SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlYou sound reasonable...Time to up my medication.
Dus tochquote:
Je hebt hem toch maar dichtgegooid nadat je Vout hebt opgesloten voor de aller-allerlaatste keer?quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Die rage van de escape rooms over geslagen naar Braboland?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt hem toch maar dichtgegooid nadat je Vout hebt opgesloten voor de aller-allerlaatste keer?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:26 schreef CindieY het volgende:
Nobex laat Peter Koelewijn met klap maar in je handen zien. Is dat het laatst gedraaide nummer van gup?
Ahh, dat verklaart de ontsnappingen van Vout, hij heeft geoefend vanaf de jaren 40.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze hebben hier zelfs een escape room van een bunker uit de oorlog.
Of hadden.... geen idee eigenlijk.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ahh, dat verklaart de ontsnappingen van Vout, hij heeft geoefend vanaf de jaren 40.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ahh, dat verklaart de ontsnappingen van Vout, hij heeft geoefend vanaf de jaren 40.
Dit jaar niet. Ik zet de pc's uit. just me komt dan op bezoek.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
De elfde van de elfde komt er weer aan, heb wel zin in de shows van Vout dan. Want dan ontsnapt hij gegarandeerd.
* knokkels regelt alvast wat dranghekken om Vout op een afgesloten terrein te houdenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
De elfde van de elfde komt er weer aan, heb wel zin in de shows van Vout dan. Want dan ontsnapt hij gegarandeerd.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit jaar niet zéker. Ik laat de pc's aan. just me komt dan op bezoek.
Dan moet hzij verplicht gezellig mee doen.![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit jaar niet. Ik zet de pc's uit. just me komt dan op bezoek.
Dan moet hij verplicht gezellig mee doen.
Wat een haatquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels regelt alvast wat dranghekken om Vout op een afgesloten terrein te houden
Oh wacht, Knokkels wou Vout in veiligheid stellenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Wat een haat
Kan Vout Justme en Melting niet omkopen met een Bossche bol?
Geen haat hoor, maar stel nou dat Vout uitbreekt. Dat wordt chaos!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Wat een haat
Bossche bollen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Wat een haat
Ja, ook dat. En de rest van de tere zieltjes ookquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh wacht, Knokkels wou Vout in veiligheid stellen
Worstenbroodjes danquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Bossche bollen.![]()
Hij moet gewoon gezellig mee doen dan.
Zo vaak komt just me niet op bezoek.
Als hij zich goed gedraagt mag hij die dag mee naar de Efteling.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen haat hoor, maar stel nou dat Vout uitbreekt. Dat wordt chaos!
just me mag ook bij mij op bezoek komenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Bossche bollen.![]()
Hij moet gewoon gezellig mee doen dan.
Zo vaak komt just me niet op bezoek.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Als hij zich goed gedraagt mag hij die dag mee naar de Efteling.
Dus die is wel koest.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
Die snor is een jointje aan het rollen hequote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij werkt al aan zijn ontsnapping!
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij werkt al aan zijn ontsnapping!
Laat staan zijn eigen hoofd of het mijne.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
Wat hij ook kiest, daar moet Vout inderdaad wel over nadenken, een paardenhoofd is toch niet fijn om naast wakker te worden.
Als je nou compleet gek van paarden bent? En de rest van het lichaam zit nog aan het paardenhoofd, natuurlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
Wat hij ook kiest, daar moet Vout inderdaad wel over nadenken, een paardenhoofd is toch niet fijn om naast wakker te worden.
Zover zou zelfs the Godmother niet gaanquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat staan zijn eigen hoofd of het mijne.![]()
Nou...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zover zou zelfs the Godmother niet gaan
Een andere dan met elektrieke dromen.. *zucht*quote:
Die natte dromen ook altijdquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:36 schreef knokkels het volgende:
![]()
electric dreams. Leuk, heb je net een nieuwe electrische deken, en krijg je kortsluiting.
Dan word je Shocking Blue?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:36 schreef knokkels het volgende:
![]()
electric dreams. Leuk, heb je net een nieuwe electrische deken, en dan krijg je kortsluiting.
Ja, die! Dat zei ik!quote:
Goede avond, Mad.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Giorgio Moroder en Phil Oakey...
Ja., nou ehh.. poeh heequote:
wtf is een apopolypse?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:39 schreef knokkels het volgende:
Gesprek tussen een bestseller schrijfster en haar zevenjarige dochter:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zat nog in de MP3 speler van afgelopen zaterdag...
Sorry, zelfs zonder te luisteren is mijn geheugen nog dik in orde...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik had gehoopt dat niemand het merkte.
Ik merkte het ook hoor, ik liet het alleen niet merken omdat ik wist dat jij hoopte dat niemand het merkte. Ignorance is blissquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik had gehoopt dat niemand het merkte.
Je kan naar huis gaanquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:46 schreef CindieY het volgende:
Systeemcrash. Ik kan heulemaal niks meer
Alleen nog muziek luisteren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:46 schreef CindieY het volgende:
Onbekend nummer van ze.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Moest diep graven voor die stem, ken het nummer niet...
Ik heb hem wel als Neil getagd staan.quote:
Klinkt niet als Neil idd.quote:
Dan is de uitvoering uit z'n jeugd of zo...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb hem wel als Neil getagd staan.
Whehehehe had ik ook een keer bij Epson. Ik en een collega als enige twee op de verdieping. En een verdwaald groepje IT'ers die het slimme idee hadden om een paar updates door het complete gebouw heen te jassen. Eerst Lotus Notes, daarna admin panel, daarna de telefoonlijnen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:46 schreef CindieY het volgende:
Andy Williams volgens mij. Bobby Darin niet denk ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb hem wel als Neil getagd staan.
Zeker in jouw geval...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kreeg vandaag een email van een bedrijf.... de dame heette Fokje..... dat was wel even raar als melding in je telefoonscherm
En toch heeft het liedje een einde.quote:
Zanger van KatjeKoeKoe...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
En toch heeft het liedje een einde.
Leuk boek, leuke films
Je hebt "Ja" geantwoord?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kreeg vandaag een email van een bedrijf.... de dame heette Fokje..... dat was wel even raar als melding in je telefoonscherm
quote:
Scherpquote:
Hoezo? Die is superbekend manquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Knap dat je deze wist.![]()
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:53 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is geen hit geweest. Ben alleen benieuwd wie de uitvoerende artiest kent.
Hoezo?quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:53 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is geen hit geweest. Ben alleen benieuwd wie de uitvoerende artiest kent.
Zijn dan wel haar moeder?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:53 schreef Melting het volgende:
quote:
Jij wil toch geen kinderen? Fokken doe je om kinderen te krijgen?quote:
Fokken doe ik om seks te regelen....quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij wil toch geen kinderen? Fokken doe je om kinderen te krijgen?
Hij bedoelt Fok!ken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Denk dat over het algemeen toch over het doorkweken van dieren wordt gesproken bij fokken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Zonder beat eronder, beetje langzamer, zonder effectjes, dan zou dit nog best eens een goed nummer kunnen zijn.
Ik fok om mijn radioshows met onzinnig, soms zinnig geleuter te omlijstenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan had het zelfs wel een hit kunnen wordenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Zonder beat eronder, beetje langzamer, zonder effectjes, dan zou dit nog best eens een goed nummer kunnen zijn.
Wel lief van Abbacadabra dan dat ze het toegelaten hebben om die groep uit Zweden met de eer te laten strijkenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Terechte klacht wel.quote:
Ella Fitzgerald. Maar ik kan het fout hebbenquote:
Ik vraag me af of zo'n robot van de trap af flikkert als je hem boven gebruikt en het laadstation beneden is.quote:
Je had het fout.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ella Fitzgerald. Maar ik kan het fout hebben
Hey, ik wist niet dat mijn ex terug in Nederland was en in Geleen woontquote:
Dat wist ikquote:
Ziet er wel wat uit als een alienquote:
QFTquote:
Ik zie het al voor me... wieltjes heel langzaam vooruit, over de rand van de traptreden heen......... en dan snel achteruit. Roombah in de stress.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n robot van de trap af flikkert als je hem boven gebruikt en het laadstation beneden is.
73 centimeterquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Heeft Pinkpop ook nog een keer platgespeeld.
Een vrouwtje van 73 centimeter voor 80.000 mensen.![]()
Dat hij de hele dag wanhopig bovenaan de trap staat te weifelen om terug naar zijn laadstation te kunnen. Robotje pestenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me... wieltjes heel langzaam vooruit, over de rand van de traptreden heen......... en dan snel achteruit. Roombah in de stress.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Heeft Pinkpop ook nog een keer platgespeeld.
Een vrouwtje van 73 centimeter voor 80.000 mensen.![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hij de hele dag wanhopig bovenaan de trap staat te weifelen om terug naar zijn laadstation te kunnen. Robotje pesten
En ook een hele mooie clip. Ik vind haar daar zo mooiquote:
Ze heeft in die clip dezelfde kapper als ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
En ook een hele mooie clip. Ik vind haar daar zo mooi
Heb jij een kapper dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze heeft in die clip dezelfde kapper als ik.
Ik was vorige week bij mijn moeder in Drenthe, en heb daar nét het Mega Piraten Festijn met de Snollebollekes gemistquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:07 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik lees net dat zaterdag over een week de Snollebollekes bij ons in het dorp komen.
1 keer per jaar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb jij een kapper dan?
Das makkelijk geld verdienen voor hem
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb dit wel eerder gehoord, maar weet niet meer wie het zingt.
Dat is balen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij mijn moeder in Drenthe, en heb daar nét het Mega Piraten Festijn met de Snollebollekes gemist![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |