Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.htmlquote:Onderzoek Anne Faber: specifieke plek Zeewolde onderzocht
Laatste update:
12-10-2017 | 09:41
Zeewolde - Donderdag 12 oktober wordt één specifieke plek nader onderzocht omdat het vermoeden is dat het lichaam van Anne daar verborgen is.
Op basis van onderzoeksinformatie kwam woensdagavond laat een ander gebied in beeld dan daar waar eerder die dag gezocht was. Dit gebied, in de omgeving van het Nulderpad in de gemeente Zeewolde, werd in de nacht van woensdag 11 op donderdag 12 oktober afgezet. Daar werd één specifieke plek gevonden waar vermoedelijk het lichaam van Anne verborgen is.
Het gebied is afgezet en forensische experts doen nader onderzoek. Dit onderzoek gebeurt zorgvuldig om geen sporen te vernietigen en zal langere tijd in beslag nemen.
Zodra er meer informatie is, zullen we dat melden.
In verband met deze omstandigheden zijn andere zoekacties voor dit moment stil gelegd.
In het dossier van Anne Faber staat alle informatie rond de vermissing en de laatste ontwikkelingen.
Bron: Politie
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TIJDLIJNquote:DONDERDAG 12 OKTOBER
Verdachte Michael P. (27) blijft langer vastzitten voor betrokkenheid bij de verdwijning van Anne Faber. Dat heeft de rechter-commissaris donderdagochtend besloten. P. blijft in ieder geval nog twee weken in voorlopige hechtenis
10:32
De politie heeft een specifiek gebied in Zeewolde afgezet waar ze vermoeden dat het lichaam van Anne Faber is verborgen. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt.
Gisteren werd ook al in het gebied gezocht naar Anne Faber (25), die sinds 29 september wordt vermist. De politie zoekt nu in de omgeving van het Nulderpad.
- De recherche heeft een specifieke locatie in beeld waar het lichaam van Anne Faber moet liggen. Dat meldt de politie. De zoekactie concentreert zich op het Nulderpad in het Horsterwold in Flevoland. Het gebied is afgezet. De politie benadrukt dat er nog geen lichaam gevonden is.
- Het onderzoek naar Anne Faber richt zich vandaag opnieuw op natuurgebied De Stille Kern in Zeewolde. Op andere plekken komen voorlopig geen zoekacties meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zettenCrack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Nee voor bewijs dat zij het wasquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja? Is er bewijs dat hij het gedaan heeft?
Dacht ik ook al...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:03 schreef Protoplanet het volgende:
Ze kunnen beter van stoel wisselen
quote:
quote:
Uhuquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
lang leve links
en weer een dode
Idd.. je zal maar moeten leven met de onwetendheid waar ze ligtquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:03 schreef Moira. het volgende:
Ergens toch 'prettig' voor de familie dat ze nu iig closure hebben dat haar lichaam is gevonden. Al had iedereen natuurlijk gehoopt op een andere uitkomst
Oh, hoe weet je dan dat hij het was?quote:
Ja daaromquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Idd.. je zal maar moeten leven met de onwetendheid waar ze ligt
Hij zal wel weer trots zijn op z'n daad.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:04 schreef Andromache het volgende:
Mèn, hij heeft zelf gepraat, verbaast me echt.
Gelukkig, hadden haar nooit gevonden andersquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:04 schreef Andromache het volgende:
Mèn, hij heeft zelf gepraat, verbaast me echt.
Niks netjes aan die hele teringhondquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nouja das dan nog netjes van 'm ....
Dit gaan we uitvinden tijdens de rechtszaak.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij zal wel weer trots zijn op z'n daad.
Maar waarom?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toch de verdachte die het aangaf, wist het.
Dat hebben ze er echt wel uitgeperst met al die publieke druk achter zich..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nouja das dan nog netjes van 'm ....
Hoe moeten ze het dan doen?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:05 schreef parmezaansebaas het volgende:
Dat gehannes met die microfoons
Gaat nog leuk worden als ze om en om vragen krijgen uit de zaal straks.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:05 schreef parmezaansebaas het volgende:
Dat gehannes met die microfoons
Hoe heet dat dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef Zorro het volgende:
Hij wijst de plek an. En dan nog zo iemand verdachte noemen.
Stoel wisselen.quote:
Niet echt verrassend toch? Ik ben blij dat de dader bekend isquote:
Geen idee, maar dacht het al, de politie wisselt van de één op de andere dag van zoekplek, ze hebben dus een tip gehad, en die tip zal niet geweest zijn dat een getuige de dader daar heeft zien lopen. Ze wisten concreet dat ze daar moesten zoeken en dat kon alleen een dader of medeplichtige zijn die dat wist.quote:
bedanktquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
Sowieso wel achterlijk natuurlijk dat in 2017 niet 1 microfoon het werk kan doen, en de pers gewoon inplugt op een verdeler.
Beetje daderkennis heeft ie wel jaquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef Zorro het volgende:
Hij wijst de plek an. En dan nog zo iemand verdachte noemen.
nou met zo'n sicko van een dader weet je dat nooit, maar ik ben het met je eensquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop zo dat ze niet lang heeft hoeven lijden.
Regelneukerij. Of denk je dat iemand anders de dader is en dat even tegen hem verteld heeft? Hij is dader en anders niks.quote:
Nu hij plaats heeft aangewezen zal hij hopelijk ook alle info geven hoe hij het gedaan heeft / wat er nog gebeurd is. Denk dat de familie dat wel wil weten (hoe vies het ook is natuurlijk)quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou met zo'n sicko van een dader weet je dat nooit, maar ik ben het met je eens
Jawel, en dat blijft hij tot hij wordt berecht.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
De verdachte is niet langer verdachte toch? Maar dader?
Tot hij veroordeeld is is hij verdachte.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
Als hij veroordeeld isquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
Is er al een rechtszaak geweest dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind het niet heel gek dat het niet allemaal zo snel voorhanden is.quote:
Taakstrafje en weer wat dagen verlof in dit kansloze land met kut strafrechtquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nou geef Michaeltje nu dan maar een nekschot
Nee, pas bij veroordeling, formeel.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
Mag het wat langzamer?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nou geef Michaeltje nu dan maar een nekschot
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef Copycat het volgende:
Tijdens Koninginnedag dwong hij twee meisjes van 16 en 17 onder dwang van een vuurwapen mee de bosjes in. Daar moesten de slachtoffers zich uitkleden. Daarna liet P. hen allerlei seksuele handelingen met hem en met elkaar verrichten, terwijl hij zijn pistool op hen richtte. Toen andere feestgangers langs het bosje liepen moesten de meisjes zich weer aankleden. Even later dwong hij ze opnieuw tot seks.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef Copycat het volgende:
Stel je niet Zo aan klapjostiquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Taakstrafje en weer wat dagen verlof in dit kansloze land met kut strafrecht
Oh, ik dacht dat de rechter daar een uitspraak over moet doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Regelneukerij. Of denk je dat iemand anders de dader is en dat even tegen hem verteld heeft? Hij is dader en anders niks.
AD.nl liveblogquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef Landgeld het volgende:
Waar uw persconferentie nu nog te volgen?
Dat zou gewoon standaard voor handen moeten zijn, met een simpel mengpaneel van 100 euro kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel gek dat het niet allemaal zo snel voorhanden is.
Formeel als de rechter dat zegt.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
Rechters krijgen al tranen in hun ogen van deze behulpzame man.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef Robin_fok het volgende:
Die man moet voor altijd worden opgesloten, probeert zichzelf waarschijnlijk ook nog eens te redden door informatie prijs te geven. Bah.
Dat zeg ik. Regelneukerij.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de rechter daar een uitspraak over moet doen.
Dat gaat helaas niet gebeuren, hij heeft geen geweten. Eigenlijk zou hij gewoon voor de rest van zijn leven gemarteld moeten worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef rooie9 het volgende:
Dat M. zich de rest van zijn leven zich kloten mag voelen!
Dit is Nederland, over 6 jaar loopt die alweer met verlof over straat.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef Robin_fok het volgende:
Die man moet voor altijd worden opgesloten, probeert zichzelf waarschijnlijk ook nog eens te redden door informatie prijs te geven. Bah.
Verdiend wel strafkortingquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Rechters krijgen al tranen in hun ogen van deze behulpzame man.
Als we de doodstraf hadden gehad, had hij niet geluld en wisten we nu nog steeds niet waarquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:06 schreef A_S_R het volgende:
nu gaan ze 3 uur over NIETS lullen.medeleven,pijn,familie,vrienden, bla bla ...ipv doodstraf invoeren
Ik moet je nietquote:
Ik weet het. Dat maakt mijn hoop ijdel, maar wel groter.quote:
met d66 rechters weet je het nooit.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Rechters krijgen al tranen in hun ogen van deze behulpzame man.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet gebeuren, hij heeft geen geweten. Eigenlijk zou hij gewoon voor de rest van zijn leven gemarteld moeten worden.
Okequote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:10 schreef Allyo het volgende:
Heeft hij haar met de auto naar Zeewolde gebracht? Was ze toen al dood of leefde ze nog? Als ze al dood was dan zouden er misschien ook bloedsporen in de auto zitten?
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als we de doodstraf hadden gehad, had hij niet geluld en wisten we nu nog steeds niet waar
Anna was.
Waarom?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef Eliah het volgende:
Verwacht, maar toch wat tranen hier nu 😢😢
In Amerika ontloop je dat het OM de doodstraf eist, in ruil voor informatie.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als we de doodstraf hadden gehad, had hij niet geluld en wisten we nu nog steeds niet waar
Anna was.
Je weet wat Cruijff zei: Ellek foordeejl hep sen naadeejl. Denk niet alleen aan de voordelen, want je benadeeld altijd jezelf met de nadelen die je niet zag aankomen.
Er zijn nog genoeg vermistenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:10 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat kunnen we? Terug in winterslaap tot de volgende vermist raakt natuurlijk...
Die had het prima voor mekaar in die instellingquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:11 schreef Habbezak het volgende:
Het lijkt wel of deze michael niet op vrije voeten wilde komen.
Flauw, tuurlijk moet dat officieel.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de rechter daar een uitspraak over moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |