Ik volg O'Malley nog altijd nauwgezet, onder meer op Twitter. Ik vond hem in 2015-2016 al een uitermate geschikte kandidaat en dat vind ik nog steeds.quote:
Wat is dit voor flauwe Monty Python-humorquote:
Alle komedie is toegestaan tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is dit voor flauwe Monty Python-humor.
Als er geen beelden van waren, was het misschien nog een redelijke spin geweest van Trump. Nu gaat hij gewoon weer af als een gieter. Lekker z'n eindeloze domheid blijven etaleren.quote:
Het is wachten waar ie zich gigantisch weer voor lul zet. Hawaii en Japan lijken me nog wel een te nemen horde. Bij Korea denk ik dat ie wel iets stupide doet of domme dingen gaat zeggen: "Mr. Rocket Man, tear down these nuclear things" ofzo.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:40 schreef Ulx het volgende:
Anyway. Trump op reis. Ik denk dat Noord-Korea het feestje gaat verpesten door een raket af te schieten of een test te doen.
Dat is pas trollen, Nintex.
Het zou me niets verbazen als ze op zondag weer een raket over Japan schieten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:40 schreef Ulx het volgende:
Anyway. Trump op reis. Ik denk dat Noord-Korea het feestje gaat verpesten door een raket af te schieten of een test te doen.
Ik moet dan wel hard lachen stiekemquote:Op zaterdag 4 november 2017 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze op zondag weer een raket over Japan schieten.
Maar dan nu terwijl Trump in dat land is.
En hij sluit af met een paar dagen op de Filipijnen, waar ie vast mooie momenten gaat beleven met zijn mede-nationaalpopulist Duterte.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is wachten waar ie zich gigantisch weer voor lul zet. Hawaii en Japan lijken me nog wel een te nemen horde. Bij Korea denk ik dat ie wel iets stupide doet of domme dingen gaat zeggen: "Mr. Rocket Man, tear down these nuclear things" ofzo.
Jaja, zo'n IPO, daar heeft de gewone Amerikaan veel aan jatwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 13:49:26Would very much appreciate Saudi Arabia doing their IPO of Aramco with the New York Stock Exchange. Important to the United States! reageer retweet
Uiteraard. Duterte lapt de rechtsstaat gewoon aan z'n laars. Die macht wil Trump ook hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:55 schreef Ulx het volgende:
Die mafkees met zijn doodseskaders. Dat zal wel een man naar Trump's hart zijn.
Was de faciliteiten van NoKo niet zwaar beschadigd waardoor dat projectje even stil ligt?quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:40 schreef Ulx het volgende:
Duterte 'heeft' die macht volgens mij ook niet, maar die neemt hem gewoon. Breng Trump maar niet op ideeën.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Duterte lapt de rechtsstaat gewoon aan z'n laars. Die macht wil Trump ook hebben.
Die berg? Dat is waar. Die staat op instorten geloof ik.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Was de faciliteiten van NoKo niet zwaar beschadigd waardoor dat projectje even stil ligt?
Alsof zijn achterban daar iets om geeft.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als er geen beelden van waren, was het misschien nog een redelijke spin geweest van Trump. Nu gaat hij gewoon weer af als een gieter. Lekker z'n eindeloze domheid blijven etaleren.
Tsja, zijn achterban bestaat dan ook niet bepaald uit heldere lichten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alsof zijn achterban daar iets om geeft.
Op zich eens, maar aan die constatering heb je niet zoveel.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, zijn achterban bestaat dan ook niet bepaald uit heldere lichten.
Hij vindt in ieder geval dat het strafbaar zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
Zou Trump echt denken dat de interne strubbelingen bij de DNC strafbaar zijn?
Dan ben je blij met het 2nd Amendement.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op zich eens, maar aan die constatering heb je niet zoveel.
Het is veel interessanter je af te vragen hoe je de conservatieve bubble kan doorbreken. Straks komt Mueller met snoeiharde conclusies, de rechtse media doen het af als sprookjes (als ze er al over berichten, zie FOX en Manafort) en de Trump-achterban ziet hun vooroordelen bevestigt: de elite moet bloeden.
Dan is er dus écht een probleem: een president / zijn vertrouwelingen hebben bewezen onfrisse banden met een vreemde mogendheden, zijn onrechtmatig aan de macht gekomen en ze blijven doodleuk zitten waar ze zitten. Wat dan?
Het is vooral ook de vraag hoe conservatieve media en zijn achterban reageren als het onderzoek van Mueller wel zware gevolgen heeft voor de POTUS. FOX doet immers overkomen alsof de gebeurtenissen van afgelopen week niets voorstellen en dat Trump het slachtoffer is van kwaadwillende 'liberals'.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is veel interessanter je af te vragen hoe je de conservatieve bubble kan doorbreken. Straks komt Mueller met snoeiharde conclusies, de rechtse media doen het af als sprookjes (als ze er al over berichten, zie FOX en Manafort) en de Trump-achterban ziet hun vooroordelen bevestigt: de elite moet bloeden.
Dan is er dus écht een probleem: een president / zijn vertrouwelingen hebben bewezen onfrisse banden met een vreemde mogendheden, zijn onrechtmatig aan de macht gekomen en ze blijven doodleuk zitten waar ze zitten. Wat dan?
Mag ik je erop wijzen dat er door de federale autoriteiten geen enkel moment is verklaard dat er onomstotelijk bewijs is dat de servers van de DNC gehackt zijn?quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe groot schat jij de kans dat Trump wordt afgezet?quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is vooral ook de vraag hoe conservatieve media en zijn achterban reageren als het onderzoek van Mueller wel zware gevolgen heeft voor de POTUS. FOX doet immers overkomen alsof de gebeurtenissen van afgelopen week niets voorstellen en dat Trump het slachtoffer is van kwaadwillende 'liberals'.
Wat gebeurt er als Trump wordt afgezet? Accepteren de conservatieve media dat of spreken ze er schande van met het risico dat de achterban van Trump ontploft?
Moeilijk te zeggen. Hangt af van waar Mueller de komende maanden nog meer mee komt. Ik ben persoonlijk zeer verrast door wat er afgelopen week allemaal naar buiten is gekomen. Het zaakje stinkt meer dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe groot schat jij de kans dat Trump wordt afgezet?
Trump wordt pas afgezet als hij genoeg Republikeinse politici tegen zich krijgt én als genoeg Republikeinse politici het aandurven dit uit te spreken. Dat gebeurt pas als ze 1) ballen krijgen of 2) clubs als FOX zich tegen Trump keren.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is vooral ook de vraag hoe conservatieve media en zijn achterban reageren als het onderzoek van Mueller wel zware gevolgen heeft voor de POTUS. FOX doet immers overkomen alsof de gebeurtenissen van afgelopen week niets voorstellen en dat Trump het slachtoffer is van kwaadwillende 'liberals'.
Wat gebeurt er als Trump wordt afgezet? Accepteren de conservatieve media dat of spreken ze er schande van met het risico dat de achterban van Trump ontploft?
Stinkt het meer dan je had verwacht of is er meer naar buiten gekomen dan je had verwacht?quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Hangt af van waar Mueller de komende maanden nog meer mee komt. Ik ben persoonlijk zeer verrast door wat er afgelopen week allemaal naar buiten is gekomen. Het zaakje stinkt meer dan ik had verwacht.
Vox had er toevallig 2 dagen terug een artikel over ...quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goede post, interessant artikel ook inderdaad. Dat laatste plaatje is echt schokkend, en heeft als gevolg dat Trump voorlopig gewoon blijft zitten waar 'ie zit. Die smoking gun moet onderhand een kanon worden zo weinig gematigde rechtse media er nog zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vox had er toevallig 2 dagen terug een artikel over ...
America is facing an epistemic crisis - What if Mueller proves his case and it doesn’t matter?
Bizar hoeveel van die lui echte onzin geloven ... en even zo bizar dat die onzin gepropageerd wordt door die media. Bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Erg belangrijk is denk ik de kaalslag op centrum-rechts in het media-landschap ...
[ afbeelding ]
Maar wat er aan te doen zou zijn zie ik zo gauw niet ...
Wat denk je van de suggestie dat dit pas aan de orde kan zijn als er een daadwerkelijke aanleiding is? 'Ballen' krijgen? Wat heeft dit überhaupt met deze zaak te maken?quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Trump wordt pas afgezet als hij genoeg Republikeinse politici tegen zich krijgt én als genoeg Republikeinse politici het aandurven dit uit te spreken. Dat gebeurt pas als ze 1) ballen krijgen of 2) clubs als FOX zich tegen Trump keren.
Dus de sleutel ligt bij Republikeinse politici en de media, die houden elkaar voorlopig in de houdgreep. En dan met name de media, want ik zie het voorlopig niet gebeuren dat scenario 1 zich voltrekt.
Aanleiding is relatief. Een parlement vol democraten had waarschijnlijk al genoeg aanleiding gezien door de Russische inmenging in de verkiezingen (los van eventuele samenspanning), banden met Russische maffiosi, dwangmatig liegen etc.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:52 schreef dellipder het volgende:
[..]
Wat denk je van de suggestie dat dit pas aan de orde kan zijn als er een daadwerkelijke aanleiding is? 'Ballen' krijgen? Wat heeft dit überhaupt met deze zaak te maken?
quote:FBI turns over new Clinton investigation documents to Congress
The FBI has begun turning over to Senate investigators hundreds of pages of memos regarding the bureau's probe into Hillary Clinton's private email server, sources told The Hill.
The sources said the Justice Department notified the Senate Judiciary Committee late Friday and the FBI began transmitting memos soon after to assist Congress in its review of former Director James Comey's handling of the Clinton email case.
The memos detail how and when the bureau's leadership declined to pursue criminal charges against Clinton for transmitting classified information on her private email server as secretary of State, an investigation that has remained controversial since the 2016 presidential campaigns.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
Nee.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
Zou Trump echt denken dat de interne strubbelingen bij de DNC strafbaar zijn?
Neuh, dumpen betekent een vernedering voor de GOP. Er zijn altijd weer verkiezingen om de hoek, en je wilt niet de Trumpians tegen het harnas jagen, en de rest van de GOP demotiveren door toe te geven dat de Republikeinse president gefaald heeft. Alleen Republikeinen zonder herverkiezing in zicht willen/durven iets te zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:57 schreef Ulx het volgende:
Trump is nu al een lame duck. Hij krijgt niets constructiefs voor elkaar. Ik denk dat de GOP hem dumpt zodra ze iets hebben wat lijkt op een resultaat. Lagere belastingen of zo.
Zodra hij meer en meer geframed wordt als niet-Republikein weet je hoe laat het is.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Neuh, dumpen betekent een vernedering voor de GOP. Er zijn altijd weer verkiezingen om de hoek, en je wilt niet de Trumpians tegen het harnas jagen, en de rest van de GOP demotiveren door toe te geven dat de Republikeinse president gefaald heeft. Alleen Republikeinen zonder herverkiezing in zicht willen/durven iets te zeggen.
Tot op bepaalde hoogte ben ik het wel eens dat het politiek is, maar impeachement is zo'n belangrijke maatregel/instrument dat er volgens mij een supermajority nodig is.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Aanleiding is relatief. Een parlement vol democraten had waarschijnlijk al genoeg aanleiding gezien door de Russische inmenging in de verkiezingen (los van eventuele samenspanning), banden met Russische maffiosi, dwangmatig liegen etc.
Het is gewoon een politiek spel, en een meerderheid van het parlement vindt het nog niet nodig hem te lozen. Het kan ook zijn dat ze hem gewoon vier jaar laten zitten, los van wat voor shit er nog allemaal naar boven komt (tenzij extreem, onweerlegbaar gedrag). Herkozen zie ik 'm niet worden.
Donna Brazile wilde Clinton en Kaine vervangen met Joe Biden.quote:Former Democratic National Committee head Donna Brazile writes in a new book that she seriously contemplated replacing Hillary Clinton as the party’s 2016 presidential nominee with then-Vice President Biden in the aftermath of Clinton’s fainting spell, in part because Clinton’s campaign was “anemic” and had taken on “the odor of failure.”
In an explosive new memoir, Brazile details widespread dysfunction and dissension throughout the Democratic Party, including secret deliberations over using her powers as interim DNC chair to initiate the removal of Clinton and running mate Sen. Tim Kaine (Va.) from the ticket after Clinton’s Sept. 11, 2016, collapse in New York City.
De zaken die ik noem hebben niets met de onderbuik te maken. En dan schaar ik de oligarchen voor het gemak even onder de Russische mafia.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:18 schreef dellipder het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte ben ik het wel eens dat het politiek is, maar impeachement is zo'n belangrijke maatregel/instrument dat er volgens mij een supermajority nodig is.
Daar komt dan meer bij kijken dan simpel onderbuik, omdat zo'n procedure, lijkt me, een zware wissel kan trekken op de economie en het dagelijkse bestuur. Dit wordt niet heel onverschillig gebruikt, omdat men het karakter of het Twittergedrag niet aanstaat.
Misschien zie jij het gewoon niet. Daar kun je oprecht niets aan doen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:52 schreef dellipder het volgende:
[..]
Wat denk je van de suggestie dat dit pas aan de orde kan zijn als er een daadwerkelijke aanleiding is? 'Ballen' krijgen? Wat heeft dit überhaupt met deze zaak te maken?
Dat was fake news toch? De schrik zat er bij deze dame goed in.quote:Brazile writes that she was haunted by the still-unsolved murder of DNC data staffer Seth Rich and feared for her own life, shutting the blinds to her office window so snipers could not see her and installing surveillance cameras at her home.
Vermood door Clinton, toch?quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat was fake news toch? De schrik zat er bij deze dame goed in.
Je gelooft toch niet echt dat ze 1) daadwerkelijk dacht een gekozen presidentiele kandidaat in september te (kunnen) vervangen, waar ze zelf ook nog eens campagne voor gevoerd heeft (ter herinnering: ze heeft Clinton nota bene vragen gegeven, wat de reden was voor dat ze vertrok bij CNN) en dat ze 2) dit niet gedaan heeft, omdat het onderzoek naar de moord op Seth Rich geen dader heeft opgeleverd.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat was fake news toch? De schrik zat er bij deze dame goed in.
Je moet niet vergeten dat de aantijgingen van Hillary Clinton en de DNC waren dat de servers waren gehackt en dat ze daardoor de verkiezingen had verloren.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De zaken die ik noem hebben niets met de onderbuik te maken. En dan schaar ik de oligarchen voor het gemak even onder de Russische mafia.
Die Brazile heeft ze niet allemaal op een rijtje als ik dal allemaal zo lees.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:21 schreef Nintex het volgende:
https://www.washingtonpost.com/politics/brazile-i-considered-replacing-clinton-with-biden-as-2016-democratic-nominee/2017/11/04/f0b75418-bf4c-11e7-97d9-bdab5a0ab381_story.html?utm_term=.00efd3208e94
[..]
Donna Brazile wilde Clinton en Kaine vervangen met Joe Biden.
Ik snap niet hoe wat jij zegt verband houdt met mijn post. Nog los van het waarheidsgehalte van je reactie.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:37 schreef dellipder het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat de aantijgingen van Hillary Clinton en de DNC waren dat de servers waren gehackt en dat ze daardoor de verkiezingen had verloren.
Het Trump team had het hacken gecoördineerd met de Russen om zodoende de verkiezingsuitkomst daarmee te manipuleren. Op deze aantijging is het onderzoek van de special counsel gebaseerd (hoewel de CIA verklaard heeft dat dit de verkiezingsuitslag niet als zodanig heeft beïnvloed bron)
Collusion op zichzelf is niet strafbaar.
En wat Manafort betreft zijn het serieuze aantijgingen van financiële misdrijven die geen enkele relatie hebben met samenspannen, hacken en verkiezingsuitslag. En dan ook nog eens financiële malversaties met Oekraïners.
Ik denk dat er heel veel hersensgymnastiek nodig is om dit te spinnen naar collusion, Russia en rigged election.
Ik zie geen federale autoriteiten die hebben verklaard dat er onomstotelijk bewijs is dat de servers vn de DNC zijn gehackt.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Misschien zie jij het gewoon niet. Daar kun je oprecht niets aan doen.
Ze was ook zo begaan met het oneerlijke verlies van Sanders, dat ze de job aan Biden wilde geven. Sure...quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Die Brazile heeft ze niet allemaal op een rijtje als ik dal allemaal zo lees.
Dat doet meteen afbraak van haar versie van gedoe binnen de DNC...
Nee je reageert zonder dat iemand het erover had. Zoals ik al zei; je ziet het niet. Geen zorgen, je hoeft je niet te schamen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:44 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik zie geen federale autoriteiten die hebben verklaard dat er onomstotelijk bewijs is dat de servers vn de DNC zijn gehackt.
Ik heb nog geen comité van de Senaat en het Huis verklaren bewijs te hebben gevonden dat de Russen en het Trump team met elkaar hebben gecoördineerd.
Ik heb de CIA horen verklaren dat de inmenging van de Russen de uitslag niet heeft beïnvloed.
Ik heb een verschrikkelijk slechte Democratische kandidaat gezien die gelogen en gemanipuleerd heeft in de primaries en het Steele dossier.
Zie ik iets over het hoofd?
Ze zegt de e-mails met de interview vragen niet in haar archief te hebben gevonden en ze kan zich niet herrineren dat ze ooit interview vragen had gestuurd.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat ze 1) daadwerkelijk dacht een gekozen presidentiele kandidaat in september te (kunnen) vervangen, waar ze zelf ook nog eens campagne voor gevoerd heeft (ter herinnering: ze heeft Clinton nota bene vragen gegeven, wat de reden was voor dat ze vertrok bij CNN) en dat ze 2) dit niet gedaan heeft, omdat het onderzoek naar de moord op Seth Rich geen dader heeft opgeleverd.
De Democraten hebben het Huis niet en dat heeft een oorzaak die vooral bij de Democraten ligt.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee je reageert zonder dat iemand het erover had. Zoals ik al zei; je ziet het niet. Geen zorgen, je hoeft je niet te schamen.
Gaat dit over het presidentiele debat of vragen tijdens primaries?quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:08 schreef Nintex het volgende:
Ze zegt de e-mails met de interview vragen niet in haar archief te hebben gevonden en ze kan zich niet herrineren dat ze ooit interview vragen had gestuurd.
Niet geheel ontoevallig was gister ook een artikel over dat ze "confidential" op een mail hadden ge-edit. https://www.salon.com/201(...)-were-edited-report/quote:Langzaam komt het beeld naar buiten dat Rusland niet alleen gehacked heeft, maar de e-mails ook heeft ge-edit.
Als ik dit zo lees is het niet eens een echte powerstruggle, maar Brazile die uit is op een baantje bij Fox News als pundit en het niet erg vindt daarvoor wat random dingen op papier te zetten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:19 schreef Re het volgende:
het feit dat Trump al meer dan 1100 keer heeft gelogen op twitter valt in het niets met de powerstruggle in de DNC
Dat is fijn. Jammer dat je een discussie voert met jezelf, want niemand heeft het hier verder over. Dat probeer ik je te zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:09 schreef dellipder het volgende:
[..]
De Democraten hebben het Huis niet en dat heeft een oorzaak die vooral bij de Democraten ligt.
Maar de samenstelling van het Huis is wel belangrijk, omdat in relatie tot impeachement veel opmerkingen hierover veelal wensdenken betreffen dan dat het een reële mogelijkheid kan zijn op basis van de informatie die tot nog toe hierover beschikbaar is.
Was ze dronken of zo?quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:23 schreef dellipder het volgende:
Nou als ik zie dat de DNC weer de identity politics omarmt en ook nog eens dat Pelosi de zoveelst brain freeze heeft denk ik dat de problemen bij de DNC niet te overzien zijn.
Waarom zou je de race-baiting van de GOP met hun southern strategy onder het tapijt willen vegen? Echt, zo'n beetje alles wat je de democraten verwijt is de club die je voorstaat schuldig aan.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:23 schreef dellipder het volgende:
Nou als ik zie dat de DNC weer de identity politics omarmt en ook nog eens dat Pelosi de zoveelst brain freeze heeft denk ik dat de problemen bij de DNC niet te overzien zijn.
Vervelend he als prominente politici liegen?quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:23 schreef dellipder het volgende:
Nee, ze is echt aan het aftakelen, denk ik.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:25 schreef Nintex het volgende:
[..]
Was ze dronken of zo?
Low energy, sad speech.
Ik had het niet over GOP en race-baiting, maar over de DNC en hun tekortkomingen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waarom zou je de race-baiting van de GOP met hun southern strategy onder het tapijt willen vegen? Echt, zo'n beetje alles wat je de democraten verwijt is de club die je voorstaat schuldig aan.
Can't Stump the Trumpquote:Op zaterdag 4 november 2017 20:28 schreef dellipder het volgende:
[..]
Nee, ze is echt aan het aftakelen, denk ik.
Zij en Maxime Waters brengen de DNC niet verder. De DNC snapt wel dat de Bernie supporters nodig zijn, maar die zijn zo enorm in de wind gezet dat dat heel moeilijk goed gaat komen denk ik. En identity politics is een falende strategie.
Mijn punt ging niet over de inhoud van haar speech. Daarvoor is er teveel ge-edit. Het gaat erom dat zij voor mij het symbool is voor de ineenstorting van de DNC.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vervelend he als prominente politici liegen?
Goed dat je daar altijd zo op hamert.
echt veel meer dan dit soort loze drek komt er ook niet uit je vingers huhquote:
Je hebt het over identity politics van de democrats, maar het komt niet in je op dat de andere kant zich hier erger en al veel langer schuldig aan heeft gemaakt. Er is een reden voor dat andere etniciteiten dan non-hispanic whites met name bij de democraten zitten en dat zit hem niet eens in hun identity politics, maar zit hem voor een belangrijk deel in de Southern Strategy van de GOP.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:30 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik had het niet over GOP en race-baiting, maar over de DNC en hun tekortkomingen.
Geen tapijt. Ik leg het hier allemaal neer.
Trump heeft het beste geheugen allertijde, hij wist zelfs nog wat voor taart hij aan het eten was toen hij het bevel gaf om Irak te bombarderen... uhhh Syrië.quote:
Dit is alllemaal onderdeel van de persuasion game.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Trump heeft het beste geheugen allertijde, hij wist zelfs nog wat voor taart hij aan het eten was toen hij het bevel gaf om Irak te bombarderen... uhhh Syrië.
Ah hij doet alleen maar net alsof hij seniel is!quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dit is alllemaal onderdeel van de persuasion game.
Net doen of het je geen reet interesseert, zodat je vijanden wel 3x nadenken voor ze weer een grapje uithalen met gifgas.
quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
Net doen of het je geen reet interesseert, zodat je vijanden wel 3x nadenken voor ze weer een grapje uithalen met gifgas.
quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ja, maar de GOP is ook slecht.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je hebt het over identity politics van de democrats, maar het komt niet in je op dat de andere kant zich hier erger en al veel langer schuldig aan heeft gemaakt. Er is een reden voor dat andere etniciteiten dan non-hispanic whites met name bij de democraten zitten en dat zit hem niet eens in hun identity politics, maar zit hem voor een belangrijk deel in de Southern Strategy van de GOP.
Dat democraten vervolgens zich sympathiek verklaren met bewegingen ligt redelijk voor de hand.
Dat zou een goede boodschap zijn, maar ik heb begrepen dat de Democraten zich nog meer en nog nadrukkelijker op de identiteitspolitiek gaan inzetten.quote:Ik denk overigens net als jij dat een boodschap die zich richt op economie & middenklasse waarschijnlijk beter ontvangen zou worden voor de democratische achterban dan eentje gericht op identiteit. Dus meer richten op klasse en economie dan op identiteit.
Wat is de stunt eigenlijk? Zwaaien op een roltrap?quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:46 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds deze stunt op 16 juni 2015(!) is heel de wereld in de ban van Donald Trump.
quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat is de stunt eigenlijk? Zwaaien op een roltrap?
Aanzienlijk slechter zou ik zeggen, maar soit.quote:
Ik snap niet hoe je dat daaruit denkt te kunnen concluderen. Dat gaat veel te ver.quote:Dat zal best, maar de 2016 verkiezingsuitslag heeft laten zien dat mensen onder de deken van het slachtofferschap en verdeeldheid vandaan willen.
Klaarblijkelijk klopt dit inderdaad. Verliezen van Trump is wel echt een wanprestatie.quote:Hillary Clinton was een slechte kandidaat en de Democraten voerden een slechte campagne met een falende strategie.
Lijkt me wat overdreven gesteld. DNC heeft niet veel geld over op het moment, maar alsnog wel een buffer. RNC doet het goed. DSCC heeft marginaal meer cash on hand dan NRSC en DCCC wat minder dan NRCC. Zie hier: http://classic.fec.gov/disclosure/partySummary.doquote:Ze zijn bijna bankroet,
We gaat het zien. Kan hier niet zoveel mee op het moment.quote:er lopen al een aantal rechtszaken tegen hen en dan zijn er ook nog eens de lopende en heropende onderzoeken waar officials van de Democraten betrokken zijn.
De gifbeker is wat het laatste betreft nog niet eens halfleeg, vermoed ik.
Ik weet niet goed waar je uit opmaakt dat het een partij in verval is. Ze hebben senaatszetels en zetels in het huis gewonnen in 2016. 8 zetels geflipped dit jaar in staatsraces waar van beide partijen kandidaten waren.quote:Dat zou een goede boodschap zijn, maar ik heb begrepen dat de Democraten zich nog meer en nog nadrukkelijker op de identiteitspolitiek gaan inzetten.
Het is echt een partij in verval.
Ik zie er een voorteken in. He's going down.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat is de stunt eigenlijk? Zwaaien op een roltrap?
quote:AP finds hackers hijacked at least 195 Trump web addresses
Four years ago, well before the furor over allegations Moscow meddled in the 2016 election that put Donald Trump in the White House, at least 195 web addresses belonging to Trump, his family or his business empire were hijacked by hackers possibly operating out of Russia, The Associated Press has learned.
The Trump Organization denied the domain names were ever compromised. But a review of internet records by the AP and cybersecurity experts shows otherwise. And it was not until this past week, after the Trump camp was asked about it by the AP, that the last of the tampered-with addresses were repaired.
After the hack, computer users who visited the Trump-related addresses were unwittingly redirected to servers in St. Petersburg, Russia, that cybersecurity experts said contained malicious software commonly used to steal passwords or hold files for ransom. Whether anyone fell victim to such tactics is unclear.
A further mystery is who the hackers were and why they did it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Manafort offers $12 million in assets in bid to avoid house arrest: document
WASHINGTON (Reuters) - President Donald Trump’s former campaign manager Paul Manafort offered to pledge $12 million in real estate and life insurance assets and limit his travel in a bid to avoid continued house arrest, according to court documents filed on Saturday.
Manafort, who ran Trump’s presidential campaign for several months last year, and associate Richard Gates earlier this week pleaded not guilty to a 12-count indictment by a federal grand jury. The charges included conspiracy to launder money, conspiracy against the United States and failing to register as foreign agents of Ukraine’s former pro-Russian government.
In the Saturday court filing, Manafort also offered to limit his travel to New York, Washington and Florida.
Eh, nee? Hij had 3 paspoorten, 10 aanvragen, toch? 2 kan ik me sowieso wel voorstellen, omdat in het midden oosten bepaalde landen je niet binnen laten met een bepaald stempel .. en dan een derde voor landen die niet universeel erkend worden oid..quote:Op zondag 5 november 2017 00:15 schreef Re het volgende:
vast wel dat hij nog een 10de paspoort ergens heeft verstopt
nou ja als je al 12 miljoen over hebt om beetje binnen de VS te willen reizen dacht ik, nou, zal me niet verbazen als hij weg wil... vluchtgevaar lijkt me niet ondenkelijkquote:Op zondag 5 november 2017 00:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Eh, nee? Hij had 3 paspoorten, 10 aanvragen, toch? 2 kan ik me sowieso wel voorstellen, omdat in het midden oosten bepaalde landen je niet binnen laten met een bepaald stempel .. en dan een derde voor landen die niet universeel erkend worden oid..
True, de rechter is het met je eens, maar het aantal paspoorten is denk ik niet 10.quote:Op zondag 5 november 2017 00:26 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja als je al 12 miljoen over hebt om beetje binnen de VS te willen reizen dacht ik, nou, zal me niet verbazen als hij weg wil... vluchtgevaar lijkt me niet ondenkelijk
In de categorie: "There's a Trump tweet for everything" Alwaleed is opgepakttwitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 23:27:43Chatter is Kushner delivered eyes-only TS CIA intel to Riyadh last week to tip-off MBS on possible coup attempt reageer retweet
Voor wie nog 4D Chess mee speelttwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 04:53:02Dopey Prince @Alwaleed_Talal wants to control our U.S. politicians with daddy’s money. Can’t do it when I get elected. #Trump2016 reageer retweet
twitter:Imperator_Rex3 twitterde op zondag 05-11-2017 om 00:28:46@ThomasWictor 20. What actually happened? KSA's rulers ASKED Trump whether he would permit them to list Aramco on t... https://t.co/1XNQRP2rtZ reageer retweet
twitter:Imperator_Rex3 twitterde op zondag 05-11-2017 om 00:31:21@ThomasWictor 21. Trump gave the thumbs up,in return for the KSA rounding up ALL the key players involved in corrup... https://t.co/vQGSTod4LN reageer retweet
twitter:Imperator_Rex3 twitterde op zondag 05-11-2017 om 00:44:14@ThomasWictor 29. Oh yeah, that's right. It's a deal. But in this case, it's also a great example of THE ART OF THE DEAL. reageer retweet
Misschien even leren om fatsoenlijke zinnen te maken.quote:Op zondag 5 november 2017 00:17 schreef thesiren.nl het volgende:
Jezus wat een waardeloos topic is dit met de Russische inbreng hier kan iemand die vuiligheid hier even opruimen, er is niemand in Nederland zo dom om jullie te geloven.
Gelukkig geen coup in SA. Dat zou verschrikkelijk zijn geweest! Dan had ik mijn vakantieplannen moeten verzetten.quote:Op zondag 5 november 2017 02:06 schreef Nintex het volgende:
Jared Kushner heeft een coup voorkomen in Saudi Arabie.
Reisde 10 dagen geleden af naar de hoofdstad met een waarschuwing.In de categorie: "There's a Trump tweet for everything" Alwaleed is opgepakttwitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 23:27:43Chatter is Kushner delivered eyes-only TS CIA intel to Riyadh last week to tip-off MBS on possible coup attempt reageer retweet
Voor wie nog 4D Chess mee speelttwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 04:53:02Dopey Prince @Alwaleed_Talal wants to control our U.S. politicians with daddy’s money. Can’t do it when I get elected. #Trump2016 reageer retweet
twitter:Imperator_Rex3 twitterde op zondag 05-11-2017 om 00:28:46@ThomasWictor 20. What actually happened? KSA's rulers ASKED Trump whether he would permit them to list Aramco on t... https://t.co/1XNQRP2rtZ reageer retweet
twitter:Imperator_Rex3 twitterde op zondag 05-11-2017 om 00:31:21@ThomasWictor 21. Trump gave the thumbs up,in return for the KSA rounding up ALL the key players involved in corrup... https://t.co/vQGSTod4LN reageer retweet
twitter:Imperator_Rex3 twitterde op zondag 05-11-2017 om 00:44:14@ThomasWictor 29. Oh yeah, that's right. It's a deal. But in this case, it's also a great example of THE ART OF THE DEAL. reageer retweet
Maar goed dat zwaargewicht Kushner dat heeft voorkomen.quote:Op zondag 5 november 2017 12:16 schreef Ulx het volgende:
Een coup in Saoudi- Arabië zou echt heel anti-democratisch zijn.
Pro: het is iemand die daadwerkelijk een studie heeft afgerond in het relevante werkveld.quote:A man who once claimed that the air in America was "a little too clean for optimum health", has been appointed to an advisory board of America's Environmental Protection Agency (EPA).
Robert Phalen once claimed that children’s lungs need to breathe irritants so their bodies can learn to fight them.
The former director of the Air Pollution Health Effects Laboratory at the University of California Irvine was appointed to the agency’s critical Scientific Advisory Board by EPA Director Scott Pruitt.
The appointment is part of Mr Pruitt’s plan to promote advisers who are “financially independent” from the agency.
He has barred scientists who receive grant money from the EPA from serving on its advisory boards, saying he will instead focus on “fresh perspectives” and “geographical representation”.
As a result, Mr Pruitt has placed 66 new experts on three different EPA scientific committees, according to the Washington Post. Several of these experts come from industries that the agency regulates. New advisers hail from companies such as Dow Chemical, Procter & Gamble, and the French petroleum company Total.
The committees also include current and former members of the American Chemistry Council – the primary trade and lobbying group for the chemical industry. Mr Pruitt is scheduled to give a speech the Council’s annual board meeting next week.
quote:The Trump Organization has won the permission to hire 70 foreign workers to serve as maids, cooks and servers for the 2017-2018 tourist season, according to data from the U.S. Labor Department.
The Palm Beach Post reported Friday that Trump's Mar-a-Lago resort in Palm Beach, Fla., won the permission after first applying for the H-2B visas in July. The request was originally filed during Trump's "Made In America" week at the White House.
Palm Beach's unemployment rate currently sits at 3.6 percent. A local job placement agency told the Post that there are plenty of local workers who would be eager to fill the positions.
"We currently have 5,136 qualified candidates in Palm Beach County for various hospitality positions listed in the Employ Florida state jobs database," CareerSource spokesman Tom Veenstra said Friday.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 04:52:01Thank you Florida. My Administration will follow two simple rules: BUY AMERICAN and HIRE AMERICAN! #ICYMI- Watch:... https://t.co/3vgtzSJsFu reageer retweet
Ach, het wordt tijd dat zelfs de grootste idioten gaan inzien dat deze man een totale clown is.quote:Op zondag 5 november 2017 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Over hypocrisie gesproken
[..][ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 04:52:01Thank you Florida. My Administration will follow two simple rules: BUY AMERICAN and HIRE AMERICAN! #ICYMI- Watch:... https://t.co/3vgtzSJsFu reageer retweet
quote:A majority of Americans say President Trump has not accomplished much during his first nine months in office and they have delivered a report card that is far harsher even than the tepid expectations they set for his tenure when he was sworn into office, according to a new Washington Post-ABC News survey.
https://www.washingtonpos(...)b598d8c00_story.html
quote:Op zondag 5 november 2017 00:17 schreef thesiren.nl het volgende:
Jezus wat een waardeloos topic is dit met de Russische inbreng hier kan iemand die vuiligheid hier even opruimen, er is niemand in Nederland zo dom om jullie te geloven.
Kolere. Dat zijn slechte cijfers.quote:
Yup, dat is inderdaad schokkend.quote:Op zondag 5 november 2017 13:04 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Dan nog blijft een derde achter hem staan. Dat vind ik nog schrikbarend hoog.
Doet het pijn dat je grote held een landverrader blijkt die he-le-maal niets voor elkaar krijgt?quote:
#MAGAquote:Op zondag 5 november 2017 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Over hypocrisie gesproken
[..][ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 04:52:01Thank you Florida. My Administration will follow two simple rules: BUY AMERICAN and HIRE AMERICAN! #ICYMI- Watch:... https://t.co/3vgtzSJsFu reageer retweet
Kom het topic verhelderen met jouw gefundeerde meningen en bevindingen dan? Of draagt reposten zonder wat te zeggen dan wel bij aan een topic. En ga maar eens bewijzen dat Rusland hier invloed op heeft.quote:
En dat bij een lefty poll. TRUMP zit stevig en gaat helemaal nergens naartoe.quote:Op zondag 5 november 2017 13:04 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Dan nog blijft een derde achter hem staan. Dat vind ik nog schrikbarend hoog.
Hij hem erdoor krijgt? Het is in handen van het Congress en de Senaat, niet Trump.quote:Op zondag 5 november 2017 13:37 schreef HendrikV het volgende:
[..]
En dat bij een lefty poll. TRUMP zit stevig en gaat helemaal nergens naartoe.
Bring in the tax cut. Zou echt een verademing zijn als hij hem er door heen krijgt. 2020 wordt zo kinderspel..
Ja want de burgers zullen duidelijk gaan zien wat de taxcuts voor hen gaan doen.quote:Op zondag 5 november 2017 13:37 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Bring in the tax cut. Zou echt een verademing zijn als hij hem er door heen krijgt. 2020 wordt zo kinderspel..
Joh....quote:Op zondag 5 november 2017 13:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij hem erdoor krijgt? Het is in handen van het Congress en de Senaat, niet Trump.
En dat is nog zeker niet zomaar gebeurd. De Republikeinen proberen het plan zo snel mogelijk op de vloer te krijgen, zodat er niet veel tijd is voor inhoudelijke bezwaren, maar er staat genoeg in waar veel Republikeinse afgevaardigden en senatoren niet makkelijk mee in gaan stemmen.quote:Op zondag 5 november 2017 13:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij hem erdoor krijgt? Het is in handen van het Congress en de Senaat, niet Trump.
https://www.washingtonpos(...)m%3Ahomepage%2Fstoryquote:Op zondag 5 november 2017 13:37 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Ja,als je het goed wilt doen. Als het overheidstekort volstrekt irrelevant is wordt het wel wat makkelijker.quote:Op zondag 5 november 2017 14:02 schreef Ulx het volgende:
Belastinghervorming is trouwens lastiger dan iets simpels als een ziektekostenverzekering afschaffen.
De volgende crisis staat alweer voor de deur, dus voor Trump te hopen dat zoiets nog uitgesteld kan worden tot 2020.quote:Op zondag 5 november 2017 14:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja,als je het goed wilt doen. Als het overheidstekort volstrekt irrelevant is wordt het wel wat makkelijker.
twitter:VicBergerIV twitterde op zondag 05-11-2017 om 06:13:19What the hell is this bullshit? https://t.co/ClnM2JgDCX reageer retweet
Het gaat dus om dit.quote:Op zondag 5 november 2017 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:
twitter:VicBergerIV twitterde op zondag 05-11-2017 om 06:13:19What the hell is this bullshit? https://t.co/ClnM2JgDCX reageer retweet
quote:Op zondag 5 november 2017 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:
http://abcnews.go.com/Pol(...)ma/story?id=50927090quote:Op zondag 5 november 2017 14:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het gaat dus om dit. [ afbeelding ]
Leuk gedaan maar het lijkt mij fake.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 november 2017 15:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://abcnews.go.com/Pol(...)ma/story?id=50927090
Mwa, is wel echt.
Dat is logisch als je ziet wat een zooitje het bij de Democraten is. Je zou denken dat het een inkopper zou moeten zijn om stemmers aan je te binden, maar het is zo erg dat ze maar blijven verliezen. Wat dat aangaat neemt men bipartisanship wel erg serieus; beide partijen zijn een stel kneuzen.quote:
Het gaat hier om het functioneren van de President. Daar zijn die ratings voor en die hebben verder niets te maken met enige rommel ergens anders.quote:Op zondag 5 november 2017 15:56 schreef drexciya het volgende:
[..]
Dat is logisch als je ziet wat een zooitje het bij de Democraten is. Je zou denken dat het een inkopper zou moeten zijn om stemmers aan je te binden, maar het is zo erg dat ze maar blijven verliezen. Wat dat aangaat neemt men bipartisanship wel erg serieus; beide partijen zijn een stel kneuzen.
Het "merk" Democraten is nog steeds toxisch in de flyover states. Dat heeft wel degelijk iets te maken met het gedrag en de houding van de Democraten. Ze hebben voormalige Obama stemmers (!) naar Trump geleid, en zo lang ze geen verbetering laten zien, blijven mensen achter Trump staan, en komt hij met heel veel weg.quote:Op zondag 5 november 2017 15:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het gaat hier om het functioneren van de President. Daar zijn die ratings voor en die hebben verder niets te maken met enige rommel ergens anders.
Nee, als je nu nog achter hem staat heb je bewuste oogkleppen op. Alsof er alleen maar Demorcraten zijn en Trump.quote:Op zondag 5 november 2017 16:02 schreef drexciya het volgende:
[..]
Het "merk" Democraten is nog steeds toxisch in de flyover states. Dat heeft wel degelijk iets te maken met het gedrag en de houding van de Democraten. Ze hebben voormalige Obama stemmers (!) naar Trump geleid, en zo lang ze geen verbetering laten zien, blijven mensen achter Trump staan, en komt hij met heel veel weg.
Wat heeft Jan met de Pet er dan aan?quote:Op zondag 5 november 2017 13:37 schreef HendrikV het volgende:
Bring in the tax cut. Zou echt een verademing zijn als hij hem er door heen krijgt.
Het gaat toch al lang niet meer over inhoud. Mensen hebben zich ingegraven, en komen de loopgraven niet meer uit tenzij er heel spannende dingen zouden gebeuren. Verder vergeet je één van de redenen dat mensen Trump hebben gestemd; om een handgranaat in de politiek te gooien. Wat dat aangaat stelt hij niet teleur.quote:Op zondag 5 november 2017 16:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, als je nu nog achter hem staat heb je bewuste oogkleppen op. Alsof er alleen maar Demorcraten zijn en Trump.
Het kan zomaar zijn dat je het totaal niet eens bent met Trump, maar verder ook niets hebt met de DNC. Het heeft in deze poll echt geen reet met elkaar te maken.
Ik begrijp wel dat de groep die nu het langst blijft zitten een bom in de politiek willen. Maar dat zijn de Elzies en dergelijke. Je kan mij niet vertellen dat zij ooit op een democraat zouden stemmen, laat staan op Obama.quote:Op zondag 5 november 2017 16:09 schreef drexciya het volgende:
[..]
Het gaat toch al lang niet meer over inhoud. Mensen hebben zich ingegraven, en komen de loopgraven niet meer uit tenzij er heel spannende dingen zouden gebeuren. Verder vergeet je één van de redenen dat mensen Trump hebben gestemd; om een handgranaat in de politiek te gooien. Wat dat aangaat stelt hij niet teleur.
Nee joh, het is allemaal verzonnen door de MSM en de elite.quote:Op zondag 5 november 2017 16:16 schreef OMG het volgende:
Mueller Has Enough Evidence to Bring Charges in Flynn Investigation
https://www.nbcnews.com/n(...)nvestigation-n817666
I have the best people. Of zo.
Ik zie de gang van zaken eerder als consequentie van "bipartisan" falen van beide partijen. Als mensen in de gaten hebben dat beide partijen niets voor je doen, en bepaalde geldstromen meer invloed hebben dan de burger, gaan mensen tot extreme acties voer, voorzover dat kan in een tweepartijenstelsel als de VS. Sowieso was de keuze tussen Trump en Hillary al een pijnlijk voorbeeld van een falend systeem.quote:Op zondag 5 november 2017 16:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat de groep die nu het langst blijft zitten een bom in de politiek willen. Maar dat zijn de Elzies en dergelijke. Je kan mij niet vertellen dat zij ooit op een democraat zouden stemmen, laat staan op Obama.
Het is juist triest dat het niet over de inhoud gaat, want die is er niet. En een trol willen als president zegt genoeg over iemands intenties met het land. Lekker vanuit de losse pols een land besturen.... Noem eens een succesvolle leider uit het verleden op die dacht zoals 'de normale hardwerkende burger', die alles uit de losse pols deed.
Er kan ook op andere mensen gestemd worden.quote:Op zondag 5 november 2017 16:19 schreef drexciya het volgende:
[..]
Ik zie de gang van zaken eerder als consequentie van "bipartisan" falen van beide partijen. Als mensen in de gaten hebben dat beide partijen niets voor je doen, en bepaalde geldstromen meer invloed hebben dan de burger, gaan mensen tot extreme acties voer, voorzover dat kan in een tweepartijenstelsel als de VS. Sowieso was de keuze tussen Trump en Hillary al een pijnlijk voorbeeld van een falend systeem.
Joh ...twitter:ABCPolitics twitterde op zondag 05-11-2017 om 15:16:10.@donnabrazile to @GStephanopoulos: "I found no evidence, none whatsoever" that primaries were "rigged." http://abcn.ws/2j2u69i reageer retweet
quote:Op zondag 5 november 2017 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Alle kinderen een uurtje per week achter een uitlaat zetten om weerstand te kwekenquote:Op zondag 5 november 2017 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Man who believes current air quality is 'too clean' named to US Environmental Protection Agency advisory board
[..]
Pro: het is iemand die daadwerkelijk een studie heeft afgerond in het relevante werkveld.
Con: Hij heeft op zijn minst wat onconventionele overtuigingen.
Pruitt probeert er zeker van te zijn dat de EPA in handen komt van de mensen met het meeste geld (lees: de olie- en chemiewereld).
O.a de belasting op bedrijven gaat omlaag. ( klein en groot)quote:
En ondertussen krijg hij er geen beleid doorquote:Op zondag 5 november 2017 18:18 schreef Wespensteek het volgende:
Trump wordt nog steeds beter als president, elke dag is er weer wat te lachen.
Weinig mis met de wijze waarop in de VS de erfbelasting geregeld is. De eerste pakweg 5,5m zijn belastingvrij, daarboven ga je betalen.quote:Op zondag 5 november 2017 18:41 schreef HendrikV het volgende:
Zoiets als erfbelasting verminderen/afschaffen zijn jullie toch niet tegen?
Ik hoor anders dat hij meer voor elkaar heeft gekregen in de eerste negen maanden dan welke andere president dan ook.quote:Op zondag 5 november 2017 18:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En ondertussen krijg hij er geen beleid door
Dat is denk ik alleen maar goed. Lachen is immers gezond.quote:Op zondag 5 november 2017 18:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar voor zijn, dat bevoordeelt alleen de miljonairs.quote:Op zondag 5 november 2017 18:41 schreef HendrikV het volgende:
Belastinghervormingen doorvoeren waar vooral de rijken profijt van hebben en gezondheidszorg afbreken waar vooral armoedzaaiers de dupe van worden.quote:Op zondag 5 november 2017 19:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom zou je daar voor zijn, dat bevoordeelt alleen de miljonairs.
Verder is het helemaal zou zeker niet dat de kapster minder belasting hoeft af te dragen, een deel van de middenklasse gaat meer betalen om de enorme voordelen van de miljonairs te betalen. Dat zal wel MAGA zijn of zo, een President die zichzelf en zijn familie flink loopt te spekken en dan buitenlandse werknemers inhuurt.
Yep, de domheid regeert.quote:Op zondag 5 november 2017 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Belastinghervormingen doorvoeren waar vooral de rijken profijt van hebben en gezondheidszorg afbreken waar vooral armoedzaaiers de dupe van worden.
MAGA!
En die Trumpisten in deze reeks vinden het geweldig. Weg met dat verderfelijke Obamacare.
Maar als in Nederland het eigen risico iets wordt verhoogd, schreeuwen diezelfde users heel NWS bij elkaar.
Erfbelasting verlagen ben ik zwaar op tegen. Verlaag de inkomstenbelasting en verhoog de erfbelasting dan krijgen de mensen die werken voor hun geld meer in handen en de mensen die het gewoon van de ouders krijgen minder.quote:Op zondag 5 november 2017 18:41 schreef HendrikV het volgende:
De leugens zullen alleen maar groter worden. Zodra je eenmaal exclusief in die echokamer zit ben je kansloos.quote:Op zondag 5 november 2017 19:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gister kwam er iemand melden dat er antifa rellen stonden te gebeuren, waar natuurlijk niks waar van was; het ging om wat kleine protesten her en der... Wanneer gaan ze eens eerlijke journalistiek verlangen van hun media?
Volgens dit artikel (Fox News Falsely Warned People Of An Upcoming "Antifa Apocalypse") ging het minimaal om:
- Fox News
- InfoWars
- GatewayPundit
Ook Breitbart had er wat over.
Breitbart gister: "Antifa Rallies Planned in at Least 20 U.S. Cities — Won’t ‘Stop Until This Regime Driven from Power’"
Breitbart vandaag: "ANTIFAIL: Low Turnouts At Nationwide ‘Refuse Fascism’ Protests"
En nu er niks waar van bleek krijg je borstklopperij alsof ze daadwerkelijk wat voorkomen hadden .. deze volgers ... echt te dom om te poepen.
quote:Op zondag 5 november 2017 21:29 schreef Kijkertje het volgende:
At least 27 dead in Texas church shooting
Nep-Christen Trump met z'n God (en is God niet sowieso aanwezig in een kerk dan?). Het wachten is nog weer op z'n thoughts and prayers. Benieuwd of de dader blank of zwart is. Indien blank zal het bij thoughts and prayers blijven. Indien immigrant schreeuwt-ie weer moord en brand.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-11-2017 om 21:06:34May God be w/ the people of Sutherland Springs, Texas. reageer retweet
Moet eerst nog ff golfen en een burgertje eten met Abequote:Op zondag 5 november 2017 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Goh, wat gek dat hij niet meteen de dader verkettert.
PS: In Japan zijn en dan hamburgers etenquote:Donald Trump's commerce secretary, Wilbur Ross, is doing business with Vladimir Putin's son-in-law through a shipping venture in Russia.
Leaked documents and public filings show Ross holds a stake in a shipping company, Navigator, through a chain of offshore investments. Navigator operates a lucrative partnership with Sibur, a Russian gas company part-owned by Kirill Shamalov, the husband of Putin's daughter Katerina Tikhonova.
Ross, a billionaire and close friend of Trump, retained holdings in Navigator after taking office this year. The relationship means he stands to benefit from the operations of a Russian company run by Putin's family and close allies, some of whom are under US sanctions.
Met ketchup, natuurlijkquote:Op zondag 5 november 2017 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Uit de nieuw gelekte Paradise papers blijkt dat een hoop kabinetsleden van Trump (naast rijkelui over de hele wereld) flink wat geld achterhouden in tax havens. Daarnaast blijkt uit de leak dat Wilbur Ross zaken doet met de schoonzoon van Putin.
[..]
PS: In Japan zijn en dan hamburgers eten
Eentje meer dan de rest van de aanwezigenquote:Op zondag 5 november 2017 22:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met ketchup, natuurlijk
En 2 bolletjes ijs.
Dat wordt nog wat als-ie ooit een staatsbezoek aan India brengt.quote:Op zondag 5 november 2017 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
(...)
PS: In Japan zijn en dan hamburgers eten
En niet meteen maatregelen neemt om dit in de toekomst te voorkomen. NOT IN AMERICA!!!quote:Op zondag 5 november 2017 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat zou het moment zijn dat we ons echt zorgen moeten gaan maken...quote:Op zondag 5 november 2017 18:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeker niet het juiste moment om het over gun control te hebben?quote:Op maandag 6 november 2017 00:35 schreef Puddington het volgende:
Alle witte gekken uit het land gooien! Ik wil ze verdomme niet hebben, ze zaaien alleen dood en verderf!
Zo werkt het toch hé?
Als iedereen in die kerk gewoon een wapen had gehad was het nooit zo erg geweestquote:Op maandag 6 november 2017 00:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zeker niet het juiste moment om het over gun control te hebben?
Je zou denken dat hij nu gaat roepen om wetten om wat te doen aan al die blanke terroristen....quote:Op zondag 5 november 2017 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Las dat hij CNN volgde op facebook. Je raadt het al.quote:Op zondag 5 november 2017 22:58 schreef Vis1980 het volgende:
Ik wacht op de eerste complot-eikels. Gedaan door de FBI, opdrachtgever was Clinton
Bron van al het kwaad, je weet toch!quote:Op maandag 6 november 2017 01:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Las dat hij CNN volgde op facebook. Je raadt het al.
Ik zou na de afgelopen primaries en verkiezingen geen voorspellingen meer doenquote:Op maandag 6 november 2017 02:32 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Is trump wel niet gewoon op weg als ie wil en als hem dat over 3 jaar nog juridisch toelaat, naar winst in de primaries?
Primaries? Wat?quote:Op maandag 6 november 2017 02:32 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Is trump wel niet gewoon op weg als ie wil en als hem dat over 3 jaar nog juridisch toelaat, naar winst in de primaries?
quote:State and federal authorities declined to identify the suspect, but news outlets identified him as Devin Kelley, a 26-year-old white man from New Braunfels, Texas, about 35 miles north of Sutherland Springs.
According to CBS News, Kelley served in the US Air Force from 2010 to 2014, when he was dishonorably discharged and court martialed. Officials said Kelley had no known links to terrorist groups.
Dat denk ik niet. Het aantal Trump-stemmers is niet groot. De man heeft met iets van 24% van het totale electoraat achter zich gewonnen. Ik verwacht dat de opkomst bij komende verkiezingen hoger zal zijn. Bij een aantal niet-stemmers zal de apathie van "het maakt toch niks uit" wel verdwenen zijn. Zoals Trump de marginalen heeft weten te mobiliseren, zo zullen de gematigden en progressieven bij volgende verkiezingen gemobiliseerd worden.quote:Op maandag 6 november 2017 02:32 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Grenzen dicht voor oorlogsveteranen.quote:Op maandag 6 november 2017 00:35 schreef Puddington het volgende:
Alle witte gekken uit het land gooien! Ik wil ze verdomme niet hebben, ze zaaien alleen dood en verderf!
Zo werkt het toch hé?
Dat heeft hij altijd als hij andermans speeches moet oplezen. Dat komt omdat hij de moeite niet doet het grotendeels uit zijn hoofd te leren.quote:Op maandag 6 november 2017 07:22 schreef Urb het volgende:
Wat speeched Trump toch awkard, blijft bizar om te zien.
Ontzettend veel naar zn spiekbriefje staren, zelfs tijdens het praten. Van de hak op de tak hakkelen met vage cadans en telkens dingen herhalen.
Alsof een nerveus kind van 12 een eerste spreekbeurt geeft.
En dan net bv dat ongemakkelijke America first grapje naar PM Abe toe. *cringe*
Hij is nu te gast, dus krijgt hij maar één bolletje, terwijl Abe er twee krijgt.quote:
Well, some of those gun-crazy mass-murderers are very fine people.quote:Op maandag 6 november 2017 00:35 schreef Puddington het volgende:
Zo werkt het toch hé?
quote:Op maandag 6 november 2017 08:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Bedoeling is dat je een handje per vijver geeft aan de Koi.
[ afbeelding ]
Trump be like, here you go fishies!
Die etiquette-lesjes zijn schijnbaar niet echt aangeslagen.quote:Op maandag 6 november 2017 08:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou toch zeggen dat hij het zou snappen aangezien ze daarvoor met een lepel die korrels gaven aan de Koi.quote:Op maandag 6 november 2017 08:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die etiquette-lesjes zijn schijnbaar niet echt aangeslagen.
Niet perse gerelateerd, maar ik vind zijn pak ook niet echt goed zitten. Van iemand met zo veel geld mag je toch wel een paar perfecte maatpakken verwachten, zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 november 2017 08:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat hij het zou snappen aangezien ze daarvoor met een lepel die korrels gaven aan de Koi.
Hij dacht gewoon, fuck it, dit duurt te lang.
Dat je daar training voor nodig zou hebben.quote:Op maandag 6 november 2017 08:47 schreef Ulx het volgende:
Paul Ryan pushes sexual harassment training on the Hill
Ik denk dat je sexual harassment prima kunt leren door veel met Trump om te gaan.
Hij heeft volgens mij altijd pakken aan die net niet goed zitten.quote:Op maandag 6 november 2017 08:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet perse gerelateerd, maar ik vind zijn pak ook niet echt goed zitten. Van iemand met zo veel geld mag je toch wel een paar perfecte maatpakken verwachten, zou ik zeggen.
Dit uiteraard geheel off-topic.
Dat, of gewoon geen smaak/stijl/klasse. Een van de twee.quote:Op maandag 6 november 2017 08:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij altijd pakken aan die net niet goed zitten.
Lijkt een reden voor te zijn, meer toegankelijk voor het normale volk ofzo.
Grappig.quote:Op maandag 6 november 2017 08:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet perse gerelateerd, maar ik vind zijn pak ook niet echt goed zitten. Van iemand met zo veel geld mag je toch wel een paar perfecte maatpakken verwachten, zou ik zeggen.
Want normale burgers lopen in pakken rond die net te groot zijn?quote:Op maandag 6 november 2017 08:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij altijd pakken aan die net niet goed zitten.
Lijkt een reden voor te zijn, meer toegankelijk voor het normale volk ofzo.
Het zou mij ook vreemd lijken als ik de enige ter wereld ben die dit is opgevallen.quote:Op maandag 6 november 2017 09:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Grappig.
Ik kom deze uitspraak van jou zojuist tegen in het engels, bijna een letterlijke vertaling.
"while another added: "For someone who is as rich as Donald Trump you'd think he would have better tailored suits.""
http://www.smh.com.au/lif(...)20161013-gs245b.html
Een theelepel voer zie je niet goed op de foto.quote:Op maandag 6 november 2017 08:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat hij het zou snappen aangezien ze daarvoor met een lepel die korrels gaven aan de Koi.
quote:Op maandag 6 november 2017 09:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een theelepel voer zie je niet goed op de foto.
Nee, zeker ben je niet de enige, vandaar dat er ook behoorlijk wat artikelen over te vinden zijn.quote:Op maandag 6 november 2017 09:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het zou mij ook vreemd lijken als ik de enige ter wereld ben die dit is opgevallen.
quote:Op maandag 6 november 2017 08:47 schreef Ulx het volgende:
Paul Ryan pushes sexual harassment training on the Hill
Ik denk dat je sexual harassment prima kunt leren door veel met Trump om te gaan.
Of een schuldige lichaamshouding, dit zag je bij Nixon ook..quote:Op maandag 6 november 2017 08:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat, of gewoon geen smaak/stijl/klasse. Een van de twee.
quote:Kremlin Cash Behind Billionaire’s Twitter and Facebook Investments
Leaked files show that a state-controlled bank in Moscow helped to fuel Yuri Milner’s ascent in Silicon Valley, where the Russia investigation has put tech companies under scrutiny.
"Among Mr. Milner’s current investments is a real estate venture founded and partly owned by Jared Kushner, President Trump’s son-in-law and White House adviser."
Longread: https://www.nytimes.com/2(...)-twitter-russia.html
Dit lijkt me dan wel weer bijzonder vergezocht.quote:Op maandag 6 november 2017 09:08 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Of een schuldige lichaamshouding, dit zag je bij Nixon ook..
President onwaardig.quote:Op maandag 6 november 2017 09:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was dus daarvoor.
Zo neemt hij zijn kalmeringspillen ook in.quote:Op maandag 6 november 2017 08:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat het een uitgelezen moment is om aandelen te kopen in de herdenkingskaarsjesfabrikageindustrie..quote:Op maandag 6 november 2017 09:27 schreef clumsy_clown het volgende:
De dader van gisteren is dus een 26-jarige blanke veteraan die in full gear kerkgangers heeft neergemaaid. Het is te vroeg om het over gun control te hebben, dus zullen we het over het feit hebben dat miljoenen veteranen zonder geestelijke gezondheidszorg komen te zitten als Trump z'n zin krijgt?
Die broek ook.quote:Op maandag 6 november 2017 08:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan toch op z'n minst z'n knoopjes dicht doen als hij staat?quote:Op maandag 6 november 2017 09:30 schreef klappernootopreis het volgende:
Je kunt speculeren over zijn pak. het feit blijft dat hij simpelweg een oude lul is, dan hang je niet zo strak meer in je pak. Hoeveel je er ook aan uit geeft. Natuurwet, oude vrouwen hebben hetzelfde probleem, en oude mannen ook.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-11-2017 om 07:25:16Playing golf with Prime Minister Abe and Hideki Matsuyama, two wonderful people! https://t.co/vYLULe0o2K reageer retweet
Als hij dit makkelijker vindt..quote:Op maandag 6 november 2017 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij kan toch op z'n minst z'n knoopjes dicht doen als hij staat?
Het oogt allemaal gewoon zo vreselijk pauperig. De man is uiteindelijk toch de POTUS.quote:Op maandag 6 november 2017 09:55 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als hij dit makkelijker vindt..
De vlag dekt de lading toch?quote:Op maandag 6 november 2017 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het oogt allemaal gewoon zo vreselijk pauperig. De man is uiteindelijk toch de POTUS.
Dat niet alleen...al die tijd erger ik mij ook aan presentation.quote:Op maandag 6 november 2017 08:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 november 2017 10:02 schreef Refragmental het volgende:
Hahaha fucking hell. Zitten we hier al een pagina of 2 Trump uit te lachen vanwege zijn Koi voer actie.... blijk Abe eerst zijn bakje te hebben leeggegooid.
Wordt meteen duidelijk hoe polariserend de media werkt. En ik moet bekennen, ik was er ook in getrapt, vond de actie van Trump redelijk lomp.
Fucking Fake News weer
https://s1.webmshare.com/1WLea.webm
[ afbeelding ]
quote:Net als Shinzo Abe begon hij nochtans rustig met het voederen, lepel voor lepel. Maar toen de Japanse eerste minister zelf iets brutaler voedsel uit zijn bakje schudde, deed Trump daar een schepje bovenop. Of zeg maar: schep. De inhoud van het hele bakje moest het water in. De toekijkende Abe grijnsde en volgens getuigen kon ook Rex Tillerson in de achtergrond een lach niet onderdrukken
Bron
Dat het geen 'fake news' is, zoals jij suggereert.quote:
We zijn nu onderdeel van een tijdperk waarin de premier van Japan de president van de VS loopt uit te dagen omdat hij kijkt of hij erin meegaat omdat hij weet dat het een idioot is.quote:
Dat haal ik er niet uit.quote:Op maandag 6 november 2017 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat het geen 'fake news' is, zoals jij suggereert.
quote:Op maandag 6 november 2017 10:13 schreef Puddington het volgende:
[..]
We zijn nu onderdeel van een tijdperk waarin de premier van Japan de president van de VS loopt uit te dagen omdat hij kijkt of hij erin meegaat omdat hij weet dat het een idioot is.
Over het spreekwoordelijke bait gesproken
Heeft Trump helemaal aan zichzelf te denken. Als jij continu de bal loopt te kaatsen, kun je verwachten dat elke gelegenheid wordt aangegrepen om hem terug te kaatsen.quote:Op maandag 6 november 2017 10:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Alles om er een negatieve draai aan te geven.
"Iedereen die mij pakt, pak ik 100 keer zo hard terug"... zoiets was het toch?quote:Op maandag 6 november 2017 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
Als jij continu de bal loopt te kaatsen, kun je verwachten dat elke gelegenheid wordt aangegrepen om hem terug te kaatsen.
Is het nou echt zo moeilijk om toe te geven dat de media in dit geval overduidelijk en makkelijk te bewijzen onzinnig en polariserend te keer is gegaan?quote:Op maandag 6 november 2017 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heeft Trump helemaal aan zichzelf te denken. Als jij continu de bal loopt te kaatsen, kun je verwachten dat elke gelegenheid wordt aangegrepen om hem terug te kaatsen.
quote:
TOKYO — President Trump continued his tough line on both North Korea and trade Monday, standing alongside Japanese Prime Minster and promising to work in solidarity with Japan to confront “the North Korean menace.”
At an afternoon news conference with Abe here, Trump declared, “the era of strategic patience is over,” and promised to counter “the dangerous aggressions” of a country whose leader the president has repeatedly dubbed “Rocket Man.”
“The regime continues development of its unlawful weapons programs, including its illegal nuclear tests and outrageous launches of ballistic missiles directly overly Japanese territory,” Trump said. “We will not stand for that.”
In his own remarks, Abe affirmed Trump’s stance, saying Japan supports the president’s previous comments that “all options are on the table” and similarly favors an approach of increasing pressure on North Korea rather than continuing dialogue with the nation.
Responding to a question — directed at Abe — about news reports that Trump had previously suggested to the Japanese prime minister that the “samurai” nation should have simply shot down the North Korean missiles that flew over it before crashing into the Pacific Ocean earlier this year, the president answered instead on Abe’s behalf.
“He will shoot them out of the sky when he completes the purchase of lots of additional military equipment from the United States,” Trump said. “The prime minister is going to be purchasing massive amounts of military equipment, as he should. And we make the best military equipment by far.”
Trump’s remarks came during his second full day in Japan — the first stop on a five-country, 12-day swing through Asia — and follows a series of events and meetings designed to underscore the close personal relationship between the two leaders.
On Sunday, Abe and Trump golfed nine holes at a country club here — jovially exchanging a fist-bump at one point — and Abe made sure that Trump, a picky eater, was served a burger specially made with American beef. He also designed several golf caps mimicking Trump’s signature “Make America Great Again” hats from the campaign trail: “Donald & Shinzo: Make Alliance Even Greater,” read Abe’s twist on the Trump’s signature slogan.
And on Monday, the two men both fed Koi in a pond at one of the nation’s palaces — a quintessential photo opportunity until Trump, ever-impatient, overturned his small wooden box of fish food and dumped the entire meal into the pond.
But despite the warm remarks on both sides — “Indeed, how many hours of dialogue did we have?” Abe even asked, at one point, recalling their friendship that dates back to the prime minister’s trip to Trump Tower before Trump had even been sworn in — Trump took a hard-line on trade earlier in the day Monday, scolding Japan for the “massive trade deficits” between the nations.
“For the last many decades, Japan has been winning, you do know that,” Trump told a gathering of business leaders here. “We want fair and open trade, but right now our trade with Japan is not fair and it’s not open. But I know it will be, soon. We want free and reciprocal trade, but right now our trade with Japan is not free and it’s not reciprocal, and I know it will be.”
In the news conference, Trump largely avoided a question about whether his tough stance on trade puts him on a collision course with China. But he did say the U.S. was facing a “very unfair trade situation” with China, which he visits later this week, and reiterated his belief that “reciprocal” trade between the U.S. and any nation is his preference.
Trump, who still has more than a week left on his trip through the region and appeared in high spirits when he first arrived in Japan, seemed to have wilted by the time he stepped behind his lectern Monday afternoon. He spoke in a largely flat monotone, and leaned on the lectern at points.
Gone were his trademark flourishes, which reappeared only a handful of times, such as when he took part of Abe’s question to tout the U.S.’s fighter jets and missiles (“the best military equipment by far”) and promise that Japan would be able to take on future North Korea missiles with precision after buying U.S. systems (“He will shoot them out of the sky”).
https://www.washingtonpos(...)f-north-korea-trade/
De media? Ik zie alleen gewone mensen reageren op dit affefietje.quote:Op maandag 6 november 2017 10:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om toe te geven dat de media in dit geval overduidelijk en makkelijk te bewijzen onzinnig en polariserend te keer is gegaan?
Welke media, eigenlijk?quote:Op maandag 6 november 2017 10:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om toe te geven dat de media in dit geval overduidelijk en makkelijk te bewijzen onzinnig en polariserend te keer is gegaan?
Twitterende medemensen zijn blijkbaar tegenwoordig ook mediaquote:
Mensen weten niet meer wat ze als "de media" moeten zien. Dat is de kern van het hele probleem van fake news. Waar de Russen gretig gebruik van maken.quote:Op maandag 6 november 2017 10:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Twitterende medemensen zijn blijkbaar tegenwoordig ook media
De afbeelding is niet uitputtend.quote:Op maandag 6 november 2017 10:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
De media? Ik zie alleen gewone mensen reageren op dit affefietje.
Het heet toch niet voor niets social media.quote:Op maandag 6 november 2017 10:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Twitterende medemensen zijn blijkbaar tegenwoordig ook media
En wat doet de Guardian vervolgens als ze het fout blijken te hebben?quote:Op maandag 6 november 2017 10:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De afbeelding is niet uitputtend.
En als je goed kijkt zie je ook "The Guardian", lijkt me toch redelijk media.
quote:This article was amended on 6 November 2017 to make clear that Shinzo Abe also emptied the contents of his container into the pond
Zó onverwachtquote:US President Donald Trump has called the mass shooting in Texas that left at least 26 people dead a "mental health problem," not "a guns situation".
Key points:
Trump says church attack "isn't a guns situation" calls gunman "very deranged individual"
Trump made comments from Japan — a country which in 2014 had just six gun-related deaths vs 33,000 in the US
Investigators yet to establish shooter's motive
Asked at a press conference in Tokyo what policies he might support in response to the shooting , Mr Trump said that based on preliminary reports, the gunman was "a very deranged individual, [with] a lot of problems".
He said the church attack "isn't a guns situation" but "a mental health problem at the highest level. It's a very, very sad event".
Leuk, zo'n correctie, alleen is de "schade" dan al gedaan.quote:Op maandag 6 november 2017 10:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En wat doet de Guardian vervolgens als ze het fout blijken te hebben?
https://www.theguardian.c(...)ecious-koi-carp-pond
[..]
Geen idee, vraag het Breitbart, the Sun, the Daily Mail en fox news.quote:Op maandag 6 november 2017 10:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Leuk, zo'n correctie, alleen is de "schade" dan al gedaan.
Zagen we ook in dit topic. Had ik niet dat filmpje en afbeelding geplaatst dan was nog iedereen in de veronderstelling geweest dat Trump hier als een lompe gek die koi's was aan het overvoeren.
Vraag is, waarom moeten media tegenwoordig met alles het eerste zijn ten koste van goede journalistiek.
"Ja maar,"quote:Op maandag 6 november 2017 10:46 schreef Puddington het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het Breitbart, the Sun, the Daily Mail en fox news.
Je volgt de media nog maar een dag of 2?quote:Op maandag 6 november 2017 10:44 schreef Refragmental het volgende:
Vraag is, waarom moeten media tegenwoordig met alles het eerste zijn ten koste van goede journalistiek.
Tja, fouten maken is menselijk he. Zo lang ze die fouten gewoon herstellen vind ik doen alsof ze bewust nepnieuws maken om Trump zwart te maken wat apart. Iedereen wil gewoon als eerste nieuws brengen, dus dan gaat er wel eens iets mis, vooral bij dingen zoals dit die in de marge van het grote nieuws gebeuren en dus wat minder redactionele aandacht krijgen.quote:Op maandag 6 november 2017 10:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Leuk, zo'n correctie, alleen is de "schade" dan al gedaan.
Zagen we ook in dit topic. Had ik niet dat filmpje en afbeelding geplaatst dan was nog iedereen in de veronderstelling geweest dat Trump hier als een lompe gek die koi's was aan het overvoeren.
Ik denk eerder dat Breitbart en Fox nog wat goed te maken hebben..quote:Op maandag 6 november 2017 10:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tja, fouten maken is menselijk he. Zo lang ze die fouten gewoon herstellen vind ik doen alsof ze bewust nepnieuws maken om Trump zwart te maken wat apart. Iedereen wil gewoon als eerste nieuws brengen, dus dan gaat er wel eens iets mis, vooral bij dingen zoals dit die in de marge van het grote nieuws gebeuren en dus wat minder redactionele aandacht krijgen.
Maar goed, foutje gemaakt, hersteld, lijkt mij prima. Heel wat anders dan 'Wordt meteen duidelijk hoe polariserend de media werkt', in ieder geval.
Maar dat willen mensen zoals Regragmental helemaal niet horen, die krijgen al decennia lang via hun mediakanalen te horen hoe polariserend de andere media wel niet is en dat wordt sinds enkele tijd ook nog eens bevestigd door hun oranje held die inmiddels president is van het machtigste land ter wereld.quote:Op maandag 6 november 2017 10:49 schreef Ludachrist het volgende:
Maar goed, foutje gemaakt, hersteld, lijkt mij prima. Heel wat anders dan 'Wordt meteen duidelijk hoe polariserend de media werkt', in ieder geval.
Ook letterlijk fake news. Kijk de oorspronkelijke video hier vanaf ongeveer 01:00 http://www.afpbb.com/articles/-/3149438?pid=19529166quote:Op maandag 6 november 2017 10:48 schreef klappernootopreis het volgende:
Got jee, wat een ramp, de president gooit een HELE doos voer in een Koi vijver.
Koi- en andere karpers kunnen enorm veel vreten.
Ik heb al kilo's Boilies gebruikt voor ik er een aan de haak krijg.
Militair zullen ze het nog wel een tijdje blijven.quote:Op maandag 6 november 2017 10:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor hoelang dat nog van toepassing zal zijn.
Ach het is weer een leuke bliksemafleider voor o.a. de coffeeboy die niemand kendequote:Op maandag 6 november 2017 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
Aangezien Trump zelf aan de lopende band leugens en fake news verspreidt (zonder ooit ook maar iets te rectificeren) kan ik hier niet heel erg mee zitten.
Overigens was de ophef op Twitter voor de meeste aanleiding om er aandacht aan te besteden. Dat is legitiem.
Welke bliksemafleider zal hij straks gebruiken om de aandacht af te leiden van Flynn en zoon.. Die iedereen kent.quote:Op maandag 6 november 2017 10:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ach het is weer een leuke bliksemafleider voor o.a. de coffeeboy die niemand kende
De toekomst: little Britain and narrow America..quote:Op maandag 6 november 2017 10:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor hoelang dat nog van toepassing zal zijn.
Flynn? Onbetekenend figuur in de campagne, Trump kende hem nauwelijks. Haalde alleen een beetje koffie, speelde verder geen belangrijke rol bij Trump. Ze hebben een keer handen geschud, dat is alles.quote:Op maandag 6 november 2017 11:02 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Welke bliksemafleider zal hij straks gebruiken om de aandacht af te leiden van Flynn en zoon.. Die iedereen kent.
Flynn was nog korter bij Trump dan die coffeeboy.quote:Op maandag 6 november 2017 11:02 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Welke bliksemafleider zal hij straks gebruiken om de aandacht af te leiden van Flynn en zoon.. Die iedereen kent.
Maar dat is maar een heel klein stukje van het totale electoraat. Het gaat er meer om of hij een challenger krijgt of niet.quote:Op maandag 6 november 2017 02:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat hij bij het overgrote deel van dat electoraat nog altijd erg populair is
En deed alles op eigen initiatief, Trump wist helemaal nergens iets van.quote:Op maandag 6 november 2017 11:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Flynn was nog korter bij Trump dan die coffeeboy.
quote:Op maandag 6 november 2017 11:28 schreef Szura het volgende:
[..]
En deed alles op eigen initiatief, Trump wist helemaal nergens iets van.
Sterker nog, Trump doet er altijd een schepje bovenop.quote:Op maandag 6 november 2017 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
Aangezien Trump zelf aan de lopende band leugens en fake news verspreidt (zonder ooit ook maar iets te rectificeren) kan ik hier niet heel erg mee zitten.
Dat wel, ze hebben immers nog steeds het grootste leger van de wereld, maar diplomatisch zal het na nog minimaal 3 jaar Trump niet veel meer van over zijn.quote:Op maandag 6 november 2017 10:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Militair zullen ze het nog wel een tijdje blijven.
Death Penalty roepen zou nu ook mosterd na de maaltijd zijn.quote:Op maandag 6 november 2017 12:09 schreef Jovatov het volgende:
Het is te triest voor woorden dat Trump nu direct komt met 'mental health issues' en een trieste zaak als er 26 mensen zijn doodgeschoten.
En als er in New York acht doden vallen door een 'terrorist' dan is het direct DEATH PENALTY!!
Maar goed, what else is new...
quote:Op maandag 6 november 2017 12:16 schreef brokjespoes het volgende:
People Fed Up With ‘Thoughts and Prayers’
"Prayers? What the fuck do you think they were doing in church, playing Connect Four?"
more: https://www.huffingtonpos(...)d663e4b0c96530005a31
twitter:meakoopa twitterde op zondag 05-11-2017 om 21:43:20they were literally praying while they died. They don't need lawmakers to pray; they need lawmakers to make laws. Y… https://t.co/0Cias54vLE reageer retweet
Nog steeds geweldig, ze zijn momenteel nog wat aanpassingen aan het doen en dan verwachten ze hem deze week volgens mij in ieder geval in het Huis in te dienen.quote:Op maandag 6 november 2017 12:18 schreef Szura het volgende:
Hoe zit het trouwens met die geweldige tax bill?
twitter:politvidchannel twitterde op zondag 05-11-2017 om 22:05:01Howard Dean: ‘Jared Kushner will be indicted for money laundering’ and ‘the next step will be Trump family’… https://t.co/wwSJFWkLMs reageer retweet
Trump was zeer onder de indruk van het geluidseffect dat hijzelf bij het koivoerwerpen (normaal een moment van Zen en bezinning) maakte en wil dit nu ook bij de nieuwe tax cut cut cut gaan doen.quote:Op maandag 6 november 2017 12:21 schreef Ludachrist het volgende:
ze zijn momenteel nog wat aanpassingen aan het doen
Maria en Yekaterina.quote:Op maandag 6 november 2017 12:36 schreef AnneX het volgende:
Hoeveel dochters heeft Poetin eigenlijk, dus hoeveel schoonzoons die zaken doen.
Er woonde toch éen dochter in Voorschoten/Leidschendam met een Nederlander
quote:Hours after a mass shooting that left at least 26 people dead, the Texas attorney general said American churches should be “arming some of the parishioners” or hiring “professional security”.
“It’s going to happen again,” the state attorney general, Republican Ken Paxton, told Fox News in an interview hours after the shooting at Sutherland Springs First Baptist Church in Texas, which claimed victims as young as five and as old as 72.
If more church-goers were armed “there’s always the opportunity that the gunman will be taken out before he has the opportunity to kill very many people,” Paxton said.
As America’s mass shootings grow deadlier and more frequent, and Republicans like Paxton continue to block any new federal gun control laws, churches, schools and workplaces are devising security plans for responding to an armed attacker.[...]
Ja, dat is de juiste oplossingquote:Op maandag 6 november 2017 12:46 schreef Ulx het volgende:
Texas attorney general: congregations should be armed after church shooting
[..]
Op zich kun je de politie afschaffen als iedereen een wapen heeft. Dat spaart heel veel geld uit. Winning!quote:Op maandag 6 november 2017 12:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat is de juiste oplossingWat een achterlijke idioten zijn het toch. Geen andere woorden voor.
Ook een mooi argument bij die shooting in Vegas, zouden er mensen met wapens rondlopen dan wordt het voor een schutter met kwade bedoelingen een stuk moeilijker om zoveel te doden.quote:Op maandag 6 november 2017 12:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Op zich kun je de politie afschaffen als iedereen een wapen heeft. Dat spaart heel veel geld uit. Winning!
Precies. Hoe gaat de politie de werkelijke schutter identificeren als allerlei mensen ineens een wapen gaan trekken?quote:Op maandag 6 november 2017 12:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ook een mooi argument bij die shooting in Vegas, zouden er mensen met wapens rondlopen dan wordt het voor een schutter met kwade bedoelingen een stuk moeilijker om zoveel te doden.
Alleen denk ik dat op de festival waarbij het in de eerste minuten totaal onduidelijk was waar de schoten vandaan kwamen het eerder zal leiden tot zo 10 x meer slachtoffers en gewonden.
Ik heb jaren geleden eens een interview met een oud-generaal gezien op de Amerikaanse locale tv. Het ging over een mogelijke invasie van Russen. Die zei: "Invasie hier? van Russen?? Laat me niet lachen! Dit zou een bloedige veldslag worden, want elke imbeciel in de States heeft wel een vuurwapen thuis liggen en genoeg kogels om de hele wereldbevolking 15 keer neer te schieten"quote:Op maandag 6 november 2017 12:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ook een mooi argument bij die shooting in Vegas, zouden er mensen met wapens rondlopen dan wordt het voor een schutter met kwade bedoelingen een stuk moeilijker om zoveel te doden.
Alleen denk ik dat op de festival waarbij het in de eerste minuten totaal onduidelijk was waar de schoten vandaan kwamen het eerder zal leiden tot zo 10 x meer slachtoffers en gewonden.
Militairen zijn dan wel makkelijk te herkennen, verwarde blanke mannen of moslimterroristen iets lastiger zeker op een festival terrein met duizenden mensen waar meerdere mensen staan te schieten op wie zij denken dat de dader is.quote:Op maandag 6 november 2017 13:06 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden eens een interview met een oud-generaal gezien op de Amerikaanse locale tv. Het ging over een mogelijke invasie van Russen. Die zei: "Invasie hier? van Russen?? Laat me niet lachen! Dit zou een bloedige veldslag worden, want elke imbeciel in de States heeft wel een vuurwapen thuis liggen en genoeg kogels om de hele wereldbevolking 15 keer neer te schieten"
quote:Op maandag 6 november 2017 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies. Hoe gaat de politie de werkelijke schutter identificeren als allerlei mensen ineens een wapen gaan trekken?
Misschien moet je even een paar pagina's terug lezen.quote:
Oh, gemist. zag het net pas.quote:Op maandag 6 november 2017 13:18 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Misschien moet je even een paar pagina's terug lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |