quote:Bring on the IQ test — Mensa says it’s willing to host President Trump and Secretary of State Rex Tillerson in a battle of the brains.
In an interview with Forbes published Tuesday, Trump suggested he and Tillerson — who allegedly once called the commander in chief a “moron” — go head-to-head in an intelligence quotient showdown. The State Department has denied Tillerson ever made the comments.
“I think it's fake news,” Trump told the magazine of Tillerson’s “moron” remark, “but if he did that, I guess we'll have to compare IQ tests. And I can tell you who is going to win."
ITK reached out to the geniuses at Mensa — which describes itself as “an international society whose only qualification for membership is a score in the top 2 percent of the general population on a standardized intelligence test” — and asked if they’d be willing to take Trump’s suggestion.
“American Mensa would be happy to hold a testing session for President Trump and Secretary Tillerson,” said Charles Brown, the group’s communications director.
When asked if any American president or Cabinet member has ever taken a Mensa admissions test before, Brown pointed out that while the group can confirm membership, it doesn’t release who’s actually taken the brain-busting exam.
“But it’s important to note that our admissions test is not the sole way to qualify for Mensa — there are hundreds of other prior-evidence tests that can qualify a member,” Brown said. “And the early success of many presidents no doubt exposed them to those types of qualifying avenues.”
Naming former President Clinton’s experience as a Rhodes Scholar, Jimmy Carter’s work as a nuclear engineer and George H.W. Bush’s time as a military pilot, Brown told us, “Each could have encountered standardized academic tests (LSAT, GMAT, Miller Analogies), where qualifying scores would have propelled them into Mensa.”
Oh ja. Een vieze tietengrijper achter een duur bureau in Hollywood. Daar zijn er meer van.quote:
Er zit er zelfs een in het Witte Huis tegenwoordig. Overal dus.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Oh ja. Een vieze tietengrijper achter een duur bureau in Hollywood. Daar zijn er meer van.
Voor iemand die net nog niks wist weet je nu wel heel snel een dubieuze conclusie te trekken met je 'tietengrijper'. Erg aannemelijk hoor! Lees je eens in, ik heb er net een topic over geopend.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Oh ja. Een vieze tietengrijper achter een duur bureau in Hollywood. Daar zijn er meer van.
Ja, daar kon je op wachten natuurlijk, dat soort voorstellen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:29 schreef Kijkertje het volgende:
Mensa offers to host IQ test for Trump and Tillerson
[..]
De Trumpjes kennen die andere viespeuk ook wel hoor, make no mistake.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zit er zelfs een in het Witte Huis tegenwoordig. Overal dus.
Hoho, het gaat nu om Hillary. Weinstein heeft waarschijnlijk die martelkelder onder die pizzatent gefinancierd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De Trumpjes kennen die andere viespeuk ook wel goed hoor, make no mistake.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De Trumpjes kennen die andere viespeuk ook wel hoor, make no mistake.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie alleen de link niet zo met politiek, afgezien van dat deze kerel zo nu en dan donateerde aan wat democraten, die prompt dat geld hebben weggegeven. Lijkt ook in dat opzicht wel op de huidige president, die dat ook wel eens deed.
Ja precies, it takes one to know one. Goed dat deze man eens aangepakt wordt, jammer dat die andere het geschopt heeft tot het witte huis. Maar wat Weinstein verder met politiek te maken heeft anders dan deflectie zie ik niet zo... meer iets voor SHO, of mss nog net dat het politiek raakt als het gaat om contributies die weggegeven worden aan goede doelen.quote:
Of andersom en juist sterke banden met de politiek. Topartikel van NYT, hadden ze al in 2004 moeten doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja precies, it takes one to know one. Goed dat deze man eens aangepakt wordt, jammer dat die andere het geschopt heeft tot het witte huis. Maar wat Weinstein verder met politiek te maken heeft anders dan deflectie zie ik niet zo... meer iets voor SHO, of mss nog net dat het politiek raakt als het gaat om contributies die weggegeven worden aan goede doelen.
quote:South Korea — North Korean hackers stole a vast cache of data, including classified wartime contingency plans jointly drawn by the United States and South Korea, when they breached the computer network of the South Korean military last year, a South Korean lawmaker said Tuesday.
One of the plans included the South Korean military’s plan to remove the North Korean leader, Kim Jong-un, referred to as a “decapitation” plan, should war break out on the Korean Peninsula, the lawmaker, Rhee Cheol-hee, told reporters.
Mr. Rhee, a member of the governing Democratic Party who serves on the defense committee of the National Assembly, said he only recently learned of the scale of the North Korean hacking attack, which was first discovered in September last year.
It was not known whether any of the military’s top secrets were leaked, although Mr. Rhee said that nearly 300 lower-classification confidential documents were stolen. The military has not yet identified nearly 80 percent of the 235 gigabytes of leaked data, he said.
A Defense Ministry spokesman, Moon Sang-gyun, refused to comment on Mr. Rhee’s disclosure.
A spokesman for the Pentagon, Col. Robert Manning, would not discuss if the hack had occurred, repeating, when pressed, that he would not “discuss the specifics” of the incident.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Ja, ik vind het alleen maar goed als dit soort lui aangepakt worden. Vreemd wel dat de achterban van Trump, met de aantijgingen en de pussygrabbing dat geen dealbreaker vond en vindt, maar dit dan wel belangwekkend vindt. Zie nog niet wat het met politiek te maken heeft anders dan donaties die weer weggegeven worden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:45 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Of andersom en juist sterke banden met de politiek. Top artikel van NYT, hadden ze al in 2004 moeten doen.
"Ik ben veel slimmer dan hij" is geen grap, tenzij je het op zo'n manier zegt waaruit duidelijk blijkt dat je dat niet meent. Maar Trump zei het gewoon als een soort statement of fact.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:50 schreef Nintex het volgende:
Truetwitter:JenniferJJacobs twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 20:41:32"He made a joke. Maybe you guys should get a sense of humor and try it sometime," Sarah Huckabee Sanders says of Tr… https://t.co/53NuqSVB6O reageer retweet
Prompt weggegeven? Volgens mij zijn er 2 welbekende democraten, namelijk Obama en Clinton, die het gedoneerde geld nog niet hebben weggegeven. (Althans, dat was de stand 2 dagen geleden). Hebben zij intussen het gedoneerde geld weer teruggegeven of weggedoneerd?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De Trumpjes kennen die andere viespeuk ook wel hoor, make no mistake.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie alleen de link niet zo met politiek, afgezien van dat deze kerel zo nu en dan doneerde aan wat democraten, die prompt dat geld hebben weggegeven. Lijkt ook in dat opzicht wel op de huidige president, die dat ook wel eens wat doneerde aan politici.
Bel ze ff op en vraag het hen. Oké?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Prompt weggegeven? Volgens mij zijn er 2 welbekende democraten, namelijk Obama en Clinton, die het gedoneerde geld nog niet hebben weggegeven. (Althans, dat was de stand 2 dagen geleden). Hebben zij intussen het gedoneerde geld weer teruggegeven of weggedoneerd?
Lol, wat een fake outrage. Alle ex-politici moeten zeker ook contributies van de pussygrabber in chief terug gaan geven van 2 decennia terug of wat?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Prompt weggegeven? Volgens mij zijn er 2 welbekende democraten, namelijk Obama en Clinton, die het gedoneerde geld nog niet hebben weggegeven. (Althans, dat was de stand 2 dagen geleden). Hebben zij intussen het gedoneerde geld weer teruggegeven of weggedoneerd?
Refragmental heeft 'whataboutism' tot een kunstvorm verheven.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:09 schreef Ringo het volgende:
Obama en Clinton? Doen die nog mee in het spel dan? Ik dacht dat die oranje pruilkoning de baas was.
Uitslag:quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vandaag 1 special election:
Florida House of Representatives District 44
Zetel was bezet door: Eric Eisnaugle (R)
Reden: Aangesteld bij het Florida Fifth District Court of Appeal door de gouverneur Rick Scott (R)
Kandidaten: Bobby Olszewski (R), Eddy Dominguez (D) - op ballot zal ipv Eddy Dominguez echter Paul Chandler (D) staan, die zich kennelijk te laat heeft teruggetrokken, na wat getouwtrek over of hij wel 2 jaar in Florida had gewoond omdat hij in 2016 in Missouri had gestemd.
2016 - voor zelfde zetel: (R): enige kandidaat
2016 - voor president: (R) - (D): 40.321 stemmen - 45.836 stemmen --- 45,05% - 51,21%
2014 - voor zelfde zetel: (R) - (D): 6.983 stemmen - 2.429 stemmen --- 74,2% - 25,8%
2012 - voor zelfde zetel: (R): enige kandidaat
2012 - voor president: (R) - (D): 38.440 stemmen - 32.895 stemmen --- 53,48% - 45,77%
Extra zegt dat democraten het gedoneerde geld prompt hebben weggegeven. Zijn Obama en Clinton nou wel of geen democraten? Dat er vervolgens bij zijn uitspraak allemaal randvoorwaarden komen, tja, moet ie maar duidelijker zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:09 schreef Ringo het volgende:
Obama en Clinton? Doen die nog mee in het spel dan? Ik dacht dat die oranje pruilkoning de baas was.
Er is geen link met de politiek. Verbaasd me dan ook dit te lezen in dit topic. Ik reageer alleen op wat jij zegt, wat onwaar is... maar wat vervolgens allemaal randvoorwaarden leek te hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lol, wat een fake outrage. Alle ex-politici moeten zeker ook contributies van de pussygrabber in chief terug gaan geven van 2 decennia terug of wat?
Bottom line is dat alle zittende politici (voor zover ik weet) het geld hebben weggegeven, en de DNC & DCCC hebben dat ook (deels) gedaan.
Kun je ook uitleggen wat de link met politiek is? Afgezien van wat contributies komt het op me over om als afleiding van de clusterfuck in Washington.
Nou ja, onwaar en allemaal randvoorwaarden. Onnauwkeurig was het wel een beetje, akkoord, nauwkeuriger was het geweest als ik had gezegd dat het zittende politici betrof en dat de DNC en DCCC er wat langer over gedaan hebben dan 'prompt'.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Er is geen link met de politiek. Verbaasd me dan ook dit te lezen in dit topic. Ik reageer alleen op wat jij zegt, wat onwaar is... maar wat vervolgens allemaal randvoorwaarden leek te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |