Hihi.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij ze daarna buiten zetten zeker gheghegheghe
Nope.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:30 schreef Leandra het volgende:
Jezus, ben ik de enige hier die getrouwd is? Nee toch?!
Bij drie van die komt mij het eten terug van vorge week.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:49 schreef Leandra het volgende:
Shit, staan er ineens 4 Toppers in de OP, moet iemand ook nog die vd Boom spelen natuurlijk.
Voordat Gordon weer met iedereen ruzie ging maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn het er 4 tegelijk?
Yes.quote:
Is dat een soort Blue Oyster?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:56 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Yes.
Bij deze is dit nu de SOHO in Amsterdam.
Denk dan gelijk aan police academy waar ze die kapitein een flikker tent in drukken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:56 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Yes.
Bij deze is dit nu de SOHO in Amsterdam.
Als dat realiteit wordt hang ik mij op!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:06 schreef Jip141 het volgende:
Jullie beeld is teveel gebaseerd op popcultuur en niet op de realiteit, duidelijk.
Nou nee ik weet waar je inkomen vandaan komt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:06 schreef Leandra het volgende:
Remlof en John zitten lekker op een lijn vandaag.
Overdreven wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als dat realiteit wordt hang ik mij op!
Had liever een spuitje dan of een pilletje, denk echter dat ik het lef er niet voor hebben doe.quote:
Ah, het is kinderbijslagquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou nee ik weet waar je inkomen vandaan komt.
Knapperd wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
26 op dat moment.
Het is een scne uit de film Rain Man uit 1988.
Dat duurde...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:25 schreef Kaas- het volgende:
Ik had zo gauw trouwens niet door dat ik naar een scne uit Rain Man keek, maar vind het nu dan alsnog wel een chille grap van Tem.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:47 schreef Friek_ het volgende:
Volgende les levensbeschouwing ga ik in op de tegenstelling tussen het natuurlijke (evolutie) en goddelijke mensbeeld (christendom, islam). Volgens mij ga ik wat lui van hun geloof laten vallen die les.
Oh, Friek aan het kruis volgende week als lichtend voorbeeld voor de rest van de kettersquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:47 schreef Friek_ het volgende:
Volgende les levensbeschouwing ga ik in op de tegenstelling tussen het natuurlijke (evolutie) en goddelijke mensbeeld (christendom, islam). Volgens mij ga ik wat lui van hun geloof laten vallen die les.
Wel raar dat jij constant door de EU heen reist op een wijze die zonder de EU niet mogelijk was en toch continue loopt te hopen dat dit niet meer mogelijk zal zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:49 schreef Drugshond het volgende:
Tsjechi gaat ook naar rechts. Goodbye EU-lovers. Junkers dat het allemaal wel meeviel. Ondertussen is het wel een beetje gedaan met die regelzucht.
Ik heb 0 vertrouwen in de politieke unie van de EU. Dat staat als een paal boven water. De afrekening is feitelijk al begonnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel raar dat jij constant door de EU heen reist op een wijze die zonder de EU niet mogelijk was en toch continue loopt te hopen dat dit niet meer mogelijk zal zijn.
Drugs maken duidelijk meer kapot dan je lief is
Het zal je ook nog lukken boven de rivieren vermoed ik, ben maar blij dat ik er niet tussen zit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:47 schreef Friek_ het volgende:
Er is helemaal geen politieke unie en ook geen afrekening...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb 0 vertrouwen in de politieke unie van de EU. Dat staat als een paal boven water. De afrekening is feitelijk al begonnen.
Juist dat had kon het hem wel eens doen, terugschakelen kan niet iedereen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:51 schreef RM-rf het volgende:
Tsjechische premier had toegang tot 25 miljoen euro Europese subsidis
Zo'n vluchtelinggolf helpt ook wel goed om de opkomst op te wekken, overal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Er is helemaal geen politieke unie en ook geen afrekening...
Er is wel gewoon een continue beweging en bv de opkomst van populisten in de nationale politiek, wat je ook vooral kunt zien als een bevestiging van de crisis waarin de nationale politiek zich bevind, kan juist de noodzaak van functionerende politiek in Europa hard nodig maken...
Juist bv Oost-Europa heeft ook een hoop te verliezen, ondanks dat ze nauwelijks 25 jaar vrij zijn hebben ze een snelle evolutie maar ook een proces van volwassen worden meegemaakt maar is ook de corruptie in de nationale politiek enorm gegroeid (zeker Tsjechi was een gigantisch frauduleus geheel waar de politieke elite onderling Europese gelden verdeelde, bv de vrouw van de vroegere Tsjechische premier had toegang tot 25 miljoen euro Europese subsidis)
Soros is tenslotte een joodse Hongaar van origine, daar moeten ze in Oostenrijk niets van hebben. Oostenrijk is na WO2 nooit behoorlijk gezuiverd wat wel hard nodig was.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:00 schreef skysherrif het volgende:
Verdorrie, lukt me weer eens niet om mijn post te editen zodat dat bovenste stukje over kurz weggaat.
Ging er iig over dat de beste man probeert Soros te weren uit Oostenrijk, dus hij zal binnenkort wel het nieuwe symbool worden van alt rechts in Europa
ln eigen land wordt er ook fel oppositie tegen gevoerdquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Soros is tenslotte een joodse Hongaar van origine, daar moeten ze in Oostenrijk niets van hebben. Oostenrijk is na WO2 nooit behoorlijk gezuiverd wat wel hard nodig was.
Idiots are going to idiot.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ln eigen land wordt er ook fel oppositie tegen gevoerd
https://www.huffingtonpos(...)b935e4b0432b8c11ec42
3x de inleg als Feyenoord wintquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ln eigen land wordt er ook fel oppositie tegen gevoerd
https://www.huffingtonpos(...)b935e4b0432b8c11ec42
Succes morgen, ik zit op werk voor de radio met een ajacied en een feyenoorder.quote:
Maar dan krijg je ook maar 1,57xquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Succes morgen, ik zit op werk voor de radio met een ajacied en een feyenoorder.
Ik zou betten op both to score denk ik, bij beide verdediging toch zwakte en aanval wel priem.
Ik heb afgelopen verkiezingen GL gestemd. Maar daarvoor was het 2x SP, en ik neig ook wel naar PvdD. In ieder geval de linkerkant van het spectrum, maar ik kan ook prima door een deur met D66quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:48 schreef Kaas- het volgende:
Yo Puddingbuks, volgens mij ben je nog niet zo’n slechte. Wat is eigenlijk beetje jouw partijtje en zo?
Deed ik vroeger ook, maar dat is dan echt leuk voor die ene bet, je maakt er op de lange termijn geen winst meequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dan krijg je ook maar 1,57x
Gewoon ff tientje op Feyenoord gezet, geen flauwekulletjes
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:49 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen verkiezingen GL gestemd. Maar daarvoor was het 2x SP, en ik neig ook wel naar PvdD. In ieder geval de linkerkant van het spectrum, maar ik kan ook prima door een deur met D66 :p
Kabinetten vallen nogal vaak in dit land. Plus ik reken ook andere verkiezingen mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer van mijn leeftijd was, maar dan had je niet zo vaak kunnen stemmen
Gemeenteraad, Provinciale Staten, Tweede kamer, Europees Parlement.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer van mijn leeftijd was, maar dan had je niet zo vaak kunnen stemmen
Je vergeet de referendaquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gemeenteraad, Provinciale Staten, Tweede kamer, Europees Parlement.
Je komt in een paar jaar een heel eind.
Young at heart, my dearquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon niet jong meer.
Laten we zeggen in het laatste decennium van de vorige eeuw.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook maar mijn paspoort zegt toch dat ik in 1964 geboren ben
Oh, ik dacht dat het FvD op de lijst stond bij het Oekraine referendumquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij kun je niet op een bepaalde partij stemmen.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gemeenteraad, Provinciale Staten, Tweede kamer, Europees Parlement.
Je komt in een paar jaar een heel eind.
Dat is ook weer zo ja. Dan valt het nog wel mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:54 schreef Puddington het volgende:
[..]
Kabinetten vallen nogal vaak in dit land. Plus ik reken ook andere verkiezingen mee.
Zo'n zoon heb ik ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:58 schreef Puddington het volgende:
[..]
Laten we zeggen in het laatste decennium van de vorige eeuw.
Dat je links bent hoeft niet een gebrek aan hygiene in te houden, Puddington, dat is eind jaren zestig al afgeschaftquote:
Noem je me nu een hippie? Ik dacht dat GL communisten waren.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat je links bent hoeft niet een gebrek aan hygiene in te houden, Puddington, dat is eind jaren zestig al afgeschaft
Klopt, onder andere voortgekomen uit de CPN.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:03 schreef Puddington het volgende:
[..]
Noem je me nu een hippie? Ik dacht dat GL communisten waren.
Ik mag alleen niet meer zeggen dat ik een communist ben want dan is jip141 verdrietig.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, onder andere voortgekomen uit de CPN.
Is dat zo? Ik zie dat niet echt maar goed, ik kom uit een tijd dat we gewoon nog echte communisten in de 2e Kamer hadden, natuurlijkquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:03 schreef Puddington het volgende:
[..]
Oh, dat willen we niet, want Jip isquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:05 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik mag alleen niet meer zeggen dat ik een communist ben want dan is jip141 verdrietig.
Ah ok, nou vooruit, ik accepteer het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:49 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen verkiezingen GL gestemd. Maar daarvoor was het 2x SP, en ik neig ook wel naar PvdD. In ieder geval de linkerkant van het spectrum, maar ik kan ook prima door een deur met D66
Op die klimaathaters?quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ok, nou vooruit, ik accepteer het.
Nee, maar dat doe je sowieso niet joh. Ik tenminste niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook, maar dat is dan echt leuk voor die ene bet, je maakt er op de lange termijn geen winst mee
90s mensen beste mensenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:58 schreef Puddington het volgende:
[..]
Laten we zeggen in het laatste decennium van de vorige eeuw.
Dan ben jij er helemaal niet meer, opa.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat bekijken we over 50 jaar nog wel eens een keer
Zou zomaar kunnen dat ik 105 jaar haal, Pokkelquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan ben jij er helemaal niet meer, opa.
GroenLinksers zijn in de loop der geschiedenis zowel hippies, krakers als communisten of een mengselmoes van dit alles geweest. Tegenwoordig zijn het voornamelijk klimaathaters, onoprechte mensen, vrouwen met rood haar en homo’s.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:03 schreef Puddington het volgende:
[..]
Raad welke van die zeven ik ben.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
GroenLinksers zijn in de loop der geschiedenis zowel hippies, krakers als communisten of een mengselmoes van dit alles geweest. Tegenwoordig zijn het voornamelijk klimaathaters, onoprechte mensen, vrouwen met rood haar en homo’s.
Vooruit.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ik 105 jaar haal, Pokkel
Homo?quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:12 schreef Puddington het volgende:
[..]
Raad welke van die zeven ik ben.
Ik ben nog steeds in campagnemodus, geloof het of niet, maar alle groenlinksstemmers confronteer ik nog steeds met het feit dat globaal gezien d66 beter voor het milieu is.quote:
Roodharig!quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:12 schreef Puddington het volgende:
[..]
Raad welke van die zeven ik ben.
Christusquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:12 schreef Tijger_m het volgende:
En dat jullie dan nog niet eens met pensioen mogen
Ik las ook al dat men dat onderzoek nogal dubieus vond, er zaten nogal wat gaten in de methodiek. Ach, ik heb mij nooit een doel gesteld qua leeftijd dus iedere dag is weer mooi meegenomen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vooruit.
Begreep dat de grens theoretisch gezien op zo'n 120 jaar ligt, wat fysiologie betreft.
Jaja, hoeveel werkweken heb je nu gehad? Stel je daar eens een halve eeuw van voor.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Christus
Dat is nog echt waar ook
Hoe ga ik dat volhouden
Met je huidige tempo...niet?quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Christus
Dat is nog echt waar ook
Hoe ga ik dat volhouden
Zou ook een stom doel zijn, zo oud mogelijk worden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik las ook al dat men dat onderzoek nogal dubieus vond, er zaten nogal wat gaten in de methodiek. Ach, ik heb mij nooit een doel gesteld qua leeftijd dus iedere dag is weer mooi meegenomen.
Goed zo.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in campagnemodus, geloof het of niet, maar alle groenlinksstemmers confronteer ik nog steeds met het feit dat globaal gezien d66 beter voor het milieu is.
Haan dan.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat jj niet van poezen hield.
Oh, daar zijn er genoeg van.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou ook een stom doel zijn, zo oud mogelijk worden.
Keeeeenkerquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jaja, hoeveel werkweken heb je nu gehad? Stel je daar eens een halve eeuw van voor.
Deze SC is geen goede afspiegeling van de maatschappij.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gay dus. Goed zo.
Waren nog niet genoeg hommels hier.
We hebben boeren, burgers en buitenlui, wat wil je nog meer?quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Deze SC is geen goede afspiegeling van de maatschappij.
Zei toch dat dat een goed iets is?quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Deze SC is geen goede afspiegeling van de maatschappij.
wuuv'nquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We hebben boeren, burgers en buitenlui, wat wil je nog meer?
Onvoldoende informatie om te checken of ze ook voldoen aan de door mij gestelde aanvullende criteria.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die hebben we ook. Linus, Whiskers, Leandra, Motorbloempje, Njosnavelin...niet zeuren dus
Pok en zijn gedrevenheid, zal wel tot 105 nodig hebben om zijn rekening met DUO te vereffenen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ik 105 jaar haal, Pokkel
Had die dikke tetten dan?quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja we hadden idd nog een zeeuwse, waar is die gebleven
Volgens mij had ze het zelf best vaak over dr ronde vormen (en de stalpoten)quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had die dikke tetten dan?
We hadden toch met z'n allen afgesproken de foto's te delen?
Ja, de kerels hebben het hier ook allemaal over hun lul van >30cm.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het zelf best vaak over dr ronde vormen (en de stalpoten)
99999 toch kat in het zakkie.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat jj niet van poezen hield.
Die krijgen nog geld uit als ze niet neuken dan.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, de kerels hebben het hier ook allemaal over hun lul van >30cm.
Ssshh, straks komt kaas ook opdraven met de afspraak dat we fotos zouden delen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, de kerels hebben het hier ook allemaal over hun lul van >30cm.
Krijg je een fotoshop reken er maar op!quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ssshh, straks komt kaas ook opdraven met de afspraak dat we fotos zouden delen.
Dan kan je net zo goed vragen wat men in een vrouw ziet als het toch maar een gat is, natuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:40 schreef john2406 het volgende:
Raar toch eigenlijk denk ik dan, wat zien ze dan in een man als ze toch een gat gebruiken?
Mannetjes en vrouwtjes rol kunnen ze ook raar maar waar.
Straight as an arrow.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gay dus. Goed zo.
Waren nog niet genoeg hommels hier.
En doe je het een beetje goed bij de vrouwtjes of is die heteroseksualiteit van je vooral een eenzijdige aangelegenheid?quote:
Ik heb niks te klagen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 02:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En doe je het een beetje goed bij de vrouwtjes of is die heteroseksualiteit van je vooral een eenzijdige aangelegenheid?
Eenzijdig heteroseksueel, is dat hoe we rukkers tegenwoordig noemen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 02:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En doe je het een beetje goed bij de vrouwtjes of is die heteroseksualiteit van je vooral een eenzijdige aangelegenheid?
Haha.quote:Op zondag 22 oktober 2017 02:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat zegt ons niks, misschien heb je wel een hele lage standaardquote:
Een gepaste straf.quote:Op zondag 22 oktober 2017 04:07 schreef Kowloon het volgende:
Wel lekker slecht weer buiten. En du_ke zit nu in een hut op de Waddeneilanden. Hihi.
En u gaat verder naar de volgende ronde.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat een lijstje van alcoholisten?
Ach Jezus, bij welke partij mag ze zichzelf voor schut gaan zetten?quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Annabel Nanninga wordt politicus.
Bij FvD in Amsterdam...quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach Jezus, bij welke partij mag ze zichzelf voor schut gaan zetten?
Samen met Trump-groupie Yernaz Ramautarsing en oud-VVD-Kamerlid Anton van Schijndel de hoofdstad redden van het kartel.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hahahaha ik dacht al, het zal toch niet... maar wel dus
Man, man, man.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Samen met Trump-groupie Yernaz Ramautarsing en oud-VVD-Kamerlid Anton van Schijndel de hoofdstad redden van het kartel.
Gister en vrijdag geweldig weer gehad. Nu nog niet naar buiten gekekenquote:Op zondag 22 oktober 2017 04:07 schreef Kowloon het volgende:
Wel lekker slecht weer buiten. En du_ke zit nu in een hut op de Waddeneilanden. Hihi.
Prachtige LPF-toestandenquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man, man, man.
Dat wordt feest, zulke ego's bij elkaar.
Gilles de la Tourette, moet je niet mee spotten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:22 schreef Jip141 het volgende:
Annabel Nanninga wordt de lijsttrekker voor FvD-Amsterdam.
Even wat begeleidende tweets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt als een uitstekende keuze.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:22 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is de knakker op die foto; de man achter Nanninga?quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:22 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baudetquote:Op zondag 22 oktober 2017 09:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie is de knakker op die foto; de man achter Nanninga?
Nooit van gehoord.quote:
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte.quote:
Het stond in het NOS-artikel. De naam zei mij eerlijk gezegd niks, 12 jaar terug volgde ik de politiek nog niet zo.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte.
Ik weet niet of Linus dat kamerlidmaatschap noemde om hem te duiden, maar als je na 12 jaar nog berucht bent om een kamerlidmaatschap van amper een jaar waarna je door de VVD uit de fractie gezet bent dat is er behoorlijk wat mis.
Sowieso, door de VVD uit de fractie gezet worden
Ah, dan ben ik benieuwd of hij zichzelf nog op laat voorstaan of dat het puur van de NOS komt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het stond in het NOS-artikel. De naam zei mij eerlijk gezegd niks, 12 jaar terug volgde ik de politiek nog niet zo.
Ah dat was dus waarom tjerry om half 3 "tromgeroffel" tweette.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Annabel Nanninga wordt politicus.
Ja, idd een prima keuze, ze maken zichzelf steeds belachelijker.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:55 schreef skysherrif het volgende:
Verder gewoon een prima keuze van FvD, alleen deze chat zal al 7 dagen op hol geslagen zijn door de benoeming.
Prima keuze inderdaad, wat een verzameling clowns.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:55 schreef skysherrif het volgende:
Verder gewoon een prima keuze van FvD, alleen deze chat zal al 7 dagen op hol geslagen zijn door de benoeming.
Bron: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Anton_van_Schijndelquote:Bij de Tweede Kamerverkiezingen 2006 stond Van Schijndel op de zevende plaats van de verkiezingslijst van EnNL. Paul Cliteur sprak tijdens die verkiezingen steun uit voor Van Schijndel. De partij behaalde echter geen zetels, waardoor hij verdween uit de Tweede Kamer.
quote:In 2005 en 2006 was Gidi Markuszower assistent van Van Schijndel.
De fans van FvD missen dat vermogen natuurlijk. De grootste aanhangers hier zijn Nattekat en papieren tijger. Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:23 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind het ook wel bewonderingswaardig dat men figuren als Annabel Nanninga, Anton van Schijndel en Yernaz Ramautarsing blijkbaar serieus kan nemen. Thierry Baudet maakt zichzelf al belachelijk met de meest ridicule uitspraken en bij zijn grote voorbeeld Paul Cliteur vraag ik me al jarenlang af hoe dat het ooit geschopt heeft tot hoogleraar. Cliteur heeft het zelfs een keer gepresteerd om een pseudo-wetenschappelijk werk over Jezus aan te prijzen als een grootse ontdekking in de cultuurgeschiedenis.
Iedereen met het geringste beetje kritisch denkvermogen zou daar allang doorheen moeten prikken.
Waarvan de laatste iig een zelfbenoemd libertarier, maar het is vooral grappig dat die groep zich ook zo makkelijk voor het karretje van Baudet laten spannen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De fans van FvD missen dat vermogen natuurlijk. De grootste aanhangers hier zijn Nattekat en papieren tijger. Dat zegt genoeg.
Typische hoogleraar met een heel dik ego. Nooit je ongelijk durven toe te geven, want o jee, dat zou je maar eens doen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:30 schreef Jip141 het volgende:
Cliteur kan heel mooi vertellen. Denk dat dat wel bij heeft gedragen in zijn carrire.
Ik heb dus toevallig een aantal jaar geleden, vr voor FvD, colleges gehad van Cliteur en werkcolleges van Baudet. Vooral Baudet was toen totaal niet bekend, maar had al dezelfde verhalen over oikofobie en dergelijke.
Ik kreeg op een gegeven moment de beurt niet meer van Cliteur omdat ik steeds kritische vragen stelde over zijn verhalen.
Die vent is ook idolaat van de racist Trump, meneer is gewoon een beetje apart.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:34 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het bij types als Yernaz Ramautarsing vooral bijzonder om te zien dat het aansluiten bij zo'n partij pure oikofobie is.
Jeejquote:Op zondag 22 oktober 2017 10:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik stel een Nexit uit de BeNeLux voor.
[ afbeelding ]
De Belgen hebben de vragen weer eens niet begrepen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik stel een Nexit uit de BeNeLux voor.
[ afbeelding ]
Oikofobie.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die vent is ook idolaat van de racist Trump, meneer is gewoon een beetje apart.
https://www.volkskrant.nl(...)n-misbruik~a4522799/quote:Hypocriet om de machtige mannen waar we seks mee hadden achteraf te beschuldigen van misbruik
IJs & Weder
Door: Aleid Truijens 21 oktober 2017, 02:00
Zou Jan Wolkers, op zijn tiende sterfdag, berouwvol #IHave hebben ingetikt, daar in de schrijvershemel? Toevallig viel het voor mij samen, de hype #MeToo en het herlezen van enkele boeken van Wolkers. Hij symboliseert precies het dilemma van mijn jeugd: seks of seksisme? Natuurlijk las ik ze gretig, die boeken vol stomende, rauwe en tedere seks. Ik identificeerde me dan niet met de ik-figuur, de grote kunstenaar, maar met de mooie, aanbeden meisjes (nooit met de snollen die hij misbruikte).
Tegelijk was het natuurlijk een seksist, die jonge Wolkers. Vrouwen stelden zelf nooit wat voor, in die boeken. Ze waren alleen op de wereld om 's mans geilheid op te wekken en te bevredigen. Nu denk ik: jezus, vonden we dat allemaal gewoon, in de jaren zeventig? Maar toch, wat een man! Om verliefd op de worden.
#MoetKunnen en #Levedevrijeseks waren in de jaren zeventig en tachtig oppermachtig
Dat was de kern: de mannen op wie 'we', jonge vrouwen in de jaren zeventig en tachtig, vielen, waren niet altijd de mannen die goed voor ons waren. Ook het meest feministische lid van het vrouwenleesgroepje viel voor een machtige, prachtige alfaman. Over dat taboe praatten we nooit. Ook de meest solidaire medezuster kon zomaar je vriendje inpikken. Dat was akelig, maar nog erger was dat je dat niet erg mocht vinden. Want #MoetKunnen en #Levedevrijeseks waren oppermachtig. Als ik terugkijk op die jaren voordat ik iemand vond om van te houden, overheerst een gevoel van onveiligheid.
Een leuk meisje zijn, je had er een dagtaak aan. Je moest hip zijn en niet truttig, sexy maar geen sekspoes, gehaaid maar geen kenau, anders lag je eruit. Het offer dat je bracht was met veel mannen naar bed gaan, ook al vond je daar weinig aan. Of die mannen getrouwd waren deed er niet toe. Getrouwd zijn was een beetje zielig. Dat producenten en regisseurs het deden met acteurs, docenten met studenten, leraren met leerlingen, trainers met pupillen, hoofdredacteuren met stagiaires, was doodnormaal. Vrijwel altijd was de eerstgenoemde een man, de tweede een vrouw. Altijd dat verschil in macht. Dat is bedenkelijk, en achteraf tekenend voor die jaren.
Die mannen, ouder en machtiger, werden k gebruikt
Maar om nu met terugwerkende kracht al die mannen die de gelegenheid benutten te beschuldigen van machtswellust of seksueel misbruik, vind ik hypocriet. (Ik heb het nu niet over gruwelijkheden als verkrachting, kindermisbruik of chantage.) We waren er zelf bij, ik tenminste wel. Ik wist echt wel waar de grens lag: als je het tegen je zin deed. Die mannen, ouder en machtiger, werden k gebruikt: om een baan te krijgen, een rol, een hoger cijfer, meer status of een beetje afglans van de roem.
Mijn generatie vrouwen kreeg alle kansen om zelf iets in de wereld te betekenen. We konden studeren en hoefden geen huisvrouw te worden. De meesten grepen die kansen. Maar: een beroemde man verleiden was ietsje makkelijker dan zelf beroemd worden. En keer neuken met een docent kostte minder moeite dan wekenlang leren voor een tentamen. En het wren ook vaak leuke, grappige en aantrekkelijke mannen voor wie vrouwen in de rij stonden, geen varkens. Ik neem ze niet zoveel kwalijk.
Behalve als zij, en al die generaties mannen na hen, nu nog steeds niet doorhebben dat het niet meer zo werkt in de wereld. Dat het privilege van de leuke, machtige man voorgoed voorbij is. Het heeft even geduurd, maar vrouwen laten zich niet als tweederangs wezens wegzetten. Genoeg gejammerd en gebiecht. Voortaan gaat het anders.
Ja, weg met ons.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd wat dat stomme woord betekent. Zelf-haat toch?
Hij doet mij altijd denken aan een kikker.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:34 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het bij types als Yernaz Ramautarsing vooral bijzonder om te zien dat het aansluiten bij zo'n partij pure oikofobie is.
Goede toevoeging aan het debat inderdaad. Al blijft de grens natuurlijk wel extreem wiebelig. Als het normaal is dat jonge vrouwen naar bed gaan met de baas omdat ze anders geen promotie kunnen krijgen, vind ik het maf om te zeggen dat ze hem gebruikten voor de promotie.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:50 schreef Tem het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)n-misbruik~a4522799/
Goede column van Aleid.
Zij plaatst het in de context van de jaren '60/70 volgens mij. Denk dat ze doelt dat het ook vaak eerder een keuze van de vrouw was om iets voor elkaar te krijgen dan dat zo'n promotie anders niet zou plaatsvinden omdat die baas of professor dat zou eisen. Maar ben het eens dat het wel een beetje wiebelig is en vanuit wel perspectief je het bekijkt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goede toevoeging aan het debat inderdaad. Al blijft de grens natuurlijk wel extreem wiebelig. Als het normaal is dat jonge vrouwen naar bed gaan met de baas omdat ze anders geen promotie kunnen krijgen, vind ik het maf om te zeggen dat ze hem gebruikten voor de promotie.
Nee, dat kan denk niet meer inderdaad. Word je gelijk in de ouder whatsapp groep gegooid.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:02 schreef Friek_ het volgende:
Wel een leuk stukje van Aleid, herken het ook wel. Ik heb ook in lichte mate meegemaakt hoe onze omgangsvormen toch wat strikter zijn geworden en hoe ‘losjes’ dat vroeger allemaal was. Zelf heb ik nog een keer volop bier gedronken met m'n docenten van de middelbare school bij een verjaardagsfeest. Gok dat als ik dat nu zou doen met mijn eigen leerlingen, ik direct m'n leidinggevende en rector op m'n dak heb.
Is ook een grafstad natuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:22 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als straf?quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat kan denk niet meer inderdaad. Word je gelijk in de ouder whatsapp groep gegooid.
En een van de leerlingen even een filmpje op dumpert knalt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:42 schreef Euribob het volgende:
En dat zo'n hele groep ouders je dan even via WA de oren gaat wassen.
Oh mijn god.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:22 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje afspelen voor de klas.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En een van de leerlingen even een filmpje op dumpert knalt.
Ik had eigenlijk niet verwacht dat jij dat hele mannenvrouwen’debat’ met interesse zou volgen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:50 schreef Tem het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)n-misbruik~a4522799/
Goede column van Aleid.
Serieus? Ik deed dit iets meer dan een jaar geleden gewoon nog toen ik docent was.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:02 schreef Friek_ het volgende:
Wel een leuk stukje van Aleid, herken het ook wel. Ik heb ook in lichte mate meegemaakt hoe onze omgangsvormen toch wat strikter zijn geworden en hoe ‘losjes’ dat vroeger allemaal was. Zelf heb ik nog een keer volop bier gedronken met m'n docenten van de middelbare school bij een verjaardagsfeest. Gok dat als ik dat nu zou doen met mijn eigen leerlingen, ik direct m'n leidinggevende en rector op m'n dak heb.
Weer wat geleerd dus. Met je hokjes.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet verwacht dat jij dat hele mannenvrouwen’debat’ met interesse zou volgen.
Het is al langer bekend dat het homovolk over een disfunctionerend moreel kompas beschikt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Serieus? Ik deed dit iets meer dan een jaar geleden gewoon nog toen ik docent was.
Ik wil het gewoon over economie, zorg, infrastructuur, onderwijs en veiligheid hebben maar de rest van de wereld vindt tegenwoordig nog enkel debatjes over man/vrouw/anders, autochtoon/allochtoon, enz. belangrijk. Ben in de verkeerde tijd geboren.quote:
Om een beetje hand in eigen bubbel-boezem te steken, Huffpost zoekt wel altijd het sensationele op en dikt ook wat aan lijkt het. Beetje 'onze' Telegraaf.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:53 schreef Puddington het volgende:
Alt right mooi samengevat:
[ afbeelding ]
Janken dat mensen je demoniseren terwijl je een speld van de SS draagt
Allemaal te technisch en te moeilijk. Moet ik dingen voor gaan snappen. Dikke doei.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon over economie, zorg, infrastructuur, onderwijs en veiligheid hebben maar de rest van de wereld vindt tegenwoordig nog enkel debatjes over man/vrouw/anders, autochtoon/allochtoon, enz. belangrijk. Ben in de verkeerde tijd geboren.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon over economie, zorg, infrastructuur, onderwijs en veiligheid hebben maar de rest van de wereld vindt tegenwoordig nog enkel debatjes over man/vrouw/anders, autochtoon/allochtoon, enz. belangrijk. Ben in de verkeerde tijd geboren.
Is ook geen reetje aan natuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Allemaal te technisch en te moeilijk. Moet ik dingen voor gaan snappen. Dikke doei.
Ach een tijdje terug wilde je het wel veel over homorechten hebben, dus identiteits-issues die ja aangaan ben je soms ook wel bij betrokken, toch?quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je vergeet een van de belangrijkste aspecten nog. Jaloezie.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:58 schreef Kaas- het volgende:
99% van het volk heeft tegenwoordig totaal verkeerde prioriteiten, maar als alleen ik dat zie hebben zij ‘democratisch gelijk’
Tom Hanks lijkt me.quote:
Je ontkomt er niet aan, het is het enige waar men hier en in de maatschappij nog een beetje op reageert. Alle relevante zaken vindt het volk ondergeschikt. En “het volk” is in deze context gewoon praktisch iedereen, niet enkel het blik mongolen uit de onderste 50%.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:59 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ach een tijdje terug wilde je het wel veel over homorechten hebben, dus identiteits-issues die ja aangaan ben je soms ook wel bij betrokken, toch?
In een ideale wereld trouwens, zijn er inderdaad geen debatten over identiteit.
Ook dat nog, en dan voornamelijk op dat wat ze zelf verzinnen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je vergeet een van de belangrijkste aspecten nog. Jaloezie.
quote:REPORTAGE De Lega Nord is de aanjager van het referendum dat dit weekeinde wordt gehouden in het Noord-Italiaanse Lombardije. ‘Ik betaal onwijs veel belasting. Daar wil ik van kunnen genieten.’
Je moet niet alles gelovenquote:Op zondag 22 oktober 2017 12:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
26 is hij hier, heb ik me laten vertellen.
Heb je gewoon een SS-speldje op je jas, word je meteen weggezet als nazi. Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:53 schreef Puddington het volgende:
Alt right mooi samengevat:
[ afbeelding ]
Janken dat mensen je demoniseren terwijl je een speld van de SS draagt
Zo niet dan schilder ik het desnoods groener dan groen want je moet toch duidelijk maken wie de elite isquote:Op zondag 22 oktober 2017 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat nog, en dan voornamelijk op dat wat ze zelf verzinnen.
Het gras in jouw nieuwe tuin zal straks ook wel groener zijn dan bij de rest van ons.
Infrastructuur is heel relevant inderdaad. >>>> mensenrechten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je ontkomt er niet aan, het is het enige waar men hier en in de maatschappij nog een beetje op reageert. Alle relevante zaken vindt het volk ondergeschikt. En “het volk” is in deze context gewoon praktisch iedereen, niet enkel het blik mongolen uit de onderste 50%.
Hij kan zo voor Halbe gaan werken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Infrastructuur is heel relevant inderdaad. >>>> mensenrechten.
Lijkt me ook.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo niet dan schilder ik het desnoods groener dan groen want je moet toch duidelijk maken wie de elite is
Kan je dat betalen dan?quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:07 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, dit is toch wel heel bijzonder, wat een genot lijkt me dat om in te wonen (Niet om te verwarmen vermoed ik)
https://www.funda.nl/koop/hulsel/huis-49230760-huisacker-2/
Ik schrijf het op de lijst, perfect plan!quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
Ik zou trouwens gewoon kunstgras nemen en dan wekelijks de stofzuigerrobot er overheen laten rijden.
Maakt het helemaal af.
In de buurthuizen wordt driftig gediscussieerd over de implementatie van de nieuwste landbouwrichtlijn.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heel het volk in spanning een Kamerdebat kijken over de toestanden in de visserij.
Subsidies kippenfokkerij #genieten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heel het volk in spanning een Kamerdebat kijken over de toestanden in de visserij.
"Tiny house" is gewoon een hipstereufemisme voor de hedendaagse pipowagen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:09 schreef Jip141 het volgende:
https://www.voordewereldv(...)s-staan-in-nederland
Deze bedoel ik.
Die is idd fraai, met een beetje mazzel is de renovatie vrij goed gedaan qua isolatie, maar ik mis muurisolatie in het lijstje, hoewel je dat in zo'n pand natuurlijk prima met voorzetwanden kunt realiseren.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:07 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, dit is toch wel heel bijzonder, wat een genot lijkt me dat om in te wonen (Niet om te verwarmen vermoed ik)
https://www.funda.nl/koop/hulsel/huis-49230760-huisacker-2/
Het idee is dat je woonlasten niet zo'n grote hap uit je inkomen pakken en dat je lekker mobiel bent qua verhuizen enzo.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Tiny house" is gewoon een hipstereufemisme voor de hedendaagse pipowagen.
Wat in deze door mij komt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:08 schreef Friek_ het volgende:
Opletten dames en heren - Tijger gaat het over zijn huis hebben!
Kortom: de moderne pipowagen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:11 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Het idee is dat je woonlasten niet zo'n grote hap uit je inkomen pakken en dat je lekker mobiel bent qua verhuizen enzo.
Daarnaast pas het in de minimalistische levenswijze van weinig spullen hebben.
Met kinderen wordt het natuurlijk wel lastiger.
Daarna snel door naar een Eerste Kamerdebat over de precieze technische wetgevingsdetails in Europese context. Past de nieuwe donorregistratiewet wel binnen de gestelde Europese kaders en is zij compatibel met de EVRM?quote:
Al die gedoetjes over rechten van negers en vrouwen. Wat een ontzettend irrelevante flauwekulletjes allemaal. Het gaat erom of we nog een beetje in die hausse blijven hangen en de budgetten op orde hebben voor 2048.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daarna snel door naar een Eerste Kamerdebat over de precieze technische wetgevingsdetails in Europese context. Past de nieuwe donorregistratiewet wel binnen de gestelde Europese kaders en is zij compatibel met de EVRM?
quote:Debat grondwetswijziging Openbare lichamen Caribisch Nederland (2e lezing)
De Eerste Kamer debatteert dinsdagmiddag in tweede lezing over een Grondwetswijzing die de constitutionele basis legt voor de Caribische Openbare lichamen Bonaire, St. Eustatius en Saba en een kiescollege regelt voor de Eerste Kamer (34.702). De voorstellen zijn in eerste lezing in 2016 aangenomen door de Eerste Kamer. Voor grondwetswijzigingen zijn twee behandelingen in beide Kamers vereist: de eerste keer met een gewone meerderheid, de tweede met tweederde meerderheid.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Wel grappig, er is deze week wel een debat over een grondwetswijziging in de Eerste Kamer:
[..]
quote:
twitter:aklingus twitterde op vrijdag 29-09-2017 om 04:58:06This is a tent. You invented a tent. https://t.co/nVm6wCfErY reageer retweet
Typisch zo'n "hbo'er met een mening". Niet genoeg inzicht/kennis om ergens een gefundeerd oordeel over te vellen, maar wel slimmer dan Jan Modaal en dus wordt datgene dat dan wordt gevonden wel op volume 10 uitgedragen. Beetje dat Mitchell-syndroom.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:23 schreef Tijger_m het volgende:
Annabel Nanninga lijsttrekker FvD in Amsterdam.
Ze is wel slim hoor. Jammer dat ze van die rare denkbeelden heeft alleen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Typisch zo'n "hbo-er met een mening". Niet genoeg inzicht/kennis om ergens een gefundeerd oordeel over te vellen, maar wel slimmer dan Jan Modaal en dus wordt datgene dat dan wordt gevonden wel op volume 10 uitgedragen. Beetje dat Mitchell-syndroom.
Is dat die justitieslet van powned?quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:23 schreef Tijger_m het volgende:
Annabel Nanninga lijsttrekker FvD in Amsterdam.
Ze kijkt een beetje alsof Thierry's hand ergens zit waar ze hem liever niet heeft.quote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-13117100-a1577375quote:Zo is hij nu, en zo was hij vroeger als tiener in Buitenveldert met zijn bos weelderige krullen. „Paul had een vriendinnetje, Elsbeth”, herinnert Robert ten Brink. „Dat was nogal wat, wij hadden dat niet. Maar Paul… Na het lezen van een of ander boek besloot hij tot een filosofisch experiment. Hij wilde bewijzen dat de onbaatzuchtige liefde niet bestond. Dus hij schoor zijn hoofd kaal en belde bij haar aan.” En? „Elsbeth maakte het uit, natuurlijk. Maar Paul was niet verdrietig. Integendeel: glunderend kwam hij terug. ‘Zie je nou, ik had gelijk!’ Dat is Paul Cliteur.”
Ik denk dat z’n hand gewoon vastzit in haar bilnaad.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje alsof Thierry's hand ergens zit waar ze hem liever niet heeft.
Verklaart ook weer een hoop dit.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-13117100-a1577375
Goede autist, die Paul.
Sorry. Daarom nu een leuke groepsfoto.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:39 schreef Jip141 het volgende:
Fatshamen is ook niet nodig bij mensen aan de verkeerde kant van het spectrum.
Narcist.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goede autist, die Paul.
Het is maar goed dat Juristen geen experimenteel onderzoek doenquote:Op zondag 22 oktober 2017 12:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goede autist, die Paul.
Het is wachten tot Paul in Saoedi-Arabi gaat rondlopen met een T-shirt met daarop 'Allah is een lul' in het Arabisch om aan te tonen dat de islam helemaal geen religie van vrede is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goede autist, die Paul.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry. Daarom nu een leuke groepsfoto.
[ afbeelding ]
Heerlijk stel. Helaas woon ik niet in Amsterdam anders zou ik er subiet op stemmen, wie wil er nu geen pseudo-fascisten in de gemeenteraad?quote:
Wehe, mooie ventquote:Op zondag 22 oktober 2017 12:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goede autist, die Paul.
Wat een rare setting.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry. Daarom nu een leuke groepsfoto.
[ afbeelding ]
Rode kruisen passen toch wel aardig bij de FvD?quote:
De handen op van die rare posities. Beetje gebogen staan.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rode kruisen passen toch wel aardig bij de FvD?
Over een jaar denken we terug aan dit moment waarin het nog een gelukkig en harmonieus groepje was omdat ze inmiddels hoogstwaarschijnlijk rollebollend over straat gaan.quote:
Zou denken dat Annabel al in de menopauze is aanbeland.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rode kruisen passen toch wel aardig bij de FvD?
Die vindt hem nooit meer terug dan.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje alsof Thierry's hand ergens zit waar ze hem liever niet heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |