Bovendien moet de energierekening juist omhoog, om mensen te stimuleren zuiniger met het milieu om te springen. Maar goed, wat verwacht je anders van klimaathater Klaver?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Heel goed. Effe alle centrales sluiten en gaswinning opheffen, want dan gaat de energierekening omlaag.
Linkse Logica.
Hihihi.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wel sneu voor Adolf.
edit:
Oh... te laat.![]()
Een profeet hoeft nooit veel uit te leggen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bovendien moet de energierekening juist omhoog, om mensen te stimuleren zuiniger met het milieu om te springen. Maar goed, wat verwacht je anders van klimaathater Klaver?
Alsof GroenLinks-mensen dat voelen, ze zijn toch het hele jaar op vakantie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bovendien moet de energierekening juist omhoog, om mensen te stimuleren zuiniger met het milieu om te springen. Maar goed, wat verwacht je anders van klimaathater Klaver?
Was gisteravond bij de Bever. Daar was ook flink wat GL volk vakantie-inkopen aan het doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof GroenLinks-mensen dat voelen, ze zijn toch het hele jaar op vakantie.
Waarom tijdens de winter in Nederland kan blijven als je in die periode ook op je landgoed in Afrika de wereld kan redden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof GroenLinks-mensen dat voelen, ze zijn toch het hele jaar op vakantie.
Ik kom maar amper in die toko eigenlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was gisteravond bij de Bever. Daar was ook flink wat GL volk vakantie-inkopen aan het doen.
Ah, niet alleen al je geld over de grens uitgeven, ook de middenstand haten. Is er iemand die je nog een leven gunt, pompom?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik kom maar amper in die toko eigenlijkAls je goed zoekt kun je zulk spul in grotere keus en voor lagere prijs vinden op teh interwebz.
Hoezo? De middenstand haat mij juist. Moeten ze maar spul verkopen dat ik ook wil hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, niet alleen al je geld over de grens uitgeven, ook de middenstand haten. Is er iemand die je nog een leven gunt, pompom?
Jaja, het gemiddelde KKK-lid beweert ook dat het eigenlijk zwarten zijn die hém haten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoezo? De middenstand haat mij juist. Moeten ze maar spul verkopen dat ik ook wil hebben.
Huiseigenaren zijn dus links.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:03 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
De pa van Hitler was een huiseigenaar. Weinig verrassend, weer.
Ga komende zaterdag vliegen met Corendon, ben benieuwd,quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
Ryanair blijft ondanks roosterproblemen op koers voor recordwinst
RyanAir is echt de Trump van de vliegmaatschappijen. Hoe slecht ze hun achterban ook behandelen, ze gaan toch niet weg.
Beste vriend, tijdens mijn meet-up zal ik tekeer gaan tegen dit economisme. Jesse.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoezo? De middenstand haat mij juist. Moeten ze maar spul verkopen dat ik ook wil hebben.
De oprichter daarvan is wel een koning. Als twintiger keihard gewerkt in dönerzaken en uiteindelijk voldoende gespaard om z'n reisbureau te beginnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ga komende zaterdag vliegen met Corendon, ben benieuwd,
Hulde.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
Ryanair blijft ondanks roosterproblemen op koers voor recordwinst
Ryanair is echt de Trump van de vliegmaatschappijen. Hoe slecht ze hun achterban ook behandelen, ze gaan toch niet weg.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Alois Hitler was rechts, zijn zoon heeft zich van hem afgezet.
Vriend is er bedrijfsleider en ze serveerden pizzaquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik kom maar amper in die toko eigenlijkAls je goed zoekt kun je zulk spul in grotere keus en voor lagere prijs vinden op teh interwebz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |