Ik heb mijn quote al aangepast. Maar jij en sky kunnen dat nu niet meer omdat jij het topic slootquote:
Ik had het al aangepast. En die puberdwaas postte het bewust.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb mijn quote al aangepast. Maar jij en sky kunnen dat nu niet meer omdat jij het topic sloot
Eens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:46 schreef Tchock het volgende:
Er worden gewoon mensen kapotgemaakt door zulke zelfgeilende ramptoeristen. Die zich geenszins gehouden voelen aan de journalistieke code, of privacy, of enige fatsoensnormen. Ik walg er echt van. Proberen te profiteren door complete bullshit op te schrijven over zo'n tragedie.
Dat was een mooie TT geweest.quote:Driewerf kut.
Ik denk niet dat veel mensen zo ver doordenken. Het systeem (en hoe deze wordt uitgevoerd) is voor velen een black box.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 05:28 schreef DeParo het volgende:
Het is toch frappant dat iedereen het systeem de schuld geeft mbt de dood van Anne Faber, maar het eerder een gebrek aan een systeem, de bezuinigingen hebben ervoor gezorgd dat binnen het zorgstelsel mensen als Michael P., die begeleiding en therapie nodig hebben, gewoon genegeerd worden en ondanks dat ze in de gevangenis zitten niet de juiste hulp krijgen, zowel de lokale overheden als de centraal overheid zijn hier verantwoordelijk voor.
Hierbij neem je aan dat het volk uberhaupt dergelijke onderfiguren hulp wil bieden, en dat alle dergelijke criminelen middels "zorg" om te toveren zijn tot nette burgers. Beide discutabel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 05:28 schreef DeParo het volgende:
Het is toch frappant dat iedereen het systeem de schuld geeft mbt de dood van Anne Faber, maar het eerder een gebrek aan een systeem, de bezuinigingen hebben ervoor gezorgd dat binnen het zorgstelsel mensen als Michael P., die begeleiding en therapie nodig hebben, gewoon genegeerd worden en ondanks dat ze in de gevangenis zitten niet de juiste hulp krijgen, zowel de lokale overheden als de centraal overheid zijn hier verantwoordelijk voor.
Hulp zorgt er in ieder geval voor dat deze mensen de begeleiding krijgen die ze nodig hebben, omtoveren tot nette burgers gaat misschien niet altijd, maar het biedt zowel de desbetreffende persoon als de samenleving een verzekering dat uitwassen minder kans hebben om te gebeuren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 08:28 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hierbij neem je aan dat het volk uberhaupt dergelijke onderfiguren hulp wil bieden, en dat alle dergelijke criminelen middels "zorg" om te toveren zijn tot nette burgers. Beide discutabel.
Veel mensen die werken in de zorg klagen over het feit dat hun werk zoveel moeilijker wordt gemaakt, veel mensen denken dan alleen aan operaties of ouderenzorg, maar dit soort zaken vallen er eveneens onder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen zo ver doordenken. Het systeem (en hoe deze wordt uitgevoerd) is voor velen een black box.
Het was er sowieso leuk:quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:01 schreef Perrin het volgende:
Leden applaudisseren lang voor ‘met progressieve D66-saus overgoten’ regeerakkoord
Pechtold-juichaapjes..
Ondanks zijn kritiek op Wilders, runt Alexander zijn partij het liefst op vergelijkbare wijze.
Iedereen juichen voor de grote baas!
Lekker de PvdA 'armzalig' noemen omdat ze even hun wonden willen likken.quote:Jan Terlouw haalt stevig uit naar andere progressieve partijen die het niet aandurfden om in kabinet te stappen. Hij noemt ze "armzalig".
D66 schakelt makkelijk om van irrelevante oppositiepartij naar NSDAP die zojuist de macht heeft gegrepen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het was er sowieso leuk:
[..]
Lekker de PvdA 'armzalig' noemen omdat ze even hun wonden willen likken.
Crystal meth is normaal in die kringen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:16 schreef TjjWester het volgende:
Tering hebben jullie jan kees de jager gezien? Wat een verschil!
Om 8:45 nogquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:16 schreef TjjWester het volgende:
Hij heeft wel een beetje valsgespeeld met een maagverkleining.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:17 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Crystal meth is normaal in die kringen.
Zo zo, dat is een dure grap. Lekker afvallen op kosten van het collectief.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje valsgespeeld met een maagverkleining.
In positieve zinquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:17 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Crystal meth is normaal in die kringen.
Nee hij heeft iets aangepast aan de darm.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje valsgespeeld met een maagverkleining.
Zie 8:45..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In positieve zin [ afbeelding ]
mini gastric bypass..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee hij heeft iets aangepast aan de darm.
Valt geheel in het niet bij al het belastinggeld dat hij naar de knoflooklanden overmaakte..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Zo zo, dat is een dure grap. Lekker afvallen op kosten van het collectief.
Dat was een koopje voor het behouden van de Unie zonder al te veel moeite.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Valt geheel in het niet bij al het belastinggeld dat hij naar de knoflooklanden overmaakte..
Leuk en herkenbaar artikel inderdaad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:01 schreef Perrin het volgende:
Leden applaudisseren lang voor ‘met progressieve D66-saus overgoten’ regeerakkoord
Pechtold-juichaapjes..
Ondanks zijn kritiek op Wilders, runt Alexander zijn partij het liefst op vergelijkbare wijze.
Iedereen juichen voor de grote baas!
Hehe, inderdaad. Kan me voorstellen dat die zich regelmatig opnieuw voor moet stellenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:42 schreef DeParo het volgende:
Wow pas na enkele comments hier zag ik dat het om Jan Kees de Jager ging man die is veranderd zeg.
Echt waar?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:52 schreef skysherrif het volgende:
wow, jan kees is echt afgevallen
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat jij het meldt, anders hadden we het nooit geweten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, zag het net voorbij komen, zal even de foto die er bij stond opzoeken.
Wil je zeggen dat het erger kan dan Trump?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:07 schreef Abschirmdienst het volgende:
Alle linksen missen Bush inmiddels. Wie weet gaan we Trump ook missen nadat Hulk Hogan, Kanye of zo'n andere mongool het overneemt.
Dan zien ze er ook altijd meteen 10 jaar ouder uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:52 schreef skysherrif het volgende:
wow, jan kees is echt afgevallen
[ afbeelding ]
Exact.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het erger kan dan Trump?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 08:04 schreef Reya het volgende:
Ik hou de gemeente Meppel en het ministerie van Financiën verantwoordelijk.
Wat heb ik de laatste maanden waardering gekregen voor Bush. In retrospect ben ik gewoon dol op die man.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:06 schreef Reya het volgende:
Geen enkele foto van Jan Kees zal ooit deze overtreffen:
[ afbeelding ]
Tja, je verwacht ook niet dat je aids krijgt na een longonsteking.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:07 schreef Abschirmdienst het volgende:
Alle linksen missen Bush inmiddels. Wie weet gaan we Trump ook missen nadat Hulk Hogan, Kanye of zo'n andere mongool het overneemt.
Goed punt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:02 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Tja, je verwacht ook niet dat je aids krijgt na een longonsteking.
Nee nee, die Facebook-autist schijnt nu ineens de volgende president te moeten worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:07 schreef Abschirmdienst het volgende:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan zien ze er ook altijd meteen 10 jaar ouder uit.
Klopt, hij weet inmiddels hoe het moet dankzij de Russen. Met z'n hoofd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee nee, die Facebook-autist schijnt nu ineens de volgende president te moeten worden.
Hij is nu toch ook 10 jaar ouderquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan zien ze er ook altijd meteen 10 jaar ouder uit.
Altijd.quote:
Of, zoals Pokkelmans het liever verwoordt, “een bolle nicht die nog net niet uit z’n spandexbroek scheurt”.quote:
Stop de persen.quote:Het volk is boos en zit vol afschuw!
hoeveel punten had je op flappy birdquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:53 schreef 99.999 het volgende:
https://www.volkskrant.nl/kijkverder/2017/communistenspel/
Geen geduld voorquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hoeveel punten had je op flappy bird
Ik ben niet geschikt om een Chinese dictator te worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:53 schreef 99.999 het volgende:
SP-spelletje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:53 schreef 99.999 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:07 schreef skysherrif het volgende:
Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik scoorde een keurige 83%quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt om een Chinese dictator te worden.
Sorry, ik was even vergeten dat we allleen lachen om domme reacties van extreemrechtsen elke ochtend.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:10 schreef Kaas- het volgende:
Is het idee al eens geopperd om naast dit café ook de reeks ‘Skysherrif deelt hier 24/7 opruiende Twitter- en Facebookberichten met u die later vaak nep blijken te zijn’ aan te houden?
Dat lijkt me een uitstekende scheiding van zaken voor iedereen.
Het is meer dat die bagger van je vooral nog meer van die lelijknap figuren aantrekt. En dat er meestal geen zak van klopt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat we allleen lachen om domme reacties van extreemrechtsen elke ochtend.
Ze had inderdaad geen doek over het gelaat, hoe kan iemand dat weerstaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mashallah.Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
Wow! Een triviale idioot! Stop de persen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Nee, dat is niet het punt, maar bij vele eerdere pogingen van andere users als onder anderen Tchock, duke en Euri heb ik al gezien dat het ook niet mogelijk is om het punt aan je over te brengen, omdat het simpelweg gemist wordt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat we allleen lachen om domme reacties van extreemrechtsen elke ochtend.
Snap ook niet goed waarom je hier nog altijd de GeenStijler uit loopt te hangen. Ben je zo godse autiztidvg dat je de stemming in deze reeks niet kunt lezen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik mocht maar twee vragen beantwoorden. Wat er daarna met me gebeurt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:53 schreef 99.999 het volgende:
Goede forumkeuze dan.quote:
Als (zak)Japanner vrees ik geen mooi lot.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:15 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Ik mocht maar twee vragen beantwoorden. Wat er daarna met me gebeurt?
Alles goed Koos?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap ook niet goed waarom je hier nog altijd de GeenStijler uit loopt te hangen. Ben je zo godse autiztidvg dat je de stemming in deze reeks niet kunt lezen?
Met een blok beton aan zijn benen in het Wolderwijd dumpen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
In mijn stamkroeg liep er laatst ook een rond. Had duidelijk instructies gekregen van z'n therapeut om contacten te leggen.
Dan heb je aan mij een slechte. Kutautist.
Mijn vraag blijft staan, Rain Man. Ben je zo sociaal onhandig dat je de stemming in een gezelschap niet kunt peilen?quote:
Hehehe. Eens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:10 schreef Kaas- het volgende:
Is het idee al eens geopperd om naast dit café ook de reeks ‘Skysherrif deelt hier 24/7 opruiende Twitter- en Facebookberichten met u die later vaak nep blijken te zijn’ aan te houden?
Dat lijkt me een uitstekende scheiding van zaken voor iedereen.
Pijnlijke situatie is het.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het punt, maar bij vele eerdere pogingen van andere users als onder anderen Tchock, duke en Euri heb ik al gezien dat het ook niet mogelijk is om het punt aan je over te brengen, omdat het simpelweg gemist wordt.
Kennelijk. Zeer pijnlijk allemaal dit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn vraag blijft staan, Rain Man. Ben je zo sociaal onhandig dat je de stemming in een gezelschap niet kunt peilen?
Post gewoon eens wat over Baudet, dan ben je gelijk vriendjes van iedereen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kennelijk. Zeer pijnlijk allemaal dit.
Waarom hier altijd aan komen schijten met van die GeenStijl-bijdragen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kennelijk. Zeer pijnlijk allemaal dit.
Nee doe alsjeblieft niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:26 schreef Euribob het volgende:
Anders geven we SS met z'n allen gewoon een abbo op de NRC, lijkt me een goeie investering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is het wel weer prima Koos.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom hier altijd aan komen schijten met van die GeenStijl-bijdragen?
41 punten, slechts 63% van wat ik had kunnen halen, beroerde partijbons.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:15 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Ik mocht maar twee vragen beantwoorden. Wat er daarna met me gebeurt?
Hoppa!quote:Hoogleraar Psychiatrie Judith Lewis Herman (Harvard) schrijft: ,,Iemand die geestelijk zo instabiel is als Donald Trump zou eenvoudigweg niet de macht moeten krijgen over leven en dood in een presidentschap.” Ze heeft het over ,,de giftige combinatie” van Trumps ,,waanzinnige niveaus van zelfoverschatting, impulsiviteit en de dwangmatigheden van geestelijke beperking, gecombineerd met een autoritaire persoonlijkheidscultus en minachting voor de rechtsstaat”.
Het zou beter zijn voor de samenleving wanneer een hoogleraar psychiatrie zich op een andere carriere richt indien zij zulke standpunten inneemt zonder de desbetreffende persoon zelf van nabij te kunnen hebben bestudeerd.quote:
Praktisch iedereen hier vraagt het zich regelmatig af. Sta er dan ook voor als een vent en beantwoord gewoon waarom jij dat als enige wel leuk en relevant vindt. Dit is ook maar lafjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo is het wel weer prima Koos.
Dat heb ik je toch al gewoon gezegd, maar ik vind het gewoon niet zo'n interessante discussie hier.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Praktisch iedereen hier vraagt het zich regelmatig af. Sta er dan ook voor als een vent en beantwoord gewoon waarom jij dat als enige wel leuk en relevant vindt.
De Israëliërs zijn inderdaad de enigen ter wereld die Trump nog geweldig vinden. De joodse vriend van m'n zus vindt hem ook helemaal top. Wij zijn geen vrienden, dat begrijp je vast wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het zou beter zijn voor de samenleving wanneer een hoogleraar psychiatrie zich op een andere carriere richt indien zij zulke standpunten inneemt zonder de desbetreffende persoon zelf van nabij te kunnen hebben bestudeerd.
De Trump-achterban gelooft geen ene academicus. En al helemaal geen liberal hoogleraren van Harvard.quote:
Ik vind de suggestie dat Trump geestelijk beperkt is gewoon mooi.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:36 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De Trump-achterban gelooft geen ene academicus. En al helemaal geen liberal hoogleraren van Harvard.
En De Arabieren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Israëliërs zijn inderdaad de enigen ter wereld die Trump nog geweldig vinden. De joodse vriend van m'n zus vindt hem ook helemaal top. Wij zijn geen vrienden, dat begrijp je vast wel.
Met zulke meningen hoeven we in ieder geval ook niet meer boos te worden als Trump iets beledigend zegt over wie dan ook nou zeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind de suggestie dat Trump geestelijk beperkt is gewoon mooi.
Vreemde redenering. Tamelijk stupide ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met zulke meningen hoeven we in ieder geval ook niet meer boos te worden als Trump iets beledigend zegt over wie dan ook nou zeg.
Denk jij dat hij geestelijk helemaal in orde is overigens? Zijn toch wel wat trekjes van narcisme te bespeuren...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met zulke meningen hoeven we in ieder geval ook niet meer boos te worden als Trump iets beledigend zegt verder.
Waar dan? Gemist.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat heb ik je toch al gewoon gezegd,
Hahaquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:53 schreef 99.999 het volgende:
Nice.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:53 schreef 99.999 het volgende:
Jij bent gewoon bang dat China straks opgeblazen wordt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:41 schreef Kaas- het volgende:
Ah, Koos heeft zo'n Trump-apologist het topic binnengelokt. Hulde.
Jammer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemde redenering. Tamelijk stupide ook.
Is er iemand helemaal geestelijk in orde. Maar ok, boos woorden als Trump iemand beledigd, en gaan juichen als iemand zegt dat Trump geestelijk niet in orde is in deze. Misschien beter om je gewoon op de inhoud te richten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk jij dat hij geestelijk helemaal in orde is overigens? Zijn toch wel wat trekjes van narcisme te bespeuren...
Ik dacht dat kiezen voor het spelen van de spelletjes een valstrik zou zijn en strafpunten op zou leveren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Haha
Ik heb 28 gehaald. Een paar keer onderweg al m’n punten verspeeld :’)
Met vijanden als een Koos heeft Donald Trump helemaal geen vrienden nodig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:41 schreef Kaas- het volgende:
Ah, Koos heeft zo'n Trump-apologist het topic binnengelokt. Hulde.
Hahaquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Is er iemand helemaal geestelijk in orde. Maar ok, boos woorden als Trump iemand beledigd, en gaan juichen als iemand zegt dat Trump geestelijk niet in orde is in deze. Misschien beter om je gewoon op de inhoud te richten.
China.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dat China straks opgeblazen wordt.
Hebben ze zelf uitgelokt. Met hun ogen en strakke kapsels.
Zozo, jij dicht mij nogal wat invloed toe. Akkoord, ik ben een hypersuccesvolle journalist binnen een straal van 500 meter rondom mijn woning, maar dan nog.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met vijanden als een Koos heeft Donald Trump helemaal geen vrienden nodig.
Bereken anders eerst even het houdbaarheidssaldo van de Chinezen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
China.Om die straks nog aan te kunnen moeten we fuseren tot de Verenigde Staten van Europa en Amerika.
Journalisten zijn hoeren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zozo, jij dicht mij nogal wat invloed toe. Akkoord, ik ben een hypersuccesvolle journalist binnen een straal van 500 meter rondom mijn woning, maar dan nog.
Neuh. Alle buurlanden zullen het zware werk voor ons doen. Chinezen zijn zo autistisch dat ze niet zien dat iedereen ze inmiddels haat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
China.Om die straks nog aan te kunnen moeten we fuseren tot de Verenigde Staten van Europa en Amerika.
Geestelijk niet in orde is toch niet per se een belediging. Als hij geestelijk niet in orde is.... dan is hij geestelijk niet in orde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Is er iemand helemaal geestelijk in orde. Maar ok, boos woorden als Trump iemand beledigd, en gaan juichen als iemand zegt dat Trump geestelijk niet in orde is in deze. Misschien beter om je gewoon op de inhoud te richten.
Zover reikt je achtertuin niet Koos kom op.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zozo, jij dicht mij nogal wat invloed toe. Akkoord, ik ben een hypersuccesvolle journalist binnen een straal van 500 meter rondom mijn woning, maar dan nog.
Nou we weten allebei dat het wel als belediging wordt bedoeld toch of.........?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geestelijk niet in orde is toch niet per se een belediging. Als hij geestelijk niet in orde is.... dan is hij geestelijk niet in orde.
Iedereen haat ze?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Neuh. Alle buurlanden zullen het zware werk voor ons doen. Chinezen zijn zo autistisch dat ze niet zien dat iedereen ze inmiddels haat.
Ondertussen kunnen wij ontspannen toekijken en centjes verdienen.
Geen ideetje welke Engelse term gehanteerd wordt voor houdbaarheidssaldo eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bereken anders eerst even het houdbaarheidssaldo van de Chinezen.
De Russen gebruiken de Chinezen hooguit en andersom. Maar die haten elkaar gewoon hoor. En de gemiddelde Chinees zal veel landgenoten haten. Resteert Vietnam.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iedereen haat ze?
De Chinezen zelf in elk geval niet. Dat is al 18,4% van de wereldbevolking. Afrika vindt ze ook fantastisch. Zitten we op 34,5%. Vietnam, Rusland en Oost-Europa er nog bij. Dan zitten we inmiddels op ongeveer honderdmiljoen procent.
Oh kut, even kijken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het was een DM naar kaas bedoel ik.
Haha! Touché.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:51 schreef 99.999 het volgende:
En de gemiddelde Chinees zal veel landgenoten haten.
Ook wel weer typisch zo'n dingetje waar alleen de spaarzame Nederlandse ambtenaren mee bezig zijn. De rest van de wereld boeit het geen reet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen ideetje welke Engelse term gehanteerd wordt voor houdbaarheidssaldo eigenlijk.
Dit is incorrect, want de Europese Unie hanteert ook voor het houdbaarheidssaldo een norm van een maximaal tekort van 0,5%, naast de wat bekendere normen zoals een maximaal begrotingstekort van 3% enz.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ook wel weer typisch zo'n dingetje waar alleen de spaarzame Nederlandse ambtenaren mee bezig zijn. De rest van de wereld boeit het geen reet.
Oké iedereen is niet het juiste woord.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iedereen haat ze?
De Chinezen zelf in elk geval niet. Dat is al 18,4% van de wereldbevolking. Afrika vindt ze ook fantastisch. Zitten we op 34,5%. Vietnam, Rusland en Oost-Europa er nog bij. Dan zitten we inmiddels op ongeveer honderdmiljoen procent.
Jawel jij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha! Touché.
Maar dan bestaan er op aarde überhaupt geen geliefde mensen.
Taiwan is China, vriend. Hoort gewoon bij de Volksrepubliek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Oké iedereen is niet het juiste woord.
Maar Vietnam is geen vriend van China, Rusland niet, Japan niet, de Filipijnen niet, Maleisië niet, Indonesië niet, Mongolië niet, Taiwan niet, Australië niet. China denkt de oppermachtige heerser te kunnen spelen waarvoor iedereen moet buigen, dat loopt nooit zo goed af.
Ik hoop ooit nog eens een echte Chinees daarmee te trollen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Taiwan is China, vriend. Hoort gewoon bij de Volksrepubliek.
Amper. Op Trump na dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha! Touché.
Maar dan bestaan er op aarde überhaupt geen geliefde mensen.
China is het eiland toch? Die rebellerende provincies op het vasteland tellen we niet mee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar behalve Nederland boeit dat niemand.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is incorrect, want de Europese Unie hanteert ook voor het houdbaarheidssaldo een norm van een maximaal tekort van 0,5%, naast de wat bekendere normen zoals een maximaal begrotingstekort van 3% enz.
Nogmaals incorrect. Het is zelfs de indicator waar partijen als het IMF zo ongeveer het sterkste op sturen bij het corrigeren van landen als Griekenland.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar behalve Nederland boeit dat niemand.
Gay.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
China is tof. Die Xi is gewoon een eindbaas.
Chinezen staan immers bekend om hun enorme lengte.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Gay.
Poetin is beter. En klein dus makkelijk mee te nemen.
Xi wel, die is van Nederlandse proporties.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Chinezen staan immers bekend om hun enorme lengte.
Echt? Ik zie altijd alleen dat hoofd van die vent en ik bedenk er dan zo'n klein lichaampje bij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Xi wel, die is van Nederlandse proporties.
Want landen zoals Griekenland boeit het niet. Precies mijn punt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nogmaals incorrect. Het is zelfs de indicator waar partijen als het IMF zo ongeveer het sterkste op sturen bij het corrigeren van landen als Griekenland.
Google zegt 1,8m. Zou natuurlijk niet kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt? Ik zie altijd alleen dat hoofd van die vent en ik bedenk er dan zo'n klein lichaampje bij.
De weg waar over gesproken wordt is niet de juiste wegquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
1.80quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt? Ik zie altijd alleen dat hoofd van die vent en ik bedenk er dan zo'n klein lichaampje bij.
Je punt was dat het enkel Nederlanders boeit en het IMF is juist een internationale organisatie. Als je in eerste instantie het punt zou maken dat er veel mensen bestaan wie het niet boeit, dan was ik met je meegegaan ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Want landen zoals Griekenland boeit het niet. Precies mijn punt.
De Nederlandse staatsschuld daalt volgens het CPB tijdens Rutte III van ca. 60% naar ca. 45% van ons BBP.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:06 schreef Abschirmdienst het volgende:
Hoeveel schuld gaat Rutte 3 eigenlijk afbouwen/opbouwen?
Afgezien van de 100 miljard extra tijdens de volgende crisis.
Hulde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Nederlandse staatsschuld daalt volgens het CPB tijdens Rutte III van ca. 60% naar ca. 45% van ons BBP.
Zeker, daarom vind ik het ook helemaal prima dat ze ook een deel van de extra opbrengsten wegsinterklazen. Als je dat niet zou doen is Nederland helemáál ontevreden en alle ruimte is er.quote:
Taiwan is China ja, maar het grootste gedeelte van hun land wordt bezet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had die bijzin nog wel toegevoegd om dit soort opmerkingen te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Taiwan is China ja, maar het grootste gedeelte van hun land wordt bezet.
Beetje sinterklazen en zwartepieten. Goede slogan voor de komende jaren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker, daarom vind ik het ook helemaal prima dat ze ook een deel van de extra opbrengsten wegsinterklazen. Als je dat niet zou doen is Nederland helemáál ontevreden en alle ruimte is er.
Gelukkig doe jij dat NOOIT he?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het al aangepast. En die puberdwaas postte het bewust.
Geen plofkip meer en oud geworden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:16 schreef TjjWester het volgende:
Tja het middel kan erger zijn als de kwaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:20 schreef remlof het volgende:
Haha, Macron heeft gewoon schijt aan Trump en overweegt bezoek aan Iran.
https://www.volkskrant.nl(...)k-aan-iran~a4521795/
Dat is niet zo heel vreemd aangezien Frankrijk al langer zat te azen op economische deals met Iran, bovendien is Frankrijk ook wat nauwer met Rusland een belangrijke bondgenoot van Iran, historisch gezien doet Frankrijk dit al decennia, als de Amerikanen echt druk zouden zetten, dan trekt ook Frankrijk zich wel terug in deze.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:20 schreef remlof het volgende:
Haha, Macron heeft gewoon schijt aan Trump en overweegt bezoek aan Iran.
https://www.volkskrant.nl(...)k-aan-iran~a4521795/
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Taiwan is China ja, maar het grootste gedeelte van hun land wordt bezet.
Spuittjock.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
China is het eiland toch? Die rebellerende provincies op het vasteland tellen we niet mee.
Dit klinkt een beetje vies.quote:
Spuitkaas klinkt nog viezer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje vies.
Afijn ik ga eens klaarmaken Bop, want moet nog shit doen en anders wordt het al lastig op tijd aankomen.
http://www.politico.eu/ar(...)&utm_campaign=bufferquote:Juncker told students from the University of Luxembourg: “We cannot find, for the time being, a real compromise as far as the remaining financial commitments of the U.K. are concerned. As we cannot do this, we will not be able to say during the European Council in October that now we can move to the second phase of the negotiations, which means the shaping of the British-European future. Things have to [be] done. One has to deliver.”
To laughter from the students, he added: “If you are sitting in the bar and you are ordering 28 beers and then suddenly some of your colleagues [leave without] paying, that is not feasible. They have to pay, they have to pay.
Hoe weet Juncker van die POLmeet?quote:“If you are sitting in the bar and you are ordering 28 beers and then suddenly some of your colleagues [leave without] paying, that is not feasible. They have to pay, they have to pay.
Affaire met Kaas?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hoe weet Juncker van die POLmeet?
En in welke mate zijn eigen bankrekening?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:06 schreef Abschirmdienst het volgende:
Hoeveel schuld gaat Rutte 3 eigenlijk afbouwen/opbouwen?
Afgezien van de 100 miljard extra tijdens de volgende crisis.
Ook op straat in iedere wijk?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof zingt mee uit volle borst
SPOILER: Nu allemaal meezingen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
United we stand, divided we fallquote:
Dat staat er juist omdat het het motto van de EU is, onderontwikkelde limbo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
United we stand, divided we fall
Lees je eigen onderschrift een aandachtig met je hersenen ingeschakeld door.
Dombo? Wie zijn United?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat staat er juist omdat het het motto van de EU is, onderontwikkelde limbo.
Jij hebt het toch flink aan je hersenen gehad? Zo gaan de geruchten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
United we stand, divided we fall
Lees je eigen onderschrift een aandachtig met je hersenen ingeschakeld door.
En jij aan je keel, dat is niet op je hersenen geslagen onbemerkt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt het toch flink aan je hersenen gehad? Zo gaan de geruchten.
Zit op werktelefoon. Maar jij hebt toch een herseninfarct gehad?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
En jij aan je keel, dat is niet op je hersenen geslagen onbemerkt?
Dacht dat jij mij geblockt had?
Je wil het niet weten, en ik weet ook niet wat jij opgelopen hebt van achter het station staan of wat dan ook?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zit op werktelefoon. Maar jij hebt toch een herseninfarct gehad?
Wat een gedraai. Afijn het gaat me ook niks aan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je wil het niet weten, en ik weet ook niet wat jij opgelopen hebt van achter het station staan of wat dan ook?
Wie zijn United vraag ik, dat van jouw van Remlof of mij of van Juncker?
Juist dat heb jij voor een Hollander toch nog snel door!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een gedraai. Afijn het gaat me ook niks aan.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:56 schreef remlof het volgende:
SPOILER: Nu allemaal meezingen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deze is toch wat meer de standaardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Met het imperialistische gedrag in de Zuid-Chinese zee hebben ze het bij Vietnam intussen ook verpest hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Russen gebruiken de Chinezen hooguit en andersom. Maar die haten elkaar gewoon hoor. En de gemiddelde Chinees zal veel landgenoten haten. Resteert Vietnam.
Sherlock.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zit op werktelefoon. Maar jij hebt toch een herseninfarct gehad?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:21 schreef Euribob het volgende:
[..]Dat is gewoon de korte versieSPOILER: Deze is toch wat meer de standaardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Carola is makkelijk in te palmen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik oprecht boos ben moet iemand mij ook een kusje geven en dan ben ik niet meer boos.
Christelijke vrouwen zijn zich toch wat meer bewust van hun ondergeschikte positie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik oprecht boos ben moet iemand mij ook een kusje geven en dan ben ik niet meer boos.
Gelukkig is Segers zo trots op haar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Die Carola is makkelijk in te palmen.
Matige sneer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Christelijke vrouwen zijn zich toch wat meer bewust van hun ondergeschikte positie.
Ik zie Rutte ook totaal niet als iemand die joviaal iemand een kusje op dr wang geeft, meer dat het heel houterig gaat en dan totaal awkward wordt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Deze film misschien iets voor je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:26 schreef remlof het volgende:
Ah, weer een goeie serie op Videoland: Babylon Berlin (TV Series 2017– ) - IMDb
Hehe.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Met d’r tieten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie Rutte ook totaal niet als iemand die joviaal iemand een kusje op dr wang geeft, meer dat het heel houterig gaat en dan totaal awkward wordt.Hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FvD heeft echter een betere Carola.quote:
Als je het privilege hebt moet je er gebruik van maken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:46 schreef Kaas- het volgende:
Op praktisch elke borrel kus ik wel minimaal een vrouw op de wang. #homoprovilege
Op onze borrels was het ook gewoon normaal dat je elke chick met een kus begroet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:46 schreef Kaas- het volgende:
Op praktisch elke borrel kus ik wel minimaal een vrouw op de wang. #homoprovilege
Dezelfde "wang" als waar je mannen op kust?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:46 schreef Kaas- het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dezelfde "wang" als waar je mannen op kust?
nb: deze grap werkt beter in het Engels
Die Mark weet wel hoe hij met de vrouwtjes om moet gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ok maar buiten begroeten om.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op onze borrels was het ook gewoon normaal dat je elke chick met een kus begroet.
Zelfs een Ezel stoot zich toch maar 1X aan dezelfde steen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wilco is inderdaad leuke muziek! Vooral het album Yankee Hotel Foxtrot vind ik heel erg goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:03 schreef skysherrif het volgende:
Dit is trouwens best een leuk album/bandje.
Oh ja, die moet ik eens helemaal luisteren. Het eerste nummer I am trying to break your heart ken ik wel en die is erg fijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wilco is inderdaad leuke muziek! Vooral het album Yankee Hotel Foxtrot vind ik heel erg goed.
Gewoon vol op de bek pakken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:46 schreef Kaas- het volgende:
Doe ik ook hoor. En zij ook bij mij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:46 schreef Kaas- het volgende:
Ik hoop dat hij mijn vrouw eens tegen het lijf op loopt dan, die zal hem ook wel vol op de bek pakken dan.quote:
#echtnohomoquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. En zij ook bij mij.
Dat is omdat ze denken dat je net als ik over het homoprivilege beschikt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. En zij ook bij mij.
Je kan hem normaal gezien ook activeren door te pinnen toch? Voor online gebruik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:14 schreef Kaas- het volgende:
Heb een brief van ABN AMRO ontvangen met daarin een telefoonnummer dat ik moet bellen om m’n bankpas te activeren en dan is dat fucking telefoonnummer buiten gebruik.
Hand in hand over straat lopen #heteroprivilegequote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is omdat ze denken dat je net als ik over het homoprivilege beschikt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hand in hand over straat lopen #heteroprivilege
Heb je ook al een beetje meelij met kaasje en bob vanavond?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hand in hand over straat lopen #heteroprivilege
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je ook al een beetje meelij met kaasje en bob vanavond?
Mooiste stadion van het land, zie niet in waarom ik medelijden zou hebben. Behalve als het 0-4 wordt of zo maar daar heb ik nog maar geen geld voor ingezet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze gaan blijkbaar vanavond naar de kuip....
Kom beetje vertrouwen in je club, bolle.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mooiste stadion van het land, zie niet in waarom ik medelijden zou hebben. Behalve als het 0-4 wordt of zo maar daar heb ik nog maar geen geld voor ingezet.
No problem. Ik heb toch nog wat opruimwerk te doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:15 schreef Kaas- het volgende:
Die vriend/teringlijer met de seizoenskaartjes is trouwens iets later op Leiden Bop, ik houd je op de hoogte.
De bolle van Zwolle!1!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kom beetje vertrouwen in je club, bolle.
Het is ineens chiller geworden; hij kan gewoon meeten in Rotterdam. Ben kwart over zes op centraal stazione.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
No problem. Ik heb toch nog wat opruimwerk te doen.
Top.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is ineens chiller geworden; hij kan gewoon meeten in Rotterdam. Ben kwart over zes op centraal stazione.
Ja ja, ik zei het. Mensen geloofden het niet. En nu is Wopke toch penningmeester geworden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:07 schreef Jip141 het volgende:
CDA-senator Wopke Hoekstra wordt de nieuwe minister van Financiën. Hoekstra (42) is nu partner bij McKinsey. Hij kwam in 2011 in de Eerste Kamer en was ook de hoofdauteur van het CDA-verkiezingsprogramma.
Maakt het iets uit welke (Klaas Vaak) er zit?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja ja, ik zei het. Mensen geloofden het niet. En nu is Wopke toch penningmeester geworden.
Ik wist het eergisteren al, maar toen moest ik me nog koest houden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:07 schreef Jip141 het volgende:
Schijnt nieuws van gisteren te zijn volgens Kaas-.
Trouwens bekend met de stad of moet ik een route voor je uitstippelen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is ineens chiller geworden; hij kan gewoon meeten in Rotterdam. Ben kwart over zes op centraal stazione.
Ik vergeet altijd de naam van je straat. Kan ik het eenvoudig vinden via Google Maps heur, want weet wel exact waar het is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Trouwens bekend met de stad of moet ik een route voor je uitstippelen?
Welke? Ik ben ook onderweg. Misschien zitten we in dezelfde (aankomst 18:04). Overigens trof ik net in de trein een Ajacied die me succes wenste en met wie ik gewoon een leuk gesprek kon voeren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:27 schreef Jip141 het volgende:
Lekker in een trein vol aangeschoten voetballiefhebbers, richting Rotterdam.
ICD, ben al bijna in Rdam.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke? Ik ben ook onderweg. Misschien zitten we in dezelfde (aankomst 18:04). Overigens trof ik net in de trein een Ajacied die me succes wenste en met wie ik gewoon een leuk gesprek kon voeren.
Ja, en er werd vrij bruut iemand door de politie getackeld en in de boeien geslagen op Amsterdam Bijlmer ArenA recht voor m’n neus.
Was wel leuk geweest maar ga al eten bij familie en ben zelfs een beetje laat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga met Bop en mij eten dan
Ja en anders zie ik je wel op die housewarming haha
Vooruit maar weer dan. Geniet ervan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:42 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Was wel leuk geweest maar ga al eten bij familie en ben zelfs een beetje laat.
Thx. Jullie ook veel plezier!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vooruit maar weer dan. Geniet ervan.
Goede krant. Gelijk die Godwin al in de koptekst.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:46 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Rustig aan maar weer hoor, NRC.
NRC.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:46 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje op d'r zetel wybelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:32 schreef remlof het volgende:
Hennis gaat weer in de kamer zitten. Dat wordt voor haar dus gewoon al netflixend wachten op een leuke burgemeesterspost.
Wtfquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:46 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon je huis op airbnb zetten. Heb je er gelijk een maandje huur uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wtf
Ik heb m’n ticket voor ADE trouwens helaas deze week verkocht, omdat het toch wel erg slecht uitkomt.
Was dat niet aan banden gelegd?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:56 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Gewoon je huis op airbnb zetten. Heb je er gelijk een maandje huur uit.
En dan heb ik ook doorgesnoven Britten op zolderquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:56 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Sociale huur op Airbnb zetten? Goed idee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:56 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Eerder stomdronken toch?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan heb ik ook doorgesnoven Britten op zolder
Nee bedankt
Niet geheel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Was dat niet aan banden gelegd?
Ik maak ook een grapje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Sociale huur op Airbnb zetten? Goed idee.
Nee, de Britten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op ADE? Denk niet dat ik daar ooit een dronken persoon heb gespot.
En op Grindr kan je dan weer niet melden dat je een huurder voor een bepaalde tijd zoekt. Val je als homo helaas toch weer tussen de wal en het schip.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
Op airbnb kan je bovendien als verhuurder niet invullen dat je betaling in natura wenst. Waardeloos dus.
Nee kan dat niet? Ik hoor het je zeggen, meneer de expert.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
En op Grindr kan je dan weer niet melden dat je een huurder voor een bepaalde tijd zoekt. Val je als homo helaas toch weer tussen de wal en het schip.
Hebben ze ongetwijfeld weer een gekleurde zakdoek voor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
En op Grindr kan je dan weer niet melden dat je een huurder voor een bepaalde tijd zoekt. Val je als homo helaas toch weer tussen de wal en het schip.
Was toch al lang bekend. Ryon schreef dat van de zomer al.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:07 schreef Jip141 het volgende:
CDA-senator Wopke Hoekstra wordt de nieuwe minister van Financiën. Hoekstra (42) is nu partner bij McKinsey. Hij kwam in 2011 in de Eerste Kamer en was ook de hoofdauteur van het CDA-verkiezingsprogramma.
De ironie is wel dat met de harde opstelling van de EU die betaling van de door Juncker aangehaalde rekening steeds verder uit zicht raakt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.politico.eu/ar(...)&utm_campaign=buffer
Juncker.![]()
Ach, klein bier op de lange termijn. De structurele kosten zijn veel belangrijker dan eenmalige sommen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De ironie is wel dat met de harde opstelling van de EU die betaling van de door Juncker aangehaalde rekening steeds verder uit zicht raakt.
Nee, die wordt steeds zekerder door het eindeloze geklungel van de Britten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De ironie is wel dat met de harde opstelling van de EU die betaling van de door Juncker aangehaalde rekening steeds verder uit zicht raakt.
Ze schijnen vaak hun souterain met achteringang te verhuren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:12 schreef GSbrder het volgende:
Laten we wel wezen, hoevaak zoeken homo's huurders?
Het zijn new age postmaterialisten, stuk voor stuk.
Mee eens hoor, maar daarom snap ik ook niet waarom de EU er zo'n punt van maakt. Een soepele Brexit met degelijke handelsverdragen voor de periode daarna zou de insteek moeten zijn. Daar hebben mensen en bedrijven in het VK en de EU wat aan, niet aan deze vechtscheiding waarbij Juncker nog eens olie op het vuur gooit. Nog steeds wint het chagrijn over de stok tussen de spaken zetten van het wiel van de EU het van rationele economische overwegingen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ach, klein bier op de lange termijn.
Nee, als er geen akkoord bereikt wordt volgt er geen betaling. Wil de EU een bedrag ontvangen, dan zal een soepeler opstelling noodzakelijk zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die wordt steeds zekerder door het eindeloze geklungel van de Britten.
Mijn god, wat een prutsers, laat ze maar zwaar dokken door hun gestuntel.
Oftewel Jeanine is geen plekje aangeboden.twitter:JeanineHennis twitterde op zaterdag 14-10-2017 om 16:50:26Om een einde te maken aan alle speculaties: ik heb besloten om terug te keren in de TK, en ben dus niet beschikbaar voor Rutte III. reageer retweet
Lijkt mij een goede zet. Anders stelt aftreden weinig meer voor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:36 schreef Abschirmdienst het volgende:
Oftewel Jeanine is geen plekje aangeboden.twitter:JeanineHennis twitterde op zaterdag 14-10-2017 om 16:50:26Om een einde te maken aan alle speculaties: ik heb besloten om terug te keren in de TK, en ben dus niet beschikbaar voor Rutte III. reageer retweet
Het wordt steeds zekerder dat er een slecht akkoord voor de Britten uitkomt omdat ze van die incompetente onderhandelaars hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, als er geen akkoord bereikt wordt volgt er geen betaling. Wil de EU een bedrag ontvangen, dan zal een soepeler opstelling noodzakelijk zijn.
En Sjuul Paradijs.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Hebben jullie de slanke Jan Kees de Jager al gezien?
Die heeft in de sauna nu een huidplooi als schaamlap.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Hebben jullie de slanke Jan Kees de Jager al gezien?
Er zal hoe dan ook een vorm van een akkoord komen. En dan moeten de Britten betalen. Is verder ook niet spannend.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, als er geen akkoord bereikt wordt volgt er geen betaling. Wil de EU een bedrag ontvangen, dan zal een soepeler opstelling noodzakelijk zijn.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heeft in de sauna nu een huidplooi als schaamlap.
Hoe weet je dat, of ga je af op de EU-framing? Dat lijkt mij dubieus aangezien het een in het onderhandelingsproces betrokken partij is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Het wordt steeds zekerder dat er een slecht akkoord voor de Britten uitkomt omdat ze van die incompetente onderhandelaars hebben.
Zo zal een deel van de EU-ambtenaren en politici ook redeneren. Mijns inziens geen opstelling waar de burgers en bedrijven van de EU landen wat aan hebben. En dat is toch, mag ik hopen, de reden waarom we een EU hebben.quote:[..]
Met geen akkoord zijn ze op termijn nog slechter af.
Maar goed, hun keuze om uit te treden
Wat is dit nou weer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heeft in de sauna nu een huidplooi als schaamlap.
De EU wil andere leden ontmoedigen hetzelfde te doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar daarom snap ik ook niet waarom de EU er zo'n punt van maakt. Een soepele Brexit met degelijke handelsverdragen voor de periode daarna zou de insteek moeten zijn. Daar hebben mensen en bedrijven in het VK en de EU wat aan, niet aan deze vechtscheiding waarbij Juncker nog eens olie op het vuur gooit. Nog steeds wint het chagrijn over de stok tussen de spaken zetten van het wiel van de EU het van rationele economische overwegingen.
Ik ben daar niet zo zeker van.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er zal hoe dan ook een vorm van een akkoord komen. [..]
Gaan ze hun nucleaire arsenaal op ons uitproberen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |