primaquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Door dit soort reacties post Paxcon niet meer op Fok.
Beetje triest.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Door dit soort reacties post Paxcon niet meer op Fok.
ja je moeder hahaquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ooit al een keer een meisje aan durven spreken?
Jellyquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:30 schreef Craptacular het volgende:
vrouwen die daar zitten leuk vinden
Wat was er eerder, kip of het ei?quote:
Je moederquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat was er eerder, kip of het ei?
picsquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alex Dominee
Hij heeft btw wel lekkere dochters.
Kipquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat was er eerder, kip of het ei?
Nou nou nouquote:
saaiquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:35 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Daphne Deckers
Herman Koch
Kasper van Kooten
Abdi Nageeye
Wouter de Winther
Jeroen Hol
Jeroen Hol hahahahaquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:35 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Daphne Deckers
Herman Koch
Kasper van Kooten
Abdi Nageeye
Wouter de Winther
Jeroen Hol
WouterGodquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:35 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Daphne Deckers
Herman Koch
Kasper van Kooten
Abdi Nageeye
Wouter de Winther
Jeroen Hol
Lekker vliegtuigjes makenquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
Van Beek draait hardcore in de kleedkamer
wiequote:Op maandag 16 oktober 2017 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
Gert Jan Van Beek draait hardcore in de kleedkamer
quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
Gert Jan Van Beek draait hardcore in de kleedkamer
Jij als vrouw moet dit toch verdedigenquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik zag van t weekend ook een stukje damesvoetbal. Man man wat een drama
Ja vorige week. In Paradiso. Was wel leuk hoor. Maar ik heb het nu wel gezien met Danny, er komt niet echt repertoire bij.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Was jij niet laatst naar een optreden van hem geweest?
Is er dames ijshockey?quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik zag van t weekend ook een stukje damesvoetbal. Man man wat een drama
Nee ik vond het helemaal niks. Al scoorden zij wel uit hoekschoppenquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij als vrouw moet dit toch verdedigen
Tuurlijk. SPelen soms zelfs dames bij een eerste elftal (meestal als keeper). Bij de mannen dus.quote:
Dragen zij dan ook een tok om te verkomen dat de puck de gleuf in vliegt?quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk. SPelen soms zelfs dames bij een eerste elftal (meestal als keeper). Bij de mannen dus.
Vrijdag nog nieuwe cd uitgekomen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vorige week. In Paradiso. Was wel leuk hoor. Maar ik heb het nu wel gezien met Danny, er komt niet echt repertoire bij.
Een film waarin Frank Lammers van Tywin Lannister wint kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heeft wel de Engelse vloot verslagen.
Ik ook niet.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:53 schreef Ties02 het volgende:
Ik zit niet te wachten op Belgische clubs
Satéquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat is jullie favoriete kroket
Pikachuquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
feboquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je vroeg het niet aan mij maar:quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met een krokant korstje en ragout in het middenquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien mag het van onze lieve heer Van der Sarquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mogen ze wel een filmpje opnemen nu bij Ajax
quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien mag het van onze lieve heer Van der Sar
Ja, via de site.quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:03 schreef Slobeend het volgende:
Kun je de wandelgangen ook bekijken zonder die tering app?
Heb jij de app nog niet?!quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:03 schreef Slobeend het volgende:
600.000 gingen je voor. Blijf niet achter!quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:03 schreef Slobeend het volgende:
1. Het is “De Wandelgang”quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:03 schreef Slobeend het volgende:
Dat heb ik met mensen die juichen voor Duitsers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:31 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die de app nog niet hebben neem ik niet serieus
Op naar het Unibet topic!twitter:omroepbrabant twitterde op maandag 16-10-2017 om 12:43:38Aad de Mos: 'PSV legt komend weekend fundament voor de titel, want Feyenoord-Ajax wordt 1-1' https://t.co/XUpnmWKIeY https://t.co/0SlAsemVhK reageer retweet
Is die er dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Op naar het Unibet topic!twitter:omroepbrabant twitterde op maandag 16-10-2017 om 12:43:38Aad de Mos: 'PSV legt komend weekend fundament voor de titel, want Feyenoord-Ajax wordt 1-1' https://t.co/XUpnmWKIeY https://t.co/0SlAsemVhK reageer retweet
In be4 "nog niet aan het kampioenschap denken"quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik moest serieus even naar teletekst 819, maar ik zie inderdaad dat we nog steeds maar 8 wedstrijd hebben gevoetbald. Nu al een fundament voor een titel en een voorsprong die je nooit meer weg gaat geven...
Johan was weer flink mad om PSVquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:17 schreef PSVCL het volgende:
-De aanslag op Arias was geen rood volgens snor en gijp, gijp vond het zelfs de schuld van Arias omdat ie de bal verkeerd aannam ,, maar toen Lozano uitgleed vonden ze het beide wel terecht rood.
-Arias is een matig backje
-Hendix zou niet mistaan bij Roda
Waarom kijk ik nog naar die onzin
True. Maar ik kan me ook nog herinneren hoe PSV door Ajax werd ingehaald ondanks een sterke seizoensstart. Allemaal zo'n opportunistisch wereldje. Valse bescheidenheid ben ik in principe ook geen fan van, maar daar hoef je nog niet van te spreken na 8 wedstrijden imo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:12 schreef macca728 het volgende:
Al werd Feyenoord vorig jaar ook kampioen door het sterke begin en de 5 punten verlies van Ajax thuis.
”Zo ga je niet met volwassen mensen om”quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Wat zou Johan vinden van Lambiek die de trainer liquideert?
http://m.soccernews.nl/ne(...)_consequenties_trektquote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Wat zou Johan vinden van Lambiek die de trainer liquideert?
Johan probeert ook tot in den treure vol te houden dat VVV toch echt een van de grootste degradatiekandidaten is, terwijl ze tot nu toe alleen van Ajax en PSV verloren hebben en die best aardig partij hebben geboden. Volgens Johan allemaal incidenten en "die zakken nog wel weg", terwijl hij volgens mij nog geen 2 spelers kan opnoemen. Echt zo vermoeiend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Johan was weer flink mad om PSV
Wel triest hoe hij zijn fouten nooit toegeeft en dan maar excuses gaat zoeken.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 21:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Johan probeert ook tot in den treure vol te houden dat VVV toch echt een van de grootste degradatiekandidaten is, terwijl ze tot nu toe alleen van Ajax en PSV verloren hebben en die best aardig partij hebben geboden. Volgens Johan allemaal incidenten en "die zakken nog wel weg", terwijl hij volgens mij nog geen 2 spelers kan opnoemen. Echt zo vermoeiend.
Vorig seizoen zou PSV kampioen worden volgens Johan. Dat werd Feyenoord.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 21:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Johan probeert ook tot in den treure vol te houden dat VVV toch echt een van de grootste degradatiekandidaten is, terwijl ze tot nu toe alleen van Ajax en PSV verloren hebben en die best aardig partij hebben geboden. Volgens Johan allemaal incidenten en "die zakken nog wel weg", terwijl hij volgens mij nog geen 2 spelers kan opnoemen. Echt zo vermoeiend.
Als hij eenmaal iets gezegd heeft is Johan er niet meer gauw vanaf te brengenquote:
Ja, spuitelfquote:Op woensdag 18 oktober 2017 23:37 schreef KingRoland het volgende:
WACHT
WAS DIT ONZE COCO?
HEBBEN WE WEER EEN KIJKERSVRAAG BINNEN?
ik moest leren jaquote:
Het mooiste was toen hij zei dat Björn Vleminckx er geen pepernoot van kon en dat hij toen topscoorder van de eredivisie werd als speler van NEC.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:23 schreef macca728 het volgende:
Interviewen met spelers ? Dan moet je goed zoeken wil je iemand treffen die wat te melden heeft.
Ja Ruud en Marco wel., maar dat zijn ex spelers
Ja, en waar zit Björn nu? Dat was de Belgische Kuyt man.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 01:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het mooiste was toen hij zei dat Björn Vleminckx er geen pepernoot van kon en dat hij toen topscoorder van de eredivisie werd als speler van NEC.
Volgens jaar televisierring voor talent vh jaar. Onderschat.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 23:33 schreef KingRoland het volgende:
video's met Dennis(Ties02) mogen ook in het VI-topic dus bij deze
Ik denk dat we dit seizoen niet hoeven te twijfelen aan de voorspellende vermogens van Johan gezien de riante voorsprong die hij heeft genomen bij de TOTO.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 21:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Vorig seizoen zou PSV kampioen worden volgens Johan. Dat werd Feyenoord.
Dit jaar voorspelt hij de titel voor Feyenoord, dus PSV zal het wel worden.
(al hoop ik dat Johan het nu wel goed heeft)
Danny Vera zal wel een mooie tearjerker zingen in nagedachtenis van de Vakantiemanquote:Op donderdag 19 oktober 2017 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Deze vriend van de show is niet meer. RIP.
Wat een baasquote:Op donderdag 19 oktober 2017 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik kwam ook langs dit betoog op de prachtige site van veerboot. Er is een groot VI-hooligan heengegaanquote:Op donderdag 19 oktober 2017 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Wist niet dat er een app wasquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:31 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die de app nog niet hebben neem ik niet serieus
Frits was gewoon stiekum ook een VI-Hooliganquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam ook langs dit betoog op de prachtige site van veerboot. Er is een groot VI-hooligan heengegaan
http://sigaarsnor.blogspo(...)rd-uit-naar.html?m=0
Goeie column welquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam ook langs dit betoog op de prachtige site van veerboot. Er is een groot VI-hooligan heengegaan
http://sigaarsnor.blogspo(...)rd-uit-naar.html?m=0
Goede vraag, wel weer zin in vanavond. Lekker begin van het weekend.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie is te gast vanavond?
Boskamp.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 16:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Goede vraag, wel weer zin in vanavond. Lekker begin van het weekend.
Hoeraquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 18:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marcel van Roosmalen is er ook, misschien vrolijk je daar van op?
Dat is een act.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 18:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marcel van Roosmalen is er ook, misschien vrolijk je daar van op?
Ik kijk met het bord op schoot.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Biertje check
Chippies check
TIJD VOOR VI JONGENS
Dit is om de jeugdige kijker enig historisch besef te geven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat leuk dit filmpje over Maradona
Maar hoezo is dit rullevant?
zo latertjequote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk met het bord op schoot.
Moet nog koken.
Geen zorgen, ik ben er haags.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mis mijn goede vriend Opper nog
TOP!quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Even geslapen. Vanavond pillen in mn mik en helemaal los.
Wutquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ADE?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ghb genotquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Yes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn zoon is zijn vrouw?quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Yes!Have fun alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Grote leverworst in de koelkast.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zag Co ook, dus spreek je van d-ARTiesten
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Grote leverworst in de koelkast.
Lekker manquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:34 schreef Evertjan het volgende:
die programma is wel een beetje vrouwonvriendelijk #MeToo
Dat gezanik, blegh.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:34 schreef Evertjan het volgende:
die programma is wel een beetje vrouwonvriendelijk #MeToo
kan ook van Onno Hoes zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Grote leverworst in de koelkast.
Sorry meneerquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Doe niet zo puberaal joh, lachen hierom
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:40 schreef Mani89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)alst_praat_poep.html
lolquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:40 schreef BobW het volgende:
Johan ouwe reaguurder
HAHA IK WAS EERDER!quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:40 schreef BobW het volgende:
Johan ouwe reaguurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |