Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.htmlquote:Onderzoek Anne Faber: specifieke plek Zeewolde onderzocht
Laatste update:
12-10-2017 | 09:41
Zeewolde - Donderdag 12 oktober wordt één specifieke plek nader onderzocht omdat het vermoeden is dat het lichaam van Anne daar verborgen is.
Op basis van onderzoeksinformatie kwam woensdagavond laat een ander gebied in beeld dan daar waar eerder die dag gezocht was. Dit gebied, in de omgeving van het Nulderpad in de gemeente Zeewolde, werd in de nacht van woensdag 11 op donderdag 12 oktober afgezet. Daar werd één specifieke plek gevonden waar vermoedelijk het lichaam van Anne verborgen is.
Het gebied is afgezet en forensische experts doen nader onderzoek. Dit onderzoek gebeurt zorgvuldig om geen sporen te vernietigen en zal langere tijd in beslag nemen.
Zodra er meer informatie is, zullen we dat melden.
In verband met deze omstandigheden zijn andere zoekacties voor dit moment stil gelegd.
In het dossier van Anne Faber staat alle informatie rond de vermissing en de laatste ontwikkelingen.
Bron: Politie
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TIJDLIJNquote:DONDERDAG 12 OKTOBER
Verdachte Michael P. (27) blijft langer vastzitten voor betrokkenheid bij de verdwijning van Anne Faber. Dat heeft de rechter-commissaris donderdagochtend besloten. P. blijft in ieder geval nog twee weken in voorlopige hechtenis
10:32
De politie heeft een specifiek gebied in Zeewolde afgezet waar ze vermoeden dat het lichaam van Anne Faber is verborgen. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt.
Gisteren werd ook al in het gebied gezocht naar Anne Faber (25), die sinds 29 september wordt vermist. De politie zoekt nu in de omgeving van het Nulderpad.
- De recherche heeft een specifieke locatie in beeld waar het lichaam van Anne Faber moet liggen. Dat meldt de politie. De zoekactie concentreert zich op het Nulderpad in het Horsterwold in Flevoland. Het gebied is afgezet. De politie benadrukt dat er nog geen lichaam gevonden is.
- Het onderzoek naar Anne Faber richt zich vandaag opnieuw op natuurgebied De Stille Kern in Zeewolde. Op andere plekken komen voorlopig geen zoekacties meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zettenCrack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Nee voor bewijs dat zij het wasquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja? Is er bewijs dat hij het gedaan heeft?
Dacht ik ook al...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:03 schreef Protoplanet het volgende:
Ze kunnen beter van stoel wisselen
quote:
quote:
Uhuquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
lang leve links
en weer een dode
Idd.. je zal maar moeten leven met de onwetendheid waar ze ligtquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:03 schreef Moira. het volgende:
Ergens toch 'prettig' voor de familie dat ze nu iig closure hebben dat haar lichaam is gevonden. Al had iedereen natuurlijk gehoopt op een andere uitkomst
Oh, hoe weet je dan dat hij het was?quote:
Ja daaromquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Idd.. je zal maar moeten leven met de onwetendheid waar ze ligt
Hij zal wel weer trots zijn op z'n daad.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:04 schreef Andromache het volgende:
Mèn, hij heeft zelf gepraat, verbaast me echt.
Gelukkig, hadden haar nooit gevonden andersquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:04 schreef Andromache het volgende:
Mèn, hij heeft zelf gepraat, verbaast me echt.
Niks netjes aan die hele teringhondquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nouja das dan nog netjes van 'm ....
Dit gaan we uitvinden tijdens de rechtszaak.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij zal wel weer trots zijn op z'n daad.
Maar waarom?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toch de verdachte die het aangaf, wist het.
Dat hebben ze er echt wel uitgeperst met al die publieke druk achter zich..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nouja das dan nog netjes van 'm ....
Hoe moeten ze het dan doen?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:05 schreef parmezaansebaas het volgende:
Dat gehannes met die microfoons
Gaat nog leuk worden als ze om en om vragen krijgen uit de zaal straks.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:05 schreef parmezaansebaas het volgende:
Dat gehannes met die microfoons
Hoe heet dat dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef Zorro het volgende:
Hij wijst de plek an. En dan nog zo iemand verdachte noemen.
Stoel wisselen.quote:
Niet echt verrassend toch? Ik ben blij dat de dader bekend isquote:
Geen idee, maar dacht het al, de politie wisselt van de één op de andere dag van zoekplek, ze hebben dus een tip gehad, en die tip zal niet geweest zijn dat een getuige de dader daar heeft zien lopen. Ze wisten concreet dat ze daar moesten zoeken en dat kon alleen een dader of medeplichtige zijn die dat wist.quote:
bedanktquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
Sowieso wel achterlijk natuurlijk dat in 2017 niet 1 microfoon het werk kan doen, en de pers gewoon inplugt op een verdeler.
Beetje daderkennis heeft ie wel jaquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef Zorro het volgende:
Hij wijst de plek an. En dan nog zo iemand verdachte noemen.
nou met zo'n sicko van een dader weet je dat nooit, maar ik ben het met je eensquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop zo dat ze niet lang heeft hoeven lijden.
Regelneukerij. Of denk je dat iemand anders de dader is en dat even tegen hem verteld heeft? Hij is dader en anders niks.quote:
Nu hij plaats heeft aangewezen zal hij hopelijk ook alle info geven hoe hij het gedaan heeft / wat er nog gebeurd is. Denk dat de familie dat wel wil weten (hoe vies het ook is natuurlijk)quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou met zo'n sicko van een dader weet je dat nooit, maar ik ben het met je eens
Jawel, en dat blijft hij tot hij wordt berecht.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
De verdachte is niet langer verdachte toch? Maar dader?
Tot hij veroordeeld is is hij verdachte.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
Als hij veroordeeld isquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
Is er al een rechtszaak geweest dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind het niet heel gek dat het niet allemaal zo snel voorhanden is.quote:
Taakstrafje en weer wat dagen verlof in dit kansloze land met kut strafrechtquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nou geef Michaeltje nu dan maar een nekschot
Nee, pas bij veroordeling, formeel.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
Mag het wat langzamer?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nou geef Michaeltje nu dan maar een nekschot
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef Copycat het volgende:
Tijdens Koninginnedag dwong hij twee meisjes van 16 en 17 onder dwang van een vuurwapen mee de bosjes in. Daar moesten de slachtoffers zich uitkleden. Daarna liet P. hen allerlei seksuele handelingen met hem en met elkaar verrichten, terwijl hij zijn pistool op hen richtte. Toen andere feestgangers langs het bosje liepen moesten de meisjes zich weer aankleden. Even later dwong hij ze opnieuw tot seks.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef Copycat het volgende:
Stel je niet Zo aan klapjostiquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Taakstrafje en weer wat dagen verlof in dit kansloze land met kut strafrecht
Oh, ik dacht dat de rechter daar een uitspraak over moet doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Regelneukerij. Of denk je dat iemand anders de dader is en dat even tegen hem verteld heeft? Hij is dader en anders niks.
AD.nl liveblogquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef Landgeld het volgende:
Waar uw persconferentie nu nog te volgen?
Dat zou gewoon standaard voor handen moeten zijn, met een simpel mengpaneel van 100 euro kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel gek dat het niet allemaal zo snel voorhanden is.
Formeel als de rechter dat zegt.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
Rechters krijgen al tranen in hun ogen van deze behulpzame man.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef Robin_fok het volgende:
Die man moet voor altijd worden opgesloten, probeert zichzelf waarschijnlijk ook nog eens te redden door informatie prijs te geven. Bah.
Dat zeg ik. Regelneukerij.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de rechter daar een uitspraak over moet doen.
Dat gaat helaas niet gebeuren, hij heeft geen geweten. Eigenlijk zou hij gewoon voor de rest van zijn leven gemarteld moeten worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef rooie9 het volgende:
Dat M. zich de rest van zijn leven zich kloten mag voelen!
Dit is Nederland, over 6 jaar loopt die alweer met verlof over straat.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef Robin_fok het volgende:
Die man moet voor altijd worden opgesloten, probeert zichzelf waarschijnlijk ook nog eens te redden door informatie prijs te geven. Bah.
Verdiend wel strafkortingquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Rechters krijgen al tranen in hun ogen van deze behulpzame man.
Als we de doodstraf hadden gehad, had hij niet geluld en wisten we nu nog steeds niet waarquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef A_S_R het volgende:
nu gaan ze 3 uur over NIETS lullen.medeleven,pijn,familie,vrienden, bla bla ...ipv doodstraf invoeren
Ik moet je nietquote:
Ik weet het. Dat maakt mijn hoop ijdel, maar wel groter.quote:
met d66 rechters weet je het nooit.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Rechters krijgen al tranen in hun ogen van deze behulpzame man.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet gebeuren, hij heeft geen geweten. Eigenlijk zou hij gewoon voor de rest van zijn leven gemarteld moeten worden.
Okequote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:10 schreef Allyo het volgende:
Heeft hij haar met de auto naar Zeewolde gebracht? Was ze toen al dood of leefde ze nog? Als ze al dood was dan zouden er misschien ook bloedsporen in de auto zitten?
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als we de doodstraf hadden gehad, had hij niet geluld en wisten we nu nog steeds niet waar
Anna was.
Waarom?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef Eliah het volgende:
Verwacht, maar toch wat tranen hier nu 😢😢
In Amerika ontloop je dat het OM de doodstraf eist, in ruil voor informatie.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als we de doodstraf hadden gehad, had hij niet geluld en wisten we nu nog steeds niet waar
Anna was.
Je weet wat Cruijff zei: Ellek foordeejl hep sen naadeejl. Denk niet alleen aan de voordelen, want je benadeeld altijd jezelf met de nadelen die je niet zag aankomen.
Er zijn nog genoeg vermistenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:10 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat kunnen we? Terug in winterslaap tot de volgende vermist raakt natuurlijk...
Die had het prima voor mekaar in die instellingquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:11 schreef Habbezak het volgende:
Het lijkt wel of deze michael niet op vrije voeten wilde komen.
Flauw, tuurlijk moet dat officieel.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de rechter daar een uitspraak over moet doen.
Waarom?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Er gaan wel een hoop huisvrouwen van middelbare leeftijd in een zwart gat vallen nu.
Jij hebt liever dat hij in een knusse cel met tv zit en over 10 jaar weer in het bos loopt zeker. Deze smerige rat mag van mij lijden, maak ik geen geheim van.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onderbuik-fok gaat weer los
Ja je kan die vragen hier stellen....maar het antwoord dat weet toch niemand ?quote:
Ik ook hoor... terwijl ik al die tijd heel rationeel was en al voelde dat dit nooit goed af kon lopenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef Eliah het volgende:
Verwacht, maar toch wat tranen hier nu 😢😢
meerderheid is hier onderbuikende mannenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Er gaan wel een hoop huisvrouwen van middelbare leeftijd in een zwart gat vallen nu.
Nee als je het daar zo relaxt hebt (zie Telegraaf-bericht) zit je toch primaquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:11 schreef Habbezak het volgende:
Het is wat zegquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:11 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat hij in een knusse cel met tv zit en over 10 jaar weer in het bos loopt zeker. Deze smerige rat mag van mij lijden, maak ik geen geheim van.
Als je erg simpel bent is het inderdaad begrijpelijk ja....quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:11 schreef FYazz het volgende:
[..]
Flauw, tuurlijk moet dat officieel.
Maar het is heel begrijpelijk dat men M.P. nu als dader ziet i.p.v. verdachte.
Is nog steeds bezig hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:12 schreef parmezaansebaas het volgende:
Waarom werd persco zo abrupt afgebroken, net toen ze vragen gingen beantwoorden die wel interessant zouden kunnen zijn
Nee joh. 2 jaar straf met 1 jaar voorwaardelijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:12 schreef matthijst het volgende:
Nu die Michael P nog even afmaken in de gevangenis.
Oh, ik dacht misschien leest MP hier wel mee... en kon hij een en ander even toelichtenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:12 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja je kan die vragen hier stellen....maar het antwoord dat weet toch niemand ?
Dat begrijp je toch wel of niet ?
Psychische patienten laten lijden..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:11 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat hij in een knusse cel met tv zit en over 10 jaar weer in het bos loopt zeker. Deze smerige rat mag van mij lijden, maak ik geen geheim van.
Doet het netjes inderdaadquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:12 schreef Dark_Killah het volgende:
Niets minder dan respect voor deze vent zeg. Wow
Ok.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:13 schreef Allyo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht misschien leest MP hier wel mee... en kon hij een en ander even toelichten
ja houdt oom zich goed?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:12 schreef Dark_Killah het volgende:
Dat was alleen jij toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:11 schreef Jip141 het volgende:
Ik vind trouwens dat alle users die zeker wisten dat het een asielzoeker was ook even excuses moeten aanbieden aan alle mensen in dit land die zijn gevlucht voor oorlog en geweld.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:12 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee joh. 2 jaar straf met 1 jaar voorwaardelijk.
Hopelijk lekt haar naam nog uit. Dat lijkt me een gepaste straf.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:13 schreef Pablooo het volgende:
Die psycholoog/psychiater die hij bonkte verdient ook wel een passende straf.
precies eerst laten rotten in de gevangenis, en daarna nog laten rotten in de hel waar hij hoortquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:12 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee joh. 2 jaar straf met 1 jaar voorwaardelijk.
Nou echt hè, dat zag niemand aankomenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:12 schreef Claude_Viole het volgende:
Wow, dat was bizar.
Ik tegen pa aan tafel om ongeveer 18:03: "Ik ben benieuwd wat de persconferentie zal melden straks. Hopelijk is ze snel gevonden...
Pa: "Ik heb nog geen push-bericht gekregen van Nu.nl"
**standaard piedeliediedie toontje voor sms, mail, whatever**
Ik: Nu wel...
Pa: "Ja, ze is inderdaad levenloos gevonden"
Ik :
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:11 schreef Jip141 het volgende:
Ik vind trouwens dat alle users die zeker wisten dat het een asielzoeker was ook even excuses moeten aanbieden aan alle mensen in dit land die zijn gevlucht voor oorlog en geweld.
Daarnaast hoop ik dat Michael P. nooit meer vrijkomt en hopelijk nog veel zal lijden.
Inmiddels afgelopen. De oom van Anne heeft nog een verklaring afgelegd en dat was het..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef Landgeld het volgende:
Waar uw persconferentie nu nog te volgen?
Nou, bizar zeg, meid, het is ook allemaal wat. Gaat het allemaal wel met je?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:12 schreef Claude_Viole het volgende:
Wow, dat was bizar.
Ik tegen pa aan tafel om ongeveer 18:03: "Ik ben benieuwd wat de persconferentie zal melden straks. Hopelijk is ze snel gevonden...
Pa: "Ik heb nog geen push-bericht gekregen van Nu.nl"
**standaard piedeliediedie toontje voor sms, mail, whatever**
Ik: Nu wel...
Pa: "Ja, ze is inderdaad levenloos gevonden"
Ik :
Wat zei die nog? Had geen mogelijkheid te luisterenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Inmiddels afgelopen. De oom van Anne heeft nog een verklaring afgelegd en dat was het..
Dus dat.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:14 schreef Eliah het volgende:
Heel de dag wacht je op iets wat je al weet en toch ben ik er nu k*tsmisselijk van...
Naja. Hij is psychisch niet helemaal in orde. Er is nog een hele kleine kans dat iemand anders het gedaan heeft, hij het allemaal gezien heeft, en het voor hemzelf lijkt alsof hij het zelf gedaan heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Tot hij veroordeeld is is hij verdachte.
Maar dat hij veroordeeld wordt lijkt mij nu wel zeker.
Onderbierbuikendequote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
meerderheid is hier onderbuikende mannen
Dat is in dit topic juist bijna niet ter sprake gekomen, maar jij moet natuurlijk weer je SP stem laten horen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:11 schreef Jip141 het volgende:
Daarnaast hoop ik dat Michael P. nooit meer vrijkomt en hopelijk nog veel zal lijden.
shit ik heb dat stukje gemist, is het ergens al terug te zien?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:12 schreef Dark_Killah het volgende:
Bedankte de instanties en vroeg nu om de familie met rust te laten.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:15 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Wat zei die nog? Had geen mogelijkheid te luisteren
Thanks.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Bedankte de instanties en vroeg nu om de familie met rust te laten.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:11 schreef Jip141 het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand een hooivork en een fakkel voor me?
Invoering doodstraf betekent in veel gevallen dat daders er alles aan doen om niet gepakt te worden, zelfs als de dader daarbij zelf om het leven komt. Risico? Kans dat t lichaam dus nooit wordt gevonden.quote:
nu op nl 1quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
shit ik heb dat stukje gemist, is het ergens al terug te zien?
Neequote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:16 schreef Mani89 het volgende:
Is FOK! nog bedankt voor hun onderzoek?
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:16 schreef Mani89 het volgende:
Is FOK! nog bedankt voor hun onderzoek?
Het is wel ter sprake gekomen, ik heb nog zelfs een discussie gevoerd met iemand erover.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is in dit topic juist bijna niet ter sprake gekomen, maar jij moet natuurlijk weer je SP stem laten horen.
Oh dat zijn maar een handjevol mensen dusquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:11 schreef Jip141 het volgende:
Gast, dit roept bij een hoop mensen woede op. Dat het jou allemaal niets doet zegt meer iets over jou.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand een hooivork en een fakkel voor me?
In zeker 85 delen niet, dus triest dat je er zelf over begint.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:16 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Het is wel ter sprake gekomen, ik heb nog zelfs een discussie gevoerd met iemand erover.
echt wel, maar niet meer sinds Michael in beeld was. Kort van geheugen ben jequote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is in dit topic juist bijna niet ter sprake gekomen, maar jij moet natuurlijk weer je SP stem laten horen.
Ehhhh nee?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:16 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Die gast is volksvijand nummer 1 in de gevangenis.
Alleen met isoleercel maakt hij kans om de dertig te halen.
... really?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:16 schreef Protoplanet het volgende:
Toch hebben we hier de afgelopen twee weken goed gewerkt met z'n allen
Daar gaat hij ook geen geweten door krijgen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet gebeuren, hij heeft geen geweten. Eigenlijk zou hij gewoon voor de rest van zijn leven gemarteld moeten worden.
Als hij er niet bij betrokken was maar wel kon duiden waar ze lag is hij een betere helderziende dan dat Lichtpuntje.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Naja. Hij is psychisch niet helemaal in orde. Er is nog een hele kleine kans dat iemand anders het gedaan heeft, hij het allemaal gezien heeft, en het voor hemzelf lijkt alsof hij het zelf gedaan heeft.
Ik geloof daar ook niet echt in, maar als rechter moet je nou eenmaal met alle mogelijkheden rekening houden en moet je conclusies alleen baseren op wat er bewezen is.
paar jaar geleden is iemand in een TBS-kliniek door een medegevangene toch doodgestoken?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ehhhh nee?
Het was geen kind ofzo hè
en moord in de gevangenis komt hier niet echt voor
Are u fucking kidding mequote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:16 schreef Protoplanet het volgende:
Hey dat dit jullie hoogtepunt in je leven is... er zijn ook andere dingenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:14 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Wat is de NOS een faalomroep.
De theorie van de kaartenman gaan ze helemaal uitlichten en ze tonen beelden van plaats delict , maar zo'n persco kappen ze af.
ja?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, bizar zeg, meid, het is ook allemaal wat. Gaat het allemaal wel met je?
Sommige mensen hier kennen ook totaal geen realiteit he. Ga eens naar buiten ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:16 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Die gast is volksvijand nummer 1 in de gevangenis.
Alleen met isoleercel maakt hij kans om de dertig te halen.
Graag!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:17 schreef Smoofie het volgende:
Dus, gaan we de moordernaar, die al een straf uitzat, lynchen?
Gestemd op • /poll.dezeserver.nl(...)45&layout=1&sort=prcquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:18 schreef Confetti het volgende:
• http://poll.dezeserver.nl(...)45&layout=1&sort=prc
Als je geen empathie hebt en je jezelf verheven voelt boven anderen en graag denigrerend doet in een topic vol emotie, dan snap je het niet inderdaad...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je erg simpel bent is het inderdaad begrijpelijk ja....
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij er niet bij betrokken was maar wel kon duiden waar ze lag is hij een betere helderziende dan dat Lichtpuntje.
Dat denk ik ook .quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:11 schreef Habbezak het volgende:
Ga iemand anders lastig vallen onnozelequote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:18 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hey dat dit jullie hoogtepunt in je leven is... er zijn ook andere dingen
Misschien is er iemand anders bij betrokken. Een ander op verlof?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij er niet bij betrokken was maar wel kon duiden waar ze lag is hij een betere helderziende dan dat Lichtpuntje.
Ook 'normale' verkrachters genieten erg weinig aanzien in gevangenissen heb ik wel eens gelezen. Die bajesklanten hebben ook allemaal een vrouw rondlopen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ehhhh nee?
Gevangenis Nieuwegein volgens mijquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
paar jaar geleden is iemand in een TBS-kliniek door een medegevangene toch doodgestoken?
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar staat dat het me niks doet? Oproepen tot barbaarse straffen cq het recht in eigen hand nemen is echter zo pvv.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:17 schreef Smoofie het volgende:
Dus, gaan we de moordernaar, die al een straf uitzat, lynchen?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ehhhh nee?
haaiquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sommige mensen hier kennen ook totaal geen realiteit he. Ga eens naar buiten ofzo
Waar staat dat het me niks doet? Oproepen tot barbaarse straffen cq het recht in eigen hand nemen is echter zo pvv.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:16 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Gast, dit roept bij een hoop mensen woede op. Dat het jou allemaal niets doet zegt meer iets over jou.
De NOS wacht op niemand.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat idioot: NOS kapt gewoon die persconferentie af. Moet ik gaan zoeken naar de rest of zo?
Waarom hebben psychopaten altijd zo'n droom en niet een normale droom?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:18 schreef FlipjeHolland het volgende:
onbegrijpelijk dat ze zo'n zieke mafkees terug wilden laten keren in de samenleving, nadat ie al eens had toegegeven dat een droom in vervulling ging toen hij zijn vorige slachtoffer verkrachtte. faalbeleid van de bovenste plank.
Tempoteam!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:16 schreef Protoplanet het volgende:
Je kijkt te veel naar Amerika. De pedo's en mensen met beperkingen zitten op een speciale afdeling bij elkaar..niet op een reguliere afdelingquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:18 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ook 'normale' verkrachters genieten erg weinig aanzien in gevangenissen heb ik wel eens gelezen. Die bajesklanten hebben ook allemaal een vrouw rondlopen.
Denken dat kinderverkrachters met rust gelaten worden...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sommige mensen hier kennen ook totaal geen realiteit he. Ga eens naar buiten ofzo
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:16 schreef Protoplanet het volgende:
Een paar minuten later hebben ze de rest ook gewoon uitgezonden hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat idioot: NOS kapt gewoon die persconferentie af. Moet ik gaan zoeken naar de rest of zo?
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:19 schreef RennendeRukker het volgende:
Laten we dit topic sluiten uit respect voor de familie van Anne. En een ander topic maken met steunbetuigingen.
Oké Rennende Rukkerquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:19 schreef RennendeRukker het volgende:
Laten we dit topic sluiten uit respect voor de familie van Anne. En een ander topic maken met steunbetuigingen.
Weg met links, verbiedenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
NIET HUMAAN, NIET MENSELIJK
/links tuig
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:20 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Denken dat kinderverkrachters met rust gelaten worden...
Jij bent volgens mij nooit buiten geweest, buiten je safe space, sneeuwvlokje
Meer theedrinken met TBS-patienten lijkt mij een nuttige investering. Ben je meer van de sterrenmunt of van de groene thee?quote:
Laten we alle lichten in de wereld uit doen uit respect, laten we maar heel het internet eruit halen voor 1 uur uit respectquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:19 schreef RennendeRukker het volgende:
Lijkt me wel. Anders zijn ze zelf net zo ziek in hun hoofd als die gek.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:20 schreef Lothiriel het volgende:
Zouden de mensen verantwoordelijk voor zijn vrijlating zich nu slecht voelen? Ik vraag het me af.
Denk het wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:20 schreef Lothiriel het volgende:
Zouden de mensen verantwoordelijk voor zijn vrijlating zich nu slecht voelen? Ik vraag het me af.
Ik snap dat ook niet. Is hij er weer trots op? Snapt hij niet dat wij dat niet iets vinden om trots op te zijn? Vragen...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:20 schreef westwoodblvd het volgende:
Waarom zou Michael gepraat hebben? Geeft hij nu ineens wel om andere mensen? Wat een nep psychopaat.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer theedrinken met TBS-patienten lijkt mij een nuttige investering. Ben je meer van de sterrenmunt of van de groene thee?
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:18 schreef FYazz het volgende:
[..]
Als je geen empathie hebt en je jezelf verheven voelt boven anderen en graag denigrerend doet in een topic vol emotie, dan snap je het niet inderdaad...
Ieder "normaal" mens zou zich daar schuldig over voelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:20 schreef Lothiriel het volgende:
Er kwam een samenvatting.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:20 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Een paar minuten later hebben ze de rest ook gewoon uitgezonden hoor.
Maar er waren ook tig livestreams.
Die rechter had het goed gezien dus.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:21 schreef FlipjeHolland het volgende:
Justitie is mede verantwoordelijk voor de dood van anne want zij vonden de straf die michael p kreeg (16 jaar) te hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |