Niet van het kartel, wel van de elite.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Is GL deel van het partijkartel?
Dan ben ik niet lid van het partijkartel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet van het kartel, wel van de elite.
Ja, volgens Baudet zijn dat VVD, PvdA, D66, GroenLinks en "alle andere partijen die de EU heimelijk steunen"quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Is GL deel van het partijkartel?
Heb je al wel een woning ergens aan een gracht in de binnenstad? (Wij wel)quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan ben ik niet lid van het partijkartel.
Is Baudet stiekem de schrijver van dat artikel?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, volgens Baudet zijn dat VVD, PvdA, D66, GroenLinks en "alle andere partijen die de EU heimelijk steunen"
bron
quote:Gelukkig is Baudet een buitengewoon begaafd spreker.
quote:In zijn boek Breek het partijkartel legt Baudet dat op bijzonder overtuigende wijze uit.
Maar ik ben blij dat ik indirect lid ben van het partijkartel. Het alternatief is toch wat treurig en ik mag in het POLvdACAFE mijn tijd verdoen.quote:De redenering hierachter zet Baudet op bijzonder overtuigende wijze uiteen in Breek het partijkartel. Kopen dus dat boek!
GroenLinks = GL = GrachtengordeL.quote:
Het zou zo maar kunnen. Maar het kan ook van een Baudet-fanboy zijn, die zitten er genoeg bij dat DDS.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is Baudet stiekem de schrijver van dat artikel.
[..]
[..]
[..]
Maar ik ben blij dat ik indirect lid ben van het partijkartel.
Nee.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je al wel een woning ergens aan een gracht in de binnenstad? (Wij wel)
Zeg eh... die buurman van je hè, wordt die ook wel eens rondgereden in een Mercedes met een taxi-kenteken?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je al wel een woning ergens aan een gracht in de binnenstad? (Wij wel)
Nee, wel in een dikke BMW van de roverheid.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg eh... die buurman van je hè, wordt die ook wel eens rondgereden in een Mercedes met een taxi-kenteken?
Da's nog erger, natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, wel in een dikke BMW van de roverheid.
En als je de EU openlijk steunt?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, volgens Baudet zijn dat VVD, PvdA, D66, GroenLinks en "alle andere partijen die de EU heimelijk steunen"
bron
Als ekte GL-er moet je die wel hebben natuurlijk.quote:
Wat is dit nou weer voor communistische onzin. Een wettelijke prijsplafond, dat past meer in landen als Cuba en Venezuela...quote:In 2010 werd in de Tweede Kamer een wetsvoorstel aangenomen dat regelt dat tickets niet mogen worden doorverkocht tegen meer dan 110 procent van de originele prijs. Op 10 oktober dit jaar, zeven jaar na het eerste voorstel, wordt het voorstel behandeld in de Eerste Kamer.
Zitten er nog vaak moddersporen op?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat durft alleen remlof nog.quote:
Ik heb ook al geen bakfiets...quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ekte GL-er moet je die wel hebben natuurlijk.
Dan ben je lid van de VVD, PvdA, D66 of GroenLinks.quote:
Maar dan wel alle coupletten van het Wilhelmus hardop zingen, he?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb ook al geen bakfiets...
Misschien moet ik maar op Buma stemmen. De held van de gewone Nederlander.
Ja die weet ik, daarom was ik ook zo verbaasd toen ik (vorige week maandagochtend??) op de A1 werd ingehaald door een Mercedes met taxikenteken (maar verder geen taxibordje of iets dergelijks) waar iemand achterin aan het werk was die echt sprekend op hem leek.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eens. Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt aan iedereen gedacht.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Durf ik ook wel. Geen groter belang dan je eigenbelang, tenslotte.
Alle coupletten?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dan wel alle coupletten van het Wilhelmus hardop zingen, he?
Juf Janneke en Friek zijn al druk aan het oefenen.quote:
Hij gaf me in het vorig topic al gelijk in een discussie met 99.999.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:47 schreef Reya het volgende:
GS en remlof stellen hetzelfde. Klein wondertje.
Geen idee, toen zat ik hier al veilig op de nerdafdeling sommetjes te maken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja die weet ik, daarom was ik ook zo verbaasd toen ik (vorige week maandagochtend??) op de A1 werd ingehaald door een Mercedes met taxikenteken (maar verder geen taxibordje of iets dergelijks) waar iemand achterin aan het werk was die echt sprekend op hem leek.
Dat de VVD de EU heimelijk steunt klopt natuurlijk wel. Dat is kritiek die ook wel eens vanuit Brussel te horen is, en tevens voor mij een van de belangrijkste redenen geen VVD meer te stemmen. De VVD stelt in Nederland terughoudend te staan tegenover de EU, maar is in werkelijkheid volbloed Eurofiel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
bron
Dit is natuurlijk gewoon het motto van dit kabinet. Voor benedenmodaal, wel te voorstaan.quote:Na 't zuur zal ik ontvangen
van God mijn Heer dat zoet
Absoluut.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Juf Janneke en Friek zijn al druk aan het oefenen.
Nederland heeft hier dan ook een uitzonderlijk belang bij. Ik heb daar uiteraard kijk op.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat de VVD de EU heimelijk steunt klopt natuurlijk wel. Dat is kritiek die ook wel eens vanuit Brussel te horen is, en tevens voor mij een van de belangrijkste redenen geen VVD meer te stemmen. De VVD stelt in Nederland terughoudend te staan tegenover de EU, maar is in werkelijkheid volbloed Eurofiel.
Het is wel eens een keer tijd om bij Bakellende verhaal te gaan halen over het 'zoet' dat ons beloofd is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon het motto van dit kabinet. Voor benedenmodaal, wel te voorstaan.
Eerder:quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon het motto van dit kabinet. Voor benedenmodaal, wel te voorstaan.
quote:“En nu iets voor u, rijken! Weeklaag en jammer om de rampspoed die over u komt. Uw rijkdom is verrot en uw kleding is door de mot aangevreten” (Jacobus 5:1).
Das wel karig.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Absoluut.
Ik mag er binnenkort voor op cursus, en het certificaat dat ik daarvoor krijg mag in mijn lerarenregister.
Uitstekend.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat de VVD de EU heimelijk steunt klopt natuurlijk wel. Dat is kritiek die ook wel eens vanuit Brussel te horen is, en tevens voor mij een van de belangrijkste redenen geen VVD meer te stemmen. De VVD stelt in Nederland terughoudend te staan tegenover de EU, maar is in werkelijkheid volbloed Eurofiel.
Mwah, als hij voor 9 uur al op de A1 tussen Amersfoort en Barneveld reed moet ie behoorlijk op tijd vertrokken zijn thuisquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen idee, toen zat ik hier al veilig op de nerdafdeling sommetjes te maken.
Tijd om salarisverhoging te eisen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Absoluut.
Ik mag er binnenkort voor op cursus, en het certificaat dat ik daarvoor krijg mag in mijn lerarenregister.
Grapjas.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijd om salarisverhoging te eisen.
Of zit u al aan het plafond van de LC/LD-schaal?
Misschien dat ik toen nog met de missus in bed koffie lag te drinken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als hij voor 9 uur al op de A1 tussen Amersfoort en Barneveld reed moet ie behoorlijk op tijd vertrokken zijn thuis
En de katholieken binnen het CDAquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben je dus VVD, PvdA, D66 of GroenLinks.
Eigenlijk zijn alleen CU en SGP constructief Eurokritisch in Nederland.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uitstekend.
Elke stem die ze met een binnenlands eurokritisch imago kunnen wegsnoepen bij partijen als de PVV is er één.
Dacht dat je binnen no time aan het einde van je schaal zat in het onderwijs.quote:
Dan krijg je twee keer een aalmoes.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijd om salarisverhoging te eisen.
Of zit u al aan het plafond van de LC/LD-schaal?
Maar aangezien de SGP en CU meestemmen met de eurofielen van de VVD/D66/CDA, zijn ze de facto ook eurofiel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alleen CU en SGP constructief Eurokritisch in Nederland.
Twee keer een aalmoes voor onbeperkte vakantie.quote:
12 jaar.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dacht dat je binnen no time aan het einde van je schaal zat in het onderwijs.
Tenminste, dat was de kritiek die ik hoorde van iemand die na z'n carriere in het bedrijfsleven les is gaan geven op een middelbare school.
Hoe krijg je het op.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Twee keer een aalmoes voor onbeperkte vakantie.
Zit ook nog een dertiende maand bij, terwijl je er maar acht werkt.
Ach, dat valt dan ook wel mee.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
12 jaar.
15 in het PO, even uit mijn hoofd.
Met zoveel vrije tijd moet dat te doen zijn, zou je zeggen.quote:
Dat doen ze niet hoor. Tenzij daar uiteraard afspraken over gemaakt zijn in het kader van samenwerking, maar dat is iets wat bij coalitiepolitiek hoort.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar aangezien de SGP en CU meestemmen met de eurofielen van de VVD/D66/CDA, zijn ze de facto ook eurofiel.
Ja, mooi is dat.... en daar door geen antwoord kunnen geven op mijn levensvragenquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien dat ik toen nog met de missus in bed koffie lag te drinken.
Prioriteiten, sommige mensen hebben ze gewoon niet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat.... en daar door geen antwoord kunnen geven op mijn levensvragen
Nog drie jaar, dan kan ik me boos gaan maken dat je als vmbo-docent niet in LC komt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dat valt dan ook wel mee.
Op je 23e beginnen is toch pieken op je 35e.
Dan hoef je nog maar 40 jaar.
Done.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:17 schreef Kowloon het volgende:
Even over de tag in de topictitel. Die kan vereenvoudigd worden van:
naar:
en vervolgens naar:
Reya, zou je dit aan willen passen?
Ik zie toch wel wat gaten in die laatste stap, hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:17 schreef Kowloon het volgende:
naar:
en vervolgens naar:
Waarom niet meteen naar [wiskunde auti-cafe]?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:17 schreef Kowloon het volgende:
naar:
en vervolgens naar:
Anders komt Riparius hierheen, dat moeten we ook niet hebbenquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom niet meteen naar [wiskunde auti-cafe]?
Of Polderturkquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Anders komt Riparius hierheen, dat moeten we ook niet hebben
Was mijn eerste gedachte ookquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom niet meteen naar [wiskunde auti-cafe]?
Hmmm, wat dan? Allicht had ik aan moeten nemen dat A, C, D, E, F en V positief zijn ja. Maar dat is ook het enige dat ik nog kan bedenken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zie toch wel wat gaten in die laatste stap, hoor.
Waarom zou je zomaar de wortel mogen trekken uit je uitdrukking?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, wat dan? Allicht had ik aan moeten nemen dat A, C, D, E, F en V positief zijn ja. Maar dat is ook het enige dat ik nog kan bedenken.
Omdat ik 36 en kwadraten zag staan. Dan krijg ik een onbedwingbare neiging tot wortel trekken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom zou je zomaar de wortel mogen trekken uit je uitdrukking?
Het is Kowloon, die mag altijd aan zijn wortel trekkenquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom zou je zomaar de wortel mogen trekken uit je uitdrukking?
Onbegrijpelijk dat je het niet gewoon door het aantal coupletten van het Wilhelmus hebt gedeeld.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omdat ik 36 en kwadraten zag staan. Dan krijg ik een onbedwingbare neiging tot wortel trekken.
Ah, het zijn 15 coupletten?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
Janneke gaat dan ook binnenkort rekenen met een vijftientallig stelsel bij wiskunde. Gewoon om Buma te plezieren.
Binnenkort gaan onder invloed van de PVV Arabische cijfers in de ban.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
Janneke gaat dan ook binnenkort rekenen met een vijftientallig stelsel bij wiskunde. Gewoon om Buma te plezieren.
Wat is dit voor een gedrocht, verander eens naar iets leesbaars dat geen autisten aantrekt.quote:
Gewoon weer terug naar Romeinse cijfers.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnenkort gaan onder invloed van de PVV Arabische cijfers in de ban.
Zou wel aardig zijn om Wilders daar eens op te wijzen. Zijn documenten staan er vol mee.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Mag de TT weer naar iets normaals? Deze is en fout, en niet grappig.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik geen nieuwe patienten in dit topic gesignaleerd. Je vrees lijkt dus wat voorbarig.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is dit voor een gedrocht, verander eens naar iets leesbaars dat geen autisten aantrekt.
We hebben clown K0wl00n immers al.
Als uitruil dan de herinvoering van de juliaanse kalender en dan is de cirkel weer rondquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu ben je chagrijnig doordat ik stiekem een vergelijking er bij dacht? Maar anders leverde het nauwelijks minder tekens op.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mag de TT weer naar iets normaals? Deze is en fout, en niet grappig.
De autisten hier kunnen er niet mee omgaan. Voor je het weet slaat zo'n figuur door en gaat met wat ijzerwaren richting Las Vegas.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Flauw. Hoewel ik er niks van snap was die vorige variant wel origineel
De Napoleontische. Veel leuker.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:42 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Als uitruil dan de herinvoering van de juliaanse kalender en dan is de cirkel weer rond
Voorkomen is beter dan weg moeten schoppen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik geen nieuwe patienten in dit topic gesignaleerd. Je vrees lijkt dus wat voorbarig.
Voordat je iets kunt aftrekken moet je eerst iets betalen, als dat niet is krijgt men ook niks terug!quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarvoor heb je al HRA.
Wij zielige huurders in de vrije markt hebben 0 aftrekposten.
Zonde, ben net zo'n fan van inverse matrixvergelijkingen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:46 schreef Reya het volgende:
Algebra gaat ook in de ban. Doet het ook automatisch goed onder alfa's enandere simpele lieden.
Bij remlof is de champagne ontkurkt, inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:49 schreef skysherrif het volgende:
Zijn we trouwens niet in jubelstemming, dat referendum gaat er immers komen.
Ik ben sowieso al in jubelstemming, want de werkdag zit er weer bijna op.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:49 schreef skysherrif het volgende:
Zijn we trouwens niet in jubelstemming, dat referendum gaat er immers komen.
Zo zijn ze.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:45 schreef Reya het volgende:
[..]
De autisten hier kunnen er niet mee omgaan. Voor je het weet slaat zo'n figuur door en gaat met wat ijzerwaren richting Las Vegas.
Stigmatiserend dit.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:45 schreef Reya het volgende:
[..]
De autisten hier kunnen er niet mee omgaan. Voor je het weet slaat zo'n figuur door en gaat met wat ijzerwaren richting Las Vegas.
Ik ook, want er zit 3 paulaner ofzo in.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al in jubelstemming, want de werkdag zit er weer bijna op.
Ojee.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook, want er zit 3 paulaner ofzo in.
haha nou we zouden eigenlijk vrijdag na examen met de werkgroep een terrasje pakken, maar toen was iedereen echt veel te moe, dus zijn we nu maar gegaanquote:
Aha. Heel goed.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
haha nou we zouden eigenlijk vrijdag na examen met de werkgroep een terrasje pakken, maar toen was iedereen echt veel te moe, dus zijn we nu maar gegaan
Jij zou janken als een klein kind als dit je laatste dag was op het werk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al in jubelstemming, want de werkdag zit er weer bijna op.
Misschien rijdt er zo wel een vrachtwagen van 60 ton op mijn gebakje in, kan zomaar mijn laatste werkdag zijn geweest, John. Je weet het niet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij zou janken als een klein kind als dit je laatste dag was op het werk.
Of je nu huur of hypotheek betaalt/aflost, in het eerste geval krijg je niets van vadertje staat.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voordat je iets kunt aftrekken moet je eerst iets betalen, als dat niet is krijgt men ook niks terug!
VVHRA.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:07 schreef Friek_ het volgende:
Zou het wel mooi vinden als op de dag van het regeerakkoord door een VVD-Kamerlid besloten wordt om een eigen winkeltje te beginnen.
En dan niet zo'n Houwers die alsnog altijd meestemt hè.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:07 schreef Friek_ het volgende:
Zou het wel mooi vinden als op de dag van het regeerakkoord door een VVD-Kamerlid besloten wordt om een eigen winkeltje te beginnen.
Daarom heb jij ook geen omkijken naar het dak of dat dicht is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of je nu huur of hypotheek betaalt/aflost, in het eerste geval krijg je niets van vadertje staat.
Nee, daar betaal ik voor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daarom heb jij ook geen omkijken naar het dak of dat dicht is.
Ben jij dan wel mooi van alle ellende af toch?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien rijdt er zo wel een vrachtwagen van 60 ton op mijn gebakje in, kan zomaar mijn laatste werkdag zijn geweest, John. Je weet het niet.
Houwers had de keuze: meestemmen of de FIOD op zijn dak krijgen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dan niet zo'n Houwers die alsnog altijd meestemt hè.
Er is in ieder geval al verzet tegen de 'aflosboete'. En terecht.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:07 schreef Friek_ het volgende:
Als jij op grote voet wil en kan leven gewoon doen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daar betaal ik voor.
Ca. 1200 per maand.
Werkelijk naief. Alsof de politiek dat spaarpotje ooit kon negeren.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er is in ieder geval al verzet tegen de 'aflosboete'. En terecht.
Nou nee volgens mij liever uit het pensioenfonds?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:12 schreef GSbrder het volgende:
Nee, het was in feite al voor 2005 duidelijk dat men ooit uit dat vaatje zou willen tappen.
Daar ben je ecognoom voor.quote:
Dat is toch al het geval, nu mensen AOW-premie moeten betalen na de pensioengerechtigde leeftijd?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou nee volgens mij liever uit het pensioenfonds?
Jij bent bouwkundige met een economiemaster.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar ben je ecognoom voor.
Hogere belastingen op vastgoed, ik voorspelde het al eerder.
Kan wel zijn, ik vind het een slechte zaak.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werkelijk naief. Alsof de politiek dat spaarpotje ooit kon negeren.
Iedereen moet nu aflossen, straks heeft half Nederland een afgelost huis en mag de rest er zeker voor betalen.
Nee, het was in feite al voor 2005 duidelijk dat men ooit uit dat vaatje zou willen tappen.
Oh, nee toch.quote:Jongeren die aan het werk willen, maar nog geen diploma hebben, moeten voortaan totdat ze 21 jaar zijn in de schoolbanken zitten. Deze kwalificatieplicht, die nu nog geldt voor jongeren tot 18 jaar, wordt naar alle waarschijnlijkheid met drie jaar verlengd, zo zijn de plannen van de vier formerende partijen.
Die wat niks hebben zullen toch minimaal het bijstandsniveau hebben dan, dus doe maar alles van de hand op een bepaalde leeftijd!quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is toch al het geval, nu mensen AOW-premie moeten betalen na de pensioengerechtigde leeftijd?
Hoho, bouwkundige insinueert dat ik handig ben en goed kan rekenen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij bent bouwkundige met een economiemaster.
Ik ben niet zo’n fan van religieuze partijen in de regering.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij remlof is de champagne ontkurkt, inderdaad.
Uiteraard. Maar dat is ideologisch.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kan wel zijn, ik vind het een slechte zaak.
Best knap, volwassenen verplicht ophokken.quote:
Er komt toch ook een vrijwillige dientpli... ehh dienstoptie?quote:
Klinkt als cognackleurige schoenen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou mezelf dan ook liever "vastgoedjochie met een titeltje bedrijfseconomie" willen noemen.
Ik heb werkelijk geen flauw idee welk probleem ze daar mee op willen lossen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Best knap, volwassenen verplicht ophokken.
Laten we dan meteen iedereen in een kostschool duwen totdat ze medio 20 zijn.
Inderdaad. Maar uw titels zijn toch ook nauwelijks meer dan een hbo-naampje waard?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klinkt als cognackleurige schoenen.
Oh, zo. We zijn het eens. Net zoals elektrisch rijden en zonnepanelen op termijn ook weer gewoon belast gaan worden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat is ideologisch.
Ik ben vanzelfsprekend ook geen voorstander, maar ook geen wereldschokkende uitkomst van de onderhandelingen.
Dat de leerkrachten zich iets van moeite doen om ze erdoor te helpen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee welk probleem ze daar mee op willen lossen.
Hangjongeren? Ik heb geen idee wie er niet tot minstens 21 jaar in de schoolbankjes zit.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet zover vooruit denken eerst moeten de zoete broodjes over de plank.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, zo. We zijn het eens. Net zoals elektrisch rijden en zonnepanelen op termijn ook weer gewoon belast gaan worden.
Eigenlijk hebben alleen wiskundigen en natuurkundigen een diploma waar ze trots op kunnen zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar uw titels zijn toch ook nauwelijks meer dan een hbo-naampje waard?
Boeren die op hun 17e het land op gaan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hangjongeren? Ik heb geen idee wie er niet tot minstens 21 jaar in de schoolbankjes zit.
Precies. De consument/burger/belastingbetaler gaat voor een beetje belasting niet ineens massaal de panelen van het dak schroeven of de batterijen uit de auto slopen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, zo. We zijn het eens. Net zoals elektrisch rijden en zonnepanelen op termijn ook weer gewoon belast gaan worden.
Metselaars, loodgieters, electriciens, etc.. Zeg maar de mensen die echt nuttig werk doen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hangjongeren? Ik heb geen idee wie er niet tot minstens 21 jaar in de schoolbankjes zit.
En zelfs die niet. Tenzij ze ook wat doen met hun titel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben alleen wiskundigen en natuurkundigen een diploma waar ze trots op kunnen zijn.
Die worden toch niet opgeleid door ons? Die kopen we in.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Metselaars, loodgieters, electriciens, etc.. Zeg maar de mensen die echt nuttig werk doen.
Ik mag toch hopen dat die gewoon in de praktijk mogen leren tot ze 21 zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Metselaars, loodgieters, electriciens, etc.. Zeg maar de mensen die echt nuttig werk doen.
Als men het gladde praatje mist kan men nog zolang makelaardij doen als men wil.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En zelfs die niet. Tenzij ze ook wat doen met hun titel.
Zo ken ik theoretisch natuurkundigen in het vastgoed. Was dan makelaardij gaan doen, zou ik zeggen.
Tja, de ambtenarij heeft bedacht dat die op hun 18e of 19e wel een mbo-2 of -3 hebben behaald. De praktijk is nog wel eens anders.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die gewoon in de prakrijk mogen leren tot ze 21 zijn.
MBO duurt toch 4 jaar? En VMBO klaar op hun 16e.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die gewoon in de praktijk mogen leren tot ze 21 zijn.
Polen enzo?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die worden toch niet opgeleid door ons? Die kopen we in.
Ja maar ze halen niet allemaal hun diploma. Dan moeten ze namelijk ook kunnen schrijven en lezen en dat lukt sommigen niet. Terwijl ze wel goed met hun handen zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
MBO duurt toch 4 jaar? En VMBO klaar op hun 16e.
En de rekentoets halen natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar ze halen niet allemaal hun diploma. Dan moeten ze namelijk ook kunnen schrijven en lezen en dat lukt sommigen niet. Terwijl ze wel goed met hun handen zijn.
Die Erik begint steeds meer losgezongen te raken van de VVD. Mooie ontwikkeling. Zometeen stemt hij gewoon D66.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar ben je ecognoom voor.
Hogere belastingen op vastgoed, ik voorspelde het al eerder.
Weinig mobiel, dus moeilijk te ontwijken. En erik zegt daar straks z'n lidmaatschap voor op, hehe.
Dan gaan die mensen maar naar Bulgarije.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar ze halen niet allemaal hun diploma. Dan moeten ze namelijk ook kunnen schrijven en lezen en dat lukt sommigen niet. Terwijl ze wel goed met hun handen zijn.
Maar een beetje kunnen rekenen lijkt me wel handig voor een timmerman.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En de rekentoets halen natuurlijk.
Voor timmermannen wel, voor verpleegsters ook, voor kapsters al iets minder.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar een beetje kunnen rekenen lijkt me wel handig voor een timmerman.
kan ook een poging zijn De Telegraaf van de ondergang te reddenquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan gaan die mensen maar naar Bulgarije.
Ik vermoed dat dit een doelbewuste vmbo-wegpesttactiek is van Rutte III. Waarvoor hulde.
Lijkt mij niet haalbaar, maargoed.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:22 schreef remlof het volgende:
Nieuw kabinet: jongere krijgt voorrang bij overheidsbaan na vrijwilligerswerk
https://www.rtlnieuws.nl/(...)na-vrijwilligerswerk
Het aantal jongeren zonder een kwalificatie voor de arbeidsmarkt is ze blijkbaar te laag. En voor bepaalde groepen zijn er nu wel problemen (maar dat is meer omdat het laagste mbo-niveau al te hoog gegrepen is voor ze). Maar zo omschreven lijkt het vooral op bezigheidstherapie voor mbo-instellingen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar die gegaan meestal een BBL-traject in waarin ze wel een of ander mbo-papiertje behalen. Met enkel vmbo kom je ook in die beroepen niet ver meerquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Neuh, zoveel banen waarvoor dat de doorslag geeft bij gelijke kwalificatie heeft de overheid niet beschikbaar. Die krijgen al moeite zat om voldoende en gekwalificeerd personeel aan te trekken.quote:
Ook nog een zitplaats bemachtigd?quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:18 schreef Kaas- het volgende:
Fuck yeahhh
Trein gehaald
Ik twijfel: ga ik fokken of verder in m’n boekje lezen?
Maar die zijn toch, als alles netjes verloopt, op hun 20ste klaar.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar die gegaan meestal een BBL-traject in waarin ze wel een of ander mbo-papiertje behalen. Met enkel vmbo kom je ook in die beroepen niet ver meer
Ik vond de column van Eus hierover wel goed.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:22 schreef remlof het volgende:
Nieuw kabinet: jongere krijgt voorrang bij overheidsbaan na vrijwilligerswerk
https://www.rtlnieuws.nl/(...)na-vrijwilligerswerk
Het is een kwalificatieplicht, geen leerplicht. Als je op je 18e een mbo-2 papiertje hebt dan mag je ook legaal stoppen met naar school gaan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar die zijn toch, als alles netjes verloopt, op hun 20ste klaar.
Die vent van adel die met voorkeursstemmen voor het CDA de kamer binnen is gekomen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Het schijnt dat een varkensboer de nieuwe minister van landbouw wordt. Chill.
Nu nog eens iemand uit het transport/logistiek op I&M (of wat daar nog van over blijft).quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Vast nog wel ergens een vrachtwagenchauffeur te vinden die zin heeft in wat anders.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu nog eens iemand uit het transport/logistiek op I&M (of wat daar nog van over blijft).
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar geen idee. VVD heeft ook zo’n aardig boertje in het Europees Parlement rondlopen. En CDA kan sowieso uit een grote pool van boeren tappen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die adellijke vent die met voorkeursstemmen voor het CDA de kamer binnen is gekomen?
Misschien is het wel Annie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar geen idee. VVD heeft ook zo’n aardig boertje in het Europees Parlement rondlopen. En CDA kan sowieso uit een grote pool van boeren tappen.
Niet dat een minister ‘uit het veld’ in het algemeen nou zo succesvol was.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu nog eens iemand uit het transport/logistiek op I&M (of wat daar nog van over blijft).
KLK.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Een raadgevend referendum over het raadgevend referendum.quote:
Goede suggestie. Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien is het wel Annie.
[ afbeelding ]
Wat verwacht jij van D66 morgen of overmorgen? Een goed akkoord?quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet dat mijn ondertitel maken eigenlijk.
Op basis van wat er vooralsnog lekt verwacht ik dat ik wel tevreden ga zijn ja. Maar ik kijk enorm uit naar het moment waarop ik het morgen eindelijk kan lezen en analyseren en dan zal ik pas een oordeel durven geven,quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van D66 morgen of overmorgen? Een goed akkoord?
Dan hebben ze dus voldaan aan die 'kwalificatieplicht' en is die wetsverandering dus niet relevant.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar die zijn toch, als alles netjes verloopt, op hun 20ste klaar.
Dan zal van het uitvoeren van die klimaatwet dus ook wel niet al te veel terecht komen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Daar zal dus wel een vrouw als minister komen die wel eens achteruit heeft ingeparkeerd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Want?quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
De initiatiefnemer van die SS-expositie heeft klappen nodig.
Ja, niet echt goed over nagedacht lijkt het wel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik vond de column van Eus hierover wel goed.
Beetje irritante harses.quote:
Rustig maar sisiquote:Op maandag 9 oktober 2017 19:00 schreef Jip141 het volgende:
Ik krijg een soort paniekaanval over de toekomst trouwens als er blijkbaar een behoefte is van de regering om vertrouwen in de toekomst te uiten.
Over 100 jaar lezen ze het met dramatische ironie.
Het laatste vredeskabinet had als motto: vertrouwen in de toekomst. Ironisch? Of was het juist een teken van naderend onheil, die men tevergeefs probeerde af te wenden?
Ze doen dit alleen maar om GL te pesten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:00 schreef Jip141 het volgende:
Ik krijg een soort paniekaanval over de toekomst trouwens als er blijkbaar een behoefte is van de regering om vertrouwen in de toekomst te uiten.
Het laatste vredeskabinet had als motto: vertrouwen in de toekomst. Ironisch? Of was het juist een teken van naderend onheil, die men tevergeefs probeerde af te wenden?
Hoi Robin.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:00 schreef Jip141 het volgende:
Wel goed stuurbaar voor de ambtenaren natuurlijk. Dat is wel iets wat ik geleerd heb van Yes, Minister.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar zal dus wel een vrouw als minister komen die wel eens achteruit heeft ingeparkeerd.
En bestuurders die denken inhoudelijk ergens verstand vannde hebben komen vaak ook niet erg ver.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel goed stuurbaar voor de ambtenaren natuurlijk. Dat is wel iets wat ik geleerd heb van Yes, Minister.
alleen Buma heeft blijkbaar gevoel voor dramatiekquote:
quote:Van de partijen die samen het kabinet vormen, blijft ook ChristenUnie-voorman Segers in de Kamer. VVD-leider Rutte wordt weer premier en CDA-leider Buma heeft zijn besluit nog niet bekendgemaakt.
Die fuseren binnen een paar jaar met de PvdA, worden in 2025 de grootste partij en dan wordt Femke Halsema premier, na haar voortreffelijke burgemeesterschap in Amsterdam.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:05 schreef Kaas- het volgende:
GROENLINKS
zin in nog honderd jaar oppositie
Mwah, feeling met de sector vind ik altijd wel welkom. Iemand die wegen, spoorrails en vrachtwagens/bootjes ook gewoon mooi vindt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En bestuurders die denken inhoudelijk ergens verstand vannde hebben komen vaak ook niet erg ver.
Stientje natuurlijkquote:Op maandag 9 oktober 2017 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar zal dus wel een vrouw als minister komen die wel eens achteruit heeft ingeparkeerd.
Het CDA zal verstandig genoeg zijn om haar niet voor te dragen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien is het wel Annie.
[ afbeelding ]
Hehe, ook daar valt nog wel wat te verklotenquote:Op maandag 9 oktober 2017 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
POL / Fred Teeven burgemeester van Amsterdam..
Dat klinkt als een goed plan.
God neequote:Op maandag 9 oktober 2017 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
Je gaat toch ook niet befbekje serieus nemenquote:Op maandag 9 oktober 2017 19:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
God neeIk hoop het niet. Lijkt me ook een zeer onwaarschijnlijke kandidaat in een stad met PvdA-burgemeester en GL en D66 als grootste partijen.
Of ze denken goede deals te kunnen sluitenquote:Op maandag 9 oktober 2017 19:46 schreef GSbrder het volgende:
Teeven in Amsterdam, alle boefjes hier sissen van angst.
Ook mogelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of ze denken goede deals te kunnen sluiten
De aannemer van de Noordzuidlijn zal wel een paar bonnetjes kwijtraken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of ze denken goede deals te kunnen sluiten
Will never happen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
Tijd voor een Oostwestlijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De aannemer van de Noordzuidlijn zal wel een paar bonnetjes kwijtraken.
Camping Fort Oranje past beterquote:Op maandag 9 oktober 2017 19:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook mogelijk.
Anyhoe, gaat hem natuurlijk nooit worden, die vent mag nog niet eens op Camping Zeeburg verblijven.
twitter:IngeLengton twitterde op maandag 09-10-2017 om 19:47:23"Nog wat kleine dingetjes", zegt Pechtold. "Maar fractie op hoofdlijnen akkoord. Niet iets waar we morgen niet uit kunnen komen" #D66 … https://t.co/qn9SJHRe83 reageer retweet
Mooi.quote:De coupon voor de nieuwe 7-jaars lening van de Nederlandse Staat is vandaag vastgesteld op 0%.
Gratis lenen, wat heerlijk.quote:
Geld lenen kost geld.quote:
Er zijn mensen die in zo'n geval menen dat de overheid meer moet lenen. Zulke mensen snappen niet wat er in 2024 met de lening zal gebeuren.quote:
De aankomende Sinterklaas-coalitie doel je dan opquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in zo'n geval menen dat de overheid meer moet lenen. Zulke mensen snappen niet wat er in 2024 met de lening zal gebeuren.
Zoveel lenen als je kunt en dat verdelen onder alle Nederlanders.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in zo'n geval menen dat de overheid meer moet lenen. Zulke mensen snappen niet wat er in 2024 met de lening zal gebeuren.
Klinkt als een goed plan! Ik zeg doen!quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zoveel lenen als je kunt en dat verdelen onder alle Nederlanders.
Gratis geld, jeweetz. Kun je een mooi verwarmd zwembad in de tuin van je nieuwe hut aanleggen bijv.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan! Ik zeg doen!
En dan durven ze nog te beweren dat de Zeeuwen zuinig zijnquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:27 schreef skysherrif het volgende:
Het feest kan neit op, een potje hak, wat van die krieltjes en een stukje braadworst.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gratis geld, jeweetz. Kun je een mooi verwarmd zwembad in de tuin van je nieuwe hut aanleggen bijv.
Bratwurst ist immer gut.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:27 schreef skysherrif het volgende:
Het feest kan neit op, een potje hak, wat van die krieltjes en een stukje braadworst.
Onder andere.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De aankomende Sinterklaas-coalitie doel je dan op?
Haal je wel eens Duitse curryworst?quote:
Hmmm, dat is dus wel echt top aan wonen in het Oosten des lands.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als ik toch bier haal in Deutschland.
Speaking of...er zit op de Rotterdamse Coolsingel een Duitse worst tent tegenwoordig, ik zag het in het voorbijgaan dus niet kunnen vaststellen of ze curry worst hebben maar ik vond het frappant.quote:
Aha, tijd voor een excursie hoor ik! Ook mevrouw Perrin maak ik daar vrolijk mee.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Speaking of...er zit op de Rotterdamse Coolsingel een Duitse worst tent tegenwoordig, ik zag het in het voorbijgaan dus niet kunnen vaststellen of ze curry worst hebben maar ik vond het frappant.
Recht voor de Bijenkorf, btwquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aha, tijd voor een excursie hoor ik! Ook mevrouw Perrin maak ik daar vrolijk mee.
Hou die slaapkamerverhalen binnenskamers.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aha, tijd voor een excursie hoor ik! Ook mevrouw Perrin maak ik daar vrolijk mee.
Niks mis met worst in de slaapkamerquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hou die slaapkamerverhalen binnenskamers.
Wel met Duitse worst.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niks mis met worst in de slaapkamer
Ach, kom, da's hooguit een beetje kinky te noemen, moet kunnen in 2017quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel met Duitse worst.
Anders komt Kaas kijken.
Ik blij dat ik niet gebet heb.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:22 schreef Tchock het volgende:
Gewoon na 35 minuten alle 9 wedstrijden voor de WK-kwalificatie nog 0-0
macedonie 1 liechtenstein 0quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:22 schreef Tchock het volgende:
Gewoon na 35 minuten alle 9 wedstrijden voor de WK-kwalificatie nog 0-0
Zou ik sowieso niet doen op dit moment, bij deze wedstrijden lijkt mij de kans op omkoping toch wel erg groot.quote:
De zoon van Bart Chabot als voorzitter van de jovd, nooit gedachtquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:19 schreef eriksd het volgende:
Tenenkrommend die jongerenorganisaties in Nieuwsuur. De tering.
twitter:ovcned twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 18:38:34#PVV #VERZET . #OVC16 @ovcned #FormatieOPGEVEN IS GEEN OPTIE ! https://t.co/TTamIZb8k0 reageer retweet
Ze roept wel meer domme dingen. Die gaan uiteindelijk voor soft en betalen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:23 schreef Drugshond het volgende:
The ball’s in your court, May tells EU leaders.
Hard BRexit and bye 60-100 miljard euro's.
Kan zo op Hyves.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:25 schreef GSbrder het volgende:
twitter:ovcned twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 18:38:34#PVV #VERZET . #OVC16 @ovcned #FormatieOPGEVEN IS GEEN OPTIE ! https://t.co/TTamIZb8k0 reageer retweet
Of hard en huilen, maar dat zou bijzonder dom zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze roept wel meer domme dingen. Die gaan uiteindelijk voor soft en betalen.
Denk het niet..... die gaan niet voor soft-ball.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze roept wel meer domme dingen. Die gaan uiteindelijk voor soft en betalen.
Van deze kerel ben ik ook geen fan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:19 schreef eriksd het volgende:
Tenenkrommend die jongerenorganisaties in Nieuwsuur. De tering.
Komt binnenkort toch zo'n remake met dat ene Nederlandse lekkere wijf?quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:30 schreef Friek_ het volgende:
Net voor het eerst in m'n leven de originele Blade Runner (final cut) gezien. Dikke film zeg. Jaren '80 synths, religieuze symboliek en lekker wat philosophy of mind-achtige zooi er tussendoor.
'All those moments will be lost in time, like tears in rain'quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:30 schreef Friek_ het volgende:
Net voor het eerst in m'n leven de originele Blade Runner (final cut) gezien. Dikke film zeg. Jaren '80 synths, religieuze symboliek en lekker wat philosophy of mind-achtige zooi er tussendoor.
Allemachtig, wat een vertoning. Allemaal veel te snel praten ook. Die vrouw was het dieptepunt met haar gelul over dienstplicht.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De zoon van Bart Chabot als voorzitter van de jovd, nooit gedacht
Hoort zeker in de top 10 beste scifi's thuis. Een van mijn favorieten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:30 schreef Friek_ het volgende:
Die wil ik ook nog zien.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:30 schreef Friek_ het volgende:
Ja en zo dom kunnen ze bijna niet zijn. Hoop ik voor ze.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of hard en huilen, maar dat zou bijzonder dom zijn.
Nouja wel lekker genuanceerd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van deze kerel ben ik ook geen fan.
Ach ja, be my guest en zo. Ze hebben de EU genoeg getrolled de laatste decennia, kunnen wij ook eens lachen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja en zo dom kunnen ze bijna niet zijn. Hoop ik voor ze.
Tsssssssss...nu pas??quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:30 schreef Friek_ het volgende:
Helemaal hyper dat ze voor een Nieuwsuur camera stonden. Maar daarvoor is het natuurlijk ook een ideale springplank naar echt politicus zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Allemachtig, wat een vertoning. Allemaal veel te snel praten ook. Die vrouw was het dieptepunt met haar gelul over dienstplicht.
Ik moest wel, want in de examenbundel van vwo filosofie wordt de film aangehaald. Moet ook nog Rear Window (Alfred Hitchcock) en Der Himmel über Berlin kijken.quote:
Hahaha, Splinter Chabotquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De zoon van Bart Chabot als voorzitter van de jovd, nooit gedacht
Bladerunner 2049, geloof dat Sylvia Hoeks erin speelt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Komt binnenkort toch zo'n remake met dat ene Nederlandse lekkere wijf?
Gewoon een keer een date met een arthouse-type fixen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik moest wel, want in de examenbundel van vwo filosofie wordt de film aangehaald. Moet ook nog Rear Window (Alfred Hitchcock) en Der Himmel über Berlin kijken.
Ze gaan weer massaal staken bij jullie morgen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon een keer een date met een arthouse-type fixen.
Correct. Ik ga als rechtgeaard neoliberaal uiteraard wel werken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze gaan weer massaal staken bij jullie morgen?
Journalist he, misschien is het Koos wel?quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:17 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/lammert/status/917432741888655360
wtf, fok als bron voor de npo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |