Das liberale gutmenschpropaganda. Vinden rechtsgekkies niet leuk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:46 schreef Euribob het volgende:
Gewoon al je nieuws halen uit de NRC. Die zijn tenminste altijd correct.
Kun je wel? Beetje lachen om de uitbuiting van het proletariaat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
https://www.instagram.com/p/BaUrrdwD004/
Hihi.
Die knuffelquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
https://www.instagram.com/p/BaUrrdwD004/
Hihi.
Ik ben zeer vriendelijk tegen medewerkers van snelvoedrestaurants.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kun je wel? Beetje lachen om de uitbuiting van het proletariaat?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:50 schreef skysherrif het volgende:
En toch is jar jar binks een sith lord.
http://www.independent.co(...)-actor-a6923351.html
quote:Could Jar Jar have evolved into that? I think the answer is yes. Because of the backlash, and rightfully so, Lucasfilm backed off from Jar Jar a lot
Ze hebben dus uiteindelijk de reveal inderdaad nooit gemaakt, omdat iedereen hem haat en de backlash te groot zou zijn, maarrrrr tis gewoon een sith lord die nooit revealed is.quote:
Ah ja. Als alle geschrapte plannen voor films waarheid zijn heb je gelijk. Droom verder.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze hebben dus uiteindelijk de reveal inderdaad nooit gemaakt, omdat iedereen hem haat en de backlash te groot zou zijn, maarrrrr tis gewoon een sith lord die nooit revealed is.
Politiek correct, ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:46 schreef Euribob het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze hebben dus uiteindelijk de reveal inderdaad nooit gemaakt, omdat iedereen hem haat en de backlash te groot zou zijn, maarrrrr tis gewoon een sith lord die nooit revealed is.
Wat? Dat zeg ik toch helemaal niet. Eikeltje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah ja. Als alle geschrapte plannen voor films waarheid zijn heb je gelijk. Droom verder.
Star wars is sowieso gemaakt door iemand met een op hol geslagen fantasie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee.
Dat is gewoon bedacht door een fan met een op hol geslagen fantasie.
Daarom is het ook zo triest dat het zo tering serieus wordt genomen door sommige mensen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Star wars is sowieso gemaakt door iemand met een op hol geslagen fantasie.
Het is gewoon geen interessante krant.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:47 schreef Puddington het volgende:
[..]
Das liberale gutmenschpropaganda. Vinden rechtsgekkies niet leuk.
Zekerquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo triest dat het zo tering serieus wordt genomen door sommige mensen.
Kopij behoort dan ook niet gratis te zijn. Wat mij betreft gaat alles achter de betaalmuur.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:57 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het is gewoon geen interessante krant.
Beetje oubollig zelf. Net zoals Trouw of de Volkskrant. Een soort van papieren of digitale temazapam (= een slaappil) om van in slaap te geraken.![]()
Bovendien zijn ze op het internet wel heel erg zuinig met het vrijgeven van bepaalde stukken in vergelijking met andere kranten. Wetenschap sectie vind ik wel leuk. Alleen tergend traag met het verversen van artikelen.
Elzies in de sc, nice.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:57 schreef Elzies het volgende:
[..]
Beetje oubollig zelf. Net zoals Trouw of de Volkskrant. Een soort van papieren of digitale temazapam (= een slaappil) om van in slaap te geraken.![]()
Bovendien zijn ze op het internet wel heel erg zuinig met het vrijgeven van bepaalde stukken in vergelijking met andere kranten. Wetenschap sectie vind ik wel leuk. Alleen tergend traag met het verversen van artikelen.
Ik ben helemaal niet bekend met het verhaal dat de NRC bepaalde stukken op het internet niet laat lezen door haar abonnees?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:57 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat ben jij betrokken bij de mensen die hier in de ochtend besproken worden de laatste tijd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze/Hij wordt hier elke ochtend uitvoerig besproken, dus zo lachen is het wel.
Het is zo kinderachtig allemaal.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ben jij betrokken bij de mensen die hier in de ochtend besproken worden de laatste tijd.
Zeg er een keer wat van zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is zo kinderachtig allemaal.
Duidelijk, John.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg er een keer wat van zou ik zeggen.
Ik bedoel tegen de mensen die Sky zo kinderachtig vindt. Niet tegen mij of tegen jou want dat helpt niet echt.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:06 schreef Puddington het volgende:
Wat kinderachtig allemaal weer, godverdomme.
Eens met deze theorie.quote:
Jep. Die man die was doodgeschoten was bovendien de vader van een klasgenootje van mij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was dat die wijk met die rellen?
Aha, dus je hebt een ruige jeugd gehad. In het ghetto.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:09 schreef Puddington het volgende:
[..]
Jep. Die man die was doodgeschoten was bovendien de vader van een klasgenootje van mij.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:09 schreef Puddington het volgende:
[..]
Jep. Die man die was doodgeschoten was bovendien de vader van een klasgenootje van mij.
Ach, we kennen toch allemaal wel een voetbalhooligan die is doodgeschoten toen hij agenten met een mes bedreigde.quote:
Neu, het was tijdelijk daar wonen. Ik ben voor het grootste gedeelte ergens anders opgegroeid.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:11 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Aha, dus je hebt een ruige jeugd gehad. In het ghetto.
In Den Bosch en omstreken? Ik heb 8 jaar in Helvoirt gewoondquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:13 schreef Puddington het volgende:
[..]
Neu, het was tijdelijk daar wonen. Ik ben voor het grootste gedeelte ergens anders opgegroeid.
Ik ken er uit mijn omgeving maar weinig, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, we kennen toch allemaal wel een voetbalhooligan die is doodgeschoten toen hij agenten met een mes bedreigde.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Den Bosch en omstreken? Ik heb 8 jaar in Helvoirt gewoond
Precies, abonnees. Maar als niet-abonnee moet je juist potentiële nieuwe klanten enthousiast maken voor berichten waar je normaal gesproken voor moet betalen. Andere kranten doen dit namelijk wel. Ze bieden zo'n 15 artikelen aan die je ook als niet-abonnee kunt lezen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bekend met het verhaal dat de NRC bepaalde stukken op het internet niet laat lezen door haar abonnees?
Heel Brabant kan dan wel in probleemwijken. Je moet ergens een grens durven stellen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:15 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb ook nog een paar jaar of in Geeren Noord IBreda) gewoond. Waarom die wijk nooit in probleemwijken kwam hebben we nooit gesnapt.
Je kunt bij NRC 5 artikelen gratis per maand lezen en ze hebben als een van de weinige kranten een paywall die kinderlijk eenvoudig te omzeilen is. Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:17 schreef Elzies het volgende:
[..]
Precies, abonnees. Maar als niet-abonnee moet je juist potentiële nieuwe klanten enthousiast maken voor berichten waar je normaal gesproken voor moet betalen. Andere kranten doen dit namelijk wel. Ze bieden zo'n 15 artikelen aan die je ook als niet-abonnee kunt lezen.
Kunnen ze dat eigenlijk niet veranderen, neem aan dat ze wel op de hoogte zijn dat het makkelijk te omzeilen is. Achja ik klaag niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt bij NRC 5 artikelen gratis per maand lezen en ze hebben als een van de weinige kranten een paywall die kinderlijk eenvoudig te omzeilen is. Waar heb je het over?
Ga overigens maar eens abbotje nemen denk ik ja. Zal toch niet zo heel duur zijn?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:46 schreef Euribob het volgende:
Geen idee. Andere sites lukt het prima om content af te schermen. De enige die ik ken die puur vertrouwen op cookies zijn NRC en WaPo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kunnen ze dat eigenlijk niet veranderen, neem aan dat ze wel op de hoogte zijn dat het makkelijk te omzeilen is. Achja ik klaag niet.
Brussel was 50 jaar geleden al een Sharia-stad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:19 schreef Reya het volgende:
Brabant is feitelijk gewoon een narcostaat.
Heb je ook gelijk de belangrijkste Nederlandse en internationale te pakken, lekker laten zo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Andere sites lukt het prima om content af te schermen. De enige die ik ken die puur vertrouwen op cookies zijn NRC en WaPo.
Wordt alleen maar erger nu Rutte 3 alle drugshandelaren ter wereld een uitnodiging heeft gestuurd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:19 schreef Reya het volgende:
Er zijn al aanpassingen gedaan, maar die work around doen ze ook een beetje expres. De tendens in krantenland is nu om veel meer "hard paywalls" op te zetten. Levert minder bezoekers op maar wel meer betalende klanten. Goede kans dus dat NRC binnen nu en snel ook de boel dicht gaat timmeren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kunnen ze dat eigenlijk niet veranderen, neem aan dat ze wel op de hoogte zijn dat het makkelijk te omzeilen is. Achja ik klaag niet.
Klopt. Woonde vlak bij een woonwagenkamp waar ze de wietteelt niet onder stoelen of banken staken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:19 schreef Reya het volgende:
Ja, ik denk ook dat je er zo'n 90% van het internettende publiek wel mee voor de gek houdt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:20 schreef Jip141 het volgende:
Wel echt slechtste paywall ooit trouwens.
Moeten ze wel iets aan doen.
Zal wel bewust zijn overigens. Meeste mensen zijn wel redelijk digibeet nog wat dit soort dingen betreft.
Elzies is dan ook het figuur dat de grootst mogelijke problemen heeft om echt- van nep-nieuws te onderscheiden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:19 schreef Jip141 het volgende:
Elzies
De NRC-paywall niet kunnen omzeilen!!!!
Ach, daar hebben meer mensen last van (zie TT).quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Elzies is dan ook het figuur dat de grootst mogelijke problemen heeft om echt- van nep-nieuws te onderscheiden.
Pas maar op dat jij straks niet last hebt van een gebroken kaak.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, daar hebben meer mensen last van (zie TT).
Niet geloven dat Jar Jar Binks eigenlijk de echte slechterik was!!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, daar hebben meer mensen last van (zie TT).
Ik heb foto's van je gezien. Ben niet bepaald onder de indruk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pas maar op dat jij straks niet last hebt van een gebroken kaak.
Die hadden wij er ook eentje tegenover onze middelbare school zitten. Het was elk jaar wel een paar keer prijs met grote politie-invallen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:21 schreef Puddington het volgende:
[..]
Klopt. Woonde vlak bij een woonwagenkamp waar ze de wietteelt niet onder stoelen of banken staken.
Zo super speelt Italië ook niet de laatste tijd, helemaal kansloos zijn ze niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:24 schreef Tchock het volgende:
Noord-Ierland v Zwitserland
Kroatië v Griekenland
Denemarken v Ierland
Zweden v Italië
Play-offs voor WK-tickets zijn geloot. Zweden gaat lekker toch niet.
Ze moeten jorginho gaan oproepen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo super speelt Italië ook niet de laatste tijd, helemaal kansloos zijn ze niet.
Damesvoetbal zijn we top in.. Dat herenvoetbal is de komende 10 jaar echt beneden alle peil idd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:25 schreef Abschirmdienst het volgende:
Nederland kan maar beter een andere volkssport kiezen. Dat voetbal is echt wel verleden tijd.
Klopt. Maar ik hoop dat Zweden degradeert, Sjaak Swart-stijl.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo super speelt Italië ook niet de laatste tijd, helemaal kansloos zijn ze niet.
Ben jij dit:quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pas maar op dat jij straks niet last hebt van een gebroken kaak.
Hangt af van je abbo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga overigens maar eens abbotje nemen denk ik ja. Zal toch niet zo heel duur zijn?
De mannen doen alles slechter de afgelopen 100 jaar lijkt het.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Damesvoetbal zijn we top in.. Dat herenvoetbal is de komende 10 jaar echt beneden alle peil idd.
We hebben het hier wel over de NRC.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:19 schreef Jip141 het volgende:
Elzies
De NRC-paywall niet kunnen omzeilen!!!!
Jaja, die kunnen er wat van.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:27 schreef Elzies het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over de NRC.
Tja, dat zijn de consequenties van het doorgeslagen feminisme.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:26 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De mannen doen alles slechter de afgelopen 100 jaar lijkt het.
Is al jaren een ding, is een markt voor, capitalisme ftw. Ik ga ook niet naar andere plekken waar ik mijn vakantie van z'n levensdagen niet door zou brengen, zoals all-inclusive resorts, plekken met vel kinderen en vast nog wel meer. Voor mij zijn er weer andere plekkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:29 schreef IntensiveGary het volgende:
Wat een gezeik over die halal resorts, zeg. Ik vind het een toplossing. Zij daarheen, ik naar kink in the Caribbean, en die backpacker hiken op de Veluwe. Iedereen blij.
Mooiquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:31 schreef Tchock het volgende:
Raqqa is volledig bevrijd van ISNu hebben ze geen enkele grote stad in Syrië meer in handen.
Heu!quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:31 schreef Tchock het volgende:
Raqqa is volledig bevrijd van ISNu hebben ze geen enkele grote stad in Syrië meer in handen.
Inb4 volgende oorlog tussen de overwinnende milities.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:31 schreef Tchock het volgende:
Schuilen als de taliban, gok ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:32 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Inb4 volgende oorlog tussen de overwinnende milities.
En ben benieuwd waar de terroraapjes van IS nu heen gaan.
Dus tijd om de koerden weer in de steek te laten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:31 schreef Tchock het volgende:
Het grensgebied van Syrië en Irak is het laatste wat IS nog in handen heeft. Daar zullen veel strijders wel heen vluchten. Daarna zal een deel zich doodvechten, een deel onderduiken en een deel uitwaaien over het Midden-Oosten en de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:32 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Inb4 volgende oorlog tussen de overwinnende milities.
En ben benieuwd waar de terroraapjes van IS nu heen gaan.
In de Kaukasus hopelijk, effe Poetin weer uitdagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:33 schreef Puddington het volgende:
[..]
Schuilen als de taliban, gok ik.
Hiken op de veluwe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:29 schreef IntensiveGary het volgende:
Wat een gezeik over die halal resorts, zeg. Ik vind het een toplossing. Zij daarheen, ik naar kink in the Caribbean, en die backpacker hiken op de Veluwe. Iedereen blij.
Hoe graag ik ook mag onderbuiken over religekkies, ik kan hier met de beste wil van de wereld geen kwaad in zien. Integendeel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is al jaren een ding, is een markt voor, capitalisme ftw. Ik ga ook niet naar andere plekken waar ik mijn vakantie van z'n levensdagen niet door zou brengen, zoals all-inclusive resorts, plekken met vel kinderen en vast nog wel meer. Voor mij zijn er weer andere plekken
Oh ja, ik moet ep4 nog kijken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
ER ZITTEN HOMO'S IN STAR TREK SNEL BOYCOT DE SERIE. (aldus tokkie FOK!)
Goedemorgen. Trouwens. Of middag, zelfs voor mij nu.
Ja goed dat die lui oprotten met hun achterlijke ideeen. Maar in Syrië gaat Assad de boel weer onderdrukken, in Irak gaan milities onderling vechten. Allemaal met steun vanuit Iran. Dus echt positief is de toekomst niet aldaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het grensgebied van Syrië en Irak is het laatste wat IS nog in handen heeft. Daar zullen veel strijders wel heen vluchten. Daarna zal een deel zich doodvechten, een deel onderduiken en een deel uitwaaien over het Midden-Oosten en de rest van de wereld.
We zijn nog lang niet van IS af. Maar het feit dat ze hun grootste bases kwijt zijn is alleen maar goed nieuws natuurlijk.
De Sahel, Myanmar, Afganistan/Pakistan.. genoeg plekjes voor ze.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:34 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
In de Kaukasus hopelijk, effe Poetin weer uitdagen.
Sowieso is het niet 'moslim only'. Het is een plek waar die leefstijl wordt vergemakkelijkt op vakantie, en zolang je je daaraan houdt / daarvan houdt is het een prima plek om te vertoeven, ook als niet moslim, ze willen geen 'geloofsbewijs' zien ofzo als je boekt. Zullen vast wat zwartekousenpipo's zijn die dat ook mooi vinden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:35 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook mag onderbuiken over religekkies, ik kan hier met de beste wil van de wereld geen kwaad in zien. Integendeel.
Molenbeek, Antwerpen, banlieues van Parijs, waar ze maar willen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
De Sahel, Myanmar, Afganistan/Pakistan.. genoeg plekjes voor ze.
Daarom moeten we de Balour-declaratie en het Sykes-Picotverdrag maar eens gaan afschaffen. Wat nu hebben zal altijd tot ellende blijven lijden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:37 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja goed dat die lui oprotten met hun achterlijke ideeen. Maar in Syrië gaat Assad de boel weer onderdrukken, in Irak gaan milities onderling vechten. Allemaal met steun vanuit Iran. Dus echt positief is de toekomst niet aldaar.
Meh, wil volgend jaar dolgraag eens naar NO-Pakistan op vakantie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
De Sahel, Myanmar, Afganistan/Pakistan.. genoeg plekjes voor ze.
Ik verklaar ook geen vrede in het Midden-Oosten. Alles is echter beter dan IS. Ook Assad en vechtende milities.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:37 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja goed dat die lui oprotten met hun achterlijke ideeen. Maar in Syrië gaat Assad de boel weer onderdrukken, in Irak gaan milities onderling vechten. Allemaal met steun vanuit Iran. Dus echt positief is de toekomst niet aldaar.
Oké, bij deze schaffen we het af. Kijken wat ze doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom moeten we de Balour-declaratie en het Sykes-Picotverdrag maar eens gaan afschaffen. Wat nu hebben zal altijd tot ellende blijven lijden.
Niet goed? Leek mij een goede plek om te hiken binnen de grenzen van ons kikkerlandje? Maar goed, ik weet dan ook niet zo veel van backpacken. En hiken. Of de Veluwe, for that matter. Als ik al buiten de stadsgrenzen kom is dat om naar Schiphol te gaan 😁quote:
Kan toch.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, wil volgend jaar dolgraag eens naar NO-Pakistan op vakantie.
Matten. Net zo lang tot ze eindelijk eens fatsoenlijke grenzen bedenken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Oké, bij deze schaffen we het af. Kijken wat ze doen.
Mijn inziens ook. En als je een paar huisgenoten hebben die meedoen kost het al helemaal geen drol.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maandag tm zaterdag 20 p/m en toegang tot alle online artikelen, dat valt mee.
Dit zal je er niet zo snel aantreffen:quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso is het niet 'moslim only'. Het is een plek waar die leefstijl wordt vergemakkelijkt op vakantie, en zolang je je daaraan houdt / daarvan houdt is het een prima plek om te vertoeven, ook als niet moslim, ze willen geen 'geloofsbewijs' zien ofzo als je boekt. Zullen vast wat zwartekousenpipo's zijn die dat ook mooi vinden.
Zelfde geldt voor resorts met 600 kinderactiviteiten, sport, entertainment, enz enz. Dat is voor mensen die dat leuk vinden. Of je nu kinderen hebt of niet, als je dat gezellig vindt dan kun je daarheen, en je hoeft er geen kinderen voor te hebben. Zolang je maar niet gaat klagen over de herrie de hele dag, net als dat je in een halal resort niet moet gaan klagen dat je niet met de vrouwtjes mag zwemmen met een biertje in je hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Juist. Maarr ik denk niet dat Rusland of Iran hun handen er vanaf trekken. Noch de Saudi's, Dubainezen en andere grootmachten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Matten. Net zo lang tot ze eindelijk eens fatsoenlijke grenzen bedenken.
Gilgit-Baltistan is waar ome xpompompomx heen wil ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan toch.
[ afbeelding ]
Ik bedoel, ik zou het niet doen, maar soit.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit zal je er niet zo snel aantreffen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
[..]
Dit zal je er niet zo snel aantreffen:Nice. Ik moet toch eens andere dingen gaan doen op vakantie zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Mevrouw pompom wil gewoon naar Cherso maar helaas zit dat er niet in.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gilgit-Baltistan is waar ome xpompompomx heen wil ja.
Neuh, die wil graag mee zelfs.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mevrouw pompom wil gewoon naar Cherso maar helaas zit dat er niet in.
[..]
Dit zal je er niet zo snel aantreffen:Heerlijk toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Prachtige streek. Het is zo jammer dat het zo onveilig is in dat deel van Azië.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gilgit-Baltistan is waar ome xpompompomx heen wil ja.
Is dat Poetin, op dat paard?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prachtige streek. Het is zo jammer dat het zo onveilig is in dat deel van Azië.
[ afbeelding ]
Die reflectie is alleen mogelijk als die bergen heel dichtbij zouden staan. Hoek van inval is hoek van uitval immers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Pakistan? En wat is er mis met de reflectie
Of als ze heel erg hoog zijn. Het gaat namelijk om de op acht na hoogste berg ter wereld. Qua kleuren is er een hoop aan die foto gesleuteld, maar qua compositie volgens mij niet. Er zijn namelijk heel veel verschillende foto's van Nanga Parbat met die reflectie:quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Die reflectie is alleen mogelijk als die bergen heel dicht bij zouden staan. Hoek van inval is hoek van uitval immers.
Meh, ik vind het nogal twijfelachtig allemaal. Misschien kan pompom een foto maken op hetzelfde puntquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of als ze heel erg hoog zijn. Het gaat namelijk om de op acht na hoogste berg ter wereld. Qua kleuren is er een hoop aan die foto gesleuteld, maar qua compositie volgens mij niet. Er zijn namelijk heel veel verschillende foto's van Nanga Parbat met die reflectie:
https://www.google.nl/sea(...)INg&biw=1517&bih=735
Denk je dat deze allemaal gephotoshopt zijn?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Meh, ik vind het nogal twijfelachtig allemaal. Misschien kan pompom een foto maken op hetzelfde punt
Ja. Ik denk ook dat het maar twee verschillende foto's zijn in verschillende bewerkingen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk je dat deze allemaal gephotoshopt zijn?
[ afbeelding ]
Als je goed zou kijken zou je zien dat dat echt niet waar is. Maar is nutteloos dit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Ik denk ook dat het maar twee verschillende foto's zijn in verschillende bewerkingen.
Ligt er aan waar je komt in Nepal natuurlijk, Nepal ligt een dikke duizend kilometer verderop; maar speciaal voor dit topic nog een foto van de Annapurna die gereflecteerd wordt in een stukje water:quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:54 schreef Perrin het volgende:
Die is idd door een eenhoorn- en regenbogenfilter gehaald. Niettemin prachtig die streek idd. Nepal is wel vergelijkbaar?
Mooiquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je komt in Nepal natuurlijk, Nepal ligt een dikke duizend kilometer verderop; maar speciaal voor dit topic nog een foto van de Annapurna die gereflecteerd wordt in een stukje water:
[ afbeelding ]
Kilometertje of 5. En geneukt op 4300m.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
MooiWat is het hoogste wat jij ooit bent geweest?
En wat vond die berggeit daarvan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kilometertje of 5. En geneukt op 4300m.
Da's halverwege de Annapurna of zo. Valt me tegen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kilometertje of 5. En geneukt op 4300m.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mevrouw xpompompomx.
Oh ja, die neem je altijd overal mee in je rugzak.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mevrouw xpompompomx.
Past makkelijk naast m'n knuffelkonijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, die neem je altijd overal mee in je rugzak.
Die Tchock neemt ook maar alles voor waar aan he, ach we laten hem maar doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
Tchock weer met z'n fake photos.
Of: http://walkingwanderer.co(...)ol-blew-my-mind.htmlquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je komt in Nepal natuurlijk, Nepal ligt een dikke duizend kilometer verderop; maar speciaal voor dit topic nog een foto van de Annapurna die gereflecteerd wordt in een stukje water:
[ afbeelding ]
Lekker boeiend, het gaat om de kleur!quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, autorijders. Audi A3 of A1?
A3 is wat ruimer en comfortabeler.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Passat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Dat de A3 wat ruimer was leek me inderdaad ook. Sportback, beide, trouwens. Ben even leasebakken aan het checken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:38 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
A3 is wat ruimer en comfortabeler.
Idd, daar kun je nog eens mee op vakantie. En genoeg ruimte voor een minimoblo.quote:
+hont.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, daar kun je nog eens mee op vakantie. En genoeg ruimte voor een minimoblo.
De Fiat Multipla lijkt me dan geschikter.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, daar kun je nog eens mee op vakantie. En genoeg ruimte voor een minimoblo.
Laat me raden, China wordt vanwege dit besluit geroemd door een groot deel van de NWS-bewoners?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:47 schreef Tchock het volgende:
NWS / Chinese moslims moeten verplicht Koran inleveren
Wat een toppertje weer.
Je hebt het topic al gelezenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Laat me raden, China wordt vanwege dit besluit geroemd door een groot deel van de NWS-bewoners?
Maar natuurlijk. Het onderdrukken van burgers en de godsdienstvrijheid is alleen maar positief als we het een anti-moslimspin kunnen geven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Laat me raden, China wordt vanwege dit besluit geroemd door een groot deel van de NWS-bewoners?
Maar die willen ons natuurlijk ook allemaal dood hebben en de wereld veroveren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Het onderdrukken van burgers en de godsdienstvrijheid is alleen maar positief als we het een anti-moslimspin kunnen geven.
Ja maar die Oeigoeren plegen ook aanslagen en het zijn moslims dus het is terecht!!11quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:47 schreef Tchock het volgende:
NWS / Chinese moslims moeten verplicht Koran inleveren
Wat een toppertje weer.
Net zoals praktisch elk ander recht. Homo's tolereren? Alleen leuk wanneer een paar moslims het niet doen. Vrouwen respecteren.... alleen wanneer er een moslim dat ergens op de wereld niet doet. etc. etc.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Het onderdrukken van burgers en de godsdienstvrijheid is alleen maar positief als we het een anti-moslimspin kunnen geven.
Zijn moslims niet respectvol tegen je?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Net zoals praktisch elk ander recht. Homo's tolereren? Alleen leuk wanneer een paar moslims het niet doen. Vrouwen respecteren.... alleen wanneer er een moslim dat ergens op de wereld niet doet. etc. etc.
Ik ben ooit gepest en geknepen door een Nederlands-Turks meisje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:56 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Zijn moslims niet respectvol tegen je?
En nog stem je geen PVV?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben ooit gepest en geknepen door een Nederlands-Turks meisje.
Ook nog aan je haren getrokken zeker?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ken geen turken, maar door dit soort verhalen stem ik PVVquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zonde, halfbloedjes kunnen erg knap zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ken geen turken, maar door dit soort verhalen stem ik PVV
Wat een snol.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oranje bovenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:04 schreef Tchock het volgende:
Heel bijzonder trouwens, die rode/oranje gloed die buiten over alles heen ligt.
Heeft Guido hier al zijn excuses voor aangeboden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mooi hè? Beetje Twilight Zone achtig. Hadden wij gisteren de hele dagquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:04 schreef Tchock het volgende:
Heel bijzonder trouwens, die rode/oranje gloed die buiten over alles heen ligt.
Hij is er angstvallig stil over sinds dit bekend is geworden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Heeft Guido hier al zijn excuses voor aangeboden?
Leiders van de vrije wereld.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:09 schreef Abschirmdienst het volgende:
Hier een foto van twee mannen:
[ afbeelding ]
Hoe simpel en hoe goedkoop?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:09 schreef skysherrif het volgende:
iemand een gratis tipje wat sky makkelijk simpel en goedkoop kan gaan maken?
Wat staat hier.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:09 schreef skysherrif het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=wat+kan+ik+simpel+en+goedkoop+makenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:09 schreef skysherrif het volgende:
Door deze post ben ik overtuigd PVV-stemmer geworden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Simpel als in, niet langer dan een uurtje in de keuken staan en alleen aan een mes heb je in principe genoeg om alles voor te bereiden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hoe simpel en hoe goedkoop?
AH Steenoven pizza Margheritaquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:09 schreef skysherrif het volgende:
Een bord met "ik pijp je gratis" om je nek hangen en achter het station gaan staan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:09 schreef skysherrif het volgende:
Oh je hebt het over etenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Simpel als in, niet langer dan een uurtje in de keuken staan en alleen aan een mes heb je in principe genoeg om alles voor te bereiden.
Met een tientje wil ik toch wel aardig uitkomen, als je wat overhoudt mag meer natuurlijk ook wel.
Woohoo!quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:12 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Door deze post ben ik overtuigd PVV-stemmer geworden.
jajaaaquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:11 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=wat+kan+ik+simpel+en+goedkoop+maken
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Een bord met "ik pijp je gratis" om je nek hangen en achter het station gaan staan.
Dan ben je echt simpel en goedkoop.
Gemene steek jegens Kaas-, dit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Een bord met "ik pijp je gratis" om je nek hangen en achter het station gaan staan.
Klopt, maar dat is dus ook oprecht het enige wat ik altijd maak zonder dat ik eerst uitgebreid op ga zoeken wat ik ga maken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh je hebt het over eten
Maak een pasta carbonara. Kan letterlijk in een kwartier/20 min en super lekker.
Hahaquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Of pasta met gehakt, boursin en spinazie.. Ook megasimpel en lekker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh je hebt het over eten
Maak een pasta carbonara. Kan letterlijk in een kwartier/20 min en super lekker.
https://www.ah.nl/allerha(...)-spaghetti-carbonara
nodig:
- Pasta
- Room
- Spekjes
- Knoflook
- een ei
Peterselie en kaas naar smaak.
Nog beter als je er ook nog ff champignons doorheen knalt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of pasta met gehakt, paturain en spinazie.. Ook megasimpel en lekker.
Oh dan is er genoeg keuze.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Simpel als in, niet langer dan een uurtje in de keuken staan en alleen aan een mes heb je in principe genoeg om alles voor te bereiden.
Met een tientje wil ik toch wel aardig uitkomen, als je wat overhoudt mag meer natuurlijk ook wel.
Champignons zijn ongeveer overal lekker bij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nog beter als je er ook nog ff champignons doorheen knalt.
Pizza in de oven flikkeren valt niet echt onder koken, pommer.quote:
Niet bij vla.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Champignons zijn ongeveer overal lekker bij.
Precies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:14 schreef xpompompomx het volgende:
¤2.59 voor 3 pizza's is geen geld.
Ragout vind ik wel erg lekker, maar had in gedachte dat dat helemaal niet simpel is, even kijken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh dan is er genoeg keuze.
Ragout met rijst bijvoorbeeld.
Is wel simpel en goedkoop.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Pizza in de oven flikkeren valt niet echt onder koken, pommer.
Tr00.quote:
Als dat waar was, dan kon een pasta carbonara nog een stuk makkelijker en goedkoper.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
Carbonarasaus ziet er uit als braaksel, en smaakt ook zo.
Kost vrij weinig moeite. Zeker als je lui bent en gewoon alle je ingrediënten in een pan doet, vervolgens nog wat extra boter en dan bloem erdoor. Tot slot room of bouillon erbij en klaar is de ragout.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ragout vind ik wel erg lekker, maar had in gedachte dat dat helemaal niet simpel is, even kijken.
Ik zie geen Beter Leven kenmerk.quote:
Die "kaas" wordt geextraheerd uit dioxine, daar is niets dierlijks aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:19 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik zie geen Beter Leven kenmerk.
Is gemaakt van kaas van scharrelkoeien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:19 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Er zit toch nooit een beter leven-sticker op welke kaas dan ook?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Die "kaas" wordt geextraheerd uit dioxine, daar is niets dierlijks aan.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:19 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dan is het per definitie diervriendelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Maakt het jou niet uit hoe die koeien levenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zit toch nooit een beter leven-sticker op welke kaas dan ook?
Ach, het zal voor de helft uit E-nummers bestaan zodat het nog enkele jaren houdbaar is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
OH neee! E-nummersquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:21 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ach, het zal voor de helft uit E-nummers bestaan zodat het nog enkele jaren houdbaar is.
Daarom La Vache Qui Rit. Blije koeien dus blije kaas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maakt het jou niet uit hoe die koeien leven
Ik kan me gewoon niet herinneren dat ik het op een verpakking heb zien staan. Koop wel vaak kaas zonder verpakking ook, misschien maakt dat uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maakt het jou niet uit hoe die koeien leven
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Daarom La Vache Qui Rit. Blije koeien dus blije kaas.
De ergste zijn: E300, E307, E330, E375quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Hoe meer E-nummers, hoe meer PVV-stemmers. Denk je nog steeds dat het zo ongevaarlijk is?!?!quote:
E948 en E941 zijn ook verschrikkelijk. De hele atmosfeer is er mee vervuild inmiddelsquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
De ergste zijn: E300, E307, E330, E375
Onze kinderen lopen dus de hele dag E948 te ademen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
E948 en E941 zijn ook verschrikkelijk. De hele atmosfeer is er mee vervuild inmiddels
'Onze' kinderen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Onze kinderen lopen dus de hele dag E948 te ademen.
Hoe weet jij dat nou? Misschien lachen die koeien wel met kiespijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Daarom La Vache Qui Rit. Blije koeien dus blije kaas.
Ik stem al op remlof.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:27 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we even stemmen jongens en meisjes.
Klaas als best geklede man
Dat is voldoende.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien lachen die koeien wel met kiespijn.
Ik vind Klaas een prima politicus maar coltruien onder jasjes vind ik echt ploertig. Je bent geen maffioso uit een film.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:27 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we even stemmen jongens en meisjes.
Klaas als best geklede man
Die wint ook al in de categorie "Beste Auto".quote:
Zijn al die types die teveel E260 op hebben. of E330.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:23 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hoe meer E-nummers, hoe meer PVV-stemmers. Denk je nog steeds dat het zo ongevaarlijk is?!?!
Ik kan echt niet tegen de hetze tegen e-nummers. Mensen die daar (serieus) over klagen schrijf ik altijd direct af. Dan weet je meteen dat ze geen flauw idee hebben waar ze over praten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tjoksanne Herzberger in de bocht hoor.
Mag een normale trui wel? En wellicht is Klaas Bruinhoff wel van de maffia, weet jij veel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Klaas een prima politicus maar coltruien onder jasjes vind ik echt ploertig. Je bent geen maffioso uit een film.
Goed om te weten. Dit onderwerp gaat nog vaak terugkomen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen de hetze tegen e-nummers. Mensen die daar (serieus) over klagen schrijf ik altijd direct af. Dan weet je meteen dat ze geen flauw idee hebben waar ze over praten.
Zit niet voor niets bij dezelfde club als Jos van R.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mag een normale trui wel? En wellicht is Klaas Bruinhoff wel van de maffia, weet jij veel.
Ik vind het ook maar niets inderdaad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Klaas een prima politicus maar coltruien onder jasjes vind ik echt ploertig. Je bent geen maffioso uit een film.
Ik wens je toe dat je een hele hoop E175 in je broekzak treft morgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:30 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dit onderwerp gaat nog vaak terugkomen.
Zit in m'n heuptasje al voldoende.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wens je toe dat je een hele hoop E175 in je broekzak treft morgen.
Maar het is niet natuurlijk! En vroeger at men ook alleen natuurlijk! En vroeger was men veel gezonder!quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen de hetze tegen e-nummers. Mensen die daar (serieus) over klagen schrijf ik altijd direct af. Dan weet je meteen dat ze geen flauw idee hebben waar ze over praten.
E-nummers zijn gewoon een nuttig systeem om toevoegingen aan producten te standaardiseren. Het spijtige is alleen dat een deel van de bevolking gewoon te achterlijk blijkt om dat te snappen. Omdat er een nummer staat in plaats van een naam zal het wel slecht zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar het is niet natuurlijk! En vroeger at men ook alleen natuurlijk! En vroeger was men veel gezonder!
Ik snap die fascinatie van mensen niet met hoe men duizenden jaren geleden leefde. We hebben nu een uitstekende levensverwachting. Zolang je gevarieerd en zo vers mogelijk blijft eten is er volgens mij niet veel aan de hand en kan een E-nummer echt geen kwaad. Maar het idee is ontstaan dat een keer E-nummers eten direct kanker veroorzaakt en je levensverwachting direct met een decennium inkort.
Ik ken ook iemand die zo redeneert. Maar vervolgens wel gewoon roken
qft.quote:
Vuige astroturfers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:41 schreef Reya het volgende:
Mystikum en Tchock zijn omgekocht door Unilever.
Of dat iets vroeger al door uitgestorven volkeren of vergane beschavingen gedaan werd. Dan moet het wel goed zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:40 schreef Tchock het volgende:
Een gerelateerde maar iets andere klacht is inderdaad het ophemelen van "natuurlijk" boven "kunstmatig". Sommige mensen zouden nog uranium in hun bek proppen als je ze wijsmaakt dat het puur natuurlijk is (wat ook zo is).
Voorbeelden? Dit is wel een nieuw niveau achterlijk. Heb je het dan over loden waterpijpen omdat de Romeinen dat deden of zo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of dat iets vroeger al door uitgestorven volkeren of vergane beschavingen gedaan werd. Dan moet het wel goed zijn
Leven van rauw voedsel, want dat aten we ook voor we vuur ontdekten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voorbeelden? Dit is wel een nieuw niveau achterlijk. Heb je het dan over loden waterpijpen omdat de Romeinen dat deden of zo?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:38 schreef Perrin het volgende:
Iemand wel eens rauw rendier gegeten?Die is nog gewoon warm, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Daar zeg je wat. Voordat radioactiviteit als angstaanjagend en supereng werd beschouwd kon je tal van radioactieve producten en radioactieve apparaten kopen. Denk aan radioactieve tandpasta en apparaten waarmee je drinkwater radioactief kon maken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een gerelateerde maar iets andere klacht is inderdaad het ophemelen van "natuurlijk" boven "kunstmatig". Sommige mensen zouden nog uranium in hun bek proppen als je ze wijsmaakt dat het puur natuurlijk is (wat ook zo is).
Ja net gedood idd.quote:
Weet ik. Een bekend voorbeeld natuurlijk zijn de lichtgevende wijzers en wijzerplaten met Radium die een tijd hip waren in de 80's.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Voordat radioactiviteit als angstaanjagend en supereng werd beschouwd kon je tal van radioactieve producten en radioactieve apparaten kopen. Denk aan radioactieve tandpasta en apparaten waarmee je drinkwater radioactief kon maken.
Ik heb laatst ontdekt dat elementair kwik vrij onschadelijk is. Dacht altijd dat die stof heel giftig was maar alleen de dampen en bepaalde kwikzouten schijnen link te zijn.quote:
Bananen zijn nogal radioactiefquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik. Een bekend voorbeeld natuurlijk zijn de lichtgevende wijzers en wijzerplaten met Radium die een tijd hip waren in de 80's.
Maar goed, mijn punt was dat of iets natuurlijk is of kunstmatig wereklijk nul, nada, noppes zegt over of die stof al dan niet veilig is. Dat we in het verleden giftige dingen hebben gebruikt omdat we niet beter wisten heeft daar niet zo veel mee te maken.
Ik zou zelfs willen zeggen dat het onderscheid tussen natuurlijk en kunstmatig sowieso onzinnig is.
Klopt, zit radioactief Kalium in.quote:
Ja, mijn moeder kreeg bij de natuurles op de basisschool een keer een bak met kwik voor d'r neus met de bedoeling dat de leerlingen daar met de handen doorheen gingen. Om te zien hoe het voelde enzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb laatst ontdekt dat elementair kwik vrij onschadelijk is. Dacht altijd dat die stof heel giftig was maar alleen de dampen en bepaalde kwikzouten schijnen link te zijn.
E-nummers die met een 2 of een 6 beginnen probeer ik een beetje te vermijden.. Conserveermiddelen en smaakversterkers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:49 schreef Kowloon het volgende:
Ik let overigens wel op E-nummers. Zo staan bijvoorbeeld Aziatische producten, zoals sojasauzen, vissauzen en bonensauzen nogal eens bol van de E-nummers. Dan neem ik toch liever het product zonder E-nummers.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:38 schreef Perrin het volgende:
Iemand wel eens rauw rendier gegeten?Het jongetje links kijkt toch niet heel vrolijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij probeert netjes en statig te poseren denk ik. Wel lastig met rendierbloed in je mondhoeken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het jongetje links kijkt toch niet heel vrolijk.
Hij lijkt wel wat op Wim-Lex.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij probeert netjes en statig te poseren denk ik. Wel lastig met rendierbloed in je mondhoeken.
Komt ook uit bouwmaterialen, met name uit beton. Zit je dan in je supergeisoleerde A+++ nieuwbouwhuis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, zit radioactief Kalium in.De binnenlucht in de meeste huizen is trouwens ook radioactief van Radongas dat uit de grond omhoog komt.
Paleo-diëten zijn wel een goed voorbeeld. Of mensen die hardlopen op blote voeten omdat onze voorouders dat ook deden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voorbeelden? Dit is wel een nieuw niveau achterlijk. Heb je het dan over loden waterpijpen omdat de Romeinen dat deden of zo?
Daarom goed ventileren, maar dat is sowieso een aanrader.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Komt ook uit bouwmaterialen, met name uit beton. Zit je dan in je supergeisoleerde A+++ nieuwbouwhuis.
Is weer niet energiezuinig in de winter, hè. Tenzij je zo'n ventilatiesysteem hebt dat warmte terugwint.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom goed ventileren, maar dat is sowieso een aanrader.
Er zijn zat woningen waar je niet eens een raam open kan zetten. En mechanische ventilatiesystemen kunnen toch niet op tegen gewoon een raampje open zetten vind ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom goed ventileren, maar dat is sowieso een aanrader.
Werkelijk ja?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er zijn zat woningen waar je niet eens een raam open kan zetten.
Waar mensen uit vrije wil gaan wonen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er zijn zat woningen waar je niet eens een raam open kan zetten. En mechanische ventilatiesystemen kunnen toch niet op tegen gewoon een raampje open zetten vind ik.
Van die geisoleerde biobubbels bij Schiphol enzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er zijn zat woningen waar je niet eens een raam open kan zetten. En mechanische ventilatiesystemen kunnen toch niet op tegen gewoon een raampje open zetten vind ik.
In Nederland ja?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er zijn zat woningen waar je niet eens een raam open kan zetten.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is weer niet energiezuinig in de winter, hè. Tenzij je zo'n ventilatiesysteem hebt dat warmte terugwint.
Het betreft ook juist de moderne nieuwbouw. Of in het hele appartement geen enkel raam open kan zou ik niet durven zeggen. Maar dat kamers enkel een vast raam hebben met een ventilatierooster en/of mechanische ventilatie komt nog wel eens voor. Een probleem is dat je de filters in die systemen moet onderhouden en af en toe moet vervangen. Dat schiet er nog wel eens bij in, en kan dan echt een slechte luchtkwaliteit veroorzaken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:06 schreef Tchock het volgende:
Ik ben denk ik nog nooit in een huis geweest waar niets open kon. Zelfs het crappy appartementje waar ik nu woon heeft in elke kamer een kantelraam en ook nog drie balkondeuren.
Komt toch vrij zelden voor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja. Vaak zijn dat overigens wel appartementen. Met name in de wat hogere nieuwe gebouwen.
Wie waren de daders?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:12 schreef Jip141 het volgende:
Hallo.
Wel vrij confronterend toch wel dat #meetoo.
Veel vrouwen die ik ken en het normaal nooit erover hebben zijn wel eens seksueel geïntimideerd in hun leven.
Heftig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:12 schreef Jip141 het volgende:
Hallo.
Veel vrouwen die ik ken en het normaal nooit erover hebben zijn wel eens seksueel geïntimideerd in hun leven.
Ja, je moet wel voortdurend mechanisch ventileren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het betreft ook juist de moderne nieuwbouw. Of in het hele appartement geen enkel raam open kan zou ik niet durven zeggen. Maar dat kamers enkel een vast raam hebben met een ventilatierooster en/of mechanische ventilatie komt nog wel eens voor. Een probleem is dat je de filters in die systemen moet onderhouden en af en toe moet vervangen. Dat schiet er nog wel eens bij in, en kan dan echt een slechte luchtkwaliteit veroorzaken.
Ja, vooral van verrassend veel vrouwelijke vrienden van mij die ik dacht goed te kennen. Niet te geloven hoeveel vrouwen hiermee rondlopen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:12 schreef Jip141 het volgende:
Hallo.
Matigjes.quote:CDA-politica Ank Bijleveld wordt minister van Defensie in kabinet-Rutte III. Dat bevestigen Haagse bronnen. Bijleveld is nu nog commissaris van de koning in Overijssel.
Ach, je roept één keer "Hee Mieke, twee euro als je je kut laat zien" en ze janken al weer over seksuele intimidatie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:12 schreef Jip141 het volgende:
Hallo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |