Van zeekoeien zonder goede vorm houdenquote:Op donderdag 2 november 2017 14:12 schreef harrievankempen het volgende:
Kneuzenkermis wederom, gefrustreerde sukkels hier die haten op Nederlandse vrouwen omdat ze worden afgewezen
Ach gossie, ventje wordt op zijn fouten gewezen en gaat gelijk schelden. Ga maar lekker verder op dit niveau, maakt veel indrukquote:Op donderdag 2 november 2017 14:17 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Benoem de spelfouten maar ff teringnerdje
Ik snap geen kenker wat nou fout was aan die post inderdaad. Maar aangezien jij ze niet benoemt vind je het alleen maar lachen wss om iemand af te zeiken. Prima ik ge er noet onder gebukt, maar vind zeikende grammarnazi's vrij domquote:Op donderdag 2 november 2017 14:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ach gossie, ventje wordt op zijn fouten gewezen en gaat gelijk schelden. Ga maar lekker verder op dit niveau, maakt veel indruken maak jezelf maar lekker belachelijk
Succes ermee
Van uitgehongerde Somaliėrs houdenquote:Op donderdag 2 november 2017 14:18 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Van zeekoeien zonder goede vorm houden :’)
Geen surinaamse vrouwtje met dikke kont hebbenquote:Op donderdag 2 november 2017 14:42 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Van uitgehongerde Somaliėrs houden![]()
Ziehier een van je (kleinere) problemen.quote:Op donderdag 2 november 2017 14:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik snap geen kenker wat nou fout was aan die post inderdaad. [..]
Denken dat je geen meiden kan fiksen als je marginale taalfouten niet herkentquote:Op donderdag 2 november 2017 14:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ziehier een van je (kleinere) problemen.
Buiten Fok stel je nog minder voor dan op Fok, Fatoe.quote:Op donderdag 2 november 2017 14:53 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denken dat je geen meiden kan fiksen als je marginale taalfouten niet herkent
Denk het nietquote:Op donderdag 2 november 2017 17:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Buiten Fok stel je nog minder voor dan op Fok, Fatoe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |