Ik heb mijn quote al aangepast. Maar jij en sky kunnen dat nu niet meer omdat jij het topic slootquote:
Ik had het al aangepast. En die puberdwaas postte het bewust.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb mijn quote al aangepast. Maar jij en sky kunnen dat nu niet meer omdat jij het topic sloot
Eens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:46 schreef Tchock het volgende:
Er worden gewoon mensen kapotgemaakt door zulke zelfgeilende ramptoeristen. Die zich geenszins gehouden voelen aan de journalistieke code, of privacy, of enige fatsoensnormen. Ik walg er echt van. Proberen te profiteren door complete bullshit op te schrijven over zo'n tragedie.
Dat was een mooie TT geweest.quote:Driewerf kut.
Ik denk niet dat veel mensen zo ver doordenken. Het systeem (en hoe deze wordt uitgevoerd) is voor velen een black box.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 05:28 schreef DeParo het volgende:
Het is toch frappant dat iedereen het systeem de schuld geeft mbt de dood van Anne Faber, maar het eerder een gebrek aan een systeem, de bezuinigingen hebben ervoor gezorgd dat binnen het zorgstelsel mensen als Michael P., die begeleiding en therapie nodig hebben, gewoon genegeerd worden en ondanks dat ze in de gevangenis zitten niet de juiste hulp krijgen, zowel de lokale overheden als de centraal overheid zijn hier verantwoordelijk voor.
Hierbij neem je aan dat het volk uberhaupt dergelijke onderfiguren hulp wil bieden, en dat alle dergelijke criminelen middels "zorg" om te toveren zijn tot nette burgers. Beide discutabel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 05:28 schreef DeParo het volgende:
Het is toch frappant dat iedereen het systeem de schuld geeft mbt de dood van Anne Faber, maar het eerder een gebrek aan een systeem, de bezuinigingen hebben ervoor gezorgd dat binnen het zorgstelsel mensen als Michael P., die begeleiding en therapie nodig hebben, gewoon genegeerd worden en ondanks dat ze in de gevangenis zitten niet de juiste hulp krijgen, zowel de lokale overheden als de centraal overheid zijn hier verantwoordelijk voor.
Hulp zorgt er in ieder geval voor dat deze mensen de begeleiding krijgen die ze nodig hebben, omtoveren tot nette burgers gaat misschien niet altijd, maar het biedt zowel de desbetreffende persoon als de samenleving een verzekering dat uitwassen minder kans hebben om te gebeuren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 08:28 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hierbij neem je aan dat het volk uberhaupt dergelijke onderfiguren hulp wil bieden, en dat alle dergelijke criminelen middels "zorg" om te toveren zijn tot nette burgers. Beide discutabel.
Veel mensen die werken in de zorg klagen over het feit dat hun werk zoveel moeilijker wordt gemaakt, veel mensen denken dan alleen aan operaties of ouderenzorg, maar dit soort zaken vallen er eveneens onder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen zo ver doordenken. Het systeem (en hoe deze wordt uitgevoerd) is voor velen een black box.
Het was er sowieso leuk:quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:01 schreef Perrin het volgende:
Leden applaudisseren lang voor ‘met progressieve D66-saus overgoten’ regeerakkoord
Pechtold-juichaapjes..
Ondanks zijn kritiek op Wilders, runt Alexander zijn partij het liefst op vergelijkbare wijze.
Iedereen juichen voor de grote baas!
Lekker de PvdA 'armzalig' noemen omdat ze even hun wonden willen likken.quote:Jan Terlouw haalt stevig uit naar andere progressieve partijen die het niet aandurfden om in kabinet te stappen. Hij noemt ze "armzalig".
D66 schakelt makkelijk om van irrelevante oppositiepartij naar NSDAP die zojuist de macht heeft gegrepen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het was er sowieso leuk:
[..]
Lekker de PvdA 'armzalig' noemen omdat ze even hun wonden willen likken.
Crystal meth is normaal in die kringen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:16 schreef TjjWester het volgende:
Tering hebben jullie jan kees de jager gezien? Wat een verschil!
Om 8:45 nogquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:16 schreef TjjWester het volgende:
Tering hebben jullie jan kees de jager gezien? Wat een verschil!
Hij heeft wel een beetje valsgespeeld met een maagverkleining.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:17 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Crystal meth is normaal in die kringen.
Zo zo, dat is een dure grap. Lekker afvallen op kosten van het collectief.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje valsgespeeld met een maagverkleining.
In positieve zinquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:17 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Crystal meth is normaal in die kringen.
Nee hij heeft iets aangepast aan de darm.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje valsgespeeld met een maagverkleining.
Zie 8:45..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In positieve zin [ afbeelding ]
mini gastric bypass..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee hij heeft iets aangepast aan de darm.
Valt geheel in het niet bij al het belastinggeld dat hij naar de knoflooklanden overmaakte..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Zo zo, dat is een dure grap. Lekker afvallen op kosten van het collectief.
Dat was een koopje voor het behouden van de Unie zonder al te veel moeite.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Valt geheel in het niet bij al het belastinggeld dat hij naar de knoflooklanden overmaakte..
Leuk en herkenbaar artikel inderdaad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:01 schreef Perrin het volgende:
Leden applaudisseren lang voor ‘met progressieve D66-saus overgoten’ regeerakkoord
Pechtold-juichaapjes..
Ondanks zijn kritiek op Wilders, runt Alexander zijn partij het liefst op vergelijkbare wijze.
Iedereen juichen voor de grote baas!
Hehe, inderdaad. Kan me voorstellen dat die zich regelmatig opnieuw voor moet stellenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:42 schreef DeParo het volgende:
Wow pas na enkele comments hier zag ik dat het om Jan Kees de Jager ging man die is veranderd zeg.
Echt waar?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:52 schreef skysherrif het volgende:
wow, jan kees is echt afgevallen
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat jij het meldt, anders hadden we het nooit geweten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, zag het net voorbij komen, zal even de foto die er bij stond opzoeken.
Wil je zeggen dat het erger kan dan Trump?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:07 schreef Abschirmdienst het volgende:
Alle linksen missen Bush inmiddels. Wie weet gaan we Trump ook missen nadat Hulk Hogan, Kanye of zo'n andere mongool het overneemt.
Dan zien ze er ook altijd meteen 10 jaar ouder uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:52 schreef skysherrif het volgende:
wow, jan kees is echt afgevallen
[ afbeelding ]
Exact.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het erger kan dan Trump?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 08:04 schreef Reya het volgende:
Ik hou de gemeente Meppel en het ministerie van Financiën verantwoordelijk.
Wat heb ik de laatste maanden waardering gekregen voor Bush. In retrospect ben ik gewoon dol op die man.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:06 schreef Reya het volgende:
Geen enkele foto van Jan Kees zal ooit deze overtreffen:
[ afbeelding ]
Tja, je verwacht ook niet dat je aids krijgt na een longonsteking.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:07 schreef Abschirmdienst het volgende:
Alle linksen missen Bush inmiddels. Wie weet gaan we Trump ook missen nadat Hulk Hogan, Kanye of zo'n andere mongool het overneemt.
Goed punt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:02 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Tja, je verwacht ook niet dat je aids krijgt na een longonsteking.
Nee nee, die Facebook-autist schijnt nu ineens de volgende president te moeten worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:07 schreef Abschirmdienst het volgende:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan zien ze er ook altijd meteen 10 jaar ouder uit.
Klopt, hij weet inmiddels hoe het moet dankzij de Russen. Met z'n hoofd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee nee, die Facebook-autist schijnt nu ineens de volgende president te moeten worden.
Hij is nu toch ook 10 jaar ouderquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan zien ze er ook altijd meteen 10 jaar ouder uit.
Altijd.quote:
Of, zoals Pokkelmans het liever verwoordt, “een bolle nicht die nog net niet uit z’n spandexbroek scheurt”.quote:
Stop de persen.quote:Het volk is boos en zit vol afschuw!
hoeveel punten had je op flappy birdquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:53 schreef 99.999 het volgende:
https://www.volkskrant.nl/kijkverder/2017/communistenspel/
Geen geduld voorquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hoeveel punten had je op flappy bird
Ik ben niet geschikt om een Chinese dictator te worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:53 schreef 99.999 het volgende:
SP-spelletje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:53 schreef 99.999 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:07 schreef skysherrif het volgende:
Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik scoorde een keurige 83%quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt om een Chinese dictator te worden.
Sorry, ik was even vergeten dat we allleen lachen om domme reacties van extreemrechtsen elke ochtend.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:10 schreef Kaas- het volgende:
Is het idee al eens geopperd om naast dit café ook de reeks ‘Skysherrif deelt hier 24/7 opruiende Twitter- en Facebookberichten met u die later vaak nep blijken te zijn’ aan te houden?
Dat lijkt me een uitstekende scheiding van zaken voor iedereen.
Het is meer dat die bagger van je vooral nog meer van die lelijknap figuren aantrekt. En dat er meestal geen zak van klopt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat we allleen lachen om domme reacties van extreemrechtsen elke ochtend.
Ze had inderdaad geen doek over het gelaat, hoe kan iemand dat weerstaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mashallah.Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
Wow! Een triviale idioot! Stop de persen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Nee, dat is niet het punt, maar bij vele eerdere pogingen van andere users als onder anderen Tchock, duke en Euri heb ik al gezien dat het ook niet mogelijk is om het punt aan je over te brengen, omdat het simpelweg gemist wordt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat we allleen lachen om domme reacties van extreemrechtsen elke ochtend.
Snap ook niet goed waarom je hier nog altijd de GeenStijler uit loopt te hangen. Ben je zo godse autiztidvg dat je de stemming in deze reeks niet kunt lezen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik mocht maar twee vragen beantwoorden. Wat er daarna met me gebeurt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:53 schreef 99.999 het volgende:
Goede forumkeuze dan.quote:
Als (zak)Japanner vrees ik geen mooi lot.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:15 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Ik mocht maar twee vragen beantwoorden. Wat er daarna met me gebeurt?
Alles goed Koos?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap ook niet goed waarom je hier nog altijd de GeenStijler uit loopt te hangen. Ben je zo godse autiztidvg dat je de stemming in deze reeks niet kunt lezen?
Met een blok beton aan zijn benen in het Wolderwijd dumpen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
In mijn stamkroeg liep er laatst ook een rond. Had duidelijk instructies gekregen van z'n therapeut om contacten te leggen.
Dan heb je aan mij een slechte. Kutautist.
Mijn vraag blijft staan, Rain Man. Ben je zo sociaal onhandig dat je de stemming in een gezelschap niet kunt peilen?quote:
Hehehe. Eens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:10 schreef Kaas- het volgende:
Is het idee al eens geopperd om naast dit café ook de reeks ‘Skysherrif deelt hier 24/7 opruiende Twitter- en Facebookberichten met u die later vaak nep blijken te zijn’ aan te houden?
Dat lijkt me een uitstekende scheiding van zaken voor iedereen.
Pijnlijke situatie is het.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het punt, maar bij vele eerdere pogingen van andere users als onder anderen Tchock, duke en Euri heb ik al gezien dat het ook niet mogelijk is om het punt aan je over te brengen, omdat het simpelweg gemist wordt.
Kennelijk. Zeer pijnlijk allemaal dit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn vraag blijft staan, Rain Man. Ben je zo sociaal onhandig dat je de stemming in een gezelschap niet kunt peilen?
Post gewoon eens wat over Baudet, dan ben je gelijk vriendjes van iedereen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kennelijk. Zeer pijnlijk allemaal dit.
Waarom hier altijd aan komen schijten met van die GeenStijl-bijdragen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kennelijk. Zeer pijnlijk allemaal dit.
Nee doe alsjeblieft niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:26 schreef Euribob het volgende:
Anders geven we SS met z'n allen gewoon een abbo op de NRC, lijkt me een goeie investering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is het wel weer prima Koos.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom hier altijd aan komen schijten met van die GeenStijl-bijdragen?
41 punten, slechts 63% van wat ik had kunnen halen, beroerde partijbons.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:15 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Ik mocht maar twee vragen beantwoorden. Wat er daarna met me gebeurt?
Hoppa!quote:Hoogleraar Psychiatrie Judith Lewis Herman (Harvard) schrijft: ,,Iemand die geestelijk zo instabiel is als Donald Trump zou eenvoudigweg niet de macht moeten krijgen over leven en dood in een presidentschap.” Ze heeft het over ,,de giftige combinatie” van Trumps ,,waanzinnige niveaus van zelfoverschatting, impulsiviteit en de dwangmatigheden van geestelijke beperking, gecombineerd met een autoritaire persoonlijkheidscultus en minachting voor de rechtsstaat”.
Het zou beter zijn voor de samenleving wanneer een hoogleraar psychiatrie zich op een andere carriere richt indien zij zulke standpunten inneemt zonder de desbetreffende persoon zelf van nabij te kunnen hebben bestudeerd.quote:
Praktisch iedereen hier vraagt het zich regelmatig af. Sta er dan ook voor als een vent en beantwoord gewoon waarom jij dat als enige wel leuk en relevant vindt. Dit is ook maar lafjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo is het wel weer prima Koos.
Dat heb ik je toch al gewoon gezegd, maar ik vind het gewoon niet zo'n interessante discussie hier.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Praktisch iedereen hier vraagt het zich regelmatig af. Sta er dan ook voor als een vent en beantwoord gewoon waarom jij dat als enige wel leuk en relevant vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |