Bovendien moet de energierekening juist omhoog, om mensen te stimuleren zuiniger met het milieu om te springen. Maar goed, wat verwacht je anders van klimaathater Klaver?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Heel goed. Effe alle centrales sluiten en gaswinning opheffen, want dan gaat de energierekening omlaag.
Linkse Logica.
Hihihi.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wel sneu voor Adolf.
edit:
Oh... te laat.![]()
Een profeet hoeft nooit veel uit te leggen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bovendien moet de energierekening juist omhoog, om mensen te stimuleren zuiniger met het milieu om te springen. Maar goed, wat verwacht je anders van klimaathater Klaver?
Alsof GroenLinks-mensen dat voelen, ze zijn toch het hele jaar op vakantie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bovendien moet de energierekening juist omhoog, om mensen te stimuleren zuiniger met het milieu om te springen. Maar goed, wat verwacht je anders van klimaathater Klaver?
Was gisteravond bij de Bever. Daar was ook flink wat GL volk vakantie-inkopen aan het doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof GroenLinks-mensen dat voelen, ze zijn toch het hele jaar op vakantie.
Waarom tijdens de winter in Nederland kan blijven als je in die periode ook op je landgoed in Afrika de wereld kan redden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof GroenLinks-mensen dat voelen, ze zijn toch het hele jaar op vakantie.
Ik kom maar amper in die toko eigenlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was gisteravond bij de Bever. Daar was ook flink wat GL volk vakantie-inkopen aan het doen.
Ah, niet alleen al je geld over de grens uitgeven, ook de middenstand haten. Is er iemand die je nog een leven gunt, pompom?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik kom maar amper in die toko eigenlijkAls je goed zoekt kun je zulk spul in grotere keus en voor lagere prijs vinden op teh interwebz.
Hoezo? De middenstand haat mij juist. Moeten ze maar spul verkopen dat ik ook wil hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, niet alleen al je geld over de grens uitgeven, ook de middenstand haten. Is er iemand die je nog een leven gunt, pompom?
Jaja, het gemiddelde KKK-lid beweert ook dat het eigenlijk zwarten zijn die hém haten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoezo? De middenstand haat mij juist. Moeten ze maar spul verkopen dat ik ook wil hebben.
Huiseigenaren zijn dus links.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:03 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
De pa van Hitler was een huiseigenaar. Weinig verrassend, weer.
Ga komende zaterdag vliegen met Corendon, ben benieuwd,quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
Ryanair blijft ondanks roosterproblemen op koers voor recordwinst
RyanAir is echt de Trump van de vliegmaatschappijen. Hoe slecht ze hun achterban ook behandelen, ze gaan toch niet weg.
Beste vriend, tijdens mijn meet-up zal ik tekeer gaan tegen dit economisme. Jesse.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoezo? De middenstand haat mij juist. Moeten ze maar spul verkopen dat ik ook wil hebben.
De oprichter daarvan is wel een koning. Als twintiger keihard gewerkt in dönerzaken en uiteindelijk voldoende gespaard om z'n reisbureau te beginnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ga komende zaterdag vliegen met Corendon, ben benieuwd,
Hulde.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
Ryanair blijft ondanks roosterproblemen op koers voor recordwinst
Ryanair is echt de Trump van de vliegmaatschappijen. Hoe slecht ze hun achterban ook behandelen, ze gaan toch niet weg.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Alois Hitler was rechts, zijn zoon heeft zich van hem afgezet.
Vriend is er bedrijfsleider en ze serveerden pizzaquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik kom maar amper in die toko eigenlijkAls je goed zoekt kun je zulk spul in grotere keus en voor lagere prijs vinden op teh interwebz.
Dan is de keus snel gemaakt natuurlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vriend is er bedrijfsleider en ze serveerden pizza.
Thermarest? Exped?quote:En ik moest een nieuw slaapmatje scoren. Die heb ik uiteindelijk via hun webshop gekocht met de 20% extra korting.
Ach, die deals die we met Turkije en Libië sluiten zijn ook niet fris. De wereld is een vuig oord.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
Inhumane behandeling op Nederlandse Terrorismeafdelingen
Schokkend.
Tja, belangrijkste is natuurlijk om geen terreur te zaaien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ach, die deals die we met Turkije en Libië sluiten zijn ook niet fris. De wereld is een vuig oord.
Thermarest. Een wat groter en dikker modelletje. Was toe aan meer comfort, ga meestal toch niet lichtgewichtquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan is de keus snel gemaakt natuurlijk
[..]
Thermarest? Exped?
Ja zo gaat dat met links. Hier hing de stad vol met affiches van de "marxistisch-leninistische partij" met de slogan "Meer geld voor boeren, lagere prijzen voor consumenten!"quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Heel goed. Effe alle centrales sluiten en gaswinning opheffen, want dan gaat de energierekening omlaag.
Linkse Logica.
Prima spul idd. Draag zelf liever ook een paar grammen meer voor wat extra comfort en hufterproofheid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Thermarest. Een wat groter en dikker modelletje. Was toe aan meer comfort, ga meestal toch niet lichtgewicht
Kopieer anders ook effe de zin er na, vuile rechtse propagandist.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Linkse Logica.
quote:Dat zou moeten worden betaald door onder andere een extra belasting voor miljonairs en een extra CO2-heffing voor grote bedrijven.
Op die manier wordt Venezuela bestuurd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat met links. Hier hing de stad vol met affiches van de "marxistisch-leninistische partij" met de slogan "Meer geld voor boeren, lagere prijzen voor consumenten!"
Nee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kopieer anders ook effe de zin er na, vuile rechtse propagandist.
[..]
Ach ja. Zonder inhoudelijke discussie een beetje domme dingen roepen en selectief quoten is ook wel vermakelijker.quote:
Gebruikte nu meestal twee dunne matjes op elkaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Prima spul idd. Draag zelf liever ook een paar grammen meer voor wat extra comfort en hufterproofheid.
Klepje dicht tjok.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach ja. Zonder inhoudelijke discussie een beetje domme dingen roepen en selectief quoten is ook wel vermakelijker.
Dat is rechts voor je, hè.
Tja, ik heb altijd gevonden dat we ons achter de dijk moeten verschuilen. Samen, als verenigd Europa.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ach, die deals die we met Turkije en Libië sluiten zijn ook niet fris. De wereld is een vuig oord.
Eens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Tja, ik heb altijd gevonden dat we ons achter de dijk moeten verschuilen. Samen, als verenigd Europa.Heel Europa moet één grote 'safe space' zijn.
11 zetels in de peilingen. Groter dan de SP en de PvdAquote:
Een te makkelijk slachtoffer voor onze waht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Rasautist Tchock kan er weer eens niet mee omgaan.
Leugens kwetsen ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
Excuses aan allen. Ik probeer altijd zo min mogelijk mensen te kwetsen.
Best wel tragisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)eraal#Zetelverdeling
Hihi, de ideologie van 50Plus is 'ouderen'.
Klopt wel verder. Het enige wat 50Plus wil is voordeeltjes voor zure senioren vergaren ten koste van wat dan ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Best wel tragisch eigenlijk.
Ze hebben vast een grafiekje om dat streven te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klopt wel verder. Het enige wat 50Plus wil is voordeeltjes voor zure senioren vergaren ten koste van wat dan ook.
Het houdt je wel bezig, hè.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:57 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb gisteren gewoon helemaal gemist dat Brainmad weer een topic over Kaag heeft aangemaakt.
Mooi man. Zo'n democratie waarin iedereen zijn stem even zwaar telt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:04 schreef Igen het volgende:
In het Catalonië-topic heeft hij ook een heel nachtelijk rijtje aan kwaliteits-postings gemaakt.
Haha, heerlijk. Alles wat links voorstelt en niet te betalen is: "ja, euh, gewoon meer belasting voor miljonairs. Bijvoorbeeld"quote:Eerder met pensioen bij een zwaar beroep, hogere salarissen voor leraren en weg met dat eigen risico: het kost 10 miljard meer dan Rutte III, maar dat vangen ze op met 10 miljard meer belasting. Voor miljonairs, bijvoorbeeld.
Wordt wel meteen weer heel persoonlijk dit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen, arbeiders en uitkeringsgerechtigden.
Ja, best wel. Dankzij de democratie kunnen dat soort mensen niet de macht grijpen aangezien ze niet in de meerderheid zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mooi man. Zo'n democratie waarin iedereen zijn stem even zwaar telt.
Nieuwe aflevering van The Orville vorige week had daar wat over. Wat een teringzooiquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mooi man. Zo'n democratie waarin iedereen zijn stem even zwaar telt.
Ohoh.quote:
De rijken moeten gewoon alles betalen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Haha, heerlijk. Alles wat links voorstelt en niet te betalen is: "ja, euh, gewoon meer belasting voor miljonairs. Bijvoorbeeld"
Ik heb vernomen dat jij hard aangepakt gaat worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:13 schreef Ryon het volgende:
Wel kut. Moet die vent nu ook verplicht deze SC mee gaan lezen.
Man man man man man man.quote:
Zou tijd worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat jij hard aangepakt gaat worden.
Stuur maar weer terug naar België.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
Een Catalaan voor dezen topic.
[ afbeelding ]
Typisch trouwens dat België allerlei soorten boeven weer van onderdak voorziet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Stuur maar weer terug naar België.
Valt me weer niet tegen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Typisch trouwens dat België allerlei soorten boeven weer van onderdak voorziet.
Laten we niet op de feiten vooruit lopen en ons bij de rechtsstatelijke principes en procedures houden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vergeet ook Molenbeek niet, jihadistencentraal. En alle Nederlanders die er belasting ontduiken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hij lijkt best Belgisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[ afbeelding ]
Boef komt in opstand tegen de EU, vraagt vervolgens asiel aan bij de EU. So far als het gaat om principes en dergelijke.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Laten we niet op de feiten vooruit lopen en ons bij de rechtsstatelijke principes en procedures houden.
Volgens mij mag iedereen overal asiel aanvragen. Of die aanvraag wordt toegewezen is een tweede.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Boef komt in opstand tegen de EU, vraagt vervolgens asiel aan bij de EU. So far als het gaat om principes en dergelijke.
Multicultureel Vlaanderen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij lijkt best Belgisch eigenlijk.
[ afbeelding ]
De enige keuze vermoed ik.quote:
Toch 14x in dit forum gepost het laatste half jaar.quote:
Ach, NWS of POL. Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch 14x in dit forum gepost het laatste half jaar.
Niet heel anders dan wat Rutte 3 doet toch? Strooien met miljarden en dat betalen uit toekomstig te realiseren hogere belastinginkomstenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Haha, heerlijk. Alles wat links voorstelt en niet te betalen is: "ja, euh, gewoon meer belasting voor miljonairs. Bijvoorbeeld"
963 posts in zijn gevalquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach, NWS of POL. Wat is het verschil?
Heeft hij al jaren gedaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:13 schreef Ryon het volgende:
Wel kut. Moet die vent nu ook verplicht deze SC mee gaan lezen.
Vlamingen zijn eigenlijk ook de collaborateurs met de Spanjaarden toen de nederlande provincieen zich moedig onafhankelijk verklaarden...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij lijkt best Belgisch eigenlijk.
[ afbeelding ]
En dan Wallonie bij Frankrijk voegen en iedereen is gelukkigquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Vlamingen zijn eigenlijk ook de collaborateurs met de Spanjaarden toen de nederlande provincieen zich moedig onafhankelijk verklaarden...
Zal er wel op uitlopen dat Catalonie en Vlaanderen zich beiden uiteindelijk weer braaf in het Spaanse rijk laten invoegen
Timmmmm is best liev. Alleen heeft niet echt een binding met POL.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:40 schreef Tijger_m het volgende:
Laten we positief blijven en onze nieuwe moderator hartelijk welkom heten
Weet ik niet, maar sowieso de schuld van D66.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet heel anders dan wat Rutte 3 doet toch? Strooien met miljarden en dat betalen uit toekomstig te realiseren hogere belastinginkomsten
Daar zijn wij hier veel te beschaafd voor, wij uitten ons ongenoegen in mooie volzinnen waardoor het slachtoffer niet eens doorheeft dat hij/zij beledigd wordquote:
Timmmmm is een goede moderator en ok mag hem ook persoonlijk wel. Alleen vind ik het voor POL een aparte keuzequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Timmmmm is best liev. Alleen heeft niet echt een binding met POL.
Aangezien Nederlandse kiezers vrij makkelijk overlopen, kan het volgende verkiezingen weer geheel anders zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:46 schreef Tijger_m het volgende:
Wel bijzonder dat er nu een links blok is van 3 partijen die bijelkaar 1 zetel meer hebben dan alleen de PvdA had tot de verkiezingen. Dan ben je toch wel redelijk uitgerangeerd.
Ik stel voor dat we samen gaan werken met Spanje. Zij Catalonië onder de duim, wij Vlaanderen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Vlamingen zijn eigenlijk ook de collaborateurs met de Spanjaarden toen de nederlande provincieen zich moedig onafhankelijk verklaarden...
De Brusselaars stonden te juichen toen de Spaanse Koning de grote nederlandse vrijheidsheld Graaf van Egmont op de Markt van Brussel liet onthoofden.
Zal er wel op uitlopen dat Catalonie en Vlaanderen zich beiden uiteindelijk weer braaf in het Spaanse rijk laten invoegen
Links moet weer knuffelen met de boze witte man als ze zetelwinst willen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Aangezien Nederlandse keizers vrij makkelijk overlopen, kan het volgende verkiezingen weer geheel anders zijn.
PvdA heeft nu wel vrij spel om immigranten te bashen, want dat electoraat zit nu bij Denk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Links moet weer knuffelen met de boze witte man als ze zetelwinst willen.
Je bedoelt meer luisteren naar de Nederlander. Ja dat is een goed plan als politieke partij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
PvdA-kiezers zijn blijkbaar overal heen gelopen. En de meesten zitten nu bij GL en D66, dus die krijg je niet terug door met de witte man te gaan knuffelen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zoals Buma doet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:49 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Je bedoelt meer luisteren naar de Nederlander. Ja dat is een goed plan als politieke partij.
Liever andersom....quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we samen gaan werken met Spanje. Zij Catalonië onder de duim, wij Vlaanderen.
Goede UI alvast.quote:
Wat is nu echter Nederlands dan het Wilhelmus, Linus? En dienstplicht!quote:
Ongetwijfeld, maar ik bedoel dat wat Catalonië voor Spanje is, Vlaanderen voor ons is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Liever andersom....
Catalanen > Vlamingen
Kankeren over echte Nederlanders is typerend voor de echte Nederlander.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is nu echter Nederlands dan het Wilhelmus, Linus? En dienstplicht!
Je bent toch wel een eckte Nederlander, he? Zo niet dan kom je op een lijst...
Hehehequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:53 schreef Puddington het volgende:
[..]
Kankeren over echte Nederlanders is typerend voor de echte Nederlander.
De niet-verplichte dienstplicht is wel typisch Nederlands inderdaad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is nu echter Nederlands dan het Wilhelmus, Linus? En dienstplicht!
Je bent toch wel een eckte Nederlander, he? Zo niet dan kom je op een lijst...
Diensplicht is nog verplicht, maar je hoeft niet op te komen dagen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De niet-verplichte dienstplicht is wel typisch Nederlands inderdaad.
Het CDA heeft volgens mij een hele wand met oud hollandse tegeltjes met spreuken er op en daar baseren ze hun programma op, met op ooghoogte "De kool en de geit sparen"quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De niet-verplichte dienstplicht is wel typisch Nederlands inderdaad.
Oh ja, de maatschappelijke dienstplicht was niet verplicht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Diensplicht is nog verplicht, maar je hoeft niet op te komen dagen.
Op komen dagen is een essentieel onderdeel van dienen.
Accepteer ik van je, hoewel ik me er al best lang tegenaan bemoei in POL FC, weet je ook. De tijd van de POL/NWS-ruzie ligt al wel even achter ons. Euribob gaf achter de schermen aan niet genoeg mankracht te hebben en als je het dan altijd zo goed weet als ondergetekende, moet je dan ook wel je money putten waar je mond is.quote:
quote:Migranten en asielzoekers, wier rechten in het regeerakkoord van Rutte-III drastisch worden beperkt, komen niet voor in het alternatieve linkse akkoord.
Je Maintiendraiquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Diensplicht is nog verplicht, maar je hoeft niet op te komen dagen.
Op komen dagen is een essentieel onderdeel van dienen.
Nu heeft die groep enkel nog gehoor bij DENK.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:55 schreef Ryon het volgende:
Joop.nl heeft (s)linkse trucjes van de xenofoben Asscher, Roemer en Klaver ook al door:
[..]
Het is volgens mij al vrij duidelijk dat dit komt omdat de drie partijen daar allen anders over denken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:55 schreef Ryon het volgende:
Joop.nl heeft (s)linkse trucjes van de xenofoben Asscher, Roemer en Klaver ook al door:
[..]
Wilders toch weer zijn zin met zijn "Minder, minder"quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, aan de positieve kant, ze gaan geen regering vormenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is volgens mij al vrij duidelijk dat dit komt omdat de drie partijen daar allen anders over denken.
De leden van de verkeerde kant zijn nu aan het "werk".quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:56 schreef Ryon het volgende:
POL FC. Klinkt als een geheime POL SC, maar, in zoverre dat mogelijk is, nog homoseksueler.
Zie mijn eerdere post met uitleg. Voor de rest vind ik je een prima gast en dat weet je zelf ook wel. Succes in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Accepteer ik van je, hoewel ik me er al best lang tegenaan bemoei in POL FC, weet je ook. De tijd van de POL/NWS-ruzie ligt al wel even achter ons. Euribob gaf achter de schermen aan niet genoeg mankracht te hebben en als je het dan altijd zo goed weet als ondergetekende, moet je dan ook wel je money putten waar je mond is.
Het is niet dat ik geen affiniteit met POL heb, ik ken jullie allemaal al van VKZ. We gaan zien hoe het loopt.
Het zijn ook allemaal ambtenaren. Dat maakt het wel weer typisch.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
Straks komt er vast eentje langs om stoer te doen over hoe hij werkt en wij niet.
Vlaanderen past beter dan Catalonie bij Spanje...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:52 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik bedoel dat wat Catalonië voor Spanje is, Vlaanderen voor ons is.
Vuige streken heeft die Guido altijd, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De leden van de verkeerde kant zijn nu aan het "werk".
Straks komt er vast eentje langs om stoer te doen over hoe hij werkt en wij niet.
U moet een gelukkig mens zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:02 schreef Tem het volgende:
Kan ik timmmmm gewoon hier voor paardenlul uitmaken en hoef ik dat niet meer via de DM naar hem te doen.
Catalonië bij Nederland klinkt ook wel prima eigenlijk. Beter daar overwinteren dan op die heilloze ABC-eilanden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:00 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Vlaanderen past beter dan Catalonie bij Spanje...
ik prefereer het dan om Catalonie op te nemen in het Koninkrijk der Nederlanden...
De Nederlandse Cultuur is daar ook beter te integreren:
[ afbeelding ]
Vlaanderen is wat dat betreft gewoon toch een totaal andere cultuur, die ver van Nederland afstaat, veel meer Spaans en Religieus (niet voor niks heette dat al de 'Spaanse Nederlanden' voordat de EU met eenheidsworst kwam).
Vlaanderen hoort bij Frankrijk natuurlijk. Het enige gebied dat Frankrijk heeft verloren in de middeleeuwen. Naast De Wever ook om de Britten te pestenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan Wallonie bij Frankrijk voegen en iedereen is gelukkig
In Duitsland en Oostenrijk bestaat dat al decennia. Volgens mij in de eerste plaats ontstaan voor jongeren (vooral meisjes) die vrijwillig hetzelfde wouden doen als jongens die wegens gewetensbezwaar niet in dienst gingen maar dan wel maatschappelijk dienstplichtig waren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh ja, de maatschappelijke dienstplicht was niet verplicht.
De nieuwe verzuiling.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:56 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nu heeft die groep enkel nog gehoor bij DENK.
Wel lekker overzichtelijk zo.
quote:Ze begint elke dag met een kopje groene thee en welgemeende excuses voor haar huidskleur
Ze voelt zich 24/7 schuldig voor haar zorgeloze witte bestaan. De laatste keer dat zij benadeeld werd door het systeem was toen haar fiets na een meetup van Jesse Klaver in theater Kikker door de gemeente wel 200 meter (!) was verplaatst. Eigenlijk wil ze ook gewoon een keertje gediscrimineerd worden, omdat ze zichzelf nu helaas nooit op de voorgrond kan plaatsen als het weer eens over racisme gaat.
Gelukkig heeft ze wel dat ene voorbeeld van die ene keer in 2009 toen ze geweigerd werd bij Tivoli: 'Ok, ik stond stijf van de pillen, maar ik weet nu eindelijk precies hoe een afgewezen etnische minderheid zich moet voelen. En toen ik aangifte ging doen bij de politie keken ze me aan alsof ik gek was. Over etnisch profileren gesproken!'
Ze heeft een hart net zo groot als haar CO2-uitstoot
Na het zien van de confronterende docu Cowspiracy over de impact van de veehouderij op het milieu is ze helemaal om. Ze eet niet langer zeven, maar slechts zes dagen in de week slavinkjes of tilapia. Ze is gestopt met de douche een kwartier warm laten worden voor ze er een half uur onder staat. Op haar socials waarschuwt ze vrienden en familie voor de opwarming van de aarde door teveel CO2-uitstoot: 'Mensen, wordt toch wakker voor het te laat is. Er is geen plan B, want er is geen planeet B!' Bijvoorbeeld vlak voor ze naar Hong Kong vliegt. Haar zesde vliegvakantie dit jaar.
quote:De partij van Sylvana Simons heeft een nieuwe naam: Unilever Shell Abba Kruidvat Robert ten Brink Milka Price Waterhouse Coopers Voice of Holland DENK Ich bin ein Berliner Huisartsenpraktijk Schinkelkade. Dat maakte ze vandaag bekend op een persconferentie.Sylvana Simons denkt niet dat de nieuwe naam problemen op gaat leveren. “Wir leben Autos.”
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ai, dat kan niet anders dan wederom een groot succes worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dit ben ik van binnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:11 schreef Ryon het volgende:
Oh, de DDS moest mij er op wijzen - wie leest die site niet - maar Tofik kent het verschijnsel GroenLinks-vrouw dus ook:
https://degladiool.nl/groenlinksmeid/
[..]
70 vragenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:23 schreef Abschirmdienst het volgende:
https://8values.github.io(...)d=50.5&g=46.5&s=51.1
Wat een gemiddeld figuur ben ik ook.
Aanrader als je niets nuttigs met je dag wilt doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
70 vragenDat is 3x langer dan mijn aandachtsspanne.
Ah daar is onze overwerkte mod.quote:
Nee, dat was ik. #metooquote:
Wat voor badfoto heb jij gezien dat je zo goed op de hoogte bent?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:02 schreef Tem het volgende:
Kan ik timmmmm gewoon hier voor paardenlul uitmaken en hoef ik dat niet meer via de DM naar hem te doen.
Dat was wel een bazenfoto.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat voor badfoto heb jij gezien dat je zo goed op de hoogte bent?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat voor badfoto heb jij gezien dat je zo goed op de hoogte bent?
Dan heeft Timmmmmm een onjuiste voorstelling van zaken gegeven?quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Accepteer ik van je, hoewel ik me er al best lang tegenaan bemoei in POL FC, weet je ook. De tijd van de POL/NWS-ruzie ligt al wel even achter ons. Euribob gaf achter de schermen aan niet genoeg mankracht te hebben en als je het dan altijd zo goed weet als ondergetekende, moet je dan ook wel je money putten waar je mond is.
Het is niet dat ik geen affiniteit met POL heb, ik ken jullie allemaal al van VKZ. We gaan zien hoe het loopt.
Welnee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft Timmmmmm een onjuiste voorstelling van zaken gegeven?
Goed begin
Die dachten hun reis nog even terug te verdienen (en een gratis terugreis te krijgen?) met een verzonnen avonturenverhaal?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:55 schreef Abschirmdienst het volgende:
Lost sailors did not activate emergency beacon
Ach ja, vrouwen die aandacht willen. Ze vinden altijd wel een manier.
Ja zoiets waarschijnlijk. Lekker ludiek, de kustwacht misleiden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die dachten hun reis nog even terug te verdienen (en een gratis terugreis te krijgen?) met een verzonnen avonturenverhaal?
Zei hij, veilig van achter zijn computertje in een verwarmd kantoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:04 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja zoiets waarschijnlijk. Lekker ludiek, de kustwacht misleiden.
Geen seksistische airconditioning?quote:
Oh mag dat niet meer. Moeten we nu allemaal de quasi-avontuurlijke bedrieger gaan uithangen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zei hij, veilig van achter zijn computertje in een verwarmd kantoor.
Jou vroeg ik niks.quote:
Jou ook niet.quote:
Is mij onduidelijk.quote:
quote:
Boterham met kaas mag ook.quote:
Nee. Ik hou het alleen liever bij de wat verfijnder Turkse cuisine. Zoals Durum Doner met extra knoflooksaus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:54 schreef Reya het volgende:
2s.gif
Op dinsdag 31 oktober 2017 12:54 schreef xpompompomx het volgende:
Klinkt als een moeilijke taak. Kunnen we mensen niet gewoon vrij laten?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:55 schreef Jip141 het volgende:
Laten we ergens opschrijven wat wel en niet mag en het dan door een onafhankelijk persoon laten toetsen en weer door iemand anders laten handhaven.
Omkoping.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:56 schreef Puddington het volgende:
6.1 voor een verslag waar ik een week aan lang had gewerkt, mijn groepsgenoot baseert zich op mijn verslag voor het zijne en schrijft het een dag van tevoren. Hij heeft een 8.6.
Hoe verklaar je dit
Turks fastfood is dat, maar je wilde mij natuurlijk triggeren met deze post.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee. Ik hou het alleen liever bij de wat verfijnder Turkse cuisine. Zoals Durum Doner met extra knoflooksaus.
Haha loser.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:56 schreef Puddington het volgende:
6.1 voor een verslag waar ik een week aan lang had gewerkt, mijn groepsgenoot baseert zich op mijn verslag voor het zijne en schrijft het een dag van tevoren. Hij heeft een 8.6.
Hoe verklaar je dit
Groepsgenoot is wél een getalenteerd schrijver?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:56 schreef Puddington het volgende:
Hoe verklaar je dit
Of een lekker wijf.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Groepsgenoot is wél een getalenteerd schrijver?
Idd, mijn post maar ge-edit om ook die mogelijkheid open te houden.quote:
Tsja, misschien moet ik me gewoon beperken tot gamereviews.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Groepsgenoot is wél een getalenteerd schrijver?
Of wellicht heeft ie wat JBC-diensten verricht.![]()
Ik heb hier in de buurt bij veel verschillende zaken baklava geprobeerd, en de beste komt van de Griek.quote:
Wow, een hongersnood is er niets bij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 13:00 schreef Leandra het volgende:
Shit, was ik even in Utrecht op de woonboulevard, geen flauw idee van de tijd, stap weer in de auto, zie dat het 13.30 is, mooie timing om de auto naar huis te brengen en dan om 14.30 met de fiets bij school te staan, pak ik net m'n telefoon en realiseer me nu pas dat de klok van de auto niet aangepast is
Weer een kutdag vandaag?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 13:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Wow, een hongersnood is er niets bij.
Dat kan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik heb hier in de buurt bij veel verschillende zaken baklava geprobeerd, en de beste komt van de Griek.
Met veel pistache erin?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 13:02 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dat kan.
Het is een Levantijns gerecht trouwens. In Libanon/Syrië en Hatay kun je de beste baklava eten.
Jij komt wel eens in Hatay?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 13:02 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dat kan.
Het is een Levantijns gerecht trouwens. In Libanon/Syrië en Hatay kun je de beste baklava eten.
Als puber geweest met mijn ouders.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 13:03 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Jij komt wel eens in Hatay?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 13:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met veel pistache erin?
[ afbeelding ]
Over tien jaar zal het weer een prima vakantieoord zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 13:06 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Als puber geweest met mijn ouders.
Toen er nog geen ellende was. Ook in Antep. Veel Arabieren wel.
Aardige mensen doorgaans.
Opiniemaker = boosrechts brulaapjequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 13:39 schreef GSbrder het volgende:
Jan Roos krijgt teveel aandacht voor een marginale opiniemaker.
Vuige slavendrijvers die Chinezen.quote:Vlada Dzyuba was reportedly earning just £6.40 a day when she collapsed and fell into a coma
Pond is ook geen klap meer waard toch? Wel een mooie naam overigens. Dzyuba.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Vuige slavendrijvers die Chinezen.
Hersenvliesontsteking..quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Meh schuld van haar ouders die haar niet gewoon naar school hebben gestuurd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die luxe, pom. Sommige mensen moeten al vroeg geld verdienen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh schuld van haar ouders die haar niet gewoon naar school hebben gestuurd.
Geweld tegen een verstandelijk beperkte leuk vindenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:21 schreef Euribob het volgende:
Beetje filmpjes van Jan Roos plaatsen hier. Alleen dat filmpje waar hij inelkaar gemept wordt door een politieagent, díé is leuk.
Dat timmmm 't nog niet weggemod heeft. Voor dat soort dingen is 'ie aangenomen toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:21 schreef Euribob het volgende:
Beetje filmpjes van Jan Roos plaatsen hier. Alleen dat filmpje waar hij inelkaar gemept wordt door een politieagent, díé is leuk.
Leuk is wellicht een verkeerd woord. Kijkbaar in ieder geval.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Geweld tegen een verstandelijk beperkte leuk vinden
Alsof een echte met zo een bivakmuts, in de mensenmassa lopen doet?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:21 schreef Euribob het volgende:
Nouja, in principe hebben alle terroristen wel geldingsdrang John.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Alsof een echte met zo een bivakmuts, in de mensenmassa lopen doet?
Mag hopen dat de deur niet stuk is gegaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:26 schreef Euribob het volgende:
Net weggeslipt op een nat stukje vloer en precies met m'n stroombotje tegen de deur geknald. Heel vervelend dit.
Ouchquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:26 schreef Euribob het volgende:
Net weggeslipt op een nat stukje vloer en precies met m'n stroombotje tegen de deur geknald. Heel vervelend dit.
Dan loop ik geen reclame als ik iets van plan ben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, in principe hebben alle terroristen wel geldingsdrang John.
RIP.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:26 schreef Euribob het volgende:
Stond er niet zo'n ding? Zo niet, aanklagen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:26 schreef Euribob het volgende:
In m'n eigen huis?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:30 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Stond er niet zo'n ding? Zo niet, aanklagen.
[ afbeelding ]
Ja, ook daar.quote:
Jammer genoeg ben je zelf de huisbaas, anders kon je flink cashen.quote:
Volgens mij is dat ruim onder het Chinese minimumloon.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Beetje persoonlijke vragen dit, John.quote:
Pas als ik betaald heb noem ik het eigen en zelfs dat is niet eigen, als de overheid het nodig heeft onteigenen ze gewoon.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Beetje persoonlijke vragen dit, John.
In Siberië niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Je hebt als Rus trouwens alle vrijheid, lijkt me, om iets anders te kiezen dan voor een hongerloon en zonder zorgverzekering in China zwart werk te gaan doen.
Laat de nuttige idioten van Gidsland China toch in hun waarde.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
In Siberië niet.
Is net zoiets als zeggen 'je hebt als Congolees alle vrijheid om bankier bij Goldman Sachs te worden'.
Ik had dit inderdaad moeten bewaren tot Kaas- er weer is rond 17:01.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Laat de nuttige idioten van Gidsland China toch in hun waarde.
Gisteren pas computer uit om 17.05 dus wacht maar even, als die in de trein zit komt die wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik had dit inderdaad moeten bewaren tot Kaas- er weer is rond 17:01.
Bezetten. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat probleem kunnen de Chinezen niet oplossen.
¤4.700.000.000?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:53 schreef Ryon het volgende:
Ik krijg weer mail van Jesse Klaver. Dit wordt wel een beetje eng.
Er zijn meer Chinezen dan Duitsers of Fransen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Napoleon heeft het eens verzocht en hizler ook, waarom zou het deze wel lukken?
Misschien heeft die wel een oogje op je?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:53 schreef Ryon het volgende:
Ik krijg weer mail van Jesse Klaver. Dit wordt wel een beetje eng.
Yes. En hij heeft een soort van blok gevormd met een paar splinterpartijen. Beetje vaag verhaal allemaal.quote:
Weet ik echter zijn die ook van alle markten thuis?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zijn meer Chinezen dan Duitsers of Fransen.
Dank, dan hoef ik die mail niet meer te lezen dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Yes. En hij heeft een soort van blok gevormd met een paar splinterpartijen. Beetje vaag verhaal allemaal.
Zou het dan eindelijk zover zijn dat de oppositie weet waar ze voor daar is?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Yes. En hij heeft een soort van blok gevormd met een paar splinterpartijen. Beetje vaag verhaal allemaal.
Vraag het 99.999, die is expert op het gebied van Chinese voeding.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Weet ik echter zijn die ook van alle markten thuis?
Denk dat ze daar mensenvlees eten als het moet?
Rusland zonder Siberië is als D66 zonder mensen die democratie haten.quote:
Je doelt op Kat/rat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Vraag het 99.999, die is expert op het gebied van Chinese voeding.
Rusland was in een belangrijk deel van zijn geschiedenis zonder Siberië, Yitzhak.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Rusland zonder Siberië is als D66 zonder mensen die democratie haten.
En de joden hadden lang geen eigen land. Betekent niet dat dat beter was.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Rusland was in een belangrijk deel van zijn geschiedenis zonder Siberië, Yitzhak.
Koning. Kunnen we hem niet opperhoofd maken van.. ik zeg maar iets.. De Europese Unie?quote:
Verdroeg deze zich zo goed met de VVD?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Koning. Kunnen we hem niet opperhoofd maken van.. ik zeg maar iets.. De Europese Unie?
Gut, wat een logica. Buma 'we negeren de uitslag van het referendum sowieso' krijgt op zijn lazer van Pechtold 'maar die wet komt er hoe dan ook'.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:21 schreef Jip141 het volgende:
https://www.nu.nl/politiek/4987019/d66-wil-dan-met-aftapwet.html
D’66 -5 zetels
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, ik ben weer zeer gelijk en divers na mijn "Equality & Diversity Training", maar die had ik als SJW natuurlijk heul niet nodig.
Wat heb je geleerd?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, ik ben weer zeer gelijk en divers na mijn "Equality & Diversity Training", maar die had ik als SJW natuurlijk heul niet nodig.
Hadden we al zien aankomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:21 schreef Jip141 het volgende:
D’66 -5 zetels
Handig!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niets, want ik wist alles al
Komt meteen een spruitjeslucht af van D’66 trouwens. Gevoelsmatig dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hadden we al zien aankomen natuurlijk.
Maar het waren een vermakelijke 2.5 uur. Heb erger gehad. Ook leuk om nieuwe collega's die ergens anders in 't gebouw zitten wat te leren kennen enzoquote:
Kostte vast niks.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar het waren een vermakelijke 2.5 uur. Heb erger gehad. Ook leuk om nieuwe collega's die ergens anders in 't gebouw zitten wat te leren kennen enzo
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:31 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Komt meteen een spruitjeslucht af van D’66 trouwens. Gevoelsmatig dan.
Weg geklikt, want begrijp niks van de uitleg. Teringd66.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:21 schreef Jip141 het volgende:
D’66 -5 zetels
Wij mochten vorige week op een cursus drugspreventie! Mochten we bekijken hoe een joint eruitzag en in wat voor zakjes dat pilletjes zitten! Spannend joh!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Externe organisatie, dus in dit geval wel
Bij ons op de middelbare school kwamen er eens 2 agenten langs om ons te waarschuwen over drugs. Hadden ze een hele koffer mee met stash die ze de afgelopen tijd van mensen hadden afgenomen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wij mochten vorige week op een cursus drugspreventie! Mochten we bekijken hoe een joint eruitzag en in wat voor zakjes dat pilletjes zitten! Spannend joh!
Want dat wist je écht niet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wij mochten vorige week op een cursus drugspreventie! Mochten we bekijken hoe een joint eruitzag en in wat voor zakjes dat pilletjes zitten! Spannend joh!
Hoe durf je.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:50 schreef Jip141 het volgende:
Ik was dus Turks aan het praten met mijn oom aan de telefoon en een oude dame zei “Lijkt wel het buitenland hier”.
Ik vond het wel schattig. Ze kreeg een glimlach. Verder gewoon doorgegaan natuurlijk.
Natuurlijk wel, en al mijn collega's ook. Maar die muts van Iriszorg had de doelgroep nogal verkeerd ingeschat.quote:
Ach, oude vrouw. Weet niet beter.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
"LEKKER GOEDKOPE VAKANTIE DAN, DAAR HOUDEN JULLIE HOLLANDERS TOCH VAN! EN JE KUNT OOK GEWOON NOG JE KROKETTEN EN PINDAKAAS KRIJGEN!"
Zou ik zeggen.
Dan weten die welke er nog niks over weten tenminste wat wat is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij ons op de middelbare school kwamen er eens 2 agenten langs om ons te waarschuwen over drugs. Hadden ze een hele koffer mee met stash die ze de afgelopen tijd van mensen hadden afgenomen.
Aan het einde van de les bleek bij het opruimen van de koffer dat de cocaïne verdwenen was.
Ik zeg dan altijd: 'Nou en of! Alleen het weer lijkt er niet op!'quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:50 schreef Jip141 het volgende:
Ik was dus Turks aan het praten met mijn oom aan de telefoon en een oude dame zei “Lijkt wel het buitenland hier”.
Ik vond het wel schattig. Ze kreeg een glimlach. Verder gewoon doorgegaan natuurlijk.
Iemand als ik zou dan teringboos op die vrouw worden en daarmee ‘het beeld bevestigen’ en de situatie verergeren. Wel knap zoals jij dan reageert.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:50 schreef Jip141 het volgende:
GODVERDOMMUHHHHHquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iemand als ik zou dan teringboos op die vrouw worden en daarmee ‘het beeld bevestigen’ en de situatie verergeren. Wel knap zoals jij dan regeert.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd: 'Nou en of! Alleen het weer lijkt er niet op!'
Na mijn E&D training vandaag doe ik dat natuurlijk ook niet meerquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:52 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ach, oude vrouw. Weet niet beter.
Zou me meer energie kosten om boos te worden, beter begrip en een glimlach.
Nu ben ik zen.
Wel echt. Als persoon met een kleurtje moet je eigenlijk constant extra letten op dat je vriendelijk bent, omdat je anders weer zo’n stereotype beeld bevestigt. Ik zou een waardeloze allochtoon zijn wdb.quote:
Maar homo's zijn toch altijd gezellig en aardig? Of ben je zo'n valse nicht?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel echt. Als persoon met een kleurtje moet je eigenlijk constant extra letten op dat je vriendelijk bent, omdat je anders weer zo’n stereotype beeld bevestigt. Ik zou een waardeloze allochtoon zijn wdb.
Vandaag een collega die erachter kwam dat ik van de verkeerde kant ben en reageerde met “oh vanaf nu ben je mijn favoriete collega want ik vind homo’s zo schattig”.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar homo's zijn toch altijd gezellig en aardig? Of ben je zo'n valse nicht?
/s
Nederland.quote:ANWB meldt drukste avondspits van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |