abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 07:09:39 #126
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174818090
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 19:38 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik zou ze wel keihard doen itt de naturel nederlandse dames
Nederlandse dames zien jou dan ook niet staan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174819730
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 13:22 schreef TheInnocent het volgende:
De elegante en degelijke vrouwen zitten ook niet te wachten op een vent die niet uit the gym komt en rondloopt in zijn kappa sportbroek, verlekkerd is op zijn lichaam en vrouwen hoeren noemt. Ze willen meer inhoud tegenwoordig.. klacht ligt misschien bij jezelf? :D
Ik ben zeer succesvol, hoog intelligent en zwaar gespierd. Maar zelfs dat mag niet baten. Vrouwen die mij niet kennen denken dat ik een domme player ben, vrouwen die mij iets beter kennen vinden mij een nerd, en vrouwen die mij door en door kennen zijn helemaal gek op mij, maar zo ver kom het nooit. Misschien komt t doordat ik gewoon niet wil lopen showen en daardoor een low key indruk uitstraal ( niet altijd strakke kleding, beetje simpel gedrag tonen om er bij te horen etc)..

Vrouwen, vooral in Nederland, denken dat ze het voor het zeggen hebben. Als je Tinder op gaat en ziet wat voor vee er allemaal te vinden is. Ze zijn er in.alle soorten en maten en ze zijn goed in het stellen van eisen!. Chanceless.

Kortom, vrouwen zijn erg lousy in het inschatten van mannen. Gewoon om te huilen zo triest.
and no
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 10:20:53 #128
16180 crew  CoolGuy
pi_174820161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:47 schreef DR898 het volgende:

[..]

Ik ben zeer succesvol, hoog intelligent en zwaar gespierd. Maar zelfs dat mag niet baten. Vrouwen die mij niet kennen denken dat ik een domme player ben, vrouwen die mij iets beter kennen vinden mij een nerd, en vrouwen die mij door en door kennen zijn helemaal gek op mij, maar zo ver kom het nooit. Misschien komt t doordat ik gewoon niet wil lopen showen en daardoor een low key indruk uitstraal ( niet altijd strakke kleding, beetje simpel gedrag tonen om er bij te horen etc)..

Vrouwen, vooral in Nederland, denken dat ze het voor het zeggen hebben. Als je Tinder op gaat en ziet wat voor vee er allemaal te vinden is. Ze zijn er in.alle soorten en maten en ze zijn goed in het stellen van eisen!. Chanceless.

Kortom, vrouwen zijn erg lousy in het inschatten van mannen. Gewoon om te huilen zo triest.
Ja ja, je bent allemaal positieve dingen...en nog steeds niet interessant in de ogen van vrouwen blijkbaar. Dus dan kunnen er 2 dingen zijn. ALLE vrouwen schatten jou verkeerd in, OF jouw beeld van jezelf klopt niet helemaal.

Ik denk dat het dat laatste is.
pi_174820305
quote:

[..]

Ik begrijp totaal niet hoe ze niet kunnen vallen op zo'n bescheiden, normale en ontzettend intelligent overkomende jongen.
pi_174820310
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja ja, je bent allemaal positieve dingen...en nog steeds niet interessant in de ogen van vrouwen blijkbaar. Dus dan kunnen er 2 dingen zijn. ALLE vrouwen schatten jou verkeerd in, OF jouw beeld van jezelf klopt niet helemaal.

Ik denk dat het dat laatste is.
Is goed Cool Guy :{w
and no
pi_174820331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:29 schreef Fatoevrouw het volgende:

[..]

Ik begrijp totaal niet hoe ze niet kunnen vallen op zo'n bescheiden, normale en ontzettend intelligent overkomende jongen.
Snik Snik ja :'( :'( :'( :'(
and no
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 10:33:35 #132
16180 crew  CoolGuy
pi_174820364
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:29 schreef DR898 het volgende:

[..]

Is goed Cool Guy :{w
:') tja, zelfreflectie is lastig natuurlijk.
pi_174820792
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 07:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, ze kijken er overheen :s)
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_174820808
quote:

[..]

Ik ben zeer succesvol, hoog intelligent en zwaar gespierd.
Onderbouwing?
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_174820828
quote:

[..]

Tinder =/= de Nederlandse vrouw.
Daarnaast hebben veel (import)mannen geen benul van wat een gelijkwaardige relatie inhoud.
pi_174821012
quote:

[..]

Daarnaast ben je niet zo’n type dat zichzelf overschat en ben je vooral heel bescheiden.. komt vast doordat je “hoog intelligent” bent zoals je zegt. ;)

Onderbouw eens goed je punten, want zo kom je alleen maar onzeker - en inderdaad beetje als een domme player - over.
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2017 @ 11:14:55 #137
460494 naoomx
pi_174821121
De degelijke vrouwen gaan gewoon niet in de sportschool overduidelijk lopen geilen op mannen maar zijn daar gewoon om te trainen; die moet je dus ergens anders scoren...

quote:

[..]

vrouwen die mij door en door kennen zijn helemaal gek op mij, maar zo ver kom het nooit.
Gewoon een aanname dus? :')
pi_174821225
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 07:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Grapjas. Ik ben zowat de beste partner die je kunt wensen man
pi_174821261
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:19 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Als je als onderdanig sloofje behandeld wil worden, ja.
pi_174821296
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:21 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Als je als onderdanig sloofje behandeld wil worden, ja.
Juist niet. Ik ben wel de baas in huis
pi_174821315
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:22 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Juist niet. Ik ben wel de baas in huis.
Dat bedoel ik: als je als vrouw een onderdanig sloofje wil worden, moet je een relatie met Fatoeman aangaan. Daarnaast: de baas zijn over iemand :')
pi_174821367
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:22 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Juist niet. Ik ben wel de baas in huis
:')
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 11:27:45 #143
16180 crew  CoolGuy
pi_174821412
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:19 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

'
Ah, vandaar dat de meeste vrouwen je links laten liggen natuurlijk.
pi_174821609
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:10 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Daarnaast ben je niet zo’n type dat zichzelf overschat en ben je vooral heel bescheiden.. komt vast doordat je “hoog intelligent” bent zoals je zegt. ;)

Onderbouw eens goed je punten, want zo kom je alleen maar onzeker - en inderdaad beetje als een domme player - over.
Jouw assumpties zijn irrelevant.
and no
pi_174821676
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:14 schreef naoomx het volgende:
De degelijke vrouwen gaan gewoon niet in de sportschool overduidelijk lopen geilen op mannen maar zijn daar gewoon om te trainen; die moet je dus ergens anders scoren...

[..]

Gewoon een aanname dus? :')
Niet echt, ik hou van overdrijven.
and no
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 11:47:34 #146
16180 crew  CoolGuy
pi_174821783
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:39 schreef DR898 het volgende:

[..]

Jouw assumpties zijn irrelevant.
Wat wél relevant is is dat de realiteit blijkbaar niet aansluit op jouw beeld, en die realiteit ondervind jij elke dag.
pi_174821958
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:25 schreef Fatoevrouw het volgende:

[..]

:')
Haha, tantoegrappig _O-
pi_174821978
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:23 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dat bedoel ik: als je als vrouw een onderdanig sloofje wil worden, moet je een relatie met Fatoeman aangaan. Daarnaast: de baas zijn over iemand :')
Oh valt mee hoor. Maar als ik echt van een vrouw houdt zal ik gied voor haar zorgen. Dat doe ik altijd
pi_174822000
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:57 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Oh valt mee hoor. Maar als ik echt van een vrouw houdt zal ik gied voor haar zorgen. Dat doe ik altijd
Je bevestigd alleen maar keer op keer een wereldbeeld uit 1950.
Goed voor een vrouw zorgen: alsof ze dat zelf niet zou kunnen.
Stap eens in de tijdmachine en kom aan in 2017.
pi_174822003
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

'
Ah, vandaar dat de meeste vrouwen je links laten liggen natuurlijk.
Of jij 100 vrouwen heb :')
De neesten laten jou ook links liggen.

Maar ja jij weet niet dat ik aan mezelf heb gewerkt en dat het nu allemaal wel lekker loopt. Maar blijf vooral afgeven op anderen om jezelf beter te voelen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')