SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Gup is een beetje in de warquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
26 nummers in de wachtrij en toch een over-take.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit een poging om Theo Thee te imiteren?
Gup is een beetje overstuur.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Die staan er al dagenlang in. Gup werkt niet goed, speelt geen verzoekjes af en draait voortdurend 6 dezelfde nummers in een loop.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:
Vissen hebben geen korte termijn geheugen dus die kunnen 26x het zelfde nummer aanhoren.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die staan er al dagenlang in. Gup werkt niet goed, speelt geen verzoekjes af en draait voortdurend 6 dezelfde nummers in een loop.
Ook vissen kunnen kennelijk van slag raken, zelfs als het computervissen zijn...
Dat is ook altijd mijn eerste associatie met Opera.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook altijd mijn eerste associatie met Opera.
Ik had willen posten: "Hierna: [insert plaatje van 4 boos kijkende mannen en één vrouw] ", maar je bent me voorquote:
Doe eens een gok voor de volgende foto dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had willen posten: "Hierna: [insert plaatje van 4 boos kijkende mannen en één vrouw] ", maar je bent me voor
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe eens een gok voor de volgende foto dan?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook altijd mijn eerste associatie met Opera.
Broertjequote:
Jij wist dat Melting ging draaienquote:
Had ik vanmiddag toevallig gezienquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
Jij wist dat Melting ging draaien
Mooi zoquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag toevallig gezien
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag toevallig gezien
Maar dit onverwachte ga je niet de hele avond volhouden.quote:
Wat verwacht je hier na dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dit onverwachte ga je niet de hele avond volhouden.
Nee.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:16 schreef CindieY het volgende:
Ik heb steeds de neiging om de tags te checken voor de artiest, maar die heeft Melting natuurlijk uitstaan
Goh, ik heb die neiging nou helemaal niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:16 schreef CindieY het volgende:
Ik heb steeds de neiging om de tags te checken voor de artiest, maar die heeft Melting natuurlijk uitstaan
Fijne avond.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
De plicht roept
Succes met de rest van de show, veel plezier allemaal
Prettig avond, Elfletterigquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
De plicht roept
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
De plicht roept
Have funquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
De plicht roept
Dat heeft ie zeker mooi gedaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:25 schreef just me het volgende:
Oh had ik al gezegd dat ToT toch wel een super baas is![]()
![]()
hij kan op "commando" zulke mooie dingen in elkaar shoppen !
ToT, super![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heeft ie zeker mooi gedaan.
Wordt het morgen gepost?
It's only a modelquote:
ToT is een baas!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:25 schreef just me het volgende:
Oh had ik al gezegd dat ToT toch wel een super baas is![]()
![]()
hij kan op "commando" zulke mooie dingen in elkaar shoppen !
ToT, super![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:31 schreef CindieY het volgende:
Als ik zo kijk naar die plaatjes, heeft Elf toch wel een punt. Een beetje vrolijk kijken is er ook niet bij
Ach, (producers van) vrolijk kijkende artiesten verdienen genoeg om zich geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:31 schreef CindieY het volgende:
Als ik zo kijk naar die plaatjes, heeft Elf toch wel een punt. Een beetje vrolijk kijken is er ook niet bij
Toch een beetje cliché zo bij dat graf.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Liv Kristine van Leaves' Eyes.
De volgende achtergrond is dan stukken beter.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch een beetje cliché zo bij dat graf.
Veel plezier met wijntjes drinken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:39 schreef just me het volgende:
ik moet er vandoor
even douchen en dan optutten voor mijn date met een ex-collega
veel plezier nog en wie weet tot later
Veel plezier just mequote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:39 schreef just me het volgende:
ik moet er vandoor
Date zequote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:39 schreef just me het volgende:
ik moet er vandoor
Daar is ie eindelijkquote:
ToTquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat Wie maakt de achtergrond beter?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daar is ie eindelijk
Zo meteen een verrassende foto.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie een soort mist ofzo, dus toch cliché vind ik
Uhm...... nu nog niet.quote:
in het genre wat er gedraaid word, zou het me niet verbazen als er een rretje extra geplaatst is.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in het genre wat er gedraaid word, zou het me niet verbazen als er een rretje extra geplaatst is.
quote:
Ik kan het niet helpen, maar.... Die tweede van rechts heeft er wel moeite mee zegquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:48 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
En dan hier de verrassende foto. Lachende gezichten. Speciaal voor CindieY & livelink (& de afwezige 11):
[ afbeelding ]
Ik denk dat die gewoon heel nodig moest poepen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, maar.... Die tweede van rechts heeft er wel moeite mee zeg
Die vierde heeft de vijfde nooie mogen nemen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:48 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
En dan hier de verrassende foto. Lachende gezichten. Speciaal voor CindieY & livelink (& de afwezige 11):
[ afbeelding ]
Zitten jullie aan elkaar vastgeplakt ofzo?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:52 schreef ToT het volgende:
Ja sorry, als je een deerne in je leven hebt........
Die deerne moet gewoon meeluisteren.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:52 schreef ToT het volgende:
Ja sorry, als je een deerne in je leven hebt........
Uhhmmmmm.... wutquote:Toen Mars erachter kwam, namen ze gelijk contact op met de snackbar. Wat blijkt: ze vonden het gerecht te ongezond! “Mars promoot een gezonde, actieve lifestyle en weinig snoepen, een calorieënbom als deze past hier niet bij.” Wij vinden dit vrij bizar, aangezien Mars repen al een calorieënbom an sich zijn.
Deed me denken aan Krimson (uit de Suske & Wiske strips)quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik vond het wel een verbetering, Melting.
En degene daarna heeft een beetje een evil lach.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die vierde heeft de vijfde nooie mogen nemen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zitten jullie aan elkaar vastgeplakt ofzo?
Het galmt hier door de speakers, dus ze moet wel!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Die deerne moet gewoon meeluisteren.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Het galmt hier door de speakers, dus ze moet wel!![]()
Master Of Light. Hij bedient gewoon het lichtknopje dus?quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Master Of Light. Hij bedient gewoon het lichtknopje dus?
Of hij klimt in de lichtmastquote:
Ik heb een keer een ADD achtige nieuwzeelandse, vrij hilarische comedian in het decor zien klimmen om zijn verhaal bij te zettenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, er zijn wel artiesten die dat doen
Hmmmm die klinkt bekendquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, hunnie heb ik eens live gezien
OEH!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:14 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me op het rooster gooien voor hierna?
Ja. Ze staan nogal eens op het BFO. Ik heb ze vorig jaar gezienquote:
* Melting zoekt op wat BFO is.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Ze staan nogal eens op het BFO. Ik heb ze vorig jaar gezien
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:14 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me op het rooster gooien voor hierna?
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 Dj Melting - Opera metal
21:00 - 23:00 DJ ToT - The Gothfather Returneth
Bachmann Furner Overdrive?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Ze staan nogal eens op het BFO. Ik heb ze vorig jaar gezien
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
* Melting zoekt op wat BFO is.
Bedrijfs Fitness Online
Beat Frequincy Oscillator
Bevrijdingsfestival Overijssel.![]()
Zijn de verkeersregelaars een beetje goed daar?quote:
Dat magquote:
Dank uquote: