Je kan naar huis gaanquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:46 schreef CindieY het volgende:
Systeemcrash. Ik kan heulemaal niks meer
Alleen nog muziek luisteren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:46 schreef CindieY het volgende:
Onbekend nummer van ze.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Moest diep graven voor die stem, ken het nummer niet...
Ik heb hem wel als Neil getagd staan.quote:
Klinkt niet als Neil idd.quote:
Dan is de uitvoering uit z'n jeugd of zo...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb hem wel als Neil getagd staan.
Whehehehe had ik ook een keer bij Epson. Ik en een collega als enige twee op de verdieping. En een verdwaald groepje IT'ers die het slimme idee hadden om een paar updates door het complete gebouw heen te jassen. Eerst Lotus Notes, daarna admin panel, daarna de telefoonlijnen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:46 schreef CindieY het volgende:
Andy Williams volgens mij. Bobby Darin niet denk ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb hem wel als Neil getagd staan.
Zeker in jouw geval...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kreeg vandaag een email van een bedrijf.... de dame heette Fokje..... dat was wel even raar als melding in je telefoonscherm
En toch heeft het liedje een einde.quote:
Zanger van KatjeKoeKoe...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
En toch heeft het liedje een einde.
Leuk boek, leuke films
Je hebt "Ja" geantwoord?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kreeg vandaag een email van een bedrijf.... de dame heette Fokje..... dat was wel even raar als melding in je telefoonscherm
quote:
Scherpquote:
Hoezo? Die is superbekend manquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Knap dat je deze wist.![]()
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:53 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is geen hit geweest. Ben alleen benieuwd wie de uitvoerende artiest kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |