Ik heb schijt aan veel vrouwen ja, maar als ik je leuk vindt ben ik de beste partner die je maar kunt wensenquote:
"ik vindt"quote:Op woensdag 1 november 2017 14:12 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan veel vrouwen ja, maar als ik je leuk vindt ben ik de beste partner die je maar kunt wensen
Overduidelijk een onzekere maagd zijn.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet inhoudelijk kunnen reageren
Als je getekende wenkbrauwen mooi vindt zit je per definitie naar vrouwrn te kijken die geplamuurd zijn, dat doen vrouwen die jij aantrekkelijk vindt dus allemaal, want jij vind dat mooi. Dus dat lukt dan vooral donkere vrouwen ook niet echt goed.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:07 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Lukt bij de gemiddelde nederlandse vrouw dan niet echt goed
Jammer joh, maar je zit foutquote:Op woensdag 1 november 2017 14:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Overduidelijk een onzekere maagd zijn.
Verschilt. 50/50 zo'n beetjequote:Op woensdag 1 november 2017 14:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je getekende wenkbrauwen mooi vindt zit je per definitie naar vrouwrn te kijken die geplamuurd zijn, dat doen vrouwen die jij aantrekkelijk vindt dus allemaal, want jij vind dat mooi. Dus dat lukt dan vooral donkere vrouwen ook niet echt goed.
Als je op koeien met stalpoten valt misschienquote:Op woensdag 1 november 2017 08:28 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Worden wereldwijd tot de mooiste vrouwen gerekend maar hier op fok moet men weer een afwijkende mening hebben hoor
quote:Op woensdag 1 november 2017 14:41 schreef Drizzy_ het volgende:
[..]
Als je op koeien met stalpoten valt misschien
Ventje toch.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:39 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hoe ken jij dat nou weten man, megool
Waarzo? Ik moet hard zoekenquote:Op woensdag 1 november 2017 14:42 schreef Cazzette het volgende:
[..]
Loop eens rond in een studentenstad, genoeg vrouwelijk schoon
Nog nooit geweest inderdaadquote:Op woensdag 1 november 2017 15:16 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Kom eens naar uutje Groningen of leiden. Loopt wel veel moois rond hoor
Klopt het is letterlijk gewoon slijtage van je lichaam.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:44 schreef PietPossum het volgende:
Zó vaak in de gym staan en denken dat je daarmee je gezondheid een lol doet![]()
Af en toe een stuk fietsen, zwemmen, wandelen. Dát is goed voor je gezondheid. Niet jezelf vol duwen met eiwitshakes en 5x per week aan de gewichten hangen. Wellicht moet je jezelf afvragen of je niet gewoon niveautje 'Priscilla' bent , TS?
Inhoudelijk: mannen die het over vrouwtjes hebben hebben het sowieso niet begrepen.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet inhoudelijk kunnen reageren
Het niet over vrouwtjes hebbenquote:Op woensdag 1 november 2017 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Inhoudelijk: mannen die het over vrouwtjes hebben hebben het sowieso niet begrepen.
Zijn meer dan genoeg arabische vrouwen zonder hoofddoekquote:Op woensdag 1 november 2017 15:46 schreef Eleiko het volgende:
Moslima's die make-up gebruiken maar dan wel een hoofddoek op moeten want mannen mogen hun schoonheid niet zien. Gebruik dan plamuur van de bouwmarkt.
Die volgeplamuurd zijn ja.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:55 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Het niet over vrouwtjes hebben
[..]
Zijn meer dan genoeg arabische vrouwen zonder hoofddoek
De Nederlandse dames minimaal een kop groter zijn dan jij en dat kun je niet handelen.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:38 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik zou ze wel keihard doen itt de naturel nederlandse dames
Niet van kleine vrouwen houden als man, wat voor een flikker ben je danquote:Op woensdag 1 november 2017 21:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De Nederlandse dames minimaal een kop groter zijn dan jij en dat kun je niet handelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |