Vergelijkbaar met onze opzet, dit.. Ook met Jenkins de omgevingen aan elkaar geknoopt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is dat? Wij hebben ook jboss. Met jenkins, xldeploy en xlrelease.
Daarmee pogen we toch iets in de buurt van CD/CI te komen.
Helaas gaan bij mijn nieuwe team de testen met handkracht, en duurt een gemiddelde regressietest (FAT) 5 dagen.
Een beetje complexe change (hoeft geen functioneel gevolg te hebben) kost de tester 4 weken.
De Belgen hebben Congo maar niet aan het speciaalbier weten te krijgen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:59 schreef sigme het volgende:
De Duitsers met hun reinheitsgebot hebben er anders wel voor gezorgd dat je in Namibië fatsoenlijk pils kan drinken.
En dat er goed roggebrood te koop is, dat ook.
In Oeganda stoken ze hun eigen bananenwijn. Smaakt naar wasbenzine.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Belgen hebben Congo maar niet aan het speciaalbier weten te krijgen.
Wel weten die mannen hoe ze zich moeten kleden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Belgen hebben Congo maar niet aan het speciaalbier weten te krijgen.
Wel weten die mannen hoe ze zich moeten kleden.
[ afbeelding ]
Om kort te gaan een virtualisatielaag om meerdere OS'en te hosten op een hardware box.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is dat? Wij hebben ook jboss. Met jenkins, xldeploy en xlrelease.
Daarmee pogen we toch iets in de buurt van CD/CI te komen.
Helaas gaan bij mijn nieuwe team de testen met handkracht, en duurt een gemiddelde regressietest (FAT) 5 dagen.
Een beetje complexe change (hoeft geen functioneel gevolg te hebben) kost de tester 4 weken.
Totdat je bedenkt dat hun vrouwen en kinderen omkomen van de honger omdat de mannen zich met Italiaanse pakken en Britse schoenen willen aankleden voor streetcred.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:04 schreef Jip141 het volgende:
Laten we nou niet doen alsof alcohol zo goed is.
Even ‘Afrika’ vertellen wat goed voor ze is. Goed bezig Guido.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:04 schreef Jip141 het volgende:
Laten we nou niet doen alsof alcohol zo goed is voor Afrika.
Goedgekleed lijk > slechtgekleed lijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Totdat je bedenkt dat hun vrouwen en kinderen omkomen van de honger omdat de mannen zich met Italiaanse pakken en Britse schoenen willen aankleden voor streetcred.
Ah, die is wel smakelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:02 schreef Jip141 het volgende:
Waht, la Chouffe vind ik wel lekker om maar iets te noemen.
De herleving van de beschaving kwam in Europa op gang toen men bier (als drank overdag) vervang door thee en koffie zegt men.quote:
Daarnaast is het niet zo dat ze met slechte kleding wel goed voor vrouw en kinderen zouden zorgen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goedgekleed lijk > slechtgekleed lijk.
Oh vooruit, dan zal ik eens aanklikken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Hier: https://www.nrc.nl/nieuws/2017/11/03/yakkie-13819559-a1579786
Ook (misschien wel juist) mooi als je helemaal niets om voetbal geeft en nog nooit van Yakubu hebt gehoord.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:04 schreef Jip141 het volgende:
Laten we nou niet doen alsof alcohol zo goed is voor Afrika.
En dat had ook weer te maken met de opkomst van efficientere rioleringssystemen dan de gracht waar men ook het drinkwater vandaan haalde en het water om bier van te maken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:05 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De herovering van de beschaving kwam in Europa op gang toen men bier (als drank overdag) vervang door thee en koffie zegt men.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat had ook weer te maken met de opkomst van efficientere rioleringssystemen dan de gracht waar men ook het drinkwater vandaan haalde en het water om bier van te maken.
Zodra je de hop- en alcoholfilter niet meer nodig had, kon je puurdere drankjes gaan drinken, zoals thee.
Yes.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat had ook weer te maken met de opkomst van efficientere rioleringssystemen dan de gracht waar men ook het drinkwater vandaan haalde en het water om bier van te maken.
Zodra je de hop- en alcoholfilter niet meer nodig had, kon je puurdere drankjes gaan drinken, zoals thee.
Moet je deze eens proberen, vind je dan ook wel lekker.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:02 schreef Jip141 het volgende:
Waht, la Chouffe vind ik wel lekker om maar iets te noemen.
Je kinderhersentjes ontwikkelden zich dan ook beter.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:07 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Yes.
En dan kon je overdag een beetje normaal doen.
Als we toch op die tour gaan mag Oedipus Mannenliefde ook niet ontbreken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet je deze eens proberen, vind je dan ook wel lekker.
[ afbeelding ]
Logo zal je ook wel bevallen.
Heb je in NWS gekeken? Volgens mij is het effect van schoon water uitgewerkt nuquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kinderhersentjes ontwikkelden zich dan ook beter.
Gouden Carolus, Straffe Hendrik..quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet je deze eens proberen, vind je dan ook wel lekker.
[ afbeelding ]
Logo zal je ook wel bevallen.
Niet toevallig, als je bedenkt dat tussen 2000 en 2007 er een breezergekte gaande was.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb je in NWS gekeken? Volgens mij is het effect van schoon water uitgewerkt nu
Ze maken ook whisky!quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind die Gouden Carolus Tripel wel erg lekker.
Nice. Of om de bierkaart vragen, er lang naar kijken en uiteindelijk voor een wodka-appelsap opteren.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:13 schreef Abschirmdienst het volgende:
Bij het bestellen van bier in een cafe met speciale biertjes zeg ik vrijwel altijd 'ja doe mij die ook maar', en dan hopen dat de laatste persoon geen Rochefort 10 of Kasteelbier heeft besteld.
Wat is het huidige equivalent van breezers eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet toevallig, als je bedenkt dat tussen 2000 en 2007 er een breezergekte gaande was.
Al die tieners hebben inmiddels kiesrecht.
Goede vraag. Wie in ons midden zit in de doelgroep. Mitchell, wellicht?quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wat is het huidige equivalent van breezers eigenlijk?
Jongeren van onder de 18 en vooral onder de 16 drinken volgens mij echt nog nauwelijks. Niets vergeleken met "onze" tijd.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mij niet gezien, ik verkies kwantiteit boven kwaliteit.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:14 schreef Tchock het volgende:
Rochefort 10Dat is in mijn ogen het lekkerste bier dat je in een supermarkt kunt kopen.
MDMAquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jongeren van onder de 18 en vooral onder de 16 drinken volgens mij echt nog nauwelijks. Niets vergeleken met "onze" tijd.
Red Bull dus.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jongeren van onder de 18 en vooral onder de 16 drinken volgens mij echt nog nauwelijks. Niets vergeleken met "onze" tijd.
Oh ja jij moet dat soort dingen weten. Verlicht ons.quote:
Ze doen het vooral stiekem, en als je iets stiekem doet kun je het net zo goed goed doen, want je krijgt toch al op je donder als je gepakt wordt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
De gedachte dat het niet meer gebeurt omdat het verboden is, lijkt me tamelijk naïef.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:19 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Oh ja jij moet dat soort dingen weten. Verlicht ons.
Heb je inzichten om te delen? Ik heb vooral mijn broertje en zijn vriend(innet)jes als referentiemateriaal maar dat is niet echt een goede weerspiegeling van de hele puberbevolking.quote:
Aardappel en chocolade doen mij pas herlevenquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:05 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De herleving van de beschaving kwam in Europa op gang toen men bier (als drank overdag) vervang door thee en koffie zegt men.
Ik zei nauwelijks in vergelijking, hè. Toen ik 16 was dronk de hele klas, en elk weekend. Ik merk als je praat met kinderen hun visie op drank heel anders is. Om te beginnen ben je geen totale loser als je niet drinkt. Bij mij op school was dat sociale zelfmoord.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De gedachte dat het niet meer gebeurt omdat het verboden is, lijkt me tamelijk naïef.
Ik heb geen onderzoeken bij de hand, ik kan geen landelijke trends duiden, ik kan alleen maar kijken naar mijn eigen leerlingpopulatie. En dan mag je van mij aannemen dat 'nauwelijks drinken' geen al te accurate beschrijving is.
Die heb ik nu ook in de koelkast staan.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind die Gouden Carolus Tripel wel erg lekker.
Netflixquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
En, gelachen?quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh vooruit, dan zal ik eens aanklikken.
Overmatig smartphonegebruik dan, het moet wel een evenredig schadelijke gewoonte zijn.quote:
Nette collectiequote:Op vrijdag 3 november 2017 20:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook in de koelkast staan.
St. Bernardusje, Barbar, Gouden Carolus Tripel, Duvel Tripel Hop, en nog een of ander Kloosterbiertje.
Lachgasampullen..quote:
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zei nauwelijks in vergelijking, hè. Toen ik 16 was dronk de hele klas, en elk weekend. Ik merk als je praat met kinderen hun visie op drank heel anders is. Om te beginnen ben je geen totale loser als je niet drinkt. Bij mij op school was dat sociale zelfmoord.
Ik ben uiteraard niet zo naief om te denken dat het omdat het verboden is niet meer gebeurt. Ik denk wel dat de drankcultuur onder jongeren verandert.
Nou nee, ik begreep er niks van.quote:
Ze hebben ook minder seks.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:24 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Overmatig smartphonegebruik dan, het moet wel een evenredig schadelijke gewoonte zijn.
Beetje zielig om 18/19-jarigen dezelfde fouten te zien maken als jij vroeger als 14/15 jarige maakte.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar je 16e was inderdaad een dankbare tijd om te experimenteren met drank. Zodat je op je 18e, als je ging studeren, een beetje wist wat het inhield en je ouders nog een beetje toezicht konden houden. Dat vind ik wel een nadeel van 16>18 jaar, je mag nu in je eerste jaar op de universiteit pas je eerste biertje consumeren, of misschien tijdens je examenfeesten, maar dat is niet helemaal ongevaarlijk.
Ieder weekend drinken is nog steeds zo, alleen kan het nu niet meer in de kroeg en in de voetbalkantine dus dat doen ze 'in de keet' of bij een van die gasten in de schuur. Als ik onze huidige bovenbouw even bekijk, dan schat ik in dat ongeveer de helft ieder weekend drinkt en een kwart met enige regelmaat, en ik vraag me af of 'de hele klas' ooit de hele klas geweest is.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zei nauwelijks in vergelijking, hè. Toen ik 16 was dronk de hele klas, en elk weekend. Ik merk als je praat met kinderen hun visie op drank heel anders is. Om te beginnen ben je geen totale loser als je niet drinkt. Bij mij op school was dat sociale zelfmoord.
Ik ben uiteraard niet zo naief om te denken dat het omdat het verboden is niet meer gebeurt. Ik denk wel dat de drankcultuur onder jongeren verandert.
Ja, toen ik 14 was ging ik naar een POLmeet en donderde bijna in de Utrechtse gracht.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje zielig om 18/19-jarigen dezelfde fouten te zien maken als jij vroeger als 14/15 jarige maakte.
Ofja, dat wat ik hierboven zei maar dan in een goedlopende zin.
En niet meer zo jong als voorheen. Net als eerste keer alcohol, las ik laatst. Schuift allemaal op.quote:
Zou er HEEL MISSCHIEN een verband kunnen bestaan tussen die twee?quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En niet meer zo jong als voorheen. Net als eerste keer alcohol, las ik laatst. Schuift allemaal op.
Toen ik 14 was mocht ik nog maar 120 rijden op de snelweg en lag de pensioenleeftijd op 25.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, toen ik 14 was ging ik naar een POLmeet en donderde bijna in de Utrechtse gracht.
Dat kan nu echt niet meer.
Hier alleen nog Brand Pilsener. En een 2,5 liter fles Texels Skuumkoppe, maar dat vind ik een beetje zonde om die zomaar open te maken. Morgen maar weer eens naar de bierwinkel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook in de koelkast staan.
St. Bernardusje, Barbar, Gouden Carolus Tripel, Duvel Tripel Hop, en nog een of ander Kloosterbiertje.
Alsof iemand hier het type is dat van brave mensen houdt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:28 schreef Jip141 het volgende:
Van die brave kindertjes allemaal.
Is het ook weer niet goed.
Zeker niet, want zij zijn degenen die straks onze pensioenen gaan plunderen. Net zoals wij proberen met de generaties die ons voorgingen. Dan wil je dat hun hersenen niet al te onaangetast zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:28 schreef Jip141 het volgende:
Brave kindertjes, beste kindertjes.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:28 schreef Jip141 het volgende:
Nee.quote:
Scheelt ook dat ik doordeweeks beduidend minder drink dan voorheen. Is toch wel klote om op te moeten staan als het buiten koud, regenachtig en donker is, en je nog een bier of vier in je pens hebt zitten.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hier alleen nog Brand Pilsener. En een 2,5 liter fles Texels Skuumkoppe, maar dat vind ik een beetje zonde om die zomaar open te maken. Morgen maar weer eens naar de bierwinkel.
Klopt ja. Het lijkt een open deur dat internet daar enige invloed op heeft.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En niet meer zo jong als voorheen. Net als eerste keer alcohol, las ik laatst. Schuift allemaal op.
Dreigen met smartphone afpakken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Zeker niet, want zij zijn degenen die straks onze pensioenen gaan plunderen. Net zoals wij proberen met de generaties die ons voorgingen. Dan wil je dat hun hersenen niet al te onaangetast zijn.
Ga je nou beweren dat je van vier bier last hebt bij het opstaan?quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Scheelt ook dat ik doordeweeks beduidend minder drink dan voorheen. Is toch wel klote om op te moeten staan als het buiten koud, regenachtig en donker is, en je nog een bier of vier in je pens hebt zitten.
Nee hoor.quote:
Weet niet, die andere middelen die nu meer gebruikt worden werken ook wel vaak libidoverhogend en grensverlagend natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou er HEEL MISSCHIEN een verband kunnen bestaan tussen die twee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |