Gelukkig maar dat er geen echt materiaal bestaat van Trump zonder shirt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt wel erg goed zien dat het lichaam gekloond is.
Ja, Donald zou willen dat hij er zo uitzag, hij is in het echt nogal vadsig.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt wel erg goed zien dat het lichaam gekloond is.
De FSB heeft mischien wel wat plaatjesquote:Op vrijdag 3 november 2017 13:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er geen echt materiaal bestat van Trump zonder shirt.
Wel in tennisoutfitquote:Op vrijdag 3 november 2017 13:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er geen echt materiaal bestat van Trump zonder shirt.
Arme man, slachtoffer van witte kleren. Ik voel met hem mee.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel in tennisoutfit
[ afbeelding ]
Linus, onze goth koninginquote:Op vrijdag 3 november 2017 13:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Arme man, slachtoffer van witte kleren. Ik voel met hem mee.
Be careful what you wish for.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er geen echt materiaal bestaat van Trump zonder shirt.
Sowieso mogen enkel donkere mannen wit dragen. Mijns inziens.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Arme man, slachtoffer van witte kleren. Ik voel met hem mee.
Ik zie het. Even dacht ik dat het een vrouw was.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Donald zou willen dat hij er zo uitzag, hij is in het echt nogal vadsig.
Forse bilpartij iddquote:Op vrijdag 3 november 2017 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het. Even dacht ik dat het een vrouw was.
Het enige wat deze foto mist is een bruin vlekje.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel in tennisoutfit
[ afbeelding ]
Tijdens het golfen had ie daar al last van:quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:39 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Het enige wat deze foto mist is een bruin vlekje.
Dat is toch geen echte foto, hoop ik?quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijdens het golfen had ie daar al last van:
[ afbeelding ]
quote:Verpleegkundigen gaan 20 november actievoeren
Ziekenhuizen moeten regelmatig patiënten weigeren omdat er te weinig verpleegkundigen zijn. Daardoor moeten collega’s harder werken. Een dag geen administratie doen, moet laten zien hoe hoog de werkdruk is.
Eh, dit klinkt eerder alsof ze van plan zijn om juist meer patienten te behandelen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Oh noes, we mogen niet meer lukraak mensen gaan behandelen en miljarden per seconde uitgeven.
SPer gespot.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:54 schreef Kaas- het volgende:
De ambtenaar heeft de toekomst
https://fd.nl/1224552
Hoppa
Heeft Du_ke een stukje geschreven?quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:54 schreef Kaas- het volgende:
Hoppa
quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft Du_ke een stukje geschreven?
De mensen uit die laatste sectoren worden toch vervangen door Patel en Ji.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:58 schreef Perrin het volgende:
Allemaal de zorg, het onderwijs of handhaving in. Robots en automatiseerders doen het echte werk wel hoor.
Prima. Ga jij dat betalen?quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, dit klinkt eerder alsof ze van plan zijn om juist meer patienten te behandelen.
Word ik ook lekker ambtenaar.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De mensen uit die laatste sectoren worden toch vervangen door Patel en Ji.
Mijn functie wordt dan 'creatieve denker die werkt aan de wereldproblematiek'.quote:
Jat je nu het enige beroep waar filosofen voor opgeleid zijn?quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mijn functie wordt dan 'creatieve denker die werkt aan de wereldproblematiek'.
Gewoon even integraal hier plaatsen want ik kan dat zo toch niet lezen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:54 schreef Kaas- het volgende:
Hoppa
Waarschijnlijk wel, net als jijquote:Op vrijdag 3 november 2017 14:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Prima. Ga jij dat betalen?
Laten we de belastingen maar alvast enkele tientallen procenten verhogen.
Met Jip weet je het nooit maar ik hoop toch zo dat hij ironisch bezig was hier...quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:22 schreef Jip141 het volgende:
Ik bel heel vaak met Indiërs voor het werk.
Meeste zijn wel superaardig.
Sturen ook altijd een “It was very nice talking to you, Guido” mailtje na het gesprek.
Voel je je toch weer bijzonder en warm van binnen.
Via dit linkje wel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon even integraal hier plaatsen want ik kan dat zo toch niet lezen.
Je bent wel makkelijk in te pakken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:22 schreef Jip141 het volgende:
Ik bel heel vaak met Indiërs voor het werk.
Meeste zijn wel superaardig.
Sturen ook altijd een “It was very nice talking to you, Guido” mailtje na het gesprek.
Voel je je toch weer bijzonder en warm van binnen.
quote:
Ik waardeer altijd de oprechtheid in je bijdrages, Gerolsteiner.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:34 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Je bent wel makkelijk in te pakken.
Ik vond het fijn om op je post te reageren, Guidance.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik waardeer altijd de oprechtheid in je bijdrages, Gerolsteiner.
c'est ne pas une pipequote:Op vrijdag 3 november 2017 14:43 schreef Jip141 het volgende:
Zijn jullie nou naïef of ik?
Maar zonder dollen, zijn gewoon iha wel behulpzaam als je de juiste toon gebruikt. Ja het is hun werk.
Ik vind dat een beetje beleefdheid nooit weg is, of het nu gemeend is of niet.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:43 schreef Jip141 het volgende:
Maar zonder dollen, zijn gewoon iha wel behulpzaam als je de juiste toon gebruikt. Ja het is hun werk.
Ik ben tot dusverre weinig mensen tegengekomen die niet zo zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2017 14:43 schreef Jip141 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |