Die man heeft dan goede ideeën. Kunnen ze hem geen premier maken van een of ander G8 land?quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Is die weervrouw (?) een ideetje van Berlusconi?
Hij heeft het al druk met lammetjes redden.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die man heeft dan goede ideeën. Kunnen ze hem geen premier maken van een of ander G8 land?
Vandaag 24 graden met kans op bunga bunga.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die man heeft dan goede ideeën. Kunnen ze hem geen premier maken van een of ander G8 land?
Dat is ook belangrijk natuurlijk. Die lammetjes voeden zichzelf niet. Althans, deze niet.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij heeft het al druk met lammetjes redden.
[ afbeelding ]
Jammer-de-bammer.
quote:Dit ‘sexism problem’ is niet alleen een probleem van Hollywood, niet alleen van de filmindustrie, maar van de hele fucking aardbol. Educatie is het antwoord. Leer de viespeuken dat het vies is wat ze doen. Ze denken dat het mag, omdat ze er mee wegkomen. Voed je zonen fatsoenlijk op en wees net zo lief en zorgzaam voor hen als voor je dochters.
Bron?quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:28 schreef Ryon het volgende:
N.a.v de Weinstein gate creëert linksdraaiend Nederland een probleem voor de hele planeet en weer een hopeloos naïeve oplossing. Nice:
[..]
quote:En weet je wat je moet doen als je met een meisje wil neuken? Wees een held. Kijk naar de juiste voorbeelden. Kijk bijvoorbeeld naar het respect dat de eigenaar van café De Waterkant kreeg, nadat hij een klant die een serveerster onder haar rokje fotografeerde, meteen de zaak uitzette. Die man heeft game, hoor. Tennisser Andy Murray geniet veel respect van vrouwen omdat hij een journalist corrigeerde die Federer de beste tennisser aller tijden noemde. Iedereen weet dat Serena Williams meer grandslamtitels heeft gewonnen. Als je indruk wil maken op een vrouw, dan behandel je haar met respect.
Joop natuurlijk.quote:
Dat was een schijnbeweging, hij is nu gewoon weer de leider van Forza Italia.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij heeft het al druk met lammetjes redden.
[ afbeelding ]
Jammer-de-bammer.
Beter in wat?quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:34 schreef Abschirmdienst het volgende:
Federer is sowieso beter dan Serena Williams.
Wel eens op liveleak geweest. Zullen we dan de lokale westerling quoten?quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:33 schreef Ryon het volgende:
Een lokale moslim heeft ook wel een reden waarom de rape culture zou kunnen bestaan:
[ afbeelding ]
Toen Sky deze hier neerplempte, kreeg hij de wind van voren hier in het café.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:33 schreef Ryon het volgende:
Een lokale moslim heeft ook wel een reden waarom de rape culture zou kunnen bestaan:
[ afbeelding ]
In Duits.quote:
Terecht ook. Zeker gezien uit welke dubieuze hoek ik dit plaatje gehaald heb. In combinatie met de Weinstein gate is hij alleen wel opvallend ironisch. Alle mannen die sexism verdedigen zijn varkens, vooral als het Trump is. Maar alleen moslims komen er mee weg want Wilders.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Toen Sky deze hier neerplempte, kreeg hij de wind van voren hier in het café.
Is dit Wittemans-gehuil. Lijkt er namelijk heel erg op. Alleen het gebroken eierschaaltje ontbreekt nog.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Terecht ook. Zeker gezien uit welke dubieuze hoek ik dit plaatje gehaald heb. In combinatie met de Weinstein gate is hij alleen wel opvallend ironisch. Alle mannen die sexism verdedigen zijn varkens, vooral als het Trump is. Maar alleen moslims komen er mee weg want Wilders.
Lekker consequent allemaal.
Goed dat de huidskleur kaart meteen getrokken wordt. Opdat wij nooit mogen vergeten welke doorslaggevende rol huidskleur in welke discussie (sexisme of niet) heeft.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dit Wittemans-gehuil. Lijkt er namelijk heel erg op. Alleen het gebroken eierschaaltje ontbreekt nog.
quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed dat de huidskleur kaart meteen getrokken wordt. Opdat wij nooit mogen vergeten welke doorslaggevende rol huidskleur in welke discussie (sexisme of niet) heeft.
Ach, het interessante is natuurlijk dat jij zelf de kaarten aan het schudden bent. Als Trump iets zegt, is het een gek of eikel. Als Achmed wat raars zegt is het een moslim.... dus je hebt een balk in je oogje. Dat is gewoon zo interessant om te constateren.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed dat de huidskleur kaart meteen getrokken wordt. Opdat wij nooit mogen vergeten welke doorslaggevende rol huidskleur in welke discussie (sexisme of niet) heeft.
Trump is een debiel en die Achmed/PVV'er is ook een debiel.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, het interessante is natuurlijk dat jij zelf de kaarten aan het schudden bent. Als Trump iets zegt, is het een gek of eikel. Als Achmed wat raars zegt is het een moslim.... dus je hebt een balk in je oogje. Dat is gewoon zo interessant om te constateren.
Je hebt al met twee maten gemeten, daar wees ik je net op.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Trump is een debiel en die Achmed/PVV'er is ook een debiel.
Ja, dat durf ik gewoon te zeggen. Of moet ik nu ook met twee maten meten?
Ah oké. Dus toch. Dat is dan jammer.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt al met twee maten gemeten, daar wees ik je net op.
Geeft niet, iedereen maakt fouten, maar deze lag er een beetje dik bovenop.quote:
Laten we even kijken naar mijn uitspraak:quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geeft niet, iedereen maakt fouten, maar deze lag er een beetje dik bovenop.
Ik ben maar een eenvoudige ziel, en mijn witte huidskleur beperkt mij daarnaast ook nog eens in mijn mogelijkheden tot denken. Maar de ironie lijkt mij vrij duidelijk? Rape culture is een probleem volgens linksdraaiend Nederland (zeg maar Joop) zolang het Wilders niet in de kaart kan spelen.quote:n combinatie met de Weinstein gate is hij alleen wel opvallend ironisch. Alle mannen die sexism verdedigen zijn varkens, vooral als het Trump is. Maar alleen moslims komen er mee weg want Wilders.
Eerder een a-typisch blank priviligemens.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
Typisch blank privilegemens die Ryon.
Mutant doet alsof het niet vanzelfsprekend is dat Naoufal zijn denkbeelden te maken hebben met zijn (vermeende) religieuze achtergrond.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Laten we even kijken naar mijn uitspraak:
[..]
Ik ben maar een eenvoudige ziel, en mijn witte huidskleur beperkt mij daarnaast ook nog eens in mijn mogelijkheden tot denken. Maar de ironie lijkt mij vrij duidelijk? Rape culture is een probleem volgens linksdraaiend Nederland (zeg maar Joop) zolang het Wilders niet in de kaart kan spelen.
Nu meet ik gek genoeg met twee maten. Hoe precies, weet ik even niet. Maar ik doe het klaarblijkelijk wel.
Vrij simpel. Trump en Wilders zijn individuen, die je ook kennelijk als zodanig ziet - en zo noemt. Trump en Wilders. Je quote een willekeurige Ali en begint vervolgens meteen met de term 'een lokale moslim'. Waarom noem je hem niet gewoon Ali, zoals je bij Trump en Wilders ook zou doen?quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Laten we even kijken naar mijn uitspraak:
[..]
Ik ben maar een eenvoudige ziel, en mijn witte huidskleur beperkt mij daarnaast ook nog eens in mijn mogelijkheden tot denken. Maar de ironie lijkt mij vrij duidelijk? Rape culture is een probleem volgens linksdraaiend Nederland (zeg maar Joop) zolang het Wilders niet in de kaart kan spelen.
Nu meet ik gek genoeg met twee maten. Hoe precies, weet ik even niet. Maar ik doe het klaarblijkelijk wel.
Aah! Trump, Weinstein en Wilders zijn individuen! Hun huidskleur en hun achtergrond / beroep staat los van hun handelen. Raar, door al die stukken op Joop.nl dacht ik dat ze machtige witte mannen waren, onderdeel van een dominante en onderdrukkende klasse die hun positie misbruiken om dubieuze en seksistische doeleinden na te streven.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vrij simpel. Trump en Wilders zijn individuen, die je ook kennelijk als zodanig ziet - en zo noemt. Trump en Wilders. Je quote een willekeurige Ali en begint vervolgens meteen met de term 'een lokale moslim'. Waarom noem je hem niet gewoon Ali, zoals je bij Trump en Wilders ook zou doen?
Je kiest zelf voor het woord 'moslim'. Je noemt Trump en Wilders toch ook niet 'witte mannen' of 'atheisten'. Het is een raar soort kronkel - je verwijt anderen wat je eigenlijk zelf ook doet, waarschijnlijk onbewust.
Gelukkig ga je helemaal niet in op de essentie van mijn post. Want dan zou je een klein beetje zelfkritisch moeten zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Aah! Trump, Weinstein en Wilders zijn individuen! Raar, door al die stukken op Joop.nl dacht ik dat ze ]machtige witte mannen waren, onderdeel van een dominante en onderdrukkende klasse die hun positie misbruiken om dubieuze en seksistische doeleinden na te streven.
Excuus! De rape culture is dus helemaal geen probleem van white males in position of power maar een individueel probleem van enkele individuen, die ook als individu daar op aangesproken moeten worden. Ja ja. Nu begrijp ik het. Dank voor deze verheldering.
Ik wil Trump voortaan ook best aanduiden met "rijke witte man" als het inderdaad zo is dat zijn huidskleur, gender en sociaal-maatschappelijke positie er toe doen. Dat blijkt volgens Joop.nl bij rijke, witte mannen wel zo te zijn. Zeker als het gaat om seksisme. Maar hoe zit het dan bij andere bevolkingsgroepen?quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig ga je helemaal niet op de essentie van mijn post. Want dan zou je een klein beetje zelfkritisch moeten zijn.
Nou, vertel jij het mij maar. Aangezien je daar net als Joop vrij zeker van lijkt te zijn bij de gequote Ali (en het kennelijk ook relevant acht). Anders zou je hem niet zo quoten. Je verwijt Joop dus platte projectie, maar ondertussen ben je eigenlijk niet anders dan Joop.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik wil Trump voortaan ook best aanduiden met "rijke witte man" als het inderdaad zo is dat zijn huidskleur, gender en sociaal-maatschappelijke positie er toe doen. Dat blijkt volgens Joop.nl bij rijke, witte mannen wel zo te zijn. Zeker als het gaat om seksisme. Maar hoe zit het dan bij andere bevolkingsgroepen?
Huidskleur of atheïsme (op zichzelf) staan in tegenstelling tot de islamitische doctrine of haar culturele sporen niet in verband met dergelijke uitspraken. Dáárom is het zinloos om Trump blank of atheïst te noemen en redelijk om Naoufal als voorbeeld aan te halen van islamitische gedragingen, die zelden/geen kritiek ontvangen van de identiteitsideologen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vrij simpel. Trump en Wilders zijn individuen, die je ook kennelijk als zodanig ziet - en zo noemt. Trump en Wilders. Je quote een willekeurige Ali en begint vervolgens meteen met de term 'een lokale moslim'. Waarom noem je hem niet gewoon Ali, zoals je bij Trump en Wilders ook zou doen?
Je kiest zelf voor het woord 'moslim'. Je noemt Trump en Wilders toch ook niet 'witte mannen' of 'atheisten'.
Het is vrij achterlijk om jouw visie of interpretatie van deze specifieke religie als leidend te beschouwen. Dus het blijft niet meer dan projectie of een veronderstelling, zoals gebruikelijk.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Huidskleur of atheïsme (op zichzelf) staan in tegenstelling tot de islamitische doctrine of haar culturele sporen niet in verband met dergelijke uitspraken. Dáárom is het zinloos om Trump blank of atheïst te noemen en redelijk om Naoufal als voorbeeld aan te halen van islamitische gedragingen, die weinig of geen kritiek ontvangen van de identiteitsideologen.
Dat verwijt ik Joop nietquote:Op maandag 16 oktober 2017 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, vertel jij het mij maar. Aangezien je daar net als Joop vrij zeker van lijkt te zijn bij de gequote Ali (en het kennelijk ook relevant acht). Anders zou je hem niet zo quoten.Je verwijt Joop dus platte projectie,maar ondertussen ben je eigenlijk niet anders dan Joop.
En de andere helft als 'vrouwquote:Op maandag 16 oktober 2017 16:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik stel voor dat we ze allemaal aanduiden als "man".
Ik dacht meer aan 'vrouwquote:Op maandag 16 oktober 2017 16:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
En de andere helft als 'vrouw![]()
'.
Politieke platformen van hypocrisie bestempelen, dat is een open deur intrappen. Andersom zal je rechtse platformen niet of zelden de culturele achtergrond van witte rijke mannen als mogelijke oorzaak zien aanhalen. Overigens denk ik dat de stellingname van Joop daarin volstrekt ridicuul is, maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat verwijt ik Joop nietIk denk zelfs dat hun stellingname dat de (culturele) achtergrond van witte rijke mannen als Trump en Weinstein met hun seksisme te maken heeft ook hout snijdt.
Dat kan allemaal rustig gezegd worden als het om witte mannen gaat. Maar het mag alleen Wilders links- of rechtsom niet in de kaart spelen. En ja, dat vind ik ironisch en eigenlijk ook wel een tikkeltje hypocriet.
quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Medewerkers kliniek Den Dolder bedreigd
Nee, dat is het niet. Veel minder dan die van 'atheïst' (normvrij) of 'blank' (ras/huidskleur).quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is vrij achterlijk om jouw visie of interpretatie van deze specifieke religie als leidend te beschouwen. Dus het blijft niet meer dan projectie of een veronderstelling, zoals gebruikelijk.
Dat moeten ze wel gewend zijn, aangezien ze zware criminelen behandelen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Medewerkers kliniek Den Dolder bedreigd
Ik kies de individuele insteek, omdat die veel diepgravender en intrinsieker is. Individuele overtuigingen zijn leidend. Zoveel atheisten, zoveel meningen. Zoveel moslims, zoveel meningen. Dat is gewoon een feit. De b0rg-moslim bestaat niet, hoe graag jij (en veel moslimradicalen overigens) dat ook zouden willen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Veel minder dan die van 'atheïst' (normvrij) of 'blank' (ras/huidskleur).
Als jij een brug zou moeten bouwen en je zou de keuze hebben om deze op het islamitische of atheïsme te moeten funderen, waarvoor zou je kiezen, om de oversteek naar Naoufal zijn uitspraken te kunnen maken?
De escape-kaart, dat mag ook.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kies de individuele insteek, omdat die veel diepgravender en intrensieker is. Individuele overtuigingen zijn leidend. Zoveel atheisten, zoveel meningen. Zoveel moslims, zoveel meningen. Dat is gewoon een feit. De b0rg-moslim bestaat niet, hoe graag jij (en veel moslimradicalen overigens) dat ook zouden willen.
Is het ook niet. Maar dat gaat er waarschijnlijk niet in bij jouw doctrine. Als je ziet wat voor walgelijk seksisme er door verschillende personen in verschillende posities in maatschappij geuit wordt, zou ik rustig durven stellen dat het eerder uit de wortels van onze pure Nederlandse joods-christelijke onbezoedelde cultuur komt.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mutant doet alsof het niet vanzelfsprekend is dat Naoufal zijn denkbeelden te maken hebben met zijn (vermeende) religieuze achtergrond.
Ja hoor, geef de cultuur maar de schuld.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar dat gaat er waarschijnlijk niet in bij jouw doctrine. Als je ziet wat voor walgelijk seksisme er door verschillende personen in verschillende posities in maatschappij geuit wordt, zou ik rustig durven stellen dat het eerder uit de wortels van onze pure Nederlandse joods-christelijke onbezoedelde cultuur komt.
Ik denk dat het in ieder geval veilig is om de Rabobank hier de schuld van te geven.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja hoor, geef de cultuur maar de schuld.
Nee, dat is het aangeven dat er wel met twee maten wordt gemeten. Een beschuldiging die jij een paar posts geleden nog richting mij smeet.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Politieke platformen van hypocrisie bestempelen, dat is een open deur intrappen.
Mijn 'beschuldiging' aan jouw adres is w.m.b. nog steeds gefundeerd. Het gebruik van de terminologie in je post was vrij hypocriet. Witte mannen bestempelde je niet als witte mannen, maar als Trump en/of Wilders. Ali noemde je moslim. Dat was het punt waar ik op aanhaakte, niet de open deur richting Joop.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, dat is het aangeven dat er wel met twee maten wordt gemeten. Een beschuldiging die jij een paar posts geleden nog richting mij smeet.
Verder wil ik niet stellen dat alle witte mannen en moslims seksisten zouden zijn omdat een paar witte mannen dan wel moslims zich zo gedragen. Maar als er zoiets bestaat als rape culture als het gaat om witte mannen, dan zou Wilders ook zijn punt kunnen maken. Ja, dat is ironisch.
Dus als ik het goed begrijp moet ik bij bekende personen als Weinstein (waarvan iedereen de achtergrond kent) hem nadrukkelijk benoemen als "de Joodse, seksistische Weinstein" maar mag ik onbekende Nederlanders niet zo maar omschrijven als "een witte Nederlander" zonder zijn naam te noemen? Omdat ik anders met twee maten meet?quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn 'beschuldiging' aan jouw adres is w.m.b. nog steeds gefundeerd. Het gebruik van de terminologie in je post was vrij hypocriet. Witte mannen bestempelde je niet als witte mannen, maar als Trump en/of Wilders. Ali noemde je moslim. Dat was het punt waar ik op aanhaakte, niet de open deur richting Joop.
Er is niks ingewikkelds aan. Waarom zou je Weinstein niet Weinstein noemen en de onbekende Nederlander een onbekende Nederlander? Wat is daar nou moeilijk aan? Je noemde Trump toch ook gewoon Trump? Waarom is die Ali dan ineens geen Ali, maar een moslim?quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet ik bij bekende personen als Weinstein (waarvan iedereen de achtergrond kent) hem nadrukkelijk benoemen als "de Joodse, seksistische Weinstein" maar mag ik onbekende Nederlanders niet zo maar omschrijven als "een witte Nederlander" zonder zijn naam te noemen? Omdat ik anders met twee maten meet?
Tikkeltje ingewikkeld. Maar vooruit.
Gelukkig hebben we in Nederland ook een goed gevoel voor ironie.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja hoor, geef de cultuur maar de schuld.
Op FOK! niet, hier is alles letterlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in Nederland ook een goed gevoel voor ironie.
De mannelijke nummer 50 is nog beter.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:34 schreef Abschirmdienst het volgende:
Federer is sowieso beter dan Serena Williams.
Juist. Die Williams-vrouwen zijn echt tergend langzaam, al die massa.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
De mannelijke nummer 50 is nog beter.
Omdat zijn gedrag ligt aan het feit dat hij moslim is natuurlijk. In de alt.right-visie van Ryon tenminste.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is niks ingewikkelds aan. Waarom zou je Weinstein niet Weinstein noemen en de onbekende Nederlander een onbekende Nederlander? Wat is daar nou moeilijk aan? Je noemde Trump toch ook gewoon Trump? Waarom is die Ali dan ineens geen Ali, maar een moslim?
Waarom dat verschil, kan je mij dat uitleggen?
Omdat ik het belangrijk vind dat het om een onbekende Nederlander gaat en niet om een onbekende Duitser? Had ik hem Karl genoemd dan had niemand dat onderscheid kunnen oppikken? Van Weinstein weten we al dat het om een (Joodse/rijke) Amerikaan gaat? Weinstein is immers een publiek figuur.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is niks ingewikkelds aan. Waarom zou je Weinstein niet Weinstein noemen en de onbekende Nederlander een onbekende Nederlander? Wat is daar nou moeilijk aan? Je noemde Trump toch ook gewoon Trump? Waarom is die Ali dan ineens geen Ali, maar een moslim?
Waarom dat verschil, kan je mij dat uitleggen?
Maar ze kreunen wel geil.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Juist. Die Williams-vrouwen zijn echt tergend langzaam, al die massa.
Tja, ik heb geen idee waarom hij dat zo omschrijft, het is opvallend - en het kan ook best onbewust zijn. Maar goed, dat mag hij dan ook wel zo aangeven.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat zijn gedrag ligt aan het feit dat hij moslim is natuurlijk. In de alt.right-visie van Ryon tenminste.
Je kan je prima ('rustig') voorstellen dat het seksisme aan deze kant voortkomt uit het Joods-christelijke, maar bij Naoufal is het niet vanzelfsprekend: dat soort denken past bij andermans 'doctrine'. Dat onderwijl het bij de eerste -zeker de dag van vandaag-, en zeker in vorm (daad; aanrandingen, etc), veel nadrukkelijker terug te vinden is. Ik ben wat dat betreft veel minder hypocriet (dat is mijn doctrine): seksisme is man/mens eigen. Ik erken slechts dat de ene groep het cultiveert (omzet in algemene normen/daden) en de ander het onderdrukt.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar dat gaat er waarschijnlijk niet in bij jouw doctrine. Als je ziet wat voor walgelijk seksisme er door verschillende personen in verschillende posities in maatschappij geuit wordt, zou ik rustig durven stellen dat het eerder uit de wortels van onze pure Nederlandse joods-christelijke onbezoedelde cultuur komt.
https://www.trouw.nl/home(...)-tegen-man~a539182e/quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Juist. Die Williams-vrouwen zijn echt tergend langzaam, al die massa.
Doch, we noemen hem Weinstein, omdat hij een naam heeft en die naam bekend is. Deze Ali heeft ook een naam, zoals we in je quote kunnen zijn. Je had hem ook gewoon 'persoon' kunnen noemen, of vent, of kerel.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:43 schreef Ryon het volgende:
Omdat ik het belangrijk vind dat het om een onbekende Nederlander gaat en niet om een onbekende Duitser? Had ik hem Karl genoemd dan had niemand dat onderscheid kunnen oppikken? Van Weinstein weten we al dat het om een (Joodse/rijke) Amerikaan gaat? Weinstein is immers een publiek figuur.
Wilders ageert wel degelijk tegen onbekende Ali's, ongeacht religie. Immigranten zijn voor hem niet meer dan parasieten. Die hetze tegen Marokkanen bijv. is ook niet louter gericht tegen 'islamitische Marokkanen'. Maar dat terzijde.quote:Wilders agiteert niet tegen onbekende Ali's (die misschien wel christelijk zijn) maar tegen moslims. Dat moet je ook opgevallen zijn. Vandaar dat het relevant was om die moslim van Wilders als dusdanig te omschrijven?
Neeeee, laat ons niet alleen. Al die nare witte mannen en vrouwen, beetje afwisseling is welkom.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Don't worry, hij is al snel weer weg.
Moslim is een groepsidentiteitsterm, waar hij als ultra-individualist (ah, alweer een groepsterm) tegen ageert. Hij is slechts Mutant, iemand die op een of andere wijze iets naleeft. Wat dat iets is, kan niemand echt zeggen, want, dat iets, kent net zoveel interpretaties als dat er individuen bestaan. Jihad d.m.v. slinks inconsequentialisme.quote:
Pff, verwarrend hoor zo'n hokjesloos gedachtengoed.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Moslim is een groepsidentiteitsterm, waar hij als ultra-individualist (ah, alweer een groepsterm) tegen ageert. Hij is slechts Mutant, iemand die op een of andere wijze iets naleeft. Wat dat iets is, kan niemand echt zeggen, want, dat iets, kent net zoveel interpretaties als dat er individuen bestaan.
Het brein van LK maakt overuren. Geen hokje... dat is wel lastig.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pff, verwarrend hoor zo'n hokjesloos gedachtengoed.
quote:The paper, published recently in the Journal of Experimental Psychology: General, suggests smart people are actually more at risk of stereotyping others.
Dat probleem worstel jij dagelijks mee, weten we allemaal.quote:
Hallo. Misschien. Jij?quote:
Wie is je favoriete minister?quote:
Ja, ik zit hier al een paar jaartjes. Maar jij lurkt hier al een tijdje rond of valt je oog pas voor het eerst op deze SC?quote:
Een van de vele dagelijkse struggles.quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat probleem worstel jij dagelijks mee, weten we allemaal.
En onthou, er is maar één antwoord mogelijk.quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wie is je favoriete minister?
Correct.quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En onthou, er is maar één antwoord mogelijk.
Leiden.quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, omdat je zo intelligent bent, een sticker:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |