Hoezo?quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:53 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is geen hit geweest. Ben alleen benieuwd wie de uitvoerende artiest kent.
Zijn dan wel haar moeder?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:53 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is geen hit geweest. Ben alleen benieuwd wie de uitvoerende artiest kent.
quote:
Jij wil toch geen kinderen? Fokken doe je om kinderen te krijgen?quote:
Fokken doe ik om seks te regelen....quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij wil toch geen kinderen? Fokken doe je om kinderen te krijgen?
Hij bedoelt Fok!ken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Denk dat over het algemeen toch over het doorkweken van dieren wordt gesproken bij fokken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Zonder beat eronder, beetje langzamer, zonder effectjes, dan zou dit nog best eens een goed nummer kunnen zijn.
Ik fok om mijn radioshows met onzinnig, soms zinnig geleuter te omlijstenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan had het zelfs wel een hit kunnen wordenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Zonder beat eronder, beetje langzamer, zonder effectjes, dan zou dit nog best eens een goed nummer kunnen zijn.
Wel lief van Abbacadabra dan dat ze het toegelaten hebben om die groep uit Zweden met de eer te laten strijkenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Terechte klacht wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |