dat wil ik echt een keer lerenquote:Op donderdag 2 november 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Mix MARRS met Pump Up The Volume er even in, ook 114 BPM...
Hij treedt ook nog steeds op. Mijn broertje is laatst naar een concert geweest. Hij had een klein stukje opgenomen. Zijn stem klinkt nog steeds prima moet ik zeggen.quote:Op donderdag 2 november 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Martin Fry leeft nog van de royalties van dit album...
Ook zo'n heerlijk dynamisch nummer wat nooit gaat vervelen.quote:Op donderdag 2 november 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Mix MARRS met Pump Up The Volume er even in, ook 114 BPM...
Nee, dat is een mannetje en die roze een vrouwtje... en zoals je ziet.... synchroon dansen zit er niet inquote:Op donderdag 2 november 2017 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is die middelste misselijk?
Heb 2 jaar geleden ABC in Hilversum nog bezocht, klonk nog prima...quote:Op donderdag 2 november 2017 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij treedt ook nog steeds op. Mijn broertje is laatst naar een concert geweest. Hij had een klein stukje opgenomen. Zijn stem klinkt nog steeds prima moet ik zeggen.
The Firm - Star Trekkin'quote:Op donderdag 2 november 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Kylie, Donna, The Reynolds girls, gooi ze er allemaal maar in
Kiek 'm goan, kuifje.quote:Op donderdag 2 november 2017 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, dat is een mannetje en die roze een vrouwtje... en zoals je ziet.... synchroon dansen zit er niet in
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |