Ik ben niet vergeten dat hij in november was in elk geval.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:53 schreef Euribob het volgende:
Waren mensen zeker al vergeten, de Oktoberrevolutie.
Je zou bijna vergeten dat CDA ook een linkervleugel heeft/had idd.quote:
https://www.groene.nl/series/honderd-jaar-russische-revolutiequote:Op maandag 9 oktober 2017 10:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet vergeten dat hij in november was in elk geval.
Nee. Maar de Oktoberrevolutie vond begin november plaats. De achtste of zo uit mijn hoofd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
https://www.groene.nl/series/honderd-jaar-russische-revolutie
De Groene niet gelezen?
Bron?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:07 schreef Janneke141 het volgende:
Hoppa, zestigduizend euro boete voor een winkelier die weigerde om open te gaan op koopzondag. Dat zal hem leren.
Kijk leuk bedrag daar liet ik wel een advocaat voor opdraven.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:07 schreef Janneke141 het volgende:
Hoppa, zestigduizend euro boete voor een winkelier die weigerde om open te gaan op koopzondag. Dat zal hem leren.
Lul niet zoquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:07 schreef Janneke141 het volgende:
quote:Gronings conflict over koopzondag loopt uit de hand
De winkel dichthouden op koopzondag? Dan 500 euro boete. Dat regime geldt al een tijdje in winkelcentrum Paddepoel in Groningen. Een aantal winkeliers heeft al voor duizenden euro's aan sancties opgelegd gekregen van de Vereniging van Eigenaren van de panden.
(..)
De fietsenwinkel in Paddepoel staat al voor 60.000 euro 'in het krijt'. "Maar dat gaat niet alleen om onze weigering om op koopzondag open te gaan. Dat heeft ook te maken met de koopavond op donderdag", zegt de eigenaar. "Het speelt al sinds 2014.
Vreemd. Lijkt mij dat zo'n sanctie geen stand houdt in de rechtszaal.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/21(...)opt-uit-de-hand.html
De laatste overblijfselen van het communistische Groningen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ze zijn niet erg goed met normaal conflicten oplossen in Paddepoel. Eerst die oudjes die een boete kregen omdat ze hun eigen eten bestelden en nu dit.
Huh? Dat is wel bijzonder. Toevallig een linkje?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:07 schreef Janneke141 het volgende:
Dit is toch juist heel kapitalistischquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De laatste overblijfselen van het communistische Groningen.
Idioten vindt men overal in iedere laag van de bevolking!quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Huh? Dat is wel bijzonder. Toevallig een linkje?
Edit, privaat conflict dus. Maar blijft idioot.
Mensen danwel ondernemers niet zelf laten bepalen wat ze willen eten of wanneer ze open willen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is toch juist heel kapitalistisch?
Een VvE is super communistisch ja.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mensen danwel ondernemers niet zelf laten bepalen wat ze willen eten of wanneer ze open willen?
Mij ook niet, maar ik ben geen jurist. Ik ben wel benieuwd naar de uitkomst. En de eventuele gevolgen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Vreemd. Lijkt mij dat zo'n sanctie geen stand houdt in de rechtszaal.
Die van mij wel. Ze laten de boel liever instorten dan er wat aan te doen waardoor mijn flat nu het uiterlijk heeft van een arbeidersflat in Metalogorsk.quote:
Als het besluit om de boete in te stellen geldig is genomen en het reglement deugt denk ik niet dat de winkelier hier onderuit komt. Wellicht dat de hoogte van de boete gematigd wordt. Maar als je volgens het reglement open moet zijn en je hebt daar ook voor getekend kun je dat niet simpelweg negeren natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemd. Lijkt mij dat zo'n sanctie geen stand houdt in de rechtszaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |