ja er zijn zat vrouwelijke expats, laatst een Algerijnse nog. Zeuren ook niet om kinderen want carričre is o zo belangrijkquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:54 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Je kent het wel, week in week uit sta je in de gym om aan je gezondheid te werken. Voeg daar een 'conditioning' element aan toe met een gebalanceerd dieet en je bent er. Toch wel zo lekker om fit door het leven te gaan.
Het liefste ga ik sportief gekleed en ik merk dan dat vooral van die Priscilla's en Chantal's zich zitten te verlekkeren op dat lichaam. Van die geblondeerde snollen die in de hoogtijdagen van het bubbling tijdperk het leidend voorwerp waren op zo'n kenmerkend feestje.
Vrijwel iedere vrouw is een hoer tegenwoordig.
Deze man weet. Nederlandse vrouwen zijn ook vies onzeker. Iedereen afkrakenquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:11 schreef wielrennerdt het volgende:
oost europees, midden oosters, aziatisch , latina, afrikaans
nederlands
Vind ik geeneens mooiquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat noem je dan van die types die zich elke dag verlekkeren aan die Instagram fitness meisjes die met hun 'perfecte' lichaam lopen te pronken. (ook maar een flitsmoment)
maar ze zien er ook een stuk minder goed gekleed uit dan dames uit andere landen. Alleen maar adidas stan smith met een spijkerbroek met gaten er inquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deze man weet. Nederlandse vrouwen zijn ook vies onzeker. Iedereen afkraken
Dus Nederlandse vrouwen kraken iedereen af, en jij kraakt nu net įlle Nederlandse vrouwen af. Dat is best ironisch toch?quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deze man weet. Nederlandse vrouwen zijn ook vies onzeker. Iedereen afkraken
Nee, want weet je wat het is. Ik ken ze door en door. En als ik om mij heen kijk zijn ze allemaal clans en gaan ze haten op mekaarquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus Nederlandse vrouwen kraken iedereen af, en jij kraakt nu net įlle Nederlandse vrouwen af. Dat is best ironisch toch?
En haatdragendquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:21 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
maar ze zien er ook een stuk minder goed gekleed uit dan dames uit andere landen. Alleen maar adidas stan smith met een spijkerbroek met gaten er in![]()
zijn wel uitzondering natuurlijk maar over t algemeen zijn ze enorm saai
Jij kent įlle Nederlandse vrouwen? Įllemaal?quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:06 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee, want weet je wat het is. Ik ken ze door en door. En als ik om mij heen kijk zijn ze allemaal clans en gaan ze haten op mekaar![]()
Echt kansloos volk man. En ga nou niet zeggen dat ik een frusti bent want dan moet ik je teleurstellen
De helft zo'n beetjequote:Op maandag 30 oktober 2017 10:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij kent įlle Nederlandse vrouwen? Įllemaal?
Ja, van in schubbekutteveen wonen waar je zogenaamd geen vrouwen tegen kwam naar een paar maanden later ineens 'de helft' van de NL vrouwen kennen. Dat mocht je willen jaquote:
Geen leuke vrouwen inderdaad. Is wat anders dan geen vrouwen tegenkomen. En zoals je weet val ik op exotische vrouwenquote:Op maandag 30 oktober 2017 10:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, van in schubbekutteveen wonen waar je zogenaamd geen vrouwen tegen kwam naar een paar maanden later ineens 'de helft' van de NL vrouwen kennen. Dat mocht je willen ja
Terecht klacht.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:52 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
van die chantals en priscillas
dat heb je van je vader meegekregen knulquote:Op maandag 30 oktober 2017 10:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Geen leuke vrouwen inderdaad. Is wat anders dan geen vrouwen tegenkomen. En zoals je weet val ik op exotische vrouwen
Nee. Meestal oogst je wat je zaait, dus ja, makes sense.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Geen leuke vrouwen inderdaad. Is wat anders dan geen vrouwen tegenkomen. En zoals je weet val ik op exotische vrouwen
Ik ga chantal jansen op jou af sturen!!!!quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:52 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
van die chantals en priscillas
Nee goos, zo is dat niet. Jij denkt dat ik een rotte appel ben, wat jij ook zeker mag denken. Maar dan zit je er wel vies naastquote:Op maandag 30 oktober 2017 10:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Meestal oogst je wat je zaait, dus ja, makes sense.
Nee, ik denk niet dat jij een rotte appel bent.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee goos, zo is dat niet. Jij denkt dat ik een rotte appel ben, wat jij ook zeker mag denken. Maar dan zit je er wel vies naast
M.a.w.: je hebt de kledingsmaak van een prachtwijktokkie en klaagt dat de prachtwijk-Anita's achter je aan zitten? Straks ga je me ook nog vertellen dat je bij de Basic Fit "traint".quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:54 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Je kent het wel, week in week uit sta je in de gym om aan je gezondheid te werken. Voeg daar een 'conditioning' element aan toe met een gebalanceerd dieet en je bent er. Toch wel zo lekker om fit door het leven te gaan.
Het liefste ga ik sportief gekleed en ik merk dan dat vooral van die Priscilla's en Chantal's zich zitten te verlekkeren op dat lichaam. Van die geblondeerde snollen die in de hoogtijdagen van het bubbling tijdperk het lijdend voorwerp waren op zo'n kenmerkend feestje.
quote:
kom wedstrijdje biceps opmeten danquote:Op maandag 30 oktober 2017 11:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.a.w.: je hebt de kledingsmaak van een prachtwijktokkie en klaagt dat de prachtwijk-Anita's achter je aan zitten? Straks ga je me ook nog vertellen dat je bij de Basic Fit "traint".
Dit klinkt wel zeer aannemelijk inderdaad. Lol.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.a.w.: je hebt de kledingsmaak van een prachtwijktokkie en klaagt dat de prachtwijk-Anita's achter je aan zitten? Straks ga je me ook nog vertellen dat je bij de Basic Fit "traint".
Waar worden deze vrouwen door aangetrokken? Ben zelf nogal ecto namelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat noem je dan van die types die zich elke dag verlekkeren aan die Instagram fitness meisjes die met hun 'perfecte' lichaam lopen te pronken. (ook maar een flitsmoment)
Nee hoor, jij bent een heel intelligent persoon, die met goed onderbouwde reacties komt - daar hebben we tenminste iets aan ......quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee goos, zo is dat niet. Jij denkt dat ik een rotte appel ben, wat jij ook zeker mag denken. Maar dan zit je er wel vies naast
Mijn biceps zijn groter dan je pik.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:33 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
kom wedstrijdje biceps opmeten dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ze kijken waarom je zo raar bent.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:54 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Het liefste ga ik sportief gekleed en ik merk dan dat vooral van die Priscilla's en Chantal's zich zitten te verlekkeren op dat lichaam. Van die geblondeerde snollen die in de hoogtijdagen van het bubbling tijdperk het lijdend voorwerp waren op zo'n kenmerkend feestje.
Hier kwam ik tot de conclusie dat de klacht misschien wel aan de attitude van de TS ligt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:33 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
kom wedstrijdje biceps opmeten dan
Neem je dit überhaupt serieus? Natuurlijk volledig uit de duim gezogen (lekkere woordspeling in dezequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:02 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Hier kwam ik tot de conclusie dat de klacht misschien wel aan de attitude van de TS ligt.
Sorry, heb mijn ochtendkoffie nog niet opquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:05 schreef matspontius het volgende:
[..]
Neem je dit überhaupt serieus? Natuurlijk volledig uit de duim gezogen (lekkere woordspeling in deze)
Gewoon na afloop even naakt gaan afdouchen en ze glijden helemaal alle kant op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:00 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Ging vanmorgen zwemmen in het lokale zwembad, nu waren het de Ria's en Yvonne's van 50+ die zich zaten te verlekkeren aan dat door Apollo zelf gebeeldhouwde lichaam. Beetje baantjes trekken zat er niet in omdat ze steeds naast me gingen zwemmen en oogcontact (had zwembril op dus gaat moeilijk) probeerde te maken. Zweminstructeur zat me continu boos aan te kijken omdat hij niet langer de alfaman was.
Niets is meer heilig in dit land.
Preciesquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 13:31 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dit, Nederlandse wijven zijn echt niks.
Ga dan terug naar de zandbak waar je vandaan komt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 13:31 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dit, Nederlandse wijven zijn echt niks.
Worden wereldwijd tot de mooiste vrouwen gerekend maar hier op fok moet men weer een afwijkende mening hebben hoorquote:
Welke zandbak?quote:Op woensdag 1 november 2017 08:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ga dan terug naar de zandbak waar je vandaan komt.
Kom eens buiten en kijk hoeveel knappe buitenlandse vrouwen er zijn tov de nederlandse vrouwen. Die arabische vrouwtjes ookquote:Op woensdag 1 november 2017 08:28 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Worden wereldwijd tot de mooiste vrouwen gerekend maar hier op fok moet men weer een afwijkende mening hebben hoor
quote:Op woensdag 1 november 2017 10:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Kom eens buiten en kijk hoeveel knappe buitenlandse vrouwen er zijn tov de nederlandse vrouwen. Die arabische vrouwtjes ook![]()
Nederland is groter dan de Schilderswijk, chef.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Kom eens buiten en kijk hoeveel knappe buitenlandse vrouwen er zijn tov de nederlandse vrouwen. Die arabische vrouwtjes ook![]()
Dikzak gespot.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:44 schreef PietPossum het volgende:
Zó vaak in de gym staan en denken dat je daarmee je gezondheid een lol doet![]()
Af en toe een stuk fietsen, zwemmen, wandelen. Dįt is goed voor je gezondheid. Niet jezelf vol duwen met eiwitshakes en 5x per week aan de gewichten hangen. Wellicht moet je jezelf afvragen of je niet gewoon niveautje 'Priscilla' bent , TS?
quote:Op woensdag 1 november 2017 12:44 schreef PietPossum het volgende:
Zó vaak in de gym staan en denken dat je daarmee je gezondheid een lol doet![]()
Af en toe een stuk fietsen, zwemmen, wandelen. Dįt is goed voor je gezondheid. Niet jezelf vol duwen met eiwitshakes en 5x per week aan de gewichten hangen. Wellicht moet je jezelf afvragen of je niet gewoon niveautje 'Priscilla' bent , TS?
Ik heb al vrouwen van alle nationaliteiten zowat gesproken, maar de arabische vrouwtjes zagen er een stuk gepolijster uit dan de nederlandse vrouwen. Hier zie je enkel mascara voor de wimpers en dan ben je opgemaaktquote:Op woensdag 1 november 2017 12:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nederland is groter dan de Schilderswijk, chef.
Boek dan vooral een enkeltje Arabiė.
Doe mij maar gewoon naturel, barbiepoppen vind ik niet zo.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:06 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik heb al vrouwen van alle nationaliteiten zowat gesproken, maar de arabische vrouwtjes zagen er een stuk gepolijster uit dan de nederlandse vrouwen. Hier zie je enkel mascara voor de wimpers en dan ben je opgemaakt![]()
Ik spreek weleens arabische meiden en moet je eens kijken. Foundation, mascara, lipgloss, wenkbrouwen opgemaakt. Prachtig![]()
Nederlandse vrouwen zijn daar echt te makkelijk in
Arabische barbiepoppen zijn fucking knap a neef. Naturelquote:Op woensdag 1 november 2017 13:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon naturel, barbiepoppen vind ik niet zo.
Zeker met van die getekende wenkbrauwen?quote:Op woensdag 1 november 2017 13:11 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Arabische barbiepoppen zijn fucking knap a neef. Naturel
Is mooiquote:Op woensdag 1 november 2017 13:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zeker met van die getekende wenkbrauwen?
Nee. Vanaf daar gestopt met lezen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:54 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Je kent het wel, week in week uit sta je in de gym om aan je gezondheid te werken.
Kappaquote:Op woensdag 1 november 2017 13:22 schreef TheInnocent het volgende:
De elegante en degelijke vrouwen zitten ook niet te wachten op een vent die niet uit the gym komt en rondloopt in zijn kappa sportbroek, verlekkerd is op zijn lichaam en vrouwen hoeren noemt. Ze willen meer inhoud tegenwoordig.. klacht ligt misschien bij jezelf?
Getekende wenkbrauwen aantrekkelijk vinden is per definitie geen goede smaak hebben fatoe.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:21 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee. Dat jij nou geen goede smaak hebt maakt mij geen troll
Koop gewoon een opblaasbare versie als je van plastic houdt, heb je ook niet het probleem dat ze 's ochtends ineens onherkenbaar is veranderd.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:11 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Arabische barbiepoppen zijn fucking knap a neef. Naturel
Betraptquote:
beter nog: www.lovish.nlquote:Op woensdag 1 november 2017 13:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Koop gewoon een opblaasbare versie als je van plastic houdt, heb je ook niet het probleem dat ze 's ochtends ineens onherkenbaar is veranderd.
Lol dit. Makeup is om schoonheid te accentueren, niet om lelijkheid te verbergen.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Koop gewoon een opblaasbare versie als je van plastic houdt, heb je ook niet het probleem dat ze 's ochtends ineens onherkenbaar is veranderd.
Je hebt ws. niet eens door hoe denigrerend je bent over vrouwen.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:15 schreef Fatoeman het volgende:
Daarnaast kunnen buitenlandse vrouwtjes vaak beter koken. En lekkere baklava bij de koffie
En dit.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwen aantrekkelijk vinden is per definitie geen goede smaak hebben fatoe.
Lukt bij de gemiddelde nederlandse vrouw dan niet echt goedquote:Op woensdag 1 november 2017 13:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol dit. Makeup is om schoonheid te accentueren, niet om lelijkheid te verbergen.
Denken dat ik denigrerend over vrouwen doequote:Op woensdag 1 november 2017 13:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt ws. niet eens door hoe denigrerend je bent over vrouwen.
QFT.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denken dat ik denigrerend over vrouwen doe
Ik heb schijt aan veel vrouwen ja, maar als ik je leuk vindt ben ik de beste partner die je maar kunt wensenquote:
"ik vindt"quote:Op woensdag 1 november 2017 14:12 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan veel vrouwen ja, maar als ik je leuk vindt ben ik de beste partner die je maar kunt wensen
Overduidelijk een onzekere maagd zijn.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet inhoudelijk kunnen reageren
Als je getekende wenkbrauwen mooi vindt zit je per definitie naar vrouwrn te kijken die geplamuurd zijn, dat doen vrouwen die jij aantrekkelijk vindt dus allemaal, want jij vind dat mooi. Dus dat lukt dan vooral donkere vrouwen ook niet echt goed.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:07 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Lukt bij de gemiddelde nederlandse vrouw dan niet echt goed
Jammer joh, maar je zit foutquote:Op woensdag 1 november 2017 14:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Overduidelijk een onzekere maagd zijn.
Verschilt. 50/50 zo'n beetjequote:Op woensdag 1 november 2017 14:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je getekende wenkbrauwen mooi vindt zit je per definitie naar vrouwrn te kijken die geplamuurd zijn, dat doen vrouwen die jij aantrekkelijk vindt dus allemaal, want jij vind dat mooi. Dus dat lukt dan vooral donkere vrouwen ook niet echt goed.
Als je op koeien met stalpoten valt misschienquote:Op woensdag 1 november 2017 08:28 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Worden wereldwijd tot de mooiste vrouwen gerekend maar hier op fok moet men weer een afwijkende mening hebben hoor
quote:Op woensdag 1 november 2017 14:41 schreef Drizzy_ het volgende:
[..]
Als je op koeien met stalpoten valt misschien
Ventje toch.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:39 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hoe ken jij dat nou weten man, megool
Waarzo? Ik moet hard zoekenquote:Op woensdag 1 november 2017 14:42 schreef Cazzette het volgende:
[..]
Loop eens rond in een studentenstad, genoeg vrouwelijk schoon
Nog nooit geweest inderdaadquote:Op woensdag 1 november 2017 15:16 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Kom eens naar uutje Groningen of leiden. Loopt wel veel moois rond hoor
Klopt het is letterlijk gewoon slijtage van je lichaam.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:44 schreef PietPossum het volgende:
Inhoudelijk: mannen die het over vrouwtjes hebben hebben het sowieso niet begrepen.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet inhoudelijk kunnen reageren
Het niet over vrouwtjes hebbenquote:Op woensdag 1 november 2017 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Inhoudelijk: mannen die het over vrouwtjes hebben hebben het sowieso niet begrepen.
Zijn meer dan genoeg arabische vrouwen zonder hoofddoekquote:Op woensdag 1 november 2017 15:46 schreef Eleiko het volgende:
Moslima's die make-up gebruiken maar dan wel een hoofddoek op moeten want mannen mogen hun schoonheid niet zien. Gebruik dan plamuur van de bouwmarkt.
Die volgeplamuurd zijn ja.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:55 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Het niet over vrouwtjes hebben
[..]
Zijn meer dan genoeg arabische vrouwen zonder hoofddoek
De Nederlandse dames minimaal een kop groter zijn dan jij en dat kun je niet handelen.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:38 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik zou ze wel keihard doen itt de naturel nederlandse dames
Niet van kleine vrouwen houden als man, wat voor een flikker ben je danquote:Op woensdag 1 november 2017 21:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De Nederlandse dames minimaal een kop groter zijn dan jij en dat kun je niet handelen.
Nederlandse dames zien jou dan ook niet staan.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:38 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik zou ze wel keihard doen itt de naturel nederlandse dames
Ik ben zeer succesvol, hoog intelligent en zwaar gespierd. Maar zelfs dat mag niet baten. Vrouwen die mij niet kennen denken dat ik een domme player ben, vrouwen die mij iets beter kennen vinden mij een nerd, en vrouwen die mij door en door kennen zijn helemaal gek op mij, maar zo ver kom het nooit. Misschien komt t doordat ik gewoon niet wil lopen showen en daardoor een low key indruk uitstraal ( niet altijd strakke kleding, beetje simpel gedrag tonen om er bij te horen etc)..quote:Op woensdag 1 november 2017 13:22 schreef TheInnocent het volgende:
De elegante en degelijke vrouwen zitten ook niet te wachten op een vent die niet uit the gym komt en rondloopt in zijn kappa sportbroek, verlekkerd is op zijn lichaam en vrouwen hoeren noemt. Ze willen meer inhoud tegenwoordig.. klacht ligt misschien bij jezelf?
Ja ja, je bent allemaal positieve dingen...en nog steeds niet interessant in de ogen van vrouwen blijkbaar. Dus dan kunnen er 2 dingen zijn. ALLE vrouwen schatten jou verkeerd in, OF jouw beeld van jezelf klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:47 schreef DR898 het volgende:
[..]
Ik ben zeer succesvol, hoog intelligent en zwaar gespierd. Maar zelfs dat mag niet baten. Vrouwen die mij niet kennen denken dat ik een domme player ben, vrouwen die mij iets beter kennen vinden mij een nerd, en vrouwen die mij door en door kennen zijn helemaal gek op mij, maar zo ver kom het nooit. Misschien komt t doordat ik gewoon niet wil lopen showen en daardoor een low key indruk uitstraal ( niet altijd strakke kleding, beetje simpel gedrag tonen om er bij te horen etc)..
Vrouwen, vooral in Nederland, denken dat ze het voor het zeggen hebben. Als je Tinder op gaat en ziet wat voor vee er allemaal te vinden is. Ze zijn er in.alle soorten en maten en ze zijn goed in het stellen van eisen!. Chanceless.
Kortom, vrouwen zijn erg lousy in het inschatten van mannen. Gewoon om te huilen zo triest.
Ik begrijp totaal niet hoe ze niet kunnen vallen op zo'n bescheiden, normale en ontzettend intelligent overkomende jongen.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:47 schreef DR898 het volgende:
[..]
Ik ben zeer succesvol, hoog intelligent en zwaar gespierd. Maar zelfs dat mag niet baten. Vrouwen die mij niet kennen denken dat ik een domme player ben, vrouwen die mij iets beter kennen vinden mij een nerd, en vrouwen die mij door en door kennen zijn helemaal gek op mij, maar zo ver kom het nooit. Misschien komt t doordat ik gewoon niet wil lopen showen en daardoor een low key indruk uitstraal ( niet altijd strakke kleding, beetje simpel gedrag tonen om er bij te horen etc)..
Vrouwen, vooral in Nederland, denken dat ze het voor het zeggen hebben. Als je Tinder op gaat en ziet wat voor vee er allemaal te vinden is. Ze zijn er in.alle soorten en maten en ze zijn goed in het stellen van eisen!. Chanceless.
Kortom, vrouwen zijn erg lousy in het inschatten van mannen. Gewoon om te huilen zo triest.
Is goed Cool Guyquote:Op donderdag 2 november 2017 10:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja ja, je bent allemaal positieve dingen...en nog steeds niet interessant in de ogen van vrouwen blijkbaar. Dus dan kunnen er 2 dingen zijn. ALLE vrouwen schatten jou verkeerd in, OF jouw beeld van jezelf klopt niet helemaal.
Ik denk dat het dat laatste is.
Snik Snik jaquote:Op donderdag 2 november 2017 10:29 schreef Fatoevrouw het volgende:
[..]
Ik begrijp totaal niet hoe ze niet kunnen vallen op zo'n bescheiden, normale en ontzettend intelligent overkomende jongen.
Nee, ze kijken er overheenquote:Op donderdag 2 november 2017 07:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nederlandse dames zien jou dan ook niet staan.
Onderbouwing?quote:Op donderdag 2 november 2017 09:47 schreef DR898 het volgende:
[..]
Ik ben zeer succesvol, hoog intelligent en zwaar gespierd.
Tinder =/= de Nederlandse vrouw.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:47 schreef DR898 het volgende:
[..]
Daarnaast ben je niet zo’n type dat zichzelf overschat en ben je vooral heel bescheiden.. komt vast doordat je “hoog intelligent” bent zoals je zegt.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:47 schreef DR898 het volgende:
[..]
Gewoon een aanname dus?quote:Op donderdag 2 november 2017 09:47 schreef DR898 het volgende:
[..]
vrouwen die mij door en door kennen zijn helemaal gek op mij, maar zo ver kom het nooit.
Grapjas. Ik ben zowat de beste partner die je kunt wensen manquote:Op donderdag 2 november 2017 07:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nederlandse dames zien jou dan ook niet staan.
Als je als onderdanig sloofje behandeld wil worden, ja.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:19 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Grapjas. Ik ben zowat de beste partner die je kunt wensen man
Juist niet. Ik ben wel de baas in huisquote:Op donderdag 2 november 2017 11:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je als onderdanig sloofje behandeld wil worden, ja.
Dat bedoel ik: als je als vrouw een onderdanig sloofje wil worden, moet je een relatie met Fatoeman aangaan. Daarnaast: de baas zijn over iemandquote:Op donderdag 2 november 2017 11:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Juist niet. Ik ben wel de baas in huis.
quote:Op donderdag 2 november 2017 11:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Juist niet. Ik ben wel de baas in huis
'quote:Op donderdag 2 november 2017 11:19 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Grapjas. Ik ben zowat de beste partner die je kunt wensen man
Jouw assumpties zijn irrelevant.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:10 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Daarnaast ben je niet zo’n type dat zichzelf overschat en ben je vooral heel bescheiden.. komt vast doordat je “hoog intelligent” bent zoals je zegt.![]()
Onderbouw eens goed je punten, want zo kom je alleen maar onzeker - en inderdaad beetje als een domme player - over.
Niet echt, ik hou van overdrijven.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:14 schreef naoomx het volgende:
De degelijke vrouwen gaan gewoon niet in de sportschool overduidelijk lopen geilen op mannen maar zijn daar gewoon om te trainen; die moet je dus ergens anders scoren...
[..]
Gewoon een aanname dus?
Wat wél relevant is is dat de realiteit blijkbaar niet aansluit op jouw beeld, en die realiteit ondervind jij elke dag.quote:
Oh valt mee hoor. Maar als ik echt van een vrouw houdt zal ik gied voor haar zorgen. Dat doe ik altijdquote:Op donderdag 2 november 2017 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: als je als vrouw een onderdanig sloofje wil worden, moet je een relatie met Fatoeman aangaan. Daarnaast: de baas zijn over iemand
Je bevestigd alleen maar keer op keer een wereldbeeld uit 1950.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:57 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Oh valt mee hoor. Maar als ik echt van een vrouw houdt zal ik gied voor haar zorgen. Dat doe ik altijd
Of jij 100 vrouwen hebquote:Op donderdag 2 november 2017 11:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
'
Ah, vandaar dat de meeste vrouwen je links laten liggen natuurlijk.
Is juist goed om een vrouw te verzorgenquote:Op donderdag 2 november 2017 11:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bevestigd alleen maar keer op keer een wereldbeeld uit 1950.
Goed voor een vrouw zorgen: alsof ze dat zelf niet zou kunnen.
Stap eens in de tijdmachine en kom aan in 2017.
Dat 'huis' van hemquote:Op donderdag 2 november 2017 11:59 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Of jij 100 vrouwen heb![]()
De neesten laten jou ook links liggen.
Maar ja jij weet niet dat ik aan mezelf heb gewerkt en dat het nu allemaal wel lekker loopt. Maar blijf vooral afgeven op anderen om jezelf beter te voelen
Ik ben getrouwd, grappenmaker. Je zou eens in de spiegel moeten kijken, met je afgeven op de nederlandse vrouwen en zo'n beetje alles wat niet donker is, zoals aziatische vrouwen, mafkees.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:59 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Of jij 100 vrouwen heb![]()
De neesten laten jou ook links liggen.
Maar ja jij weet niet dat ik aan mezelf heb gewerkt en dat het nu allemaal wel lekker loopt. Maar blijf vooral afgeven op anderen om jezelf beter te voelen
Haha, ik kijk vaak genoeg in de spiegel. Ik weet precies hoe ik ben en sta positiever in het leven dan jou schat ik in obv je posts.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd, grappenmaker. Je zou eens in de spiegel moeten kijken, met je afgeven op de nederlandse vrouwen en zo'n beetje alles wat niet donker is, zoals aziatische vrouwen, mafkees.
En dan lease rijdenquote:Op donderdag 2 november 2017 12:01 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Aparte vent die stoergast
Niet eigen geld stashenquote:Op donderdag 2 november 2017 12:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En dan lease rijden
Auto van de bank, huis van de bank.
Ze zijn NIET altijd ready.
Auto van de bank? Auto van werkgever.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En dan lease rijden
Snapte.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:06 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Niet eigen geld stashen
Niet ready, maar plastic gedrag om te tonen dat ze wat bereikt hebben.
Ze doen biggie als ze klein zijn. Je weetquote:Op donderdag 2 november 2017 12:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En dan lease rijden
Misschien kun je je Nederlands ook een beetje bijschaven, vrouwen zitten meestal niet te wachten op een "adonis" die nog geen twee zinnen zonder taalfouten kan produceren .....quote:Op donderdag 2 november 2017 12:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha, ik kijk vaak genoeg in de spiegel. Ik weet precies hoe ik ben en sta positiever in het leven dan jou schat ik in obv je posts.
En ik geef bijna nooit af op aziatische vrouwen. En ja wel soms op nederlandse vrouwen daarom heb ik mijn kaarten gespeeld op buitenlandse vrouwen. Die passen meer bij mij.
Maar heerlijk op fatoeman haten want dan kun jij jezelf weer op het borstje kloppen hoe goed je zelf bent met je leasewagen, pornoactrice en eigen huis
Ook ik ben soms alleen.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:09 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ze doen biggie als ze klein zijn. Je weet
Volgens mij heeft hij na tig afwijzingen het in zn eigen hoofd gepraat dat alle Nederlandse vrouwen niks voor hem zijn. En het is natuurlijk makkelijker goed te praten dat hij moeite heeft met de buitenlandse vrouwen omdat het aanbod een stuk schaarser is.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
'
Ah, vandaar dat de meeste vrouwen je links laten liggen natuurlijk.
Zo leef ikquote:Op donderdag 2 november 2017 12:07 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Snapte.
Niet dagelijks trainen en alleen wonen zoals het hoort
Boeit me vrij weinigquote:Op donderdag 2 november 2017 12:12 schreef matspontius het volgende:
[..]
Misschien kun je je Nederlands ook een beetje bijschaven, vrouwen zitten meestal niet te wachten op een "adonis" die nog geen twee zinnen zonder taalfouten kan produceren .....
Haha, maar neequote:Op donderdag 2 november 2017 13:23 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat geld ook voor die zogenaamde vrouwen van jou, jij boeit ze ook weinig![]()
Nee nee en nee. Ik heb genoeg contact met buitenlandse vrouwen. En als ik ze niet aantrekkelijker had gevonden dan de boerinnen hier had ik ze ook niet gedatequote:Op donderdag 2 november 2017 12:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij na tig afwijzingen het in zn eigen hoofd gepraat dat alle Nederlandse vrouwen niks voor hem zijn. En het is natuurlijk makkelijker goed te praten dat hij moeite heeft met de buitenlandse vrouwen omdat het aanbod een stuk schaarser is.
Je Nederlands is echt om te janken, VMBO wel afgemaakt?quote:Op donderdag 2 november 2017 14:09 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denken mij te kennen terwijl je zo'n zelfde arrogantie hebt als stoergast
Benoem de spelfouten maar ff teringnerdjequote:Op donderdag 2 november 2017 14:13 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je Nederlands is echt om te janken, VMBO wel afgemaakt?
Van zeekoeien zonder goede vorm houdenquote:Op donderdag 2 november 2017 14:12 schreef harrievankempen het volgende:
Kneuzenkermis wederom, gefrustreerde sukkels hier die haten op Nederlandse vrouwen omdat ze worden afgewezen
Ach gossie, ventje wordt op zijn fouten gewezen en gaat gelijk schelden. Ga maar lekker verder op dit niveau, maakt veel indrukquote:Op donderdag 2 november 2017 14:17 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Benoem de spelfouten maar ff teringnerdje
Ik snap geen kenker wat nou fout was aan die post inderdaad. Maar aangezien jij ze niet benoemt vind je het alleen maar lachen wss om iemand af te zeiken. Prima ik ge er noet onder gebukt, maar vind zeikende grammarnazi's vrij domquote:Op donderdag 2 november 2017 14:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ach gossie, ventje wordt op zijn fouten gewezen en gaat gelijk schelden. Ga maar lekker verder op dit niveau, maakt veel indruken maak jezelf maar lekker belachelijk
Succes ermee
Van uitgehongerde Somaliėrs houdenquote:Op donderdag 2 november 2017 14:18 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Van zeekoeien zonder goede vorm houden :’)
Geen surinaamse vrouwtje met dikke kont hebbenquote:Op donderdag 2 november 2017 14:42 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Van uitgehongerde Somaliėrs houden![]()
Ziehier een van je (kleinere) problemen.quote:Op donderdag 2 november 2017 14:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik snap geen kenker wat nou fout was aan die post inderdaad. [..]
Denken dat je geen meiden kan fiksen als je marginale taalfouten niet herkentquote:Op donderdag 2 november 2017 14:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ziehier een van je (kleinere) problemen.
Buiten Fok stel je nog minder voor dan op Fok, Fatoe.quote:Op donderdag 2 november 2017 14:53 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denken dat je geen meiden kan fiksen als je marginale taalfouten niet herkent
Denk het nietquote:Op donderdag 2 november 2017 17:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Buiten Fok stel je nog minder voor dan op Fok, Fatoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |