Pfff, blij dat er dit keer maar 1 week is tot de volgende race... Het gaat echt maar eindeloos door dit.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 14:41 schreef daNpy het volgende:
http://www.racexpress.nl/(...)reed-beelden/n/85098
Hmm.
Kobayashi?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hartley heeft pas 1 weekend gereden en z'n race pace was behoorlijk goed had ik het idee.
En alleen Sato heeft een superlicentie op dit moment, volgend jaar rijdt er geen Japanner bij STR.
Dit stuk slaat echt helemaal nergens op, het begint echt triest te worden. In diezelfde laatste ronde gaat Max ook nog buiten de lijnen in bocht 9.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 14:41 schreef daNpy het volgende:
http://www.racexpress.nl/(...)reed-beelden/n/85098
Hmm.
En Kimi had voordeel, Sainz, Vettel, iedereen heeft daar voordeel van, anders moet je namelijk vertragen om binnen de baan te blijven. Maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn voor sommige mensen. Kijk de gemiddelde Nederlander weet niet eens op welke wielen zijn/haar auto wordt aangedreven, maar van een F1 steward of raceleiding verwacht ik niet zulke onzin.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 15:06 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Ja, track limits werden regelmatig door iederen overschreden. Dat weten we ondertussen wel. In het geval van Max werd deze veroordeeld omdat het tijdens een inhaal actie was en hij er daarmee voordeel uit zou hebben gehaald.
Ja maar de daadwerkelijke rijweg van Verstappen was korter... aldus Whiting & Coquote:Op woensdag 25 oktober 2017 15:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
En Kimi had voordeel, Sainz, Vettel, iedereen heeft daar voordeel van, anders moet je namelijk vertragen om binnen de baan te blijven. Maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn voor sommige mensen. Kijk de gemiddelde Nederlander weet niet eens op welke wielen zijn/haar auto wordt aangedreven, maar van een F1 steward of raceleiding verwacht ik niet zulke onzin.
Kun je nog reageren op mijn post of is je complot nu ontkracht.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 15:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
En Kimi had voordeel, Sainz, Vettel, iedereen heeft daar voordeel van, anders moet je namelijk vertragen om binnen de baan te blijven. Maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn voor sommige mensen. Kijk de gemiddelde Nederlander weet niet eens op welke wielen zijn/haar auto wordt aangedreven, maar van een F1 steward of raceleiding verwacht ik niet zulke onzin.
Hoe moeilijk is het om in te zien dat het afsnijden van de bocht en het wijd gaan bij een exit twee verschillende dingen zijn?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 15:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
En Kimi had voordeel, Sainz, Vettel, iedereen heeft daar voordeel van, anders moet je namelijk vertragen om binnen de baan te blijven. Maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn voor sommige mensen. Kijk de gemiddelde Nederlander weet niet eens op welke wielen zijn/haar auto wordt aangedreven, maar van een F1 steward of raceleiding verwacht ik niet zulke onzin.
RB moet blikjes verkopen, die andere 2 niet. Ja auto's maar voor Ferrari en Mercedes is de naam eigenlijk al voldoende daarvoor. daarom zit Max ook zo lekker in die RB, zo lang er controverse/gedoe om hem heen is staat ie in de spotlights en daarmee RB ook. Zakelijk gezien is die 2 switchen een briljante zet geweest.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uitstraling van niks, dat geldt ook voor de bitch Finnen van Ferrari en Mercedes. Dus zou niet relevant mogen zijn.
Voor de rest geef ik je gelijk.
Blijkbaar is dit heel moeilijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om in te zien dat het afsnijden van de bocht en het wijd gaan bij een exit twee verschillende dingen zijn?
Natuurlijk meten ze hier met 2 maten, omdat het 2 verschillende dingen zijn.
"Mijn mening is dat we coureurs gewoon moeten laten racen. Tenzij iemand oneerlijk bezig is en de baan gebruikt op een manier die niet toegestaan is, dan moet je hem bestraffen."quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.f1today.net/n(...)ijpen-bij-hard-racen
De mening van Wolff
Volgens mij rij je zelf geen auto?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om in te zien dat het afsnijden van de bocht en het wijd gaan bij een exit twee verschillende dingen zijn?
Natuurlijk meten ze hier met 2 maten, omdat het 2 verschillende dingen zijn.
Waar slaat deze vraag nou weer op ?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij rij je zelf geen auto?
Beide levert voordeel op. Sterker nog, door een ruimere bocht te nemen kun je meer snelheid meenemen waardoor je of je plek niet verliest (Bottas bijvoorbeeld) of je beter kunt positioneren voor de volgende bocht en daardoor een geslaagde inhaalactie maken, die anders niet gelukt zou zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om in te zien dat het afsnijden van de bocht en het wijd gaan bij een exit twee verschillende dingen zijn?
Natuurlijk meten ze hier met 2 maten, omdat het 2 verschillende dingen zijn.
Omdat beide voordeel oplevert.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Waar slaat deze vraag nou weer op ?
Stel dat dit in een chicane was gebeurt en Max had daar de binnenkant afgesneden. Ben wel benieuwd of iedereen dan nog hetzelfde zou zeggen.
Niemand is bestraft voor wijd gaan. Iedereen ging wijd. Als niemand daar voor gestraft wordt en iedereen het doet is er geen voordeel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Beide levert voordeel op. Sterker nog, door een ruimere bocht te nemen kun je meer snelheid meenemen waardoor je of je plek niet verliest (Bottas bijvoorbeeld) of je beter kunt positioneren voor de volgende bocht en daardoor een geslaagde inhaalactie maken, die anders niet gelukt zou zijn.
Denk dat die volgend jaar daar ook zullen zittenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Omdat beide voordeel oplevert.
En in een chicane kan je niet afsnijden want die zijn meestal wel afgedekt in de F1(zitten gele bumps @ kerbs in de VS)
Ja viel me vandaag pas op, maar de meeste bochten hebben die gele bumps gekregen @ kerbs zodat je NIET kan afsnijden... maar die ene bocht nietquote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Denk dat die volgend jaar daar ook zullen zitten
Op COTA zijn ze oranje maar ze zitten er al inderdaad op een aantal plekken.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:46 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja viel me vandaag pas op, maar de meeste bochten hebben die gele bumps gekregen @ kerbs zodat je NIET kan afsnijden... maar die ene bocht niet![]()
Geel!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Op COTA zijn ze oranje maar ze zitten er al inderdaad op een aantal plekken.
en max ging in die bocht niet wijd, maar snijd af, dus minder meters gemaakt zoals olav real time zeiquote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Niemand is bestraft voor wijd gaan. Iedereen ging wijd. Als nienand daar voor gestraft wordt en iedereen het doet is er geen voordeel.
Zoals Hamilton al zei... "I just don't know why there's these flaws on these circuits. Particularly the new generation of driver comes in and is very happy to exploit these things."quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en max ging in die bocht niet wijd, maar snijd af, dus minder meters gemaakt zoals olav real time zei
Precies en ingehaald en daarom terecht straf, en de rest terecht niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en max ging in die bocht niet wijd, maar snijd af, dus minder meters gemaakt zoals olav real time zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |