Vergelijkbaar met onze opzet, dit.. Ook met Jenkins de omgevingen aan elkaar geknoopt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is dat? Wij hebben ook jboss. Met jenkins, xldeploy en xlrelease.
Daarmee pogen we toch iets in de buurt van CD/CI te komen.
Helaas gaan bij mijn nieuwe team de testen met handkracht, en duurt een gemiddelde regressietest (FAT) 5 dagen.
Een beetje complexe change (hoeft geen functioneel gevolg te hebben) kost de tester 4 weken.
De Belgen hebben Congo maar niet aan het speciaalbier weten te krijgen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:59 schreef sigme het volgende:
De Duitsers met hun reinheitsgebot hebben er anders wel voor gezorgd dat je in Namibië fatsoenlijk pils kan drinken.
En dat er goed roggebrood te koop is, dat ook.
In Oeganda stoken ze hun eigen bananenwijn. Smaakt naar wasbenzine.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Belgen hebben Congo maar niet aan het speciaalbier weten te krijgen.
Wel weten die mannen hoe ze zich moeten kleden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Belgen hebben Congo maar niet aan het speciaalbier weten te krijgen.
Wel weten die mannen hoe ze zich moeten kleden.
[ afbeelding ]
Om kort te gaan een virtualisatielaag om meerdere OS'en te hosten op een hardware box.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is dat? Wij hebben ook jboss. Met jenkins, xldeploy en xlrelease.
Daarmee pogen we toch iets in de buurt van CD/CI te komen.
Helaas gaan bij mijn nieuwe team de testen met handkracht, en duurt een gemiddelde regressietest (FAT) 5 dagen.
Een beetje complexe change (hoeft geen functioneel gevolg te hebben) kost de tester 4 weken.
Totdat je bedenkt dat hun vrouwen en kinderen omkomen van de honger omdat de mannen zich met Italiaanse pakken en Britse schoenen willen aankleden voor streetcred.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:04 schreef Jip141 het volgende:
Laten we nou niet doen alsof alcohol zo goed is.
Even ‘Afrika’ vertellen wat goed voor ze is. Goed bezig Guido.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:04 schreef Jip141 het volgende:
Laten we nou niet doen alsof alcohol zo goed is voor Afrika.
Goedgekleed lijk > slechtgekleed lijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Totdat je bedenkt dat hun vrouwen en kinderen omkomen van de honger omdat de mannen zich met Italiaanse pakken en Britse schoenen willen aankleden voor streetcred.
Ah, die is wel smakelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:02 schreef Jip141 het volgende:
Waht, la Chouffe vind ik wel lekker om maar iets te noemen.
De herleving van de beschaving kwam in Europa op gang toen men bier (als drank overdag) vervang door thee en koffie zegt men.quote:
Daarnaast is het niet zo dat ze met slechte kleding wel goed voor vrouw en kinderen zouden zorgen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goedgekleed lijk > slechtgekleed lijk.
Oh vooruit, dan zal ik eens aanklikken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Hier: https://www.nrc.nl/nieuws/2017/11/03/yakkie-13819559-a1579786
Ook (misschien wel juist) mooi als je helemaal niets om voetbal geeft en nog nooit van Yakubu hebt gehoord.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:04 schreef Jip141 het volgende:
Laten we nou niet doen alsof alcohol zo goed is voor Afrika.
En dat had ook weer te maken met de opkomst van efficientere rioleringssystemen dan de gracht waar men ook het drinkwater vandaan haalde en het water om bier van te maken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:05 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De herovering van de beschaving kwam in Europa op gang toen men bier (als drank overdag) vervang door thee en koffie zegt men.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat had ook weer te maken met de opkomst van efficientere rioleringssystemen dan de gracht waar men ook het drinkwater vandaan haalde en het water om bier van te maken.
Zodra je de hop- en alcoholfilter niet meer nodig had, kon je puurdere drankjes gaan drinken, zoals thee.
Yes.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat had ook weer te maken met de opkomst van efficientere rioleringssystemen dan de gracht waar men ook het drinkwater vandaan haalde en het water om bier van te maken.
Zodra je de hop- en alcoholfilter niet meer nodig had, kon je puurdere drankjes gaan drinken, zoals thee.
Moet je deze eens proberen, vind je dan ook wel lekker.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:02 schreef Jip141 het volgende:
Waht, la Chouffe vind ik wel lekker om maar iets te noemen.
Je kinderhersentjes ontwikkelden zich dan ook beter.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:07 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Yes.
En dan kon je overdag een beetje normaal doen.
Als we toch op die tour gaan mag Oedipus Mannenliefde ook niet ontbreken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet je deze eens proberen, vind je dan ook wel lekker.
[ afbeelding ]
Logo zal je ook wel bevallen.
Heb je in NWS gekeken? Volgens mij is het effect van schoon water uitgewerkt nuquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kinderhersentjes ontwikkelden zich dan ook beter.
Gouden Carolus, Straffe Hendrik..quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet je deze eens proberen, vind je dan ook wel lekker.
[ afbeelding ]
Logo zal je ook wel bevallen.
Niet toevallig, als je bedenkt dat tussen 2000 en 2007 er een breezergekte gaande was.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb je in NWS gekeken? Volgens mij is het effect van schoon water uitgewerkt nu
Ze maken ook whisky!quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind die Gouden Carolus Tripel wel erg lekker.
Nice. Of om de bierkaart vragen, er lang naar kijken en uiteindelijk voor een wodka-appelsap opteren.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:13 schreef Abschirmdienst het volgende:
Bij het bestellen van bier in een cafe met speciale biertjes zeg ik vrijwel altijd 'ja doe mij die ook maar', en dan hopen dat de laatste persoon geen Rochefort 10 of Kasteelbier heeft besteld.
Wat is het huidige equivalent van breezers eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet toevallig, als je bedenkt dat tussen 2000 en 2007 er een breezergekte gaande was.
Al die tieners hebben inmiddels kiesrecht.
Goede vraag. Wie in ons midden zit in de doelgroep. Mitchell, wellicht?quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wat is het huidige equivalent van breezers eigenlijk?
Jongeren van onder de 18 en vooral onder de 16 drinken volgens mij echt nog nauwelijks. Niets vergeleken met "onze" tijd.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mij niet gezien, ik verkies kwantiteit boven kwaliteit.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:14 schreef Tchock het volgende:
Rochefort 10Dat is in mijn ogen het lekkerste bier dat je in een supermarkt kunt kopen.
MDMAquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jongeren van onder de 18 en vooral onder de 16 drinken volgens mij echt nog nauwelijks. Niets vergeleken met "onze" tijd.
Red Bull dus.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jongeren van onder de 18 en vooral onder de 16 drinken volgens mij echt nog nauwelijks. Niets vergeleken met "onze" tijd.
Oh ja jij moet dat soort dingen weten. Verlicht ons.quote:
Ze doen het vooral stiekem, en als je iets stiekem doet kun je het net zo goed goed doen, want je krijgt toch al op je donder als je gepakt wordt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
De gedachte dat het niet meer gebeurt omdat het verboden is, lijkt me tamelijk naïef.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:19 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Oh ja jij moet dat soort dingen weten. Verlicht ons.
Heb je inzichten om te delen? Ik heb vooral mijn broertje en zijn vriend(innet)jes als referentiemateriaal maar dat is niet echt een goede weerspiegeling van de hele puberbevolking.quote:
Aardappel en chocolade doen mij pas herlevenquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:05 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De herleving van de beschaving kwam in Europa op gang toen men bier (als drank overdag) vervang door thee en koffie zegt men.
Ik zei nauwelijks in vergelijking, hè. Toen ik 16 was dronk de hele klas, en elk weekend. Ik merk als je praat met kinderen hun visie op drank heel anders is. Om te beginnen ben je geen totale loser als je niet drinkt. Bij mij op school was dat sociale zelfmoord.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De gedachte dat het niet meer gebeurt omdat het verboden is, lijkt me tamelijk naïef.
Ik heb geen onderzoeken bij de hand, ik kan geen landelijke trends duiden, ik kan alleen maar kijken naar mijn eigen leerlingpopulatie. En dan mag je van mij aannemen dat 'nauwelijks drinken' geen al te accurate beschrijving is.
Die heb ik nu ook in de koelkast staan.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind die Gouden Carolus Tripel wel erg lekker.
Netflixquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
En, gelachen?quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh vooruit, dan zal ik eens aanklikken.
Overmatig smartphonegebruik dan, het moet wel een evenredig schadelijke gewoonte zijn.quote:
Nette collectiequote:Op vrijdag 3 november 2017 20:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook in de koelkast staan.
St. Bernardusje, Barbar, Gouden Carolus Tripel, Duvel Tripel Hop, en nog een of ander Kloosterbiertje.
Lachgasampullen..quote:
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zei nauwelijks in vergelijking, hè. Toen ik 16 was dronk de hele klas, en elk weekend. Ik merk als je praat met kinderen hun visie op drank heel anders is. Om te beginnen ben je geen totale loser als je niet drinkt. Bij mij op school was dat sociale zelfmoord.
Ik ben uiteraard niet zo naief om te denken dat het omdat het verboden is niet meer gebeurt. Ik denk wel dat de drankcultuur onder jongeren verandert.
Nou nee, ik begreep er niks van.quote:
Ze hebben ook minder seks.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:24 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Overmatig smartphonegebruik dan, het moet wel een evenredig schadelijke gewoonte zijn.
Beetje zielig om 18/19-jarigen dezelfde fouten te zien maken als jij vroeger als 14/15 jarige maakte.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar je 16e was inderdaad een dankbare tijd om te experimenteren met drank. Zodat je op je 18e, als je ging studeren, een beetje wist wat het inhield en je ouders nog een beetje toezicht konden houden. Dat vind ik wel een nadeel van 16>18 jaar, je mag nu in je eerste jaar op de universiteit pas je eerste biertje consumeren, of misschien tijdens je examenfeesten, maar dat is niet helemaal ongevaarlijk.
Ieder weekend drinken is nog steeds zo, alleen kan het nu niet meer in de kroeg en in de voetbalkantine dus dat doen ze 'in de keet' of bij een van die gasten in de schuur. Als ik onze huidige bovenbouw even bekijk, dan schat ik in dat ongeveer de helft ieder weekend drinkt en een kwart met enige regelmaat, en ik vraag me af of 'de hele klas' ooit de hele klas geweest is.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zei nauwelijks in vergelijking, hè. Toen ik 16 was dronk de hele klas, en elk weekend. Ik merk als je praat met kinderen hun visie op drank heel anders is. Om te beginnen ben je geen totale loser als je niet drinkt. Bij mij op school was dat sociale zelfmoord.
Ik ben uiteraard niet zo naief om te denken dat het omdat het verboden is niet meer gebeurt. Ik denk wel dat de drankcultuur onder jongeren verandert.
Ja, toen ik 14 was ging ik naar een POLmeet en donderde bijna in de Utrechtse gracht.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje zielig om 18/19-jarigen dezelfde fouten te zien maken als jij vroeger als 14/15 jarige maakte.
Ofja, dat wat ik hierboven zei maar dan in een goedlopende zin.
En niet meer zo jong als voorheen. Net als eerste keer alcohol, las ik laatst. Schuift allemaal op.quote:
Zou er HEEL MISSCHIEN een verband kunnen bestaan tussen die twee?quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En niet meer zo jong als voorheen. Net als eerste keer alcohol, las ik laatst. Schuift allemaal op.
Toen ik 14 was mocht ik nog maar 120 rijden op de snelweg en lag de pensioenleeftijd op 25.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, toen ik 14 was ging ik naar een POLmeet en donderde bijna in de Utrechtse gracht.
Dat kan nu echt niet meer.
Hier alleen nog Brand Pilsener. En een 2,5 liter fles Texels Skuumkoppe, maar dat vind ik een beetje zonde om die zomaar open te maken. Morgen maar weer eens naar de bierwinkel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook in de koelkast staan.
St. Bernardusje, Barbar, Gouden Carolus Tripel, Duvel Tripel Hop, en nog een of ander Kloosterbiertje.
Alsof iemand hier het type is dat van brave mensen houdt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:28 schreef Jip141 het volgende:
Van die brave kindertjes allemaal.
Is het ook weer niet goed.
Zeker niet, want zij zijn degenen die straks onze pensioenen gaan plunderen. Net zoals wij proberen met de generaties die ons voorgingen. Dan wil je dat hun hersenen niet al te onaangetast zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:28 schreef Jip141 het volgende:
Brave kindertjes, beste kindertjes.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:28 schreef Jip141 het volgende:
Nee.quote:
Scheelt ook dat ik doordeweeks beduidend minder drink dan voorheen. Is toch wel klote om op te moeten staan als het buiten koud, regenachtig en donker is, en je nog een bier of vier in je pens hebt zitten.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hier alleen nog Brand Pilsener. En een 2,5 liter fles Texels Skuumkoppe, maar dat vind ik een beetje zonde om die zomaar open te maken. Morgen maar weer eens naar de bierwinkel.
Klopt ja. Het lijkt een open deur dat internet daar enige invloed op heeft.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En niet meer zo jong als voorheen. Net als eerste keer alcohol, las ik laatst. Schuift allemaal op.
Dreigen met smartphone afpakken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Zeker niet, want zij zijn degenen die straks onze pensioenen gaan plunderen. Net zoals wij proberen met de generaties die ons voorgingen. Dan wil je dat hun hersenen niet al te onaangetast zijn.
Ga je nou beweren dat je van vier bier last hebt bij het opstaan?quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Scheelt ook dat ik doordeweeks beduidend minder drink dan voorheen. Is toch wel klote om op te moeten staan als het buiten koud, regenachtig en donker is, en je nog een bier of vier in je pens hebt zitten.
Nee hoor.quote:
Weet niet, die andere middelen die nu meer gebruikt worden werken ook wel vaak libidoverhogend en grensverlagend natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou er HEEL MISSCHIEN een verband kunnen bestaan tussen die twee?
Kwestie van tijd totdat iedereen van onze generatie een leaseauto heeft en op vrijdagmiddag toch echt een biertje wil drinken met collega's.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt ja. Het lijkt een open deur dat internet daar enige invloed op heeft.
Maar sowieso zijn jongeren volgens mij verstandiger dan eerst. Van onze generatie vindt ook een veel minder groot deel het oké om te rijden met een paar glazen op als je dat vergelijkt met onze ouders.
Zelfrijdende auto's lossen dat probleem wel op.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat iedereen van onze generatie een leaseauto heeft en op vrijdagmiddag toch echt een biertje wil drinken met collega's.
Op een doordeweekse dag voel ik me aanzienlijk minder fit bij het opstaan als ik de avond ervoor vier bier op heb ja. Moet daar wel bij vertellen dat ik zelden "gewoon" pils drink. Meestal een speciaalbiertje.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat je van vier bier last hebt bij het opstaan?
Wel als je er vroeg uit moet hoor. Dan voel je die 4 tripels echt nog wel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat je van vier bier last hebt bij het opstaan?
Alle tieners zeggen ja tegen vi-a-graaaa...quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet, die andere middelen die nu meer gebruikt worden werken ook wel vaak libidoverhogend en grensverlagend natuurlijk.
Komt vaker doordat je die 4 tripels niet al netjes om negen uur op hebt zodat je op een schappelijke tijd kan uitchecken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel als je er vroeg uit moet hoor. Dan voel je die 4 tripels echt nog wel.
Dan vinden nog veel meer mensen het oké om te rijden met een paar glazen op.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zelfrijdende auto's lossen dat probleem wel op.
Slecht plan. Eigen gaspedaal eerst.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zelfrijdende auto's lossen dat probleem wel op.
Geen rijbewijs meer nodigquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan vinden nog veel meer mensen het oké om te rijden met een paar glazen op.
Kwestie van tijd totdat we zelfrijdende fietsen hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen rijbewijs meer nodig
Kinderen vanaf zes jaar een eigen gemotoriseerd autonoom voertuig
Dashcamvideo's met K3 op de achtergrondquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat we zelfrijdende fietsen hebben.
Alle flitspaalfabrikanten failliet. Zo mooi is dat allemaal niet.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In-car-karaokesysteemfabrikanten staan echter te juichen. De één zijn dood...quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:37 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Alle flitspaalfabrikanten failliet. Zo mooi is dat allemaal niet.
Wegenbelasting zal met 600 miljoen omhoog gaan.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:37 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Alle flitspaalfabrikanten failliet. Zo mooi is dat allemaal niet.
Nah, je schijnt ook minder diep te slapen door alcohol (al zou je dat niet direct zeggenquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Komt vaker doordat je die 4 tripels niet al netjes om negen uur op hebt zodat je op een schappelijke tijd kan uitchecken.
Goed punt. Ook de mobiele kappers zullen hoogtijdagen beleven.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In-car-karaokesysteemfabrikanten staan echter te juichen. De één zijn dood...
Automobilisten zijn de elite. Wie gaat er nou in die veekarren van NS staan?quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wegenbelasting zal met 600 miljoen omhoog gaan.
Autorijden weer voor de elite.
Klopt inderdaad. Het voelt alsof je als een blok slaapt maar je lichaam is allemaal energie aan het gebruiken om die alcohol af te breken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nah, je schijnt ook minder diep te slapen door alcohol (al zou je dat niet direct zeggen). Dus je wordt ook echt minder uitgerust wakker na dezelfde hoeveelheid slaap.
Zelfrijdende taxi's worden wel echt ranzige, soa-geïnfesteerde, naar pislucht ruikende prullenbakken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bah.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfrijdende taxi's worden wel echt ranzige, soa-geïnfesteerde, naar pislucht ruikende prullenbakken.
Baudetiaanse uitspraak.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Automobilisten zijn de elite. Wie gaat er nou in die veekarren van NS staan?
Bronquote:Elke Belgische burger en elk bedrijf in het land krijgt begin 2018 één digitale brievenbus voor al hun digitale communicatie. Dat belooft minister van Digitale Agenda Alexander De Croo in een beleidsnota. De eBox is niet alleen voor overheidscommunicatie bedoeld.
[..]
De minister constateert dat zowat elke verzender zijn eigen digitale brievenbus bouwt, iets waar de overheid zich overigens ook schuldig aan maakt, met afzonderlijke postvakken voor onder andere fiscale communicatie, banen en uitkeringen.
In Belgische rechtbanken bleek een tijdje terug dat dossiers werden uitgeprint en met de post verstuurd om op een andere locatie handmatig overgetypt te worden in computersystemen. Ik maak me voorlopig geen zorgen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Belgie begint op digitaal gebied voor te lopen op Nederland.
Die handelswijze hebben ze afgekeken van de Eurocraten.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Belgische rechtbanken bleek een tijdje terug dat dossiers werden uitgeprint en met de post verstuurd om op een andere locatie handmatig overgetypt te worden in computersystemen. Ik maak me voorlopig geen zorgen.
Werken alsof het 1980 isquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Belgische rechtbanken bleek een tijdje terug dat dossiers werden uitgeprint en met de post verstuurd om op een andere locatie handmatig overgetypt te worden in computersystemen. Ik maak me voorlopig geen zorgen.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klinkt als een ambitieus plan van de regering dat niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bron
Belgie begint op digitaal gebied voor te lopen op Nederland. Ik laat zoveel mogelijk post op papier komen, want ik heb echt geen trek om al die digitale brievenbussen langs te gaan.
Erg ok.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:14 schreef Tchock het volgende:
Rochefort 10Dat is in mijn ogen het lekkerste bier dat je in een supermarkt kunt kopen.
En ze zijn zo goed met infrastructuur, die zuiderburen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:05 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Klinkt als een ambitieus plan van de regering dat niet gaat lukken.
fikkie01 als wachtwoord.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:12 schreef Abschirmdienst het volgende:
Eerst maar eens beveiliging ontwerpen die niet afhangt van het inzicht van de gebruiker.
En dat op een post-it schrijven die onder je scherm hangt.quote:
Ik heb een post-it met een willekeurige viercijferige code in m'n portemonnee. Vond ik vrij ingenieus van mezelf.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
En dat op een post-it schrijven die onder je scherm hangt.
En dan na de halfjaarlijkse gedwongen wachtwoordverandering: fikkie02.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
En dat op een post-it schrijven die onder je scherm hangt.
Ik begreep dat ze bij een hoop beveiligingsinstallaties twee codes hebben om het alarm stil te zetten. Eentje die het alarm stilzet. En eentje die het alarm stilzet en direct een noodoproep naar de politie stuurt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een post-it met een willekeurige viercijferige code in m'n portemonnee. Vond ik vrij ingenieus van mezelf.
Het alarmkastje op mijn AH-filiaal had die optie inderdaad.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze bij een hoop beveiligingsinstallaties twee codes hebben om het alarm stil te zetten. Eentje die het alarm stilzet. En eentje die het alarm stilzet en direct een noodoproep naar de politie stuurt.
Vond ik ook wel slim.
Wat ik onbegrijpelijk vind is dat IT-diensten en de beveiligingssystemen na inmiddels toch een paar decennia ervaring nog steeds niet weten dat gebruikers zo in elkaar zitten, en dat een mens geen tien wachtwoorden kan onthouden.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:21 schreef Janneke141 het volgende:
Wij moeten een stuk of tien verschillende webtoepassingen gebruiken met natuurlijk allemaal een eigen toegangscode en wachtwoord. Afgelopen schooljaar was er een vrij lullig beveiligingslek bij een van die sites, en de IT- er van dienst was toch bijzonder verbaasd dat de meeste collega's voor al die sites hetzelfde wachtwoord gebruikten.
Ja, strontirritant is dat. Elk bedrijfje met z'n eigen platformquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:21 schreef Janneke141 het volgende:
Wij moeten een stuk of tien verschillende webtoepassingen gebruiken met natuurlijk allemaal een eigen toegangscode en wachtwoord. Afgelopen schooljaar was er een vrij lullig beveiligingslek bij een van die sites, en de IT- er van dienst was toch bijzonder verbaasd dat de meeste collega's voor al die sites hetzelfde wachtwoord gebruikten.
Leuk bedacht en natuurlijk wel waar, maar dit kan meestal niet. Verplicht letters+cijfers, hoofd- en kleine letters, leestekens etc.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:28 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger had ik gewoon een briefje in de cd-lade liggen op kantoor. Nu heb ik een txt-bestandje, dus dan moet ik het eerste wachtwoord wel onthouden hebben.
Ja, helemaal waar. Maar helaas: al die verrekte sites stellen wel degelijk eisen waarbij je allerlei stomme tekens moet gebruiken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:28 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger had ik gewoon een briefje in de cd-lade liggen op kantoor. Nu heb ik een txt-bestandje, dus dan moet ik het eerste wachtwoord wel onthouden hebben.
Heb ik ook.quote:
Dat weet ik ook wel, Einstein. Maar als Magister verzonnen heeft dat al die flauwekul erin moet, dan kan ik dat niet onverzinnen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:32 schreef sigme het volgende:
Dat kán niet? Huh? Die wachtwoordregels worden gewoon verzonnen hoor, je kan ook andere regels verzinnen. Bijvoorbeeld daat het niet verplicht is om een vreemd teken en een cijfer en een hoofdletter en een kleine letter te gebruiken. Kan zomaar!
Uh, de laatste keer dat ik het checkte mocht ik niet de wachtwoordregels bedenken of aanpassen, dus dat er theoretisch een andere manier mogelijk zou zijn is voor mij als gebruiker niet bijster relevant.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:32 schreef sigme het volgende:
Dat kán niet? Huh? Die wachtwoordregels worden gewoon verzonnen hoor, je kan ook andere regels verzinnen. Bijvoorbeeld daat het niet verplicht is om een vreemd teken en een cijfer en een hoofdletter en een kleine letter te gebruiken. Kan zomaar!
En elke 28 dagen een nieuwe. Ook leuk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:32 schreef sigme het volgende:
Magisterquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, Einstein. Maar als Magister verzonnen heeft dat al die flauwekul erin moet, dan kan ik dat niet onverzinnen.
He, werk jij met Magister?quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, Einstein. Maar als Magister verzonnen heeft dat al die flauwekul erin moet, dan kan ik dat niet onverzinnen.
Werd ik geroepenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
MagisterDat is sowieso een systeem waar volgens mij de duivel op de IT-afdeling werkt. Wat een drama.
Zag laatst dat er ook weinig is opgelost van de problemen die ik acht jaar geleden er mee had.
quote:
Veelzeggend.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:34 schreef Tchock het volgende:
Zag laatst dat er ook weinig is opgelost van de problemen die ik acht jaar geleden er mee had.
Wat een waardeloos tyfusprogramma is dat. Er is denk ik weinig waar leraren, leerlingen en ouders zo eensgezind over zijn.quote:
Nou, destijds was dat de toekomstquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:39 schreef Tchock het volgende:
Maar nu ik toch de kans heb om het iemand te vragen: wat is de reden dat Magister draait/draaide op Microsoft Silverlight?
A2 racer.quote:
Vrat geheugen, ellenlange laadtijden, lang niet breed ondersteund en werd nauwelijks ergens anders voor gebruikt. Was wel een dystopisch vooruitzicht dat dat de toekomst moest worden dan.quote:
Heldenprogram. Soort Stunts, maar dan grafisch superieur.quote:
Dat heeft niks met Belgie te maken, komt omdat het juristen zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat zelfs juristen niet zo erg zijn. Wij doen inmiddels niet eens alles meer per fax.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Belgie te maken, komt omdat het juristen zijn.
Niet als ze het niet weten.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:45 schreef Euribob het volgende:
Ik heb nog een pot Ben & Jerry's in de vriezer liggen. Zou het heel asociaal zijn om die zo zonder mijn huisgenoten op te eten?
Wat is het geslacht van je huisgenoten?quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:45 schreef Euribob het volgende:
Ik heb nog een pot Ben & Jerry's in de vriezer liggen. Zou het heel asociaal zijn om die zo zonder mijn huisgenoten op te eten?
Welke Ben & Jerry's is het?quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:45 schreef Euribob het volgende:
Brief typen, uitprinten, ondertekenen, inscannen, en mailen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oke.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:47 schreef sigme het volgende:
Magister is overigens een van de allergrootste softwarepakketten.
Ongekende hoeveelheid gebruikers (alle VO-leerlingen van NL, de meeste ouders daarvan, alle VO-docenten en het OOP, plus nog zo'n 20% van het BVE deelnemers+OP+OOP).
Belachelijk breed (roosterpakket, agenda's, uitwisseling met DUO/gemeente en politie, schoolstructuur, ouderavondenplanner, slaagzakregeling, digitale media en nog veel meer)
En dat op PC, mobiel en voor OOP de speciale remote toegang via RDP. Gebouwd in Delhi 6, naast dat vervloekte SL.
Stel je voor dat jij zo over rechten en ik zo over gebouwtjes zou pra.. Oh wacht.quote:
Hoe groter hoe langzamer is de algemene regel, kan ik u vertellen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:49 schreef Tchock het volgende:
Ik zou dan denken: dat het zo groot is, is des te meer reden dat het fatsoenlijk moet werken. In de IT-wereld geldt blijkbaar eerder het omgekeerde.
Ik zou zo uitgepraat zijn. Ben niet voor niks langstudeerder.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij zo over rechten en ik zo over gebouwtjes zou pra.. Oh wacht.
Geldt doorgaans ook voor mensen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hoe groter hoe langzamer is de algemene regel, kan ik u vertellen.
Aan beginnen en al het bewijs wegwerken. Dan gaan ze aan zichzelf twijfelen, dat ze het verkeerd onthouden hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:45 schreef Euribob het volgende:
Hoe groter het is, hoe moeilijker voor klanten om een andere leverancier te kiezen, hoe moeilijker voor andere aanbieders om een concurrerend systeem te maken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:49 schreef Tchock het volgende:
Ik zou dan denken: dat het zo groot is, is des te meer reden dat het fatsoenlijk moet werken. In de IT-wereld geldt blijkbaar eerder het omgekeerde.
Kom je ineens aan met alinea's waarom de vrachtwagenterrorist toch niet opgehangen zou moeten.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zou zo uitgepraat zijn. Ben niet voor niks langstudeerder.
Af en toe een oprisping.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kom je ineens aan met alinea's waarom de vrachtwagenterrorist toch niet opgehangen zou moeten.
Conservatieve schatting.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Af en toe een oprisping.
Durf toch wel te stellen dat om en nabij de 90% van alles dat ik hier uitkraam onder de noemer "onzin" geschaard kan worden.
Ja ja, alles wat hier wordt gezegd kan tegen je worden gebruikt in a court of law.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Af en toe een oprisping.
Durf toch wel te stellen dat om en nabij de 90% van alles dat ik hier uitkraam onder de noemer "onzin" geschaard kan worden.
Beetje voorzichtige schatting. Denk eerder aan 98%quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Af en toe een oprisping.
Ergens zat een software architect met een faible voor 'toekomst'...quote:
Kunnen we meteen zien of die laffe disclaimer in zijn sig juridisch wat waard is.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja ja, alles wat hier wordt gezegd kan tegen je worden gebruikt in a court of law.
Legertje kwetsjüden van het CIDI aan m'n broek.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja ja, alles wat hier wordt gezegd kan tegen je worden gebruikt in a court of law.
Ach ja, ik steek wel eens een pleidooitje af. Tevergeefs.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ergens zat een software architect met een faible voor 'toekomst'...
Dat zijn meestal de 'erge'...
Eigenlijk moet je een s.a. hebben die een nostalgist is en die de software het liefst draaiend heeft op een 386
Bespaart een hoop werk en het resultaat stelt vaak veel meer te vreden
Heb ik al wel eens verteld dat ik daadwerkelijk uit subsidiepotjes heb mogen snoepen met mijn uitspattingen?quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunnen we meteen zien of die laffe disclaimer in zijn sig juridisch wat waard is.
Bek dicht, opa.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje voorzichtige schatting. Denk eerder aan 98%
Raaskallen op internet wordt gesubsidieerd? Link gaarne.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb ik al wel eens verteld dat ik daadwerkelijk uit subsidiepotjes heb mogen snoepen met mijn uitspattingen?
Straks op Canvas trouwens een film die de Partij voor de Dieren èn de fok-users wel moet aanspreken https://www.canvas.be/cinema-canvasquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mooi verhaal voor als ik weer eens buiten kom en de wind me naar een meet voert.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Raaskallen op internet wordt gesubsidieerd? Link gaarne.
Wel, ik ben PvdD-partijlid, dus ik zal me inlezen. Canvas kan ik hier niet vangen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:59 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Straks op Canvas trouwens een film die de Partij voor de Dieren èn de fok-users wel moet aanspreken https://www.canvas.be/cinema-canvas
De ruimte... als ik daar ooit heen ga zorg ik ook dat de functie-eisen die ruimte stevig inperkenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ja, ik steek wel eens een pleidooitje af. Tevergeefs.
Laatst hadden we een presentatie over het testen van ruimtevaartsoftware. Die stellen wél jouw eis.
Doe ik ook wel eens, zeker bij vertrouwelijke publicaties. Publicatie printen, lezen en aantekeningen er op maken, en weer inscannen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Brief typen, uitprinten, ondertekenen, inscannen, en mailen.
Moet ik deze weer even posten.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:05 schreef Kowloon het volgende:
Leuke sport:
http://www.dumpert.nl/med(...)inddoekt_rennen.html
Dat is wel vreemd. Een Nederlandstalige TV-zender voor minstens 6 miljoen mensen die niet in Nederland te bekijken isquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel, ik ben PvdD-partijlid, dus ik zal me inlezen. Canvas kan ik hier niet vangen natuurlijk.
Voelt een beetje als een milieudelict.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens, zeker bij vertrouwelijke publicaties. Publicatie printen, lezen en aantekeningen er op maken, en weer inscannen.
Japanners stellen zelden teleur op gebied van mafklapperij.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet ik deze weer even posten.
Is ook wel een prima vrijdagavondbesteding. Beetje whisky zuipen, beetje rare Japanse gameshows kijken.
Ik weet niet waar sigme zich bevindt, maar Canvas is toch gewoon op alle Nederlandse tv's te ontvangen? Ik krijg het zelfs, via kabel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:11 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd. Een Nederlandstalige TV-zender voor minstens 6 miljoen mensen die niet in Nederland te bekijken is
Haha. Prachtig eiland blijft het toch.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet ik deze weer even posten.
Is ook wel een prima vrijdagavondbesteding. Beetje whisky zuipen, beetje rare Japanse gameshows kijken.
Ja nou ja, rimboe. Geen kabel, geen schotel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:11 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd. Een Nederlandstalige TV-zender voor minstens 6 miljoen mensen die niet in Nederland te bekijken is
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Japanners stellen zelden teleur op gebied van mafklapperij.
Man, we hebben hier al 25 jaar elektriciteit! Geen kabel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet waar sigme zich bevindt, maar Canvas is toch gewoon op alle Nederlandse tv's te ontvangen? Ik krijg het zelfs, via kabel.
Waar spreken we dan (ongeveer) over? Schiermonnikoog of zo?quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Man, we hebben hier al 25 jaar elektriciteit! Geen kabel.
Je kan ook gewoon in het buitengebied op een meter of 30 van de weg bouwen en geen kabel hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar spreken we dan (ongeveer) over? Schiermonnikoog of zo?
Nee hoor, gewoon buitengebied in beschaafd vastelands Nederland.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar spreken we dan (ongeveer) over? Schiermonnikoog of zo?
Ah, Groningen. Dan heb je het ook wel over het einde van de wereld natuurlijk. Kun je beter in Nuuk gaan wonen of zo.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon buitengebied in beschaafd vastelands Nederland.
Mijn huis in Stad had tot voor tien jaar terug geen gasaansluiting en geen kabel. Kan gewoon hoor, midden in de rest van de wereld.
De eerste keer dacht ik er ook zo over, maar het is toch wel erg handig.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een milieudelict.
Whehequote:Laatst in een faillissement rekening en verantwoording af moeten leggen. Net geen 2500 kantjes aan correspondentie en rekeningafschriften. "Naar welk adres kunnen we dat mailen?", "We ontvangen het liever op papier".
Beter ga je dat pakket verdomme voorlezen aan die verwende incestvruchten die je kinderen noemt. Ik ga daar niet voor Jan Lul drie keer de printer bijvullen.
Maarja, dat zei ik niet want dat durf ik in het echt helemaal niet.
Hier wordt het buitengebied vanaf 2018 op glasvezel aangesloten.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:19 schreef Tchock het volgende:
Overigens ontvang ik ook Canvas per internet zie ik nu. Maar goed. Die technologie kunnen jullie tegen 2050 wel verwachten.
Vraag zo'n internetballon aan bij Google.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja nou ja, rimboe. Geen kabel, geen schotel.
Er komt wat NPO binnen en een regionale omroep, en netflix. Ik vind het meer dan genoeg hoor.
Ja duurde wel een paar uur. Af en toe even de papierlade aanvullen en wat wegpakken uit de documentenbak. Voor de rest ontfermde een secretaresse zich erover. Kost een godsvermogen aan arbeidskosten, papier, toner, verzendkosten... in 2017.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De eerste keer dacht ik er ook zo over, maar het is toch wel erg handig.
[..]
WheheMag je ook wel een chique printer hebben, anders ben je een dag bezig.
Nou nee hoor, ik heb een leven en dat wil ik graag houden.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vraag zo'n internetballon aan bij Google.
Maar ja, de klant is koning.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja duurde wel een paar uur. Af en toe even de papierlade aanvullen en wat wegpakken uit de documentenbak. Voor de rest ontfermde een secretaresse zich erover. Kost een godsvermogen aan arbeidskosten, papier, toner, verzendkosten... in 2017.
GroenLinks.twitter:JaapJansen twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 22:03:56Baudet: ‘GroenLinks is een beetje een wijvenpartij’ reageer retweet
QED.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
GroenLinks.twitter:JaapJansen twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 22:03:56Baudet: ‘GroenLinks is een beetje een wijvenpartij’ reageer retweet
GroenLinks en Baudet hebben allebei gelijk. Dus allebei ongelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Door zijn populariteit wordt het jammer genoeg wel steeds relevanter wat die engbek uitkraamt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:34 schreef Tchock het volgende:
Dat Baudet het een wijvenpartij noemt is een uitvloeisel van zijn diepgewortelde seksisme en gebrek aan respect voor vrouwen. Lekker relevant allemaal.
Ik heb vooral geleerd dat de klant af en toe behoorlijk achterlijk is.quote:
Hij maakt seksistische, xenofobe en achterhaalde ideeën salonfähig. Maar hem nog meer aandacht geven helpt daar denk ik niet bij.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Door zijn populariteit wordt het jammer genoeg wel steeds relevanter wat die engbek uitkraamt.
Het erge is dat het Mannenkartel nu al enkele eeuwen aan de macht is...quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GroenLinks en Baudet hebben allebei gelijk. Dus allebei ongelijk.
Ik weet het niet, nu zijn er mogelijk ook nog heel veel mensen die denken dat het gewoon een mafkees is met rare maniertjes. Het is wel belangrijk dat kiezers weten wat voor een ideeën deze man heeft.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij maakt seksistische, xenofobe en achterhaalde ideeën salonfähig. Maar hem nog meer aandacht geven helpt daar denk ik niet bij.
Kijk naar het FvD-topic. Ongeveer het enige wat daar gedaan wordt is ontkennen wat de ideeën van Baudet zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik weet het niet, nu zijn er mogelijk ook nog heel veel mensen die denken dat het gewoon een mafkees is met rare maniertjes. Het is wel belangrijk dat kiezers weten wat voor een ideeën deze man heeft.
Yep, ik heb de link hier destijds gepost. Goede aflevering was dat.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kijk naar het FvD-topic. Ongeveer het enige wat daar gedaan wordt is ontkennen wat de ideeën van Baudet zijn.
Heb je de Snijtafel over hem al gezien?
Ik denk oprecht dat het niet kritiekloos is, maar dat ze het met hem eens zijn en dat liever niet toegeven.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Yep, ik heb de link hier destijds gepost. Goede aflevering was dat.
De kritiekloze houding van de FvD-kiezers/fans is trouwens wel heel extreem en verontrustend.
Mijn leven ongeveer.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vind wijvenpartij anders een treffende metafoor.
Lekker beetje truien punniken.Boodschappen doen bij de Turkse groenteboer. 's Avonds naar de cursus. Schattige diertjes kijken. Zondagmiddag lekker stukje wandelen in het bos.
Dat is zo ongeveer nog enger.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat het niet kritiekloos is, maar dat ze het met hem eens zijn en dat liever niet toegeven.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Lekker beetje truien punniken.Boodschappen doen bij de Turkse groenteboer. 's Avonds naar de cursus. Schattige diertjes kijken. Zondagmiddag lekker stukje wandelen in het bos.
Mijne ook hoor, maar ik stem tegenwoordig PvdD.quote:
Ach, je kunt natuurlijk best iets opmerken over het tuttige karakter van de Groenlinksstemmer en dat zou niet eens onterecht zijn. Op de manier waarop jij dat nu doet, zeg maar.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vond het zelf ook erg storend.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:43 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Ik waardeer zeer dat je de moeite nam.
Je begint lekker op dreef te raken met werkanekdotes.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb vooral geleerd dat de klant af en toe behoorlijk achterlijk is.
"Ja hallo, fijne bespreking, goed om te weten wat de mogelijkheden zijn. We gaan er even over nadenken en laten dan binnenkort weten hoe we er invulling aan willen gaan geven". Dan hoor je een hele tijd niets. En dan vrijdag, om half twee in de middag. "Ja hallo, daar zijn we weer. We willen stuk X graag op maandag tekenen, dus als je alles dan gereed hebt". Alles laten vallen, met vier man overwerken op vrijdagavond om het nog af te hebben. Maandag "Ja hallo, zijn we weer. We hebben besloten de afspraak met wederpartij Y te verzetten naar vier weken later".
Moeite doen om niet over het bureau te vliegen zodra ik ze aan zag komen.
Ik vraag me alleen wel af in hoeverre deze 'Groenlinksstemmer' echt bestaat. Het komt een beetje over als een manier om ze niet helemaal serieus te nemen. Ik heb echt nog nooit een dergelijke GL-stemmer ontmoet en ik ken er best veel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, je kunt natuurlijk best iets opmerken over het tuttige karakter van de Groenlinksstemmer en dat zou niet eens onterecht zijn. Op de manier waarop jij dat nu doet, zeg maar.
Baudet noemt het een wijvenpartij omdat dat voor hem een manier is om de legitimiteit of relevantie te ondergraven. Wat uiteraard vooral veel zegt over Baudets visie op "wijven".
De buitenkant?quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:45 schreef Kowloon het volgende:
Royston Drenthe heeft het in zijn biografie over zijn donkere kant. Daar moest ik toch om lachen.
Dat is het mooie.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb vooral geleerd dat de klant af en toe behoorlijk achterlijk is.
"Ja hallo, fijne bespreking, goed om te weten wat de mogelijkheden zijn. We gaan er even over nadenken en laten dan binnenkort weten hoe we er invulling aan willen gaan geven". Dan hoor je een hele tijd niets. En dan vrijdag, om half twee in de middag. "Ja hallo, daar zijn we weer. We willen stuk X graag op maandag tekenen, dus als je alles dan gereed hebt". Alles laten vallen, met vier man overwerken op vrijdagavond om het nog af te hebben. Maandag "Ja hallo, zijn we weer. We hebben besloten de afspraak met wederpartij Y te verzetten naar vier weken later".
Moeite doen om niet over het bureau te vliegen zodra ik ze aan zag komen.
Wijvenpartij om hun de legitimiteit te ontnemen? Volgens mij hebben "wijven" vrij legitieme punten.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, je kunt natuurlijk best iets opmerken over het tuttige karakter van de Groenlinksstemmer en dat zou niet eens onterecht zijn. Op de manier waarop jij dat nu doet, zeg maar.
Baudet noemt het een wijvenpartij omdat dat voor hem een manier is om de legitimiteit of relevantie te ondergraven. Wat uiteraard vooral veel zegt over Baudets visie op "wijven".
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Niet in het geval van Baudet. Hij zegt ook dat vrouwen hun politieke mening niet echt menen, dat ze niet weten wat ze bedoelen, dat ze overtuigd willen worden. In zijn ogen is wat een vrouw vindt gewoon niet serieus te nemen, en dat maakt deze kwalificatie dus ernstiger dan simpele retoriek.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wijvenpartij om hun de legitimiteit te ontnemen?
Welnee, gewoon net zo dogmatisch op chicks als SP'ers zijn op bankiers.
Hoort allemaal bij de politiek anno nu.
Het leven waarvan ik droom...quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Stel nou dat hij dat zou vinden. Hoeveel erger is dat dan een SGP'er die zegt dat vrouwen uberhaupt geen politieke verantwoordelijkheid aankunnen? Is het niet gewoon oude wijn in nieuwe zakken?quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Niet in het geval van Baudet. Hij zegt ook dat vrouwen hun politieke mening niet echt menen, dat ze niet weten wat ze bedoelen, dat ze overtuigd willen worden. In zijn ogen is wat een vrouw vindt gewoon niet serieus te nemen, en dat maakt deze kwalificatie dus ernstiger dan simpele retoriek.
Ik vind de SGP eveneens om die reden verwerpelijk. Alleen die zijn niet openlijk racistisch, wat ze dan in de negatieve morele pikorde nog ietsje hoger plaatst.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stel nou dat hij dat zou vinden. Hoeveel erger is dat dan een SGP'er die zegt dat vrouwen uberhaupt geen politieke verantwoordelijkheid aankunnen? Is het niet gewoon oude wijn in nieuwe zakken?
Heel veel meer had ik niet meer in het leven. Opstaan werken vreten studeren slapen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je begint lekker op dreef te raken met werkanekdotes.
Menstrueren kun je leren.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het leven waarvan ik droom...
Misschien ben ik gewoon stiekem transgender.
Maar dat racisme heeft weer niets van doen met seksisme.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind de SGP eveneens om die reden verwerpelijk. Alleen die zijn niet openlijk racistisch.
Toch een beetje de corporate loopjongens hè.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is het mooie.
Ik geniet er ook van om juristen voor me te laten rennen.
Zoals ik zei gaat het me er meer om dat Baudet vrouwen (in elk geval wat politieke mening betreft) oprecht minderwaardig acht. Inb4 Pokkel die dat komt bevestigen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar dat racisme heeft weer niets van doen met seksisme.
Ik bedoel meer, als je GroenLinks aanvalt omdat ze een vrouwelijke achterban hebben, dan is dat toch niet "eng" of "gevaarlijk"? Gewoon gekkies gonna gek.
Weldra mag DENK geen Turkenpartij meer worden genoemd.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar dat racisme heeft weer niets van doen met seksisme.
Ik bedoel meer, als je GroenLinks aanvalt omdat ze een vrouwelijke achterban hebben, dan is dat toch niet "eng" of "gevaarlijk"? Gewoon gekkies gonna gek.
Een beetje alsof Wilders zegt: "jij stemmen Wouter Bos, hij jou geven uitkering."
Maar dat is dus eng of gevaarlijk?quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoals ik zei gaat het me er meer om dat Baudet vrouwen (in elk geval wat politieke mening betreft) oprecht minderwaardig acht. Inb4 Pokkel die dat komt bevestigen.
Voor 400 Euro per uur wil ik dat anders ook wel doen. Maar ja, verkeerde studie gekozen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toch een beetje de corporate loopjongens hè.
Ach, eng of gevaarlijk zal ik niet snel in de mond nemen wat dit betreft. Hij zet niet aan tot geweld tegen vrouwen of zo.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar dat is dus eng of gevaarlijk?
Ik heb graag politieke tegenstanders die >50% van het electoraat van zich vervreemden.
Kwestie van tijd. Wilders begon ook mild.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, eng of gevaarlijk zal ik niet snel in de mond nemen wat dit betreft. Hij zet niet aan tot geweld tegen vrouwen of zo.
In Vlaanderen volkomen acceptabel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het woord 'wijf' is natuurlijk sowieso al veelzeggend.
Maar Baudet is niet Vlaams.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Vlaanderen volkomen acceptabel.
Heb ik aan mijn stage ook nog niet overgehouden.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Voor 400 Euro per uur wil ik dat anders ook wel doen. Maar ja, verkeerde studie gekozen.
En het Chileens. .. die waif van die lange.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Vlaanderen volkomen acceptabel.
Wenn du zum Weibe gehst, vergiss die Peitsche nicht!quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het woord 'wijf' is natuurlijk sowieso al veelzeggend. Het had al heel anders geklonken als hij het over 'vrouwenpartij' had.
Goedenavond Nietzsche.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wenn du zum Weibe gehst, vergiss die Peitsche nicht!
Mag dit ook? Heb ik wel eens vaker hier gepost, maar blijft goed.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Kowloon, nog wat foute acidhouse-plaatjes aan te bevelen? Ik heb weer eens zo'n bui.
Ik heb laatst m'n 505 weer eens uit de kast getrokken..quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mag dit ook? Heb ik wel eens vaker hier gepost, maar blijft goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor eriksd en Tem, ik zou maar niet klikken, is toch bagger.![]()
Dat klinkt heel goed, gelly. Mag je trots op zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb laatst m'n 505 weer eens uit de kast getrokken..
Maar een Korg EMX staat ook nog steeds op m'n lijstje
Ik maak wel muziek maar ben dat niet hoorquote:Op vrijdag 3 november 2017 23:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed, gelly. Mag je trots op zijn.Wist heel niet dat je muziek maakte.
Oh op die manier. Ik weet wel wat een 505 is.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik maak wel muziek maar ben dat niet hoorIk gaf het even als voorbeeld omdat waarschijnlijk niemand weet wat een 505 is
Ik wist niet dat er verkiezingen waren.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:40 schreef skysherrif het volgende:
Baudet naar 11 zetels volgens de laatste I&O peiling vandaag.
Zo rond de 4 jaar schatquote:Op vrijdag 3 november 2017 23:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er verkiezingen waren.
Sky is altijd geobsedeerd door peilingen omdat ze op Twitter langskomen en hij denkt dat het echt wat zegt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er verkiezingen waren.
Te hard groeien kan ook nog wel eens nadelig zijn. Maar hij moet het eerst nog maar eens bij verkiezingen waar maken. Ik vond hem niet echt sterk debatteren afgelopen week.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:40 schreef skysherrif het volgende:
Ik kijk gewoon vrij vaak op frontbencher en andere sites. Staat meer op dan alleen peilingen, bovendien geven die best aan wat er onder andere in samenleving nu gebeurd en hoe de stemming is ja... zeer kortzichtig om peilingen alleen maar op die ene tweede kamerverkiezing te betrekken Tchock.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sky is altijd geobsedeerd door peilingen omdat ze op Twitter langskomen en hij denkt dat het echt wat zegt.
Vond ik ook niet, maar dat momentje haalde nou net weer wel het RTL nieuws, Pauw etc..... zijn potentiële doelgroep zal het blijkbaar toch aanspreken. Tevens goed momentje voor Dijkhoff geweest.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Te hard groeien kan ook nog wel eens nadelig zijn. Maar hij moet het eerst nog maar eens bij verkiezingen waar maken. Ik vond hem niet echt sterk debatteren afgelopen week.
Speel via zo'n dinges op de xbox Spotify af.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mag dit ook? Heb ik wel eens vaker hier gepost, maar blijft goed.
Gebeurt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon vrij vaak op frontbencher en andere sites. Staat meer op dan alleen peilingen, bovendien geven die best aan wat er onder andere in samenleving nu gebeurd en hoe de stemming is ja... zeer kortzichtig om peilingen alleen maar op die ene tweede kamerverkiezing te betrekken Tchock.
Er staan meer op dan peilingen? Dus er is nog een andere methode om het zetelaantal van verkiezingen die niet gehouden worden te bepalen?quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon vrij vaak op frontbencher en andere sites. Staat meer op dan alleen peilingen, bovendien geven die best aan wat er onder andere in samenleving nu gebeurd en hoe de stemming is ja... zeer kortzichtig om peilingen alleen maar op die ene tweede kamerverkiezing te betrekken Tchock.
11 imaginaire zetels is toch best een een hoop:quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sky is altijd geobsedeerd door peilingen omdat ze op Twitter langskomen en hij denkt dat het echt wat zegt.
Ok, ze staan fictief op 11. En nu?quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, http://frontbencher.nl/fvd-naar-11-zetels-peiling/quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er staan meer op dan peilingen? Dus er is nog een andere methode om het zetelaantal van verkiezingen die niet gehouden worden te bepalen?
Je roept gewoon om de zo veel tijd dat de PVV er twee bij heeft of FvD er eentje af maar dat interesseert werkelijk geen hol.
quote:Oppositie: SP-kiezers meest negatief
Als er zo veel interessante dingen te melden zijn, meld die dan in plaats vanquote:Op vrijdag 3 november 2017 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, http://frontbencher.nl/fvd-naar-11-zetels-peiling/
Er wordt naar veel meer dan alleen huidige partijkeuze gevraagd, gewoon interessant hoe men nu kijkt naar formatie/huidige regering etc.
Deze conclusie was wel weer geinig:
[..]
quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:40 schreef skysherrif het volgende:
Die zien we de laatste tijd anders ook niet meer.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is nog hoop voor Sky. Robin zag uiteindelijk ook het licht
quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, http://frontbencher.nl/fvd-naar-11-zetels-peiling/
Er wordt naar veel meer dan alleen huidige partijkeuze gevraagd, gewoon interessant hoe men nu kijkt naar formatie/huidige regering etc.
Deze conclusie was wel weer geinig:
[..]
True...quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die zien we de laatste tijd anders ook niet meer.
Ik bepaal zelf wel even wat ik meld.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als er zo veel interessante dingen te melden zijn, meld die dan in plaats van
[..]
Maar natuurlijk mag je zelf bepalen wat je meldt. Dan is alleen het verweer dat je net gaf uitermate zwak.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel even wat ik meld.
Recalcitrante putpuberquote:Op vrijdag 3 november 2017 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel even wat ik meld.
Overigens zie je naar mijn idee wel dat peilingen een beetje invloed hebben op de politiek. Staat een parij hoog in de peilingen, dan kan je tijdens debatten in de Kamer fellere aanvallen verwachten dan als een partij marginaal is. Kamerleden zien het natuurlijk ook wel als een collega-partij het goed doet.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er staan meer op dan peilingen? Dus er is nog een andere methode om het zetelaantal van verkiezingen die niet gehouden worden te bepalen?
Je roept gewoon om de zo veel tijd dat de PVV er twee bij heeft of FvD er eentje af maar dat interesseert werkelijk geen hol.
Dat was gewoon meer een reactie op het feit dat ik alleen twitter leesquote:Op vrijdag 3 november 2017 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mag je zelf bepalen wat je meldt. Dan is alleen het verweer dat je net gaf uitermate zwak.
Baudet gaat het nog zwaar krijgen met Dijkhoff denk ik.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vond ik ook niet, maar dat momentje haalde nou net weer wel het RTL nieuws, Pauw etc..... zijn potentiële doelgroep zal het blijkbaar toch aanspreken. Tevens goed momentje voor Dijkhoff geweest.
Hmmm, de site waar ik naar link is nogal zeer anti Baudet tho.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anyway, Sky lijkt nogal vatbaar voor bait dat populisten rondstrooien... Jammer wel
Dijkhoff stond wel als een huis, dat moet gezegd.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Baudet gaat het nog zwaar krijgen met Dijkhoff denk ik.
Jup. Peilingen worden zo een self-fullfilling prophecy. Als een partij hoog in de peilingen staat gaan de politici daar op reageren, waardoor ze in het nieuws komen (als dat niet al om de peilingen an sich is), waardoor ze hoger staan in de peilingen, etc. Dat geldt ook als de peiling hard daalt. Dan krijgt de leider moeilijke vragen waarom ze dalen en dat kost weer stemmers etc.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Overigens zie je naar mijn idee wel dat peilingen een beetje invloed hebben op de politiek. Staat een parij hoog in de peilingen, dan kan je tijdens debatten in de Kamer fellere aanvallen verwachten dan als een partij marginaal is. Kamerleden zien het natuurlijk ook wel als een collega-partij het goed doet.
Daarom zal Dijkhoff ook wel fractievoorzitter zijn, die kan zich daar heel populair maken, veel meer dan hij ooit in de regering kan zijn. Opmars naar......quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Baudet heeft het vooral zwaar met zichzelf..quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Brengt waarschijnlijk ook wat meer gewicht op de weegschaal.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dijkhoff stond wel als een huis, dat moet gezegd.
Zonnekoning Dijkhoff I.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom zal Dijkhoff ook wel fractievoorzitter zijn, die kan zich daar heel populair maken, veel meer dan hij ooit in de regering kan zijn. Opmars naar......
Gelegenheid maakt de man?quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Man, man, man, dat zijn toch geen normale taferelen meer
Ik heb het over het algemeen. Je lijkt je happy te voelen in de populistische hoek. Heb je overigens het volste recht toe uiteraardquote:Op vrijdag 3 november 2017 23:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm, de site waar ik naar link is nogal zeer anti Baudet tho.
Voor zo'n slimme jongen als Baudet is liet hij zich uiteindelijk vrij makkelijk in de luren leggen. Dat had ik ook weer niet direct zien aankomen, maar hij komt duidelijk ervaring tekort.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Baudet heeft het vooral zwaar met zichzelf..
En zijn aanbiddende sekteleden..
Man, man, man, dat zijn toch geen normale taferelen meer
Hij is wat te vol van zichzelf en de inschatting van zijn eigen kunnen is niet helemaal realistisch..quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor zo'n slimme jongen als Baudet is liet hij zich uiteindelijk vrij makkelijk in de luren leggen. Dat had ik ook weer niet direct zien aankomen, maar hij komt duidelijk ervaring tekort.
Ik vind de opkomst van Baudet wel interessant ja, maar ik vind het echt lachwekkend en sneu hoe hij het tot nu toe in de kamer doet, had er meer van verwacht. Zeer slechte debater.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het over het algemeen. Je lijkt je happy te voelen in de populistische hoek. Heb je overigens het volste recht toe uiteraard
Die overbodige komma bedoel je?quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:58 schreef skysherrif het volgende:
Overigens moest ik wel lachen in mezelf vandaag. Moest notuleren in de PGO, schreef ongeveer op:
"Racisme wordt onder andere in stand gehouden, omdat witte mensen hun privileges niet zien"
Niet verwacht dat ik dat ooit zou opschrijven.
En dat klopt niet, omdat?quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:58 schreef skysherrif het volgende:
Overigens moest ik wel lachen in mezelf vandaag. Moest notuleren in de PGO, schreef ongeveer op:
"Racisme wordt onder andere in stand gehouden, omdat witte mensen hun privileges niet zien"
Niet verwacht dat ik dat ooit zou opschrijven.
Toen hij nog wel eens postte had hij een vriendin, zijn opleiding bijna afgerond en een baan. Volgens mij woont hij nu dus gewoon in een nieuwbouwhuis met Volvo voor de deur en een Golden Retriever in de mand. Kinderwagen erbij.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die zien we de laatste tijd anders ook niet meer.
Ik zeg enkel dat ik me zeker een jaar geleden niet iets zou opschrijven dat in de buurt komt van de term "check your privilege".quote:
Ok, wat heb je geleerd dan smurf?quote:Op zaterdag 4 november 2017 00:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat ik me zeker een jaar geleden niet iets zou opschrijven dat in de buurt komt van de term "check your privilege".
Peilingen zijn waardeloos ja, dat zullen SP en PvdA zich ook nog wel herinneren:quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Peilingen worden zo een self-fullfilling prophecy. Als een partij hoog in de peilingen staat gaan de politici daar op reageren, waardoor ze in het nieuws komen (als dat niet al om de peilingen an sich is), waardoor ze hoger staan in de peilingen, etc. Dat geldt ook als de peiling hard daalt. Dan krijgt de leider moeilijke vragen waarom ze dalen en dat kost weer stemmers etc.
Het is gewoon één groot circus. Redelijk betrouwbaar om vlak voor de verkiezingen de uitslag te schatten (en zelfs dat niet bijster goed), maar verder vooral tijdverdrijf voor politiek journalisten en zeker geen accurate weergave van wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |