Dat is sowieso een schande. We hebben minstens honderd miljoen moslims in dit land, en dan geen minister.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer dat er geen moslims in het kabinet zitten. Dat had ook voor wat leuke ophef gezorgd.
Netanyahu.quote:
Dat wist Kaas- wel.quote:
Fucking tsunami en dan geen moslims als minister. Heel gek, inderdaad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat is sowieso een schande. We hebben minstens honderd miljoen moslims in dit land, en dan geen minster.
Kaas radicaliseert nu een beetje met het oog op zondag, maandag zit ie gewoon weer in de zak van de joodse lobby.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat wist Kaas- wel.
Nu beetje stoer doen alsof hij geen ultrazionist is.
Ik ben echt bang voor die wedstrijd. In het centrum van de verdediging staat bij ons een 17-jarige debutant en St. Juste. Ongeveer de helft van het elftal is geblesseerd en dan nog veel eerste vervangers ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kaas radicaliseert nu een beetje met het oog op zondag, maandag zit ie gewoon weer in de zak van de joodse lobby.
En dan nog eens een midweekse wedstrijd gehad. Net even livestream gezien van de open training, jochies van ajax zijn iig even op scherp gezet...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben echt bang voor die wedstrijd. In het centrum van de verdediging staat bij ons een 17-jarige debutant en St. Juste. Ongeveer de helft van het elftal is geblesseerd en dan nog veel eerste vervangers ook.
Beetje neergestoken worden op de lokale Pride en zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
Kaas- gaat lekker versierd worden door een joodse hommel. Gratis reisjes naar Tel Aviv, regenbogen, alles.
Ajax is zelfs favoriet bij de bookies.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dan nog eens een midweekse wedstrijd gehad. Net even livestream gezien van de open training, jochies van ajax zijn iig even op scherp gezet...
Ajax heeft idd geen excuses om niet te winnen zondag, maarja kuip en haar cliches, mooi potje.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
Kaas- gaat lekker versierd worden door een joodse hommel. Gratis reisjes naar Tel Aviv, regenbogen, alles.
Breiviks intellectuele discipel is al leider van het FVD.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:50 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed, het word wel steeds triester met de kansloze PVV aanhang, die lijken pas tevreden als men Breivik als Minister van V&J zou benoemen.
Of de intellectueel Martin Bosma, die beweerde dat blanke kolonisten een leeg Zuid-Afrika aantroffen en derhalve de oorspronkelijke bewoners zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:50 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed, het word wel steeds triester met de kansloze PVV aanhang, die lijken pas tevreden als men Breivik als Minister van V&J zou benoemen.
Ho ho, het zijn ook veel FvD'ers, VVD'ers en CDA'ers. En stiekeme zionisten bij de linksen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:50 schreef Tijger_m het volgende:
En zijn inspirator is het enige lid van de PVV. Mooi toch, die brave Nederlandse politiek?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Breiviks intellectuele discipel is al leider van het FVD.
Democratie. Wees blij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En zijn inspirator is het enige lid van de PVV. Mooi toch, die brave Nederlandse politiek?
Een ministerie voor Joodse kwesties?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:19 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een gejank over die Kaag zeg. Het is toch geen ministerie voor Israëlische zaken godverdomme.
Nils Daniel Carl Bildt (born 15 July 1949) is a Swedish politician and diplomat who was Prime Minister of Sweden from 1991 to 1994.quote:
Een boel jankers schijnen te vinden dat Buitenlandse zaken er speciaal voor Israël zou zijn ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een ministerie voor Joodse kwesties?
Dat klinkt zo jaren '40.
Verdient wat stompen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nils Daniel Carl Bildt (born 15 July 1949) is a Swedish politician and diplomat who was Prime Minister of Sweden from 1991 to 1994.
Het is een belangrijk thema, maar met Timmermans en Koenders hadden we sowieso al ministers die kritisch waren jegens Israel voordat ze minister werden, Kaag (ondanks haar dubieuze huwelijk) zal niet veel anders doen, bovendien minder indrukwekkend, omdat Zijlstra de echte minister wordt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een boel jankers schijnen te vinden dat Buitenlandse zaken er speciaal voor Israël zou zijn ja.
quote:The Netherlands’ next foreign minister will be the ruling party’s Halbe Zijlstra, whom pro-Palestinian activists in the Netherlands described as “very pro-Israel.”
Amper.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het is een belangrijk thema, maar met Timmermans en Koenders hadden we sowieso al ministers die kritisch waren jegens Israel voordat ze minister werden, Kaag (ondanks haar dubieuze huwelijk) zal niet veel anders doen, bovendien minder indrukwekkend, omdat Zijlstra de echte minister wordt.
Nadat PKK, Raqqa heeft bevrijd gaat ie zeuren dat PKK een terroristische organistatie is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vanwaar deze uiting om je mannelijkheid aan te tonen?
In FvD-kringen is dat noodzakelijk om niet als "vrouw" te worden weggezet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vanwaar deze uiting om je mannelijkheid aan te tonen?
Wie is zijn huidige werkgever?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nadat PKK, Raqqa heeft bevrijd gaat ie zeuren dat PKK een terroristische organistatie is.
Nou nou, niet zo opwinden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:19 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een gejank over die Kaag zeg. Het is toch geen ministerie voor Israëlische zaken godverdomme.
Leon de Winter en Wilders, bedoel je?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou ja schijnbaar wel gezien alle jankerds hehe.
Van Agt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leon de Winter en Wilders, bedoel je?
Echt belangwekkende figuren ja.
Vergeet die andere zionistische infiltrant niet, de GBL.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leon de Winter en Wilders, bedoel je?
Echt belangwekkende figuren ja.
Die werd al genoemd. Wel blijven opletten he.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vergeet die andere zionistische infiltrant niet, de GBL.
O ja shit. Heb dan ook een harde kater.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die werd al genoemd. Wel blijven opletten he.
Klopt. Net zoiets als je zorgen maken over de wethouder van Pauperdorp in Brabant.quote:
Ministerie voor Joodse kwesties en Rashygiëne.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een ministerie voor Joodse kwesties?
Dat klinkt zo jaren '40.
Heel november kan men voor 16 euro naar Eilat vliegen met de katholieken van Ryanair. Goede deal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
Die maakt zich liever druk om Islamitsche Kwesties. en Rashygiene. En natuurlijk een daadkrachtig Ministerie voor de Man.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ministerie voor Joodse kwesties en Rashygiëne.
Is alvast wel een ideetje voor Kabinet Baudet-I
Klopt, ik vind het dan ook redelijk verrassend dat ze terugkeert voor die post.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:55 schreef Kowloon het volgende:
Overigens begrijp ik dat Kaag helemaal geen minister van Buitenlandse Zaken wordt, maar de positie van Ploumen inneemt, welke mij toch duidelijk minder voornaam lijkt dan die eerste functie.
Als ze vliegen ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heel november kan men voor 16 euro naar Eilat vliegen met de katholieken van Ryanair. Goede deal.
Keiharde marktwerking in de lucht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heel november kan men voor 16 euro naar Eilat vliegen met de katholieken van Ryanair. Goede deal.
Laat ook maar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat is er met dit plaatje?
Niet verrassend. Zo komt er langzamerhand een machtsstrijd tussen VVD en D66. Halbe maag dan boven Kaag staan, Kaag zal naar alle waarschijnlijkheid meer aanhang hebben op het ministerie omdat zij wel het klasje heeft gedaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het dan ook redelijk verrassend dat ze terugkeert voor die post.
Ja, vond ik ook. Misschien vindt ze het wel gewoon heel leuk. En volgens mij wordt er ook 1,4 miljard extra aan ontwikkelingssamenwerking uitgegeven, dus in die zin krijgt de functie ook wat meer slagkracht dan in Rutte II.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het dan ook redelijk verrassend dat ze terugkeert voor die post.
Ik snap D66 wel, maar waarom zou zij haar goede positie bij de VN en haar woonomgeving (kinderen gaan naar school in Libanon geloof ik) opgeven voor een matige ministerspost. Maar Kowloon zou wel gelijk hebben, ze vindt het vast leuk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:04 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Niet verrassend. Zo komt er langzamerhand een machtsstrijd tussen VVD en D66. Halbe maag dan boven Kaag staan, Kaag zal naar alle waarschijnlijkheid meer aanhang hebben op het ministerie omdat zij wel het klasje heeft gedaan.
Eens, daarom mag het hele land je uitkafferen tot het einde der tijden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:06 schreef Reya het volgende:
Minister blijft natuurlijk een voorname post, lichte portefeuille of niet.
Volgens die logica zou je 100 puppy's in een zuurbad kunnen flikkeren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:06 schreef Friek_ het volgende:
Ach, als de NWS-tokkies over de zeik gaan, dan weet je dat je een prima keuze hebt gemaakt als kabinet.
Liever dat dan huisdier worden zou ik zeggen, als ik puppy was.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Volgens die logica zou je 100 puppy's in een zuurbad kunnen flikkeren.
Raad de minister.quote:Wist u niet: won als kind het clubkampioenschap turnen
Precies, kon niemand anders zijn.quote:
Huisdier van een POL-er of NWS-er?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Liever dat dan huisdier worden zou ik zeggen, als ik puppy was.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nt&utm_term=20171020quote:Vrouwen lijden veel vaker aan een autismespectrumstoornis dan gedacht. Het valt minder op omdat ze het beter camoufleren dan mannen. Maar dat werkt weer burn-out en depressie in de hand. Behandeling begint met een juiste diagnose, en zelfacceptatie.
quote:De autismeparadox: wel gevoelig maar niet empathisch
Wetenschappers nemen aan dat autisten moeite hebben met sociaal contact omdat ze geen empathie voelen. Ze zouden een ‘extreem mannelijk brein’ hebben, dan niet zozeer is ingericht op het – volgens deze theorie vrouwelijke – invoelen van emoties, maar op het doorgronden van systemen. Nieuw onderzoek laat echter een ander beeld zien: autisten blijken op onbewust niveau juist overgevoelig te zijn voor de emoties van anderen. Wat zegt dat over autisme? En over mannen en vrouwen?
https://www.nemokennislin(...)aar-niet-empathisch/
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:17 schreef Abschirmdienst het volgende:
Benoeming Mugabe als WHO-ambassadeur onder vuur
Zo, dat was weer genoeg mooi nieuws voor vandaag.
Vandaar ook deze soepele sprong:quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Precies, kon niemand anders zijn.
Ik ben benieuwd of het echt 1:2 qua verhouding is i.p.v. 1:5. Dat verschil zou toch best kwalijk zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nt&utm_term=20171020
Wel interessant fenomeen, eigenlijk.
Zo'n eng pittig kapsel als baasje die dan ook nog de hele dag van die 'snoezige' zinnen uitkraamt richting de puppy.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Huisdier van een POL-er of NWS-er?
Reya en Voorschrift delen dit account.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Misschien voor eigen belang. De kans dat dit kabinet de rit niet uitzit is levensgroot en wellicht kan Kaag Pechtold uitspelen. Alle schilderwijktokkies zullen dan in ieder geval stemmen op Kaag in plaats van de PvdA (en misschien zelfs DENK)quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik snap D66 wel, maar waarom zou zij haar goede positie bij de VN en haar woonomgeving (kinderen gaan naar school in Libanon geloof ik) opgeven voor een matige ministerspost. Maar Kowloon zou wel gelijk hebben, ze vindt het vast leuk.
Beschuldigingen tegen een D66 politicus dat deze zich zou laten leiden door een diepe persoonlijke ideologische overtuiging doen mij ook wel een traantje wegpinken...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:06 schreef Friek_ het volgende:
Ach, als de NWS-tokkies over de zeik gaan, dan weet je dat je een prima keuze hebt gemaakt als kabinet.
In dat geval zou ik er vrijwillig inspringen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo'n eng pittig kapsel als baasje die dan ook nog de hele dag van die 'snoezige' zinnen uitkraamt richting de puppy.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo'n eng pittig kapsel als baasje die dan ook nog de hele dag van die 'snoezige' zinnen uitkraamt richting de puppy.
Heb je de D66 zoveel hoger zitten dan de PvdA dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Beschuldigingen tegen een D66 politicus dat deze zich zou laten leiden door een diepe persoonlijke ideologische overtuiging doen mij ook wel een traantje wegpinken...
Dat het zover heeft mogen komen dat men dit ook D66ers toevertrouwd.
Kut paywall. Kan iemand 'm even hacken?twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 21-10-2017 om 13:08:56Interview met een vd belangrijkste denkers van dit moment: de auteur en filosoof John Laughland. @WiersmaBrussel https://t.co/mBR3Tfp8wQ reageer retweet
PvdA? Waar haal je vandaan dat ik ergens partijen vergelijk of als beter/slechter voorstel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heb je de D66 zoveel hoger zitten dan de PvdA dan?
Ik ken eigenlijk wel verscheidene overduidelijke voorbeelden van die categorie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nt&utm_term=20171020
Wel interessant fenomeen, eigenlijk.
Ah ik begreep je verkeerd. Ik dacht dat je met het onderstaande bedoelde dat het een onterecht verwijt zou zijn, terwijl jij het verwijt als bewonderenswaardig ziet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
PvdA? Waar haal je vandaan dat ik ergens partijen vergelijk of als beter/slechter voorstel.
Ik geef enkel aan hoe mooi de gedachte is dat er in D66 politici zitten met dusdanig sterke persoonlijke en ideologische overtuigingen...
En dat die zelfs een persoonlijke overtuiging voor pragmatische bestuurspolitiek zouden stellen...
Da's een erg mooie, maar in geval van D66 vermoedelijk ook een wat bleue gedachte
quote:Beschuldigingen tegen een D66 politicus dat deze zich zou laten leiden door een diepe persoonlijke ideologische overtuiging doen mij ook wel een traantje wegpinken...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:29 schreef LelijKnap het volgende:
Kut paywall. Kan iemand 'm even hacken?twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 21-10-2017 om 13:08:56Interview met een vd belangrijkste denkers van dit moment: de auteur en filosoof John Laughland. @WiersmaBrussel https://t.co/mBR3Tfp8wQ reageer retweet
Leuke vent op feestjes.quote:In 1997, he published The Tainted Source: The Undemocratic Origins of the European Idea, a critique in which he contends that the European Union shares some ideological affinity with Fascism, Nazism and communism, notably its rejection of the nation-state. Sir Edward Heath, the former Prime Minister who signed the UK's Treaty of Accession to the Treaty of Rome in 1972, dismissed the book as "Preposterous...a hideous distortion of both past and present."[2]
He has written extensively on international criminal justice, condemning the International War Crimes Tribunal in The Hague on the grounds that the UN Security Council resolution that created it was illegitimate (the Security Council acted ultra vires by creating it) and because he disagrees with its judicial procedures, for example admissibility of hearsay evidence. He criticises it as a political tribunal and claimed double-standards for refusing to open an investigation into whether NATO committed war crimes in Yugoslavia in 1999. Laughland was as strong a critic of the Kosovo War in 1999 as he has been of the Iraq War.
Laughland has taken a number of controversial positions, in criticizing Western support for the anti-Serbian opposition to Slobodan Milo¨ević and his condemnation of the November 2003 coup d'état in Georgia.
Laughland has claimed that Ukraine's Presidential candidate Viktor Yushchenko's coalition was linked with "neo-Nazis" in an article for The Guardian in 2004,[3] that his ultimately successful attempts to seize power were backed on the streets by "druggy skinheads from Lvov" in The Spectator;[4] that reports of mass graves in Iraq were being exaggerated for political purposes;[5] and that concern for the massacres in the Sudan was driven by oil.[6]
Voor de duidelijkheid: dat is het enige wat we samen doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:21 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Reya en Voorschrift delen dit account.
De Israeli's zullen wel betalen met lage landings fees.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Keiharde marktwerking in de lucht.
Gooi dit gewoon in google.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:29 schreef LelijKnap het volgende:
Daar vroeg toch niemand naar, waarom dan, omdat er nog iets is?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: dat is het enige wat we samen doen.
Marechausseemannetje kijkt wat sceptisch.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vandaar ook deze soepele sprong:
[ afbeelding ]
Klopt. Ramon International airport gaat begin volgend jaar open en vooruitlopend daarop heeft het ministerie van toerisme, samen met de gemeente aardig wat budget vrijgemaakt. 250.000 USD voor elke nieuwe lijn en iets van 70 USD per afgeleverde passagier.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Israeli's zullen wel betalen met lage landings fees.
Wordt het daar niet alleen maar slechter van?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:50 schreef skysherrif het volgende:
spanje gaat regering van Catalonie vervangen en hun autonomie innemen
Weer zo'n politicus die zich niet aan de regels wil houden, denkt 'ie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Marechausseemannetje kijkt wat sceptisch.
Zeg nooit nooit, maar Ik kan me zelf best moeilijk voorstellen dat er in D66 ook maar één politicus zit die ideologie voor bestuurlijk pragmatisme stelt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah ik begreep je verkeerd. Ik dacht dat je met het onderstaande bedoelde dat het een onterecht verwijt zou zijn, terwijl jij het verwijt als bewonderenswaardig ziet.
[..]
Marechaussee heeft meer te zeggen als een agent, heb wel leuke taferelen meegemaakt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:56 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Weer zo'n politicus die zich niet aan de regels wil houden, denkt 'ie.
Die denkt; "volgende keer een slagboom neerzetten die we omhoog kunnen doen als die gast eraan komt."quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Marechausseemannetje kijkt wat sceptisch.
Zou die hetzelfde gedacht hebben als mij?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Die denkt; "volgende keer een slagboom neerzetten die we omhoog kunnen doen als die gast eraan komt."
De EU is hartstikke bang voor opstandige minderheden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wordt het daar niet alleen maar slechter van?
Als Zeeland onafhankelijk zou willen worden zou ik alleen maar toejuichen, mogen ze een dijkplan zelf ophoesten.
Of subsidie van de EU.
Gevalletje 'Hitler wilde ook meer snelwegen'.quote:
Daarom blocklist vervangen met chrome-extensie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dank, ik kon het echt niet vinden.
Oh wacht, dat is omdat ik de TS op m’n blocklist heb
Die is wel goed. Jammer dat hij niet op de mobiel werkt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom blocklist vervangen met chrome-extensie?
Werkt niet op iOS.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom blocklist vervangen met chrome-extensie?
Staat één iemand op. Je moet het wel erg bont maken als ik geen zin meer heb om überhaupt over iemand zijn bagger heen te lezen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:26 schreef Abschirmdienst het volgende:
Al dat blokkeren van ongewenste meningen.
Laten we het gewoon goed regelen via de overheid.
Nu ben ik wel benieuwd wie dat is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Staat één iemand op. Je moet het wel erg bont maken als ik geen zin meer heb om überhaupt over iemand zijn bagger heen te lezen.
Nee, niet eens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wie dat is.
Ik gok op iets met hersenen.
Niets, het gaat prima met Catalonië. Ze denken alleen dat ze nog rijker zouden kunnen worden zonder Madrid.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat de Catalaanse bevolking gaat doen.
Nu worden er nieuwe verkiezingen uitgeschreven en tot die tijd bestuurt Madrid de deelstaat. Wat als er bij die verkiezingen gewoon een nog grotere meerderheid voor onafhankelijkheidspartijen stemt?quote:
Ik weet niet wat de verhouding voor of tegen afscheiding is in Catalonië. Weet wel dat het referendum nogal krakkemikkig was en geen goed beeld heeft gegeven. Maar wat als bij de aankomende verkiezingen men toch massaal voor afscheiding is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets, het gaat prima met Catalonië. Ze denken alleen dat ze nog rijker zouden kunnen worden zonder Madrid.
Het gaat in ieder geval niet om zaken waarvoor ook maar iemand zijn of haar leven zou willen geven.
Er komen gewoon nieuwe regionale verkiezingen in januari, die nieuwe regering gaat onderhandelen met Madrid en dan worden er onderling wat kruimels uitgeruild en is iedereen weer tevreden.
Dan worden de nieuwe onderhandelingen wat lastiger. Maar ik moet nog zien of de pro-onafhankelijkheidpartijen dik gaan winnen. Het gaat niet over halszaken en Catalonië gaat er echt niet op korte termijn beter van worden als ze die onafhankelijkheid doorzetten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu worden er nieuwe verkiezingen uitgeschreven en tot die tijd bestuurt Madrid de deelstaat. Wat als er bij die verkiezingen gewoon een nog grotere meerderheid voor onafhankelijkheidspartijen stemt?
Halbe.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:47 schreef Jip141 het volgende:
Rutte: 'Ik had meer vrouwen willen hebben Maar kwaliteit geeft de doorslag' #formatie #VVD
Zo is Zijlstra gekozen om zijn leeskwaliteiten van internationale media.
Halbe Zijlstra, onderschat talent.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:47 schreef Jip141 het volgende:
Rutte: 'Ik had meer vrouwen willen hebben Maar kwaliteit geeft de doorslag' #formatie #VVD
Zo is Zijlstra gekozen om zijn leeskwaliteiten van internationale media.
n=0, n=5 of n=20 zijn op 3,5 miljard vrouwen allemaal verwaarloosbaar klein en onvoldoende om zo'n statement op te baseren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:54 schreef remlof het volgende:
Ik heb genoeg vrouwen gehad om te weten dat ik nu de beste heb
Dat kan Rutte niet zeggen
Lijkt me ook nogal raar om te zeggen dat jouw vrouw "de beste" is. Of man, overigens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
n=0, n=5 of n=20 zijn op 3,5 miljard vrouwen allemaal verwaarloosbaar klein en onvoldoende om zo'n statement op te baseren.
Andersom denk ik wel dat je moet vinden dat het de beste uit jouw sample was.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me ook nogal raar om te zeggen dat jouw vrouw "de beste" is. Of man, overigens.
Nee, want de vrouwen moesten wel beschikbaar zijn en binnen mijn bereik liggen. Daar heb ik door de loop der jaren wel een flinke steekproef uit genomen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
n=0, n=5 of n=20 zijn op 3,5 miljard vrouwen allemaal verwaarloosbaar klein en onvoldoende om zo'n statement op te baseren.
Dat dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Andersom denk ik wel dat je moet vinden dat het de beste uit jouw sample was.
Dat ligt er ook maar aan naar welk aspect je kijkt. Niet elke vriendin die ik heb gehad was in alles de beste van mijn sample. Suggereert een soort consequente promotie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Andersom denk ik wel dat je moet vinden dat het de beste uit jouw sample was.
quote:Your love is one in a million
You couldn't buy it at any price
But of the 9.999 hundred thousand other loves
Statistically, some of them would be equally nice
Als "nice" een karakteristiek met continue eigenschappen is, zou ik deze uitspraak als dubieus zien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb nooit zo veel met gedoe over "de ware" of "de perfecte partner". Zoals Tim Minchin treffend zei:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Als "nice" een karakteristiek met continue eigenschappen is, zou ik deze uitspraak als dubieus zien.
quote:So I trust it would go without saying
That I would feel really very sad
If tomorrow you were to fall off something high
Or catch something bad
But I'm just saying
I don't think you're special
I-I mean, I think your special
But you fall within a bell curve
Nee, niet in alles, je kunt best op bepaalde aspecten degradatie zien, maar overall moet er een positief en tevreden beeld bestaan bij je huidige partner. De som van alle delen moet goed zijn, anders ga je terug verlangen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan naar welk aspect je kijkt. Niet elke vriendin die ik heb gehad was in alles de beste van mijn sample. Suggereert een soort consequente promotie.
Ik hang ook vaak automatisch even aan mijn eigen wifi als ik in de bus zit en die stopt voor het stoplicht bij m’n huisquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:14 schreef IntensiveGary het volgende:
Wat een weertje. Paar dagen later dan gepland, maar nu toch met de nieuwe Murakami in het park. Laatste paar zonnestralen van het jaar opnemen.
Verrek, m'n WiFi doet het hier gewoon nog ook 😁
Niet aardig om zo te beginnen over Leandra.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk wel verscheidene overduidelijke voorbeelden van die categorie.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet aardig om zo te beginnen over Leandra.
quote:
Zijn jullie al voor vast bij elkaar?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:54 schreef remlof het volgende:
Ik heb genoeg vrouwen gehad om te weten dat ik nu de beste heb
Dat kan Rutte niet zeggen
Gelukkig weten ze daar in de Visegrad ook wat het enige alternatief voor Brussel is, namelijk Moskou.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Lijkt er op dat ook een populist de verkiezingen in Tsjechie gaat winnen, wordt dan toch een blokje zo met tsjechie, polen, hongarije, oostenrijk etc.
Maar maakt ze het geld ook op, of geeft ze het aan jou?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zijn jullie al voor vast bij elkaar?
Ik heb er voor deze al zoveel gehad, misschien had ik voor minder schoonheid moeten kiezen, geen mens wat het mij kan vertellen, gelukkig heeft ze achteraf ook nog veel geld, dat maakt veel goed.
Boeit toch niet leeft alleen gemakkelijk zonder zorgen, niemand die je iets doet en als het wordt toch niet minder erop.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 16:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar maakt ze het geld ook op, of geeft ze het aan jou?
Wie houdt ze tegen om een eigen unie te beginnen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Lijkt er op dat ook een populist de verkiezingen in Tsjechie gaat winnen, wordt dan toch een blokje zo met tsjechie, polen, hongarije, oostenrijk etc.
Hongarije en Oostenrijk herenigen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Wie houdt ze tegen om een eigen unie te beginnen?
Turkije kan er ook nog bij. Kunnen ze samen conservatief doen.
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Goed plan. Maar zouden ze Griekenland willen hebben?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Oh ja, die maffe Oostenrijkers mogen ook wel bij de engerds.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hongarije en Oostenrijk herenigen.
Meh, Turkije wil alleen baasje spelen. Daar hebben die andere landen niet zo'n zin an.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Als die anderen niet het baasje willen zijn zie ik helemaal geen probleem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:04 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Meh, Turkije wil alleen baasje spelen. Daar hebben die andere landen niet zo'n zin an.
Dat doet me denken aan het prachtige kunstwerk dat Braindead plaatste in het Brexit-topic.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:06 schreef RM-rf het volgende:
Jean-Claude Juncker is overigens wel een beetje de Harvey Weinstein van de europese politiek
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
natuurlijk zijn er mensen die zeggen dat hij geen seksuele predator is, maar gewoon dronken, maar dat ontkent hij ten stelligste
Zijn die vrouwen toevallig allemaal blind?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want de vrouwen moesten wel beschikbaar zijn en binnen mijn bereik liggen. Daar heb ik door de loop der jaren wel een flinke steekproef uit genomen.
Die andere landen willen geen ondergeschikte spelen. Niet eens van de EU, dus al helemaal niet van die aap in Ankara.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als die anderen niet het baasje willen zijn zie ik helemaal geen probleem.
Zijn vrijwillige zoenen nu ook al misbruik?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:07 schreef Leandra het volgende:
Hij beperkt het iig niet tot misbruik van vrouwen.
Iedereen mag denken dat ik ondergeschikt ben, lees goed denken he.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Die andere landen willen geen ondergeschikte spelen. Niet eens van de EU, dus al helemaal niet van die aap in Ankara.
Haha. Dat zou ik 1x doen. Er vol op in. Gewoon om het hem af te leren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:08 schreef john2406 het volgende:
Dat hem nog niemand de tong in de mond gepleurd heeft?
Op Twitter:quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Zijn vrijwillige zoenen nu ook al misbruik?
quote:Ome Harry op het kerstfeest gaf me een kus en ik vond dat niet fijn #rape #metoo
Helemaal niet maar pleurde hem toch mijn tong in de bek, hond vroeger van de buren deed het ook, buurvrouw dat hangt mij meters.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.quote:
die laatste scene met Kurz was overduidelijk weinig vrijwilligs aan...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Of gewoon de huizen aanpassen zodat we een mannen- en vrouwenkamer hebben. Dat stelden woningcorporaties niet zo lang geleden ook voor om de moslims zich thuis te laten voelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:18 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Dan is het ook maar beter om alle mannen en vrouwen van elkaar te scheiden. Dus twee aparte landen maken.
Weet ik Kaas vergeet die keelontsteking wel niet dan!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Dat zou ik 1x doen. Er vol op in. Gewoon om het hem af te leren.
Perfect idee. Zo bieden we aan de nieuwkomers ook een fijn gevoel. En alle vrouwen zijn veilig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of gewoon de huizen aanpassen zodat we een mannen- en vrouwenkamer hebben. Dat stelden woningcorporaties niet zo lang geleden ook voor om de moslims zich thuis te laten voelen.
Kurz moet niet zo janken en alle immigranten deporteren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
die laatste scene met Kurz was weinig vrijwillig aan...
en bij Kurz gaan je ook bijna aan pedofilie denken
Halsema gaat nu een stapje verder, die wil steden voor asielzoekers.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Perfect idee. Zo bieden we aan de nieuwkomers ook een fijn gevoel. En alle vrouwen zijn veilig.
Wel best een lekker ding tochquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh ja, die maffe Oostenrijkers mogen ook wel bij de engerds.
Erfpacht kan enkel afgekocht worden als je bereid bent een asielzoeker in huis te nemen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Halsema gaat nu een stapje verder, die wil steden voor asielzoekers.
In unrelated news: Halsema mogelijk burgemeester van Amsterdam.
Die zijn er natuurlijk al.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Halsema gaat nu een stapje verder, die wil steden voor asielzoekers.
In unrelated news: Halsema mogelijk burgemeester van Amsterdam.
quote:
Fraudeur past wel aardig, verdachte voor de politie in Israel ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:27 schreef Jip141 het volgende:
Die arme schat van een Netanyahu wordt voor allerlei dingen uitgemaakt.
Kelder hoort ook bij het huis neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Erfpacht kan enkel afgekocht worden als je bereid bent een asielzoeker in huis te nemen.
Je hebt het ene nummer naar het andere laten doorschakelen ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik gebruik sinds een tijdje tegelijkertijd twee verschillende iPhones met verschillende telefoonnummers, maar gek genoeg gebeurt het best vaak dat als ik gebeld word, beide telefoons simultaan overgaan en ik gewoon kan kiezen met welke ik opneem. Gebeurt slechts bij een deel van de bellers. Iemand een ideetje hoe dat kan?
Wat Jip zegt, misschien schakelen ze automatisch door. Het lijkt me niet te kunnen dat iemand door het ene nummer te bellen je andere telefoon kan bereiken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik gebruik sinds een tijdje tegelijkertijd twee verschillende iPhones met verschillende telefoonnummers, maar gek genoeg gebeurt het best vaak dat als ik gebeld word, beide telefoons simultaan overgaan en ik gewoon kan kiezen met welke ik opneem. Gebeurt slechts bij een deel van de bellers. Iemand een ideetje hoe dat kan?
Serieus?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Je hebt het ene nummer naar het andere laten doorschakelen ?
Dat is altijd een kwestie van smaak.quote:
Vreselijk. Dat dit kan, anno elk jaar sinds z'n geboorte.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:27 schreef Jip141 het volgende:
Die arme schat van een Netanyahu wordt voor allerlei dingen uitgemaakt.
Ah, gevonden. Ze staan wel doorgeschakeld via een programma van Apple dat Handoff heet. Uit te schakelen via Settings -> General -> Handoff & Suggested Apps.quote:
Dan luisteren ze je af.quote:
Bedankt, ff kijken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, gevonden. Ze staan wel doorgeschakeld via een programma van Apple dat Handoff heet. Uit te schakelen via Settings -> General -> Handoff & Suggested Apps
Nu ben ik niet echt kenner, maar juist dat slick zou ik leuker vinden dan een type brad pitt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:30 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dat is altijd een kwestie van smaak.
Maar het is geen Brad Pitt oid.
Blijkbaar gebeurt het dat ouders iphones voor hun kinderen kopen en dat telefoongesprekken dan bij het hele gezin binnenkomen whehequote:
Kaaswinkels verbieden. Alleen geitenkaas mag nog.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Erfpacht kan enkel afgekocht worden als je bereid bent een asielzoeker in huis te nemen.
Ik vind hem een soort graaf Dracula-gezicht hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is wel een knappe vent.
Alleen te ‘slick’ voor mij. En te oud.
Jij bent ook gewoon 5-10% gay in mijn visie. Maar niet genoeg voor echt gaydingen doen en zo dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu ben ik niet echt kenner, maar juist dat slick zou ik leuker vinden dan een type brad pitt.
Wat maakt het uit en waarom hebben types als jij altijd een obsessie met rechtse machtige mannen die knap worden gevonden door chicks?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu ben ik niet echt kenner, maar juist dat slick zou ik leuker vinden dan een type brad pitt.
Kuzu?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:31 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik vind hem een soort graaf Dracula-gezicht hebben.
Maar goed, smaak.
Dat kan ik wel plaatsen, ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:31 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Maar goed, smaak.
Precies.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan ik wel plaatsen, ja.
[ afbeelding ]
Graag Dracula zou je maar hoofd geven zeg, met z’n hoektanden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:31 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Maar goed, smaak.
Ook, inderdaad.quote:
Haha,quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:33 schreef Friek_ het volgende:
"Toen ik thuis kwam verwachtte ik een verrassing en er wachtte me geen verrassing, dus was ik natuurlijk verrast."
-- Ludwig Wittgenstein
Beste citaat voor vandaag.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:33 schreef Friek_ het volgende:
"Toen ik thuis kwam verwachtte ik een verrassing en er wachtte me geen verrassing, dus was ik natuurlijk verrast."
-- Ludwig Wittgenstein
Beste citaat voor vandaag.
Oren te ver van zijn hoofd en haren uitdunnen denk dat het dan wel meevallen doet, en ik val niet voor een kerel trouwens!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral z'n onderkaak valt tegen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Oren te ver van zijn hoofd en haren uitdunnen denk dat het dan wel meevallen doet, en ik val niet voor een kerel trouwens!
Haha, hoezo heb ik nou weer een obsessie met hem, ik vind hem er wel nice uitzienquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:32 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit en waarom hebben types als jij altijd een obsessie met rechtse machtige mannen die knap worden gevonden door chicks?
Soort bovenbaas in die kringen he ?
Maar nu hebben we Wopke en Menno. Kijk daar wel naar uit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:36 schreef Abschirmdienst het volgende:
Ik mis de PvdA-ministers nu al.
Plasterk, Dijsselbloem, Koenders, Timmerfrans, Asscher, al die koningen.
Vooral de Dijs, eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:36 schreef Abschirmdienst het volgende:
Ik mis de PvdA-ministers nu al.
Plasterk, Dijsselbloem, Koenders, Timmerfrans, Asscher, al die koningen.
Tering laat maar ook zeg hahaquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja wellicht kunnen die de enorme leegte vullen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar nu hebben we Wopke en Menno. Kijk daar wel naar uit.
Is wel echt zo. Vinden het ook heel belangrijk dat iemand als Baudet een echte vrouwenversierder is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:32 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit en waarom hebben types als jij altijd een obsessie met rechtse machtige mannen die knap worden gevonden door chicks?
Soort bovenbaas in die kringen he ?
Sowieso dat jij niet zo'n mooi golvend kapsel hebt.quote:
Halbe leest wel eens een Engelstalige krant heb ik vernomen. Kan me geen betere kandidaat voorstellen als minister.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:37 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja wellicht kunnen die de enorme leegte vullen.
En Halbe maakt nog wat goed.
Hoop op een betere toekomst is een belangrijke drijfveer onder jonge stemgerechtigden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is wel echt zo. Vinden het ook heel belangrijk dat iemand als Baudet een echte vrouwenversierder is.
Ik generaliseer natuurlijk, maar ik merk dat dit echt wel speelt bij rechts-conservatieve jonge kerels.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, hoezo heb ik nou weer een obsessie met hem, ik vind hem er wel nice uitzien
Maar het is geen jan versteegh of douwe bob.
Meh. Trump doet niet aan versieren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is wel echt zo. Vinden het ook heel belangrijk dat iemand als Baudet een echte vrouwenversierder is.
Dat klopt ja, maar is dat lichtval of wat is die gekke gele kleuring in zijn haar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:38 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Sowieso dat jij niet zo'n mooi golvend kapsel hebt.
Ik wel. Yasser Klaver zou beter zijn, want eikelpyjamapolitiek is de beste politiek.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Halbe leest wel eens een Engelstalige krant heb ik vernomen. Kan me geen betere kandidaat voorstellen als minister.
Wie heeft dat huis van hem dan zo mooi versierd?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:39 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Meh. Trump doet niet aan versieren.
Getrouwd met een supermodel, voor sommige mensen is dat het hoogst haalbare. Zie dat topic wat hier al vaker langskwam.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:39 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Meh. Trump doet niet aan versieren.
Eens, zie Klaver.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:38 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik generaliseer natuurlijk, maar ik merk dat dit echt wel speelt bij rechts-conservatieve jonge kerels.
Hun ideale leider is ook echt iemand waar vrouwen bij wijze van spreken van hun stoel afglibberen.
Gewoon een beetje om nog extra het verschil te benadrukken tussen rechts voor tokkies (wilders) en rechts voor de (in hun ogen...) intellectueel en meer ontwikkelde (baudet).quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:38 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik generaliseer natuurlijk, maar ik merk dat dit echt wel speelt bij rechts-conservatieve jonge kerels.
Hun ideale leider is ook echt iemand waar vrouwen bij wijze van spreken van hun stoel afglibberen.
Vrouwen komen op geld af niet op het uitzien, prins op het witte paard, en is dat buiten verschiet doen ze het met wat nog rest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Getrouwd met een supermodel, voor sommige mensen is dat het hoogst haalbare. Zie dat topic wat hier al vaker langskwam.
Wel sneu voor die kereltjes dat momenteel in de Nederlandse politiek vooral een linkse half-Marokkaan meisjesharten sneller laat kloppen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:38 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Twee supermodellen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Getrouwd met een supermodel, voor sommige mensen is dat het hoogst haalbare. Zie dat topic wat hier al vaker langskwam.
Ja Trudeau ook niet echt helemaal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wel sneu voor die kereltjes dat momenteel in de Nederlandse politiek vooral een linkse half-Marokkaan meisjesharten sneller laat kloppen.![]()
Verder zou ik niet snel een politicus kunnen aanwijzen die ik echt knap vind. Die Kurz zeker niet. Trudeau is objectief gezien best knap, maar die is wel wat glad.
President van mexico misschien, maar wel veel te oud voor je.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wel sneu voor die kereltjes dat momenteel in de Nederlandse politiek vooral een linkse half-Marokkaan meisjesharten sneller laat kloppen.![]()
Verder zou ik niet snel een politicus kunnen aanwijzen die ik echt knap vind. Die Kurz zeker niet. Trudeau is objectief gezien best knap, maar die is wel wat glad.
Kennedy?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
Zo gek is het niet dat mensen een stoere leider willen. Obama was duidelijke de coolste keuze tot nu toe in de geschiedenis van dat land. Jullie weten ook wel dat veel mensen puur op uiterlijk/reputatie stemmen.
Ik denk niet dat linkse GroenLinks-jongemannen Klaver bewonderen om zijn succes bij de dames.quote:
Zeker, zeker.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
Zo gek is het niet dat mensen een stoere leider willen. Obama was duidelijke de coolste keuze tot nu toe in de geschiedenis van dat land. Jullie weten ook wel dat veel mensen puur op uiterlijk/reputatie stemmen.
Andere vormen van succes. Linkse GL-meisjes willen een voorman die ook z'n vrouwelijke kanten heeft.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:44 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat linkse GroenLinks-jongemannen Klaver bewonderen om zijn succes bij de dames.
En deze?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:43 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja Trudeau ook niet echt helemaal.
Oh nee, die vind ik ook niks.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
President van mexico misschien, maar wel veel te oud voor je.
Ga ik maar de politiek in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh nee, die vind ik ook niks.
Tja..quote:
Wederom in de bres voor een (nationaal-)socialist, inderdaad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:46 schreef Jip141 het volgende:
De linkse NOS doet weer links
[ afbeelding ]
Dat wel, inderdaad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Andere vormen van succes. Linkse GL-meisjes willen een voorman die ook z'n vrouwelijke kanten heeft.
Een lieve vrouw en een gelukkig gezinnetje, scoor je ook punten mee in de moestuinsferen.
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:47 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Tja..
Gezien de verschrikkingen die hij heeft uitgehaald, vind ik het ongepast om een compliment over zijn uiterlijk te plaatsen.
Ziet er beschaafd uit.quote:
Jezelf een spiegel laten voorhouden door iemand zonder enige zelfreflectie is wel wat ironisch.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:46 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe politieke correctheid.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:46 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is nog altijd de tweede partij. en dus zeker relevant. Flikker maar op van wat er niet goed aan is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jezelf een spiegel laten voorhouden door iemand zonder enige zelfreflectie is wel wat ironisch.
Goede bijdrage, weer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij is nog altijd de tweede partij. en dus zeker relevant. Flikker maar op van wat er niet goed aan is.
Oké.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij is nog altijd de tweede partij. en dus zeker relevant. Flikker maar op van wat er niet goed aan is.
Niet zo onaardig tegen alle Turken ooit.quote:
Heb ik een t-shirt en een badlaken van.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat rolmodellen opsnorren.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)s-en-irritaties.htmlquote:Misschien zit je er zelf ook wel in eentje: een buurtwhatsappgroep. Ze groeien in Nederland als kool: er zijn er inmiddels zo'n 7300. De speciale appgroepen zijn vaak bedoeld om verdachte personen te melden aan buurtgenoten.
En komen binnen de kortste keren neer op een verzameling oproepen 'wie heeft de voetbal van Jantje gezien', 'Zijn ze bij jullie ook al vier keer geweest voor de Kinderpostzegels' en dat gelardeerd met de bijna dagelijkse waarschuwing van de paranoïde buurvrouw voor een opvallend sujet in de straat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)s-en-irritaties.html
Tergend.
Drugshond had beter eerst een paar biertjes kunnen wegtikken:quote:
Tja, dan volgen een paar vragen, zoals: welke ideologie is het eigenlijk die zij draagt? Is het een ideologie of is het slechts een hart voor de Palestijnen in het speciaal? Als het laatste het geval is, waarom dan deze keuze? En waarom schuift pragmaticus Pechtold haar naar voren?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, maar Ik kan me zelf best moeilijk voorstellen dat er in D66 ook maar één politicus zit die ideologie voor bestuurlijk pragmatisme stelt.
Maar het verwijt dat ze dat vast zou doen maakt me wel een beetje emotioneel omdat het voor mij zou betekenen er bij sommigen (helaas enkel die paar NWS-'deplorables' die volgens mij politiek niet zo héél relevant zijn) wel de hoop is dat heel misschien ooit D66 ook een ideologische politieke toekomst zou kunnen hebben.
Een hoop die vermoedelijk iedere D66-bestuurder binnen 6 maanden wel de kop in kan duwen.
Wat ook meestal erop uitloopt dat na 4 jaar D66-bestuurders die partij weer op 2 of 3 zetels staat.
Ruziën via Whatsapp.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)s-en-irritaties.html
Tergend.
Wen er maar aan als dit kabinet *plof* zegt. Kan de volgende uitkomst al raden dankzij de zogenaamde Gutmensch mentaliteit van de EU. We gaan in no-time Oostenrijk achterna.quote:
Gevalletje imagoschadebeperking ná het feit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:46 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie wat er gebeurd in Europa. Of heb je nog steeds oogkleppen op. Het brokkelt in sneltreinvaart af. In het land van de blinden is een "eenoog" koning.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:56 schreef KoosVogels het volgende:
DH is full domrechts gegaan, zie ik. Verfrissend.
Beetje doorgesnoven versie van Arnold Karskens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:56 schreef KoosVogels het volgende:
DH is full domrechts gegaan, zie ik. Verfrissend.
Betreffende zijn levensonderhoud is afhankelijk van het creëren en/of natypen van EU-fabeltjes...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie wat er gebeurd in Europa. Of heb je nog steeds oogkleppen op. Het brokkelt in sneltreinvaart af. In het land van de blinden is een "eenoog" koning.
Die heeft anders ook een beste klap van de molen gehad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje doorgesnoven versie van Arnold Karskens.
Zo'n Whatsappgroep kan handig zijn, maar dan moeten mensen er wel mee om kunnen gaan, en dat is vaak wat lastig.quote:
Zelfs die hoogleraren kunnen goede creeps zijn.quote:Later als UD was ik op een conferentie in Japan in een panel met die beroemde robotica professor uit Amerika. ‘s Avonds ging een groepje uit eten en de beroemde hoogleraar zat in een ander hotel. Of ik zijn tas in mijn kamer wilde bewaren? Na het etentje liep hij met me mee naar de kamer, terwijl ik had voorgesteld zijn tas te halen en naar de lobby te brengen. Buiten de kamer vroeg ik hem te wachten terwijl ik zijn tas pakte. Hij vertelde me dat hij een goede massage kon geven en of ik er een wilde. Dat wilde ik niet en hij vond dat erg vreemd: waarom niet? Hij was er goed in, het stelde niets voor etc. Ik zei alle ‘juiste’ dingen om uit die situatie te komen. Het had zo fout kunnen gaan. Nadat ik de verhalen over Harvey Weinstein las besefte ik dat de truc met de tas gepland was en dat hij al voor die avond van plan was om mij alleen in die kamer te krijgen. Dit misschien wel als routine gebruikte. Bibber. Later stuurde hij mij nog een mooi boek als aandenken aan het leuke panel.
Gewoon een normale journalist. Buitenlandcorrespondenten mogen een beetje wappie zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die heeft anders ook een beste klap van de molen gehad.
Zo heb ik dus al van twee ouders het verzoek gekregen om in de klassenapp van mijn mentorgroep te gaan om het daar ook nog in de gaten te kunnen houden. Echt, wat denken die mensenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n Whatsappgroep kan handig zijn, maar dan moeten mensen er wel mee om kunnen gaan, en dat is vaak wat lastig.
Wij hebben zo'n Whatsappgroep voor de klas, en dat is een prima manier om dingen door te geven, als niet de helft in de groep op een bericht gaat zitten reageren...
Nou heb ik de berichttoon voor groepsberichten sowieso uit staan, maar als je dat niet hebt dan ben je snel klaar als er zo mutserig mee omgegaan wordt.
Die schreef nog een lekker zuur boek recent. Over haar leven als "first lady".quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Twee supermodellen.
De eerste werd ingeruild toen ze niet meer door de APK kwam, geloof ik.
Als je denkt dat deze trein met Junkers en co nog op de rails ligt... Ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje doorgesnoven versie van Arnold Karskens.
De man voorspelde vorig jaar een revolutie in Nederland.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:10 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Gewoon een normale journalist. Buitenlandcorrespondenten mogen een beetje wappie zijn.
Grappig wel ja, een reflectie verwachten van een zwart gat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jezelf een spiegel laten voorhouden door iemand zonder enige zelfreflectie is wel wat ironisch.
Hij zat met z'n kop waarschijnlijk nog in Libië.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De man voorspelde vorig jaar een revolutie in Nederland.
Karskens is overigens uit opportunistische overwegingen overgelopen naar het domrechtse kamp. Hij zag zo kans z'n marktwaarde te vergroten en dat is aardig gelukt. Eventjes althans.
Nou ja, bij ons zijn het ouders van groep 3 leerlingen, en dan is het gemiddelde niveau nog vrij hoog ook, maar een betaalverzoek voor de lief en leed pot van een van de klassenouders en ze zitten stuk voor stuk in de groepsapp te antwoorden dat ze betaald hebben, man, man, man.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo heb ik dus al van twee ouders het verzoek gekregen om in de klassenapp van mijn mentorgroep te gaan om het daar ook nog in de gaten te kunnen houden. Echt, wat denken die mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |