Gelukkig maar dat er geen echt materiaal bestaat van Trump zonder shirt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt wel erg goed zien dat het lichaam gekloond is.
Ja, Donald zou willen dat hij er zo uitzag, hij is in het echt nogal vadsig.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt wel erg goed zien dat het lichaam gekloond is.
De FSB heeft mischien wel wat plaatjesquote:Op vrijdag 3 november 2017 13:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er geen echt materiaal bestat van Trump zonder shirt.
Wel in tennisoutfitquote:Op vrijdag 3 november 2017 13:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er geen echt materiaal bestat van Trump zonder shirt.
Arme man, slachtoffer van witte kleren. Ik voel met hem mee.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel in tennisoutfit
[ afbeelding ]
Linus, onze goth koninginquote:Op vrijdag 3 november 2017 13:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Arme man, slachtoffer van witte kleren. Ik voel met hem mee.
Be careful what you wish for.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er geen echt materiaal bestaat van Trump zonder shirt.
Sowieso mogen enkel donkere mannen wit dragen. Mijns inziens.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Arme man, slachtoffer van witte kleren. Ik voel met hem mee.
Ik zie het. Even dacht ik dat het een vrouw was.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Donald zou willen dat hij er zo uitzag, hij is in het echt nogal vadsig.
Forse bilpartij iddquote:Op vrijdag 3 november 2017 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het. Even dacht ik dat het een vrouw was.
Het enige wat deze foto mist is een bruin vlekje.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel in tennisoutfit
[ afbeelding ]
Tijdens het golfen had ie daar al last van:quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:39 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Het enige wat deze foto mist is een bruin vlekje.
Dat is toch geen echte foto, hoop ik?quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijdens het golfen had ie daar al last van:
[ afbeelding ]
quote:Verpleegkundigen gaan 20 november actievoeren
Ziekenhuizen moeten regelmatig patinten weigeren omdat er te weinig verpleegkundigen zijn. Daardoor moeten collega’s harder werken. Een dag geen administratie doen, moet laten zien hoe hoog de werkdruk is.
Eh, dit klinkt eerder alsof ze van plan zijn om juist meer patienten te behandelen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Oh noes, we mogen niet meer lukraak mensen gaan behandelen en miljarden per seconde uitgeven.
SPer gespot.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:54 schreef Kaas- het volgende:
De ambtenaar heeft de toekomst
https://fd.nl/1224552
Hoppa
Heeft Du_ke een stukje geschreven?quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:54 schreef Kaas- het volgende:
Hoppa
quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft Du_ke een stukje geschreven?
De mensen uit die laatste sectoren worden toch vervangen door Patel en Ji.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:58 schreef Perrin het volgende:
Allemaal de zorg, het onderwijs of handhaving in. Robots en automatiseerders doen het echte werk wel hoor.
Prima. Ga jij dat betalen?quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, dit klinkt eerder alsof ze van plan zijn om juist meer patienten te behandelen.
Word ik ook lekker ambtenaar.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De mensen uit die laatste sectoren worden toch vervangen door Patel en Ji.
Mijn functie wordt dan 'creatieve denker die werkt aan de wereldproblematiek'.quote:
Jat je nu het enige beroep waar filosofen voor opgeleid zijn?quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mijn functie wordt dan 'creatieve denker die werkt aan de wereldproblematiek'.
Gewoon even integraal hier plaatsen want ik kan dat zo toch niet lezen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:54 schreef Kaas- het volgende:
Hoppa
Waarschijnlijk wel, net als jijquote:Op vrijdag 3 november 2017 14:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Prima. Ga jij dat betalen?
Laten we de belastingen maar alvast enkele tientallen procenten verhogen.
Met Jip weet je het nooit maar ik hoop toch zo dat hij ironisch bezig was hier...quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:22 schreef Jip141 het volgende:
Ik bel heel vaak met Indirs voor het werk.
Meeste zijn wel superaardig.
Sturen ook altijd een “It was very nice talking to you, Guido” mailtje na het gesprek.
Voel je je toch weer bijzonder en warm van binnen.
Via dit linkje wel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon even integraal hier plaatsen want ik kan dat zo toch niet lezen.
Je bent wel makkelijk in te pakken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:22 schreef Jip141 het volgende:
Ik bel heel vaak met Indirs voor het werk.
Meeste zijn wel superaardig.
Sturen ook altijd een “It was very nice talking to you, Guido” mailtje na het gesprek.
Voel je je toch weer bijzonder en warm van binnen.
quote:
Ik waardeer altijd de oprechtheid in je bijdrages, Gerolsteiner.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:34 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Je bent wel makkelijk in te pakken.
Ik vond het fijn om op je post te reageren, Guidance.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik waardeer altijd de oprechtheid in je bijdrages, Gerolsteiner.
c'est ne pas une pipequote:Op vrijdag 3 november 2017 14:43 schreef Jip141 het volgende:
Zijn jullie nou naef of ik?
Maar zonder dollen, zijn gewoon iha wel behulpzaam als je de juiste toon gebruikt. Ja het is hun werk.
Ik vind dat een beetje beleefdheid nooit weg is, of het nu gemeend is of niet.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:43 schreef Jip141 het volgende:
Maar zonder dollen, zijn gewoon iha wel behulpzaam als je de juiste toon gebruikt. Ja het is hun werk.
Ik ben tot dusverre weinig mensen tegengekomen die niet zo zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:43 schreef Jip141 het volgende:
Nee, kutlui over het algemeen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:43 schreef Jip141 het volgende:
Weer wat geleerd, DHquote:Op vrijdag 3 november 2017 14:43 schreef Drugshond het volgende:
Ik wist niet dat Tijger_m ook op de FP bivakkeerde..
Ach, jij bent gewoon lief, dat is primaquote:Op vrijdag 3 november 2017 14:43 schreef Jip141 het volgende:
Mag niet, dan wordt de post verwijderd en word ik geband. Als je de policy hanteert tenminste.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon even integraal hier plaatsen want ik kan dat zo toch niet lezen.
Bob weet niet dat als je de artikel-titel via google zoekt en aanklikt, je 'm gewoon kunt lezen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mag niet, dan wordt de post verwijderd en word ik geband. Als je de policy hanteert tenminste.
Gaat over ambtenaren, who caresquote:Op vrijdag 3 november 2017 15:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bob weet niet dat als je de artikel-titel via google zoekt en aanklikt, je 'm gewoon kunt lezen.
Toch ff lezen wat die lui die mijn centjes verbranden allemaal uitspokenquote:
Kaas- houd ons toch aardig op de hoogte, dacht ik?quote:Op vrijdag 3 november 2017 15:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch ff lezen wat die lui die mijn centjes verbranden allemaal uitspoken
Ahhh. Kan me voorstellen dat dat even schrikken was.quote:Op vrijdag 3 november 2017 15:26 schreef Leandra het volgende:
Zo, Soneal had een klasgenootje te spelen, op een gegeven moment komen ze naar beneden, krijsen, Soneal had zijn vinger tussen de deur gehad: een bloedende vinger (onder de nagel), direct onder de koude kraan gehouden.... gelukkig kon ik meteen bij de huisarts terecht, dus moeder van klasgenootje gebeld of ze haar direct kon komen halen en dat wij onderweg waren naar de huisarts....
De CV-monteur zou natuurlijk ook net iets later komen, dus die ook maar gebeld dat we weg waren maar dat de deur open was.
Enfin, het viel allemaal mee, we hoefden er niet mee naar het ziekenhuis, ik werd wel een beetje flauw toen ik zijn vinger bij de huisarts zag, maar een krukje gepakt om op te gaan zitten
Maar wat ben je totaal leeg na zo'n portie stress![]()
Humor: toen ik voorstelde dat we vanavond maar patat moesten eten omdat hij zijn rechter hand nu niet kan gebruiken maakte hij zich in eerste instantie zorgen dat patat niet gezond genoeg was voor zijn gewonde vinger, maar dat ziet hij inmiddels niet meer als een probleem, want onder een dekentje op de bank met zijn tablet en wat koekjes kon hij inmiddels melden dat hij patat vanavond wel een goed idee vindt
Je moet het ook een beetje sneaky doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mag niet, dan wordt de post verwijderd en word ik geband. Als je de policy hanteert tenminste.
Dekentjes, koekjes en patat, het leed is geledenquote:Op vrijdag 3 november 2017 15:26 schreef Leandra het volgende:
Zo, Soneal had een klasgenootje te spelen, op een gegeven moment komen ze naar beneden, krijsen, Soneal had zijn vinger tussen de deur gehad: een bloedende vinger (onder de nagel), direct onder de koude kraan gehouden.... gelukkig kon ik meteen bij de huisarts terecht, dus moeder van klasgenootje gebeld of ze haar direct kon komen halen en dat wij onderweg waren naar de huisarts....
De CV-monteur zou natuurlijk ook net iets later komen, dus die ook maar gebeld dat we weg waren maar dat de deur open was.
Enfin, het viel allemaal mee, we hoefden er niet mee naar het ziekenhuis, ik werd wel een beetje flauw toen ik zijn vinger bij de huisarts zag, maar een krukje gepakt om op te gaan zitten
Humor: toen ik voorstelde dat we vanavond maar patat moesten eten omdat hij zijn rechter hand nu niet kan gebruiken maakte hij zich in eerste instantie zorgen dat patat niet gezond genoeg was voor zijn gewonde vinger, maar dat ziet hij inmiddels niet meer als een probleem, want onder een dekentje op de bank met zijn tablet en wat koekjes kon hij inmiddels melden dat hij patat vanavond wel een goed idee vindt
Houdt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 15:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kaas- houd ons toch aardig op de hoogte, dacht ik?
Ja, dat is voor arme mensen, he, niet voor hunzelfquote:Op vrijdag 3 november 2017 15:38 schreef Perrin het volgende:
Prince William warns that there are too many people in the world
Terwijl nummers 3 en 4 onderweg zijn..
Kate Middleton reported to be expecting twins
[ afbeelding ]
De gemeente heeft mij een keer bij de buren ingeschreven. Kwam er na een maand of 6 achter.quote:Op vrijdag 3 november 2017 15:38 schreef Tijger_m het volgende:
Oh jee, krijg net een mooie brief van het Kadaster dat ze de koop van ons nieuwe huis hebben ingeschreven alleen staat er in de brief het verkeerde huisnummer, 33 ipv 31
Maandag maar even wat mensen bellen, hehe, voordat wij het huis van de buren in bezit blijken te hebben
Dat risico zal wel klein zijn bij onze nieuwe buren maar het Kadaster lijkt mij toch bij uitstek de plek waar de administratie in orde moet zijnquote:Op vrijdag 3 november 2017 15:43 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De gemeente heeft mij een keer bij de buren ingeschreven. Kwam er na een maand of 6 achter.
Had bijna invloed op hun toeslagen ed.
Alle Ottomanen vormen uiteindelijk n millet; niet verbazend, derhalve.quote:Op vrijdag 3 november 2017 15:43 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De gemeente heeft mij een keer bij de buren ingeschreven. Kwam er na een maand of 6 achter.
Was een Hindoestaanse familie.quote:Op vrijdag 3 november 2017 15:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Alle Ottomanen vormen uiteindelijk n millet; niet verbazend, derhalve.
Wheheh.quote:Op vrijdag 3 november 2017 15:43 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 3 november 2017 15:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat risico zal wel klein zijn bij onze nieuwe buren maar het Kadaster lijkt mij toch bij uitstek de plek waar de administratie in orde moet zijn
Kan je van geluk spreken bij een ongeluk, ons nichtje raakte zo de vinger kwijt, echter aan binnen zijde van de deur dat komt harder aan. Hevelwerking.quote:Op vrijdag 3 november 2017 15:26 schreef Leandra het volgende:
Geen land waar de Duitser het zo makkelijk had als Nederland, alles fijn en goed gedocumenteerd.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
Verkeerd ingeschreven staan was wel een voordeel voor bepaalde mensen tussen 1940 en 1945.
Tot zover de geschiedenisles.
Nou is 33 natuurlijk wel een veel mooier huisnummer dan 31.... dat dan wel weerquote:Op vrijdag 3 november 2017 15:38 schreef Tijger_m het volgende:
Oh jee, krijg net een mooie brief van het Kadaster dat ze de koop van ons nieuwe huis hebben ingeschreven alleen staat er in de brief het verkeerde huisnummer, 33 ipv 31
Maandag maar even wat mensen bellen, hehe, voordat wij het huis van de buren in bezit blijken te hebben
Ik heb het grootste deel van mijn jeugd op nr 33 gewoond.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou is 33 natuurlijk wel een veel mooier huisnummer dan 31.... dat dan wel weer![]()
* Leandra heeft 15 jaar op #33 gewoond
Ik sta aan de kant van de enige echte benaming, patat. Eckt Nederlands.quote:
Idd. Ketterij is het, pure ketterij.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik sta aan de kant van de enige echt benaming, patat.
Namaak belgen met hun friet. Voor je het weet willen ze onafhankelijkheid.
Katholieken, he? Adder gebroed, heimelijk willen ze nog steeds trouw zweren aan de Spaanse troon, natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Ketterij is het, pure ketterij.
Ja maar...ja maar...mijn huis staat op 31!quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik realiseer me net dat dat het adres is waar ik het langst gewoond heb.
Opgevoed NH en mij laten dopen RK, ik werd niet gedoopt in mij jeugd Pa had hem de (Dominee) de trap afgegooid.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Katholieken, he? Adder gebroed, heimelijk willen ze nog steeds trouw zweren aan de Spaanse troon, natuurlijk.
Maar is jouw huis ook mooier dan nummer 33?quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar...mijn huis staat op 31!
Het is french fries, zie de McDonalds.quote:
Eh, niet per se..? Vooral anders, zelfde prijs en vloeroppervlak maar wij hebben een open eetkamer en hun doen alles casco, zelfs geen deuren dus ik heb liever mijn huisquote:Op vrijdag 3 november 2017 16:13 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar is jouw huis ook mooier dan nummer 33?
Nu ga je te ver.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het is french fries, zie de McDonalds.
In dat geval...quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, niet per se..? Vooral anders, zelfde prijs en vloeroppervlak maar wij hebben een open eetkamer en hun doen alles casco, zelfs geen deuren dus ik heb liever mijn huis
Ik heb een keer een auto met 69 in het kenteken gehad, liep een collega een keer mee naar mijn auto zegt ie "Zo zo.... 69 in je kenteken.....quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:21 schreef john2406 het volgende:
Doe mij maar 69 vind ik een leuker getal.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een keer een auto met 69 in het kenteken gehad, liep een collega een keer mee naar mijn auto zegt ie "Zo zo.... 69 in je kenteken....."
Dat zal voor de doorgewinterde feminazi wel een #metoo zijn.
Nee, joh, 31 is veel beterquote:Op vrijdag 3 november 2017 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, jammer is dat, want 33 is een mooier nummer
Bedankt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:18 schreef Leandra het volgende:
6 jaar op #22
8¼ jaar op #9
11¼ jaar (met tussenpozen in het buitenland en zelfstandig elders) op #***
6½ jaar op #109-b
15 jaar op #33
4 jaar (tot nu toe) op #***
Fuck Jou GS 69quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:34 schreef Leandra het volgende:
Deze was dat, die heb ik in januari 2006 geruild met de auto van mijn vader en mijn vader heeft hem in mei 2006 ingeruild op zijn nieuwe Prius.
Valt me mee dat hij daarna kennelijk nog 5 jaar heeft rondgereden
Ben benieuwd wat er bij de buren van 33 staatquote:Op vrijdag 3 november 2017 16:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, joh, 31 is veel beter
En ja hoor, even gechecked bij MijnRoverheid.nl en verdomd, het staat op 33 en de notarieele akte staat op 31.
Ja, dat lijkt mij ook spannend, lol, zo even een mailtje sturen naar zequote:Op vrijdag 3 november 2017 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er bij de buren van 33 staat
Kan een grondstuk bij het Kadaster 2 eigenaren hebben, trouwens? Ik weet er niet genoeg van op dat vlakquote:Op vrijdag 3 november 2017 16:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook spannend, lol, zo even een mailtje sturen naar ze
Ja hoor, veel meer nog zelfs. Ben je elk voor 1/... eigenaar.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kan een grondstuk bij het Kadaster 2 eigenaren hebben, trouwens? Ik weet er niet genoeg van op dat vlak
Dan staat dat in de gegevens, mijn man en ik zijn ook gewoon beide eigenaar van ons huis (en onze grond), maar dat betekent dus ook dat we ieder een bericht van het kadaster kregen dat wel voor de helft eigenaar zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kan een grondstuk bij het Kadaster 2 eigenaren hebben, trouwens? Ik weet er niet genoeg van op dat vlak
Oh ok, dankquote:Op vrijdag 3 november 2017 16:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja hoor, veel meer nog zelfs. Ben je elk voor 1/... eigenaar.
Ligt eraan wie er zit als ze die in het hoofd gescheten hebben zou het kunnen toch?quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hetzelfde volgens mij, volgens het Kadaster is de grond door de bouwer aan ons verkocht, en die heeft het weer van de gemeente gekocht die het weer van een failliete boer gekocht heeft, geloof ik.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan staat dat in de gegevens, mijn man en ik zijn ook gewoon beide eigenaar van ons huis (en onze grond), maar dat betekent dus ook dat we ieder een bericht van het kadaster kregen dat wel voor de helft eigenaar zijn.
Geen idee hoe dat met nieuwbouw gaat.
Geen makelaar ertussen die licht de gemeente anders graag in toch?quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hetzelfde volgens mij, volgens het Kadaster is de grond door de bouwer aan ons verkocht, en die heeft het weer van de gemeente gekocht die het weer van een failliete boer gekocht heeft, geloof ik.
Ah, een existentieele crisis, wacht even, we roepen onze afgestudeerde filosofen erbij!quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:41 schreef john2406 het volgende:
Partner hier, we kochten zelf partner 50% en ik, moest van de gemeente een verklaring van mij hebben dat ze er ook mocht wonen! Wie ben ik?
De makelaar is niet de eigenaar van de grond, die verkoopt het namens iemand anders normaliter.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Geen makelaar ertussen die licht de gemeente anders graag in toch?
Men lacht zich toch kapot bij sommige dingen is het niet?quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, een existentieele crisis, wacht even, we roepen onze afgestudeerde filosofen erbij!
Als die het eerst van die boer kopen doet kan die eraan verdienen, dacht dat het zo ging.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De makelaar is niet de eigenaar van de grond, die verkoopt het namens iemand anders normaliter.
Onze premier.quote:Premier Mark Rutte noemt de jongeren die de afgelopen dagen voor onrust zorgden in het Venlose Blerick "klootzakken".
"Niet de straat, maar de staat regeert", zegt Rutte vrijdag tijdens zijn wekelijkse persconferentie na afloop van de ministerraad.
- De Speldquote:Vanwege herhaaldelijk seksueel misbruik is Kevin Spacey niet meer welkom als ‘inspirational speaker’ op een ING-evenement. Vandaag maakt de organisatie van het evenement bekend dat hij vervangen zal worden door Camiel Eurlings.
Geen ideetje waar dit over gaat trouwens. Maar klinkt als iets waar in NWS vast wel een topic over geopend is.quote:
Een topic wat nu vast minstens bij deel vijf is aanbeland.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen ideetje waar dit over gaat trouwens. Maar klinkt als iets waar in NWS vast wel een topic over geopend is.
Wel grappig dat Geert meer in Molenbeek geinteresseerd lijkt dan in zijn eigen Venlo.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
Normaal gesproken boeit het echt niemand wat er in Limburg gebeurt...
Hoog tijd dat we het Belgi in de maag splitsen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
Normaal gesproken boeit het echt niemand wat er in Limburg gebeurt...
Goeie actie wel weer van hem. Mag hij gaan, dan wordt hij bekogeld met molotovcocktails en krijgt hij gelijk. Mag hij niet gaan, dan is de wereld tegen hem en krijgt hij gelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel grappig dat Geert meer in Molenbeek geinteresseerd lijkt dan in zijn eigen Venlo.
Ik wens hem veel plezier met zijn gelijk. Hij heeft geen reet in de melk te brokkelen verder.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goeie actie wel weer van hem. Mag hij gaan, dan wordt hij bekogeld met molotovcocktails en krijgt hij gelijk. Mag hij niet gaan, dan is de wereld tegen hem en krijgt hij gelijk.
Maar hij zegt tenminste wat de mensen in het land denken!quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik wens hem veel plezier met zijn gelijk. Hij heeft geen reet in de melk te brokkelen verder.
Ja, het is de gebruikelijke act weer. Mischien dat hij voor Belgie kiest omdat in Nederland de opkomst toch wel tegenvalt? Zijn Arnhemistan protest was nogal een nachtkaars die uit ging.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goeie actie wel weer van hem. Mag hij gaan, dan wordt hij bekogeld met molotovcocktails en krijgt hij gelijk. Mag hij niet gaan, dan is de wereld tegen hem en krijgt hij gelijk.
Lekker blijven doen. 1 miljoen tokkies tevreden en Wilders verdient er leuk mee zo op het pluche. Allemaal tevreden en de grote mensen besturen het land.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar hij zegt tenminste wat de mensen in het land denken!
Het bewijst min of meer zijn ongelijk natuurlijk. In Nederland bestaat een dergelijk probleemgebied gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, het is de gebruikelijke act weer. Mischien dat hij voor Belgie kiest omdat in Nederland de opkomst toch wel tegenvalt? Zijn Arnhemistan protest was nogal een nachtkaars die uit ging.
Daarom zo vreemd dat ie niet los gaat over Blerick. Vast te druk met de Haagse kaasstolp om de islamisering van regio Venlo op te merken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het bewijst min of meer zijn ongelijk natuurlijk. In Nederland bestaat een dergelijk probleemgebied gewoon niet.
Opstand in Limburg, meneer de regent.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen ideetje waar dit over gaat trouwens. Maar klinkt als iets waar in NWS vast wel een topic over geopend is.
We moeten ons land terugveroveren, he? Maar niet met geweld, natuurlijk, we kijken gewoon boos naar de moslims en dan gaan ze weg, natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het bewijst min of meer zijn ongelijk natuurlijk. In Nederland bestaat een dergelijk probleemgebied gewoon niet.
Niet genoeg islam te halen, het zijn drugdealers die op elkaar schieten.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daarom zo vreemd dat ie niet los gaat over Blerick.
Is zijn plaats van herkomst. Het zal wel te dichtbij komen ofzo, ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daarom zo vreemd dat ie niet los gaat over Blerick.
Ze zien er wel verdacht lichtgetint uit anders.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet genoeg islam te halen, het zijn drugdealers die op elkaar schieten.
Tja, aan de andere kant kunnen die terroristen hem ook gewoon negeren. Niet zo moeilijk allemaal.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iedereen daar is al PVV-stemvee.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is zijn plaats van herkomst. Het zal wel te dichtbij komen ofzo, ik weet het ook niet.
En als hij zich daar vertoont gaan ze mischien moeilijke vragen stellen als "Waarom doe jij niets, we stemmen toch op jou?"quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen daar is al PVV-stemvee.
Geen zieltjes te winnen.
Die doen dat ook wel, die gaan echt niet het risico lopen om opgepakt te worden voor het gooien van een stoeptegel om dan ook doorgelicht te worden op het voorbereiden van aanslagen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant kunnen die terroristen hem ook gewoon negeren. Niet zo moeilijk allemaal.
Zijn er momenteel berhaupt stations waar niet aan gesleuteld wordt?quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:49 schreef GSbrder het volgende:
Ik zag afgelopen week dat ze station Nijmegen gaan aanpakken. Werd ook tijd.
Rotterdamquote:Op vrijdag 3 november 2017 17:52 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Zijn er momenteel berhaupt stations waar niet aan gesleuteld wordt?
Oh ja. Die is goed gelukt.quote:
Duivendrecht en Sloterdijk zijn al de modernistische parels der spoorwegennatie.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:52 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Zijn er momenteel berhaupt stations waar niet aan gesleuteld wordt?
De verhoogde plaatsing is zeker visionair, gezien zeespiegelstijging etc.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Duivendrecht en Sloterdijk zijn al de modernistische parels der spoorwegennatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Rotterdam wellicht niet onverstandig.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:06 schreef Jip141 het volgende:
Er stonden vanmiddag een rijtje politieagenten naast elkaar bij de ingangen van Rotterdam CS.
Allemaal op ongeveer 2-3 meter van elkaar en steeds in tegengestelde richting staand.
Dus het station wordt goed in de gaten gehouden.
Oei, het sleepnet wordt al getest.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:06 schreef Jip141 het volgende:
Er stonden vanmiddag een rijtje politieagenten naast elkaar bij de ingangen van Rotterdam CS.
Allemaal op ongeveer 2-3 meter van elkaar en steeds in tegengestelde richting staand.
Ik begrijp dat Tijger_m op ca. 3 meter onder NAP gaat wonen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De verhoogde plaatsing is zeker visionair, gezien zeespiegelstijging etc.
Rotterdam, 3 november 2027quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:06 schreef Jip141 het volgende:
Dus het station wordt goed in de gaten gehouden.
Eens, maar als je ergens onder zeeniveau wil wonen kun je dat het beste in Nederland doen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Tijger_m op ca. 3 meter onder NAP gaat wonen.
Laten we hopen dat 'ie zwemvesten heeft.
De grens in Noord-Korea.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rotterdam, 3 november 2027
[ afbeelding ]
De grens van Oss en de gemeente ernaast.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rotterdam, 3 november 2027
[ afbeelding ]
Allicht. Die staan daar om te zorgen dat het paradijs niet wordt overspoeld met buitenlandse gelukzoekers.quote:
De dode zee is ook wel vrij safe. De kust daar is een paar honderd meter onder zeeniveau.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:13 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Eens, maar als je ergens onder zeeniveau wil wonen kun je dat het beste in Nederland doen.
Paar mooie dadelbomen in je tuin.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De dode zee is ook wel vrij safe. De kust daar is een paar honderd meter onder zeeniveau.
Blijft ook een mooi verhaal. Effe de data van 140 miljoen Amerikanen lekken.quote:Equifax stelt dat de bestuurders die hun aandelen verkochten, net voordat het grote datalek openbaar werd, daar op dat moment niet van op de hoogte waren.
Dat maakt het bedrijf vrijdag bekend, schrijft Reuters.
Whehe, bestuurders zijn niet op de hoogte, dan zou ik ook m'n aandelen verkopen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:21 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Blijft ook een mooi verhaal. Effe de data van 140 miljoen Amerikanen lekken.
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaarquote:Op vrijdag 3 november 2017 18:21 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Blijft ook een mooi verhaal. Effe de data van 140 miljoen Amerikanen lekken.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whehe, bestuurders zijn niet op de hoogte, dan zou ik ook m'n aandelen verkopen.
De hoeveelheid valt wel weer mee. Dit is gewoon hun zuurverdiende geld, dat wil je ook niet verliezen doordat een of andere keyboardheld een foutje maakt.quote:The three dumped $946,374, $584,099 and $250,458 worth of stock, respectively, a few days after the company learned of the breach and around a month before Equifax announced it to the public. The three have maintained that they didn't know about the data breach when they sold the stock.
Over keyboard-helden gesproken, is de Twittermedewerker die Trumps account had gedelete al in Guantanamo Bay geplaatst?quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:28 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
[..]
De hoeveelheid valt wel weer mee. Dit is gewoon hun zuurverdiende geld, dat wil je ook niet verliezen doordat een of andere keyboardheld een foutje maakt.
Hihi, die heeft een goed verhaal voor de volgende borrel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over keyboard-helden gesproken, is de Twittermedewerker die Trumps account had gedelete al in Guantanamo Bay geplaatst?
Maar vast niet meer bij Twitter bv, hun voornaamste broodheer pesten wordt vast niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hihi, die heeft een goed verhaal voor de volgende borrel.
Goed voor je referenties, even lekker saboteren voor je vertrekt bij je oude werkgever.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over keyboard-helden gesproken, is de Twittermedewerker die Trumps account had gedelete al in Guantanamo Bay geplaatst?
Bij democrat-werkgevers (oftewel iedereen in Silicon Valley) zal dit wel bonuspunten bieden.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed voor je referenties, even lekker saboteren voor je vertrekt bij je oude werkgever.
Was blijkbaar ook al eens eerder gebeurd, toen verwijderde een medewerker het account van de CEO.
Toont slechts je eigen onprofessionaliteit aan, toch. En eigenlijk is het ook nog landverraad. Beetje het officile berichtenkanaal van de Amerikaanse regering saboteren.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:36 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Bij democrat-werkgevers (oftewel iedereen in Silicon Valley) zal dit wel bonuspunten bieden.
Nee, joh, het is Nederland, wij weten hoe we droog blijven, we zijn geen Amerikanenquote:Op vrijdag 3 november 2017 18:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Tijger_m op ca. 3 meter onder NAP gaat wonen.
Laten we hopen dat 'ie zwemvesten heeft.
Daarom de Waterschappen afschaffen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:13 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Eens, maar als je ergens onder zeeniveau wil wonen kun je dat het beste in Nederland doen.
Zou dan Death Valley kiezen of zo. Daar heb je cht nul kans op overstromingen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:13 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Net zoals vele mensen helemaal gek zijn op Trump, zijn er nog meer mensen die van hem walgen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toont slechts je eigen onprofessionaliteit aan, toch. En eigenlijk is het ook nog landverraad. Beetje het officile berichtenkanaal van de Amerikaanse regering saboteren.
Het klimaat aldaar is echter niet optimaal voor leuke fietstochten of iets.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou dan Death Valley kiezen of zo. Daar heb je cht nul kans op overstromingen.
Kiezen of delen, h. Een watersnoodramp op z'n tijd of ietsje vaker smeren. Ik zou het wel weten.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het klimaat aldaar is echter niet optimaal voor leuke fietstochten of iets.
Alsof jij buiten komt om te bewegen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het klimaat aldaar is echter niet optimaal voor leuke fietstochten of iets.
Nee joh, dat is een fluitje van een cent, dan word je verhangen. Is een dagelijks batchproces.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Ik heb trouwens een keer bijna een 2e bsn-nummer gekregen. Dat had waarschijnlijk ook voor grote problemen kunnen zorgen.
Hurricane season laat in Nederland nogal lang op zich wachten, ja.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, joh, het is Nederland, wij weten hoe we droog blijven, we zijn geen Amerikanen
H, ik ben IT-ambtenaar. En met mij velen, in 2019 willen we aan de Roemernorm voldoen dus er moeten er nog een heel aantal bij.quote:
Ik las Roemenennorm.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
H, ik ben IT-ambtenaar. En met mij velen, in 2019 willen we aan de Roemernorm voldoen dus er moeten er nog een heel aantal bij.
Uitstekende sneer.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alsof jij buiten komt om te bewegen.
First things firstquote:Op vrijdag 3 november 2017 18:58 schreef Janneke141 het volgende:
Ah, ik lees net dat de Nederlandse vlag er in de Tweede Kamer gaat komen. Belangrijke opbrengst van het debat, zeg. Zulk een daadkracht.
Rutte laat Michiel de Ruyter verbleken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:58 schreef Janneke141 het volgende:
Ah, ik lees net dat de Nederlandse vlag er in de Tweede Kamer gaat komen. Belangrijke opbrengst van het debat, zeg. Zulk een daadkracht.
Die was toch al wit?quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Rutte laat Michiel de Ruyter verbleken.
What's next? Een pledge of allegiance?quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:58 schreef Janneke141 het volgende:
Heb net vandaag een rapportje gelezen over IT bij twee noordelijke uitvoeringsdiensten. Dat stemde zo droevig dat die Indirs wel goedkoper en beter moeten zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
H, ik ben IT-ambtenaar. En met mij velen, in 2019 willen we aan de Roemernorm voldoen dus er moeten er nog een heel aantal bij.
Ik moest opzoeken wat het was, maar ik zie wel een zeteltje of 50 voor stemmen eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
What's next? Een pledge of allegiance?
Jawel, elke dag ga ik morgen fietsen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alsof jij buiten komt om te bewegen.
Een aparte groet waarmee we ons onderscheiden van andere Europeanen lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
What's next? Een pledge of allegiance?
quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Jawel, elke dag ga ik morgen fietsen.
Dat kan ook in de woestijnquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hadden onze oosterburen ook een tijdje.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Een aparte groet waarmee we ons onderscheiden van andere Europeanen lijkt me wel wat.
Je bent met dat afvallen ook maar gelijk je gevoel voor humor kwijtgeraakt he?quote:
Heeft je broer of zus kinderen?quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Eerst het Wilhelmus en dan je trouw aan de Nederlandse vlag bezweren.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat het was, maar ik zie wel een zeteltje of 50 voor stemmen eigenlijk.
Ik zit niet bij de DICTU.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb net vandaag een rapportje gelezen over IT bij twee noordelijke uitvoeringsdiensten. Dat stemde zo droevig dat die Indirs wel goedkoper en beter moeten zijn.
Ik heb het over de uitvoeringsdiensten voor milieutaken. Die in Groningen en Drenthe hebben samen een zaaksysteem laten ontwikkelen en hebben nu grote tekorten en komen aan het werk niet meer toequote:Op vrijdag 3 november 2017 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zit niet bij de DICTU.
Uit ervaring: de Indirs zijn per uur goedkoper, per saldo niet. Ik heb een tijd gewerkt met uitbesteding van programmeerwerk naar Brazili. Die waren per uur zeker niet goedkoper, maar per saldo ongeveer even effectief als Nederlandse programmeurs.
Het probleem is meestal de aansturing, niet de programmeurs. Het is een hele kunst de scope van het project netjes te bepalen en in beeld te houden en de functionele en niet-functionele specs af te stemmen met de opdrachtgever. Als die zaken duidelijk zijn, valt er vaak weinig te verknoeien.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zit niet bij de DICTU.
Uit ervaring: de Indirs zijn per uur goedkoper, per saldo niet. Ik heb een tijd gewerkt met uitbesteding van programmeerwerk naar Brazili. Die waren per uur zeker niet goedkoper, maar per saldo ongeveer even effectief als Nederlandse programmeurs.
Ja.quote:
*proost*quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wilde zeggen 'welkom', maar ik ben inmiddels gewoon arbeider
Tevens: whiskytijd
U heeft goede smaak. Ik zou dat categoriseren als een echt mannenbiertje, trouwensquote:
Is ook gewoon een harige mannenreet in die hotpants op de UI hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
U heeft goede smaak. Ik zou dat categoriseren als een echt mannenbiertje, trouwens
Wat een valse nichtenopmerking.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Echt zo'n grapje van de flauwe ietwat dikke oom op een verjaardag.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wilde zeggen 'welkom', maar ik ben inmiddels gewoon arbeider
Tevens: whiskytijd
Heus?quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
U heeft goede smaak. Ik zou dat categoriseren als een echt mannenbiertje, trouwens
Behoorlijk hoppig en bitter.quote:
Ik hoop op een sluiterijbon bij mijn binnenkort te vieren verjaardag.quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net als: ik ben een gelegenheidsdrinker. Er zijn gewoon heel veel gelegenheden!
7/10 studentengrap.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:33 schreef GSbrder het volgende:
Hier gewoon dit water op de vrijdagmiddag.
[ afbeelding ]
Hihi, volledig correct.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Echt zo'n grapje van de flauwe ietwat dikke oom op een verjaardag.
Islayquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoop op een sluiterijbon bij mijn binnenkort te vieren verjaardag.
Koop ik een nieuwe single malt, single cask. Altijd dolle pret. En een flesje van een normale islay ofzo.
Nu heb ik alleen nog maar een drupje 'house of lords' staan, en daar ben ik toch zuinig op.
Wat drink jij nu?
Wat maakt hoppig mannig?quote:
Mysterieus vlees en mysterieuze saus is altijd een goede combinatie.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Bestelde onderweg naar huis een dnerbox, want was weer laat. Dacht dat daar nog iets van aardappel of zo in zou zitten. Gewoon een doosje vol vlees en saus.
Godsallemachtig wat een vette bende
Die ene keer dat ik een IPA maakte had ik een biertje dat dusdanig veel koolzuur bevatte dat ik er een deuk mee in het gestucte plafond heb geschoten.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Islay![]()
Ik heb nu een Highland Park 12. Best OK in het betaalbare segment.
[..]
Wat maakt hoppig mannig?
Mijn zelf ontworpen biertje wat nu staat te fermenteren (een IPA, een Improvised Pale Ale...) is ook superhoppig
(als het goed is
)
Ik neem altijd een biertje mee voor mijn moeder wanneer we daar eten. Want mijn moeder is dol op biertjes, maar kan ze beter niet zelf kopen of op voorraad hebben, want mijn moeder is dol op biertjes. Na een paar jaar willekeurige selecties lekkere biertjes zijn we er wel achter dat ook mijn moeder speciaal liefhebber is van hoppig en bitter bier. Net als ik. Dus mij komt het vrij wijvig voor.quote:
Vrouwenbier is typisch zoete en fruitige meuk. Of desperados of zo. Geen hoppige tripel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Islay![]()
Ik heb nu een Highland Park 12. Best OK in het betaalbare segment.
[..]
Wat maakt hoppig mannig?
Mijn zelf ontworpen biertje wat nu staat te fermenteren (een IPA, een Improvised Pale Ale...) is ook superhoppig
(als het goed is
)
Er bestaan mensen die helemaal los gaan als ze Heineken aangeboden krijgen.quote:
Ik kan echt een biersnob zijn op z'n tijd maar je moet dat wel aanvoelen. Er is een tijd voor een barley wine gerijpt in eikenhouten vaten uit de Congac-regio en er is een tijd voor Klok Pils.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er bestaan mensen die helemaal los gaan als ze Heineken aangeboden krijgen.
De fijnproevers.
Corona is ook top, want het moest eerst duizenden kilometers afleggen zonder enige noodzaak.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vrouwenbier is typisch zoete en fruitige meuk. Of desperados of zo. Geen hoppige tripel.
Maar goed, stereotypen zijn er om geplet te worden.
Wow. Hm, misschien hou ik dan bij nader inzien van damesbierquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik neem altijd een biertje mee voor mijn moeder wanneer we daar eten. Want mijn moeder is dol op biertjes, maar kan ze beter niet zelf kopen of op voorraad hebben, want mijn moeder is dol op biertjes. Na een paar jaar willekeurige selecties lekkere biertjes zijn we er wel achter dat ook mijn moeder speciaal liefhebber is van hoppig en bitter bier. Net als ik. Dus mij komt het vrij wijvig voor.
Tsja. Het probleem is altijd wat de programmeurs maken. De beste oplossing momenteel lijkt 'm toch te liggen in agile/devops. Persoonlijk ben ik daar zelfs best positief over, en dat wil wat zeggenquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het probleem is meestal de aansturing, niet de programmeurs. Het is een hele kunst de scope van het project netjes te bepalen en in beeld te houden en de functionele en niet-functionele specs af te stemmen met de opdrachtgever. Als die zaken duidelijk zijn, valt er vaak weinig te verknoeien.
Getverdemmequote:Op vrijdag 3 november 2017 19:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vrouwenbier is typisch zoete en fruitige meuk. Of desperados of zo.
Ik proef het verschil niet.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan echt een biersnob zijn op z'n tijd maar je moet dat wel aanvoelen. Er is een tijd voor een barley wine gerijpt in eikenhouten vaten uit de Congac-regio en er is een tijd voor Klok Pils.
Ging eens met een vriend uit Amsterdam een biertje drinken bij Caf Samson.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er bestaan mensen die helemaal los gaan als ze Heineken aangeboden krijgen.
De fijnproevers.
Qua smaak zit er ook niet zo gek veel verschil tussen die twee, je moet het vooral van het oog hebben in dat geval.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik proef het verschil niet.
Met een beetje mazzel kan ik een Guinness onderscheiden van een Bud Light. Op het oog dan.
Er staat hier nog een flesje Wieckse Ros (ja, dat is een pils/radler/limonade-achtige, geen wijntje) te bederven. Hebben?quote:
Het helpt vooral om dan te kijken aan de rand van het glas. Hangt daar een kunstig besnorde lip van een moeilijk kijkende kuthipster aan, dan is het een speciaalbiertje.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik proef het verschil niet.
Met een beetje mazzel kan ik een Guinness onderscheiden van een Bud Light. Op het oog dan.
Ha! Nee. Zoiets heeft hier ook maanden gestaan toen we dat hadden gekregen ofzo, volgens mij deel van een pakket. Hebben we maar weggegeven. Aan een man. Die meestal cider drinktquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Er staat hier nog een flesje Wieckse Ros (ja, dat is een pils/radler/limonade-achtige, geen wijntje) te bederven. Hebben?
Hehe. Zo vraag ik, als ze verschillende glazen hebben, ook altijd om een Amsterdammertje.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ging eens met een vriend uit Amsterdam een biertje drinken bij Caf Samson.
Komt de kelner aangelopen. "Ja hallo, mag ik een biertje?", "....Ja, en wat voor biertje?", "Een gewone". "...Een pilsner?", "Ja". "En wat voor pilsner?". "Een gewone". "Heineken maar doen dan?" "Ja". "....goed, n Heineken".
Ik vond Bud Light minder erg dan verwacht. Dus er is hoop.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:40 schreef Tchock het volgende:
Ik heb nog een Bud Light liggen trouwens. Ligt al maanden in de koelkast te wachten tot het moment komt dat ik cht niks anders in huis heb.
Wij doen ook met aardige tevredenheid Agile, met een Service-orinted architectuur. Prima manier om met verschillende Agile-teams samen te werken iig, zo'n architectuur.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Het probleem is altijd wat de programmeurs maken. De beste oplossing momenteel lijkt 'm toch te liggen in agile/devops. Persoonlijk ben ik daar zelfs best positief over, en dat wil wat zeggen.
Maar dat lijkt me lastig te combineren met uitbesteding.
Snap dat nooit zo goed. Wat boeit het nou of je 25 of 33cl in een glas gooit. Die dertig cent prijsverschil hoef je het ook niet om te doen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehe. Zo vraag ik, als ze verschillende glazen hebben, ook altijd om een Amsterdammertje.
Zie je ze moeilijk kijken en met een beetje pech komen ze dan met een fluitje aan waar Heineken of Amstel op staat.
Goeie brute cider lust ik wel graag, maar in de UK hebben ze volgens mij geen brute cider, enkel doux en extra doux.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ha! Nee. Zoiets heeft hier ook maanden gestaan toen we dat hadden gekregen ofzo, volgens mij deel van een pakket. Hebben we maar weggegeven. Aan een man. Die meestal cider drinkt
quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ging eens met een vriend uit Amsterdam een biertje drinken bij Caf Samson.
Komt de kelner aangelopen. "Ja hallo, mag ik een biertje?", "....Ja, en wat voor biertje?", "Een gewone". "...Een pilsner?", "Ja". "En wat voor pilsner?". "Een gewone". "Heineken maar doen dan?" "Ja". "....goed, n Heineken".
In Duitsland en Oostenrijk heb je steevast mannen- en vrouwenpullen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap dat nooit zo goed. Wat boeit het nou of je 25 of 33cl in een glas gooit. Die dertig cent prijsverschil hoef je het ook niet om te doen.
Als het maar koud en nat is, zou mijn opa gezegd hebben.
Er zijn wel steeds meer craft ciders te vinden enzo die prima te pruimen zijn. Zijn ook goed vertegenwoordigd op de CAMRA Beer Festivals. Zolang ze goed droog zijnquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeie brute cider lust ik wel graag, maar in de UK hebben ze volgens mij geen brute cider, enkel doux en extra doux.
Honderd jaar geleden hing ik wat rond met Engelse punks, die dronken een mix van cider met pils. Viespeuken.
Amerikaanse lightbieren zijn echt waardeloos inderdaad, en zo kieskeurig ben ik niet.quote:
Wel duur water dan. Kost je al gauw 12 dollar voor een glaasje.quote:
Een vriend die weet dat ik van bier houd neemt altijd van die troep mee uit de VS als running gag. Heineken Light is ook echt weerzinwekkend.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Amerikaanse lightbieren zijn echt waardeloos inderdaad, en zo kieskeurig ben ik niet.
Je mag wel gewoon SOA zeggen hoor. Ik heb het ook gehad.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wij doen ook met aardige tevredenheid Agile, met een Service-orinted architectuur. Prima manier om met verschillende Agile-teams samen te werken iig, zo'n architectuur.
Netjes afstemmen en vastleggen van specs blijft wel een dingetje.
Je gaat er Heineken door waarderen, vond ik.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Amerikaanse lightbieren zijn echt waardeloos inderdaad, en zo kieskeurig ben ik niet.
In Amerika zijn die lokale microbreweries nog het best te buizen. Die commercile rommel vind ik allemaal maar matig.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
ik ben er ergens op vrijdag, zaterdag en/of zondag in het weekend van de Zevenheuvelenloopquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gezellig. Hoe laat spreken we af?
Ah jammer, ik hoopte dat het kwam doordat te dikke Amerikanen meer bier wilden drinken met minder calorieen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:45 schreef GSbrder het volgende:
Bud Light is overigens zo licht door de Duitse immigranten.
Dat was toen de mode.
Man, die Duitse modetrends zijn ook wel ongelukkig gekozen. Pisbier, genocide, en "wir-schaffen-das".quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:45 schreef GSbrder het volgende:
Bud Light is overigens zo licht door de Duitse immigranten.
Dat was toen de mode.
Goed, maken we er een bierdriedaagse van.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben er ergens op vrijdag, zaterdag en/of zondag in het weekend van de Zevenheuvelenloop
Nicequote:Op vrijdag 3 november 2017 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon SOA zeggen hoor. Ik heb het ook gehad.
Ik hoorde vorige week nog iemand zeggen dat in Agile er niet meer gedocumenteerd hoeft te worden![]()
Gister een presentatie aan mijn nieuwe team gegeven over mijn bevindingen omtrent hun documentatie/programmatuur/testsets en ze hebben beterschap beloofd.
Spot de Britten en de ene man die Dunglish spreektquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goed, maken we er een bierdriedaagse van.
Maar werk je volgens het continuous delivery concept met tribes en squads.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wij doen ook met aardige tevredenheid Agile, met een Service-orinted architectuur. Prima manier om met verschillende Agile-teams samen te werken iig, zo'n architectuur.
Netjes afstemmen en vastleggen van specs blijft wel een dingetje.
Ik roep gewoon wel een keer "H, ik ken jou van FOK!" en kijk wie er rood aanloopt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Spot de Britten en de ene man die Dunglish spreekt
Ja, het light-aspect wel, maar Budweiser is ook al licht van kleur.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ah jammer, ik hoopte dat het kwam doordat te dikke Amerikanen meer bier wilden drinken met minder calorieen.
Ik mag toch aannemen dat men mij inmiddels na 17 jaar en 7 dagen wel herkentquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik roep gewoon wel een keer "H, ik ken jou van FOK!" en kijk wie er rood aanloopt.
Continuous delivery wel, al piept en kraakt dat nog wat. Tribes en squads (not) niet, gewoon saaie teams.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar werk je volgens het continuous delivery concept met tribes en squads.
In Samson of op FOK!?quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat men mij inmiddels na 17 jaar en 7 dagen wel herkent
Plus Scooter en Special D als musicale hoogtepunten van de tweede helft van de twintigste eeuw.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Man, die Duitse modetrends zijn ook wel ongelukkig gekozen. Pisbier, genocide, en "wir-schaffen-das".
Reagan heeft de bierindustrie duidelijk weer aangewakkerd.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, het light-aspect wel, maar Budweiser is ook al licht van kleur.
Dat ligt aan de grondleggers van Anheuser Busch. Mooie grafiek:
[ afbeelding ]
Als je Agile werkt in een SOA architectuur zou continuous delivery wel goed implementeerbaar zijn. Werken jullie ook met containers zoals Docker?quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Continuous delivery wel, al piept en kraakt dat nog wat. Tribes en squads (not) niet, gewoon saaie teams.
quote:
Bij Samson helaas niet meer. Al was ik daar wel 'n regular in de 4 jaar dat ik in Nimma woonde.quote:
Welk bier drink jij?quote:
Laten we ook nooit vergeten dat de socialisten van de Democraten gezorgd hebben voor de drooglegging.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Reagan heeft de bierindustrie duidelijk weer aangewakkerd.
Een beetje mee geklooid, nu met allerlei statische JBoss-omgevingen. Weet niet tegen welke problemen ze aanliepen, heb me niet zo met de ops-kant bemoeid nog.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je Agile werkt in een SOA architectuur zou continuous delivery wel goed implementeerbaar zijn. Werken jullie ook met containers zoals Docker?
Bij mijn vorige werkgever hadden we 'gildes'.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Continuous delivery wel, al piept en kraakt dat nog wat. Tribes en squads (not) niet, gewoon saaie teams.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
Een SC met sigme is de beste SC.
Welke hypervisor gebruiken jullie?quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een beetje mee geklooid, nu met allerlei statische JBoss-omgevingen. Weet niet tegen welke problemen ze aanliepen, heb me niet zo met de ops-kant bemoeid nog.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever hadden we 'gildes'.
Nu hebben we nog vakgroepen. Vorige week vakgroepuitje gehad. Is het toch ergens goed voor, die vakgroep.Wij moeten nog veel meer aan dat soort kennisdeling tussen specialisten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Die oude as-mogendheden hebben op muzikaal gebied allemaal wel wat vreemde trekjes.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Plus Scooter en Special D als musicale hoogtepunten van de tweede helft van de twintigste eeuw.
Yikes. Ik denk VMWare. Zelf zit ik meer in de systeemontwikkel-hoek dan in de systeembeheer-hoek.quote:
Wat is dat? Wij hebben ook jboss. Met jenkins, xldeploy en xlrelease.quote:
Ja, wij ook. Maakt Docker weer een beetje overbodig en VMware gaat ook oplossingen vinden voor container architectuur.quote:
Biernerds ook nog eens.quote:
Ik denk aan Yoji Biomehanika (JAP), Tommyknocker (ITA) en Paul Kalkbrenner (GER) als voorbeelden.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die oude as-mogendheden hebben op muzikaal gebied allemaal wel wat vreemde trekjes.
Bij de Jappen valt het wel te verklaren: die twee atoombommen gaan je genetisch gezien ook niet in de koude kleren zitten. Zou er dan op het Europese vasteland ook met nucleaire wapens zijn gestoeid?
Snap ik wel. Om van bier te genieten moet je een dagje gewerkt hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |