Nu ben je die standaard homo uit de standaard NL-romcom die denkt dat je alles kunt oplossen met neuken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:31 schreef Kaas- het volgende: Hebben 99.999 en NatteKat nou al eens met elkaar geneukt?
Eerst maar eens even een leuk onderwerpje bedenken, dat ook relevant voor het werk is.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:34 schreef eriksd het volgende:
Nja, zou er toch maar paar weekjes voor vrijnemen in december. Zie vaak gebeuren dat het eindeloos blijft liggen met alle stress van dien.
huh?quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:16 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 94ste verjaardag trouwens.
Met al je jaren werkervaring.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Voelde me gisteren op de universiteit wel een buitenbeentje. Kwam ik daar als werkende en samenwonende man ineens voor een tentamen aanschuiven tussen de jonkies.
Welke dag is het vandaag.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Voelde me gisteren op de universiteit wel een buitenbeentje. Kwam ik daar als werkende en samenwonende man ineens voor een tentamen aanschuiven tussen de jonkies.
oh ja ik snapt het al. Dat is niet mijn verjaardag he.quote:
Oke de onderkant zag ik niet aankomen.quote:
Is het weer bronsttijd ja?quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Keek vlak voor aanvang even om me heen en schatte dat ik zo rond de 85% wel zou doen.
Moet jij van de examencommissie het tentamen eigenlijk ook altijd in de hoek van de tentamenzaal maken, met zo’n ‘loser-puntmuts’ op je hoofd?quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Had eens een keer dat er na een tentamen zo'n jochie naar mij toekwam "Meneer, meneer... ik heb een vraag!".
Ik had echt zoiets van "dude, ik heb net hetzelfde tentamen gemaakt hè".
Maar kennelijk zag ik er wijs uit. Of wilde hij me niet (verder) beledigen.
Gaat altijd een alarmpje af als ik de faculteit binnen komen lopen, waarna er wordt omgeroepen de hoeveelste dag na mijn inschrijving het is.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet jij van de examencommissie het tentamen eigenlijk ook altijd in de hoek van de tentamenzaal maken, met zo’n ‘loser-puntmuts’ op je hoofd?
Hardop gelachen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gaat altijd een alarmpje af als ik de faculteit binnen komen lopen, waarna er wordt omgeroepen de hoeveelste dag na mijn inschrijving het is.
Een Groningse jodenhater die hier op uitnodiging van Jip post.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:53 schreef Monolith het volgende:
Wie is die ongeletterde morsemongool nou weer?
quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een Groningse jodenhater die hier op uitnodiging van Jip post.
Kloteturèèèk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een Groningse jodenhater die hier op uitnodiging van Jip post.
Mwah je hebt al flinke afstand genomen door te verhuizen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:14 schreef Kaas- het volgende:
Zo maar even twitteren dat ik geen jodenhater ben, ondanks dat ik ook in de provincie geboren ben waar hij nu woont.
Naar de stad van de joden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mwah je hebt al flinke afstand genomen door te verhuizen.
Ook dat nog.quote:
Mooie lading bagger. Europa is erger dan China want China is tenminste duidelijk in het verbieden.quote:„Elk bedrijf moet de wet volgen. Maar als je vage en dubbelzinnige taal gebruikt in mededingingsregels, zoals de EU, en daarom maar flinke boetes uitdeelt, is dat niet eerlijk. Er zit een EU-commissaris die graag naam wil maken. Dat geldt niet alleen voor Vestager, maar voor elke persoon die op die plek zit.
„Kijk, China is er tenminste eerlijk over: Google en Facebook zijn daar illegaal. Zo beschermen ze hun eigen producten en industrie en willen ze de informatiestroom beheersen.”
https://www.nrc.nl/nieuws(...)le-13699996-a1579065
Ik ken alleen Maxim Hartman.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:35 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd dat linkse gedoe bij de Correspondent.
https://decorrespondent.n(...)31515350080-158f6494
Het is dan ook bedenkelijk hoe de Europese Commissie via de staatssteun en mededingingsroute haar positie probeert te versterken. Weinig transparant.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:24 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mooie lading bagger. Europa is erger dan China want China is tenminste duidelijk in het verbieden.
Gidsland Chinaquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:24 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mooie lading bagger. Europa is erger dan China want China is tenminste duidelijk in het verbieden.
Waarschijnlijk noemden ze je nog mijnheer ook. Dertigjarigen op een tentamen zijn ook niet de norm natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Sunday funday.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een zondag mensen, wat een zondag.
OV-lening krijg je terug met alleen BA.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:28 schreef Friek_ het volgende:
De masterscriptie van Kaas- - die gaat dus nooit meer afgemaakt worden. Weet-ie zelf ook wel. Studieschuld is toch al torenhoog, dus zoveel zal het niet uitmaken.
Hoppa!
Laatst was ik op bezoek in de Tweede Kamer voor een paar vwo-leerlingen van me (deden mee aan een simulatiespel). Na afloop sprak ik ze even in de Statenpassage, waar één van de andere aanwezige scholieren (van een andere school) vroeg of ik de vader van één van de leerlingen was.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Had eens een keer dat er na een tentamen zo'n jochie naar mij toekwam "Meneer, meneer... ik heb een vraag!".
Ik had echt zoiets van "dude, ik heb net hetzelfde tentamen gemaakt hè".
Maar kennelijk zag ik er wijs uit. Of wilde hij me niet (verder) beledigen.
Wil je niks doen of heb je niks te doen? Ik vind het weekend altijd maar te kort.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met dat uur extraUur extra niks doen.
Ach ja dat is wel zo, Brussel heeft hetzelfde probleem als Washington; het staat veel te ver van de burgers af. Maar zie daar maar eens wat aan te doen zonder oplossingen die erger zijn dan de kwaal.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is dan ook bedenkelijk hoe de Europese Commissie via de staatssteun en mededingingsroute haar positie probeert te versterken. Weinig transparant.
Het curieuze steeepjesgebruik trekt in deze post eigenlijk de meeste aandacht van mij.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:28 schreef Friek_ het volgende:
De masterscriptie van Kaas- - die gaat dus nooit meer afgemaakt worden. Weet-ie zelf ook wel. Studieschuld is toch al torenhoog, dus zoveel zal het niet uitmaken.
Hoppa!
Wil nietquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wil je niks doen of heb je niks te doen? Ik vind het weekend altijd maar te kort.
Bakt vriendjelief niet?quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:54 schreef Kaas- het volgende:
Ben eindelijk naar de winkel geweest.
Boel chocoladekoekjes gehaald. En brood dat heerlijk krokant is.
Vreemd inderdaad. Ondertussen mogen deze radicalen gewoon een nieuw kantoortje openen: https://www.parool.nl/ams(...)bautstraat~a4525288/quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:30 schreef Ryon het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)ie-stopera~a4525769/
Bizar verhaal dit.
Expeditie Robinson in de stad.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:54 schreef Kaas- het volgende:
Ben eindelijk naar de winkel geweest.
Boel chocoladekoekjes gehaald. En brood dat heerlijk krokant is.
In de Amsterdamse jungle. M’n huisje is toevallig een van de weinige plekjes in de stad waar je vanuit de woonkamer niet op huizen maar op een veldje met bomen uitkijk, dus zie mooi de jaargetijden.quote:
Ik heb geen uitzicht, maar de planten in m'n achtertuin worden gelukkig wel gewoon bruin, rood en geel nu.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In de Amsterdamse jungle. M’n huisje is toevallig een van de weinige plekjes in de stad waar je vanuit de woonkamer niet op huizen maar op een veldje met bomen uitkijk, dus zie mooi de jaargetijden.
En bestaat er een wens om minifriekjes op de wereld te zetten?quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Laatst was ik op bezoek in de Tweede Kamer voor een paar vwo-leerlingen van me (deden mee aan een simulatiespel). Na afloop sprak ik ze even in de Statenpassage, waar één van de andere aanwezige scholieren (van een andere school) vroeg of ik de vader van één van de leerlingen was.
Vond het een zodanig leuke vraag dat het wat vaderlijke gevoelens in me losweekte.
Lijkt me een onzalig plan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En bestaat er een wens om minifriekjes op de wereld te zetten?
Genieten.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb geen uitzicht, maar de planten in m'n achtertuin worden gelukkig wel gewoon bruin, rood en geel nu.
2e keer vandaag dat dit verhaal genegeerd wordt.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:30 schreef Ryon het volgende:
Bizar verhaal dit.
Lekker boeiend wat daar in de grote stad allemaal gebeurt.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
2e keer vandaag dat dit verhaal genegeerd wordt.
Vernederland.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
2e keer vandaag dat dit verhaal genegeerd wordt.
Hoogst ongewenst nieuws dit. Ik steek een kaarsje aan voor meneer egeltje.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Vanmiddag met de zitmaaier over een egeltje geknetterd. RIP egeltje.
Heb jij geen plezier in je werk of vindt je het niet?quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wil je niks doen of heb je niks te doen? Ik vind het weekend altijd maar te kort.
Zitmaaierquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Vanmiddag met de zitmaaier over een egeltje geknetterd. RIP egeltje.
Het is amper 2 weken geleden dat vd Laan begraven is, dus het zwartmaken kan beginnen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat daar in de grote stad allemaal gebeurt.
Vond dat verhaal op 925 over het fietsendepot nog wat curieuzer.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:30 schreef Ryon het volgende:
Bizar verhaal dit.
Is er nog iemand die het een of ander kan bevestigen?quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vond dat verhaal op 925 over het fietsendepot nog wat curieuzer.
Ja, vond het ook een treurig gebeuren. Dan blijkt die tactiek van "joh, ik rol me lekker op in een bolletje dan dan beschermen mijn stekels me wel" ineens toch geen stand te houden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hoogst ongewenst nieuws dit. Ik steek een kaarsje aan voor meneer egeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |