abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:14:39 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174415133
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ho ho, je haalt nu twee zaken door elkaar.

1 de familie
2 wij, de pleps

Wij weten niet wat de recherche de nabestaanden al heeft verteld. En of ze haar wel of niet hebben mogen zien. Ook niet of men een mogelijke doodsoorzaak weet.

Wij de pleps, hebben geen recht op info. Misschien wat tijdens een zitting maar dat kan nog maanden duren.

Bij de zaak van Savannah is er ook niets naar buiten gebracht. Al maanden niet. Wat niet wil zeggen dat de nabestaanden van Savannah niet op de hoogte zijn van het dossier.
Als de verdachte in de zaak Savannah nog steeds zijn mond houdt dan is het wellicht zelfs een grotere psychopaat dan Michael P..... dat is pas een enge gedachte, met z'n 16 jaar.
Overigens is het mazzel dat daar idd al een verdachte opgepakt is, want als dat niet zo was dan zou iedereen nu ook naar Michael P wijzen in die zaak.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174415345
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als de verdachte in de zaak Savannah nog steeds zijn mond houdt dan is het wellicht zelfs een grotere psychopaat dan Michael P..... dat is pas een enge gedachte, met z'n 16 jaar.
Overigens is het mazzel dat daar idd al een verdachte opgepakt is, want als dat niet zo was dan zou iedereen nu ook naar Michael P wijzen in die zaak.
tja, gisteren stond er een stuk in de krant, dacht het AD,van de ouders van Sandra van Duijl.

Vriend was de moordenaar, 21 jaar toen en berecht volgens het jeugdrecht. Kreeg 2 jaar en TBS, die komt nu ook al met verlof...

Die A.S. staat met zijn houding ook binnen nog time weer buiten.
pi_174415633
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:04 schreef ITrade het volgende:

[..]

Op basis van deze gegevens zeggen of iemand intelligent is of dom is wel een beetje simpel.

Hij zou zo intelligent moeten zijn dat hij vanuit Altrecht precies kan weten wat voor moderne technieken de politie tot haar beschikking heeft?
Ik zeg dat ik "de indruk" heb dat deze meneer niet erg intelligent is. Dat is uiteraard geen vaststaand feit. Maar ik vind zijn acties nou niet echt passen bij een intelligent persoon. Maar dat is zoals gezegd mijn indruk.

En moderne technieken? We hebben het over dna. Dat is nu toch niet meer bijzonder. Volgens mij deed dna hem bij zijn vorige verkrachtingen zelfs de das om.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174415648
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mensen lijken te denken dat ze daar "recht" op hebben omdat hun hulp ook werd ingeroepen toen ze kwijt was....

Dat het dan om hulp gaat van mensen die werkelijk informatie zouden kunnen hebben (feiten dus) doet er dan niet meer toe, als je hebt meegeleefd en hebt verzonnen waar ze zou kunnen zijn heb je recht op alle informatie, want ze hadden je om hulp gevraagd.

Echt, het land is zo gestoord aan het worden met de huidige social media.
En voor de duidelijkheid; als mijn kind kwijt zou zijn zou ik er zelfs een Facebook-account voor aanmaken om een zo groot mogelijk bereik te hebben.
Ze zullen het nooit toegeven (want bias), maar voor die mensen is dit gewoon amusement. Een spannende thriller, maar dan in het echt.
pi_174415713
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ze zullen het nooit toegeven (want bias), maar voor die mensen is dit gewoon amusement. Een spannende thriller, maar dan in het echt.
Ik heb dat anders meermaals toegegeven. Aldus is je post onzin.
pi_174415729
Excuus, ik heb niet alle topics door gespit;

Hij had alleen die vrijdag een auto (van zijn moeder?) tot beschikking. (Mogelijk wegens verlof van zijn moeder.)
Wordt die auto gebracht naar hem (door zijn moeder)?
Haalt en brengt hij de auto zelf terug naar zijn moeder? (Hoe komt hij dan bij de auto? OV?)

Dan is tijdslijn +- 19:15 tot 22:45 uur best krap: Anne 'grijpen" in regio Soest/Den Dolder, dan iets waar ik niet wil aan denken, materialen dumpen bij Huis ter Heide, Anne wegbrengen Zeewolde, terug brengen auto naar moeders, met OV(?) terug naar Atrecht of met de auto naar Altrecht.
Hij moet onder de zooi, aarde en meer hebben gezeten. Moet schep oid al gereed hebben gehad? Etc

Superveel aannames, maar zelfs met tijdslijn of volgorde varieren, autogebruik, wel of niet terugbrengen,...

Ik kan me niet aan het idee ontrekken dat het niet allemaal op vrijdag is gebeurd.
Dat hij zaterdag (en/of zondag?) ook bezig is geweest. Of deels...

(Ik kan er nog steeds niet bij, wat moet ZIJ door gemaakt hebben...)


....

EDIT: Nee, ik heb geen recht op informatie, persoonlijk vind ik dat de politie enorm goed met alles is om gegaan. Ik merk gewoon dat het veel door mijn hoofd speelt. Ik schrijf ze nu hier op. Thats it.

[ Bericht 9% gewijzigd door jack4ya op 14-10-2017 15:53:04 (voordat ik weer als sensatiezoeker wordt gezien.) ]
pi_174415884
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:04 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze hem zo aan het praten hebben gekregen. Teasen met de term perfecte moord en dat het hem niet gelukt is, sterker dat ze hem na een week al te pakken hadden. Een tijdlijn gaan maken, en dat hij toen, al dan niet per ongeluk, verteld heeft dat ze in Zeewolde lag.
er was vandaag op t nieuws dat de verdachte in beeld is gekomen na DNA aangetroffen van hem op Annes tas.
pi_174415889
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:49 schreef jack4ya het volgende:
Excuus, ik heb niet alle topics door gespit;

Hij had alleen die vrijdag een auto (van zijn moeder?) tot beschikking. (Mogelijk wegens verlof van zijn moeder.)
Wordt die auto gebracht naar hem (door zijn moeder)?
Haalt en brengt hij de auto zelf terug naar zijn moeder? (Hoe komt hij dan bij de auto? OV?)

Dan is tijdslijn +- 19:15 tot 22:45 uur best krap: Anne 'grijpen" in regio Soest/Den Dolder, dan iets waar ik niet wil aan denken, materialen dumpen bij Huis ter Heide, Anne wegbrengen Zeewolde, terug brengen auto naar moeders, met OV(?) terug naar Atrecht of met de auto naar Altrecht.
Hij moet onder de zooi, aarde en meer hebben gezeten. Moet schep oid al gereed hebben gehad? Etc

Superveel aannames, maar zelfs met tijdslijn of volgorde varieren, autogebruik, wel of niet terugbrengen,...

Ik kan me niet aan het idee ontrekken dat het niet allemaal op vrijdag is gebeurd.
Dat hij zaterdag (en/of zondag?) ook bezig is geweest. Of deels...

(Ik kan er nog steeds niet bij, wat moet ZIJ door gemaakt hebben...)

....

EDIT: Nee, ik heb geen recht op informatie, persoonlijk vind ik dat de politie enorm goed met alles is om gegaan. Ik merk gewoon dat het veel door mijn hoofd speelt. Ik schrijf ze nu hier op. Thats it.
Denk nog velen meer. Ik moet er niet aan denken. Kan ook zo zijn dat hij haar een lift heeft aangeboden, van goh rotweer, dit dat, fiets in kofferbak, stap maar in ik moet 'toevallig' die kant op.

Ik weet het aanname, suggereren dit dat.
pi_174415903
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:49 schreef jack4ya het volgende:
Excuus, ik heb niet alle topics door gespit;

Hij had alleen die vrijdag een auto (van zijn moeder?) tot beschikking. (Mogelijk wegens verlof van zijn moeder.)
Wordt die auto gebracht naar hem (door zijn moeder)?
Haalt en brengt hij de auto zelf terug naar zijn moeder? (Hoe komt hij dan bij de auto? OV?)

Dan is tijdslijn +- 19:15 tot 22:45 uur best krap: Anne 'grijpen" in regio Soest/Den Dolder, dan iets waar ik niet wil aan denken, materialen dumpen bij Huis ter Heide, Anne wegbrengen Zeewolde, terug brengen auto naar moeders, met OV(?) terug naar Atrecht of met de auto naar Altrecht.
Hij moet onder de zooi, aarde en meer hebben gezeten. Moet schep oid al gereed hebben gehad? Etc

Superveel aannames, maar zelfs met tijdslijn of volgorde varieren, autogebruik, wel of niet terugbrengen,...

Ik kan me niet aan het idee ontrekken dat het niet allemaal op vrijdag is gebeurd.
Dat hij zaterdag (en/of zondag?) ook bezig is geweest. Of deels...

(Ik kan er nog steeds niet bij, wat moet ZIJ door gemaakt hebben...)


....

EDIT: Nee, ik heb geen recht op informatie, persoonlijk vind ik dat de politie enorm goed met alles is om gegaan. Ik merk gewoon dat het veel door mijn hoofd speelt. Ik schrijf ze nu hier op. Thats it.
Die vragen zijn hier inderdaad allemaal al gesteld en niemand heeft de antwoorden.

Misschien later tijdens de zittingen, zal er wat duidelijkheid komen.
pi_174415911
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:59 schreef kurk_droog het volgende:
Die moeder mag trouwens ook het bankje in. Medeplichtig of hulp bij moord.
hoezo?
Misschien heeft ze de auto gewoon uitgeleend omdat het zon noodweer was..en heeft ze geen idee gehad wat zoon er mee zou doen behalve van haar naar de kliniek rijden
pi_174415913
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:01 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

er was vandaag op t nieuws dat de verdachte in beeld is gekomen na DNA aangetroffen van hem op Annes tas.
Ik meende dat het de jas was waarom DNA materiaal gevonden was van P.
pi_174415917
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:59 schreef kurk_droog het volgende:
Die moeder mag trouwens ook het bankje in. Medeplichtig of hulp bij moord.
Jij durft, heb je haar persoonlijk gesproken dan?
pi_174415947
Ik gok dat een dame als Anne geen lift aanneemt, denk dat ze te eigengereid/zelfstandig voor is. (aanname) Ik denk dat ze van haar fiets getrokken is, of bij stilstaan belaagd oid.
Maar dat maakt dan ook gelijk dat het 'heel veel werk is geweest' voor MP...
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:06:34 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174415956
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:01 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

er was vandaag op t nieuws dat de verdachte in beeld is gekomen na DNA aangetroffen van hem op Annes tas.
Er was toch in het nieuws dat het niet op haar tas maar op haar jas was?
https://nos.nl/artikel/21(...)-naar-michael-p.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:06:52 #140
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174415961
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:59 schreef kurk_droog het volgende:
Die moeder mag trouwens ook het bankje in. Medeplichtig of hulp bij moord.
Slaat nergens op.
pi_174415969
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die vragen zijn hier inderdaad allemaal al gesteld en niemand heeft de antwoorden.

Misschien later tijdens de zittingen, zal er wat duidelijkheid komen.
Sorry... misschien was het even een "Mijn lief dagboek,..." momentje.
pi_174416012
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:05 schreef jack4ya het volgende:
Ik gok dat een dame als Anne geen lift aanneemt, denk dat ze te eigengereid/zelfstandig voor is. (aanname) Ik denk dat ze van haar fiets getrokken is, of bij stilstaan belaagd oid.
Maar dat maakt dan ook gelijk dat het 'heel veel werk is geweest' voor MP...
Gissen gissen. Het is eigenlijk zo krankzinnig allemaal dat het niet te bevatten is laat staan er een 'logische' volgorde in te zien.
pi_174416031
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:12 schreef Joppiez het volgende:

[..]

120 kg.. wie heeft dat beweerd :')

De foto waar je een deel van zijn bovenlichaam ziet heeft er in ieder geval geen enkele schijn van, best wel korte bovenarmen lijkt hij te hebben ook.

Het lijkt niet echt een figuur met een lichaam als Rico Verhoeven heeft.. :P
Ddvw vertelde dat hier.
pi_174416058
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:11 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Ddvw vertelde dat hier.
Die nu zijn snor gedrukt heeft. Volgens mij een misselijke troll.
pi_174416062
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat stukje van de NOS over dat advocaten figuren als P vertellen niet mee te werken aan een onderzoek zodat dan vaststaat wanneer ze weer vrijkomen.

Wat voor een duivel ben je dan. :r Gewoon een demoon.
Het is voor de naam van een advocaat belangrijk dat een straf zo laag mogelijk is. Levert nieuwe cliënten op. Meewerken aan veiligheid van de samelving maakt een strafrecht advocaat al gauw werkeloos.
pi_174416064
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:43 schreef Moira. het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk doorgaans voordat zo’n onderzoek is afgerond, er een veroordeling komt, en meer details over de gebeurtenis naar buiten worden gebracht?
Je hebt het over het politie-onderzoek en niet over enkel de sectie, neem ik aan?
Zolang de verdachte in beperking zit (of zijn die inmiddels opgeheven?), zal er vrijwel niet naar buiten komen.
Er zal straks elke ca. 90 dagen een pro-forma zitting plaatsvinden, waarbij het OM vaak terughoudend verklaart over de stand van het lopende onderzoek. Dat komt dan via de media naar buiten. Aangezien er zoveel aandacht is voor deze zaak, zou ook in de tussentijd informatie naar buiten kunnen komen.
Alle details zullen pas bekend worden zodra de strafzaak is gestart, en dat kan nog lang gaan duren..
pi_174416084
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Die nu zijn snor gedrukt heeft. Volgens mij een misselijke troll.
Dat valt zeker te betwijfelen, hij was hier nog een paar keer, maar wat moet hij nog meer zeggen?
pi_174416086
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Had P nou krassen op zijn gezicht of niet?
Is mij ook niet duidelijk geworden. Mick van Wely schijnt zoiets gezegd te hebben bij Pauw van de week, maar ik heb niet begrepen of het 'zou kunnen zijn' dat iemand uit de kliniek verteld heeft dat hij krassen had, of dat dat ook daadwerkelijk door iemand uit die kliniek gezegd is.

Is terug te kijken.
pi_174416105
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:41 schreef RedRain het volgende:

[..]

In berichtgeving uit 2010, en ook op rechtspraak.nl staat dat hij ze heeft bedreigd om mee te lopen.

De Gelderse politie heeft maandag een 20-jarige man opgepakt voor de gewelddadige verkrachting van twee meisjes uit Nijkerk van 16 en 17 jaar. De man uit Zeewolde bedreigde de slachtoffers met een vuurwapen.

© ANPHet tweetal zat in de nacht van 30 april op een bankje bij een sportcomplex aan de Nachtegaalsteeg in Nijkerk. De dader zou hen met het vuurwapen hebben gedwongen naar wat struiken te lopen, waar hij hen misbruikte.

De politie zette 25 rechercheurs op de zaak. Die onderzochten ook overvallen in Nijkerk. In dat onderzoek kwamen de rechercheurs de 20-jarige verdachte op het spoor.

Voor de straatroof zijn twee 24-jarige plaatsgenoten van de 20-jarige verdachte opgepakt. Een van hen bleek een mobiele telefoon te hebben die op 13 april was gestolen.

---

"De twee slachtoffers zouden rond middernacht op een bankje hebben gezeten aan de Nachtegaalsteeg toen er een onbekende man naar hen toe kwam lopen. De man zou onder bedreiging van een vuurwapen, of iets wat daarop lijkt, de slachtoffers gedwongen hebben mee te lopen naar de struiken naast het sportcomplex. In het struikgewas zou de man de meisjes hebben verkracht onder bedreiging van het wapen. De man zou hierna zijn weggelopen waarna hij de meisjes hulpeloos achterliet."

http://www.112vallei.nl/p(...)cht-op-koninginnedag

http://­www.­nu.­nl/­binnenland/­2285282/­man-vast-verkrachting-meisjes-nijkerk.­html

En dat staat eigenlijk overal in berichtgeving rond die tijd. Dus het lijkt me vrij sterk dat het opeens anders blijkt te zijn. Het lijkt mij dus dat bepaalde media het simpelweg verkeerd overnemen.
Ik zou de papieren van de rechtzaak geloven, niet een krant.
pi_174416123
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:14 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Is mij ook niet duidelijk geworden. Mick van Wely schijnt zoiets gezegd te hebben bij Pauw van de week, maar ik heb niet begrepen of het 'zou kunnen zijn' dat iemand uit de kliniek verteld heeft dat hij krassen had, of dat dat ook daadwerkelijk door iemand uit die kliniek gezegd is.

Is terug te kijken.
Dat is inderdaad in die uitzending als feit gezegd.

Maar kan natuurlijk ook van de struiken gekomen zijn, of afkick verschijnselen of een mug...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')