abonnement Unibet Coolblue
pi_174647917
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:29 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar denk dat hij alsnog op dit moment een klasse beter is dan Hartley ooit zal worden..
dan zijn ze wel stom bij RB dan
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:36:01 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174647963
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:29 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar denk dat hij alsnog op dit moment een klasse beter is dan Hartley ooit zal worden..
quote:
3s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:33 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Arme jongen, er zal vast genoeg achter de schermen afspelen maar hij wordt wel echt schofterig behandeld...
met beiden eens
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2017 @ 13:37:49 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174648000
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:36 schreef Tarado het volgende:

[..]


[..]

met beiden eens
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je hebt hem één race gezien en hebt meteen je oordeel klaar? :')

Gasly ook maar afserveren dan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174648062
Punt is, Sainz heeft 48 punten gereden en Kvyat slechts 5.
Hij heeft de uitstraling van niets en als RedBull jou als coureur binnenhaalt, zien ze een 'merk' in jou. Kvyat is niet het merk wat ze er van verwacht hadden, brengt naast de schamele puntjes geen geld in de la.. Dan is het snel klaar.

Gasly en Heartly hebben nog de kans zich te bewijzen en hun naam-merk groot te maken. Één top 8 finish en ze stijgen gelijk hard in marktwaarde. Als ze naast de baan ook nog fit en positief op tv overkomen, heeft RB daar meer aan dan Depri Daniil
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2017 @ 13:43:52 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174648134
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:40 schreef Meike26 het volgende:
Punt is, Sainz heeft 48 punten gereden en Kvyat slechts 5.
Hij heeft de uitstraling van niets en als RedBull jou als coureur binnenhaalt, zien ze een 'merk' in jou. Kvyat is niet het merk wat ze er van verwacht hadden, brengt naast de schamele puntjes geen geld in de la.. Dan is het snel klaar.

Gasly en Heartly hebben nog de kans zich te bewijzen en hun naam-merk groot te maken. Één top 8 finish en ze stijgen gelijk hard in marktwaarde. Als ze naast de baan ook nog fit en positief op tv overkomen, heeft RB daar meer aan dan Depri Daniil
Ik denk dat TR met dit duo zomaar hun beste line-up sinds Verstappen daar weg is kan hebben. Kvyat was gewoon troep, deze twee hebben nog potentie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174648142
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:29 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar denk dat hij alsnog op dit moment een klasse beter is dan Hartley ooit zal worden..
Dat zullen we wel zien. Zo slecht deed hij het niet in zijn eerste race. Goede rondetijden, alleen problemen met inhalen van coureurs met een betere motor.

Sowieso had hij de achterstand teruggebracht van 1,2 seconde in de vrije trainingen naar 0,8 seconde in de kwalificatie dus er zit zeker progressie in, dat alleen nog meer zal worden met meer ervaring. Vergeet niet dat hij maar een paar dagen in die auto gezeten heeft, in tegenstelling tot Kvyat, die er vanaf het begin van het hybride tijdperk bij geweest is.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_174648152
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik denk dat TR met dit duo zomaar hun beste line-up sinds Verstappen daar weg is kan hebben. Kvyat was gewoon troep, deze twee hebben nog potentie.
Dat idee heb ik ook :Y Echter Giedo heeft in F1 café gezegd of geroddeld dat Kobayashi wel eens terug kan komen in 2018, naast Gasly dan waarschijnlijk.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:47:41 #108
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174648212
Nou ja, het is algemeen bekend dat RB keihard is in die zaken.

Zijn prestaties liggen al even ver onder de maat en onervaren kan je hem niet noemen.
Hij kost alleen maar geld. >:) Hij heeft het gewoon niet meer in zich om te groeien denk ik.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:50:07 #109
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174648251
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:40 schreef Meike26 het volgende:
Punt is, Sainz heeft 48 punten gereden en Kvyat slechts 5.
Hij heeft de uitstraling van niets en als RedBull jou als coureur binnenhaalt, zien ze een 'merk' in jou. Kvyat is niet het merk wat ze er van verwacht hadden, brengt naast de schamele puntjes geen geld in de la.. Dan is het snel klaar.

Gasly en Heartly hebben nog de kans zich te bewijzen en hun naam-merk groot te maken. Één top 8 finish en ze stijgen gelijk hard in marktwaarde. Als ze naast de baan ook nog fit en positief op tv overkomen, heeft RB daar meer aan dan Depri Daniil
Uitstraling van niks, dat geldt ook voor de bitch Finnen van Ferrari en Mercedes. Dus zou niet relevant mogen zijn.
Voor de rest geef ik je gelijk.
pi_174648282
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je hebt hem één race gezien en hebt meteen je oordeel klaar? :')

Gasly ook maar afserveren dan.
Maar Gasly zit (waarschijnlijk) volgend jaar ook nog in die auto, neem aan dat ze voor volgend jaar niet voor Hartley kiezen als 2de rijder, maar voor een Japanner.. Dan zou ik de rest van het jaar altijd voor Kvyat ipv Hartley gaan in ieder geval..

En ik heb meer vertrouwen in Gasly dan Hartley op basis van de wedstrijd(en) dit seizoen ja, maar dat is meer een gevoel.
pi_174648458
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:51 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar Gasly zit (waarschijnlijk) volgend jaar ook nog in die auto, neem aan dat ze voor volgend jaar niet voor Hartley kiezen als 2de rijder, maar voor een Japanner.. Dan zou ik de rest van het jaar altijd voor Kvyat ipv Hartley gaan in ieder geval..

En ik heb meer vertrouwen in Gasly dan Hartley op basis van de wedstrijd(en) dit seizoen ja, maar dat is meer een gevoel.
Hartley heeft pas 1 weekend gereden en z'n race pace was behoorlijk goed had ik het idee.

En alleen Sato heeft een superlicentie op dit moment, volgend jaar rijdt er geen Japanner bij STR.
pi_174648478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:51 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar Gasly zit (waarschijnlijk) volgend jaar ook nog in die auto, neem aan dat ze voor volgend jaar niet voor Hartley kiezen als 2de rijder, maar voor een Japanner.. Dan zou ik de rest van het jaar altijd voor Kvyat ipv Hartley gaan in ieder geval..

En ik heb meer vertrouwen in Gasly dan Hartley op basis van de wedstrijd(en) dit seizoen ja, maar dat is meer een gevoel.
Er is geen Japanner die voldoet. Niet genoeg licentiepunten.
Volgens Marko zijn er drie gegagigden voor Toro Rosso volgend jaar, waarvan Gasly en hartley er twee zijn. Wie de derde is, is niet bekend. Kvyat in ieder geval niet.

Edit: Alleen Japanse oud-F1 coureurs zouden kunnen als ze 300 km rijden tijdens een test
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_174648539
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:44 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook :Y Echter Giedo heeft in F1 café gezegd of geroddeld dat Kobayashi wel eens terug kan komen in 2018, naast Gasly dan waarschijnlijk.
Kobayashi is Toyota coureur. Die gaat niet voor Honda rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_174648596
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:40 schreef Meike26 het volgende:
Punt is, Sainz heeft 48 punten gereden en Kvyat slechts 5.
Hij heeft de uitstraling van niets en als RedBull jou als coureur binnenhaalt, zien ze een 'merk' in jou. Kvyat is niet het merk wat ze er van verwacht hadden, brengt naast de schamele puntjes geen geld in de la.. Dan is het snel klaar.

Gasly en Heartly hebben nog de kans zich te bewijzen en hun naam-merk groot te maken. Één top 8 finish en ze stijgen gelijk hard in marktwaarde. Als ze naast de baan ook nog fit en positief op tv overkomen, heeft RB daar meer aan dan Depri Daniil
Kvyat was wel duidelijk minder dan Sainz dit jaar natuurlijk, maar hij heeft ook wel veel pech gehad toch? Die vergelijking qua punten vind ik dan niet helemaal eerlijk.. Zoals dat ook geldt bij de vergelijking tussen Ricciardo en Verstappen, dan moet je ook verder kijken dan het aantal punten..

(al heeft Kvyat de auto ook regelmatig zonder reden in de muur geparkeerd, maar toch)
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:10:10 #115
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_174648693
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dit al gepost hier?
quote:
In tegenstelling tot veel anderen denkt Jacques Villeneuve
Daar stopte ik met lezen. Zou iedereen eigenlijk moeten doen...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:11:08 #116
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_174648714
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:50 schreef tja77 het volgende:

[..]

Uitstraling van niks, dat geldt ook voor de bitch Finnen van Ferrari en Mercedes.
Bottas is voor een Fin reuze charismatisch :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_174648730
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:10 schreef flipsen het volgende:

[..]

[..]

Daar stopte ik met lezen. Zou iedereen eigenlijk moeten doen...
:D idd
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:12:15 #118
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_174648746
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:04 schreef Marcoss het volgende:
(al heeft Kvyat de auto ook regelmatig zonder reden in de muur een andere auto geparkeerd, maar toch)
Ftfy :Y En dat is wellicht ook een zwaarwegend puntje geweest in de beslissing.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:14:11 #119
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174648778
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:11 schreef flipsen het volgende:

[..]

Bottas is voor een Fin reuze charismatisch :D
Voor een Fin wellicht wel ja.
Ach, het zijn beide coureurs die werkelijk de uitstraling van een aardappel hebben, en waar weinig zinnigs uit komt. Je gaat er niet voor je plezier naar kijken of luisteren wanneer ze voor de microfoon staan. Daarnaast zijn ze alletwee behoorlijk onderdanig naar hun baasjes (Vettel en Hamilton).
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:32:30 #120
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174649114
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:04 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Kvyat was wel duidelijk minder dan Sainz dit jaar natuurlijk, maar hij heeft ook wel veel pech gehad toch? Die vergelijking qua punten vind ik dan niet helemaal eerlijk.. Zoals dat ook geldt bij de vergelijking tussen Ricciardo en Verstappen, dan moet je ook verder kijken dan het aantal punten..

(al heeft Kvyat de auto ook regelmatig zonder reden in de muur geparkeerd, maar toch)
Vooral dat regelmatig zonder reden kan gewoon niet voor een ervaren coureur.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:41:35 #121
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_174649269
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:43:43 #122
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_174649308
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:50 schreef tja77 het volgende:

[..]

Uitstraling van niks, dat geldt ook voor de bitch Finnen van Ferrari en Mercedes. Dus zou niet relevant mogen zijn.
Voor de rest geef ik je gelijk.
Andere teams, ander beleid.
Don't let my username fool you...
pi_174649503
quote:
Ahaaahahahaha wat een Mongol!

;(
pi_174649533
Elk circuit zou als Suzuka moeten zijn denk ik, dan heb iig geen last van track limit penalty issues meer:
pi_174649670
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:50 schreef tja77 het volgende:

[..]

Uitstraling van niks, dat geldt ook voor de bitch Finnen van Ferrari en Mercedes. Dus zou niet relevant mogen zijn.
Voor de rest geef ik je gelijk.
Met het verschil dat het RB team ook 1 grote PR/marketing machine is, itt Mercedes en Ferrari...

En op de 1 of andere manier heeft Kimi toch enorm veel fans, soort van cult/anti-held ofzo.
pi_174649726
quote:
Pfff, blij dat er dit keer maar 1 week is tot de volgende race... Het gaat echt maar eindeloos door dit.

Ja, track limits werden regelmatig door iederen overschreden. Dat weten we ondertussen wel. In het geval van Max werd deze veroordeeld omdat het tijdens een inhaal actie was en hij er daarmee voordeel uit zou hebben gehaald.

Fair? Misschien niet, maar move on... Als er 1 ding duidelijk is is dat in de F1 niks zwart/wit is en de stewards verre van consequent izjn.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 15:22:47 #127
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174649998
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:58 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Hartley heeft pas 1 weekend gereden en z'n race pace was behoorlijk goed had ik het idee.

En alleen Sato heeft een superlicentie op dit moment, volgend jaar rijdt er geen Japanner bij STR.
Kobayashi?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174650087
quote:
3s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 15:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kobayashi?
Toyota rijder.

... maar er gebeuren gekkere dingen in de wereld :P
pi_174650267
quote:
Dit stuk slaat echt helemaal nergens op, het begint echt triest te worden. In diezelfde laatste ronde gaat Max ook nog buiten de lijnen in bocht 9.



En Max ging zowat elke ronde met 4 wielen buiten de lijn in de 1 na laatste bocht.







Buiten de baan op de exit was oke. Voor iedereen, ook voor Max. Inhalen door de bocht af te snijden niet. Voor niemand niet.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 15:38:04 #130
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_174650288
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 15:06 schreef m0ridin het volgende:

[..]
Ja, track limits werden regelmatig door iederen overschreden. Dat weten we ondertussen wel. In het geval van Max werd deze veroordeeld omdat het tijdens een inhaal actie was en hij er daarmee voordeel uit zou hebben gehaald.
En Kimi had voordeel, Sainz, Vettel, iedereen heeft daar voordeel van, anders moet je namelijk vertragen om binnen de baan te blijven. Maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn voor sommige mensen. Kijk de gemiddelde Nederlander weet niet eens op welke wielen zijn/haar auto wordt aangedreven, maar van een F1 steward of raceleiding verwacht ik niet zulke onzin.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_174650320
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 15:38 schreef daNpy het volgende:

[..]

En Kimi had voordeel, Sainz, Vettel, iedereen heeft daar voordeel van, anders moet je namelijk vertragen om binnen de baan te blijven. Maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn voor sommige mensen. Kijk de gemiddelde Nederlander weet niet eens op welke wielen zijn/haar auto wordt aangedreven, maar van een F1 steward of raceleiding verwacht ik niet zulke onzin.
Ja maar de daadwerkelijke rijweg van Verstappen was korter... aldus Whiting & Co :P
pi_174650990
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 15:38 schreef daNpy het volgende:

[..]

En Kimi had voordeel, Sainz, Vettel, iedereen heeft daar voordeel van, anders moet je namelijk vertragen om binnen de baan te blijven. Maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn voor sommige mensen. Kijk de gemiddelde Nederlander weet niet eens op welke wielen zijn/haar auto wordt aangedreven, maar van een F1 steward of raceleiding verwacht ik niet zulke onzin.
Kun je nog reageren op mijn post of is je complot nu ontkracht.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 16:55:01 #133
192683 AMDB
Visionair.
pi_174652149
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 15:38 schreef daNpy het volgende:

[..]

En Kimi had voordeel, Sainz, Vettel, iedereen heeft daar voordeel van, anders moet je namelijk vertragen om binnen de baan te blijven. Maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn voor sommige mensen. Kijk de gemiddelde Nederlander weet niet eens op welke wielen zijn/haar auto wordt aangedreven, maar van een F1 steward of raceleiding verwacht ik niet zulke onzin.
Hoe moeilijk is het om in te zien dat het afsnijden van de bocht en het wijd gaan bij een exit twee verschillende dingen zijn?

Natuurlijk meten ze hier met 2 maten, omdat het 2 verschillende dingen zijn.
pi_174652379
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:50 schreef tja77 het volgende:

[..]

Uitstraling van niks, dat geldt ook voor de bitch Finnen van Ferrari en Mercedes. Dus zou niet relevant mogen zijn.
Voor de rest geef ik je gelijk.
RB moet blikjes verkopen, die andere 2 niet. Ja auto's maar voor Ferrari en Mercedes is de naam eigenlijk al voldoende daarvoor. daarom zit Max ook zo lekker in die RB, zo lang er controverse/gedoe om hem heen is staat ie in de spotlights en daarmee RB ook. Zakelijk gezien is die 2 switchen een briljante zet geweest.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 17:08:42 #135
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174652494
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174652604
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:55 schreef AMDB het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het om in te zien dat het afsnijden van de bocht en het wijd gaan bij een exit twee verschillende dingen zijn?

Natuurlijk meten ze hier met 2 maten, omdat het 2 verschillende dingen zijn.
Blijkbaar is dit heel moeilijk.
pi_174652811
quote:
"Mijn mening is dat we coureurs gewoon moeten laten racen. Tenzij iemand oneerlijk bezig is en de baan gebruikt op een manier die niet toegestaan is, dan moet je hem bestraffen."

"Als het hard racing is en de rijder in kwestie probeert gewoon een opening te vinden om zich langs degene voor hem te wurmen, zoals in het geval met Verstappen en Raikkonen, dan moet de wedstrijdleiding niet te snel ingrijpen."

Helemaal eens. Als het in de slot ronden gebeurt of er geen protest word ingediend moeten ze niet meer te snel ingrijpen. Als ze gewoon tot na het podium wachten en dan alles goed uitzoeken kunnen ze daarna diegene nog bestraffen als blijkt dat de baan is gebruikt op een manier die niet is toegestaan. Als ze dat gedaan hadden en naderhand Verstappen terug hadden gezet met beeld en uitleg hadden we al een stuk minder gezeik gehad.
pi_174652978
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:55 schreef AMDB het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het om in te zien dat het afsnijden van de bocht en het wijd gaan bij een exit twee verschillende dingen zijn?

Natuurlijk meten ze hier met 2 maten, omdat het 2 verschillende dingen zijn.
Volgens mij rij je zelf geen auto? :o
pi_174653019
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:37 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Volgens mij rij je zelf geen auto? :o
Waar slaat deze vraag nou weer op ?

Stel dat dit in een chicane was gebeurt en Max had daar de binnenkant afgesneden. Ben wel benieuwd of iedereen dan nog hetzelfde zou zeggen.
pi_174653039
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:55 schreef AMDB het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het om in te zien dat het afsnijden van de bocht en het wijd gaan bij een exit twee verschillende dingen zijn?

Natuurlijk meten ze hier met 2 maten, omdat het 2 verschillende dingen zijn.
Beide levert voordeel op. Sterker nog, door een ruimere bocht te nemen kun je meer snelheid meenemen waardoor je of je plek niet verliest (Bottas bijvoorbeeld) of je beter kunt positioneren voor de volgende bocht en daardoor een geslaagde inhaalactie maken, die anders niet gelukt zou zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_174653059
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:40 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Waar slaat deze vraag nou weer op ?

Stel dat dit in een chicane was gebeurt en Max had daar de binnenkant afgesneden. Ben wel benieuwd of iedereen dan nog hetzelfde zou zeggen.
Omdat beide voordeel oplevert.

En in een chicane kan je niet afsnijden want die zijn meestal wel afgedekt in de F1 :') (zitten gele bumps @ kerbs in de VS)
pi_174653072
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:41 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Beide levert voordeel op. Sterker nog, door een ruimere bocht te nemen kun je meer snelheid meenemen waardoor je of je plek niet verliest (Bottas bijvoorbeeld) of je beter kunt positioneren voor de volgende bocht en daardoor een geslaagde inhaalactie maken, die anders niet gelukt zou zijn.
Niemand is bestraft voor wijd gaan. Iedereen ging wijd. Als niemand daar voor gestraft wordt en iedereen het doet is er geen voordeel.

En Bottas lag voor de bocht nog voor en werd buiten de baan geduwd door Ricciardo.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sjemmert op 25-10-2017 18:44:08 ]
pi_174653086
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:42 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Omdat beide voordeel oplevert.

En in een chicane kan je niet afsnijden want die zijn meestal wel afgedekt in de F1 :') (zitten gele bumps @ kerbs in de VS)
Denk dat die volgend jaar daar ook zullen zitten ;)
pi_174653103
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Denk dat die volgend jaar daar ook zullen zitten ;)
Ja viel me vandaag pas op, maar de meeste bochten hebben die gele bumps gekregen @ kerbs zodat je NIET kan afsnijden... maar die ene bocht niet :')

pi_174653119
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:46 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Ja viel me vandaag pas op, maar de meeste bochten hebben die gele bumps gekregen @ kerbs zodat je NIET kan afsnijden... maar die ene bocht niet :')

Op COTA zijn ze oranje maar ze zitten er al inderdaad op een aantal plekken.
pi_174653129
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Op COTA zijn ze oranje maar ze zitten er al inderdaad op een aantal plekken.
Geel!
pi_174653240
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:47 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Geel!
Toch wel ja. Nou ja donker geel hou ik het op. :P
pi_174653574
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Niemand is bestraft voor wijd gaan. Iedereen ging wijd. Als nienand daar voor gestraft wordt en iedereen het doet is er geen voordeel.
en max ging in die bocht niet wijd, maar snijd af, dus minder meters gemaakt zoals olav real time zei
pi_174653786
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en max ging in die bocht niet wijd, maar snijd af, dus minder meters gemaakt zoals olav real time zei
Zoals Hamilton al zei... "I just don't know why there's these flaws on these circuits. Particularly the new generation of driver comes in and is very happy to exploit these things."
pi_174654422
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en max ging in die bocht niet wijd, maar snijd af, dus minder meters gemaakt zoals olav real time zei
Precies en ingehaald en daarom terecht straf, en de rest terecht niet.

Als Sainz die actie had gemaakt waar die binnendoor afsneed had hij ook een penalty gekregen. Maar hij maakte hem niet. Dus geen lasting advantage, dus geen straf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')