Nu ben je die standaard homo uit de standaard NL-romcom die denkt dat je alles kunt oplossen met neuken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:31 schreef Kaas- het volgende: Hebben 99.999 en NatteKat nou al eens met elkaar geneukt?
Eerst maar eens even een leuk onderwerpje bedenken, dat ook relevant voor het werk is.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:34 schreef eriksd het volgende:
Nja, zou er toch maar paar weekjes voor vrijnemen in december. Zie vaak gebeuren dat het eindeloos blijft liggen met alle stress van dien.
huh?quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:16 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 94ste verjaardag trouwens.
Met al je jaren werkervaring.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Voelde me gisteren op de universiteit wel een buitenbeentje. Kwam ik daar als werkende en samenwonende man ineens voor een tentamen aanschuiven tussen de jonkies.
Welke dag is het vandaag.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Voelde me gisteren op de universiteit wel een buitenbeentje. Kwam ik daar als werkende en samenwonende man ineens voor een tentamen aanschuiven tussen de jonkies.
oh ja ik snapt het al. Dat is niet mijn verjaardag he.quote:
Oke de onderkant zag ik niet aankomen.quote:
Is het weer bronsttijd ja?quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Keek vlak voor aanvang even om me heen en schatte dat ik zo rond de 85% wel zou doen.
Moet jij van de examencommissie het tentamen eigenlijk ook altijd in de hoek van de tentamenzaal maken, met zo’n ‘loser-puntmuts’ op je hoofd?quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Had eens een keer dat er na een tentamen zo'n jochie naar mij toekwam "Meneer, meneer... ik heb een vraag!".
Ik had echt zoiets van "dude, ik heb net hetzelfde tentamen gemaakt hè".
Maar kennelijk zag ik er wijs uit. Of wilde hij me niet (verder) beledigen.
Gaat altijd een alarmpje af als ik de faculteit binnen komen lopen, waarna er wordt omgeroepen de hoeveelste dag na mijn inschrijving het is.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet jij van de examencommissie het tentamen eigenlijk ook altijd in de hoek van de tentamenzaal maken, met zo’n ‘loser-puntmuts’ op je hoofd?
Hardop gelachen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gaat altijd een alarmpje af als ik de faculteit binnen komen lopen, waarna er wordt omgeroepen de hoeveelste dag na mijn inschrijving het is.
Een Groningse jodenhater die hier op uitnodiging van Jip post.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:53 schreef Monolith het volgende:
Wie is die ongeletterde morsemongool nou weer?
quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een Groningse jodenhater die hier op uitnodiging van Jip post.
Kloteturèèèk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een Groningse jodenhater die hier op uitnodiging van Jip post.
Mwah je hebt al flinke afstand genomen door te verhuizen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:14 schreef Kaas- het volgende:
Zo maar even twitteren dat ik geen jodenhater ben, ondanks dat ik ook in de provincie geboren ben waar hij nu woont.
Naar de stad van de joden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mwah je hebt al flinke afstand genomen door te verhuizen.
Ook dat nog.quote:
Mooie lading bagger. Europa is erger dan China want China is tenminste duidelijk in het verbieden.quote:„Elk bedrijf moet de wet volgen. Maar als je vage en dubbelzinnige taal gebruikt in mededingingsregels, zoals de EU, en daarom maar flinke boetes uitdeelt, is dat niet eerlijk. Er zit een EU-commissaris die graag naam wil maken. Dat geldt niet alleen voor Vestager, maar voor elke persoon die op die plek zit.
„Kijk, China is er tenminste eerlijk over: Google en Facebook zijn daar illegaal. Zo beschermen ze hun eigen producten en industrie en willen ze de informatiestroom beheersen.”
https://www.nrc.nl/nieuws(...)le-13699996-a1579065
Ik ken alleen Maxim Hartman.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:35 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd dat linkse gedoe bij de Correspondent.
https://decorrespondent.n(...)31515350080-158f6494
Het is dan ook bedenkelijk hoe de Europese Commissie via de staatssteun en mededingingsroute haar positie probeert te versterken. Weinig transparant.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:24 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mooie lading bagger. Europa is erger dan China want China is tenminste duidelijk in het verbieden.
Gidsland Chinaquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:24 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mooie lading bagger. Europa is erger dan China want China is tenminste duidelijk in het verbieden.
Waarschijnlijk noemden ze je nog mijnheer ook. Dertigjarigen op een tentamen zijn ook niet de norm natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Sunday funday.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een zondag mensen, wat een zondag.
OV-lening krijg je terug met alleen BA.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:28 schreef Friek_ het volgende:
De masterscriptie van Kaas- - die gaat dus nooit meer afgemaakt worden. Weet-ie zelf ook wel. Studieschuld is toch al torenhoog, dus zoveel zal het niet uitmaken.
Hoppa!
Laatst was ik op bezoek in de Tweede Kamer voor een paar vwo-leerlingen van me (deden mee aan een simulatiespel). Na afloop sprak ik ze even in de Statenpassage, waar één van de andere aanwezige scholieren (van een andere school) vroeg of ik de vader van één van de leerlingen was.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Had eens een keer dat er na een tentamen zo'n jochie naar mij toekwam "Meneer, meneer... ik heb een vraag!".
Ik had echt zoiets van "dude, ik heb net hetzelfde tentamen gemaakt hè".
Maar kennelijk zag ik er wijs uit. Of wilde hij me niet (verder) beledigen.
Wil je niks doen of heb je niks te doen? Ik vind het weekend altijd maar te kort.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met dat uur extraUur extra niks doen.
Ach ja dat is wel zo, Brussel heeft hetzelfde probleem als Washington; het staat veel te ver van de burgers af. Maar zie daar maar eens wat aan te doen zonder oplossingen die erger zijn dan de kwaal.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is dan ook bedenkelijk hoe de Europese Commissie via de staatssteun en mededingingsroute haar positie probeert te versterken. Weinig transparant.
Het curieuze steeepjesgebruik trekt in deze post eigenlijk de meeste aandacht van mij.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:28 schreef Friek_ het volgende:
De masterscriptie van Kaas- - die gaat dus nooit meer afgemaakt worden. Weet-ie zelf ook wel. Studieschuld is toch al torenhoog, dus zoveel zal het niet uitmaken.
Hoppa!
Wil nietquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wil je niks doen of heb je niks te doen? Ik vind het weekend altijd maar te kort.
Bakt vriendjelief niet?quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:54 schreef Kaas- het volgende:
Ben eindelijk naar de winkel geweest.
Boel chocoladekoekjes gehaald. En brood dat heerlijk krokant is.
Vreemd inderdaad. Ondertussen mogen deze radicalen gewoon een nieuw kantoortje openen: https://www.parool.nl/ams(...)bautstraat~a4525288/quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:30 schreef Ryon het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)ie-stopera~a4525769/
Bizar verhaal dit.
Expeditie Robinson in de stad.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:54 schreef Kaas- het volgende:
Ben eindelijk naar de winkel geweest.
Boel chocoladekoekjes gehaald. En brood dat heerlijk krokant is.
In de Amsterdamse jungle. M’n huisje is toevallig een van de weinige plekjes in de stad waar je vanuit de woonkamer niet op huizen maar op een veldje met bomen uitkijk, dus zie mooi de jaargetijden.quote:
Ik heb geen uitzicht, maar de planten in m'n achtertuin worden gelukkig wel gewoon bruin, rood en geel nu.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In de Amsterdamse jungle. M’n huisje is toevallig een van de weinige plekjes in de stad waar je vanuit de woonkamer niet op huizen maar op een veldje met bomen uitkijk, dus zie mooi de jaargetijden.
En bestaat er een wens om minifriekjes op de wereld te zetten?quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Laatst was ik op bezoek in de Tweede Kamer voor een paar vwo-leerlingen van me (deden mee aan een simulatiespel). Na afloop sprak ik ze even in de Statenpassage, waar één van de andere aanwezige scholieren (van een andere school) vroeg of ik de vader van één van de leerlingen was.
Vond het een zodanig leuke vraag dat het wat vaderlijke gevoelens in me losweekte.
Lijkt me een onzalig plan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En bestaat er een wens om minifriekjes op de wereld te zetten?
Genieten.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb geen uitzicht, maar de planten in m'n achtertuin worden gelukkig wel gewoon bruin, rood en geel nu.
2e keer vandaag dat dit verhaal genegeerd wordt.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:30 schreef Ryon het volgende:
Bizar verhaal dit.
Lekker boeiend wat daar in de grote stad allemaal gebeurt.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
2e keer vandaag dat dit verhaal genegeerd wordt.
Vernederland.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
2e keer vandaag dat dit verhaal genegeerd wordt.
Hoogst ongewenst nieuws dit. Ik steek een kaarsje aan voor meneer egeltje.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Vanmiddag met de zitmaaier over een egeltje geknetterd. RIP egeltje.
Heb jij geen plezier in je werk of vindt je het niet?quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wil je niks doen of heb je niks te doen? Ik vind het weekend altijd maar te kort.
Zitmaaierquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Vanmiddag met de zitmaaier over een egeltje geknetterd. RIP egeltje.
Het is amper 2 weken geleden dat vd Laan begraven is, dus het zwartmaken kan beginnen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat daar in de grote stad allemaal gebeurt.
Vond dat verhaal op 925 over het fietsendepot nog wat curieuzer.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:30 schreef Ryon het volgende:
Bizar verhaal dit.
Is er nog iemand die het een of ander kan bevestigen?quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vond dat verhaal op 925 over het fietsendepot nog wat curieuzer.
Ja, vond het ook een treurig gebeuren. Dan blijkt die tactiek van "joh, ik rol me lekker op in een bolletje dan dan beschermen mijn stekels me wel" ineens toch geen stand te houden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hoogst ongewenst nieuws dit. Ik steek een kaarsje aan voor meneer egeltje.
Vroeger was het tenminste nog 40 dagen.... maar ja, ontkerking hè.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Over de doden niets dan goeds, voor een dag of 14...
Dus je hebt het ook nog gezien?quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, vond het ook een treurig gebeuren. Dan blijkt die tactiek van "joh, ik rol me lekker op in een bolletje dan dan beschermen mijn stekels me wel" ineens toch geen stand te houden.
Naakend?quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:47 schreef Kaas- het volgende:
Thermostaat op 22,5. Kikkerpantoffels aan. Genieten.
Een ondernemende ambtenaar, dat loopt zelden goed af. Ben wel benieuwd hoeveel dat nou voor hem heeft opgeleverd.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vond dat verhaal op 925 over het fietsendepot nog wat curieuzer.
Je ziet het toch zo voor je, Kaas- die op Pepe the Frog rondloopt, nu nog een onesie en hij is een waardige opvolger van de Jessiasquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:47 schreef Kaas- het volgende:
Ik wou idd net zeggen... eikeltjespyjama erbij en klaar.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je ziet het toch zo voor je, Kaas- die op Pepe the Frog rondloopt, nu nog een onesie en hij is een waardige opvolger van de Jessias
Jawel maar andere dingen vind ik ook leuk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb jij geen plezier in je werk of vindt je het niet?
Heb je ook je raam op het zuiden?quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:47 schreef Kaas- het volgende:
Vind je ons leuk?quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel maar andere dingen vind ik ook leuk.
Ja, Farage was daar vandaag ook nog boos over...quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger was het tenminste nog 40 dagen.... maar ja, ontkerking hè.
Was dat vandaag het ergste waar hij boos over kon zijn?quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, Farage was daar vandaag ook nog boos over...
Ik wilde het even bevestigd hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze zit hier terwijl het weekend is....
Vast ook nog wel iets met buitenlanders.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat vandaag het ergste waar hij boos over kon zijn?
Oh gelukkig, toch nog een beetje zichzelf gebleven.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vast ook nog wel iets met buitenlanders.
Maar wel getrouwd met een buitenlander, toch wel typerend voor die types, Wilders ook alquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, toch nog een beetje zichzelf gebleven.
Waarom kom je elke keer met deze rommel aanzetten?quote:
Vissen?quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel maar andere dingen vind ik ook leuk.
Schande.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:11 schreef Jip141 het volgende:
Kreeg dit jaar inclusief welkomstpremie 500 euro terug van de energieleverancier.
Zal wel dwangmatig zijn voor die knul.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom kom je elke keer met deze rommel aanzetten?
Echt wel.quote:
Het sterrenbeeld? Anders niet.quote:
Oh jeetje echt?quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:10 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Heb je ook je raam op het zuiden?
Hier is het ook 23 graden geworden zonder verwarming.
Wel chill.
Misschien was het gewoon echt een lul.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is amper 2 weken geleden dat vd Laan begraven is, dus het zwartmaken kan beginnen.
Dan weet ik het ook niet.quote:
Het leven is taai in de pauperwijken aan de rand van Amsterdam.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:15 schreef eriksd het volgende:
Mijn cv doet het uberhaupt niet. Regelklep kaduuk.
Zeg dat.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het leven is taai in de pauperwijken aan de rand van Amsterdam.
Ook een overeenkomst: je hebt het allebei verkeerd gespeld. Hoort geen spatie tussen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:17 schreef Tem het volgende:
Ik leer net dat er wel een verschil is tussen verkrachting van een homo man en verkrachting van een hetero man.
Sorry, hopelijk kom je dit ooit nog te boven.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook een overeenkomst: je hebt het allebei verkeerd gespeld. Hoort geen spatie tussen.
Moet vanavond zelf koken. Zal later vanavond nog even een foto van m’n avondeten sturen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:20 schreef Tem het volgende:
Ga nu maar weer met je grafiekjes pielen, autist.
KLKquote:Op zondag 29 oktober 2017 18:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet vanavond zelf koken. Zal later vanavond nog even een foto van m’n avondeten sturen.
https://m.huffpost.com/us/entry/us_58a75eb4e4b037d17d27b70dquote:Op zondag 29 oktober 2017 18:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet vanavond zelf koken. Zal later vanavond nog even een foto van m’n avondeten sturen.
Homo's vragen er gewoon om vanwege het feit dat ze de hele dag in een roze string over staat paraderen?quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:17 schreef Tem het volgende:
Ik leer net dat er wel een verschil is tussen verkrachting van een homo man en verkrachting van een hetero man.
Gewoon langs de afhaal.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De homoman (let je op Kaas-) zal wel verleid zijn door de avances van de verkrachter. Althans, in de rechtszaal zal dit een prima argument zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Homo's vragen er gewoon om vanwege het feit dat ze de hele dag in een roze string over staat paraderen?
Een verschil in weerstand, ja.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:17 schreef Tem het volgende:
Bij de gemiddelde homoman zal hij er een stuk makkelijker in glijden, vermoed ik.quote:
De weerstand van de anus bedoel je? Dat open riool van kaas- levert vrij weinig wrijving op waarschijnlijk.quote:
Wat Tem allemaal wel niet doet voor de wetenschap, zo op een stormachtige zondagmiddag.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:17 schreef Tem het volgende:
Een leven lang leren.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat Tem allemaal wel niet doet voor de wetenschap, zo op een stormachtige zondagmiddag.
ocherm..quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga een avg maken.quote:
Ken ik niet.quote:
Aardappels, vlees, groente. Culinaire ruggengraat van de Lage Landen.quote:
Het is nu eenmaal zo.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dat is waarom Erik de big bucks verdient en jij niet
Hutspot met worst. Dat is voedsel voor de Echte Nederlander.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aardappels, vlees, groente. Culinaire ruggengraat van de Lage Landen.
Heh, de Hollandse keuken is meer een wereldkeuken tegenwoordig, wat overigens heel prettig is.quote:
Nouja, inclusief onze koloniën dan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, de Hollandse keuken is meer een wereldkeuken tegenwoordig, wat overigens heel prettig is.
Geloof me, Jip, je had niet willen opgroeien voor 1970, spaghetti was al zeldzaam en als er iets internationaals was dan zat het in een Honig zakje. Macaroni werd met blik worst of blik ham gemaakt...en ketchup.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:33 schreef Jip141 het volgende:
Niks mis met de Hollandse Keuken op zijn tijd!![]()
Maar wel blij dat er ook alternatieven beschikbaar zijn.
Nu heb je gekken die foto's maken van hun eten.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geloof me, Jip, je had niet willen opgroeien voor 1970, spaghetti was al zeldzaam en als er iets internationaals was dan zat het in een Honig zakje. Macaroni werd met blik worst of blik ham gemaakt...en ketchup.
Ja dat heb ik gehoord ja.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geloof me, Jip, je had niet willen opgroeien voor 1970, spaghetti was al zeldzaam en als er iets internationaals was dan zat het in een Honig zakje. Macaroni werd met blik worst of blik ham gemaakt...en ketchup.
Ananas was toen natuurlijk vol exotisch én spannend...quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu heb je gekken die foto's maken van hun eten.
Alles met ananas is Hawaï.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ananas was toen natuurlijk vol exotisch én spannend...
Tosti Hawaii als een International gerecht
Ik had laatst Ramen gegeten bij de Japanner.quote:
BIJ1quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:42 schreef skysherrif het volgende:
Sylvana mocht ook weer een naam verzinnen
Goede vis of schaaldieren of een boerenkoolstamppot zijn wel prima, maar met kapotgekookte aardappelen met wat groenten en een stukje vlees heb ik echt helemaal niets.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:33 schreef Jip141 het volgende:
Niks mis met de Hollandse Keuken op zijn tijd!![]()
Maar wel blij dat er ook alternatieven beschikbaar zijn.
En nu regent het er naar binnen?quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:43 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik had laatst Ramen gegeten bij de Japanner.
[ afbeelding ]
Oeh, dat ziet er wel goed uit.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:43 schreef Jip141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat schijnt dan overigens oorspronkelijk weer uit China te komen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:43 schreef Jip141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als de kat wormen heeft kotst hij wel eens dingen uit die daar op lijken. Eitje en twee plakken afgebladderde groene verf erbij, en hoppa.quote:
Lijkt me wel wat voor Erik, de vertegenwoordiger van wansmaak.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:45 schreef Tem het volgende:
Vroeger had je bij de shoarmaboer zelfs een pita Hawaï. Misschien nog steeds wel. Wat een ellende.
Hahaha, ja, en dan de pizza hawaii natuurlijk, ik vind pizza heerlijk, ik vind ananas heerlijk maar de combinatie is diep triest.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:45 schreef Tem het volgende:
Vroeger had je bij de shoarmaboer zelfs een pita Hawaï. Misschien nog steeds wel. Wat een ellende.
Niet uit de zee?quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:47 schreef Abschirmdienst het volgende:
Oesters komen weer uit Frankrijk.
Daar gaan de Zeeuwen commentaar op leveren.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:47 schreef Abschirmdienst het volgende:
Zeeuwse oesters > Franse oestersquote:Op zondag 29 oktober 2017 19:47 schreef Abschirmdienst het volgende:
I rest my case.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeeuwse oesters > Franse oesters
Hehe, die kon ik 's nachts wel waarderenquote:Op zondag 29 oktober 2017 19:45 schreef Tem het volgende:
Als je bezopen bent smaakt alles goedquote:Op zondag 29 oktober 2017 19:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe, die kon ik 's nachts wel waarderen
Ideaal moment voor de shoarmatent om van vlees af te komen dat een beetje over de datum is of al vier uur ligt.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je bezopen bent smaakt alles goed
Heb het ook wel eens op. Natte zooi met kaas. Ik ga nu liever naar de Surinamer met Iwanius na een avondje stappen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe, die kon ik 's nachts wel waarderen
Ga je ook nog sigaren roken daarna?quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb het ook wel eens op. Natte zooi met kaas. Ik ga nu liever naar de Surinamer met Iwanius na een avondje stappen.
Akkoord, de Franse zee.quote:
Nee, dat laat ik aan Kaas- over.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ga je ook nog sigaren roken daarna?
Hulde.quote:
Iwanius durft niet eens sigaren te roken met onze kaasbaas.quote:
Slaat nergens op dit.quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:01 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Best leuk nog - lesgeven over het eerste bijbelboek (Genesis).
Excuus, 6 maal 24 uur gelooft de Achterhoek nog in.quote:
Ik kan het me voorstellen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb de hele dag al hoofdpijn en luister rare muziek.
Dacht bij 1:39 dat ik een hersenbloeding had.
Ziet er puik uit. Ik zou er nog stiekem wat propaganda in verwerken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:01 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Best leuk nog - lesgeven over het eerste bijbelboek (Genesis).
Gewoon hitjes luisteren, heb je dit niet.quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Kijk je toevallig ook Stop a Douchebag op youtube?quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Jaquote:Op zondag 29 oktober 2017 20:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Kijk je toevallig ook Stop a Douchebag op youtube?
Toch wel een interessante kant van Rusland.quote:
Nee, dat zijn toch die Russen?quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Kijk je toevallig ook Stop a Douchebag op youtube?
Ja dus.quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:26 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Toch wel een interessante kant van Rusland.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon hitjes luisteren, heb je dit niet.
Je zit vooral te wachten tot het een keer flink fout gaat.quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja dus.
Wel eens iets van gezien. Maar volg het niet. Elke video is het zelfde.
Deze wel eens gezien dan?quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zit vooral te wachten tot het een keer flink fout gaat.
Is dit zon creepypasta verhaal?quote:
Ga uiteraard niet klikken.quote:
Neuh, geen vreemd, licht ongemakkelijk spul.quote:
Dat staat tegenwoordig in de keuken Tem. Wat een ellende.quote:
Zo'n natte zoete flans op je bord en dan moet je nog gaan applaudisseren ook.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat staat tegenwoordig in de keuken Tem. Wat een ellende.
Ook altijd de deal-breaker in die Noord-Afrikaanse gerechten. Zit je lekker te genieten van een kruidig stuk lamsvlees, hebben ze er van die zoete meuk doorheen geflikkerd.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo'n natte zoete flans op je bord en dan moet je nog gaan applaudisseren ook.
Huh, zoet in avondeten is toch juist typisch Nederlands ?quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook altijd de deal-breaker in die Noord-Afrikaanse gerechten. Zit je lekker te genieten van een kruidig stuk lamsvlees, hebben ze er van die zoete meuk doorheen geflikkerd.
Niet mijn Nederlands, vriend.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:32 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Huh, zoet in avondeten is toch juist typisch Nederlands ?
Wat dan? Behalve rode kool met appeltjes en hete bliksem.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:32 schreef Jip141 het volgende:
[..]
True.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat dan? Behalve rode kool met appeltjes en hete bliksem.
Totaal niet geloof ik.quote:
Lekker zout.quote:
Lekker veel smaakversterkers ook. Blegh.quote:
Juist.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:40 schreef Jip141 het volgende:
Ik denk dat we Unilever de schuld kunnen geven in dat geval.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:32 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens lekker. Super kunstmatig.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker veel smaakversterkers ook. Blegh.
Ceintuurbaan? Zo nee, raad ik je aan daar eens heen te gaan. Erg lekker gegeten daar.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:43 schreef Jip141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort stofzuigslang.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:35 schreef Tem het volgende:
[..]
De weerstand van de anus bedoel je? Dat open riool van kaas- levert vrij weinig wrijving op waarschijnlijk.
Wintertenue al uit de mottenballen gehaald hier.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:52 schreef Tem het volgende:
Twijfel of het winterjasje al aan moet morgen.
Al een weekje aan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:52 schreef Tem het volgende:
Ach, in Oost-Azië gooien ze bij het koken overal handmatig suiker en smaakversterker in.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker veel smaakversterkers ook. Blegh.
Wel makkelijk als je weinig tijd hebt.quote:
Jij gaat zeker met de auto naar je werk? Patriciër.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:52 schreef Tem het volgende:
Nee, altijd met het fietsje. Eerst de kleine man naar school brengen en dan naar kantoor.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij gaat zeker met de auto naar je werk? Patriciër.
Gelukkig heb ik zeeen van tijdquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je weinig tijd hebt.
Kijk, een Eckte Hollandse manquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:13 schreef Tem het volgende:
quote: Op zondag 29 oktober 2017 22:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik moet ook eerst een stuk met de fiets. Vind het dan altijd wel fris, zo iets na zevenen. Heb al een maand mijn winterjas aan. Jij tot nu toe in je zomerjekkie?quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, altijd met het fietsje. Eerst de kleine man naar school brengen en dan naar kantoor.
Bek dicht, Sugar Lee Hooper.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:16 schreef Kaas- het volgende:
Alleen sukkels zijn tegen smaakversterkers.
Overigens wel eens hoor, daar niet van.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:16 schreef Kaas- het volgende:
Alleen sukkels zijn tegen smaakversterkers.
Beetje met de bakfietsmoedertjes beppen onderweg. Sowieso veel sneller met de fiets dan met de auto in de stad.quote:
Eens.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje met de bakfietsmoedertjes beppen onderweg. Sowieso veel sneller met de fiets dan met de auto in de stad.
Zomerjack met een vestje eronder. Ik heb het altijd warm.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik moet ook eerst een stuk met de fiets. Vind het dan altijd wel fris, zo iets na zevenen. Heb al een maand mijn winterjas aan. Jij tot nu toe in je zomerjekkie?
Altijd een regenbroek bij me. Jas is sowieso waterdicht en een poncho vangt teveel wind.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens.
Heb je ook een poncho of regenpak? Als het giet moet ik alternatief vervoer zoeken, anders verregent m'n combover.
Ik vind het mooi, Tem, ouderwets en gezond, als je hier bij de school ziet wat voor drama's er in de ochtend zijn met ouders die de weg blokkeren met de auto om hun kids uit de auto te schoppen...quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje met de bakfietsmoedertjes beppen onderweg. Sowieso veel sneller met de fiets dan met de auto in de stad.
Dan zou ik het ook niet doen. Als ik om 18:30 in de AH sta wil ik iets dat snel klaar te maken is. Alhoewel ik eigenlijk ook maar zelden zo'n pakje koop.quote:
Wat is een formele zomerjasquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:20 schreef Kaas- het volgende:
Mijn huidige zomerjas lijkt niet mooi over een pak, dus draag ik al een tijdje mijn winterjas (en op de warme dagen gewoon geen jas). Gauw een nieuw formeel zomerjasje kopen.
Op goede dagen kom ik om dat tijdstip binnenvallen en heeft de vriend het eten al op tafel staan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook niet doen. Als ik om 18:30 in de AH sta wil ik iets dat snel klaar te maken is. Alhoewel ik eigenlijk ook maar zelden zo'n pakje koop.
Ik doe het met een jas die waterdicht is.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Altijd een regenbroek bij me. Jas is sowieso waterdicht en een poncho vangt teveel wind.
Goeie laag spek dan?quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Zomerjack met een vestje eronder. Ik heb het altijd warm.
En jij maar denken dat hij gekookt heeft, da's gewoon een AH kant en klaar maaltijd die hij voor de show op een schaal doetquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op goede dagen kom ik om dat tijdstip binnenvallen en heeft de vriend het eten al op tafel staan.
Thuisbezorgd-scooterboy is net de deur uit.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En jij maar denken dat hij gekookt heeft, da's gewoon een AH kant en klaar maaltijd die hij voor de show op een schaal doet
Gewoon, een jasje dat niet zo warm is als mijn mooie Pechtold-winterjas, maar dat ik wel naar het werk kan dragen als het zo’n 15 graden is. Maar m’n zomerjasje lijkt daar echt niet bij.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is een formele zomerjas
In de zomer draag je toch geen jas?
Laatst voor het eerst in m'n leven tot 20u op kantoor gezeten. Toen maar gewoon bij het dichtstbijzijnde restaurant naar binnen gevallen en wat te vreten gehaald.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook niet doen. Als ik om 18:30 in de AH sta wil ik iets dat snel klaar te maken is. Alhoewel ik eigenlijk ook maar zelden zo'n pakje koop.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Thuisbezorgd-scooterboy is net de deur uit.
Nadruppelend.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Thuisbezorgd-scooterboy is net de deur uit.
Als ik tot zo lang blijf zitten heb ik op kantoor gewoon een avondhap.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst in m'n leven tot 20u op kantoor gezeten. Toen maar gewoon bij het dichtstbijzijnde restaurant naar binnen gevallen en wat te vreten gehaald.
Zal wel weer billige troep zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon, een jasje dat niet zo warm is als mijn mooie Pechtold-winterjas, maar dat ik wel naar het werk kan dragen als het zo’n 15 graden is. Maar m’n zomerjasje lijkt daar echt niet bij.
Gewoon een bende sushi bestellen.quote:
Wij hebben een koffiedame. Eén koffiedame.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik tot zo lang blijf zitten heb ik op kantoor gewoon een avondhap.
Hoef ik ook niet af te rekenen, dat scheelt wel weer.
De snackbar van Ahmed een restaurant noemen gaat wat ver.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst in m'n leven tot 20u op kantoor gezeten. Toen maar gewoon bij het dichtstbijzijnde restaurant naar binnen gevallen en wat te vreten gehaald.
Gewoon om 10 uur de kantoorjungle binnenlopen zonder jas en tas met de laptop aan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:26 schreef Kaas- het volgende:
M’n regenjas vind ik wel schitterend combineren, maar om die bij 15 graden aan te doen als het niet regent..
Als het wel regent doe ik hem altijd bewust pas in het kantoortje zelf uit.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wij hebben een koffiedame. Eén koffiedame.
Klein kantoor hè.
Pokkel is niet veel gewend natuurlijk wat dat betreftquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:26 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De snackbar van Ahmed een restaurant noemen gaat wat ver.
Da's toch een meer dan bij ons.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wij hebben een koffiedame. Eén koffiedame.
Klein kantoor hè.
De lamp aanzetten? Foei, foei, da's toch geen Nederlands?quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:31 schreef Kaas- het volgende:
Ben alleen thuis, dus kan morgenvroeg na opstaan gewoon de lamp aanzetten en door het huis lopen op hakken zonder geklaag van de vriend. Wordt genieten. Ook nu al zin om eindelijk weer in het boekje van Gerrit te lezen in de trein.
De Romantische Boekhouder? Zzzzzzquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:31 schreef Kaas- het volgende:
Ben alleen thuis, dus kan morgenvroeg na opstaan gewoon de lamp aanzetten en door het huis lopen op hakken zonder geklaag van de vriend. Wordt genieten. Ook nu al zin om eindelijk weer in het boekje van Gerrit te lezen in de trein.
Heb je maar één kamer dan?quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:31 schreef Kaas- het volgende:
Heb je maar één verdieping dan?quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:31 schreef Kaas- het volgende:
Als ze in de provincie de straatlantaarn aanzetten wordt ook de hele buurt wakker, niet?quote:
We kunnen niet allemaal in het Wilde Oosten wonen, Pokkelquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Sowieso, minder dan één hectare hebben
Mwoah, de dieselaggregaten die ze er tegenwoordig aanhangen zijn wat stiller dan de hordes slaven (inclusief "whipcracking" slavendrijvers) in loopraden die ze voorheen gebruikten.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ze in de provincie de straatlantaarn aanzetten wordt ook de hele buurt wakker, niet?
En op het werk een beetje de hele dag in zo'n witte labjas rondlopen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie alleen een winter- en een zomerjas ofzo?
Ik heb heel wat opties die er tussenin zitten, keuze genoeg
Mijn vrouw heeft er ook een stuk of 10 geloof ik, kan een vrouwending zijn?quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie alleen een winter- en een zomerjas ofzo?
Ik heb heel wat opties die er tussenin zitten, keuze genoeg
Enige hommelkoppel zonder walk-in kast.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar m’n outfits hangen in de slaapkamer.
#metooquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft er ook een stuk of 10 geloof ik, kan een vrouwending zijn?
Zou een beetje gek zijn als ik mijn herfstjas aan zou houden he.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En op het werk een beetje de hele dag in zo'n witte labjas rondlopen.
Over geldverspilling gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |