ 19:08:58 #156
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174889426
Gister kwam er iemand melden dat er antifa rellen stonden te gebeuren, waar natuurlijk niks waar van was; het ging om wat kleine protesten her en der... Wanneer gaan ze eens eerlijke journalistiek verlangen van hun media?

Volgens dit artikel (Fox News Falsely Warned People Of An Upcoming "Antifa Apocalypse") ging het minimaal om:

- Fox News
- InfoWars
- GatewayPundit

Ook Breitbart had er wat over.
Breitbart gister: "Antifa Rallies Planned in at Least 20 U.S. Cities — Won’t ‘Stop Until This Regime Driven from Power’"
Breitbart vandaag: "ANTIFAIL: Low Turnouts At Nationwide ‘Refuse Fascism’ Protests"

En nu er niks waar van bleek krijg je borstklopperij alsof ze daadwerkelijk wat voorkomen hadden .. deze volgers ... echt te dom om te poepen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 november 2017 @ 19:41:51 #157
862 Arcee
Look closer
pi_174889952
Gisteren ging het over een jaar na de verkiezing van Trump in Nieuwsuur: https://www.npo.nl/nieuwsuur/04-11-2017/VPWON_1273405 (vanaf 20:44)

Een gepensioneerde zei dat Trump in 9 maanden al meer gedaan had dan Obama en de rest in 8 jaar (op ca. 27:00). Op zijn tv was Fox News te zien. :)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 5 november 2017 @ 19:46:06 #158
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_174890242
quote:
Waarom zou je daar voor zijn, dat bevoordeelt alleen de miljonairs.

Verder is het helemaal zou zeker niet dat de kapster minder belasting hoeft af te dragen, een deel van de middenklasse gaat meer betalen om de enorme voordelen van de miljonairs te betalen. Dat zal wel MAGA zijn of zo, een President die zichzelf en zijn familie flink loopt te spekken en dan buitenlandse werknemers inhuurt.
pi_174890598
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 19:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waarom zou je daar voor zijn, dat bevoordeelt alleen de miljonairs.

Verder is het helemaal zou zeker niet dat de kapster minder belasting hoeft af te dragen, een deel van de middenklasse gaat meer betalen om de enorme voordelen van de miljonairs te betalen. Dat zal wel MAGA zijn of zo, een President die zichzelf en zijn familie flink loopt te spekken en dan buitenlandse werknemers inhuurt.
Belastinghervormingen doorvoeren waar vooral de rijken profijt van hebben en gezondheidszorg afbreken waar vooral armoedzaaiers de dupe van worden.

MAGA!

En die Trumpisten in deze reeks vinden het geweldig. Weg met dat verderfelijke Obamacare.

Maar als in Nederland het eigen risico iets wordt verhoogd, schreeuwen diezelfde users heel NWS bij elkaar.
pi_174890637
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 20:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Belastinghervormingen doorvoeren waar vooral de rijken profijt van hebben en gezondheidszorg afbreken waar vooral armoedzaaiers de dupe van worden.

MAGA!

En die Trumpisten in deze reeks vinden het geweldig. Weg met dat verderfelijke Obamacare.

Maar als in Nederland het eigen risico iets wordt verhoogd, schreeuwen diezelfde users heel NWS bij elkaar.
Yep, de domheid regeert.
pi_174890714
quote:
Erfbelasting verlagen ben ik zwaar op tegen. Verlaag de inkomstenbelasting en verhoog de erfbelasting dan krijgen de mensen die werken voor hun geld meer in handen en de mensen die het gewoon van de ouders krijgen minder.
  zondag 5 november 2017 @ 20:23:32 #163
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174891042
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 19:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gister kwam er iemand melden dat er antifa rellen stonden te gebeuren, waar natuurlijk niks waar van was; het ging om wat kleine protesten her en der... Wanneer gaan ze eens eerlijke journalistiek verlangen van hun media?

Volgens dit artikel (Fox News Falsely Warned People Of An Upcoming "Antifa Apocalypse") ging het minimaal om:

- Fox News
- InfoWars
- GatewayPundit

Ook Breitbart had er wat over.
Breitbart gister: "Antifa Rallies Planned in at Least 20 U.S. Cities — Won’t ‘Stop Until This Regime Driven from Power’"
Breitbart vandaag: "ANTIFAIL: Low Turnouts At Nationwide ‘Refuse Fascism’ Protests"

En nu er niks waar van bleek krijg je borstklopperij alsof ze daadwerkelijk wat voorkomen hadden .. deze volgers ... echt te dom om te poepen.
De leugens zullen alleen maar groter worden. Zodra je eenmaal exclusief in die echokamer zit ben je kansloos.
Géén kloon van tvlxd!
pi_174892761
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_174893627
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_174893665
In een dorpje met een populatie van 643 mensen. 7.5% is neergeschoten. Weer Texas.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 november 2017 @ 22:14:03 #167
862 Arcee
Look closer
pi_174894061
realDonaldTrump twitterde op zondag 05-11-2017 om 21:06:34 May God be w/ the people of Sutherland Springs, Texas. reageer retweet
Nep-Christen Trump met z'n God (en is God niet sowieso aanwezig in een kerk dan?). Het wachten is nog weer op z'n thoughts and prayers. Benieuwd of de dader blank of zwart is. Indien blank zal het bij thoughts and prayers blijven. Indien immigrant schreeuwt-ie weer moord en brand.
pi_174894098
Goh, wat gek dat hij niet meteen de dader verkettert.
  zondag 5 november 2017 @ 22:20:32 #169
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174894254
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Moet eerst nog ff golfen en een burgertje eten met Abe

Klasseloze bullebak
pi_174894412
Uit de nieuw gelekte Paradise papers blijkt dat een hoop kabinetsleden van Trump (naast rijkelui over de hele wereld) flink wat geld achterhouden in tax havens. Daarnaast blijkt uit de leak dat Wilbur Ross zaken doet met de schoonzoon van Putin.

quote:
Donald Trump's commerce secretary, Wilbur Ross, is doing business with Vladimir Putin's son-in-law through a shipping venture in Russia.

Leaked documents and public filings show Ross holds a stake in a shipping company, Navigator, through a chain of offshore investments. Navigator operates a lucrative partnership with Sibur, a Russian gas company part-owned by Kirill Shamalov, the husband of Putin's daughter Katerina Tikhonova.

Ross, a billionaire and close friend of Trump, retained holdings in Navigator after taking office this year. The relationship means he stands to benefit from the operations of a Russian company run by Putin's family and close allies, some of whom are under US sanctions.
PS: In Japan zijn en dan hamburgers eten :')

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2017 22:26:08 ]
pi_174894429
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Uit de nieuw gelekte Paradise papers blijkt dat een hoop kabinetsleden van Trump (naast rijkelui over de hele wereld) flink wat geld achterhouden in tax havens. Daarnaast blijkt uit de leak dat Wilbur Ross zaken doet met de schoonzoon van Putin.

[..]

Met ketchup, natuurlijk ;)

En 2 bolletjes ijs.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2017 22:26:51 ]
  zondag 5 november 2017 @ 22:30:42 #172
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174894534
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Met ketchup, natuurlijk ;)

En 2 bolletjes ijs.
Eentje meer dan de rest van de aanwezigen :)
pi_174894694
quote:
Op zondag 5 november 2017 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
(...)

Dat wordt nog wat als-ie ooit een staatsbezoek aan India brengt. :{
pi_174894924
quote:
En niet meteen maatregelen neemt om dit in de toekomst te voorkomen. NOT IN AMERICA!!!
  zondag 5 november 2017 @ 22:58:23 #175
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174895217
Ik wacht op de eerste complot-eikels. Gedaan door de FBI, opdrachtgever was Clinton
  zondag 5 november 2017 @ 23:01:37 #176
62913 Blik
The one and Only!
pi_174895294
quote:

[..]

Dat zou het moment zijn dat we ons echt zorgen moeten gaan maken...
  Redactie Games maandag 6 november 2017 @ 00:35:09 #177
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174896737
Alle witte gekken uit het land gooien! Ik wil ze verdomme niet hebben, ze zaaien alleen dood en verderf!

Zo werkt het toch hé?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174896814
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 00:35 schreef Puddington het volgende:
Alle witte gekken uit het land gooien! Ik wil ze verdomme niet hebben, ze zaaien alleen dood en verderf!

Zo werkt het toch hé?
Zeker niet het juiste moment om het over gun control te hebben? :@
  maandag 6 november 2017 @ 00:45:52 #179
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174896836
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 00:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Zeker niet het juiste moment om het over gun control te hebben? :@
Als iedereen in die kerk gewoon een wapen had gehad was het nooit zo erg geweest :)
pi_174897052
quote:
Je zou denken dat hij nu gaat roepen om wetten om wat te doen aan al die blanke terroristen....
  maandag 6 november 2017 @ 01:22:23 #181
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174897065
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:58 schreef Vis1980 het volgende:
Ik wacht op de eerste complot-eikels. Gedaan door de FBI, opdrachtgever was Clinton
Las dat hij CNN volgde op facebook. Je raadt het al.
pi_174897245
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 01:22 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Las dat hij CNN volgde op facebook. Je raadt het al.
Bron van al het kwaad, je weet toch!
  maandag 6 november 2017 @ 02:17:47 #183
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174897255
http://www.cnn.com/2017/1(...)nt-action/index.html

Ah zie je wel!!!! Het is goed dat iedereen overal wapens kan krijgen!
pi_174897308

Is trump wel niet gewoon op weg als ie wil en als hem dat over 3 jaar nog juridisch toelaat, naar winst in de primaries?
  maandag 6 november 2017 @ 02:39:56 #185
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174897324
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 02:32 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Is trump wel niet gewoon op weg als ie wil en als hem dat over 3 jaar nog juridisch toelaat, naar winst in de primaries?
Ik zou na de afgelopen primaries en verkiezingen geen voorspellingen meer doen :')
  maandag 6 november 2017 @ 02:43:08 #186
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174897332
quote:
[ afbeelding ]

Primaries? Wat?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_174897338
quote:
5s.gif Op maandag 6 november 2017 02:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Primaries? Wat?
Omdat hij bij het overgrote deel van dat electoraat nog altijd erg populair is
pi_174897391
Devin Kelley, 26 jaar, veteraan

quote:
State and federal authorities declined to identify the suspect, but news outlets identified him as Devin Kelley, a 26-year-old white man from New Braunfels, Texas, about 35 miles north of Sutherland Springs.

According to CBS News, Kelley served in the US Air Force from 2010 to 2014, when he was dishonorably discharged and court martialed. Officials said Kelley had no known links to terrorist groups.
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 04:11:58 #189
3928 Ulx
pi_174897397
Blank. Geen terrorisme dus er hoeven geen maatregelen te worden genomen.
pi_174897601
quote:
[ afbeelding ]

Dat denk ik niet. Het aantal Trump-stemmers is niet groot. De man heeft met iets van 24% van het totale electoraat achter zich gewonnen. Ik verwacht dat de opkomst bij komende verkiezingen hoger zal zijn. Bij een aantal niet-stemmers zal de apathie van "het maakt toch niks uit" wel verdwenen zijn. Zoals Trump de marginalen heeft weten te mobiliseren, zo zullen de gematigden en progressieven bij volgende verkiezingen gemobiliseerd worden.
  maandag 6 november 2017 @ 07:16:49 #191
346939 Janneke141
pi_174897607
quote:

Zo werkt het toch hé?
Grenzen dicht voor oorlogsveteranen.
pi_174897632
Wat speeched Trump toch awkard, blijft bizar om te zien.
Ontzettend veel naar zn spiekbriefje staren, zelfs tijdens het praten. Van de hak op de tak hakkelen met vage cadans en telkens dingen herhalen.
Alsof een nerveus kind van 12 een eerste spreekbeurt geeft.

En dan net bv dat ongemakkelijke America first grapje naar PM Abe toe. *cringe*
pi_174897677
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 07:22 schreef Urb het volgende:
Wat speeched Trump toch awkard, blijft bizar om te zien.
Ontzettend veel naar zn spiekbriefje staren, zelfs tijdens het praten. Van de hak op de tak hakkelen met vage cadans en telkens dingen herhalen.
Alsof een nerveus kind van 12 een eerste spreekbeurt geeft.

En dan net bv dat ongemakkelijke America first grapje naar PM Abe toe. *cringe*
Dat heeft hij altijd als hij andermans speeches moet oplezen. Dat komt omdat hij de moeite niet doet het grotendeels uit zijn hoofd te leren.
pi_174897805
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En 2 bolletjes ijs.
Hij is nu te gast, dus krijgt hij maar één bolletje, terwijl Abe er twee krijgt.

Zou ik wel stoer vinden.
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 08:18:51 #195
3928 Ulx
pi_174897945
quote:

Zo werkt het toch hé?
Well, some of those gun-crazy mass-murderers are very fine people.
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 08:20:37 #196
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174897961
Bedoeling is dat je een handje per vijver geeft aan de Koi.

Trump be like, here you go fishies!
Carpe Libertatem
pi_174898203
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 08:20 schreef Boze_Appel het volgende:

[ afbeelding ]

:')
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 08:47:53 #198
3928 Ulx
pi_174898272
Paul Ryan pushes sexual harassment training on the Hill

Ik denk dat je sexual harassment prima kunt leren door veel met Trump om te gaan.
pi_174898276
quote:

[ afbeelding ]

Die etiquette-lesjes zijn schijnbaar niet echt aangeslagen.
  maandag 6 november 2017 @ 08:49:35 #200
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174898300
De rijkste/duurste koi karpers zorgen voor meer werkgelegenheid zodat de pauper vissen ook meer voedsel kunnen kopen. Trickle down fishonomics.
Géén kloon van tvlxd!
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 08:50:07 #201
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174898307
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2017 08:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die etiquette-lesjes zijn schijnbaar niet echt aangeslagen.
Je zou toch zeggen dat hij het zou snappen aangezien ze daarvoor met een lepel die korrels gaven aan de Koi.

Hij dacht gewoon, fuck it, dit duurt te lang.
Carpe Libertatem
pi_174898348
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 08:50 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Je zou toch zeggen dat hij het zou snappen aangezien ze daarvoor met een lepel die korrels gaven aan de Koi.

Niet perse gerelateerd, maar ik vind zijn pak ook niet echt goed zitten. Van iemand met zo veel geld mag je toch wel een paar perfecte maatpakken verwachten, zou ik zeggen.

Dit uiteraard geheel off-topic.
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 08:56:23 #203
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174898378
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 08:47 schreef Ulx het volgende:

Ik denk dat je sexual harassment prima kunt leren door veel met Trump om te gaan.
Dat je daar training voor nodig zou hebben.
Carpe Libertatem
pi_174898380
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 08:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet perse gerelateerd, maar ik vind zijn pak ook niet echt goed zitten. Van iemand met zo veel geld mag je toch wel een paar perfecte maatpakken verwachten, zou ik zeggen.

Hij heeft volgens mij altijd pakken aan die net niet goed zitten.
Lijkt een reden voor te zijn, meer toegankelijk voor het normale volk ofzo.
pi_174898389
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 08:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat, of gewoon geen smaak/stijl/klasse. Een van de twee.
pi_174898431
quote:

[..]

Grappig.
Ik kom deze uitspraak van jou zojuist tegen in het engels, bijna een letterlijke vertaling.

"while another added: "For someone who is as rich as Donald Trump you'd think he would have better tailored suits.""

http://www.smh.com.au/lif(...)20161013-gs245b.html
pi_174898456
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 08:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Want normale burgers lopen in pakken rond die net te groot zijn?
pi_174898472
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:01 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Grappig.
Ik kom deze uitspraak van jou zojuist tegen in het engels, bijna een letterlijke vertaling.

"while another added: "For someone who is as rich as Donald Trump you'd think he would have better tailored suits.""

http://www.smh.com.au/lif(...)20161013-gs245b.html
Het zou mij ook vreemd lijken als ik de enige ter wereld ben die dit is opgevallen.
pi_174898482
quote:

[..]

Een theelepel voer zie je niet goed op de foto.
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 09:06:47 #210
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174898497
quote:
15s.gif Op maandag 6 november 2017 09:05 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Een theelepel voer zie je niet goed op de foto.

Dat was dus daarvoor.
Carpe Libertatem
pi_174898499
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 09:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het zou mij ook vreemd lijken als ik de enige ter wereld ben die dit is opgevallen.
Nee, zeker ben je niet de enige, vandaar dat er ook behoorlijk wat artikelen over te vinden zijn.
  maandag 6 november 2017 @ 09:07:09 #212
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174898501
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 08:47 schreef Ulx het volgende:

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 6 november 2017 @ 09:08:47 #213
384435 klappernootopreis
pi_174898522
quote:
2s.gif Op maandag 6 november 2017 08:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat, of gewoon geen smaak/stijl/klasse. Een van de twee.
Of een schuldige lichaamshouding, dit zag je bij Nixon ook..
pi_174898528
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 09:12:08 #215
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174898566
quote:
Kremlin Cash Behind Billionaire’s Twitter and Facebook Investments

Leaked files show that a state-controlled bank in Moscow helped to fuel Yuri Milner’s ascent in Silicon Valley, where the Russia investigation has put tech companies under scrutiny.

"Among Mr. Milner’s current investments is a real estate venture founded and partly owned by Jared Kushner, President Trump’s son-in-law and White House adviser."

Longread: https://www.nytimes.com/2(...)-twitter-russia.html
Carpe Libertatem
pi_174898627
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Of een schuldige lichaamshouding, dit zag je bij Nixon ook..
Dit lijkt me dan wel weer bijzonder vergezocht.
pi_174898683
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 09:06 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat was dus daarvoor.
President onwaardig.
  maandag 6 november 2017 @ 09:26:34 #218
384435 klappernootopreis
pi_174898774
quote:

[..]

Zo neemt hij zijn kalmeringspillen ook in.
pi_174898796
De dader van gisteren is dus een 26-jarige blanke veteraan die in full gear kerkgangers heeft neergemaaid. Het is te vroeg om het over gun control te hebben, dus zullen we het over het feit hebben dat miljoenen veteranen zonder geestelijke gezondheidszorg komen te zitten als Trump z'n zin krijgt?
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 09:28:27 #220
3928 Ulx
pi_174898806
  maandag 6 november 2017 @ 09:30:01 #221
384435 klappernootopreis
pi_174898823
Je kunt speculeren over zijn pak. het feit blijft dat hij simpelweg een oude lul is, dan hang je niet zo strak meer in je pak. Hoeveel je er ook aan uit geeft. Natuurwet, oude vrouwen hebben hetzelfde probleem, en oude mannen ook.
  maandag 6 november 2017 @ 09:31:58 #222
384435 klappernootopreis
pi_174898860
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 09:27 schreef clumsy_clown het volgende:
De dader van gisteren is dus een 26-jarige blanke veteraan die in full gear kerkgangers heeft neergemaaid. Het is te vroeg om het over gun control te hebben, dus zullen we het over het feit hebben dat miljoenen veteranen zonder geestelijke gezondheidszorg komen te zitten als Trump z'n zin krijgt?
Ik denk dat het een uitgelezen moment is om aandelen te kopen in de herdenkingskaarsjesfabrikageindustrie..
pi_174899209
quote:

[ afbeelding ]

Die broek ook. :')
Make my day!
pi_174899250
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:30 schreef klappernootopreis het volgende:
Je kunt speculeren over zijn pak. het feit blijft dat hij simpelweg een oude lul is, dan hang je niet zo strak meer in je pak. Hoeveel je er ook aan uit geeft. Natuurwet, oude vrouwen hebben hetzelfde probleem, en oude mannen ook.
Hij kan toch op z'n minst z'n knoopjes dicht doen als hij staat?
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 09:54:19 #225
3928 Ulx
pi_174899252
realDonaldTrump twitterde op zondag 05-11-2017 om 07:25:16 Playing golf with Prime Minister Abe and Hideki Matsuyama, two wonderful people! https://t.co/vYLULe0o2K reageer retweet
  maandag 6 november 2017 @ 09:55:38 #226
384435 klappernootopreis
pi_174899272
quote:
15s.gif Op maandag 6 november 2017 09:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij kan toch op z'n minst z'n knoopjes dicht doen als hij staat?
Als hij dit makkelijker vindt..
pi_174899350
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:55 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Als hij dit makkelijker vindt..
Het oogt allemaal gewoon zo vreselijk pauperig. De man is uiteindelijk toch de POTUS.
  maandag 6 november 2017 @ 10:02:18 #228
384435 klappernootopreis
pi_174899394
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het oogt allemaal gewoon zo vreselijk pauperig. De man is uiteindelijk toch de POTUS.
De vlag dekt de lading toch?
pi_174899399
Hahaha fucking hell. Zitten we hier al een pagina of 2 Trump uit te lachen vanwege zijn Koi voer actie.... blijk Abe eerst zijn bakje te hebben leeggegooid.

Wordt meteen duidelijk hoe polariserend de media werkt. En ik moet bekennen, ik was er ook in getrapt, vond de actie van Trump redelijk lomp.

Fucking Fake News weer _O-

https://s1.webmshare.com/1WLea.webm

pi_174899416
Die Abe is ook niet erg op de hoogte van hoe het in Japan werkt.
pi_174899439
quote:

[..]

Dat niet alleen...al die tijd erger ik mij ook aan presentation.
Met een gouden lepel en ivy league en smart zou je toch (kunnen) weten : jasje dicht als je staat! Boer.
pi_174899463
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:02 schreef Refragmental het volgende:
Hahaha fucking hell. Zitten we hier al een pagina of 2 Trump uit te lachen vanwege zijn Koi voer actie.... blijk Abe eerst zijn bakje te hebben leeggegooid.

Wordt meteen duidelijk hoe polariserend de media werkt. En ik moet bekennen, ik was er ook in getrapt, vond de actie van Trump redelijk lomp.

Fucking Fake News weer _O-

https://s1.webmshare.com/1WLea.webm

[ afbeelding ]
quote:
Net als Shinzo Abe begon hij nochtans rustig met het voederen, lepel voor lepel. Maar toen de Japanse eerste minister zelf iets brutaler voedsel uit zijn bakje schudde, deed Trump daar een schepje bovenop. Of zeg maar: schep. De inhoud van het hele bakje moest het water in. De toekijkende Abe grijnsde en volgens getuigen kon ook Rex Tillerson in de achtergrond een lach niet onderdrukken

Bron
pi_174899478
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

Wat is je punt?
pi_174899489

Geweldig toch, al dat onzinnig gekanker om niks, puur polariserend.
pi_174899498
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Dat het geen 'fake news' is, zoals jij suggereert.
  Redactie Games maandag 6 november 2017 @ 10:13:16 #236
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174899532
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

We zijn nu onderdeel van een tijdperk waarin de premier van Japan de president van de VS loopt uit te dagen omdat hij kijkt of hij erin meegaat omdat hij weet dat het een idioot is.

Over het spreekwoordelijke bait gesproken :')
pi_174899533
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat het geen 'fake news' is, zoals jij suggereert.
Dat haal ik er niet uit.

"Net als Shinzo Abe begon hij nochtans rustig met het voederen, lepel voor lepel. Maar toen de Japanse eerste minister zelf iets brutaler voedsel uit zijn bakje schudde, deed Trump daar een schepje bovenop. Of zeg maar: schep. De inhoud van het hele bakje moest het water in."

Abe gooit bakje leeg in water, Trump doet daar een schep bovenop, en gooit.... OOK zijn bakje leeg.
Hoe de hel is dat een schep erbovenop?

Hoe de media hiermee omgaat is zwaaaaar debiel en weer tekenend voor het hele jaar.
Hoe de hel is dat bruta
pi_174899548
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:13 schreef Puddington het volgende:

[..]

We zijn nu onderdeel van een tijdperk waarin de premier van Japan de president van de VS loopt uit te dagen omdat hij kijkt of hij erin meegaat omdat hij weet dat het een idioot is.

Over het spreekwoordelijke bait gesproken :')
Alles om er een negatieve draai aan te geven.
pi_174899696
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Alles om er een negatieve draai aan te geven.
Heeft Trump helemaal aan zichzelf te denken. Als jij continu de bal loopt te kaatsen, kun je verwachten dat elke gelegenheid wordt aangegrepen om hem terug te kaatsen.
pi_174899734
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
Als jij continu de bal loopt te kaatsen, kun je verwachten dat elke gelegenheid wordt aangegrepen om hem terug te kaatsen.
"Iedereen die mij pakt, pak ik 100 keer zo hard terug"... zoiets was het toch?
pi_174899736
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heeft Trump helemaal aan zichzelf te denken. Als jij continu de bal loopt te kaatsen, kun je verwachten dat elke gelegenheid wordt aangegrepen om hem terug te kaatsen.
Is het nou echt zo moeilijk om toe te geven dat de media in dit geval overduidelijk en makkelijk te bewijzen onzinnig en polariserend te keer is gegaan?
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 10:32:18 #242
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174899774
quote:

TOKYO — President Trump continued his tough line on both North Korea and trade Monday, standing alongside Japanese Prime Minster and promising to work in solidarity with Japan to confront “the North Korean menace.”

At an afternoon news conference with Abe here, Trump declared, “the era of strategic patience is over,” and promised to counter “the dangerous aggressions” of a country whose leader the president has repeatedly dubbed “Rocket Man.”

“The regime continues development of its unlawful weapons programs, including its illegal nuclear tests and outrageous launches of ballistic missiles directly overly Japanese territory,” Trump said. “We will not stand for that.”

In his own remarks, Abe affirmed Trump’s stance, saying Japan supports the president’s previous comments that “all options are on the table” and similarly favors an approach of increasing pressure on North Korea rather than continuing dialogue with the nation.

Responding to a question — directed at Abe — about news reports that Trump had previously suggested to the Japanese prime minister that the “samurai” nation should have simply shot down the North Korean missiles that flew over it before crashing into the Pacific Ocean earlier this year, the president answered instead on Abe’s behalf.

“He will shoot them out of the sky when he completes the purchase of lots of additional military equipment from the United States,” Trump said. “The prime minister is going to be purchasing massive amounts of military equipment, as he should. And we make the best military equipment by far.”

Trump’s remarks came during his second full day in Japan — the first stop on a five-country, 12-day swing through Asia — and follows a series of events and meetings designed to underscore the close personal relationship between the two leaders.

On Sunday, Abe and Trump golfed nine holes at a country club here — jovially exchanging a fist-bump at one point — and Abe made sure that Trump, a picky eater, was served a burger specially made with American beef. He also designed several golf caps mimicking Trump’s signature “Make America Great Again” hats from the campaign trail: “Donald & Shinzo: Make Alliance Even Greater,” read Abe’s twist on the Trump’s signature slogan.

And on Monday, the two men both fed Koi in a pond at one of the nation’s palaces — a quintessential photo opportunity until Trump, ever-impatient, overturned his small wooden box of fish food and dumped the entire meal into the pond.

But despite the warm remarks on both sides — “Indeed, how many hours of dialogue did we have?” Abe even asked, at one point, recalling their friendship that dates back to the prime minister’s trip to Trump Tower before Trump had even been sworn in — Trump took a hard-line on trade earlier in the day Monday, scolding Japan for the “massive trade deficits” between the nations.

“For the last many decades, Japan has been winning, you do know that,” Trump told a gathering of business leaders here. “We want fair and open trade, but right now our trade with Japan is not fair and it’s not open. But I know it will be, soon. We want free and reciprocal trade, but right now our trade with Japan is not free and it’s not reciprocal, and I know it will be.”

In the news conference, Trump largely avoided a question about whether his tough stance on trade puts him on a collision course with China. But he did say the U.S. was facing a “very unfair trade situation” with China, which he visits later this week, and reiterated his belief that “reciprocal” trade between the U.S. and any nation is his preference.

Trump, who still has more than a week left on his trip through the region and appeared in high spirits when he first arrived in Japan, seemed to have wilted by the time he stepped behind his lectern Monday afternoon. He spoke in a largely flat monotone, and leaned on the lectern at points.

Gone were his trademark flourishes, which reappeared only a handful of times, such as when he took part of Abe’s question to tout the U.S.’s fighter jets and missiles (“the best military equipment by far”) and promise that Japan would be able to take on future North Korea missiles with precision after buying U.S. systems (“He will shoot them out of the sky”).

https://www.washingtonpos(...)f-north-korea-trade/
Carpe Libertatem
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 10:32:31 #243
3928 Ulx
pi_174899778
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is het nou echt zo moeilijk om toe te geven dat de media in dit geval overduidelijk en makkelijk te bewijzen onzinnig en polariserend te keer is gegaan?
De media? Ik zie alleen gewone mensen reageren op dit affefietje.
pi_174899805
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Welke media, eigenlijk?
pi_174899820
quote:
5s.gif Op maandag 6 november 2017 10:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Welke media, eigenlijk?
Twitterende medemensen zijn blijkbaar tegenwoordig ook media

Het is wel grappig dat refragmental het zo weer probeert te spinnen maar niet in wil zien dat dit soort reacties op Twitter van hetzelfde niveau zijn als die van de oranje idioot en dat die oranje idioot het zelf uitlokt.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2017 10:36:02 ]
pi_174899839
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 10:32 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Haha, had Abe die petjes gemaakt.

Die petjes :') .
  maandag 6 november 2017 @ 10:36:03 #247
104871 remlof
Europees federalist
pi_174899848
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Mensen weten niet meer wat ze als "de media" moeten zien. Dat is de kern van het hele probleem van fake news. Waar de Russen gretig gebruik van maken.
pi_174899867
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

De media? Ik zie alleen gewone mensen reageren op dit affefietje.
De afbeelding is niet uitputtend.
En als je goed kijkt zie je ook "The Guardian", lijkt me toch redelijk media.
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 10:39:12 #249
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174899896
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het heet toch niet voor niets social media. ;)
Carpe Libertatem
pi_174899924
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De afbeelding is niet uitputtend.
En als je goed kijkt zie je ook "The Guardian", lijkt me toch redelijk media.
En wat doet de Guardian vervolgens als ze het fout blijken te hebben?

https://www.theguardian.c(...)ecious-koi-carp-pond

quote:
This article was amended on 6 November 2017 to make clear that Shinzo Abe also emptied the contents of his container into the pond
pi_174899957
quote:
US President Donald Trump has called the mass shooting in Texas that left at least 26 people dead a "mental health problem," not "a guns situation".

Key points:

Trump says church attack "isn't a guns situation" calls gunman "very deranged individual"
Trump made comments from Japan — a country which in 2014 had just six gun-related deaths vs 33,000 in the US
Investigators yet to establish shooter's motive
Asked at a press conference in Tokyo what policies he might support in response to the shooting , Mr Trump said that based on preliminary reports, the gunman was "a very deranged individual, [with] a lot of problems".

He said the church attack "isn't a guns situation" but "a mental health problem at the highest level. It's a very, very sad event".
Zó onverwacht :o
pi_174899961
quote:
5s.gif Op maandag 6 november 2017 10:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En wat doet de Guardian vervolgens als ze het fout blijken te hebben?

https://www.theguardian.c(...)ecious-koi-carp-pond

[..]

Leuk, zo'n correctie, alleen is de "schade" dan al gedaan.
Zagen we ook in dit topic. Had ik niet dat filmpje en afbeelding geplaatst dan was nog iedereen in de veronderstelling geweest dat Trump hier als een lompe gek die koi's was aan het overvoeren.

Vraag is, waarom moeten media tegenwoordig met alles het eerste zijn ten koste van goede journalistiek.
  Redactie Games maandag 6 november 2017 @ 10:46:18 #253
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174899984
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zagen we ook in dit topic. Had ik niet dat filmpje en afbeelding geplaatst dan was nog iedereen in de veronderstelling geweest dat Trump hier als een lompe gek die koi's was aan het overvoeren.

Vraag is, waarom moeten media tegenwoordig met alles het eerste zijn ten koste van goede journalistiek.
Geen idee, vraag het Breitbart, the Sun, the Daily Mail en fox news.
pi_174899993
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:46 schreef Puddington het volgende:

[..]

Geen idee, vraag het Breitbart, the Sun, the Daily Mail en fox news.
"Ja maar,"
pi_174900008
quote:

Je volgt de media nog maar een dag of 2?
  maandag 6 november 2017 @ 10:48:49 #256
384435 klappernootopreis
pi_174900014
Got jee, wat een ramp, de president gooit een HELE doos voer in een Koi vijver.

Koi- en andere karpers kunnen enorm veel vreten.

Ik heb al kilo's Boilies gebruikt voor ik er een aan de haak krijg.
pi_174900029
quote:

[..]

Tja, fouten maken is menselijk he. Zo lang ze die fouten gewoon herstellen vind ik doen alsof ze bewust nepnieuws maken om Trump zwart te maken wat apart. Iedereen wil gewoon als eerste nieuws brengen, dus dan gaat er wel eens iets mis, vooral bij dingen zoals dit die in de marge van het grote nieuws gebeuren en dus wat minder redactionele aandacht krijgen.

Maar goed, foutje gemaakt, hersteld, lijkt mij prima. Heel wat anders dan 'Wordt meteen duidelijk hoe polariserend de media werkt', in ieder geval.
  maandag 6 november 2017 @ 10:51:22 #258
384435 klappernootopreis
pi_174900045
quote:
2s.gif Op maandag 6 november 2017 10:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tja, fouten maken is menselijk he. Zo lang ze die fouten gewoon herstellen vind ik doen alsof ze bewust nepnieuws maken om Trump zwart te maken wat apart. Iedereen wil gewoon als eerste nieuws brengen, dus dan gaat er wel eens iets mis, vooral bij dingen zoals dit die in de marge van het grote nieuws gebeuren en dus wat minder redactionele aandacht krijgen.

Maar goed, foutje gemaakt, hersteld, lijkt mij prima. Heel wat anders dan 'Wordt meteen duidelijk hoe polariserend de media werkt', in ieder geval.
Ik denk eerder dat Breitbart en Fox nog wat goed te maken hebben..
pi_174900071
quote:
2s.gif Op maandag 6 november 2017 10:49 schreef Ludachrist het volgende:

Maar dat willen mensen zoals Regragmental helemaal niet horen, die krijgen al decennia lang via hun mediakanalen te horen hoe polariserend de andere media wel niet is en dat wordt sinds enkele tijd ook nog eens bevestigd door hun oranje held die inmiddels president is van het machtigste land ter wereld.
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 10:56:43 #260
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174900109
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:53 schreef Chewie het volgende:
het machtigste land ter wereld.
Voor hoelang dat nog van toepassing zal zijn.
Carpe Libertatem
pi_174900119
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:48 schreef klappernootopreis het volgende:
Got jee, wat een ramp, de president gooit een HELE doos voer in een Koi vijver.

Koi- en andere karpers kunnen enorm veel vreten.

Ik heb al kilo's Boilies gebruikt voor ik er een aan de haak krijg.
Ook letterlijk fake news. Kijk de oorspronkelijke video hier vanaf ongeveer 01:00 http://www.afpbb.com/articles/-/3149438?pid=19529166

Dan zie je dat eerst Abe z'n bakje leeg gooit en vervolgens Trump hetzelfde doet.

Edit: was al gepost zie ik? Had de rest van het topic niet gelezen.
pi_174900122
Aangezien Trump zelf aan de lopende band leugens en fake news verspreidt (zonder ooit ook maar iets te rectificeren) kan ik hier niet heel erg mee zitten.

Overigens was de ophef op Twitter voor de meeste aanleiding om er aandacht aan te besteden. Dat is legitiem.
pi_174900124
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 10:56 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Militair zullen ze het nog wel een tijdje blijven.
pi_174900141
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
Aangezien Trump zelf aan de lopende band leugens en fake news verspreidt (zonder ooit ook maar iets te rectificeren) kan ik hier niet heel erg mee zitten.

Overigens was de ophef op Twitter voor de meeste aanleiding om er aandacht aan te besteden. Dat is legitiem.
Ach het is weer een leuke bliksemafleider voor o.a. de coffeeboy die niemand kende
  maandag 6 november 2017 @ 11:02:46 #265
384435 klappernootopreis
pi_174900184
quote:
12s.gif Op maandag 6 november 2017 10:58 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach het is weer een leuke bliksemafleider voor o.a. de coffeeboy die niemand kende
Welke bliksemafleider zal hij straks gebruiken om de aandacht af te leiden van Flynn en zoon.. Die iedereen kent.
  maandag 6 november 2017 @ 11:04:39 #266
384435 klappernootopreis
pi_174900203
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 10:56 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

De toekomst: little Britain and narrow America..
pi_174900208
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Welke bliksemafleider zal hij straks gebruiken om de aandacht af te leiden van Flynn en zoon.. Die iedereen kent.
Flynn? Onbetekenend figuur in de campagne, Trump kende hem nauwelijks. Haalde alleen een beetje koffie, speelde verder geen belangrijke rol bij Trump. Ze hebben een keer handen geschud, dat is alles.
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 11:11:42 #268
3928 Ulx
pi_174900282
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Flynn was nog korter bij Trump dan die coffeeboy.
  maandag 6 november 2017 @ 11:20:38 #269
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174900386
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 02:48 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Omdat hij bij het overgrote deel van dat electoraat nog altijd erg populair is
Maar dat is maar een heel klein stukje van het totale electoraat. Het gaat er meer om of hij een challenger krijgt of niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fir3fly op 06-11-2017 12:20:18 ]
  maandag 6 november 2017 @ 11:28:22 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174900502
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Flynn was nog korter bij Trump dan die coffeeboy.
En deed alles op eigen initiatief, Trump wist helemaal nergens iets van. :)
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 11:32:50 #271
3928 Ulx
pi_174900595
I don't recall meeting this low level grunt.
  maandag 6 november 2017 @ 11:36:57 #272
384435 klappernootopreis
pi_174900674
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 11:28 schreef Szura het volgende:

[..]

En deed alles op eigen initiatief, Trump wist helemaal nergens iets van. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door klappernootopreis op 06-11-2017 11:48:46 ]
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 11:52:07 #273
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174900923
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
Sterker nog, Trump doet er altijd een schepje bovenop.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 11:53:02 #274
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174900934
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:57 schreef Chewie het volgende:

[..]

Militair zullen ze het nog wel een tijdje blijven.
Dat wel, ze hebben immers nog steeds het grootste leger van de wereld, maar diplomatisch zal het na nog minimaal 3 jaar Trump niet veel meer van over zijn.
Carpe Libertatem
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 12:02:10 #275
3928 Ulx
pi_174901092
Soft Power is naar de knoppen.
  maandag 6 november 2017 @ 12:09:12 #276
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174901216
Het is te triest voor woorden dat Trump nu direct komt met 'mental health issues' en een trieste zaak als er 26 mensen zijn doodgeschoten.

En als er in New York acht doden vallen door een 'terrorist' dan is het direct DEATH PENALTY!!

Maar goed, what else is new...
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 12:10:24 #277
3928 Ulx
pi_174901234
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:09 schreef Jovatov het volgende:
Het is te triest voor woorden dat Trump nu direct komt met 'mental health issues' en een trieste zaak als er 26 mensen zijn doodgeschoten.

En als er in New York acht doden vallen door een 'terrorist' dan is het direct DEATH PENALTY!!

Maar goed, what else is new...
Death Penalty roepen zou nu ook mosterd na de maaltijd zijn.
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 12:11:09 #278
3928 Ulx
pi_174901245
Maar het is inderdaad pijnlijk duidelijk.
pi_174901320
People Fed Up With ‘Thoughts and Prayers’ :(

"Prayers? What the fuck do you think they were doing in church, playing Connect Four?"
more: https://www.huffingtonpos(...)d663e4b0c96530005a31
  maandag 6 november 2017 @ 12:18:41 #280
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174901355
Hoe zit het trouwens met die geweldige tax bill?
  maandag 6 november 2017 @ 12:20:10 #281
384435 klappernootopreis
pi_174901375
Ook al gepost op de FP: Als ik president van de VS zou zijn zou ik per decreet een wet op tafel leggen dat wanneer er weer een automatisch wapen of een wapen met een bump fire stock gebruikt wordt om onschuldige mensen te vermoorden, er een groep agenten naar de National Rifle Association burelen wordt gestuurd om het volledige bestuur een kogel in de knieschijf te schieten.

wedden dat dit soort wapens dan heel snel uit de handel worden gehaald?
pi_174901377
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:16 schreef brokjespoes het volgende:
People Fed Up With ‘Thoughts and Prayers’ :(

"Prayers? What the fuck do you think they were doing in church, playing Connect Four?"
more: https://www.huffingtonpos(...)d663e4b0c96530005a31
meakoopa twitterde op zondag 05-11-2017 om 21:43:20 they were literally praying while they died. They don't need lawmakers to pray; they need lawmakers to make laws. Y… https://t.co/0Cias54vLE reageer retweet
_O- _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 6 november 2017 @ 12:21:06 #283
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174901400
Veel te vroeg om het over gun laws te hebben. Stigmatiserend voor alle vredelievende mensen die verantwoord met hun wapens omgaan.
pi_174901407
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:18 schreef Szura het volgende:
Hoe zit het trouwens met die geweldige tax bill?
Nog steeds geweldig, ze zijn momenteel nog wat aanpassingen aan het doen en dan verwachten ze hem deze week volgens mij in ieder geval in het Huis in te dienen.

https://www.wsj.com/livecoverage/tax-bill-2017
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 12:31:33 #285
3928 Ulx
pi_174901546
politvidchannel twitterde op zondag 05-11-2017 om 22:05:01 Howard Dean: ‘Jared Kushner will be indicted for money laundering’ and ‘the next step will be Trump family’… https://t.co/wwSJFWkLMs reageer retweet
pi_174901554
quote:
2s.gif Op maandag 6 november 2017 12:21 schreef Ludachrist het volgende:
ze zijn momenteel nog wat aanpassingen aan het doen
Trump was zeer onder de indruk van het geluidseffect dat hijzelf bij het koivoerwerpen (normaal een moment van Zen en bezinning) maakte en wil dit nu ook bij de nieuwe tax cut cut cut gaan doen.

"Wooooosh!!"

Weg geld. :P
pi_174901601
Hoeveel dochters heeft Poetin eigenlijk, dus hoeveel schoonzoons die zaken doen.
Er woonde toch éen dochter in Voorschoten/Leidschendam met een Nederlander w/
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 12:39:23 #288
3928 Ulx
pi_174901655
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 12:36 schreef AnneX het volgende:
Hoeveel dochters heeft Poetin eigenlijk, dus hoeveel schoonzoons die zaken doen.
Er woonde toch éen dochter in Voorschoten/Leidschendam met een Nederlander w/
Maria en Yekaterina.
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 12:46:53 #289
3928 Ulx
pi_174901751
Texas attorney general: congregations should be armed after church shooting

quote:
Hours after a mass shooting that left at least 26 people dead, the Texas attorney general said American churches should be “arming some of the parishioners” or hiring “professional security”.

“It’s going to happen again,” the state attorney general, Republican Ken Paxton, told Fox News in an interview hours after the shooting at Sutherland Springs First Baptist Church in Texas, which claimed victims as young as five and as old as 72.

If more church-goers were armed “there’s always the opportunity that the gunman will be taken out before he has the opportunity to kill very many people,” Paxton said.

As America’s mass shootings grow deadlier and more frequent, and Republicans like Paxton continue to block any new federal gun control laws, churches, schools and workplaces are devising security plans for responding to an armed attacker.[...]
pi_174901764
quote:
Ja, dat is de juiste oplossing :') Wat een achterlijke idioten zijn het toch. Geen andere woorden voor.
  Overall beste user 2022 maandag 6 november 2017 @ 12:56:56 #291
3928 Ulx
pi_174901864
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja, dat is de juiste oplossing :') Wat een achterlijke idioten zijn het toch. Geen andere woorden voor.
Op zich kun je de politie afschaffen als iedereen een wapen heeft. Dat spaart heel veel geld uit. Winning!
pi_174901903
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Op zich kun je de politie afschaffen als iedereen een wapen heeft. Dat spaart heel veel geld uit. Winning!
Ook een mooi argument bij die shooting in Vegas, zouden er mensen met wapens rondlopen dan wordt het voor een schutter met kwade bedoelingen een stuk moeilijker om zoveel te doden.

Alleen denk ik dat op de festival waarbij het in de eerste minuten totaal onduidelijk was waar de schoten vandaan kwamen het eerder zal leiden tot zo 10 x meer slachtoffers en gewonden.
pi_174901940
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ook een mooi argument bij die shooting in Vegas, zouden er mensen met wapens rondlopen dan wordt het voor een schutter met kwade bedoelingen een stuk moeilijker om zoveel te doden.

Alleen denk ik dat op de festival waarbij het in de eerste minuten totaal onduidelijk was waar de schoten vandaan kwamen het eerder zal leiden tot zo 10 x meer slachtoffers en gewonden.
Precies. Hoe gaat de politie de werkelijke schutter identificeren als allerlei mensen ineens een wapen gaan trekken?
  maandag 6 november 2017 @ 13:06:26 #294
384435 klappernootopreis
pi_174901995
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik heb jaren geleden eens een interview met een oud-generaal gezien op de Amerikaanse locale tv. Het ging over een mogelijke invasie van Russen. Die zei: "Invasie hier? van Russen?? Laat me niet lachen! Dit zou een bloedige veldslag worden, want elke imbeciel in de States heeft wel een vuurwapen thuis liggen en genoeg kogels om de hele wereldbevolking 15 keer neer te schieten"
pi_174902042
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:06 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb jaren geleden eens een interview met een oud-generaal gezien op de Amerikaanse locale tv. Het ging over een mogelijke invasie van Russen. Die zei: "Invasie hier? van Russen?? Laat me niet lachen! Dit zou een bloedige veldslag worden, want elke imbeciel in de States heeft wel een vuurwapen thuis liggen en genoeg kogels om de hele wereldbevolking 15 keer neer te schieten"
Militairen zijn dan wel makkelijk te herkennen, verwarde blanke mannen of moslimterroristen iets lastiger zeker op een festival terrein met duizenden mensen waar meerdere mensen staan te schieten op wie zij denken dat de dader is.
  maandag 6 november 2017 @ 13:10:33 #296
384435 klappernootopreis
pi_174902046
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Precies. Hoe gaat de politie de werkelijke schutter identificeren als allerlei mensen ineens een wapen gaan trekken?

een beetje als dit..
  maandag 6 november 2017 @ 13:16:30 #297
104871 remlof
Europees federalist
pi_174902157
;)
pi_174902174
quote:
Misschien moet je even een paar pagina's terug lezen.
  maandag 6 november 2017 @ 13:23:43 #300
104871 remlof
Europees federalist
pi_174902255
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Misschien moet je even een paar pagina's terug lezen.
Oh, gemist. zag het net pas.
  maandag 6 november 2017 @ 13:23:50 #301
104871 remlof
Europees federalist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')