Weet niet waar jij vandaan komt, maar gewoonlijk wordt een wezen uit het dodenrijk niet als echt persoon gezienquote:Op dinsdag 7 november 2017 00:39 schreef Desmosedici het volgende:
Als het echt een persoon moet voorstellen
Nederland is geen Nederland meer - moet kunnen toch? Haal iedereen maar lekker binnen en laat de multi culti samenleving lekker ontaarden ..............quote:Op dinsdag 7 november 2017 09:26 schreef govie het volgende:
Spanjaarden, amsterdam is geen Nederland meer.
Oneens. Nederland is Nederland maar parijs/berlijn vertegenwoordigen frankrijk/duitsland ook niet. De vloek van metropool zijn, is dat je contact met je roots verliest.quote:Op dinsdag 7 november 2017 09:47 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nederland is geen Nederland meer - moet kunnen toch? Haal iedereen maar lekker binnen en laat de multi culti samenleving lekker ontaarden ..............
Dacht dat die Marokkanen nogal wat tegen Spanje hadden... twee exclaves, een eiland, Westelijk Sahara, verlies van Andalusië...quote:Op dinsdag 7 november 2017 09:26 schreef govie het volgende:
Voorwaer! Den Huugenooten dewelck Amsterdam overvliedden, sijn smeeriche luyden, deesen beroeren mijn siel.quote:Op dinsdag 7 november 2017 09:26 schreef govie het volgende:
Ik ga protesteren.quote:Op dinsdag 7 november 2017 09:26 schreef govie het volgende:
als je niet met kleuren om kunt gaan niet nee maar ik ga er vanuit dat er wel iemand is die er wat van had kunnen makenquote:Op dinsdag 7 november 2017 09:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan is het geen roetveegpiet meer.
Oh ik wel, dit is echt zoiets dat een bedrijf zou doen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 11:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je niet met kleuren om kunt gaan niet nee maar ik ga er vanuit dat er wel iemand is die er wat van had kunnen maken
ik geloof eerlijk gezegd geen bal van dit verhaaltje
Het is wishful thinking. De zeurpieten gaan voor de Totale Overwinning.quote:Op dinsdag 7 november 2017 12:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Het frappante is wel dat de NOS en Metro zeggen dat de discussie nu gesloten is... dat ze daar alleen maar olie mee op het vuur gooien betreft deze discussie. Dat weergeeft eigenlijk ook alleen maar hoe weinig ze in media land van de rest van de samenleving snappen. En wat voor enorme aandeel ze hebben in deze discussie, die smullen er van.
Er is geen probleem. Dat wordt er van gemaakt door mensen als jij.quote:Op dinsdag 7 november 2017 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mensen zoals jij dat niet zien is nou net het probleem.
quote:Op dinsdag 7 november 2017 08:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Natuurlijk gaat z'n overgang geleidelijk en gaat het hier op het Brabantse platteland iets langzamer. Maar ook hier zijn er veranderingen. Zo merk je bijvoorbeeld dat supermarkten geen zwarte piet meer afbeelden.
quote:Op dinsdag 7 november 2017 12:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het is wishful thinking. De zeurpieten gaan voor de Totale Overwinning.
Het gezeik zal niet eerder ophouden.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 november 2017 12:34 schreef sp3c het volgende:
het is meer een teken dat mensen klaar zijn met die hele discussie
zo van 'als de voor en tegenstanders er niet uitkomen regelen we het zelf wel' wat natuurlijk de beste oplossing is
Er zijn mensen die dat al vanaf het begin zeggen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 12:34 schreef sp3c het volgende:
het is meer een teken dat mensen klaar zijn met die hele discussie
zo van 'als de voor en tegenstanders er niet uitkomen regelen we het zelf wel' wat natuurlijk de beste oplossing is
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 7 november 2017 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
En die Spaanse edellieden hebben de bevolking van Zutphen, Naarden, Haarlem, Oudewater uitgemoord, naast een enorm schrikbewind gevoerd overal waar ze zaten in NL op strafexpeditie. Maar daar moeten de NL'ers overheen stappen maar..
ja en gras is groenquote:Op dinsdag 7 november 2017 13:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat al vanaf het begin zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |