Ondertussen bepleit de SGP vandaag dat een sportpark in het vrij seculiere dorpje IJhorst alleen opgeknapt mag worden als de plaatselijke voetbalclub op zaterdag gaat spelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor sommigen van de echte oude stempel geldt dat inderdaad wel degelijk. Behalve het in stand willen houden van een standenmaatschappij zitten die er ook helemaal niet op te wachten dat het volk zelf gaat uitleggen wat er in de Bijbel staat.
Tel daarbij op dat de Kerk en de gemeente in de zuidelijke provincies jarenlang één geheel waren onder het motto 'hou jij ze arm, hou ik ze dom' en je hebt de ideale voedingsbodem voor dit soort acties.
Pisgeul? Bedoel je de dimple onder de knoop?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb ook echt nooit begrepen waarom mensen die een das dragen niet even de moeite nemen hem ook fatsoenlijk leren te knopen. Je ziet bij veruit de meeste mensen gewoon een enorme pisgeul.
Mooi dat we hier eensgezind zijn in de SC.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:39 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik was vrijwel dezelfde post aan het tikken. Twee zielen en zo 🙂
Hmmm, bij een dubbele windsor is dat natuurlijk onvermijdelijk, maar je snapt niet wat i kbedoel?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pisgeul? Bedoel je de dimple onder de knoop?
Das geen Windsor man!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm, bij een dubbele windsor is dat natuurlijk onvermijdelijk, maar je snapt niet wat i kbedoel?
Nee. Windsor draag ik overigens nooit (meer).quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm, bij een dubbele windsor is dat natuurlijk onvermijdelijk, maar je snapt niet wat i kbedoel?
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Windsor draag ik overigens nooit (meer).
Veel te dikke knoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit
Four in hand. Kost me 10 seconden, meer heb ik niet in de ochtend.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:48 schreef Kaas- het volgende:
Gewoon elke dag een windsorknoop in m’n das hier. Wat doe jij nu dan wel GS?
Ja, de echte zwartekousengrefo's zijn nog wel een paar graden erger dan een wat conservatief uitgevallen Katholiek.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ondertussen bepleit de SGP vandaag dat een sportpark in het vrij seculiere dorpje IJhorst alleen opgeknapt mag worden als de plaatselijke voetbalclub op zaterdag gaat spelen.
Halve is toch ook niet meer dan 10 sec?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Four in hand. Kost me 10 seconden, meer heb ik niet in de ochtend.
Ik mag hopen dat je dan een halve windsor doet.
Die is vrij populair, maar ik vind hem zelf nooit zo mooi doordat het asymmetrisch is.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Four in hand. Kost me 10 seconden, meer heb ik niet in de ochtend.
Ik mag hopen dat je dan een halve windsor doet.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]De dimple zelf is iets te diep en de das komt onder z'n knoop vandaan, maar verder weinig mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit
Zou een iets lagere kraag nemen en dan cutaway.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Dus jij bent niet links of rechts dragend.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die is vrij populair, maar ik vind hem zelf nooit zo mooi doordat het asymmetrisch is.
Ik zou uberhaupt een dimple verkomen waar dat kan, maar misschien wordt het dus niet overal even lelijk gevonden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De dimple zelf is iets te diep en de das komt onder z'n knoop vandaan, maar verder weinig mis mee.
Zou een iets lagere kraag nemen en dan cutaway.
Halve is minder erg dan een hele (of "dubbele"). Dat kan nog wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Halve is toch ook niet meer dan 10 sec?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Halve is minder erg dan een hele (of "dubbele"). Dat kan nog wel.
Uiteindelijk heb ik liever dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan dit:Haha. Christus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee met de asymmetrie als je hem goed doet.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die is vrij populair, maar ik vind hem zelf nooit zo mooi doordat het asymmetrisch is.
Een stropdas is de wegwijzer naar het geluk, waar wijst deze naar?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:53 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de enige juiste manier om een stropdas te dragen.
Mijn gezicht ook niet. Ach ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt wel mee met de asymmetrie als je hem goed doet.
Halve windsor is uiteindelijk ook niet volledig symmetrisch.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Halve is minder erg dan een hele (of "dubbele"). Dat kan nog wel.
Uiteindelijk heb ik liever dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan dit:Daar geef ik je gelijk in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgezien van de kleur van deze das zou ik hem zo doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hij heeft wel goede tanden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk deze tonen
[ afbeelding ]![]()
Dit is tevens de enige manier om een das te dragen:
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
Wollen dassen zijn wel chill, maar toch iets meer casual.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga trouwens ook wel lekker op wollen dassen. Haters gonna hate, maar krijg wel veel complimentjes.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
De neus is even breed als de strop.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk deze tonen
[ afbeelding ]
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
Zeg je wel overhemd?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:55 schreef Kaas- het volgende:
Ga altijd een beetje dood van binnen als iemand ‘stropdas’ zegt.![]()
Dat heb ik als ik iemand zo’n ding om z’n nek zie dragen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:55 schreef Kaas- het volgende:
Ga altijd een beetje dood van binnen als iemand ‘stropdas’ zegt.
Dan krijg ik altijd de neiging om er heel hard aan te trekken.![]()
Hardop gelachen. Wat een held.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:56 schreef Abschirmdienst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geschminkt als zwarte piet?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:56 schreef Abschirmdienst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Typisch dat dat jou weer direct opvalt.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:56 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De neus is even breed als de strop.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in.
Afgezien van de kleur van deze das zou ik hem zo doen:Wat vind je van de kraagsoort? Probeer toch altijd dat de tippen van de kraag tegen het jasje komen en niet tussen de das en de lapels invallen. Anders krijg je zo'n button-down effect. Je moet natuurlijk ook geen extreme weggesneden kraag nemen, maar iets meer dan dit kan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Dat heb ik met penissen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik iemand zo’n ding om z’n nek zie dragen.
Dan krijg ik altijd de neiging om er heel hard aan te trekken.![]()
Je kunt alles bepalen aan de hand van iemands neus.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Typisch dat dat jou weer direct opvalt.
Jawel.Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
Daarom hebben Joden ook vaak een strik i.p.v. een das.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:56 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De neus is even breed als de strop.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Whehe.quote:
Zou die je hannes anders strijken?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, want anders begrijpt m’n vriend me niet wanneer ik vertel wat er gestreken moet worden.![]()
"Wil je m'n hemd strijken?" Krijgt een wifebeater gestreken terug.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, want anders begrijpt m’n vriend me niet wanneer ik vertel wat er gestreken moet worden.
"Wil je m'n bloesje strijken?" Krijgt een overhemd gestreken terug.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Wil je m'n hemd strijken?" Krijgt een wifebeater gestreken terug.
"Wil je m'n bloesje strijken?" Krijgt een overhemd gestreken terug.Hehehe dat dus
Je moet je pragmatisch opstellen in zulke gevallen.![]()
Hmmm ja, dit had wel echt meer gemoeten.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat vind je van de kraagsoort? Probeer toch altijd dat de tippen van de kraag tegen het jasje komen en niet tussen de das en de lapels invallen. Anders krijg je zo'n button-down effect. Je moet natuurlijk ook geen extreme weggesneden kraag nemen, maar iets meer dan dit kan wel.![]()
Maar anders ook een belachelijk grote boord.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom hebben Joden ook vaak een strik i.p.v. een das.
Haha correct, sport in competitieverband is ze eigenlijk al een gruwelquote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, de echte zwartekousengrefo's zijn nog wel een paar graden erger dan een wat conservatief uitgevallen Katholiek.![]()
![]()
Nu je het zegt:quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom hebben Joden ook vaak een strik i.p.v. een das.![]()
![]()
Haha, vraag me dat overigens wel af, waar zegt men das/hemd en waar niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, want anders begrijpt m’n vriend me niet wanneer ik vertel wat er gestreken moet worden.![]()
Zolang 'ie wit is en het hemd blauw, is het minder erg.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Maar anders ook een belachelijk grote boord.
[ afbeelding ]
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Welk tijdstip?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:59 schreef remlof het volgende:
Vanavond de presentatie van Rutte III op NPO2![]()
En Chinezen natuurlijk.quote:
Die zijn van nature al meer horizontaal georiënteerd.
Mooie plofkop, zou remlof zeggen.quote:Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
GS, net een boel sommetjes gemaakt over VaR en Expected Shortfall. Zal het zelf tijdens m'n loopbaan hier nooit nodig hebben. Gebruiken jullie die wel eigenlijk? En zo ja, weet je met wat voor modellen?![]()
Zo zo, maar liefst 3 van de 25 ambulancediensten krijgt het voor elkaar om de norm te halen m.b.t. op tijd ter plaatse zijn.
Netjes hoor.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Niets dat niet opgelost kan worden met een goede verhoging van de inkomstenbelasting.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:22 schreef Janneke141 het volgende:
Zo zo, maar liefst 3 van de 25 ambulancediensten krijgt het voor elkaar om de norm te halen m.b.t. op tijd ter plaatse zijn.
Netjes hoor.![]()
Oplossing: norm bijstellen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:22 schreef Janneke141 het volgende:
Netjes hoor.![]()
Hihi.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit zei je vandaag tegen de examencommissie?![]()
Brussel mag ook wel eens de hand in eigen boezem steken wat dat betreft.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:25 schreef Reya het volgende:
Leraren werken niet hard genoeg, dat is de bron van alle problematiek.![]()
Hey gefeliciteerd nog.quote:
Een van de daders in Groningen was een illegale Turk.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Pleonasme.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:26 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Hey gefeliciteerd nog.
Een van de daders in Groningen was een illegale Turk.![]()
Hoewel ongetwijfeld cynisch bedoeld is dit waarschijnlijk wel wat er gaat gebeuren. Gewoon zorgen dat die diensten hun zaken voor elkaar krijgen ligt veel te veel voor de hand.quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Het is natuurlijk wel de vraag of die normen voor het hele land realistisch zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoewel ongetwijfeld cynisch bedoeld is dit waarschijnlijk wel wat er gaat gebeuren. Gewoon zorgen dat die diensten hun zaken voor elkaar krijgen ligt veel te veel voor de hand.![]()
Een LICHTGETINTE illegale turk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:26 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Hey gefeliciteerd nog.
Een van de daders in Groningen was een illegale Turk.
Bovendien waren de twee medeverdachten ook lichtgetint.
En vandaag hebben we weer een mooie casus: De politie zoekt naar een verdachte met een fors postuur en lichtgetinte huidskleur, die tussen de 1.65 en 1.70 meter lang zou zijn. Hij zou Arabisch spreken.![]()
Skysherrif die een keer zijn BSA haalt is dan weer een contradictio in terminis.quote:It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Mwoah, gebeurt ook nog wel eens dat die normen ergens in een of ander bestuurskamertje worden vastgesteld zonder enig besef van hoe dingen uiteindelijk in de praktijk moeten worden gebracht door het voetvolk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoewel ongetwijfeld cynisch bedoeld is dit waarschijnlijk wel wat er gaat gebeuren. Gewoon zorgen dat die diensten hun zaken voor elkaar krijgen ligt veel te veel voor de hand.![]()
Realistisch is het sowieso, de vraag is dan eerder of we ervoor willen betalen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de vraag of die normen voor het hele land realistisch zijn.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:29 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Skysherrif die een keer zijn BSA haalt is dan weer een contradictio in terminis.![]()
![]()
Hi, wij gebruiken dit niet in die vorm, is meer voor een credit risk dan voor een investor risk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:18 schreef Kaas- het volgende:
GS, net een boel sommetjes gemaakt over VaR en Expected Shortfall. Zal het zelf tijdens m'n loopbaan hier nooit nodig hebben. Gebruiken jullie die wel eigenlijk? En zo ja, weet je met wat voor modellen?
Wij gebruiken meer vastgoedspecifieke metrics zoals WAULT en een toepassing van de IRR.
Je kunt er gewoon simpele excelmodelletjes voor bouwen die zo complex worden als je zelf wil. Ga je hiermee de complexe en hogere econometrie in of is het gewoon onder de assumptie dat het een normale verdeling is en dat je 95% comfort zoekt?Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
De betaalbaarheid bepaalt wel mede het realismequote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Realistisch is het sowieso, de vraag is dan eerder of we ervoor willen betalen.![]()
![]()
Nogmaals gefeliciteerd dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een LICHTGETINTE illegale turk.
En vandaag hebben we weer een mooie casus: De politie zoekt naar een verdachte met een fors postuur en lichtgetinte huidskleur, die tussen de 1.65 en 1.70 meter lang zou zijn. Hij zou Arabisch spreken.
Er zijn ook ontwikkelingen wat betreft de gruwel die Michael Panhuis heeft uitgevoerd.
Hij is blank begreep ik uit de foto.
Die illegale Turk was trouwens ook best wel wit.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Flink Vim gebruikt zeker?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:30 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Die illegale Turk was trouwens ook best wel wit.
![]()
![]()
Beyaz Türk?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:30 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nogmaals gefeliciteerd dan.
Er zijn ook ontwikkelingen wat betreft de gruwel die Michael Panhuis heeft uitgevoerd.
Hij is blank begreep ik uit de foto.
Die illegale Turk was trouwens ook best wel wit.![]()
Het is dat of er gewoon meer geld tegenaan gooien natuurlijk. Maar als dat gebeurt sta jij eveneens te klagen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een LICHTGETINTE illegale turk.
En vandaag hebben we weer een mooie casus: De politie zoekt naar een verdachte met een fors postuur en lichtgetinte huidskleur, die tussen de 1.65 en 1.70 meter lang zou zijn. Hij zou Arabisch spreken.![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is dat of er gewoon meer geld tegenaan gooien natuurlijk. Maar als dat gebeurt sta jij eveneens te klagen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Dan reken ik op vrijspraak.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:30 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nogmaals gefeliciteerd dan.
Hij is blank begreep ik uit de foto.![]()
Ik begrijp sommige van deze woorden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hi, wij gebruiken dit niet in die vorm, is meer voor een credit risk dan voor een investor risk.
Wij gebruiken meer vastgoedspecifieke metrics zoals WAULT en een toepassing van de IRR.
Je kunt er gewoon simpele excelmodelletjes voor bouwen die zo complex worden als je zelf wil. Ga je hiermee de complexe en hogere econometrie in of is het gewoon onder de assumptie dat het een normale verdeling is en dat je 95% comfort zoekt?![]()
Heeft Kowloon al afstand genomen van deze praktijken?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Altijd weer die sub-1m70'ers hè.![]()
Die zal wel weer druk op zoek zijn naar zaken waar een >1m70'er is veroordeeld voor een hunniebak.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Heeft Kowloon al afstand genomen van deze praktijken?![]()
Mag lijen van wel, zoals gezegd vandaag eerste tentamen gehaald, nu hopen dat het cijfer ook nog wat omhoog gaatquote:![]()
![]()
Gewoon bezuinigen op andere zorg.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is dat of er gewoon meer geld tegenaan gooien natuurlijk. Maar als dat gebeurt sta jij eveneens te klagen.
Minder medicijnen voor traagslijmzieken scheelt >30 miljoen.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Hier op stage willen ze me graag in dienst hebben. Ik zei "Allemaal leuk en aardig, maar ik moet nog wel eerst even die bachelor binnentikken en die master gaan doen hè". "Ach, dat is toch allemaal maar een formaliteit".quote:
Ik ben bang dat mijn kwaliteiten lichtelijk worden overschat.![]()
Hmms. Ik dacht dat jullie ook reguliere beleggingsfondsen beheerden en dus ook wel market risk en bijbehorende kapitaalbehoeftes zouden berekenen. Eerste hoofdstukje ging nog over de assumptie van een normale verdeling, maar helaas moet ik het ook kunnen doen voor portfolio’s met exotische opties en al die niet-normaal verdeelde ellende. Ik sla er nog geen homeruns in.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hi, wij gebruiken dit niet in die vorm, is meer voor een credit risk dan voor een investor risk.
Je kunt er gewoon simpele excelmodelletjes voor bouwen die zo complex worden als je zelf wil. Ga je hiermee de complexe en hogere econometrie in of is het gewoon onder de assumptie dat het een normale verdeling is en dat je 95% comfort zoekt?![]()
![]()
Kan dat niet met een vruchtwaterpunctie worden vastgesteld? Neem aan dat zo'n taaislijmziekte zich manifesteert in een soort behangplakachtig vruchtwater, en dan is prenataal de spreekwoordelijke stekker uit het verhaal trekken natuurlijk een prima kostenbesparing.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon bezuinigen op andere zorg.
Minder medicijnen voor traagslijmzieken scheelt >30 miljoen.![]()
Studeren is in de ogen van werkenden dan ook een uit de hand gelopen hobby.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier op stage willen ze me graag in dienst hebben. Ik zei "Allemaal leuk en aardig, maar ik moet nog wel eerst even die bachelor binnentikken en die master gaan doen hè". "Ach, dat is toch allemaal maar een formaliteit".
Ik ben bang dat mijn kwaliteiten lichtelijk worden overschat.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Normale verdelingen leer je toch al in de 4e klas?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hmms. Ik dacht dat jullie ook reguliere beleggingsfondsen beheerden en dus ook wel market risk en bijbehorende kapitaalbehoeftes zouden berekenen. Eerste hoofdstukje ging nog over de assumptie van een normale verdeling, maar helaas moet ik het ook kunnen doen voor portfolio’s met exotische opties en al die niet-normaal verdeelde ellende. Ik sla er nog geen homeruns in.![]()
Eenmaal toegetreden tot de juiste beroepsgroep worden studiepunten gescoord door bij zo'n veredelde borrel aanwezig te zijn en een een powerpointpresentatietje bij te wonen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studeren is in de ogen van werkenden dan ook een uit de hand gelopen hobby.![]()
Dat was tot je bul ook het geval.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eenmaal toegetreden tot de juiste beroepsgroep worden studiepunten gescoord door bij zo'n veredelde borrel aanwezig te zijn en een een powerpointpresentatietje bij te wonen.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Huldequote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier op stage willen ze me graag in dienst hebben. Ik zei "Allemaal leuk en aardig, maar ik moet nog wel eerst even die bachelor binnentikken en die master gaan doen hè". "Ach, dat is toch allemaal maar een formaliteit".
Ik ben bang dat mijn kwaliteiten lichtelijk worden overschat.
Wanneer kom je bieren in 020?![]()
Kaas leeft in een wereld met regenbooggezinnen, vrijwillige levenseindes, en gelegaliseerde drugs. Niet zo gek dat hij niet weet wat normaal is.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Normale verdelingen leer je toch al in de 4e klas?![]()
Ik hoef ook niet te leren wat een normale verdeling is, beste vriend.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Normale verdelingen leer je toch al in de 4e klas?![]()
Je bent zelf een tokkie-uitspraak.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tweede keer vandaag dat ik ergens deze tokkie-uitspraak lees.
Geen idee waarom ik het ineens gebruik eigenlijk.![]()
Hoezo niet? Best handig om te weten.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet te leren wat een normale verdeling is, beste vriend.![]()
Wowowowowowowo!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je bent zelf een tokkie-uitspraak.![]()
Moet even kijken hoe het rooster van de master er uit komt te zien. Hoop in het tweede semester scriptieschrijven te combineren met een stage aan die kant van het land, dus dan moet ik ook met enige regelmatig in die contreien te vinden zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hulde
Wanneer kom je bieren in 020?
Moet wel bekennen dat ik recentelijk mijn stille hoop heb uitgesproken om dan in Rotterdam aan de slag te kunnen voor een paar maand, en dat dan te combineren met een halve seizoenskaart of zo.![]()
Livin' the dream toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het bindend advies dat hij tot in het oneindige moet blijven studeren?![]()
Er zijn wel debt funds, maar daar ga ik als niet econometrist ook niet aan de slag. Hier is de value at risk in principe gewoon 100% van de equity stake, elke dag. Dus lekker simpel, de risicoafdeling mogen het zelf zo complex maken als ze willen, met dat mid- to backoffice werk hoef ik me gelukkig niet bezig te houden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hmms. Ik dacht dat jullie ook reguliere beleggingsfondsen beheerden en dus ook wel market risk en bijbehorende kapitaalbehoeftes zouden berekenen. Eerste hoofdstukje ging nog over de assumptie van een normale verdeling, maar helaas moet ik het ook kunnen doen voor portfolio’s met exotische opties en al die niet-normaal verdeelde ellende. Ik sla er nog geen homeruns in.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon bezuinigen op andere zorg.
Minder medicijnen voor traagslijmzieken scheelt >30 miljoen.
Wat ambitieus.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet even kijken hoe het rooster van de master er uit komt te zien. Hoop in het tweede semester scriptieschrijven te combineren met een stage aan die kant van het land, dus dan moet ik ook met enige regelmatig in die contreien te vinden zijn.
Moet wel bekennen dat ik recentelijk mijn stille hoop heb uitgesproken om dan in Rotterdam aan de slag te kunnen voor een paar maand, en dat dan te combineren met een halve seizoenskaart of zo.
En dan kamperen in het groene hart om je innerlijke boswachter tevreden te stellen?Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Geen idee, kom zelden opdagen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was tot je bul ook het geval.![]()
En dat weet ik ook, Harrie. Dat is veronderstelde basiskennis die lichtjaren verwijderd is van wat ik er nu mee moet doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoezo niet? Best handig om te weten.![]()
Het Nieuwe Werken is dan wel wat voor jou.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen idee, kom zelden opdagen.
Dan kom je daar ook mee weg.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Dingen normaal verdelen
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Als je maar ff een berichtje doet wanneer je in de buurt bent.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet even kijken hoe het rooster van de master er uit komt te zien. Hoop in het tweede semester scriptieschrijven te combineren met een stage aan die kant van het land, dus dan moet ik ook met enige regelmatig in die contreien te vinden zijn.
Moet wel bekennen dat ik recentelijk mijn stille hoop heb uitgesproken om dan in Rotterdam aan de slag te kunnen voor een paar maand, en dat dan te combineren met een halve seizoenskaart of zo.![]()
In de natuur komt de normale verdeling veelvuldig voor.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Ambitieus zou ik het niet willen noemen. Gaat mij vooral om het "sfeerproeven". Nu een klein kantoor aan het meemaken. Leer langzaam de voor- en nadelen daarvan een beetje kennen. Wil dat gewoon eens vergelijken met een groter kantoor. Of dat nu is als koffie- en kopiëermachinemeneer of als volwaardig lid van een vaksectie zal mij aan mijn reet roesten. Als ik maar eens IRL mee kan maken hoe dingen daar een beetje in hun werk gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat ambitieus.
En dan kamperen in het groene hart om je innerlijke boswachter tevreden te stellen?![]()
Bedankt, Zihni.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:47 schreef Jip141 het volgende:
In de natuur komt de normale verdeling veelvuldig voor.![]()
Daarom is het ook de normale verdeling !
Whehehe, leer die Bell Curve nou, Kaas-.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dat weet ik ook, Harrie. Dat is veronderstelde basiskennis die lichtjaren verwijderd is van wat ik er nu mee moet doen.
Dat kan nog wel eens van pas komen bij je carrière. Gewoon een tip.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Penislengte, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:47 schreef Jip141 het volgende:
In de natuur komt de normale verdeling veelvuldig voor.![]()
Neem de zitmaaier wel mee voor het filmen van deel twee van je grasmaai-trilogie.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je maar ff een berichtje doet wanneer je in de buurt bent.![]()
Graag gedaan.quote:
Met een hoge kurtosis, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:47 schreef Jip141 het volgende:
In de natuur komt de normale verdeling veelvuldig voor.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Nou ja, ambitieus of nieuwsgierig, in beide gevallen goed voor je ontwikkeling.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ambitieus zou ik het niet willen noemen. Gaat mij vooral om het "sfeerproeven". Nu een klein kantoor aan het meemaken. Leer langzaam de voor- en nadelen daarvan een beetje kennen. Wil dat gewoon eens vergelijken met een groter kantoor. Of dat nu is als koffie- en kopiëermachinemeneer of als volwaardig lid van een vaksectie zal mij aan mijn reet roesten. Als ik maar eens IRL mee kan maken hoe dingen daar een beetje in hun werk gaan.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Oh heb jij die ook gekregen ?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Neem de zitmaaier wel mee voor het filmen van deel twee van je grasmaai-trilogie.
Ik dacht dat ik speciaal was.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Ja ik mag hem dankbaar zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whehehe, leer die Bell Curve nou, Kaas-.
Dat kan nog wel eens van pas komen bij je carrière. Gewoon een tip.![]()
Zo normaal is die verdeling niet. In normale landen zit 99% van alles bij 1% van de mensen.Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Neem de zitmaaier wel mee voor het filmen van deel twee van je grasmaai-trilogie.![]()
![]()
Moet als plattelandsjongen/langstudeerder/randautist/zolderkamerbewoner toch een achterstand inhalen hè. Wordt tijd dat daar eens positieve-discriminatie voor wordt ingevoerd.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, ambitieus of nieuwsgierig, in beide gevallen goed voor je ontwikkeling.![]()
En je kreeg dat filmpje nog wel in een Whatsapp-groep.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Oh heb jij die ook gekregen ?
Ik dacht dat ik speciaal was.![]()
Zielig hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet als plattelandsjongen/langstudeerder/randautist/zolderkamerbewoner toch een achterstand inhalen hè. Wordt tijd dat daar eens positieve-discriminatie voor wordt ingevoerd.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Bedankt, Nassim Nicholas Taleb.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
Zo normaal is die verdeling niet. In normale landen zit 99% van alles bij 1% van de mensen.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Ben je ook, jongeman.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Oh heb jij die ook gekregen ?
Ik dacht dat ik speciaal was.![]()
Mwah, je kunt makkelijk aannemen dat iedereen die je in de Randstad ziet veruit inferieur is. Vaak is dat ook zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet als plattelandsjongen/langstudeerder/randautist/zolderkamerbewoner toch een achterstand inhalen hè. Wordt tijd dat daar eens positieve-discriminatie voor wordt ingevoerd.
Nou nou, ga je nu onze privé-gesprekjes ontkennen voor de bühne?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En je kreeg dat filmpje nog wel in een Whatsapp-groep.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:52 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mwah, je kunt makkelijk aannemen dat iedereen die je in de Randstad ziet veruit inferieur is. Vaak is dat ook zo.
Jullie zijn allemaal sneeuwvlokjes.
Ik ook.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Onze samenleving is overigens totaal niet antifragiel. Bij het minste of geringste stort de bende ineen.quote:
Vanwege de linksen.Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
Ik begrijp deze post niet, maar kan me wel in de conclusie vinden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Onze samenleving is overigens totaal niet antifragiel. Bij het minste of geringste stort de bende ineen.
Vanwege de linksen.![]()
#thuglifequote:Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
Ben haast een vreemde in eigen land. Tussen wal en schip. In mijn eigen regio een buitenstaander, want vertrokken naar de stad. In de stad een vreemdeling, want import.quote:
Dat zit een normale identiteitsontwikkeling in de weg. Nu ben ik toevallig in staat om die problemen het hoofd te bieden, en heb ik alles een plekje kunnen geven, maar jongeren met mijn achtergrond die wat meer geneigd zijn in een agressieve reflex te schieten kunnen daar serieuze problemen mee krijgen die leiden tot, bijvoorbeeld, oververtegenwoordiging in de criminaliteit.
Maar ik neem maar niet aan dat jij als randstedeling daar iets van begrijpt. Met je randstedelingenprivilege.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2017 18:55:20 ]![]()
Vandaag even een applausje voor de EU.
Banken worden toch niet opgesplitst in retail en investment banks door de Brusselse politici.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
![]()
![]()
Deze smileys passen toch niet op Fok! man.🌝🌝🌝🌝🌝
Deze wel 😝😝🙈🙈quote:It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Dat was ook wel echt een bizar plan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:55 schreef GSbrder het volgende:
Banken worden toch niet opgesplitst in retail en investment banks door de Brusselse politici.![]()
En alsnog weet links daar sinds 1945 geen enkele keer van te profiteren. Al die crises gehad en men blijft aan de zijlijn staan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Onze samenleving is overigens totaal niet antifragiel. Bij het minste of geringste stort de bende ineen.
Vanwege de linksen.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:55 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze smileys passen toch niet op Fok! man.🌝🌝🌝🌝🌝
De SP is huilie huilie aan het doen, dus de stupiditeit van dat plan was evident.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat was ook wel echt een bizar plan.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Too big to fail wordt ook totaal verkeerd uitgelegd. Als alles nou TBTF wordt zal nooit meer iets falen, en is alles groot.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:55 schreef GSbrder het volgende:
Banken worden toch niet opgesplitst in retail en investment banks door de Brusselse politici.Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
Sterkte! Is er al een grote partij in de Tweede Kamer die van je af wil?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben haast een vreemde in eigen land. Tussen wal en schip. In mijn eigen regio een buitenstaander, want vertrokken naar de stad. In de stad een vreemdeling, want import.
Dat zit een normale identiteitsontwikkeling in de weg. Nu ben ik toevallig in staat om die problemen het hoofd te bieden, en heb ik alles een plekje kunnen geven, maar jongeren met mijn achtergrond die wat meer geneigd zijn in een agressieve reflex te schieten kunnen daar serieuze problemen mee krijgen die leiden tot, bijvoorbeeld, oververtegenwoordiging in de criminaliteit.
Maar ik neem maar niet aan dat jij als randstedeling daar iets van begrijpt. Met je randstedelingenprivilege.
Wordt je regelmatig als vijfde colonne , onbetrouwbaar, lui een gevaar en als crimineel neergezet?
En ben je rond verkiezingstijd een boksbal voor grote partijen om zieltjes te winnen.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Hihi.quote:
Correct. In China bestaat ook geen too big to fail, over gidslanden gesproken.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:58 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Too big to fail wordt ook totaal verkeerd uitgelegd. Als alles nou TBTF wordt zal nooit meer iets falen, en is alles groot.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
De Socialistische Partijquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De SP is huilie huilie aan het doen, dus de stupiditeit van dat plan was evident.
Brr![]()
Gaat deze post over bijstandstrekkers?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:58 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Sterkte! Is er al een grote partij in de Tweede Kamer die van je af wil?
Wordt je regelmatig als vijfde colonne , onbetrouwbaar, lui een gevaar en als crimineel neergezet?
En ben je rond verkiezingstijd een boksbal voor grote partijen om zieltjes te winnen.
3x ja dan![]()
Maak je Pokkelmans nu uit voor bijstandstrekker?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gaat deze post over bijstandstrekkers?
3x ja danIt is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Nee nee, Pokkelmans gaat straks gewoon braaf elke week z’n uren opschrijven voor een Rotterdams kantoortje.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:02 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Maak je Pokkelmans nu uit voor bijstandstrekker?
Moet alleen z’n wijf nog zover krijgen om mee te verhuizen.![]()
Gewoon bezuinigen op de bijstand, op verkiezingsdagen verplichte cursussen organiseren van 09:00 - 21:00 en het aantal stembureaus terugbrengen in de provincie. Nederland kan wel wat gerrymandering gebruiken.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Pokkel gaat gewoon lekker met zijn wijf op t platteland wonen en terecht.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee nee, Pokkelmans gaat straks gewoon braaf elke week z’n uren opschrijven voor een Rotterdams kantoortje.
Moet alleen z’n wijf nog zover krijgen om mee te verhuizen.![]()
Volgens mij heeft hij een vriendin gewoon. Niet een wijf.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Chickquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:05 schreef Jip141 het volgende:
Volgens mij heeft hij een vriendin gewoon. Niet een wijf.![]()
Een mooi landgoed achterlaten voor die migrantenstad zeker. Pokkel gaat lekker elke dag 4 uur forenzen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee nee, Pokkelmans gaat straks gewoon braaf elke week z’n uren opschrijven voor een Rotterdams kantoortje.
Moet alleen z’n wijf nog zover krijgen om mee te verhuizen.Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
Typisch wijven. Altijd maar zagen.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Oké Thierry.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:06 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Een mooi landgoed achterlaten voor die migrantenstad zeker.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Maar goed, 010 zit al aardig vol inderdaad. Huizenprijzen gaan te veel omhoog. Ik moet ooit nog terug.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Feitelijk correct.quote:
Dat gaat wel weer omlaag.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:08 schreef Jip141 het volgende:
Maar goed, 010 zit al aardig vol inderdaad. Huizenprijzen gaan te veel omhoog. Ik moet ooit nog terug.
Wees niet ongerust, mijn glazen bol zegt me dat de daling daar over 1,5 tot 2 jaar wordt ingezet.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Nice. Dan kan ik over 3-4 jaar kopen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat gaat wel weer omlaag.
Wees niet ongerust, mijn glazen bol zegt me dat de daling daar over 1,5 tot 2 jaar wordt ingezet.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
3/3.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:58 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Sterkte! Is er al een grote partij in de Tweede Kamer die van je af wil?
En ben je rond verkiezingstijd een boksbal voor grote partijen om zieltjes te winnen.![]()
Meh, dat is wel erg snel na de volgende horrorcrisis.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:13 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nice. Dan kan ik over 3-4 jaar kopen.Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
Lekker sparen nu je nog in Amsterdam woont.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:13 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nice. Dan kan ik over 3-4 jaar kopen.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Zal wat wonen betreft wel platteland worden ja. Lekker goedkope grond. Verder geen reet aan voorzieningen dus dan maar ter vermaak een klapstoeltje op je X-hectaren neerzetten en dan genieten van het feit dat je een grootgrondbezitter bent.
Wat kost bouwgrond in de randstad tegenwoordig?![]()
Maar ook weer erg kort voor de daaropvolgende.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Meh, dat is wel erg snel na de volgende horrorcrisis.![]()
Wat moet je in Amsterdam als er een stad zoals Harderwijk bestaat?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
¤5.000 per M2.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:15 schreef Pokkelmans het volgende:
Zal wat wonen betreft wel platteland worden ja. Lekker goedkope grond. Verder geen reet aan voorzieningen dus dan maar ter vermaak een klapstoeltje op je X-hectaren neerzetten en dan genieten van het feit dat je een grootgrondbezitter bent.
Wat kost bouwgrond in de randstad tegenwoordig?
Maar wat moet je met land?Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Op zondag niet verplicht in de kerk zitten.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
Wat moet je in Amsterdam als er een stad zoals Harderwijk bestaat?Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Binnenkort eerste koopzondag.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op zondag niet verplicht in de kerk zitten.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Zo'n kneuterig provinciestadje lijkt mij ook wel wat. Al zou ik dan eerder voor Arnhem of Zutphen of zo gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
Wat moet je in Amsterdam als er een stad zoals Harderwijk bestaat?![]()
Heidens.quote:Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Haha tyfus.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
¤5.000 per M2.
Maar wat moet je met land?![]()
Nou ja, moet ook wel goedkoper kunnen.quote:
Maar boerengrond is ook niet goedkoop.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Oh, genieten. Af en toe een stukje verpatsen, nieuw stukje aankopen. Beetje ruziemaken met de gemeente in verband met het bestemmingsplan en zo. Beetje jagen. Beetje klapstoeltje neerzetten. Beetje kamperen. Stukje laten verwilderen. Groot hek omheen bouwen en illegalen deporteren. En anders gewoon het idee met het klapstoeltje.quote:![]()
5-7 euro m², begreep ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, moet ook wel goedkoper kunnen.
Maar boerengrond is ook niet goedkoop.![]()
Geen water. Behalve dat laffe stroompje in Zutphen dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo'n kneuterig provinciestadje lijkt mij ook wel wat. Al zou ik dan eerder voor Arnhem of Zutphen of zo gaan.
Maar goed, vreemd volk is hier ook niet welkom.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Jij moet gewoon rentmeester worden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh, genieten. Af en toe een stukje verpatsen, nieuw stukje aankopen. Beetje ruziemaken met de gemeente in verband met het bestemmingsplan en zo. Beetje jagen. Beetje klapstoeltje neerzetten. Beetje kamperen. Stukje laten verwilderen. Groot hek omheen bouwen en illegalen deporteren. En anders gewoon het idee met het klapstoeltje.
Beetje land kopen van een boer, land verpachten, land verkopen aan de buurman. Af en toe wat landgoederen aanleggen.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
We rekenen in hectares hè?quote:
¤ 40k per hectare, zo ongeveer.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Klinkt als een gemeenschap waar ik mij prima thuis in zou voelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, vreemd volk is hier ook niet welkom.![]()
Als die Landrover en dubbelloops erbij komen begin ik direct.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij moet gewoon rentmeester worden.
Beetje land kopen van een boer, land verpachten, land verkopen aan de buurman. Af en toe wat landgoederen aanleggen.![]()
Hobbyisme wat prima te combineren valt met echt werk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als die Landrover en dubbelloops erbij komen begin ik direct.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Begreep dus dat hier meestal 50- tot 70k per hectare wordt gerekend, beetje afhankelijk van ligging. Maakt ook dat al die boerenondernemingen die aan akkerbouw doen tegenwoordig miljoenenbedrijven zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We rekenen in hectares hè?
¤ 40k per hectare, zo ongeveer.![]()
Of Apeldoorn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
Wat moet je in Amsterdam als er een stad zoals Harderwijk bestaat?![]()
Ik woon niet echt in Amsterdam, ik slaap er 3-4 dagen per week in een studentenstudio bij mijn freund en dat kost mij dus heel weinig.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker sparen nu je nog in Amsterdam woont.
Dus ja ik kan wel een beetje sparen ja.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Heb je eigenlijk nog een beetje een omvangrijke studieschuld?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:30 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik woon niet echt in Amsterdam, ik slaap er 3-4 dagen per week in een studentenstudio bij mijn freund en dat kost mij dus heel weinig.
Dus ja ik kan wel een beetje sparen ja.![]()
Valt wel mee.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog een beetje een omvangrijke studieschuld?
Rond gemiddeld geloof ik.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Apeldoorn zuigt.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Goeie plofkop.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Chinezen natuurlijk.
Die zijn van nature al meer horizontaal georiënteerd.
[ afbeelding ]![]()
Alles buiten Londen-centrum is kut.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Ook binnen.quote:Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
Best wel leuk.quote:
Vegan-pumpkin-spica-latte bij café Sultan en dat soort ongein.
Intussen vergaat de wereld maar jij hebt wel je vegan-latte.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Gatverdamme.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:42 schreef remlof het volgende:
Dus Jelle Brandt Corstius is door Frits Barend verkracht![]()
Jij bent geen veganist, je hebt immers duidelijk enige controle over je mentale gesteldheid.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:40 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Best wel leuk.
Vegan-pumpkin-spica-latte bij café Sultan en dat soort ongein.
Intussen vergaat de wereld maar jij hebt wel je vegan-latte.
Of alledrie.quote:Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
Nee, maar het klinkt wel leuk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Jij bent geen veganist, je hebt immers duidelijk enige controle over je mentale gesteldheid.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
https://twitter.com/RT_com/status/923244039729639424quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Jij bent geen veganist, je hebt immers duidelijk enige controle over je mentale gesteldheid.
Israelische vrouwen![]()
![]()
Ik maak een grapje, verwijzend naar de torenhoge huizenprijzen in Londen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anders een paar jaar met plezier in Archway gewoond.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Effe daar in de comments vertellen dat Trump gucci draagt.quote:Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
Wheheh. Om een of andere redenen zijn die groepen orthodoxen altijd hilarisch.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://twitter.com/RT_com/status/923244039729639424
Israelische vrouwen
Zet het punt van die jüden alleen maar meer kracht bij: als ze met z'n dertigen zo'n mevrouwtje van 1m20 niet aankunnen hebben ze in het leger ook geen drol te zoeken.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Israelische vrouwen![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wheheh. Om een of andere redenen zijn die groepen orthodoxen altijd hilarisch.![]()
Oh, zijn die nog niet aan het dalen nav de Brexit? Verschillende Italiaanse vrienden die ik in Londen heb gaan hun huis verkopen en terug naar het vasteland.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:47 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik maak een grapje, verwijzend naar de torenhoge huizenprijzen in Londen.![]()
Ze kunnen altijd nog een bureaubaantje krijgen, ook bij het IDF. Lekker trollen op Youtube, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zet het punt van die jüden alleen maar meer kracht bij: als ze met z'n dertigen zo'n mevrouwtje van 1m20 niet aankunnen hebben ze in het leger ook geen drol te zoeken.Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wheheh. Om een of andere redenen zijn die groepen orthodoxen altijd hilarisch.
Jij laat je lekker indoctrineren door dat Russische propagandakanaal hè?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Israelische vrouwen![]()
Zal nog steeds wel onbetaalbaar zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, zijn die nog niet aan het dalen nav de Brexit? Verschillende Italiaanse vrienden die ik in Londen heb gaan hun huis verkopen en terug naar het vasteland.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Over vijf jaar zal het goed te doen zijn. Alleen dan wordt Berlijn onbetaalbaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:52 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Zal nog steeds wel onbetaalbaar zijn.![]()
Ja man.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij laat je lekker indoctrineren door dat Russische propagandakanaal hè?![]()
Chill. Relationele privileges.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:30 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik woon niet echt in Amsterdam, ik slaap er 3-4 dagen per week in een studentenstudio bij mijn freund en dat kost mij dus heel weinig.
Dus ja ik kan wel een beetje sparen ja.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Denk het niet in Londen-centrum.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Over vijf jaar zal het goed te doen zijn.
Tsja, als je op meer dan vijf technofeestjes drugs hebt gebruikt ben je verplicht om naar Berlijn te verhuizen hè.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Over vijf jaar zal het goed te doen zijn. Alleen dan wordt Berlijn onbetaalbaar.![]()
Meh. Berlijn heeft niet zo'n aantrekkingskracht op welgestelden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Over vijf jaar zal het goed te doen zijn. Alleen dan wordt Berlijn onbetaalbaar.Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
Lekker op tijd.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, zijn die nog niet aan het dalen nav de Brexit? Verschillende Italiaanse vrienden die ik in Londen heb gaan hun huis verkopen en terug naar het vasteland.
Had dat in mei '16 gedaan.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Precies. Frankfurt daarentegen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:55 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Meh. Berlijn heeft niet zo'n aantrekkingskracht op welgestelden.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
De Grenfelltoren, dat zal nu wel goedkoop wonen zijn.Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
Frankfurt vond ik echt lelijk trouwens.
Behalve die paar wolkenkrabbers.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Cologne is mooier.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeker lekker oudjaar wezen vieren daar?![]()
![]()
Lichtelijk voorspelbaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeker lekker oudjaar wezen vieren daar?It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Dit was ook een mooie:
Yes!quote:It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Nou ja, als je al kosmopolitisch bent als je een hoge aantrekkingskracht hebt op quirky types, dan is San Fransisco ook een kosmopolitische stad en LA een saai kutdorp.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Frankfurt is een saai kutdorp vergeleken met het kosmopolitische Berlijn.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Eau de Cologne?quote:Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Berlijn ligt dan ook in Oost-Europa.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Hoe oud is die grafiek?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
Dit was ook een mooie:
[ afbeelding ]![]()
Keulen-water inderdaad.quote:It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Hehe, inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
Dit was ook een mooie:
[ afbeelding ]
Vermoed overigens dat dit bij USA, Brazilie en Australie vergelijkbaar is met Duitsland.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Hm ik dacht eraan voordat ik de post had getyped en ik dacht ook al dat jij de dader zou zijn.quote:
Maar goed, sky vond het leuk dus vooruit.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Ja, de PVV en het FvD.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:58 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Sterkte! Is er al een grote partij in de Tweede Kamer die van je af wil?Zie de bijdragen van Drugshond.quote:Wordt je regelmatig als vijfde colonne , onbetrouwbaar, lui een gevaar en als crimineel neergezet?Rond de verkiezingen willen opeens alle partijen minder Brussel.quote:En ben je rond verkiezingstijd een boksbal voor grote partijen om zieltjes te winnen.![]()
Volgens mij kunnen ze in Duitsland het hele voormalige Oosten afschaffen en er per capita aanzienlijk op vooruitgaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
Dit was ook een mooie:
[ afbeelding ]![]()
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Werd enkele minuten geleden getweet dit door tjerry![]()
Een neef van m'n vriendin is ook zo'n Berlijn-geilerd.
Woonde eerst in Amsterdam, toen was dat niet meer te betalen en ineens was Berlijn het walhalla.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Een jaartje, 2016 gepubliceerd meen ik.quote:Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.![]()
Fair enough.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, de PVV en het FvD.
[..]
Zie de bijdragen van Drugshond.
[..]
Rond de verkiezingen willen opeens alle partijen minder Brussel.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Augustus 2016.quote:Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Hmm, apart. Nou ja, het Ruhrgebiet blijft natuurlijk de plek waar het geld wordt verdient in Duitsland.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:03 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Een jaartje, 2016 gepubliceerd meen ik.![]()
Ik heb wel weer het voordeel dat ik nooit de inhoud van mijn tas hoef laten te zien als ik een warenhuis verlaat.quote:![]()
Nee, dan die mensen die een keertje in de Berghain zijn geweest en daar bij elke (uitgaans)gelegenheid over moeten beginnen. "Toen ik in de Berghain was..." "Oh, maar in de Berghain was het zo dat..." "Bij de Berghain doen ze alles zo...."quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:03 schreef GSbrder het volgende:
Woonde eerst in Amsterdam, toen was dat niet meer te betalen en ineens was Berlijn het walhalla.![]()
Berlijn is ook fantastisch. Maar voor sociale diertjes als ik valt of staat je woonplezier wel met de sociale contacten, dus zomaar overal heen verhuizen zie ik niet zitten.![]()
Bavaria / Baden-Wurttemberg.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmm, apart. Nou ja, het Ruhrgebiet blijft natuurlijk de plek waar het geld wordt verdient in Duitsland.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Ik hou van dat soort mensen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dan die mensen die een keertje in de Berghain zijn geweest en daar bij elke (uitgaans)gelegenheid over moeten beginnen. "Toen ik in de Berghain was..." "Oh, maar in de Berghain was het zo dat..." "Bij de Berghain doen ze alles zo...."
Dan voel ik mezelf veel minder irritant.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Vreselijk. Mensen met een migrantenachtergrond of andere wannabe-kosmopolieten praten op die manier over de Jimmy Whoo.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dan die mensen die een keertje in de Berghain zijn geweest en daar bij elke (uitgaans)gelegenheid over moeten beginnen. "Toen ik in de Berghain was..." "Oh, maar in de Berghain was het zo dat..." "Bij de Berghain doen ze alles zo...."Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Mensen doen heel normaal om eventjes lekker naar het buitenland te verhuizen.
Hebben jullie geen vrienden of familie?It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Gehandicaptenprivilege.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb wel weer het voordeel dat ik nooit de inhoud van mijn tas hoef laten te zien als ik een warenhuis verlaat.![]()
Deze zin, ik mis wat.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:07 schreef Jip141 het volgende:
Mensen doen heel normaal om eventjes lekker naar het buitenland te verhuizen.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Ik ga er de volgende keer gewoon dildo’s in zetten.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb wel weer het voordeel dat ik nooit de inhoud van mijn tas hoef laten te zien als ik een warenhuis verlaat.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Hangt wel af van in welke sector je gaat wonen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:03 schreef GSbrder het volgende:
Woonde eerst in Amsterdam, toen was dat niet meer te betalen en ineens was Berlijn het walhalla.
Voor mensen met een migrantenachtergrond is het sowieso een once-in-a-lifetime ervaring om ergens binnen te worden gelaten.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vreselijk. Mensen met een migrantenachtergrond of andere wannabe-kosmopolieten praten op die manier over de Jimmy Whoo.![]()
Gewoon even de hoofdstad verdelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:08 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hangt wel af van in welke sector je gaat wonen.
[ afbeelding ]It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)![]()
Ik zag laatst dat Lloyd Blankfein een vergelijkbare handicap heeft.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb wel weer het voordeel dat ik nooit de inhoud van mijn tas hoef laten te zien als ik een warenhuis verlaat.
Friedrichshain is m’n favoriete wijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:08 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Moet je je oorlog maar niet verliezenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:08 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Gewoon even de hoofdstad verdelen.![]()
![]()
Heb in het Sovjet-gedeelte ooit nog pizza's op voor 2 euro.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:08 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik met m'n pas wilde betalen i.p.v. contant werden ze boos. Bleek een witwastoko te zijn.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Goede man. Wel wat onderbetaald, helaasquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat Lloyd Blankfein een vergelijkbare handicap heeft.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wonen
Is altijd wel lekker als op zo'n feestje direct duidelijk is wie de irritante klootzak van het feestje is. Hoef je je daar in ieder geval minder zorgen over te maken.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:06 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort mensen.
Dan voel ik mezelf veel minder irritant.
Meestal ben ik zo galant om die rol dan maar op me te nemen.![]()
Die retoriek paste men ook toe op de eerste wereldoorlog.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je je oorlog maar niet verliezen
Zes miljoen joden verder bleek dat toch niet zo'n slimme zet.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Eens.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Goede man. Wel wat onderbetaald, helaasPower is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: