De videoclipquote:Op donderdag 2 november 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Wat heb je nu weer voor versie, Henk?
Stemmetjes er doorheen...
en heeft sowieso het talent om ook uit zijn eigen collectie net de verkeerde versie te pakkenquote:Op donderdag 2 november 2017 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Henk draait vaak vanaf YouTube, had al zo'n vermoeden...
niet leuk, maar ja, hij moest...quote:
quote:Op donderdag 2 november 2017 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en heeft sowieso het talent om ook uit zijn eigen collectie net de verkeerde versie te pakken
te laat!quote:Op donderdag 2 november 2017 20:55 schreef knokkels het volgende:
* knokkels was wel naar school gegaan hoor. Maar de deur was dicht. Echt waar
Ik dacht dat Lennon dat wel leuk vond. Hij bleef immers ook al een week in bed.quote:Op donderdag 2 november 2017 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet leuk, maar ja, hij moest...
charmant welquote:Op donderdag 2 november 2017 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en heeft sowieso het talent om ook uit zijn eigen collectie net de verkeerde versie te pakken
En en... ehm.. het was spekglad!quote:Op donderdag 2 november 2017 20:55 schreef knokkels het volgende:
* knokkels was wel naar school gegaan hoor. Maar de deur was dicht. Echt waar
Mooi op tijd voor mijn show dusquote:Op donderdag 2 november 2017 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Net op tijd voor het laatste nummer.
En de hond heeft de open brug opgegeten!quote:Op donderdag 2 november 2017 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En en... ehm.. het was spekglad!
nou als deze in bed blijft tot morgenvroeg half 7 mogen we niet mopperen..quote:Op donderdag 2 november 2017 20:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lennon dat wel leuk vond. Hij bleef immers ook al een week in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |