Nederlandse dames zien jou dan ook niet staan.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:38 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik zou ze wel keihard doen itt de naturel nederlandse dames
Ik ben zeer succesvol, hoog intelligent en zwaar gespierd. Maar zelfs dat mag niet baten. Vrouwen die mij niet kennen denken dat ik een domme player ben, vrouwen die mij iets beter kennen vinden mij een nerd, en vrouwen die mij door en door kennen zijn helemaal gek op mij, maar zo ver kom het nooit. Misschien komt t doordat ik gewoon niet wil lopen showen en daardoor een low key indruk uitstraal ( niet altijd strakke kleding, beetje simpel gedrag tonen om er bij te horen etc)..quote:Op woensdag 1 november 2017 13:22 schreef TheInnocent het volgende:
De elegante en degelijke vrouwen zitten ook niet te wachten op een vent die niet uit the gym komt en rondloopt in zijn kappa sportbroek, verlekkerd is op zijn lichaam en vrouwen hoeren noemt. Ze willen meer inhoud tegenwoordig.. klacht ligt misschien bij jezelf?
Ja ja, je bent allemaal positieve dingen...en nog steeds niet interessant in de ogen van vrouwen blijkbaar. Dus dan kunnen er 2 dingen zijn. ALLE vrouwen schatten jou verkeerd in, OF jouw beeld van jezelf klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:47 schreef DR898 het volgende:
[..]
Ik ben zeer succesvol, hoog intelligent en zwaar gespierd. Maar zelfs dat mag niet baten. Vrouwen die mij niet kennen denken dat ik een domme player ben, vrouwen die mij iets beter kennen vinden mij een nerd, en vrouwen die mij door en door kennen zijn helemaal gek op mij, maar zo ver kom het nooit. Misschien komt t doordat ik gewoon niet wil lopen showen en daardoor een low key indruk uitstraal ( niet altijd strakke kleding, beetje simpel gedrag tonen om er bij te horen etc)..
Vrouwen, vooral in Nederland, denken dat ze het voor het zeggen hebben. Als je Tinder op gaat en ziet wat voor vee er allemaal te vinden is. Ze zijn er in.alle soorten en maten en ze zijn goed in het stellen van eisen!. Chanceless.
Kortom, vrouwen zijn erg lousy in het inschatten van mannen. Gewoon om te huilen zo triest.
Ik begrijp totaal niet hoe ze niet kunnen vallen op zo'n bescheiden, normale en ontzettend intelligent overkomende jongen.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:47 schreef DR898 het volgende:
[..]
Ik ben zeer succesvol, hoog intelligent en zwaar gespierd. Maar zelfs dat mag niet baten. Vrouwen die mij niet kennen denken dat ik een domme player ben, vrouwen die mij iets beter kennen vinden mij een nerd, en vrouwen die mij door en door kennen zijn helemaal gek op mij, maar zo ver kom het nooit. Misschien komt t doordat ik gewoon niet wil lopen showen en daardoor een low key indruk uitstraal ( niet altijd strakke kleding, beetje simpel gedrag tonen om er bij te horen etc)..
Vrouwen, vooral in Nederland, denken dat ze het voor het zeggen hebben. Als je Tinder op gaat en ziet wat voor vee er allemaal te vinden is. Ze zijn er in.alle soorten en maten en ze zijn goed in het stellen van eisen!. Chanceless.
Kortom, vrouwen zijn erg lousy in het inschatten van mannen. Gewoon om te huilen zo triest.
Is goed Cool Guyquote:Op donderdag 2 november 2017 10:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja ja, je bent allemaal positieve dingen...en nog steeds niet interessant in de ogen van vrouwen blijkbaar. Dus dan kunnen er 2 dingen zijn. ALLE vrouwen schatten jou verkeerd in, OF jouw beeld van jezelf klopt niet helemaal.
Ik denk dat het dat laatste is.
Snik Snik jaquote:Op donderdag 2 november 2017 10:29 schreef Fatoevrouw het volgende:
[..]
Ik begrijp totaal niet hoe ze niet kunnen vallen op zo'n bescheiden, normale en ontzettend intelligent overkomende jongen.
Nee, ze kijken er overheenquote:Op donderdag 2 november 2017 07:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nederlandse dames zien jou dan ook niet staan.
Onderbouwing?quote:Op donderdag 2 november 2017 09:47 schreef DR898 het volgende:
[..]
Ik ben zeer succesvol, hoog intelligent en zwaar gespierd.
Tinder =/= de Nederlandse vrouw.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:47 schreef DR898 het volgende:
[..]
Daarnaast ben je niet zo’n type dat zichzelf overschat en ben je vooral heel bescheiden.. komt vast doordat je “hoog intelligent” bent zoals je zegt.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:47 schreef DR898 het volgende:
[..]
Gewoon een aanname dus?quote:Op donderdag 2 november 2017 09:47 schreef DR898 het volgende:
[..]
vrouwen die mij door en door kennen zijn helemaal gek op mij, maar zo ver kom het nooit.
Grapjas. Ik ben zowat de beste partner die je kunt wensen manquote:Op donderdag 2 november 2017 07:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nederlandse dames zien jou dan ook niet staan.
Als je als onderdanig sloofje behandeld wil worden, ja.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:19 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Grapjas. Ik ben zowat de beste partner die je kunt wensen man
Juist niet. Ik ben wel de baas in huisquote:Op donderdag 2 november 2017 11:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je als onderdanig sloofje behandeld wil worden, ja.
Dat bedoel ik: als je als vrouw een onderdanig sloofje wil worden, moet je een relatie met Fatoeman aangaan. Daarnaast: de baas zijn over iemandquote:Op donderdag 2 november 2017 11:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Juist niet. Ik ben wel de baas in huis.
quote:Op donderdag 2 november 2017 11:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Juist niet. Ik ben wel de baas in huis
'quote:Op donderdag 2 november 2017 11:19 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Grapjas. Ik ben zowat de beste partner die je kunt wensen man
Jouw assumpties zijn irrelevant.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:10 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Daarnaast ben je niet zo’n type dat zichzelf overschat en ben je vooral heel bescheiden.. komt vast doordat je “hoog intelligent” bent zoals je zegt.![]()
Onderbouw eens goed je punten, want zo kom je alleen maar onzeker - en inderdaad beetje als een domme player - over.
Niet echt, ik hou van overdrijven.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:14 schreef naoomx het volgende:
De degelijke vrouwen gaan gewoon niet in de sportschool overduidelijk lopen geilen op mannen maar zijn daar gewoon om te trainen; die moet je dus ergens anders scoren...
[..]
Gewoon een aanname dus?
Wat wél relevant is is dat de realiteit blijkbaar niet aansluit op jouw beeld, en die realiteit ondervind jij elke dag.quote:
Oh valt mee hoor. Maar als ik echt van een vrouw houdt zal ik gied voor haar zorgen. Dat doe ik altijdquote:Op donderdag 2 november 2017 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: als je als vrouw een onderdanig sloofje wil worden, moet je een relatie met Fatoeman aangaan. Daarnaast: de baas zijn over iemand
Je bevestigd alleen maar keer op keer een wereldbeeld uit 1950.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:57 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Oh valt mee hoor. Maar als ik echt van een vrouw houdt zal ik gied voor haar zorgen. Dat doe ik altijd
Of jij 100 vrouwen hebquote:Op donderdag 2 november 2017 11:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
'
Ah, vandaar dat de meeste vrouwen je links laten liggen natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |