ja er zijn zat vrouwelijke expats, laatst een Algerijnse nog. Zeuren ook niet om kinderen want carričre is o zo belangrijkquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:54 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Je kent het wel, week in week uit sta je in de gym om aan je gezondheid te werken. Voeg daar een 'conditioning' element aan toe met een gebalanceerd dieet en je bent er. Toch wel zo lekker om fit door het leven te gaan.
Het liefste ga ik sportief gekleed en ik merk dan dat vooral van die Priscilla's en Chantal's zich zitten te verlekkeren op dat lichaam. Van die geblondeerde snollen die in de hoogtijdagen van het bubbling tijdperk het leidend voorwerp waren op zo'n kenmerkend feestje.
Vrijwel iedere vrouw is een hoer tegenwoordig.
Deze man weet. Nederlandse vrouwen zijn ook vies onzeker. Iedereen afkrakenquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:11 schreef wielrennerdt het volgende:
oost europees, midden oosters, aziatisch , latina, afrikaans
nederlands
Vind ik geeneens mooiquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat noem je dan van die types die zich elke dag verlekkeren aan die Instagram fitness meisjes die met hun 'perfecte' lichaam lopen te pronken. (ook maar een flitsmoment)
maar ze zien er ook een stuk minder goed gekleed uit dan dames uit andere landen. Alleen maar adidas stan smith met een spijkerbroek met gaten er inquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deze man weet. Nederlandse vrouwen zijn ook vies onzeker. Iedereen afkraken
Dus Nederlandse vrouwen kraken iedereen af, en jij kraakt nu net įlle Nederlandse vrouwen af. Dat is best ironisch toch?quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deze man weet. Nederlandse vrouwen zijn ook vies onzeker. Iedereen afkraken
Nee, want weet je wat het is. Ik ken ze door en door. En als ik om mij heen kijk zijn ze allemaal clans en gaan ze haten op mekaarquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus Nederlandse vrouwen kraken iedereen af, en jij kraakt nu net įlle Nederlandse vrouwen af. Dat is best ironisch toch?
En haatdragendquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:21 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
maar ze zien er ook een stuk minder goed gekleed uit dan dames uit andere landen. Alleen maar adidas stan smith met een spijkerbroek met gaten er in![]()
zijn wel uitzondering natuurlijk maar over t algemeen zijn ze enorm saai
Jij kent įlle Nederlandse vrouwen? Įllemaal?quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:06 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee, want weet je wat het is. Ik ken ze door en door. En als ik om mij heen kijk zijn ze allemaal clans en gaan ze haten op mekaar![]()
Echt kansloos volk man. En ga nou niet zeggen dat ik een frusti bent want dan moet ik je teleurstellen
De helft zo'n beetjequote:Op maandag 30 oktober 2017 10:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij kent įlle Nederlandse vrouwen? Įllemaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |