abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174410638
Politie heeft Anne Faber gevonden

quote:
Onderzoek Anne Faber: specifieke plek Zeewolde onderzocht

Laatste update:
12-10-2017 | 09:41

Zeewolde - Donderdag 12 oktober wordt één specifieke plek nader onderzocht omdat het vermoeden is dat het lichaam van Anne daar verborgen is.

Op basis van onderzoeksinformatie kwam woensdagavond laat een ander gebied in beeld dan daar waar eerder die dag gezocht was. Dit gebied, in de omgeving van het Nulderpad in de gemeente Zeewolde, werd in de nacht van woensdag 11 op donderdag 12 oktober afgezet. Daar werd één specifieke plek gevonden waar vermoedelijk het lichaam van Anne verborgen is.

Het gebied is afgezet en forensische experts doen nader onderzoek. Dit onderzoek gebeurt zorgvuldig om geen sporen te vernietigen en zal langere tijd in beslag nemen.

Zodra er meer informatie is, zullen we dat melden.

In verband met deze omstandigheden zijn andere zoekacties voor dit moment stil gelegd.

In het dossier van Anne Faber staat alle informatie rond de vermissing en de laatste ontwikkelingen.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN
quote:
DONDERDAG 12 OKTOBER
OM: lichaam Anne Faber gevonden in Zeewolde
In een natuurgebied in Zeewolde is het lichaam gevonden van Anne Faber. Dat heeft het Openbaar Ministerie bekendgemaakt op een persconferentie.

link
Verdachte Michael P. (27) blijft langer vastzitten voor betrokkenheid bij de verdwijning van Anne Faber. Dat heeft de rechter-commissaris donderdagochtend besloten. P. blijft in ieder geval nog twee weken in voorlopige hechtenis
10:32
De politie heeft een specifiek gebied in Zeewolde afgezet waar ze vermoeden dat het lichaam van Anne Faber is verborgen. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt.
Gisteren werd ook al in het gebied gezocht naar Anne Faber (25), die sinds 29 september wordt vermist. De politie zoekt nu in de omgeving van het Nulderpad.
- De recherche heeft een specifieke locatie in beeld waar het lichaam van Anne Faber moet liggen. Dat meldt de politie. De zoekactie concentreert zich op het Nulderpad in het Horsterwold in Flevoland. Het gebied is afgezet. De politie benadrukt dat er nog geen lichaam gevonden is.
- Het onderzoek naar Anne Faber richt zich vandaag opnieuw op natuurgebied De Stille Kern in Zeewolde. Op andere plekken komen voorlopig geen zoekacties meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is de 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten

Route (bijgezet later) https://www.route.nl/fiet(...)t-en-langs-soest/map
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174410642
De koorddans bij de behandeling van zedendelinquenten zoals Michael P

https://nos.nl/artikel/21(...)zoals-michael-p.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174410732
Kan iemand wat meer vertellen over proefverlof? Wanneer spreekt men van een geslaagd proefverlof? Als de persoon die op verlof is geweest niet binnen 2 weken van zijn bed gelicht word? Je bent er niet bij, dus hoe kun je beoordelen of het goed is gegaan.

Nu blijkt dat er in de omgeving afgelopen maanden vaker vrouwen zijn belaagd door een op P gelijkend persoon. Was dat ook de heer P tijdens zijn "succesvolle" proefverloven?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174410768
In Amerika stoppen ze mongolen als p gewoon levenslang weg

Die krijgen echt geen debiele behandeling om terug te keren in de maatschappij
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174410774
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 01:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik heb jaren lang, minimaal 3 dagen per week 2x per dag, helemaal in mijn eentje over dat terrein in Den Dolder gelopen/gefietst (en ja ook in het donker). Geen moment onveilig gevoeld.

Oh dan ken je het Deltahuis zeker ook wel en het loopbruggetje ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:59:04 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_174410857
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Heb jij de indruk dat Michael P een intelligent man is? Ik niet namelijk. En ik denk dat enige intelligentie toch wel vereist is om de perfecte moord te plegen. Hij kan het dus wel willen, ik denk dat hij er gewoon te dom voor is.
Hij zal zichzelf wel als slim betitelen. Vanwege het dwaalspoor met jas, tas en fiets en het feit dat daardoor de zoekacties in het verkeerde gebied plaatsvonden. Maar niet slim genoeg om aan DNA-sporen te denken. Meer een kwestie van "geslepen" dan slim.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:00:04 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174410865
Ik denk dat wij sowieso geen idee van zijn IQ hebben, we weten alleen waarvoor hij veroordeeld is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174410892
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:51 schreef klaasweetalles het volgende:

Ja en de misdaadcijfers daar zijn een voorbeeld voor de rest van de wereld...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174410900
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:51 schreef klaasweetalles het volgende:

In Amerika stoppen ze iedereen en zn moeder levenslang weg.
wooblabalurg
pi_174410915
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:59 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hij zal zichzelf wel als slim betitelen. Vanwege het dwaalspoor met jas, tas en fiets en het feit dat daardoor de zoekacties in het verkeerde gebied plaatsvonden. Maar niet slim genoeg om aan DNA-sporen te denken. Meer een kwestie van "geslepen" dan slim.
En arrogant inderdaad
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:04:53 #11
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_174410924
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:59 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik denk dat ze hem zo aan het praten hebben gekregen. Teasen met de term perfecte moord en dat het hem niet gelukt is, sterker dat ze hem na een week al te pakken hadden. Een tijdlijn gaan maken, en dat hij toen, al dan niet per ongeluk, verteld heeft dat ze in Zeewolde lag.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:05:00 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174410927
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:02 schreef Baconbus het volgende:

[..]

In Amerika stoppen ze iedereen en zn moeder levenslang weg.
En toch zijn de misdaadcijfers daar een veelvoud van hier.
Je snapt niet hoe het kan, met al die misdadigers die dus nooit meer buiten komen om "weer" een gevaar voor de samenleving te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174411052
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je snapt niet hoe het kan, met al die misdadigers die dus nooit meer buiten komen om "weer" een gevaar voor de samenleving te zijn.
Je zou bijna gaan denken dat er andere dingen verkeerd gaan waardoor mensen zich genoodzaakt zien handelingen uit te voeren die volgens de wet niet toegestaan zijn.
wooblabalurg
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:18:28 #14
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_174411143
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:11 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

bijna onmogenlijk
Zoals ik al uitlegde dat heeft met resensief, dominant hetrosygoot en homosygoot te maken
welnee :') ,degenen die er zijn kan je dan makkelijk uitroeien, wat er later nog geboren gaat worden is van later zorg, er zijn ook nog steeds joden op de wereld
Het kan wel degelijk misbruikt worden
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:33:37 #15
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174411369
Is het misschien mogelijk dat de link naar de petitie in de OP erbij gezet kan worden, aub?

https://www.petities24.com/annefaber
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174411397
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:33 schreef dellipder het volgende:
Is het misschien mogelijk dat de link naar de petitie in de OP erbij gezet kan worden, aub?

334k handtekeningen...de politiek kan hier niet omheen..
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:35:38 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174411410
quote:

Dat is al eerder ter sprake gekomen, en niet gebeurd.
Lijkt me ook niet nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174411422
Er komt al een onderzoek naar de instelling. Dus ik weet niet wat er dan nog meer bereikt moet worden met deze petitie.

Wat betreft TBS opleggen aan mensen die weigeren mee te werken. Wetsvoorstel daarvoor is al in 2012 goedgekeurd door Tweede Kamer maar ligt nu na al die jaren nog bij Eerste Kamer.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:37:06 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174411434
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er komt al een onderzoek naar de instelling. Dus ik weet niet wat er dan nog meer bereikt moet worden met deze petitie.

Wat betreft TBS opleggen aan mensen die weigeren mee te werken. Wetsvoorstel daarvoor is al in 2012 goedgekeurd door Tweede Kamer maar ligt nu na al die jaren nog bij Eerste Kamer.
Afgezien van het feit dat de rechter dat ook al kon doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:37:42 #20
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174411441
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is al eerder ter sprake gekomen, en niet gebeurd.
Lijkt me ook niet nodig.
Ik heb inderdaad niet alles teruggelezen en bedankt voor jouw mening. Mijn bericht was slechts een suggestie.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
pi_174411446
Die petitie is echt kansloos inderdaad.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174411480
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

Ik heb me daar wel over verbaasd. Hoe is het mogelijk dat een goedgekeurd wetsvoorstel pas 6 jaar later pas behandeld wordt in de eerste kamer?

Het staat op de planning voor begin 2018
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:42:16 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174411518
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:39 schreef ondeugend het volgende:

Ik heb me daar wel over verbaasd. Hoe is het mogelijk dat een goedgekeurd wetsvoorstel pas 6 jaar later pas behandeld wordt in de eerste kamer?

Omdat het heel veel ethische voeten in aarde heeft. In principe ben je immers niet verplicht mee te werken aan je veroordeling.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174411519
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:39 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Klopt, dat vond ik ook verrassend. Hoe kan het dat het zo lang op plank blijft liggen. Maar dat zal wel voor meerdere wetten gelden en kennelijk vonden ze dit niet belangrijk genoeg. Tot een incident nu..
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:42:53 #25
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174411531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:37 schreef Messina het volgende:
Ach. Het kanaliseert het gevoel van onbegrip, verbijstering, machteloosheid en al die andere gevoelens die opkomen bij dit dramatisch verhaal.
Een onschuldig statement.
Crooked Hillary
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:43:08 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174411536
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:37 schreef Messina het volgende:
Ik denk dat het de rechtsgang van Michael P zelfs in gevaar kan brengen, zal niet de eerste zijn die een lagere straf krijgt omdat hij in de media al veroordeeld is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:43:25 #27
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174411540
quote:

Waan van de dag :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_174411552
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat het heel veel ethische voeten in aarde heeft. In principe ben je immers niet verplicht mee te werken aan je veroordeling.
Dat snap ik natuurlijk, maar 6 jaar zeg.
pi_174411561
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat het de rechtsgang van Michael P zelfs in gevaar kan brengen, zal niet de eerste zijn die een lagere straf krijgt omdat hij in de media al veroordeeld is.
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Ik mag toch sowieso hopen dat die gast nooit meer op vrije voeten komt.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:46:14 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174411592
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:44 schreef ondeugend het volgende:

Dat snap ik natuurlijk, maar 6 jaar zeg.
Tja, het ethische punt verdwijnt natuurlijk niet na een bepaalde periode.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:46:37 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174411599
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:43 schreef Leandra het volgende:

Dat dus.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:46:44 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174411600
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:44 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dat kan ik me echt niet voorstellen. Ik mag toch sowieso hopen dat die gast nooit meer op vrije voeten komt.
Dan moet je iig niet zijn naam voluit gaan posten "omdat dat toch al bekend is", dat soort dingen zijn echt zo dom als je iemand nooit meer buiten wilt hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174411619
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tja, het ethische punt verdwijnt natuurlijk niet na een bepaalde periode.
Nee maar ook niet na 20 jaar of 30 jaar.
Ik vind het bizar lang

Misschien moeten ze daar ook maar een termijn voor instellen dan. Zo kan het altijd ver vooruit geschoven worden. Of op de plank blijven ligger tot iemand er zin in heeft.

Ik begreep trouwens dat de eerste kamer niet staat te springen om het goed te keuren.
Keur het dan af en verzin iets anders
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:48:59 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174411636
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:47 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik vind het bizar lang
Is het ook, maar het heeft nogal wat haken en ogen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:49:27 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174411641
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:47 schreef ondeugend het volgende:

Ik vind het bizar lang
Het zou mij dan ook niet verbazen als dit er nooit doorheen komt. En ergens is dat ook correct, hoe frustrerend het ook is.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:56:53 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174411745
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het zou mij dan ook niet verbazen als dit er nooit doorheen komt. En ergens is dat ook correct, hoe frustrerend het ook is.
Ik denk dat dat ook een van de redenen is dat de eerste kamer het nog niet afgehamerd heeft.
Als ze het nu behandelen komen ze er waarschijnlijk wel mee weg omdat de emotie in het land zo hoog is, maar de eerste keer dat een rechter dan gebruik maakt van die nieuwe wet staat er een dozijn mensenrechtenadvocaten klaar om de rechtmatigheid van die nieuwe wet te laten toetsen.
En de kans is dan groot dat het niet alleen moet worden teruggedraaid, maar dat de mogelijkheden die een rechter nu al wel heeft TBS op te leggen als de verdachte niet meewerkt ook beperkt worden.
Ben je nog verder van huis.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174411756
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien omdat er iets meer mensen in Amerika wonen. Het is maar een gok.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:59:10 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174411788
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:57 schreef Rangono het volgende:

[..]

Bij misdaadcijfers per 1.000 inwoners maakt dat niet uit hè.
Geeft verder niet, ik snap dat statistiek moeilijk is :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174411791
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar wat als 'niet mee werken aan je eigen veroordeling' als gevolg heeft dan iemand veel eerder vrijkomt? en wat als diegene levensgevaarlijk is?

Je moet toch iets boven het andere zetten.
pi_174411796
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:43 schreef Falco het volgende:

[..]

Waan van de dag :')
Begrijp je reactie, maar de intentie van die petitie is goed.
pi_174411806
Ik heb trouwens de petitie ook niet ondertekend omdat het onderzoek al komt en ik ons rechtsysteem gewoon goed vind.

Dat er dingen in zaken als deze fout gaan is vreselijk maar je kan het niet dichtbouwen tot waterdicht. Er zullen altijd dingen onbegrijpelijk mis gaan.

Nou ja en zoals we nu weten duurt het wellicht 20 jaar voor er uberhaupt iets kan veranderen.
pi_174411810
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij misdaadcijfers per 1.000 inwoners maakt dat niet uit hè.
Geeft verder niet, ik snap dat statistiek moeilijk is :*
Haha, dat had je er niet bij gezet he.
pi_174411829
"Deze petitie is gestart door een moeder van 3 dochters." :')
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:03:25 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174411847
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:00 schreef Rangono het volgende:

[..]

Haha, dat had je er niet bij gezet he.
Nee, als ik zeg dat ik een nieuwe auto zoek hoef ik er toch ook niet bij te zeggen dat hij een stuur en remmen moet hebben, of wat?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174411848
Beetje flauw om met een dedain te reageren op die petitie. Natuurlijk is het ondoordacht, maar ik twijfel niet aan de goede intentie.
pi_174411857
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, als ik zeg dat ik een nieuwe auto zoek hoef ik er toch ook niet bij te zeggen dat hij een stuur en remmen moet hebben, of wat?
Mocht jij een dame zijn: doe maar wel.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:04:18 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174411869
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:56 schreef Leandra het volgende:

Ik denk dat dat ook een van de redenen is dat de eerste kamer het nog niet afgehamerd heeft.
Als ze het nu behandelen komen ze er waarschijnlijk wel mee weg omdat de emotie in het land zo hoog is, maar de eerste keer dat een rechter dan gebruik maakt van die nieuwe wet staat er een dozijn mensenrechtenadvocaten klaar om de rechtmatigheid van die nieuwe wet te laten toetsen.
En de kans is dan groot dat het niet alleen moet worden teruggedraaid, maar dat de mogelijkheden die een rechter nu al wel heeft TBS op te leggen als de verdachte niet meewerkt ook beperkt worden.
Ben je nog verder van huis.
Juist. Emotie is zeker in dit soort precaire zaken een heel slechte raadgever.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:05:26 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174411884
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:59 schreef Rangono het volgende:

Maar wat als 'niet mee werken aan je eigen veroordeling' als gevolg heeft dan iemand veel eerder vrijkomt? en wat als diegene levensgevaarlijk is?

Dat is dus juist het hele punt.
pi_174411899
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is dus juist het hele punt.
Jawel: maar wat gaan wij belangrijker vinden?
pi_174411909
Daarom is het misschien maar ook goed dat het pas in januari 2018 wordt behandeld wanneer emoties weer wat weggezakt zijn. Je kunt je ook afvragen waarom niemand eerder aangegeven heeft bij inspectie dat Michael P. een relatie had met een medewerkster. Lijkt me dat dat geen gezonde zaak is binnen een instelling.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:09:20 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174411929
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarom is het misschien maar ook goed dat het pas in januari 2018 wordt behandeld wanneer emoties weer wat weggezakt zijn. Je kunt je ook afvragen waarom niemand eerder aangegeven bij inspectie dat Michael P. een relatie had met een medewerkster. Lijkt me dat dat geen gezonde zaak is binnen een instelling.
Dat soort dingen zijn idd behoorlijk ernstig, ook het feit dat een mede-patiënte zwanger van hem is geworden.
De combinatie van die twee feiten is helemaal triest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174411941
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:22 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dan ga je lekker ergens wonen waar ze je oppakken als je aan iets denkt :W
Vreemde opmerking van jou. Hij dacht het niet alleen, hij sprak het vaker meerdere malen uit tot in detail, zelfs in de kliniek.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_174411946
Je krijgt 11 jaar.
2/3 moet je zitten, dus 7 jaar.
In de laatste 18 maanden mag je al af en toe naar buiten, beetje verlof, zelfs thuiszitten met enkelband is een optie en 2 uur per dag 'op zoek naar werk, of naar een gezellige open inrichting'.
Dus je zit daadwerkelijk 5,5 jaar.
Super.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:10:54 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174411950
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:08 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Nee, 11 jaar, na 2/3 straf voorwaardelijk vrij en minus aftrekvoorarrest.
Alleen ovier die 2/3 kun je discusseren. Die 11 jaar is gewoon de strafmaat die we er in nederland aangeven (daarom juist het hoger beroep).

Je kan veel zeggen, maar er zijn hier niet echt fouten gemaakt. Alles ging gewoon volgens de regels.
Maar dingen die al aangepast zijn:

de 2/3 strafvermindering staat onder druk (huidige kabinet)
TBS opleggen is uitgebreid

Dus ja, jammer dat dit gebeurde. Maar geen enkel systeem is perfect. Ik heb er vrede mee verder.
Hoe naar het ook is voor Anne en haar familie. Nou ja voor Anne niet meer dus.. Maar dat was wel even naar.
Deze 6 jaar gaat over de periode die de eerste kamer nodig heeft om een wet te behandelen die de tweede kamer al goedgekeurd heeft: 2012-2018 ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174411958
quote:
Daarom is het misschien maar ook goed dat het pas in januari 2018 wordt behandeld wanneer emoties weer wat weggezakt zijn. Je kunt je ook afvragen waarom niemand eerder aangegeven heeft bij inspectie dat Michael P. een relatie had met een medewerkster. Lijkt me dat dat geen gezonde zaak is binnen een instelling.
als dat zo is
pi_174411976
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat soort dingen zijn idd behoorlijk ernstig, ook het feit dat een mede-patiënte zwanger van hem is geworden.
maar zijn het wel feiten? Telegraaf meldde het, maar verder..
pi_174411977
quote:
Daarom is het misschien maar ook goed dat het pas in januari 2018 wordt behandeld wanneer emoties weer wat weggezakt zijn. Je kunt je ook afvragen waarom niemand eerder aangegeven bij inspectie dat Michael P. een relatie had met een medewerkster. Lijkt me dat dat geen gezonde zaak is binnen een instelling.
Is dat wel zo, dat deze satan/duivel M.P. een relatie had met een personeelslid? Van wie heeft de Telegraaf dat vernomen? Dat moet nog goed uitgezocht worden of collega's daarvan op de hoogte waren en dat ze dat hebben toegestaan.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:19:15 #58
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174412043
quote:

[..]

Niet bepaald.

Het rechtsysteem functioneert overall gezien goed en ja, het is inderdaad niet 100% perfect helaas. In dit geval heeft het gewoon gefaald en dient de politiek daar maatregelen te nemen (bijv. verplicht TBS) om de kans op een herhaling verder te verkleinen. De kans was al redelijk klein, gezien de aandacht die deze ongewone zaak heeft gekregen. Hoe vaak wordt een wildvreemd meisje tijdens het fietsen vermoord?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_174412063
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:19 schreef Falco het volgende:

[..]

Niet bepaald.

Het rechtsysteem functioneert overall gezien goed en ja, het is inderdaad niet 100% perfect helaas. In dit geval heeft het gewoon gefaald en dient de politiek daar maatregelen te nemen (bijv. verplicht TBS) om de kans op een herhaling verder te verkleinen. De kans was al redelijk klein, gezien de aandacht die deze ongewone zaak heeft gekregen. Hoe vaak wordt een wildvreemd meisje tijdens het fietsen vermoord?
Ik heb het over de intentie van de petitiestarter. Verder ben ik het niet eens met je post. TBS mag je nooit verplicht stellen. Iemand hoeft niet mee te werken aan zijn/haar eigen veroordeling.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:24:02 #60
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174412094
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:21 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ik heb het over de intentie van de petitiestarter. Verder ben ik het niet eens met je post. TBS mag je nooit verplicht stellen. Iemand hoeft niet mee te werken aan zijn/haar eigen veroordeling.
TBS is gewoon onderdeel van de strafmaat en een TBS-veroordeelde dient mee te werken aan zijn eigen psychische herstel. Je laat een gevangene ook niet vrij, omdat hij geen zin heeft x jaar in de gevangenis te zitten.
pi_174412130
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:24 schreef Falco het volgende:

[..]

TBS is gewoon onderdeel van de strafmaat en een TBS-veroordeelde dient mee te werken aan zijn eigen psychische herstel. Je laat een gevangene ook niet vrij, omdat hij geen zin heeft x jaar in de gevangenis te zitten.
Geen vergelijking. Je kan iemand niet dwingen mee te doen aan een psychologisch onderzoek. Hiermee implementeer je ook een strafbaar iets binnen de strafwet (namelijk dwang). Lijkt mij niet wenselijk.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:26:26 #62
92279 N.icka
Windforce 11
pi_174412135
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je blijft dit maar steeds zeggen.. heb je er enig bewijs voor ?
pi_174412138
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:19 schreef Falco het volgende:

[..]

Niet bepaald.

Ja, dit is een extreem uitzonderlijke zaak. Meestal gebeurt dit in de relationele sfeer/families of zijn liquidaties in het criminele circuit. In Nederland was in het verleden alleen Koos H. dat. In de VS Ted Bundy. Deze duivel M.P. lijkt mij ook moeilijk/niet behandelbaar. Longstay op de TBS net zoals Koos H. hoort hij eigenlijk in thuis. Want als die vrijkomt, is dat levensgevaarlijk, zeer extreem luguber persoon
pi_174412152
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:26 schreef plant35 het volgende:

[..]

Ja, dit is een extreem uitzonderlijke zaak. Meestal gebeuren dit in de relationele sfeer/families of zijn liquidaties in het criminele circuit. In Nederland was in het verleden alleen Koos H. dat. In de VS Ted Bundy. Deze duivel M.P. lijkt mij ook moeilijk/niet behandelbaar. Longstay op de TBS net zoals Koos H. hoort hij eigenlijk in thuis. Want als die vrijkomt, is dat levensgevaarlijk, zeer extreem luguber persoon
hoe kan je dat nou weten?
Hoe voelt hij zich nu?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:29:04 #65
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174412160
Ze spreken hier over verdachten: https://www.ad.nl/binnenl(...)ng-nijkerk~af246103/
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:31:48 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174412197
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:29 schreef Mishu het volgende:
Ze spreken hier over verdachten: https://www.ad.nl/binnenl(...)ng-nijkerk~af246103/
Het AD. De kans is levensgroot dat het een typo is. Eigenlijk verwacht ik niets anders.
pi_174412212
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:28 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

hoe kan je dat nou weten?
Hoe voelt hij zich nu?
Ik weet dat niet voor 100% natuurlijk, maar gezien hoe die 'gehandeld' heeft en die verkrachtingen in Nijkerk wat ik heb gelezen in het vonnis, was dat niet alleen maar een zedendelict. De taferelen eromheen waren zeer luguber en ook wat hij daarna en daarvoor geobsedeerd erover vertelde, net zoals bij Ted Bundy in de VS.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:38:19 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174412281
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:26 schreef N.icka het volgende:

[..]

Je blijft dit maar steeds zeggen.. heb je er enig bewijs voor ?
Ik had idd het woord "feit" niet moeten gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174412343
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:08 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Nee, 11 jaar, na 2/3 straf voorwaardelijk vrij en minus aftrekvoorarrest.
Alleen ovier die 2/3 kun je discusseren. Die 11 jaar is gewoon de strafmaat die we er in nederland aangeven (daarom juist het hoger beroep).

Je kan veel zeggen, maar er zijn hier niet echt fouten gemaakt. Alles ging gewoon volgens de regels. Je kan discusseren of de regels verder wel ok zijn.

Maar dingen die al aangepast zijn:

de 2/3 strafvermindering staat onder druk (huidige kabinet)
TBS opleggen is uitgebreid

Dus ja, jammer dat dit gebeurde. Maar geen enkel systeem is perfect. Ik heb er vrede mee verder.
Hoe naar het ook is voor Anne en haar familie. Nou ja voor Anne niet meer dus.. Maar dat was wel even naar.
Je hebt me niet begrepen. Ik heb het over een goedgekeurd wetsvoorstel dat al 6 jaar bij de eerste kamer ligt.
Even wakker worden jij
pi_174412380
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:33 schreef plant35 het volgende:

[..]

Ik weet dat niet voor 100% natuurlijk, maar gezien hoe die 'gehandeld' heeft en die verkrachtingen in Nijkerk wat ik heb gelezen in het vonnis, was dat niet alleen maar een zedendelict. De taferelen eromheen waren zeer luguber en ook wat hij daarna en daarvoor geobsedeerd erover vertelde, net zoals bij Ted Bundy in de VS.
Ik zie in hem geen Ted.
pi_174412468
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:29 schreef Mishu het volgende:
Het staat niet vast dat Michael P die aanrinding ook heeft gedaan. En er zijn blijkbaar meerdere verdachten, die zijn verhoord. Daarom meervoud, het is een andere zaak
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:53:16 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174412518
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:45 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ik zie in hem geen Ted.
Op basis waarvan niet? Je weet helemaal niet hoe hij Anne Faber benaderd heeft, en die meisjes in Nijkerk wist hij kennelijk ook mee te lokken naar die sporthal.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174412526
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:45 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ik zie in hem geen Ted.
Nee, is wat anders inderdaad. Deze M.P. is meer op 'zeden' gericht, maar de taferelen eromheen zijn extreem luguber van deze duivel M.P..
pi_174412567
Hoi ik volg deze zaak al een tijdje en heb een account aangemaakt.

Hoewel dat wetsvoorstel er al een tijdje ligt, zijn wetten gelukkig niet de enige rechtsbron en loopt de jurisprudentie op het gebied van TBS bij niet meewerkende verdachte voor. Zo is er in de zaak van Julien c door zowel de rechtbank, het hof, de Hoge Raad en het ehrm toestemming gegeven voor tbs bij niet meewerkende verdachten. En is er gisteren een artikel verschenen waaruit blijkt dat in 29 van de 50 gevallen bij weigering tbs werd opgelegd.http://www.advocatenblad.(...)-verkeerd-uitpakken/
pi_174412642
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:56 schreef Paintedburrito het volgende:

Hoewel dat wetsvoorstel er al een tijdje ligt, zijn wetten gelukkig niet de enige rechtsbron en loopt de jurisprudentie op het gebied van TBS bij niet meewerkende verdachte voor. Zo is er in de zaak van Julien c door zowel de rechtbank, het hof, de Hoge Raad en het ehrm toestemming gegeven voor tbs bij niet meewerkende verdachten. En is er gisteren een artikel verschenen waaruit blijkt dat in 29 van de 50 gevallen bij weigering tbs werd opgelegd.http://www.advocatenblad.(...)-verkeerd-uitpakken/
Het is bij P ook raar. Zelfs een leek weet bij zijn eerdere veroordeling dat het niet normaal is dat hij trots was.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_174412678
quote:

Het beeld dat TBS eigenlijk levenslang inhoudt, zou genuanceerd moeten worden door de advocaat van de cliënt. Mede omdat in TBS-instellingen tegenwoordig een efficiëntere aanpak wordt gekozen. En zo kun je mensen die aanvankelijk weigeren dus toch overhalen.
quote:
Wat in ieder geval van een advocaat gevergd mag worden is dat hij een realistisch beeld geeft van wat zijn cliënt in een eventuele TBS te wachten staat. Mogelijk is sprake van achterhaalde beeldvorming. Immers al jaren geleden is een beweging ingezet om binnen de TBS sneller resultaat te boeken en de gemiddelde behandelduur terug te brengen.[22] Als verdachte zich laat leiden door de gedachte dat TBS gelijk staat aan levenslang of daar anderszins een verkeerd beeld van heeft, is het aan de advocaat dat beeld te nuanceren.
Alleen het komt natuurlijk wel voor dat mensen uitbehandeld in feite levenslang krijgen. Theo H. is daar een beroemd voorbeeld van. En zolang dit bestaat, zegt deze auteur in feite, is het moeilijker om weigeraars over te halen, toch is het niet direct in het belang van verdachten om te weigeren.
I´m back.
pi_174412703
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op basis waarvan niet? Je weet helemaal niet hoe hij Anne Faber benaderd heeft, en die meisjes in Nijkerk wist hij kennelijk ook mee te lokken naar die sporthal.
Ja, ik denk dat hij bij die meisjes in Nijkerk wel 'vertrouwen' wekte inderdaad, verbaal en non-verbaal.
  PR en moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:07:27 #78
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174412725
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:05 schreef plant35 het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat hij bij die meisjes in Nijkerk wel 'vertrouwen' wekte inderdaad, verbaal en non-verbaal.
Ze werden toch onder schot gehouden?
Fuck the EBU.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:08:50 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174412746
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het beeld dat TBS eigenlijk levenslang inhoudt, zou genuanceerd moeten worden door de advocaat van de cliënt. Mede omdat in TBS-instellingen tegenwoordig een efficiëntere aanpak wordt gekozen. En zo kun je mensen die aanvankelijk weigeren dus toch overhalen.

[..]

Alleen het komt natuurlijk wel voor dat mensen uitbehandeld in feite levenslang krijgen. Theo H. is daar een beroemd voorbeeld van. En zolang dit bestaat, zegt deze auteur in feite, is het moeilijker om weigeraars over te halen, toch is het niet direct in het belang van verdachten om te weigeren.
En als je dan kijkt waarvoor Theo H. vastzit, en in welke tijd hij daarvoor TBS kreeg is het vrij bizar dat er zoveel mensen zijn die veel zwaardere delicten hebben gepleegd en veel gestoorder zijn vrij rondlopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174412764
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

En als je dan kijkt waarvoor Theo H. vastzit, en in welke tijd hij daarvoor TBS kreeg is het vrij bizar dat er zoveel mensen zijn die veel zwaardere delicten hebben gepleegd en veel gestoorder zijn vrij rondlopen.
Ja, klopt idd, dat is wel absurd, volgens mij was dat aanranding c.q. poging tot.
I´m back.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:09:53 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174412768
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Gelijk al?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:10:59 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174412792
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt idd, dat is wel absurd, volgens mij was dat aanranding c.q. poging tot.
Yep, ze werden alleen wel steeds jonger, en de eerste was al een kind.
Die ontvoering later heeft ook niet geholpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174412867
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja, maar hij moet eerst naar die meisjes toelopen. Dat pistool heeft hij later gebruikt, niet meteen als hij die auto uitstapt, dan zou er een 'achtervolging' moeten hebben plaatsgevonden, omdat de meisjes dan wel waren weggerend als ze hem met een pistool zagen aan komen lopen.
pi_174412895
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Yep, ze werden alleen wel steeds jonger, en de eerste was al een kind.
Die ontvoering later heeft ook niet geholpen.
Hoe dan ook volgens mij veroordeeld in late jaren 60?
Absurd lang natuurlijk.
Maar goed er zijn wel mensen die wrs dus terecht ook steeds weer binnen de TBS gehouden worden, denk ik, althans naar het inzicht van de leek. Julien C. uit Woensdrecht wordt aangehaald. Eveneens uit Woensdrecht hebben we Ludo de B.
I´m back.
pi_174412897
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:13 schreef plant35 het volgende:

[..]

Ja, maar hij moet eerst naar die meisjes toelopen. Dat pistool heeft hij later gebruikt, niet meteen als hij die auto uitstapt, dan zou er een 'achtervolging' moeten hebben plaatsgevonden, omdat de meisjes dan wel waren weggerend als ze hem met een pistool zagen aan komen lopen.
Maar je rent toch sowieso niet weg als dr een kerel naar je toe komt gelopen. Of het nou een vieze zwerver is of een normale gast.
pi_174412931
quote:

Hoi. Welkom op FOK!
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  PR en moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:16:03 #87
288245 crew  Moira
pi_174412936
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gelijk al?
Geen idee, dat idee kreeg ik.
Fuck the EBU.
pi_174412956
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:16 schreef Moira. het volgende:

[..]

Geen idee, dat idee kreeg ik.
Zo staat dat wel in de berichten iig
pi_174413048
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:06 schreef Rangono het volgende:

[..]

Jawel: maar wat gaan wij belangrijker vinden?
wat zou jij belangrijker vinden als jij met justitie in aanraking komt?
Gaan we voor de lol er vanuit dat je ontschuldig bent maar wel aantoonbaar op verkeerde plek op verkeerde moment en iemand die appeltje met jou te schillen heeft zei tegen politie dat jij een gevaarlijke gek bent met hang naar jonge meisjes
pi_174413078
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:14 schreef RedRain het volgende:

[..]

Maar je rent toch sowieso niet weg als dr een kerel naar je toe komt gelopen. Of het nou een vieze zwerver is of een normale gast.
In ieder geval waren de taferelen eromheen zeer luguber als ik dat vonnis zo lees. Niet alleen maar 'zeden'.
pi_174413096
In het geval van Theo Het kan het ook zijn dat hij opgepakt is voordat hij ergere delicten ging plegen. Daarbij weten we niet hoe hij zich gedraagt in de kliniek, en als dat aanleiding is tot het verlengen van de tbs kan ik dat begrijpen. Maar ja dat is allemaal speculatie voor buitenstaanders.
pi_174413640
Die vrouw die in de nacht van 23 september in Nijkerk van haar fiets gesleurd werd, gaf hetzelfde signalement door.

Blanke man 20-35 jaar, fors postuur en zwarte jas...

Indien zij M. Herkent als zijnde haar aanvaller, dan is de aanval op Anne toch met voorbedachte rade geweest?
pi_174413660
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Die vrouw die in de nacht van 23 september in Nijkerk van haar fiets gesleurd werd, gaf hetzelfde signalement door.

Indien zij M. Herkent als zijnde haar aanvaller, dan is de aanval op Anne toch met voorbedachte rade geweest?
fors postuur, dat is toch gewoon behoorlijk dik?
pi_174413662
quote:

Was toch ook nog iets dergelijks gebeurd in mei? Ik kan me herinneren dat daarnaar verwezen werd in de zaak betreffende Savannah namelijk. Dat gebeurde in Amersfoort. Met een Volvo, dacht ik.
I´m back.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:52:06 #95
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174413665
je kan bovenop elke zware straf een 2-jarige integratie periode vastplakken. behorende bij je straf en indien succesvol dan verkorten

verder zorgt deze .P. er natuurlijk voor dat wel succesvolle reintegranten in een slecht daglicht worden gezet, terwijl het nog steeds een zeldzaamheid is.

ander punt is dat ik wel degelijk denk dat met iemand verplicht mag onderzoeken gebaseerd of disfunctioneel gedrag ... dat kan namelijk feitelijk worden bepaald als gedeelte van een diagnose, maar goed de enkeling en uitzondering slipt er altijd wel doorheen daar is het systeem te groot voor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_174413721
quote:

Nee
pi_174413810
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ted zou die meisjes hebben vermoord.
Teds oudste slachtoffers waren rond Anne's leeftijd. Ik denk dat Mps slachtoffers mee kunnen groeien met zijn leeftijd.
Ik denk niet dat MP vele moorden pleegt voor zijn dood.

Vrij weinig met benadering te maken, wel met denkwijze en impulsiviteit.

Ik denk ook niet dat mp in is voor necrofilie.

Hoe kan je iemand die een moord heeft begaan vergelijken met een seriemoordenaar?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:02:12 #98
410477 Fietsertje70
pi_174413894
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

fors postuur, dat is toch gewoon behoorlijk dik?
Sportschooltypje van 120 kg
pi_174413999
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Was toch ook nog iets dergelijks gebeurd in mei? Ik kan me herinneren dat daarnaar verwezen werd in de zaak betreffende Savannah namelijk. Dat gebeurde in Amersfoort. Met een Volvo, dacht ik.
ik begreep in een stuk in de Telegraaf dat de politie elke tip/ connectie met andere "vrouw van fiets" getrokken meldingen in de regio naast deze zaak gaat leggen.
pi_174414124
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:02 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Sportschooltypje van 120 kg
120 kg.. wie heeft dat beweerd :')

De foto waar je een deel van zijn bovenlichaam ziet heeft er in ieder geval geen enkele schijn van, best wel korte bovenarmen lijkt hij te hebben ook.

Het lijkt niet echt een figuur met een lichaam als Rico Verhoeven heeft.. :P
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:12:40 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174414127
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:16 schreef RedRain het volgende:

[..]

Zo staat dat wel in de berichten iig
Nee, in de berichtgeving staat dat ze meegelokt zijn.
quote:
Nadat de vrienden samen op stap zijn geweest, spreekt Michael twee minderjarige meisjes aan, die net naar het Oranjefeest zijn geweest. Hij lokt ze naar een bos bij het plaatselijke sportcomplex en verkracht de meisjes daar langdurig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174414131
DNA profiel leidde naar de verdachte dus toch lees ik net op de FP:
'DNA op jas Anne leidde naar Michael P.'
I´m back.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:16:34 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174414210
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik begreep in een stuk in de Telegraaf dat de politie elke tip/ connectie met andere "vrouw van fiets" getrokken meldingen in de regio naast deze zaak gaat leggen.
Wat uiteraard geen reden is alle overige verdachten in zulke zaken maar gelijk te laten vallen, geen wonder dus dat in het AD gezegd is dat het verhoren van de verdachten gewoon doorgaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174414274
Had P nou krassen op zijn gezicht of niet?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:22:15 #105
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174414342
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Zo ja hoop ik op infectie en een langzame en pijnlijke dood.
pi_174414468
Dat stukje van de NOS over dat advocaten figuren als P vertellen niet mee te werken aan een onderzoek zodat dan vaststaat wanneer ze weer vrijkomen.

Wat voor een duivel ben je dan. :r Gewoon een demoon.
Ook in moeilijke tijden.
pi_174414598
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat stukje van de NOS over dat advocaten figuren als P vertellen niet mee te werken aan een onderzoek zodat dan vaststaat wanneer ze weer vrijkomen.

Een advocaat zorgt er in dit geval voor dat iemand op de hooge is van zijn rechten, en dat vind ik een vrij belangrijk iets in een rechtsstaat. Sterker nog, ik zou het erger vinden als een advocaat expres dit soort rechten niet aan zijn client uit zou leggen.

Het eigenlijke probleem ligt erin dat gebruik maken van je rechten ertoe leidde dat je TBS kan omzeilen. Tegenwoordig mag een rechter ook TBS opleggen zonder onderzoek, maar dat zal ongetwijfeld lastiger zijn.
pi_174414671
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, in de berichtgeving staat dat ze meegelokt zijn.

[..]

In berichtgeving uit 2010, en ook op rechtspraak.nl staat dat hij ze heeft bedreigd om mee te lopen.

De Gelderse politie heeft maandag een 20-jarige man opgepakt voor de gewelddadige verkrachting van twee meisjes uit Nijkerk van 16 en 17 jaar. De man uit Zeewolde bedreigde de slachtoffers met een vuurwapen.

© ANPHet tweetal zat in de nacht van 30 april op een bankje bij een sportcomplex aan de Nachtegaalsteeg in Nijkerk. De dader zou hen met het vuurwapen hebben gedwongen naar wat struiken te lopen, waar hij hen misbruikte.

De politie zette 25 rechercheurs op de zaak. Die onderzochten ook overvallen in Nijkerk. In dat onderzoek kwamen de rechercheurs de 20-jarige verdachte op het spoor.

Voor de straatroof zijn twee 24-jarige plaatsgenoten van de 20-jarige verdachte opgepakt. Een van hen bleek een mobiele telefoon te hebben die op 13 april was gestolen.

---

"De twee slachtoffers zouden rond middernacht op een bankje hebben gezeten aan de Nachtegaalsteeg toen er een onbekende man naar hen toe kwam lopen. De man zou onder bedreiging van een vuurwapen, of iets wat daarop lijkt, de slachtoffers gedwongen hebben mee te lopen naar de struiken naast het sportcomplex. In het struikgewas zou de man de meisjes hebben verkracht onder bedreiging van het wapen. De man zou hierna zijn weggelopen waarna hij de meisjes hulpeloos achterliet."

http://www.112vallei.nl/p(...)cht-op-koninginnedag

http://­www.­nu.­nl/­binnenland/­2285282/­man-vast-verkrachting-meisjes-nijkerk.­html

En dat staat eigenlijk overal in berichtgeving rond die tijd. Dus het lijkt me vrij sterk dat het opeens anders blijkt te zijn. Het lijkt mij dus dat bepaalde media het simpelweg verkeerd overnemen.
  PR en moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:43:06 #109
288245 crew  Moira
pi_174414690
Hoe lang duurt het eigenlijk doorgaans voordat zo’n onderzoek is afgerond, er een veroordeling komt, en meer details over de gebeurtenis naar buiten worden gebracht?
Fuck the EBU.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:43:24 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174414696
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:41 schreef RedRain het volgende:

[..]

In berichtgeving uit 2010, en ook op rechtspraak.nl staat dat hij ze heeft bedreigd om mee te lopen.

De Gelderse politie heeft maandag een 20-jarige man opgepakt voor de gewelddadige verkrachting van twee meisjes uit Nijkerk van 16 en 17 jaar. De man uit Zeewolde bedreigde de slachtoffers met een vuurwapen.

© ANPHet tweetal zat in de nacht van 30 april op een bankje bij een sportcomplex aan de Nachtegaalsteeg in Nijkerk. De dader zou hen met het vuurwapen hebben gedwongen naar wat struiken te lopen, waar hij hen misbruikte.

De politie zette 25 rechercheurs op de zaak. Die onderzochten ook overvallen in Nijkerk. In dat onderzoek kwamen de rechercheurs de 20-jarige verdachte op het spoor.

Voor de straatroof zijn twee 24-jarige plaatsgenoten van de 20-jarige verdachte opgepakt. Een van hen bleek een mobiele telefoon te hebben die op 13 april was gestolen.

---

"De twee slachtoffers zouden rond middernacht op een bankje hebben gezeten aan de Nachtegaalsteeg toen er een onbekende man naar hen toe kwam lopen. De man zou onder bedreiging van een vuurwapen, of iets wat daarop lijkt, de slachtoffers gedwongen hebben mee te lopen naar de struiken naast het sportcomplex. In het struikgewas zou de man de meisjes hebben verkracht onder bedreiging van het wapen. De man zou hierna zijn weggelopen waarna hij de meisjes hulpeloos achterliet."

http://­www.­nu.­nl/­binnenland/­2285282/­man-vast-verkrachting-meisjes-nijkerk.­html

En dat staat eigenlijk overal in berichtgeving rond die tijd. Dus het lijkt me vrij sterk dat het opeens anders blijkt te zijn. Het lijkt mij dus dat bepaalde media het simpelweg verkeerd overnemen.
Dan is het slordig dat het AD de Gelderlander nu spreekt van meelokken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174414793
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan is het slordig dat het AD de Gelderlander nu spreekt van meelokken.
Bests wel, misschien verstaan die journalisten dat onder meelokken ofzo. Maar slordig is het wel.
pi_174414806
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:43 schreef Moira. het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk doorgaans voordat zo’n onderzoek is afgerond, er een veroordeling komt, en meer details over de gebeurtenis naar buiten worden gebracht?
Schouwen/sectie duurt ongeveer 4uur. Gezien de omstandigheden van Anne weet ik niet hoe lang dit duurt. We weten immers niks over de staat van het lichaam in welke hoedanigheid is aangetroffen. Ik denk dat het wel iets langer gaat duren. En áls ze ook nog een toxicologisch onderzoek willen gaan uitvoeren neemt die volgens mij nog 4 weken in beslag. Want of zij zich verzet heeft en sporen zijn van geweld of gedrogeerd is geweest zijn allemaal dingen die nu onderzocht moeten worden.
Ook in moeilijke tijden.
pi_174414842
quote:

Nee, het is gewoon hun werk. Je moet er weliswaar voor een uit een speciaal soort hout gesneden zijn, maar ze doen gewoon waar ze voor betaald worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_174414852
Is er eigenlijk al iets naar buiten gekomen over de doodsoorzaak?
  Spellchecker zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:56:16 #115
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174414866
quote:
Afschuwelijk voor haar familie dat het zo gruwelijk lang moet duren ... en dat ze nog maar af moeten wachten of ze haar nog mogen zien ...
pi_174414890
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:54 schreef Hathor het volgende:
Is er eigenlijk al iets naar buiten gekomen over de doodsoorzaak?
Nope niets. Mede d oordat de verdachte geen contact mag hebben met de buitenwereld mag de politie heel weinig informatie naar buiten brengen. Hier meer uitleg.
Ook in moeilijke tijden.
pi_174414954
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:56 schreef maily het volgende:

[..]

Afschuwelijk voor haar familie dat het zo gruwelijk lang moet duren ... en dat ze nog maar af moeten wachten of ze haar nog mogen zien ...
ho ho, je haalt nu twee zaken door elkaar.

1 de familie
2 wij, de pleps

Wij weten niet wat de recherche de nabestaanden al heeft verteld. En of ze haar wel of niet hebben mogen zien. Ook niet of men een mogelijke doodsoorzaak weet.

Wij de pleps, hebben geen recht op info. Misschien wat tijdens een zitting maar dat kan nog maanden duren.

Bij de zaak van Savannah is er ook niets naar buiten gebracht. Al maanden niet. Wat niet wil zeggen dat de nabestaanden van Savannah niet op de hoogte zijn van het dossier.
pi_174414980
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Heb jij de indruk dat Michael P een intelligent man is? Ik niet namelijk. En ik denk dat enige intelligentie toch wel vereist is om de perfecte moord te plegen. Hij kan het dus wel willen, ik denk dat hij er gewoon te dom voor is.
Op basis van deze gegevens zeggen of iemand intelligent is of dom is wel een beetje simpel.

Hij zou zo intelligent moeten zijn dat hij vanuit Altrecht precies kan weten wat voor moderne technieken de politie tot haar beschikking heeft?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174414987
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

1 de familie
2 wij, de pleps

Wij weten niet wat de recherche de nabestaanden al heeft verteld. En of ze haar wel of niet hebben mogen zien. Ook niet of men een mogelijke doodsoorzaak weet.

Wij de pleps, hebben geen recht op info. Misschien wat tijdens een zitting maar dat kan nog maanden duren.

Bij de zaak van Savannah is er ook niets naar buiten gebracht. Al maanden niet. Wat niet wil zeggen dat de nabestaanden van Savannah niet op de hoogte zijn van het dossier.
En eigenlijk is dat maar goed ook.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:05:17 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174414989
Mocht de familie de uitvaart besloten willen houden dan hoop ik eigenlijk dat ze het niet eens bekendmaken wanneer het lichaam wordt vrijgegeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174415016
quote:

[..]

1 de familie
2 wij, de pleps

Anno 2017 moet dit blijkbaar allemaal via Twitter gedeeld worden. :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:07:35 #122
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174415035
https://www.volkskrant.nl(...)53147d28cbea3d4e1310

Ik lees dit net in de papieren versie en ik vond het een zeer treffend stukje van Lisa van der Velden
  Spellchecker zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:07:38 #123
197773 crew  maily
pi_174415036
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:05 schreef Leandra het volgende:
Mocht de familie de uitvaart besloten willen houden dan hoop ik eigenlijk dat ze het niet eens bekendmaken wanneer het lichaam wordt vrijgegeven.
Het zou mooi zijn als dat allebei niet bekend werd gemaakt.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:13:02 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174415102
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:06 schreef ITrade het volgende:

[..]

Anno 2017 moet dit blijkbaar allemaal via Twitter gedeeld worden. :')
Mensen lijken te denken dat ze daar "recht" op hebben omdat hun hulp ook werd ingeroepen toen ze kwijt was....

Dat het dan om hulp gaat van mensen die werkelijk informatie zouden kunnen hebben (feiten dus) doet er dan niet meer toe, als je hebt meegeleefd en hebt verzonnen waar ze zou kunnen zijn heb je recht op alle informatie, want ze hadden je om hulp gevraagd.

Echt, het land is zo gestoord aan het worden met de huidige social media.
En voor de duidelijkheid; als mijn kind kwijt zou zijn zou ik er zelfs een Facebook-account voor aanmaken om een zo groot mogelijk bereik te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174415116
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:07 schreef maily het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als dat allebei niet bekend werd gemaakt.
Het zou gewoon mooi zijn dat men zijn plaats zou weten.

Privé is privé, ik begrijp überhaupt niet dat mensen naar een begrafenis/ begraafplaats willen gaan dan, of langs een route gaan staan.

Idem voor de media. Persoonlijk zou ik er een groot dwaalspoor van maken. A zeggen en een dag eerder B doen.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:14:39 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174415133
quote:

[..]

1 de familie
2 wij, de pleps

Als de verdachte in de zaak Savannah nog steeds zijn mond houdt dan is het wellicht zelfs een grotere psychopaat dan Michael P..... dat is pas een enge gedachte, met z'n 16 jaar.
Overigens is het mazzel dat daar idd al een verdachte opgepakt is, want als dat niet zo was dan zou iedereen nu ook naar Michael P wijzen in die zaak.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174415345
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als de verdachte in de zaak Savannah nog steeds zijn mond houdt dan is het wellicht zelfs een grotere psychopaat dan Michael P..... dat is pas een enge gedachte, met z'n 16 jaar.
Overigens is het mazzel dat daar idd al een verdachte opgepakt is, want als dat niet zo was dan zou iedereen nu ook naar Michael P wijzen in die zaak.
tja, gisteren stond er een stuk in de krant, dacht het AD,van de ouders van Sandra van Duijl.

Vriend was de moordenaar, 21 jaar toen en berecht volgens het jeugdrecht. Kreeg 2 jaar en TBS, die komt nu ook al met verlof...

Die A.S. staat met zijn houding ook binnen nog time weer buiten.
pi_174415633
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:04 schreef ITrade het volgende:

[..]

Op basis van deze gegevens zeggen of iemand intelligent is of dom is wel een beetje simpel.

Hij zou zo intelligent moeten zijn dat hij vanuit Altrecht precies kan weten wat voor moderne technieken de politie tot haar beschikking heeft?
Ik zeg dat ik "de indruk" heb dat deze meneer niet erg intelligent is. Dat is uiteraard geen vaststaand feit. Maar ik vind zijn acties nou niet echt passen bij een intelligent persoon. Maar dat is zoals gezegd mijn indruk.

En moderne technieken? We hebben het over dna. Dat is nu toch niet meer bijzonder. Volgens mij deed dna hem bij zijn vorige verkrachtingen zelfs de das om.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174415648
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mensen lijken te denken dat ze daar "recht" op hebben omdat hun hulp ook werd ingeroepen toen ze kwijt was....

Dat het dan om hulp gaat van mensen die werkelijk informatie zouden kunnen hebben (feiten dus) doet er dan niet meer toe, als je hebt meegeleefd en hebt verzonnen waar ze zou kunnen zijn heb je recht op alle informatie, want ze hadden je om hulp gevraagd.

Echt, het land is zo gestoord aan het worden met de huidige social media.
En voor de duidelijkheid; als mijn kind kwijt zou zijn zou ik er zelfs een Facebook-account voor aanmaken om een zo groot mogelijk bereik te hebben.
Ze zullen het nooit toegeven (want bias), maar voor die mensen is dit gewoon amusement. Een spannende thriller, maar dan in het echt.
pi_174415713
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ze zullen het nooit toegeven (want bias), maar voor die mensen is dit gewoon amusement. Een spannende thriller, maar dan in het echt.
Ik heb dat anders meermaals toegegeven. Aldus is je post onzin.
pi_174415729
Excuus, ik heb niet alle topics door gespit;

Hij had alleen die vrijdag een auto (van zijn moeder?) tot beschikking. (Mogelijk wegens verlof van zijn moeder.)
Wordt die auto gebracht naar hem (door zijn moeder)?
Haalt en brengt hij de auto zelf terug naar zijn moeder? (Hoe komt hij dan bij de auto? OV?)

Dan is tijdslijn +- 19:15 tot 22:45 uur best krap: Anne 'grijpen" in regio Soest/Den Dolder, dan iets waar ik niet wil aan denken, materialen dumpen bij Huis ter Heide, Anne wegbrengen Zeewolde, terug brengen auto naar moeders, met OV(?) terug naar Atrecht of met de auto naar Altrecht.
Hij moet onder de zooi, aarde en meer hebben gezeten. Moet schep oid al gereed hebben gehad? Etc

Superveel aannames, maar zelfs met tijdslijn of volgorde varieren, autogebruik, wel of niet terugbrengen,...

Ik kan me niet aan het idee ontrekken dat het niet allemaal op vrijdag is gebeurd.
Dat hij zaterdag (en/of zondag?) ook bezig is geweest. Of deels...

(Ik kan er nog steeds niet bij, wat moet ZIJ door gemaakt hebben...)

....

EDIT: Nee, ik heb geen recht op informatie, persoonlijk vind ik dat de politie enorm goed met alles is om gegaan. Ik merk gewoon dat het veel door mijn hoofd speelt. Ik schrijf ze nu hier op. Thats it.

[ Bericht 9% gewijzigd door jack4ya op 14-10-2017 15:53:04 (voordat ik weer als sensatiezoeker wordt gezien.) ]
pi_174415884
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:04 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze hem zo aan het praten hebben gekregen. Teasen met de term perfecte moord en dat het hem niet gelukt is, sterker dat ze hem na een week al te pakken hadden. Een tijdlijn gaan maken, en dat hij toen, al dan niet per ongeluk, verteld heeft dat ze in Zeewolde lag.
er was vandaag op t nieuws dat de verdachte in beeld is gekomen na DNA aangetroffen van hem op Annes tas.
pi_174415889
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:49 schreef jack4ya het volgende:

Hij had alleen die vrijdag een auto (van zijn moeder?) tot beschikking. (Mogelijk wegens verlof van zijn moeder.)
Haalt en brengt hij de auto zelf terug naar zijn moeder? (Hoe komt hij dan bij de auto? OV?)

Dan is tijdslijn +- 19:15 tot 22:45 uur best krap: Anne 'grijpen" in regio Soest/Den Dolder, dan iets waar ik niet wil aan denken, materialen dumpen bij Huis ter Heide, Anne wegbrengen Zeewolde, terug brengen auto naar moeders, met OV(?) terug naar Atrecht of met de auto naar Altrecht.
Hij moet onder de zooi, aarde en meer hebben gezeten. Moet schep oid al gereed hebben gehad? Etc

Superveel aannames, maar zelfs met tijdslijn of volgorde varieren, autogebruik, wel of niet terugbrengen,...

Ik kan me niet aan het idee ontrekken dat het niet allemaal op vrijdag is gebeurd.

....

EDIT: Nee, ik heb geen recht op informatie, persoonlijk vind ik dat de politie enorm goed met alles is om gegaan. Ik merk gewoon dat het veel door mijn hoofd speelt. Ik schrijf ze nu hier op. Thats it.
Denk nog velen meer. Ik moet er niet aan denken. Kan ook zo zijn dat hij haar een lift heeft aangeboden, van goh rotweer, dit dat, fiets in kofferbak, stap maar in ik moet 'toevallig' die kant op.

Ik weet het aanname, suggereren dit dat.
Ook in moeilijke tijden.
pi_174415903
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:49 schreef jack4ya het volgende:

....

Die vragen zijn hier inderdaad allemaal al gesteld en niemand heeft de antwoorden.

Misschien later tijdens de zittingen, zal er wat duidelijkheid komen.
pi_174415911
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:59 schreef kurk_droog het volgende:
Die moeder mag trouwens ook het bankje in. Medeplichtig of hulp bij moord.
hoezo?
Misschien heeft ze de auto gewoon uitgeleend omdat het zon noodweer was..en heeft ze geen idee gehad wat zoon er mee zou doen behalve van haar naar de kliniek rijden
pi_174415913
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:01 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

er was vandaag op t nieuws dat de verdachte in beeld is gekomen na DNA aangetroffen van hem op Annes tas.
Ik meende dat het de jas was waarom DNA materiaal gevonden was van P.
Ook in moeilijke tijden.
pi_174415917
quote:
Jij durft, heb je haar persoonlijk gesproken dan?
pi_174415947
Ik gok dat een dame als Anne geen lift aanneemt, denk dat ze te eigengereid/zelfstandig voor is. (aanname) Ik denk dat ze van haar fiets getrokken is, of bij stilstaan belaagd oid.
Maar dat maakt dan ook gelijk dat het 'heel veel werk is geweest' voor MP...
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:06:34 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174415956
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:01 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

Er was toch in het nieuws dat het niet op haar tas maar op haar jas was?
https://nos.nl/artikel/21(...)-naar-michael-p.html
Wullie bin KOEL © Soneal
  Spellchecker zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:06:52 #140
197773 crew  maily
pi_174415961
quote:
Slaat nergens op.
pi_174415969
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die vragen zijn hier inderdaad allemaal al gesteld en niemand heeft de antwoorden.

Misschien later tijdens de zittingen, zal er wat duidelijkheid komen.
Sorry... misschien was het even een "Mijn lief dagboek,..." momentje.
pi_174416012
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:05 schreef jack4ya het volgende:
Ik gok dat een dame als Anne geen lift aanneemt, denk dat ze te eigengereid/zelfstandig voor is. (aanname) Ik denk dat ze van haar fiets getrokken is, of bij stilstaan belaagd oid.
Maar dat maakt dan ook gelijk dat het 'heel veel werk is geweest' voor MP...
Gissen gissen. Het is eigenlijk zo krankzinnig allemaal dat het niet te bevatten is laat staan er een 'logische' volgorde in te zien.
Ook in moeilijke tijden.
pi_174416031
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:12 schreef Joppiez het volgende:

[..]

120 kg.. wie heeft dat beweerd :')

De foto waar je een deel van zijn bovenlichaam ziet heeft er in ieder geval geen enkele schijn van, best wel korte bovenarmen lijkt hij te hebben ook.

Het lijkt niet echt een figuur met een lichaam als Rico Verhoeven heeft.. :P
Ddvw vertelde dat hier.
pi_174416058
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:11 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Ddvw vertelde dat hier.
Die nu zijn snor gedrukt heeft. Volgens mij een misselijke troll.
Ook in moeilijke tijden.
pi_174416062
quote:

Het is voor de naam van een advocaat belangrijk dat een straf zo laag mogelijk is. Levert nieuwe cliënten op. Meewerken aan veiligheid van de samelving maakt een strafrecht advocaat al gauw werkeloos.
pi_174416064
quote:
Je hebt het over het politie-onderzoek en niet over enkel de sectie, neem ik aan?
Zolang de verdachte in beperking zit (of zijn die inmiddels opgeheven?), zal er vrijwel niet naar buiten komen.
Er zal straks elke ca. 90 dagen een pro-forma zitting plaatsvinden, waarbij het OM vaak terughoudend verklaart over de stand van het lopende onderzoek. Dat komt dan via de media naar buiten. Aangezien er zoveel aandacht is voor deze zaak, zou ook in de tussentijd informatie naar buiten kunnen komen.
Alle details zullen pas bekend worden zodra de strafzaak is gestart, en dat kan nog lang gaan duren..
pi_174416084
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dat valt zeker te betwijfelen, hij was hier nog een paar keer, maar wat moet hij nog meer zeggen?
pi_174416086
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Is mij ook niet duidelijk geworden. Mick van Wely schijnt zoiets gezegd te hebben bij Pauw van de week, maar ik heb niet begrepen of het 'zou kunnen zijn' dat iemand uit de kliniek verteld heeft dat hij krassen had, of dat dat ook daadwerkelijk door iemand uit die kliniek gezegd is.

Is terug te kijken.
pi_174416105
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:41 schreef RedRain het volgende:

[..]

---

Ik zou de papieren van de rechtzaak geloven, niet een krant.
pi_174416123
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:14 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Is mij ook niet duidelijk geworden. Mick van Wely schijnt zoiets gezegd te hebben bij Pauw van de week, maar ik heb niet begrepen of het 'zou kunnen zijn' dat iemand uit de kliniek verteld heeft dat hij krassen had, of dat dat ook daadwerkelijk door iemand uit die kliniek gezegd is.

Is terug te kijken.
Dat is inderdaad in die uitzending als feit gezegd.

Maar kan natuurlijk ook van de struiken gekomen zijn, of afkick verschijnselen of een mug...
pi_174416152
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Trol weet ik niet, hij wist aardig wat. Denk dat hij P wel kende uit Vught, maar verder weet ik het ook niet. Weet iemand al of P inmiddels in Vught zit?
pi_174416191
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:18 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Trol weet ik niet, hij wist aardig wat. Denk dat hij P wel kende uit Vught, maar verder weet ik het ook niet. Weet iemand al of P inmiddels in Vught zit?
Nee, niet bekend.

Ik denk dat Ddvw zelf in de kliniek in Den Dolder zit.

En ik denk dat ze daar het internet eruit getrokken hebben...😁
pi_174416217
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, niet bekend.

Ben net effe al zijn posts aan het doorlezen die hij geplaatst heeft. Wat een schrijven.
Ook in moeilijke tijden.
pi_174416249
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:18 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Trol weet ik niet, hij wist aardig wat.
hij vertelde aardig wat, maar dat hoeft helemaal niet waar te zijn
pi_174416251
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat is inderdaad in die uitzending als feit gezegd.

Maar kan natuurlijk ook van de struiken gekomen zijn, of afkick verschijnselen of een mug...
Tuurlijk, hij kan daar van alles van maken. Ook van dat DNA op die jas trouwens. Ik denk dat de politie ook daarom niet direct daarna P heeft opgepakt. In de hoop meer te hebben aan bewijs dan alleen dat. En dan bedoel ik niet alleen van zondag tot maandag wachten om te zien of hij hen misschien naar het lichaam van Anne zou leiden.

Op 3 oktober wordt de jas gevonden. Het duurt geloof ik 48 om een DNA onderzoek te doen als er DNA van meer dan 1 persoon is. Maandag is het al 6 dagen later. Aangezien het DNA van P bekend is weten ze volgens mij al langer dan die zondag dat dat DNA van P was.
pi_174416274
quote:

[..]

Nee, niet bekend.

Ik dacht ook al meteen dat Ddvw in Den Dolder zit. En op het matje geroepen is. Ik neem aan dat er een intern 'onderzoekje' is geweest over het lekken van foto's van binnen uit.

Internet zal idd ook wel gereguleerd zij nu, al is het maar tijdelijk :-)
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:27:46 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174416302
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:23 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Tuurlijk, hij kan daar van alles van maken. Ook van dat DNA op die jas trouwens. Ik denk dat de politie ook daarom niet direct daarna P heeft opgepakt. In de hoop meer te hebben aan bewijs dan alleen dat. En dan bedoel ik niet alleen van zondag tot maandag wachten om te zien of hij hen misschien naar het lichaam van Anne zou leiden.

Op 3 oktober wordt de jas gevonden. Het duurt geloof ik 48 om een DNA onderzoek te doen als er DNA van meer dan 1 persoon is. Maandag is het al 6 dagen later. Aangezien het DNA van P bekend is weten ze volgens mij al langer dan die zondag dat dat DNA van P was.
Ze moesten het eerst vinden hè, en dan zal er behalve van hem en van Anne van nog meer mensen DNA op gezeten hebben.
Moet je eerst de herkomst van dat DNA hebben, en je moet vrij zeker zijn dat het DNA van alle anderen dat je op die jas vindt van personen is die niet verdacht zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174416309
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:25 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Ik dacht ook al meteen dat Ddvw in Den Dolder zit. En op het matje geroepen is. Ik neem aan dat er een intern 'onderzoekje' is geweest over het lekken van foto's van binnen uit.

Internet zal idd ook wel gereguleerd zij nu, al is het maar tijdelijk :-)
Hij spuide ook veel inside information over Vught. Daar kan hij ook gezeten hebben.
pi_174416349
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze moesten het eerst vinden hè, en dan zal er behalve van hem en van Anne van nog meer mensen DNA op gezeten hebben.
Moet je eerst de herkomst van dat DNA hebben, en je moet vrij zeker zijn dat het DNA van alle anderen dat je op die jas vindt van personen is die niet verdacht zijn.
Dat is ook zo, maar de bekenden van Anne waren volgens de berichten al uitgesloten als verdachten toch?
pi_174416373
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:28 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

Hij spuide ook veel inside information over Vught. Daar kan hij ook gezeten hebben.
Ik denk dat hij idd wel echt daar gezeten heeft, en waarschijnlijk ook niet voor vermogensdelicten zoals hij zelf zei. Ik heb zelf het gevoel dat hij wel echt P kende vanuit Vught of Den Dolder, maar verder ook echt niet weet hoe of wat hier.

Die apps die hij liet zien zeiden wel dat P naar Vught zou komen toch?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:35:35 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174416407
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:31 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar de bekende van Anne waren volgens de berichten al uitgesloten als verdachten toch?
Dat wil niet zeggen dat je gelijk bij ieder DNA wat je op die jas aantreft weet dat het geen dader DNA kan zijn.
Moet je sowieso van de familie en vriend het DNA al hebben, maar ik denk niet dat ze bijvoorbeeld van alle collega's een DNA sample hadden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174416428
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:32 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Ik denk dat hij idd wel echt daar gezeten heeft, en waarschijnlijk ook niet voor vermogensdelicten zoals hij zelf zei. Ik heb zelf het gevoel dat hij wel echt P kende vanuit Vught of Den Dolder, maar verder ook echt niet weet hoe of wat hier.

Hij beweerde dat dat door personeel van Vught al verteld was. Het lijkt mij ook best wel waarschijnlijk. Maar vond dwvd erg onduidelijk.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:38:19 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174416446
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:32 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Hij zei dat ze daar over gingen, het stond er niet letterlijk, en dat het over Vught ging stond er al helemaal niet, het leek op berichten die door iemand in Vught gestuurd waren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174416452
Stoppen jullie bij de #100?
pi_174416467
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat je gelijk bij ieder DNA wat je op die jas aantreft weet dat het geen dader DNA kan zijn.
Moet je sowieso van de familie en vriend het DNA al hebben, maar ik denk niet dat ze bijvoorbeeld van alle collega's een DNA sample hadden.
Maar ik neem aan dat ze na 48 uur alle verschillende DNA's hebben en die direct met de databank vergelijken, of niet? Als er dan een match is met P, lijkt me dat daar direct nagegaan wordt of die man binnen zat of mogelijk verlof had? Neem aan dat dat DNA direct vragen op roept en niet die van haar vriend of collega's?
pi_174416480
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:37 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

Hij beweerde dat dat door personeel van Vught al verteld was. Het lijkt mij ook best wel waarschijnlijk. Maar vond dwvd erg onduidelijk.
Was hij ook. En moeilijk leesbaar. Ik kreeg het gevoel dat hij een uitlaatklep zocht voor alles wat hij weet en niet wist hoe snel hij alle informatie moest geven.
pi_174416499
Een beetje off-topic, maar wel belangrijk: er is personeelstekort onder de patholoog-anatomen van het NFI (door overlijden van één). Sectie wordt uitbesteed aan België.

Er zijn twee onafhankelijke PA in NL, één ervan is FvdG. NFI wil hun diensten niet inhuren.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-sectie-naar-belgie
pi_174416502
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij zei dat ze daar over gingen, het stond er niet letterlijk, en dat het over Vught ging stond er al helemaal niet, het leek op berichten die door iemand in Vught gestuurd waren.
Ja dat klopt, ene E... Volledige naam stond daar, vandaar dat die verwijderd werd, toch?
pi_174416505
Sorry, wilde wijzigen, maar maakte quote...
  PR en moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:43:01 #170
288245 crew  Moira
pi_174416511
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je hebt het over het politie-onderzoek en niet over enkel de sectie, neem ik aan?
Zolang de verdachte in beperking zit (of zijn die inmiddels opgeheven?), zal er vrijwel niet naar buiten komen.
Er zal straks elke ca. 90 dagen een pro-forma zitting plaatsvinden, waarbij het OM vaak terughoudend verklaart over de stand van het lopende onderzoek. Dat komt dan via de media naar buiten. Aangezien er zoveel aandacht is voor deze zaak, zou ook in de tussentijd informatie naar buiten kunnen komen.
Alle details zullen pas bekend worden zodra de strafzaak is gestart, en dat kan nog lang gaan duren..
Ja precies, zodra het totaalplaatje rond is van wat er precies is gebeurd en het hoe en wat eromheen enzo.

Mja dan weet ik dat ik dit topic ook maar weer eens ga ontvolgen, want de komende maanden zal het dan toch alleen maar bestaan uit speculaties over het hoe en wat. En dat vind ik allemaal maar wat onzinnig zolang er toch nog geen daadwerkelijke informatie vrijgegeven wordt/mag worden :@
Fuck the EBU.
pi_174416525
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja precies, zodra het totaalplaatje rond is van wat er precies is gebeurd en het hoe en wat eromheen enzo.

Mja dan weet ik dat ik dit topic ook maar weer eens ga ontvolgen, want de komende maanden zal het dan toch alleen maar bestaan uit speculaties over het hoe en wat. En dat vind ik allemaal maar wat onzinnig zolang er toch nog geen daadwerkelijke informatie vrijgegeven wordt/mag worden :@
Wordt een aanklacht bekend gemaakt?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:46:11 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174416551
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:42 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Ja dat klopt, ene E... Volledige naam stond daar, vandaar dat die verwijderd werd, toch?
Stond geen volledige naam, alleen voornaam, maar goed, maakt ook niet echt uit natuurlijk.
Duidelijk dat Ddvw op een of andere manier connecties in de diverse instellingen had/heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  PR en moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:46:23 #173
288245 crew  Moira
pi_174416556
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:44 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Wordt een aanklacht bekend gemaakt?
Geen idee.
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat er nou eigenlijk gebeurd is en aangezien we nog wel een paar maanden op die info moeten wachten (als het überhaupt al bekend gemaakt wordt) zie ik geen reden meer om dit topic te volgen :9
Fuck the EBU.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:48:41 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174416594
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:39 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat ze na 48 uur alle verschillende DNA's hebben en die direct met de databank vergelijken, of niet? Als er dan een match is met P, lijkt me dat daar direct nagegaan wordt of die man binnen zat of mogelijk verlof had? Neem aan dat dat DNA direct vragen op roept en niet die van haar vriend of collega's?
Geen idee hoe ze dat doen, maar het is natuurlijk niet automatisch zo dat je bij één match de juiste hebt, dan zul je toch wat meer feiten op een rijtje hebben.
Ik snap wel dat ze er tot zondag over gedaan hebben om zekerheid te krijgen, je moet namelijk niet het risico lopen dat je daarmee blundert.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174416599
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Verstandig. :Y
pi_174416667
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Geen idee.
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat er nou eigenlijk gebeurd is en aangezien we nog wel een paar maanden op die info moeten wachten (als het überhaupt al bekend gemaakt wordt) zie ik geen reden meer om dit topic te volgen :9
Ik ook hoor, en moet zeggen dat ik me nog nooit echt bezig heb gehouden met dit soort zaken, maar door dat nu wel te doen al heel veel over de Nederlandse wetgeving en het recht heb geleerd.

Ik merk dat ik mezelf ook veel vragen stel over wat ik correct vind met straffen ed. Ben zeker (net als half Nederland) erg benieuwd naar wat er nou allemaal gebeurd is hier.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:02:22 #177
410477 Fietsertje70
pi_174416797
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee hoe ze dat doen, maar het is natuurlijk niet automatisch zo dat je bij één match de juiste hebt, dan zul je toch wat meer feiten op een rijtje hebben.
Ik snap wel dat ze er tot zondag over gedaan hebben om zekerheid te krijgen, je moet namelijk niet het risico lopen dat je daarmee blundert.
Als OM/politie wil je ook niet dat mannetjes als M.P. wegens blunders tijdens het onderzoek vrij-uit gaan. Trouwens respect voor de politie daar, binnen een half jaar 3 grote zaken en zoals het er nu uit ziet alle 3 goed gedaan.
pi_174417025
quote:

[..]

Nee, niet bekend.

wat hij vertelde dat hij de foto's had van iemand die in de kliniek zat..had ze door geappt
Hij heeft niet gezegd of hij daar ook zat of mogenlijk ergens ander
pi_174417036
BTW de sinds een week vermiste man uit Roosendaal is ook bovenwater.
pi_174417137
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

dat gaat niet 1 voor een , neem ik aan alles word geswapped en dan tegelijk op kweek gezet..
Dat zou betekenen dat ze tegelijk dna match hebben gehad met de dna van anne als ,als van m.p , als van andere die de jas beet gehad hebben

Al is beetgehad eerder op vingerafdruk natuurlijk
Dan zou ik er eerder van uitgaan
Dat (als het waar is) en bij het bekrassen van anne in het gezicht bloed en of speeksel op de jas is terecht gekomen van hem..
Dna van anne zou door middel van haar en huidschilvers gevonden kunnen zijn..
pi_174417182
Gelukkig dat er nu 1 centrale plek is om bloemen te leggen ipv door het hele gebied

Artikel
Ook in moeilijke tijden.
pi_174417192
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of tunnelvisie krijgt.
pi_174417212
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:14 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

wat hij vertelde dat hij de foto's had van iemand die in de kliniek zat..had ze door geappt
Hij heeft niet gezegd of hij daar ook zat of mogenlijk ergens ander
Nee dat zei hij zeker niet. Hij zei dat hij er die ochtend achter was gekomen dat een maatje van hem bij P in Den Dolder zat volgens mij. Hij heeft niet verteld waar hij zat. Ik heb zelf het idee dat hij er zit, ook omdat ze in Den Dolder om 23.00 binnen moeten zijn en hij om 22.59 afsloot om te gaan slapen. Is mijn invulling in deze.
pi_174417280
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:23 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Of tunnelvisie krijgt.
Ook. Maar meer bewijs verzamelen lijkt me aannemelijk hier. Je wil idd niet dat P wegens fouten vrijgesproken gaat worden.
pi_174417312
Ecotunnelvisie
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:34:33 #186
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174417436
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:26 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Die man checkt echt helemaal niks. Telefoon kan binnen 15 minuten gelezen zijn volgens hem, DNA binnen 6 uur bekend, fietsende vrouwen zijn verdacht etc. Totale gekte.
En het is een groot toneelstuk, Anne bestaat niet. :')
Die man is echt niet goed hoor.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174417511
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:34 schreef houdjemond het volgende:

[..]

En het is een groot toneelstuk, Anne bestaat niet. :')
Die man is echt niet goed hoor.
Precies. Allemaal acteurs. Deed hij in eerste instantie ook bij die Romy, tot hij mensen ontmoeten die haar kenden... Bij Savannah nog steeds volgens mij. Heel slecht figuur.
pi_174417517
Het lijk en de dader zijn gevonden, wat is er nog meer te bespreken?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:39:33 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174417543
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:02 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Als OM/politie wil je ook niet dat mannetjes als M.P. wegens blunders tijdens het onderzoek vrij-uit gaan. Trouwens respect voor de politie daar, binnen een half jaar 3 grote zaken en zoals het er nu uit ziet alle 3 goed gedaan.
Dit idd.... het is nogal niet wat, daarmee wil je iig geen fouten maken.
En zowel de zaak van Romy als die van Savannah hebben ze heel snel gedaan, welbeschouwd hebben ze deze zaak ook snel gedaan, 20 jaar geleden was ze gewoon niet gevonden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174417555
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:38 schreef Mr.Ping het volgende:
Het lijk en de dader zijn gevonden, wat is er nog meer te bespreken?
Toedracht?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:40:38 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174417570
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gelukkig dat er nu 1 centrale plek is om bloemen te leggen ipv door het hele gebied

Artikel
Teringjantje, mensen gaan daar echt bloemen leggen?
En gelijk natuurlijk even de plek bekijken waar ze verborgen was, wat een walgelijk volk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:44:54 #192
410477 Fietsertje70
pi_174417636
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit idd.... het is nogal niet wat, daarmee wil je iig geen fouten maken.
En zowel de zaak van Romy als die van Savannah hebben ze heel snel gedaan, welbeschouwd hebben ze deze zaak ook snel gedaan, 20 jaar geleden was ze gewoon niet gevonden.
Als M.P. niet was gaan praten waren ze nog steeds in Den Dolder aan het zoeken, of zou zijn aanwezigheid in Zeewolde doorslaggevend geworden zijn?
pi_174417649
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

bull shit, je hebt het over Anneke van der Stap. Vermist in 2005 en vermoord teruggevonden.

Was een enorme zaak toen, heel veel aandacht voor geweest, pas in 2012 werd deze zaak definitief opgelost. Ron P. Verkrachter en moordenaar van Christel Ambrosius bekende toen eindelijk Anneke vermoord te hebben.

Hij kende haar via haar zus.
Ron zou mogelijk nog twee moorden gepleegd hebben.
Dus geen bullshit.

quote:
Anneke was trouwens ook een mooie griet, dus je vergelijking gaat volledig mank.
Dat bepaal jij even voor alle mannen?
pi_174417695
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:24 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Nee dat zei hij zeker niet. Hij zei dat hij er die ochtend achter was gekomen dat een maatje van hem bij P in Den Dolder zat volgens mij. Hij heeft niet verteld waar hij zat. Ik heb zelf het idee dat hij er zit, ook omdat ze in Den Dolder om 23.00 binnen moeten zijn en hij om 22.59 afsloot om te gaan slapen. Is mijn invulling in deze.
Hij zei in ieder geval wel dat hij 3 jaar in Vught had gezeten, en dat hij daar MP van kende.
Ik begrijp dat hij inmiddels minstens een jaar uit Vught weg is. Hij vertelt ook over "een contact in Den Dolder".
Te vinden in nummertje 60.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:49:04 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174417723
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:44 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Als M.P. niet was gaan praten waren ze nog steeds in Den Dolder aan het zoeken, of zou zijn aanwezigheid in Zeewolde doorslaggevend geworden zijn?
Nah, dan hadden ze heel veel camera's moeten checken of de auto van zijn moeder daarop te zien was geweest, en er zijn nogal wat routes om daar vanuit Den Dolder te komen.
Ik denk niet dat die ene verklaring dat hij daar die dag was doorslaggevend was.
Overigens zou het mij verbazen als hij haar die dag nog in Zeewolde had achtergelaten, dan moest hij al bijna de beschikking over een auto hebben gehad toen ze om het leven kwam.
Zelfs in dat scenario kan hij nagenoeg niet voor 21.00 uur in Zeewolde zijn geweest, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Ik acht het waarschijnlijker dat hij daar zaterdag gezien is, wellicht om zich in het vakantiehuisje dat zijn ouders hebben te douchen en schone kleren aan te doen, of zelfs zijn kleren te wassen, zodat niet zou opvallen dat hij andere kleren aanhad.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174417753
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:47 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

Hij zei in ieder geval wel dat hij 3 jaar in Vught had gezeten, en dat hij daar MP van kende.
Ik begrijp dat hij inmiddels minstens een jaar uit Vught weg is. Hij vertelt ook over "een contact in Den Dolder".
Te vinden in nummertje 60.
Hoe weet je dat hij al een jaartje uit Vught weg is?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:52:32 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174417782
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:50 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Hoe weet je dat hij al een jaartje uit Vught weg is?
Dat is wat hij beweerde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174417796
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:45 schreef Nober het volgende:

[..]

Dus geen bullshit.

[..]

Dat bepaal jij even voor alle mannen?
haha wat een idioterie...
Bepalen mannen alleen wie er mooi is dan?

Mafketel gespot!
pi_174417816
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, dan hadden ze heel veel camera's moeten checken of de auto van zijn moeder daarop te zien was geweest, en er zijn nogal wat routes om daar vanuit Den Dolder te komen.
Ik denk niet dat die ene verklaring dat hij daar die dag was doorslaggevend was.
Overigens zou het mij verbazen als hij haar die dag nog in Zeewolde had achtergelaten, dan moest hij al bijna de beschikking over een auto hebben gehad toen ze om het leven kwam.
Zelfs in dat scenario kan hij nagenoeg niet voor 21.00 uur in Zeewolde zijn geweest, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Ik acht het waarschijnlijker dat hij daar zaterdag gezien is, wellicht om zich in het vakantiehuisje dat zijn ouders hebben te douchen en schone kleren aan te doen, of zelfs zijn kleren te wassen, zodat niet zou opvallen dat hij andere kleren aanhad.
Dat vakantiehuisje is van zijn oom en tante.

Zijn ouders zijn sinds 2014 gescheiden.

Het is maar de vraag of ze neefjelief de sleutel hebben gegeven.
pi_174417830
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

En gelijk natuurlijk even de plek bekijken waar ze verborgen was, wat een walgelijk volk.
Bij het monument snap ik nog enigszins, maar op de plek waar ze gevonden is / gelegen heeft vind ik toch wel echt heel ernstig. Geschift gewoon.
Ook in moeilijke tijden.
pi_174417842
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Leuk uitje, in dit mooie weekend! Beetje spannend ook wel.

:X

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 17:57:25 ]
pi_174417852
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

haha wat een idioterie...
Bepalen mannen alleen wie er mooi is dan?

Mafketel gespot!
I like you :-)
pi_174417880
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Een deel van de familie heeft al gezegd absoluut geen commentaar te willen geven omdat ze niet met hem in verband willen worden gebracht. Weet niet of zij daar bij horen, maar kan me voorstellen dat je de sleutel niet aan P geeft als je hem kent...
pi_174417886
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is wat hij beweerde.
In nummertje 60 zei hij dat hij eerst nog wat ontact had met MP, maar nu al een jaar niet meer.
Dus dan kom ik er op uit dat hij al minstens een jaar uit Vught weg is.
pi_174417896
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:56 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Leuk uitje, in dit mooie weekend! Beetje spannend ook wel.

:X
Ze zouden op school wat meer aandacht moeten besteden aan zelfreflectie, dan voorkom je dit soort gekkigheid misschien in de toekomst...
pi_174417906
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:59 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

In nummertje 60 zei hij dat hij eerst nog wat ontact had met MP, maar nu al een jaar niet meer.
Dus dan kom ik er op uit dat hij al minstens een jaar uit Vught weg is.
Of wwvd is al langer vrij...

Hij gaf zelf toch aan dat het contact werd verbroken toen hij vrij was. Toen kwam hij erachter dat het een verkrachter was.
pi_174417919
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:00 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Hij gaf zelf toch aan dat het contact werd verbroken toen hij vrij was. Toen kwam hij erachter dat het een verkrachter was.
Zoiets meen in ook gelezen te hebben.
Ook in moeilijke tijden.
pi_174417922
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:57 schreef RomanMe het volgende:

[..]

I like you :-)
tja, hij zal het wel weer niet zo bedoeld hebben...

Maar ben een beetje klaar met dat gezeur dat deze zaak zoveel aandacht krijgt omdat Anne zo mooi was.

Nou de meningen daarover zijn subjectief, maar blijkbaar mogen alleen "mannen" daarover oordelen...
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:01:39 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174417929
Ron P heeft voor de moord op Christel Ambrosius overigens ook maar 15½ jaar gekregen, en omdat het maximum 20 jaar was geweest als hij voor Ambrodius en van der Stap tegelijk berecht was, heeft hij slechts 4½ jaar voor de doodslag op van der Stap gekregen, die daardoor gelukkig wel cumulatief uitgezeten worden, en niet tegelijkertijd.

Hoe dan ook; ook met de nieuwe wetgeving die de strafvermindering beperkt tot 2 jaar staat Ron P. over 8 jaar weer buiten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:01:48 #210
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174417935
quote:

[..]

Dat denk ik ook.
pi_174417936
quote:

[..]

Ja, hij zei dat hij dingen was gaan uitzoeken toen hij vrijkwam en toen ontdekte dat P gelogen had over zijn reden van detentie en er toen ruzie was ontstaan.
pi_174417963
Edit: Dubbele quote.

Ps:Nee wil niet stiekem van plek 4 naar 3 doorstoten in de top 100 posters.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 18:05:02 ]
pi_174417986
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:01 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Ja, hij zei dat hij dingen was gaan uitzoeken toen hij vrijkwam en toen ontdekte dat P gelogen had over zijn reden van detentie en er toen ruzie was ontstaan.
Dat betekent niet automatisch dat MP op dat moment niet meer in Vucht zat. Zoals watisernouweer stelde.
pi_174417992
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

tja, hij zal het wel weer niet zo bedoeld hebben...

Maar ben een beetje klaar met dat gezeur dat deze zaak zoveel aandacht krijgt omdat Anne zo mooi was.

Nou de meningen daarover zijn subjectief, maar blijkbaar mogen alleen "mannen" daarover oordelen...
Ben ik met je eens. Je weet niet waarom de ene zaak heel veel aandacht krijgt en de andere niet.

Ik heb zelf het idee dat het ofwel puur toeval is, gebeurt vaker dat een zaak groot uitgemeten wordt, maar ook de politiek kan hier op ingespeeld hebben. In het nieuwe regeerakkoord staan wel wat punten die met deze zaak makkelijker goed ontvangen zullen worden (strafverkorting afschaffen, sleepnetwet etc). Je weet het gewoon niet.

Dat ze 'mooi' is lijkt me hier niet de reden.
pi_174418004
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:26 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Die man checkt echt helemaal niks. Telefoon kan binnen 15 minuten gelezen zijn volgens hem, DNA binnen 6 uur bekend, fietsende vrouwen zijn verdacht etc. Totale gekte.
Inderdaad. _O- Hij vond het ook vreemd, en dus verdacht, dat de politie niet vrijdagavond (of -nacht) de telefoongegevens van haar had.
pi_174418007
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:03 schreef Blue_note het volgende:
Edit: Dubbele quote.

Ps:Nee wil niet stiekem van plek 4 naar 3 doorstoten in de top 100 posters
Nee, zeker niet, dat bedoelde ik ook niet hoor!
pi_174418024
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:04 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Je weet niet waarom de ene zaak heel veel aandacht krijgt en de andere niet.

Ik heb zelf het idee dat het ofwel puur toeval is, gebeurt vaker dat een zaak groot uitgemeten wordt, maar ook de politiek kan hier op ingespeeld hebben. In het nieuwe regeerakkoord staan wel wat punten die met deze zaak makkelijker goed ontvangen zullen worden (strafverkorting afschaffen, sleepnetwet etc). Je weet het gewoon niet.

Is al uitgebreid besproken.

Conclusie:
- Je kunt je vergelijken/inleven in haar normale leven;
- Geen drugs in het spel;
- Geen psychotische aandoeningen;
- Geen verleden van weglopen;
pi_174418038
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:05 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Nee, zeker niet, dat bedoelde ik ook niet hoor!
Het was een grapje ;)
pi_174418041
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:05 schreef Physsic het volgende:

[..]

Inderdaad. _O- Hij vond het ook vreemd, en dus verdacht, dat de politie niet vrijdagavond (of -nacht) de telefoongegevens van haar had.
Echt gewoon dom. Ik ben wel in discussie met idioten die zijn theorie aanhangen op fb, maar zodra je begint over feiten die niet kloppen noemen ze je een overheids trol. Zielige figuren zijn het.
pi_174418060
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:07 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Echt gewoon dom. Ik ben wel in discussie met idioten die zijn theorie aanhangen op fb, maar zodra je begint over feiten die niet kloppen noemen ze je een overheid trol. Zielige figuren zijn het.
Ze zitten dan waarschijnlijk met een alu-hoedje op.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:08:42 #221
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174418066
quote:

[..]

Echt gewoon dom. Ik ben wel in discussie met idioten die zijn theorie aanhangen op fb, maar zodra je begint over feiten die niet kloppen noemen ze je een overheid trol. Zielige figuren zijn het.
Ik kwam er ook later achter dat ik haar oom ken van gezicht maar ik reageer wijselijk niet tussen die idioten nee, paar vinden het ook heel erg ielumienattie _O-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174418086
quote:

[..]

Ja, in nummer 61 pagina 4 zegt hij dat hij uit Vught vrij kwam (en niet naar een freniese kleniek gestuurd was).
Toen heeft hij MP gegoogeld en kwam er achter dat MP had gelogen iver de reden van zijn detentie. Dat is op ruzie uitgelopen.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:09:39 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174418088
quote:

[..]

Ik ben niet verbaasd als hij weet waar de sleutel ligt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174418100
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:08 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik kwam er ook later achter dat ik haar oom ken van gezicht maar ik reageer wijselijk niet tussen die idioten nee, paar vinden het ook heel erg ielumienattie _O-
Het ontkennen, en onder het kleed schuiven als false flag, is netzoiets als in sprookjes geloven.

Ze vinden de echte wereld te eng, dus gaan ze maar geloven dat het nep is.
pi_174418115
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:09 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

Ja, in nummer 61 pagina 4 zegt hij dat hij uit Vught vrij kwam (en niet naar een freniese kleniek gestuurd was).
Toen heeft hij MP gegoogeld en kwam er achter dat MP had gelogen iver de reden van zijn detentie. Dat is op ruzie uitgelopen.
Dat zeg ik...
pi_174418121
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben niet verbaasd als hij weet waar de sleutel ligt.
Is iets gevonden in dat huisje eigenlijk?
pi_174418142
Mensen die weer de conspiracy blik opentrekken :') Gvd wat een volk
Ook in moeilijke tijden.
pi_174418148
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:10 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Het ontkennen, en onder het kleed schuiven als false flag, is netzoiets als in sprookjes geloven.

Ze vinden de echte wereld te eng, dus gaan ze maar geloven dat het nep is.
Maar tot in het bizarre echt hè... Net als bij Romy en Savannah. Ook bij de MH17 trouwens. Al die mensen bestaan niet volgens hem. Hoe kun je in godsnaam geloven dat er zo veel mensen in een acteurs trip gaan zitten, bij zulke grote gebeurtenissen. Weinig levende hersencellen ben ik bang.
pi_174418162
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:13 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Maar tot in het bizarre echt hè... Net als bij Romy en Savannah. Ook bij de MH17 trouwens. Al die mensen bestaan niet volgens hem. Hoe kun je in godsnaam geloven dat er zo veel mensen in een acteurs trip gaan zitten, bij zulke grote gebeurtenissen. Weinig levende hersencellen ben ik bang.
Tsja.
Maar we gaan nu wel erg off-topic.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:14:44 #230
410477 Fietsertje70
pi_174418167
quote:

[..]

hij moet haar eigenlijk wel in het donker begraven hebben, op zaterdag overdag zal er best wel wat volk rondlopen. Ben wel benieuwd hoe hij dat aan zijn moeder heeft verkocht: "Hee mam, ik heb een lijk in de achterbak liggen. Wil ik morgenavond begraven. Is het goed dat ik de wagen pas zondag terugbreng?"
pi_174418172
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:14 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Tsja.
Maar we gaan nu wel erg off-topic.
True. Ik ga koken :-)
pi_174418177
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:14 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

hij moet haar eigenlijk wel in het donker begraven hebben, op zaterdag overdag zal er best wel wat volk rondlopen. Ben wel benieuwd hoe hij dat aan zijn moeder heeft verkocht: "Hee mam, ik heb een lijk in de achterbak liggen. Wil ik morgenavond begraven. Is het goed dat ik de wagen pas zondag terugbreng?"
Nouja, dat lijkt me nog het minst moeilijke eerlijk gezegd. Iets verzinnen waarvoor je de auto langer nodig hebt.
pi_174418192
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:15 schreef RomanMe het volgende:

[..]

True. Ik ga koken :-)
Jij denkt dat je gaat koken ;)!
Om maar in de alu hoek te blijven.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:17:43 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174418207
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:11 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Is iets gevonden in dat huisje eigenlijk?
Geen idee, denk ook niet dat ze het (al) bekend zouden maken als dat wel zo was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174418209
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:14 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Ligt voor de hand. 1: hij kende het gebied op zijn duim 2: in dat gedeelte valt geen hond je lastig omdat niemand je ziet, laat staan horen. Maar of ze begraven was of bedekt was met takken/bladeren weten we niet.
Ook in moeilijke tijden.
pi_174418225
quote:

[..]

Echt gewoon dom. Ik ben wel in discussie met idioten die zijn theorie aanhangen op fb, maar zodra je begint over feiten die niet kloppen noemen ze je een overheids trol. Zielige figuren zijn het.
Ik snap dan ook niet dat je daar moeite voor wil doen. :P Mijn ervaring is in ieder geval dat, voor zover met die mensen te praten is, ze echt niet op andere gedachten te brengen zijn. Jaren geleden gingen mijn vingers ook echt jeuken bij het lezen van zulke berichten en kon ik het niet laten met die mensen in discussie te gaan. Inmiddels heb ik het opgegeven (discussies op Facebook in het algemeen trouwens), het is verspilde energie.
pi_174418237
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ligt voor de hand. 1: hij kende het gebied op zijn duim 2: in dat gedeelte valt geen hond je lastig omdat niemand je ziet, laat staan horen. Maar of ze begraven was of bedekt was met takken/bladeren weten we niet.
Jawel toch? Radio 1 melde in ieder geval begraven.
pi_174418241
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:18 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik snap dan ook niet dat je daar moeite voor wil doen. :P Mijn ervaring is in ieder geval dat, voor zover met die mensen te praten is, ze echt niet op andere gedachten te brengen zijn. Jaren geleden gingen mijn vingers ook echt jeuken bij het lezen van zulke berichten en kon ik het niet laten met die mensen in discussie te gaan. Inmiddels heb ik het opgegeven (discussies op Facebook in het algemeen trouwens), het is verspilde energie.
Van dat soort mensen krijg ik de neiging om met mijn toetsenbord te gaan gooien :+ Ze halen je het bloed onder je nagels vandaan.
Ook in moeilijke tijden.
pi_174418250
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Van dat soort mensen krijg ik de neiging om met mijn toetsenbord te gaan gooien :+ Ze halen je het bloed onder je nagels vandaan.
Daarom blijf ik uit zelfbescherming hier weg als bepaalde users zich melden ;)
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:20:39 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174418251
Ik heb geen Facebook, maar ik zou iemand direct ontvrienden als ik dat soort shit in beeld kreeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174418254
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:19 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Jawel toch? Radio 1 melde in ieder geval begraven.
Zou kunnen, ik heb best wat gehoord en gelezen maar begraven niet voorbij zien komen. Of ik moet toch een deel gemist hebben, dan mijn excuus en zit ik ernaast.
Ook in moeilijke tijden.
pi_174418255
quote:

[..]

was er een tijd bekend dan dat hij in zeewolde was..
Volgens mij waren de verklaringen
-dat hij de auto van zijn moeder beschikbaar had, en daar in gezien was (die dag)
-dat hij in zeewolde (bij het vakantie huisje van zijn oom) was gezien

Maar kan het mishebben hoor
pi_174418273
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:20 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen Facebook, maar ik zou iemand direct ontvrienden als ik dat soort shit in beeld kreeg.
Het hoeven niet persé vrienden te zijn ;)!

Maar sowieso FB is 1 grote klaagbaak/kindershowplaats/reclamezooi.

Dus ik heb het ook vaarwel gezegd.
pi_174418281
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:21 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

-dat hij de auto van zijn moeder beschikbaar had, en daar in gezien was (die dag)

Die twee feiten kloppen inderdaad. Maar welk dagdeel, geen flauw idee.
Ook in moeilijke tijden.
pi_174418290
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:21 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Ja, en wat wil je hier mee duidelijk maken?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 18:24:33 ]
pi_174418338
quote:

[..]

Ruitje intikken?
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_174418715
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:15 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nouja, dat lijkt me nog het minst moeilijke eerlijk gezegd. Iets verzinnen waarvoor je de auto langer nodig hebt.
de stortbui
pi_174418749
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:23 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja, en wat wil je hier mee duidelijk maken?

dat er niet een specifieke tijd bekend was over de auto
pi_174418812
quote:

[..]

Haha, inderdaad. Ik lees het dan ook bewust niet meer, voor zover ik Facebook nog gebruik.
pi_174418901
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:52 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Oh dan ken je het Deltahuis zeker ook wel en het loopbruggetje ?
Ja als ik met de trein kwam liep ik daar altijd overheen..
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:08:00 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174418964
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:54 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

dat er niet een specifieke tijd bekend was over de auto
Over het vakantiehuisje ook niet, sterker nog; degene de dat in de Telegraaf geroepen heeft had het over die vrijdag, en dat lijkt me eigenlijk het minst voor de hand liggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174419033
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 05:37 schreef edje5555 het volgende:

[..]

Het zegt meer over jou en hoeveel respect je naar ouderen toon met je post, deze öuwe" hier echt ook wel een punt heeft.
Sorry edje, ik begrijp je niet. Wat probeer je hier precies te zeggen?
pi_174419241
Straks is ze levend naar dat huisje gevracht en daar nog enige dagen in leven geweest...
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174419412
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:20 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

wat zou jij belangrijker vinden als jij met justitie in aanraking komt?
Gaan we voor de lol er vanuit dat je ontschuldig bent maar wel aantoonbaar op verkeerde plek op verkeerde moment en iemand die appeltje met jou te schillen heeft zei tegen politie dat jij een gevaarlijke gek bent met hang naar jonge meisjes
Je komt pas voor TBS in aanmerking als het is 'bewezen' dat jij de dader bent, lieve schat.

Maar leuke analogie wel.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:43:52 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174419477
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:39 schreef Rangono het volgende:

[..]

Je komt pas voor TBS in aanmerking als het is 'bewezen' dat jij de dader bent, lieve schat.

Maar leuke analogie wel.
Oh okay, het is gelukkig nog nooit gebeurd dat iemand die onschuldig was door de rechter veroordeeld werd en daarmee "bewezen" de dader werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174419496
quote:

[..]

Kwaad worden van gekkies. Misschien moet je je eigen mentaliteit dan ook maar eens veranderen.
pi_174419504
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh okay, het is gelukkig nog nooit gebeurd dat iemand die onschuldig was door de rechter veroordeeld werd en daarmee "bewezen" de dader werd.
Fouten zullen helaas altijd gemaakt worden. Maar op wereldniveau doen wij het zeer goed.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:49:38 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174419545
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:47 schreef Rangono het volgende:

[..]

Fouten zullen helaas altijd gemaakt worden. Maar op wereldniveau doen wij het zeer goed.
Wat natuurlijk geen ruk uitmaakt als jij toevallig ten onrechte veroordeeld wordt en ook nog TBS krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174419589
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat natuurlijk geen ruk uitmaakt als jij toevallig ten onrechte veroordeeld wordt en ook nog TBS krijgt.
Dan heeft het systeem helaas een foutje gemaakt. Kan gebeuren toch!
pi_174419655
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Correct. Net zoals het ook compleet irrelevant is voor de Anne Fabers in Nederland.

Kortom: lekker ons rechtssysteem houden zoals het nu is. Fouten worden altijd gemaakt, perfectie bestaat niet.
pi_174419719
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:54 schreef Rangono het volgende:

[..]

Correct. Net zoals het ook compleet irrelevant is voor de Anne Fabers in Nederland.

Kortom: lekker ons rechtssysteem houden zoals het nu is. Fouten worden altijd gemaakt, perfectie bestaat niet.
Je bent niet heel consequent als het gaat om je mening over ons rechtssysteem, is het niet?
pi_174419729
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:58 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Je bent niet heel consequent als het gaat om je mening over ons rechtssysteem, is het niet?
Vertel?
pi_174419780
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:59 schreef Rangono het volgende:

[..]

Vertel?
Kijk je posts eens terug...
Je hint naar levenslang opsluiten, Amerikaans systeem, het tekenen van een petitie.
Dat staat haaks op wat je zojuist zegt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 20:01:58 ]
pi_174419876
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Kijk je posts eens terug...
Je hint naar levenslang opsluiten, Amerikaans systeem, het tekenen van een petitie.
Dat staat haaks op wat je zojuist zegt.
Whuutt?

Denk dat je even goed moet gaan lezen.
pi_174419978
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:04 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Nee, dat komt volgens mij met name door de noodkreet op Social media door nabestaanden.

Vader Dascha
Moeder Savannah
Vriend Anne

Dat komt binnen als een bom bij mensen...

Met een pure emotie wordt opgeroepen hun geliefde mee te zoeken.
pi_174420040
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, dat komt volgens mij met name door de noodkreet op Social media door nabestaanden.

Vader Dascha
Moeder Savannah
Vriend Anne

Dat denk ik ook. Zo'n veelvuldig gedeelde oproep maakt vaak ook dat nieuwsmedia er veel meer aandacht aan besteden.
pi_174420069
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Vader Dascha
Moeder Savannah
Vriend Anne

Ja natuurlijk, dat zet de boel in gang, maar waarom het in dit geval zo'n enorm 'spectakel' geworden is? Natuurlijk speelt emotie een hele grote rol. En ook dat van heel veel zoek acties live verslag gedaan werd zal meespelen. Maar onderschat politiek misbruik ook niet uit... Echt niet. Ik ben geen complot denker, maar geloof zeker dat alles gebruikt wordt.
pi_174420097
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Zo'n veelvuldig gedeelde oproep maakt vaak ook dat nieuwsmedia er veel meer aandacht aan besteden.
Maar er zijn veel meer vermissings zaken die ontiegelijk vaak gedeeld worden. En niet alles wordt zo'n grote zaak. Misschien ook wel omdat mensen dan al gevonden zijn trouwens, maar ik deel zelf ook vaak posts over vermiste personen en dan valt het me op hoe vaak dat gedaan wordt.
pi_174420150
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:15 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, dat zet de boel in gang, maar waarom het in dit geval zo'n enorm 'spectakel' geworden is? Natuurlijk speelt emotie een hele grote rol. En ook dat van heel veel zoek acties live verslag gedaan werd zal meespelen. Maar onderschat politiek misbruik ook niet uit... Echt niet. Ik ben geen complot denker, maar geloof zeker dat alles gebruikt wordt.
Het is ook vrij uniek dat er toch best veel details bekend waren, zoals dat ze nog een locatie doorgaf en nog een selfie stuurde. Dat gaf toch wat meer stof tot nadenken en ook speculatie. Je kan er ook beter een beeld bij vormen. Het is anders als iemand gewoon zonder enig signaal uit het niets vertrokken is. In dit geval wist je dat ze ook echt die fietstocht aan het maken was en ineens van de radar verdween.
pi_174420209
En voor mij was trouwens de selfie heel overtuigend dat er iets goed mis was. Persoonlijk las ik daar veel uit af. Niet dat ik dacht dat ze bang keek ofzo, juist het tegenovergestelde. Dat er helemaal geen sprake was van iets onderliggends maar dat ze juist heel oprecht was overkwam als iemand die ook echt van plan was om die avond op tijd terug te zijn.
pi_174420252
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:22 schreef EternalNow het volgende:
En voor mij was trouwens de selfie heel overtuigend dat er iets goed mis was. Persoonlijk las ik daar veel uit af. Niet dat ik dacht dat ze bang keek ofzo, juist het tegenovergestelde. Dat er helemaal geen sprake was van iets onderliggends maar dat ze juist heel oprecht was overkwam als iemand die ook echt van plan was om die avond op tijd terug te zijn.
Dat was bij mij ook wel zo. Ik heb nog nooit zo'n zaak gevolgd en deze heel intensief. Wie weet waarom het zo groot werd. Goed dat ze gevonden is iig.
pi_174420259
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:06 schreef Rangono het volgende:

[..]

Whuutt?

Denk dat je even goed moet gaan lezen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:03 schreef Rangono het volgende:
Beetje flauw om met een dedain te reageren op die petitie. Natuurlijk is het ondoordacht, maar ik twijfel niet aan de goede intentie.
quote:

[..]

quote:

[..]

Je moet toch iets boven het andere zetten.
Daarna perk je het wel in inderdaad.
pi_174420280
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:22 schreef EternalNow het volgende:
Whut?

Er was iets mis maar toch niet?
pi_174420303
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:25 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Whut?

Er was iets mis maar toch niet?
Ja, dat er geen sprake leek te zijn van een reden als: ze is weggelopen, ze heeft een ander ontmoet, ze heeft zelfmoord gepleegd, etc. Dus dat haar echt iets overkomen was.
pi_174420307
Nog nieuws naar buiten gekomen de laatste twee dagen?
pi_174420314
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:27 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Ja, dat er geen sprake leek te zijn van een reden als: ze is weggelopen, ze heeft een ander ontmoet, ze heeft zelfmoord gepleegd, etc. Dus dat haar echt iets overkomen was.
Not this shit again hè :')
Zie je ook een man met wapen in de jas?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 20:30:37 ]
pi_174420321
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:27 schreef 12345hallo het volgende:
Nog nieuws naar buiten gekomen de laatste twee dagen?
Dna op de jas van anne leidde naar MP.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:29:53 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174420339
quote:

[..]

Omdat er steeds weer dingen gevonden werden, behalve Anne zelf.
Bij andere zaken werd als snel de vermiste gevonden, of werd er helemaal niets meer gevonden; Bij Hanno van Mil werd gelijk zijn onafgesloten auto aangetroffen met sleutels en telefoon in de auto. Verder is er nooit meer wat gevonden, en er zijn legio speurtochten geweest in het bos bij Austerlitz, wat sowieso een druk bos is.

In dit geval was er de vermissing, met daarbij de raadselachtige selfie, toen werd bekend welke route ze gefietst had, vervolgens werd er een jas gevonden (2 uur nadat de route bekendgemaakt was), en in de dagen daarna haar fiets en tas.
Als er niets gevonden was en die selfie werkelijk het laatste was wat ze had laten horen dan was dit nu ook al amper meer in het nieuws geweest, maar buiten het "spannende" van iedere keer een nieuwe aanwijzing bleek de verdachte ook nog eens een veroordeelde psychopaat verkrachter, en had men na zijn arrestatie nog 5 dagen nodig om het lichaam te vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174420351
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:28 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Je begrijpt mijn antwoord niet ;)
Ik probeer uit te leggen waarom deze zaak mogelijk zoveel aandacht heeft gekregen. En dat is naar mijn idee vanwege die paar dingen die ze nog gedeeld had voordat ze verdween. Die lieten vrij goed een beeld zien van dat er geen andere dingen speelden maar dat haar echt iets overkomen was. In combinatie met dat niemand informatie over had was dat heel zorgelijk.
pi_174420355
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:31 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Ik probeer uit te leggen waarom deze zaak mogelijk zoveel aandacht heeft gekregen. En dat is naar mijn idee vanwege die paar dingen die ze nog gedeeld had voordat ze verdween. Die lieten vrij goed een beeld zien van dat er geen andere dingen speelden maar dat haar echt iets overkomen was. In combinatie met dat niemand informatie over haar had was dat heel zorgelijk.
pi_174420369
Oeps, ik probeerde te editen maar quote mezelf.
pi_174420370
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:31 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Ik probeer uit te leggen waarom deze zaak mogelijk zoveel aandacht heeft gekregen. En dat is naar mijn idee vanwege die paar dingen die ze nog gedeeld had voordat ze verdween. Die lieten vrij goed een beeld zien van dat er geen andere dingen speelden maar dat haar echt iets overkomen was. In combinatie met dat niemand informatie over had was dat heel zorgelijk.
Je zegt toch net dat je overtuigd was dat er iets mis was na het zien van de selfie?

Edit: ik zie nu wat je precies bedoelt ;) !

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 20:33:03 ]
pi_174420378
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:32 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Je zegt toch net dat je overtuigd was dat er iets mis was na het zien van de selfie?
Je snapt nog steeds mijn antwoord niet.
pi_174420384
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:32 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Je snapt nog steeds mijn antwoord niet.
Zie mijn edit ;)
pi_174420405
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:33 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Zie mijn edit ;)
Top ^O^
pi_174420452
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:24 schreef Blue_note het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Daarna perk je het wel in inderdaad.
Ik stel slechts dat de morele intentie goed is. Verder: waar spreek ik over het Amerikaanse systeem?
pi_174420485
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:38 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ik stel slechts dat de morele intentie goed is. Verder: waar spreek ik over het Amerikaanse systeem?
Chef...dat kun je opvatten als: zo slecht is het niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:57 schreef Rangono het volgende:

[..]

pi_174420515
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:28 schreef EternalNow het volgende:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

Je begrijpt zijn antwoord denk ik niet. Hij zegt juist dat ómdat die selfie zo onschuldig en blij was hij er van overtuigd was dat er echt iets mis was (denk ik). En dat het dus een serieuze vermissing betrof.
pi_174420542
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:43 schreef RomanMe het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je begrijpt zijn antwoord denk ik niet. Hij zegt juist dat ómdat die selfie zo onschuldig en blij was hij er van overtuigd was dat er echt iets mis was (denk ik). En dat het dus een serieuze vermissing betrof.
No shit....

Als je de voorgaande even eerst leest ;)

Je andere quote heeft er niks mee te maken overigens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 20:46:11 ]
pi_174420602
quote:

[..]

jazeker, alle dames aan de GPS checkers... Overheid die sneller inzage kan hebben in dataverkeer.

In ieder geval worden die discussies in een bepaald daglicht gezet.
pi_174420643
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:28 schreef EternalNow het volgende:

[..]

en ze hebben Anne donderdag gevonden in Zeewolde..
pi_174420655
AletteJurgens twitterde op maandag 09-10-2017 om 17:46:13 In 2002 zat ik opgenomen op de WA Hoeve in Den Dolder tegenover de forensisch psychiatrische kliniek, het verbaasde me toen al 1/2 reageer retweet
AletteJurgens twitterde op maandag 09-10-2017 om 17:47:24 Dat er mannen zaten die zich vrij op het terrein mochten bewegen maar er niet af mochten ... Terwijl er geen hek omheen staat #annefaber reageer retweet
pi_174420658
en vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')