Ondertussen bepleit de SGP vandaag dat een sportpark in het vrij seculiere dorpje IJhorst alleen opgeknapt mag worden als de plaatselijke voetbalclub op zaterdag gaat spelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor sommigen van de echte oude stempel geldt dat inderdaad wel degelijk. Behalve het in stand willen houden van een standenmaatschappij zitten die er ook helemaal niet op te wachten dat het volk zelf gaat uitleggen wat er in de Bijbel staat.
Tel daarbij op dat de Kerk en de gemeente in de zuidelijke provincies jarenlang één geheel waren onder het motto 'hou jij ze arm, hou ik ze dom' en je hebt de ideale voedingsbodem voor dit soort acties.
Pisgeul? Bedoel je de dimple onder de knoop?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb ook echt nooit begrepen waarom mensen die een das dragen niet even de moeite nemen hem ook fatsoenlijk leren te knopen. Je ziet bij veruit de meeste mensen gewoon een enorme pisgeul.
Mooi dat we hier eensgezind zijn in de SC.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:39 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik was vrijwel dezelfde post aan het tikken. Twee zielen en zo 🙂
Hmmm, bij een dubbele windsor is dat natuurlijk onvermijdelijk, maar je snapt niet wat i kbedoel?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pisgeul? Bedoel je de dimple onder de knoop?
Das geen Windsor man!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm, bij een dubbele windsor is dat natuurlijk onvermijdelijk, maar je snapt niet wat i kbedoel?
Nee. Windsor draag ik overigens nooit (meer).quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm, bij een dubbele windsor is dat natuurlijk onvermijdelijk, maar je snapt niet wat i kbedoel?
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Windsor draag ik overigens nooit (meer).
Veel te dikke knoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit
Four in hand. Kost me 10 seconden, meer heb ik niet in de ochtend.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:48 schreef Kaas- het volgende:
Gewoon elke dag een windsorknoop in m’n das hier. Wat doe jij nu dan wel GS?
Ja, de echte zwartekousengrefo's zijn nog wel een paar graden erger dan een wat conservatief uitgevallen Katholiek.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ondertussen bepleit de SGP vandaag dat een sportpark in het vrij seculiere dorpje IJhorst alleen opgeknapt mag worden als de plaatselijke voetbalclub op zaterdag gaat spelen.
Halve is toch ook niet meer dan 10 sec?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Four in hand. Kost me 10 seconden, meer heb ik niet in de ochtend.
Ik mag hopen dat je dan een halve windsor doet.
Die is vrij populair, maar ik vind hem zelf nooit zo mooi doordat het asymmetrisch is.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Four in hand. Kost me 10 seconden, meer heb ik niet in de ochtend.
Ik mag hopen dat je dan een halve windsor doet.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]De dimple zelf is iets te diep en de das komt onder z'n knoop vandaan, maar verder weinig mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit
Zou een iets lagere kraag nemen en dan cutaway.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Dus jij bent niet links of rechts dragend.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die is vrij populair, maar ik vind hem zelf nooit zo mooi doordat het asymmetrisch is.
Ik zou uberhaupt een dimple verkomen waar dat kan, maar misschien wordt het dus niet overal even lelijk gevonden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De dimple zelf is iets te diep en de das komt onder z'n knoop vandaan, maar verder weinig mis mee.
Zou een iets lagere kraag nemen en dan cutaway.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |