abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192166485
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 23:36 schreef kuolema het volgende:
Ik heb een foutje in mijn TT, II i.p.v. IJ, kan dat veranderd worden?

W&T / IJzertablettendosering, omrekenen naar elementair ijzer?

Ik twijfel overigens ook over of ik in het goede subforum zit.
Lijkt me prima keuze. TT aangepast.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 15 juli 2020 @ 09:30:18 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194095829
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194095835
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 09:30 schreef Maanvis het volgende:
@:Sebswe2.0
Ik distancieer me van deze mention.
Don't follow me, I'm just a man.
  woensdag 15 juli 2020 @ 09:38:30 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194095938
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 09:31 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Ik distancieer me van deze mention.
Lekker rebels, dat mag ik wel
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 17 augustus 2020 @ 23:26:12 #55
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194610391
Je had gewoon enkel de laatste zin weg kunnen halen, matig modwerk.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 15 november 2020 @ 22:10:51 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196263575
Dreigen met geweld:

quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:59 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

- Post verwijderd -


[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2020 15:31:59 ]
pi_196638604
Hoi W&T'ers, ik ben erbij gekomen als mod omdat het subforum ietwat modloos is momenteel :W
  woensdag 9 december 2020 @ 22:04:52 #58
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_196645327
Ruim je het wel zelf op. ;(


Die topics en zo. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_203231215
Is er ergens een topic te vinden over (amateur)telescopen enzo? Wil mij er meer in verdiepen namelijk
pi_204642175
quote:
4s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er ergens een topic te vinden over (amateur)telescopen enzo? Wil mij er meer in verdiepen namelijk
Open er een topic over. Dit vind ik ook interessant. Echter, ben er geen expert in.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  vrijdag 14 april 2023 @ 00:27:57 #61
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_208766205
Zou het waterkoker topic verplaatst kunnen worden naar een andere afdeling in plaats van sluiten?

Is best een nuttig gesprek namelijk
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_208766971
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:25 schreef Tijger_m het volgende:
Wat dit met W&T te maken heeft is mij een raadsel.
Wat valt daar niet aan te snappen? :D

Anyway, kan hij dan naar een ander subfora ipv gewoon dichtgooien?
pi_208766975
quote:
4s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er ergens een topic te vinden over (amateur)telescopen enzo? Wil mij er meer in verdiepen namelijk
Open een topic en ik vertel alles wat je wil weten :P

Ik heb zelf een Celestron C9.25 met een ZWO ASI294MM Pro
pi_208768133
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 08:12 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Wat valt daar niet aan te snappen? :D

Anyway, kan hij dan naar een ander subfora ipv gewoon dichtgooien?
Ik snap het topic uitstekend maar een rekensommetje maken is geen W & T. Maar goed, hij staat nu in GC.
  Moderator woensdag 16 augustus 2023 @ 15:01:00 #65
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_210305161
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
De vraag lijkt mij beantwoord en ik zie niet echt veel discussie mogelijkheid verder hier.
In het invalshoek van W&T had ik verwacht dat het meer over de inhoud van de programma’s waar de patenten voor staan zou gaan.
Wat houdt dit in? Hoe valt de inhoud van de programma’s samen met de huidige wet- en regelgeving? Met de nadruk op de inhoud van de programma’s.

Waarom moet het nu weer dicht?
De andere topics hebben ook andere invalshoeken. Dat is toch logisch.
Dat dacht ik wel toen ik de tropics startte -O-
A child is born with no state of mind.
  Moderator woensdag 16 augustus 2023 @ 15:12:20 #66
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_210305305
Waar vinden jullie het het beste passen?
Om het over en de inhoud te hebben van de programma’s waar de patenten voor staan en over de legitimiteit ervan.
Als ik kijk, naar puur inhoud van de programma’s dan is dat Wetenschap en Technologie.

[ Bericht 12% gewijzigd door SuperHartje op 16-08-2023 15:24:16 ]
A child is born with no state of mind.
  Moderator woensdag 16 augustus 2023 @ 20:07:30 #67
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_210308799
Zal ik dan hier een topic openen dat puur over de inhoud (van de programma’s) in de betreffende applicaties gaat?
A child is born with no state of mind.
pi_210312326
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 20:07 schreef SuperHartje het volgende:
Zal ik dan hier een topic openen dat puur over de inhoud (van de programma’s) in de betreffende applicaties gaat?
Dat kan, je vroeg of de site dan wel de patenten legit waren, dat werd bevestigd. Wat er dan nog over blijft weet ik niet maar als je er een topic van kunt maken, prima.
  Moderator donderdag 17 augustus 2023 @ 02:23:43 #69
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_210312550
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 00:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat kan, je vroeg of de site dan wel de patenten legit waren, dat werd bevestigd. Wat er dan nog over blijft weet ik niet maar als je er een topic van kunt maken, prima.
Ik ga even kijken. Dank voor het meedenken.
A child is born with no state of mind.
pi_215087704
dit subforum is nu modloos?
  zondag 27 oktober 2024 @ 21:28:16 #71
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215395760
Hallo iedereen, ik zal vanaf nu een oogje in het zeil houden in W&T :)
pi_220842123
Jawel, na 568 dagen van inactiviteit in dit topic (volgens de quickreply) heb ik een vraag... waarvan ik echt niet weet hoe ik die kan laten beantwoorden.

Ik wil namelijk in het wetenschapstopic (deze dus) een post maken naar een gratis tool die ik zelf heb ontwikkeld en specifiek gaat over wetenschap, geschiedenis en ruimtevaart.

Maar ik wil geen regels overtreden en dus eerst toestemming vragen.

Echter, dat is onmogelijk; ik probeer al twee maanden in contact te komen met de mods / admin en redactie. Via de mail, formulieren, DM's, etc... maar echt nergens krijg ik contact op. Zelfs niet op mijn "aanbod" om als vrijwilliger artikelen samen te stellen (paar uurtjes per week).

Bij deze dus een poging: hoe / waar kan ik toestemming vragen om zo'n post hier te plaatsen (zonder dat ik direct gebanned wordt, lol).
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 17:17:44 #73
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220892689
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:24 schreef whyrweapp het volgende:
Jawel, na 568 dagen van inactiviteit in dit topic (volgens de quickreply) heb ik een vraag... waarvan ik echt niet weet hoe ik die kan laten beantwoorden.

[...]

Bij deze dus een poging: hoe / waar kan ik toestemming vragen om zo'n post hier te plaatsen (zonder dat ik direct gebanned wordt, lol).
Welkom op FOK whyrweapp. Excuses dat je geen reactie hebt gekregen. Een klein probleemje was dat dit forum door mensen die andere dingen zijn gaan doen moderatorloos was geworden en kennelijk had niemand dat door. Dat kregen we door dankzij jouw topic en dus ben ik als moderator van dit forumgedeelte gebombardeerd.

Helaas is je topic verwijderd. Bijdrages als nieuwsberichten, vragen en andere dingen over wetenschap en techniek stellen we op prijs, maar dit ging vooral over de door jou ontwikkelde tool en dan lijkt het al heel snel op reclame.
pi_221095828
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:17 schreef qltel het volgende:

[..]
Welkom op FOK whyrweapp. Excuses dat je geen reactie hebt gekregen. Een klein probleemje was dat dit forum door mensen die andere dingen zijn gaan doen moderatorloos was geworden en kennelijk had niemand dat door. Dat kregen we door dankzij jouw topic en dus ben ik als moderator van dit forumgedeelte gebombardeerd.

Helaas is je topic verwijderd. Bijdrages als nieuwsberichten, vragen en andere dingen over wetenschap en techniek stellen we op prijs, maar dit ging vooral over de door jou ontwikkelde tool en dan lijkt het al heel snel op reclame.
Geen probleem.

Overigens heb ik al drie keer contact gezocht met de redactie en mods (via mail en enkele verdwaalde formulieren op de site) om vrijwillig artikelen aan te leveren (over wetenschap, geschiedenis en ruimtevaart - in het verlengde van mijn eigen app / site).

Maar ook daar reageert niemand op... het idee was gewoon elk week 1 of 2 bijdragen, maar blijkbaar is daar ook geen interesse voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')